Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Interjú Nagy Zoltánnal - 1. rész

2019. március 04. - Reformer

Nagy Zoltán volt az első olyan bátor ex-szcientológus, aki 2006-ban nyíltan, arcát és nevét vállalva szembeszállt a szcientológiával (például itt: Magánbeszélgetés Juszt Lászlóval a szcientológiáról - ATV, 2006. 07. 13). Kör e-mailben magyarázta el a többi szcientológusnak, hogy mi a probléma az egésszel, control-program.com néven egy, a szcientológiát leleplező weboldalt is üzemeltetett, valamint hosszú éveken át finanszírozott olyan Google-hirdetéseket, amelyek erre a weboldalra terelték a szcientológiára rákereső embereket.

Ezek kapcsán kerestem meg és beszélgettem vele.

 
(Nagy Zoltán 2006-ban)

Mikor találkoztál először a szcientológiával, és hogyan lettél szcientológus? Mi fogott meg?

A ’90-es évek közepén olvastam a Dianetika könyvet, és az abban leírt „Clear” állapot tetszett nekem, de nem volt itthon még semmi szervezett dolog mögötte, így feledésbe merült. Mivel vállalkozó voltam, a Business Successnél [a Business Successről írtam már korábban - Reformer] később elvégeztem egy tanfolyamot, ami jónak tűnt, és elkezdtem velük több tanfolyamot és konzultációt csinálni. És ott feltűnt Hubbard neve, és rákérdeztem ez ugyanaz-e, aki a Dianetika könyvet írta. És kiderült, hogy igen. Ahogy dolgoztunk együtt, egy másik fehérvári konzultáns céghez is bevittek tanfolyamra meg konzultációra. Itt már, mint később kiderült szcientológia tanfolyamokat tartottak, csak még nem vállalva a vallási oldalt, csak üzletinek mutatva őket. Itt már volt OCA teszt [a 200 kérdéses ingyenes személyiségteszt - Reformer], kommunikációs tanfolyam stb.

Itt volt egy olyan eset, hogy valami kis etikátlanság (késtem tanfolyamról vagy ilyesmi) miatt felküldtek Budapestre, az etikatiszthez az OTL-be [Országos Tanács és Lelkészség – a magyar szcientológia központjaként funkcionáló Sea Org bázis fedőneve, ami 2012-ben megszűnt - Reformer] úgy, hogy még nem voltam szcientológus. Ez eléggé bizarr volt számomra, és majdnem véget vetett a további kapcsolatomnak velük. Egy lepukkan belvárosi lakásba kellett mennem, ahol teljes fejetlenség uralkodott, nem nagyon tudtak segíteni, hogy mit hol kell csináljak. Aztán végül lett valami etikatiszt, aki etika kezelést próbált velem végeztetni.

De nekem nem tetszett ez, nem értettem egy kis késés miatt, amire volt alapos okom, most minek egy egész napot elpazarolni. Amúgy is az bajom, hogy nincs elég időm, és itt messze csak rontanak a helyzetemen, és nem javítanak rajta. Nem volt logikus az egész, miért kell ez sok felesleges időpocsékolás egy szerintem nem is létező problémára. E-méteres ellenőrzés is volt, azt sem értettem, miről van szó. Majd valami tanfolyamzárás volt ott éppen, aminek tanúja lettem, hogy mindenki felállva tapsol és éljenez egy Hubbard képnek. Ekkor megijedtem, hogy milyen holdkórosok közé kerültem.

De aztán végül csináltam tovább a tanfolyamokat, melyeket előre jó drágán kifizettem. Mint később kiderült, a szcientológiai áraknak sokszorosát fizetették ki velem. [Ez bevett szokás mind a mai napig a szcientológus üzleti tanácsadóknál, hogy sokkal többet kérnek kb. ugyanazokért a tanfolyamokért, mint az "egyház" - Reformer]

Közben a Business Success fehérvári vezetője, H. István rábeszélt a szcientológia méregtelenítőre, mert tudta, hogy vannak egészségügyi problémáim is.

Ezt elvégeztem, és jobban éreztem magam tőle. Szerintem mindenkinek pozitív egy ilyen elvégzése a sport, a vitaminok, meg a méreganyagok kiizzadása, kevés káros kaja bevitele miatt. Ezért ideális beetető lépés a szcientológiába.

És szauna közben azért megy az „oktatás” is, amivel előkészítik a folytatást. Ez egyfajta beetetés. És amikor elvégzi az ember, és éppen sokkal jobban van, akkor egyszerű a folytatásra rábeszélni, mert van pozitív tapasztalata.

Kérlek, foglald össze pályafutásod a szcientológiában. Milyen szolgáltatásokat végeztél a Clear elérésééig?

Nekem a Dianetika könyvben leírt „Clear” állapot mielőbbi elérése volt a célom, és itt már tudtam van erre lehetőség, mert azóta sokat fejlődött a technika, és a szcientológiában ez elérhető. Itthon még ekkor nem lehetett ezt elérni, csak külföldön. Ezért Dél-Afrikát ajánlották, mert ott volt a legolcsóbb az auditálás ára.

Én nem nagyon beszéltem angolul, csak írás/olvasás alapú angol tudásom volt, szóbeli nem.

Azt mondták nekem nem kell sok szót tudnom, 200 szóval el lehet menni Clearig.

Ez hatalmas hazugság volt, meg az is, hogy mennyi idő és pénz kell ehhez valójában. Végül 2 év alatt Johannesburgban felmentem a Hídon a Clearig.

2000-ben Ausztráliában, Sydney-ben az olimpia ideje alatt végeztem a Clear bizonyossági eljárást. Ezt akkor kell elvégezni, ha valaki auditálás közben úgy tűnik, hogy elérte a Clear szintet. Itt megbizonyosodnak róla, hogy tényleg így van-e. Ez nem úgy alakult, ahogy kellett volna, bár ez mindig igaz a szcientológiában. Tudtam arról, hogy van kint abban az orgban (AOSH ANZO) egy magyar pár a Sea Orgban, a Sz. Karcsi és Juli, a felesége. Szerettem volna velük találkozni, de valahogy nem jött össze. Minden percem lefoglalták szó szerint. Az auditáláson kívül egyfolytában győzködtek, hogy legyek Sea Org tag, most itt azonnal, és hogy miattam fog a bolygó tönkremenni, ha nem teszem meg. Egyszerre többen, magas rangú emberek győzködtek, hogy épp min mesterkednem a „pszichók” [a pszichiáterek és a pszichológusok összefoglaló elnevezése a szcientológiában - Reformer], és ezt nem hagyhatjuk, és kellek hozzá, hogy megállítsák őket. Ez ment még éjjel is, megállás nélkül. Nem akartak elengedni, még nagyon későn sem, hogy kipihenhessem magam a másnapi auditálásra. Ezért egyszer már annyira kiakadtam ezen, hogy elkezdtem hangosan vádolni őket, hogy úgy viselkednek, mint a nácik, nem engednek pihenni, és akaratom ellenére tartanak itt, és folyamatosan nyomás alatt tartanak. Na ennek aztán az lett a következménye, hogy mehettem etikára, és jó sok időbe meg pénzembe került, hogy folytathassam a Clear bizonyosságit.

És ezután jött az, hogy a Sz. Karcsi és Juli megszólított engem a folyosón, majd gyorsan egy olyan helyre hívtak félre, ahol nem láttak minket kamerák, és előadtak egy horror sztorit arról, hogy itt micsoda átverés zajlik. Hogy őnekik megtiltották, hogy velem találkozzanak, és szabadságukban korlátozzák őket, nem kap a Karcsi kezelést, pedig súlyos beteg, meg ilyenek. Én megijedtem, hogy mibe keveredtem, mert alátámasztotta az én tapasztalatom is, ahogy engem is folyamatosan győzködtek, és nem mehettem el csak úgy. Aztán persze azonnal kiderült (gondolom kamerán láttak minket vagy jelentette valaki aki látott minket),hogy beszéltem velük és miről, aztán megint egy jó hosszú etikai kezelés lett belőle. Meggyőztek róla, hogy az elnyomók hazugságai hatása alá kerültek a Karcsiék, és ezt adták tovább nekem is, és amiatt volt tilos találkozniuk velem, nehogy nekem is továbbadják ezeket a hazugságokat… Jó sok pénzből ezt is „kezeltem”.

Majd, hogy ne kínozzanak tovább a folyamatos toborzással, aláírtam a Sea Orgos belépésit, mert azt mondták az csak egy szándéknyilatkozat, meg úgyis rendezni kell az életem, hogy bejöhessek. Mondtam akkor aláírom, de kell még pár év az üzlet, meg a családom miatt. De sajnos nem jött be a tervem, mert ekkor meg azt kezdték el nyomni, hogy már haza se menjek, itt azonnal lépjek be. Végül meg lett a Clear bizonyosságim ezután. Gyanítom minden Clear meg OT-szint előtt hasonló procedúrán megy végig mindenki, és lehet, hogy addig nem is kapják meg a szintet, amíg nem írják alá a Sea Orgos szerződést.

Az a baj egyébként, hogy minden szint zárásánál kell egy nyereségjelentést írni, hogy milyen új pozitív dolgokat kaptam. Pedig ezt csak később lehetne megtudni, nem akkor, amikor épp tanúsítja a valaki szintet.

Szóval a Clear szint persze nem adta meg azt, amit a Dianetika könyvben olvastam. Valójában semmi nem változott meg, csak egyfajta placebo hatásként az ember minden kis pozitív történésbe belemagyarázza, hogy ez ezért volt. Persze ha nem csinál meg valaki ilyen szintet, akkor is történnek ilyenek folyamatosan… Ez egy emberi tulajdonság, amit a szcientológia kihasznál, mert nem tudatosak rá az emberek, és ők sem tanítanak ennek felismerésére.

A Clear szint felett van a Sunshine Rundown a hídon, amit azonnal el kell végezni a Clear tanúsítás után. Ez ugye egy bizalmas szint, mint minden Clear felett, így zárt fém bőröndben jött a „titkos anyag”, amiben az volt, hogy menjek el sétálni az utcára, és nézzek rá dolgokra ott, és aztán jöjjek vissza tanúsítani a szintet. Ez volt a nagy titok, egy bizalmas szint a Hídon. Persze ezt egyetlen szcientológus nem tudja, amíg el nem végzi a szintet.

Mi következett ezután?

Ezt követően a FLAG-ben [a szcientológia első számú nemzetközi szolgáltató központja a floridai Clearwaterben - Reformer] voltam auditálásokon, ahol ezeket végeztem el:

Havingness Rundown, amit azért végeztem el, hogy legyen elég pénzem a FLAG-es auditálásokra. Ez a szint arra való, hogy az ember birtokló képességét megnövelje. Ez a pénz és bármi más birtoklását jelenti, vagyis hogy minél több áramoljon az emberhez. Ezt ajánlják a szcientológiában szinte mindenkinek magasabb szinteken, hogy ezzel több pénze lesz, és abból tudja a Hidat finanszírozni. Az eljárásra már nem nagyon emlékszem, de több pénzem az nem lett tőle, inkább kevesebb. Másoknak is hasonló tapasztalata volt, de ezt már csak akkor tudtam meg miután kijöttünk az egyházból.

Majd az L11, L10, L12 szintek következtek, amiket szintén a rájuk szükséges pénz előteremtéséért végeztem, meg azért hogy a L12-es exterior (testen kívüli) állapotot elérjem, amit mindig is szerettem volna elérni, de csak az L11 és L10 után lehetséges csak elvégezni.

A L-ek a legdrágább szintek, csak a FLAG szolgáltatja, 12-es osztályú (legmagasabb szintű) auditorok végzik az auditálást.

Teljes időnyomosak, tehát előző életekben is zajlik. Minden dinamikán (azaz az élet összes területén) és minden áramláson, ami azt jelenti, hogy mind a 4 irányon keresünk eseményeket:

-én mással

-más velem

-más mással

-én magammal

Az L10 gyakorlatilag egy teljes időnyomos biztonsági ellenőrzés (bűnök és mulasztások e-méteres meggyóntatása, és lejegyzetelése) minden dinamikán minden áramláson.

Az L-ek Hubbard szerint messze a 8 kiadott OT-szint feletti szintek, ezért bíztam benne, hogy itt aztán olyan dolog lesz, ami mindet visz. Hát mindent pénzt vitt, még a jövőbelit is

 Az L12 végeredményét vártam nagyon, hogy teljes érzékeléssel exterior (kilépni a testből úgy, hogy nem halunk meg) legyek. Végül nem lett meg ez sem, ami hatalmas csalódás volt nekem. Itt azért eléggé megingott a hitem, de itt is ott volt a magyarázat, hogy én vagyok a hibás…

A 12-es szintű top auditorok is nagy csalódás volt, mert ugyanolyan emberek voltak, mint bárki más. Szemüvegesek voltak, öregek, hibáztak... Semmi szuperképességet nem láttam tőlük.

Nem voltak exteriorok sem, mert volt, hogy a PC nem volt ott, akit várt ülésre, akkor exteriorba simán megnézhette volna hol van test nélkül, de ilyen nem történt. Pedig ott volt egy fallal odébb, az ablakból látható is volt, mint később észrevettem.

Sajnos bevettem azt, hogy ezek elvégzése már az auditálás alatt visszahozzák a költségek sokszorosát. Ezek 10 milliós tételek egyenként ezen a szinten.

Én nagyon magas kamatos kamatra felvett hitelből csináltam ezeket, mert elhittem, hogy gyorsan visszafizetem majd, ahogy elvégzem őket. Azt állították, mindenki így csinálja, és működik. Persze azok mondták, akik jutalékot kaptak a befizetésim után. OT 8-as FSM-em volt [külső munkatárs, aki egyengeti a szcientológiában haladók útját - Reformer], akkor még szuper képességűnek és tudásúnak gondoltam, így nem kételkedtem semmiben, amit mondott.

Persze nem működött, de mindenre ott a magyarázat, hogy mindenért én vagyok a felelős, így a kudarc az enyém volt, nem az övéké. Ez egy zseniális húzás a szcientológia részükről, sosem lehet reklamálni, mert nem ők a hibásak sosem, hanem a kliens.

Egyébként szinte kivétel nélkül mindenki hitelekből végzi a magasabb szinteket a szcientológiában. Az itthoniak az én időmben biztosan. Én mindent visszafizettem kamatostól, de a többi magyar 1-2 kivételt leszámítva nem fizette vissza a kölcsönöket. Tehát, mások pénzén mentek magas szintekre itthon szinte kivétel nélkül. Ezekre az emberekre néznek fel az szcientológusok, akik mástól elvettek pénzt, amit nem adtak vissza, ami a bűnözőkre jellemző tulajdonság.

Megadták-e ezek a szolgáltatások a megadott "zárójelenségeket"?

Röviden nem. Bár mindig azt hittem kaptam valami pluszt, de ez csak az előre beharangozott eredmények jövőbe kivetítése volt. Egyfajta placebo hatásként azt hittem minden pozitív vagy szerencsés dologra, hogy a szcientológia miatt van.

Ez az egyik nagy csapda, mert tényszerűnek tűnik az eredmény.

De a végén amikor szakítottam velük, megnéztem tényszerűen mi változott a szcientológia előtti állapotokhoz képest, és nem találtam javulást, csak romlást, főleg az anyagiakban.

A kommunikációs tanfolyamot lehetne eredményesnek mondani, de az is csak látszólagos.

Látszólag eredményes és működik, azért is ezzel kezdenek legtöbbször, mert ezzel lehet gyors kézzelfogható eredményt elérni. De kilépés után rájöttem, hogy ez sem helyes. Ugyanis ez a tanfolyam valójában manipulálni tanít meg, és ezzel elért eredmény a másik oldal kárára történik, és karmikusan visszaüt. Így a sikerek után fog jönni az életben kudarc, mint a „jutalom” a jogtalan előnyért.

Csak ez később üt vissza, és lehet az élet más terültén, pl. betegség, baleset, bármi, ezért az ember nem lát összefüggést miért is kapta ezt valójában. Ezért a végső mérleg negatív, de ezt már nem látják, mert nem ismerik ezeket az összefüggéseket.

Ezért már egy ilyen egyszerű kommunikációs tanfolyam is nagyon veszélyes.

Az ARK-háromszöget [az affinitás, realitás és kommunikáció háromszöge, egy alapvető szcientológia tanítás - Reformer] használják manipulálásra úgy, hogy megnövelik az affinitást (szimpatikusabbak lesznek), ami alapban nem volt meg a másikban, és ezzel elérik, hogy olyasmit tegyen meg amit alapban nem tett volna meg, mert nem volt szimpatikus.

(holnap folytatjuk)

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr9314666955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bgisi 2019.03.04. 10:10:24

Köszönjük Ref, érdekes volt olvasni. Várjuk a folytatást.

Laci12 2019.03.04. 10:23:54

"Nagy Zoltán volt az első olyan bátor ex-szcientológus...."

Alàirt egy szàndéknyilatkozatot, szóbeli megállapodást kötött ,amit később nem tartott be, csupán azért, hogy kibújjon a nyomás alól.

Magyarázd meg kérlek mi ebben a bátor? Ezt àrulàsnak nevezném.

norbert79 2019.03.04. 10:43:58

@Laci12: Jé szia! Nos, akkor te miért is vagy itt?

Bögreőr 2019.03.04. 11:20:34

nagyon durva.
Főleg az, hogy ha valakiben nagy a szellemi fejlődés iránti igény, akkor ez teljesen tévútra viszi, és ennyi beleölt energiával egy hiteles úton szép eredményeket érhetne el. Ha meg nem akar szellemileg fejlődni, akkor biztos egzisztenciát teremthetne belőle, szép kertes ház kiskutyával stb.

PTS level III. 2019.03.04. 11:27:05

@Laci12:

A szcientológia "egyház" nem csekély összeget lejmolt a tagoktól annak idején a Saint Hill-size orgok létrehozására az OT IX-X szintek megnyitásának ígéretével. Ron bácsi szerint mindig szolgáltatjátok, amit megígértek,... vagy mégsem?
Ezt te minek neveznéd?

És jó lenne, ha már végre érdemi választ is kapnánk a kérdéseinkre.
Szóval minek vagy te itt?
Mi volt anno azzal a SH-size fail-lel?

Reformer 2019.03.04. 11:28:49

@Laci12: talán azért, mert bátor dolog nyíltan és nyilvánosan szembeszállni egy pénzzel kitömött, rosszhírű multinacionális vállalattal, amely köztudottan utána megy a kritikusainak?

Azért nem tudom, hogy észreveszed az iróniát abban, hogy te kéred számon a bátorságot, aki egy nick mögé bújva osztja nekünk itt az észt...

PTS level III. 2019.03.04. 11:35:47

@Reformer:

Damielt idézve: ez szopni jár ide. :D
Nick név ide vagy oda, tudjuk ki ez... :D

Bgisi 2019.03.04. 12:08:03

@Laci12: "...hogy kibújjon a nyomás alól."
Pont ezért. Megfelelő pszichikai, pszichológiai "nyomásgyakorlással" bárkit rá lehet venni bármire, ez egy régóta tudott törvényszerűség. Téged is, engem is, és azért van az a pont, amikor a másik aláír bármit, csak már meneküljön a szorításból, vagy ahogyan Te fogalmaztad, a "nyomás" alól.
De ok-okozati összefüggéseket kell mindig vizsgálni, tehát önszántából nem írta volna alá, ezért kellett a nyomás. Nem igaz?

Laci12 2019.03.04. 12:53:53

@norbert79: @Reformer: @PTS level III.: @Bgisi:

Gondolom azért tartott 3 hétig ez a riport nektek, mert sokat kellett dolgoznotok a megfogalmazásán, hogy a Zoli egy hősnek legyen beállítva.

Miféle bátorság az amikor az Zoli valamit megbízásra csinál?

Arról miért nem írsz, hogy ki szervezte le, hogy riportot adjon a TV ben és kik biztosították a Zoli védelmét. Lehet, hogy ez a pár hiszékeny olvasó itt mindent bevesz, de ez nem a teljes valóság, hanem egy cenzúrázott kép.

Reformer 2019.03.04. 13:04:35

@Laci12:

Jó lenne tudni, hogy milyen "megbízásról" beszélsz, és mire célzol.

Szóval, ha ennyire képben vagy, akkor kérlek oszd meg velünk légyszíves, hogy szerinted ki szervezte le, hogy riportot adjon a TV-ben, és szerinted kik biztosították a védelmét... hadd tudjuk mi is.

Bögreőr 2019.03.04. 13:27:42

@Laci12: Lacika, ha mindent, de tényleg mindent hiszékenyen bevennénk, akkor még most is a Hídon masíroznánk felfelé, lelkesen tapsikolnánk a csúnya Ron fényképének, mint Észak-Koreában és pocsékolva a pénzünket egy kártékony bandára.

Bgisi 2019.03.04. 13:39:51

@Laci12: "Miféle bátorság az amikor az Zoli valamit megbízásra csinál?"
Idő, hely, forma, esemény - ha már a szci féle szintaktika szerint gondolkodtok, mi is szeretnénk tudni hogy mire gondolsz. Miféle megbízás, ki adta, mikor meg mire??? Ha írsz használható adatokat, és bebizonyosodik hogy Zoli álszent módon szándékosan megvezetett minket, és amiket állít full hazugság, akkor a magam részéről mea culpa. Nekem nem okoz ez gondot beismerni ha hibáztam. De amíg csak noname írogatsz tények nélkül, addig ez számunkra semmit nem jelent, csak egy súly nélküli üres szöveg.

szilardbacsi46 2019.03.04. 13:59:27

'Alàirt egy szàndéknyilatkozatot, szóbeli megállapodást kötött ,amit később nem tartott be, csupán azért, hogy kibújjon a nyomás alól.'

Sok éve tagja voltam egy magyarországi kisegyház lelkészi karának. Amikor kiléptem, szóban megkértek, ne keltsem rossz hírét a közösségnek. Hozzá kell tennem, korántsem voltak ilyen fajsúlyúak a tapasztalataim, mint Nagy Zoltán és Bonyai úr szcientológia berkekben szerzett tapasztalatai. Rábólintottam, persze, nincs ilyen célom. Volt jó néhány sérelmem és anyagi károm is (töredéke Nagy Zoltán által említetteknek, szóval szinte csak egy - két millió forint, csak az arányok miatt), de nem beszéltem róla ezután. Csak szűk családi körben.
Az igazság az, nem tudom mi itt az etikus.
El tudom fogadni az érvelést, hogy szándéknyilatkozatot kell aláírni kilépéskor. Értem én ezt.
Többször meghallgattam Juszt László és Nagy Zoltán beszélgetését, olvastam a Bonyai úr könyvét is. De túl a jogilag védhető érvelésen, van bennem mégis egy zavar, azt is érzem, hogy az egyénileg elszenvedett 'károk' arányaiban nagyobbak, mint a szervezet esetleges kára a címlapra kerülés miatt.

Kell lennie, legalábbis bízom benne, hogy van ilyen, kell lennie valami jogi érvelésnek is itt, ami azt mondja ki, hogy van határ, aminek átlépése magával vonja az ilyenfajta 'szándéknyilatkozatok' semmisségét.
(Dr. Szikinger nem használt ilyen érvelést a Heti Válasz 2011 - es 'Elnyomók és elnyomottak' filmjében. De remélhetőleg álmában támad némi rossz érzése neki is...)

Laci12 2019.03.04. 14:18:36

@szilardbacsi46:

Kérlek olvasd el újból a riportot.

Zoli írja:
"aláírtam a Sea Orgos belépésit"

Láttad Te, hogy mi áll ebben a megàllapodásban, amit Zoli mit alàírt?

PTS level III. 2019.03.04. 14:35:29

@Laci12:

"[...] de ez nem a teljes valóság, hanem egy cenzúrázott kép."

Sírva fakadtam a röhögéstől. :D
Cenzúrázott kép?
A szci propaganda a valóságot mutatja?

Reformer 2019.03.04. 15:18:13

@Laci12: ha jól értem, te most azért tartom árulónak Zolit, és azt kéred rajta számon, hogy aláírt egy egymilliárd évre szóló munkaszerződést és nem tartotta be? Csak gondold végig ezt az egészet egy kívülálló szemével (már ha képes vagy erre)....

norbert79 2019.03.04. 15:41:48

@Laci12: Én még mindig a kérdésemre várom a választ. Szóval megismétlem az auditálási kérdést: Te miért vagy itt?

LeilaX 2019.03.04. 15:58:26

En nagyon varom Damiel hozzaszolasait!!!!!!! :D

@norbert79: Es azt is hogy te mikor kapsz valaszt es milyen hulyeseget... : DDDDDD

LeilaX 2019.03.04. 16:00:14

Amugy most hogy Lacika idejar trollkodni szerintem mi is mehetunk lassan a szci oldalakra!!!!! :DDDDDDD

Laci12 2019.03.04. 16:21:09

@Reformer:

Te írtad:
kérlek oszd meg velünk légyszíves, hogy szerinted ki szervezte le, hogy riportot adjon a TV-ben, és szerinted kik biztosították a védelmét... hadd tudjuk mi is.

Válaszom:
Nem, Bonyai Péter ez a Te blogod.
Te vállaltad, hogy interjút készíts Nagy Zoltánnal.
Csináljuk inkább azt, hogy kérdezd meg Te a Zoltánt erről. És majd meglátjuk mit mond.

Kérdezd csak meg, nyugodtan? És ezzel kiegészíthetitek a riportot.

Te írtad:
jól értem, te most azért tartom árulónak Zolit, és azt kéred rajtam számon, hogy aláírt egy egymilliárd évre szóló munkaszerződést és nem tartotta be?

Válaszom:
Hogy kérhetném én ezt számom, nem velem írta alá.

Azonban ő egy gyáva ember, mert pszichikai nyomásra aláírt valamit amit nem gondolt komolyan, vagy később kihátrált.

Gondolod ő kompenzálta, hogy nem tartotta be a szerződésben vállaltakat?

Dudás Diána 2019.03.04. 16:40:32

@Reformer: Köszönjük Péter, igen tanulságos. Várom a folytatást. Gondolom abban lesz benne, hogy milyen utóhatással volt az ő későbbi életére. Esetleg megkérdezhetem, hogy lehetne e Zolinak is közvetlen feltenni kérdéseket? Akár ő hozzászólóként válaszolhatna.

Damiel 2019.03.04. 17:18:44

Lacika!
Az, hogy Nagy Zoltán áruló vagy bátor ember az ügy szempontjából csak dramaturgiai kérdés. Azonban megtestesíti a szci potenciális aldozatainak mintáját és ez a riportból igen jól lejön. Amíg bent volt, addig magas statisztikájú szinpadképes ember volt, akinek Te is tapsoltál. Mikor hangot adott az elégedettlenségének, akkor áruló lett. Vicces és némileg emlékeztet az Orwell-i világképre.

S a némileg mihaszna küzdelmedről itt a blogon egy székely mondás jutott eszembe:
"A szerelem olyan mind a fing, ha erőltetni kell, szar lesz belőle!"

Reformer 2019.03.04. 17:28:10

@kissgabor7804: igen, a holnapi részben még lesznek plusz információk. Tedd fel nyugodtan a kérdéseid, lehet, hogy válaszol hozzászólóként.

Gyaloghuszár 2019.03.04. 17:32:30

@Laci12: Te tényleg pszichopata vagy - egy egészen szép, kifejlett példány.
Ha esetleg te erről nem tudnál, olvasd el minden bejegyzésed újra, és a válaszokat is. Onnan tudhatod, hogy elvesztetted a valósággal a kapcsolatod, hogy a gondolkodásodban egyáltalán nem befolyásol ha nem számodra megfelelő választ kapsz.
Az hogy egyáltalán itt vagy, - még ha megbízásból is - esélyt ad neked. Egy utolsót. Talán még van visszaút.

Egy újabb válasz, amit figyelmen kívül hagysz majd:
Az egyesület amikor kicsalta a pénzét, majd nem nyújtotta a megígért eredményeket, nem szegte meg korábban a szerződést? Valamennyit?
Illetve azt mondják, gyilkosok közt cinkos aki néma - Zoltán ATTÓL hiteles és becsületes, hogy felemelte a hangját, és ezzel mások talán időben ocsúdnak. Nem könnyű út.
Biztosra veszem, hogy tényleg azt hiszed, a jó ügyért harcolsz - de mersz-e szembenézni ezekkel a vádakkal? Még egy próba -csak bátraknak- ha eszedbe jutott egy válasz, gondold át, honnan jött. Tényleg a sajátod? Vagy másoktól hallottad és bemagoltad?
A taktikád szánalmasan egyszerű - ha valaki olyat mond, amire nincs instant válasz, egyszerűen nem reagálsz, rántod elő a következő mélyütés helyette. Tudod te is, látjuk mi is - olyan vagy, mint egy gyerek, akinek maszatos a szája, de csak a fejét rázza arra, hogy hova lett a csoki.... Egy felpumpált, tök üres ego lufi vagy. Nagyon okosnak hiszed magad, de csak lejáratod a gittegyleteteket.

Reformer 2019.03.04. 17:43:19

@Laci12:

A "háttérről":
Ebbe az utcába nem megyek bele, a saját szabályaim szerint játszom a saját játékomat. Ha van mondanivalód az ügyben, mondd.

Hubbardnak volt a mániája (nyilván saját magából kiindulva), hogy mindig keresett valami gonosz mesterelmét, egy háttérembert, aki mozgatja titokban a szálakat... Nekem teljesen hihető forgatókönyv az, hogy valaki kiábrándul a rendszerből, és figyelmezteti nyilvánosan a többi embert, hogy ez csapda. Ehhez nem kell semmiféle "megbízó", meg mindenféle misztikus "védelem". Te persze számodra ez elképzelhetetlen tudom, mert szerinted a világot 12 elnyomó irányítja, akiknek feltett szándéka a szcientológiát eltiporni, hiszen csak akadályozhatja meg ördögi terveiket.

Szerintem messze nem ilyen bonyolult az ügy. Egyszerűen az egyik elégedetlen ügyfél a sok százból nem csendben elsunnyogott, hanem kinyitotta a száját. Mert amit árultok, az csalás és átverés. Ilyen egyszerű ez.

A másik ügyben Sea Org szerződés:

Amit csinálsz, azt úgy hívják, hogy áldozathibáztatás.

Már csak az hiányzott, hogy odaírd a klasszikus mondatot: "minek ment oda".

Az, hogy legyávázol valakit, aki két vele teli torokból ordítozó Sea Org tagnak nem mer nemet mondani, akik az örök kárhozattal és mindenféle, igen drága etikai szopatással fenyegetik és zsarolják (kihasználva azt, hogy ő hisz a szcientológiában), az az empátia teljes hiányáról tanúskodik. De a szcientológia pont erről híres - az empátia teljes kiöléséről és az egó hatalmasra pumpálásától.

Bgisi 2019.03.04. 18:05:07

@Laci12:
Ezt nem Te írtad, csak ide vonatkozik: "Kell lennie, legalábbis bízom benne, hogy van ilyen, kell lennie valami jogi érvelésnek is itt, ami azt mondja ki, hogy van határ, aminek átlépése magával vonja az ilyenfajta 'szándéknyilatkozatok' semmisségét."

Te ezt írtad: "Azonban ő egy gyáva ember, mert pszichikai nyomásra aláírt valamit amit nem gondolt komolyan, vagy később kihátrált."

Nos, jópár éve anyukámat rávette egy Z kezdőbetűs nagy cég direkt értékesítésben jártas marketing managere, hogy vásároljon hitelre edénykészletet, olcsóért párologtatót, és részletre légtisztítót, masszázsfotelt, meg kutyafülét. Anyám elmúlt 75, és meggyőzték hogy az neki majd milyen jó lesz, vagy nekünk, vagy az unokáknak. Addig-addig dumáltak, amíg elhitették vele, olyan gyönyörű meggyőzéses technikát alkalmazva, gyakolrlatilag lenyomták a torkán, rászedték. Mikor a család kezébe vette anyum ügyét, akkor persze utólag mondta a "nagy cég" panaszkezelése hogy de hát Ő írta alá... viszont egy-két erősebb hangú telefon és email váltás után megegyeztünk, és visszaküldtük bontatlanul az utolsó rátukmált csomagot, mert kitásba helyeztük a fogyasztóvédelemhez és rendőrséghez való fordulást.

Ilyen a szcientológia is: erőteljes és ügyes pszichológiai nyomásra megdolgozza az illetőt, ahogyan mi annak idején B. Gáborral és B. Farkassal kidolgoztuk még a Bakáts téren hogy hogyan "kezeljük a kifogásait", alaposan bedrilleztük mire mit kell felelni, mikor kell majd ezt-azt megkérdezni, mikor kell elengedni a fickót (visszahúzódni hogy Ő akarja a dolgot), stb.

Szóval, ezek akárhogy vesszük nem egészséges dolgok. Nem egy természetes eladás, mint pl ha valaki akar egy kávét inni, idejön és adok neki. Nem, én ülök oda, és még akkor is rátukmálom azt a kávét, ha egyébként nem kéri és szinte elveszem tőle a pénzét. Ez nem tisztességes magatartás, hanem erőltetett lehúzása a másiknak.

Amikor ezekre rájöttünk igen fájdalmas tudott lenni, szembesülni a naivitásunkkal, de megérte. Ezt az igazságtalanságot belül is érzik a tagok, nyilván bosszantja még őket is ez-az, mert természet ellenes magatartás. Majd mi történik mikor valaki felszólal ez a fajta becstelenség ellen? A szcientológia felsőbbrendű éreztetése miatt vagy egyéb okból nem akarnak szembesülni a tagok ezekkel a dolgokkal, a saját rossz döntéseiket megmagyarázzák és másra hárítják (nem, én nem lehetek ostoba, Te vagy elnyomó). Ezért aztán először nevetségesnek állítja be a személyt vagy amiket tesz, mond, ír, illetve cinikus és arrogáns módon céltáblává teszi őt. Ezzel megerősítik a tagságban, hogy "ennek" biztosan nem lehet igaza, mivel egy "SP senkiházi". Ledegradálják azt, aki előtte pajtiban dolgozott nekik vagy adta a pénzt számolatlanul (gondolom ezt nem tartod árulásnak). Ezzel az attitűddel a szci tábor megnyugszik, eltávolításra került a statisztikát visszahúzó erő, majd mostmár minden jó lesz. Persze csak ideig-óráig lehet tompítani a belsős viszonyokat ezzel, mert később megint jön valami amit kezelni kell. Így megy ez körbe-körbe, és le merem fogadni, hogy lesz egy helyzet, mikor Laci12 is kiesik a pixisből, lefokozzák, ráfognak majd dolgokat, kiközösítik, megbélyegzik és eltávolítják. No de kihez fog majd akkor fordulni segítségért? Remélem van esze és megfogadja a tanácsomat: mindig legyen B terve, lezsírozott pénz egy független helyen, egy telefonszám egy konkrétan segíteni tudó személyhez, vagy egy hely, lakás, ahol meghúzhatja majd magát, mert az utcán élni nincstelenül és kegyvesztetten elég szar dolog.

Damiel 2019.03.04. 18:11:27

Jut eszembe Laci!
Engedd meg, hogy közreadjak egy történetet a tanfolyamteremből épp egy László nevű tanfolyamfelügyelőről. A történet nem tragikus és nem fajsúlyos, de erősen jellemzi a szabad/józan gondolkodását vesztett, nem az agysebészi magaslatokban járó IQ-val rendelkező szci habitust.

Szóval. A tanuló épp a sok századik irányelvet tanulja a tanfolyamteremben az egyik kötetből, amikor a szorgos László odalép hozzá és fontosságának teljes tudatában "spot check" gyanánt rámutat az irányelv tetején lévő "Saint Hill" helységnévre. A tanuló meg sem lepődve a kérdésen, s válaszol, miszerint "Saint Hill egy falu London mellett, többször is jártam ott, Hubbard ott írta ezt az irányelvet".
De a mi Lászlónk fontosságának teljes tudatában flunk-olja a választ és utasítja a tanulót, hogy tanulja újra az anyagot, mert Saint Hill nem falu, hanem egy város.
A tanuló nem nagyon érti a dolgot, hisz több ezer irányelvet tanult már meg, sőt vizsgázott le belőle még épp Saint Hill-ben is és mindegyik elején ott volt, hogy Saint Hill, így logikai úton mindent újra kellene tanulnia, amit eddig tanult, hisz a meg nem értése már korábban is fenn állt. Ebbeli aggályát el is mondja Tanfolyamfelügyelő Lászlónak, aki mosolyogva megbocsátja a korábbi mulasztásokat és csak a diszkriminált irányelvet kéri újratanulni.
A tanuló még mindig nem érti a dolgot, nevezetesen azt, hogy vajon milyen mértékben korlátozza az a megértését az irányelven, hogy az irányelv írásának időpontjában az angol közigazgatás épp milyen kategóriába sorolta az adott települést.
Tanfolyamfelügyelő László nem jön zavarba és utalva a meg nem értett szó következményeire utasítja a tanulót, hogy márpedig újra kell tanulnia az irányelvet.

Nos, a tanuló nem hülyézet le a tanfolyamfelügyelőt, nem állt fel és hagyta ott az ostobaság csimborasszóját villogtató hozzáállást, nem, de természetesen sem azt az irányelvet, sem a többit nem tanulta újra. Nem szólt semmit, csak ült, majd kisvártata vizsgára jelentkezett és csont nélküli megértésről tett tanubizonyságot. Mindenki boldog volt és László megmaradt fontosságának és immáron sikerességének is teljes tudatában.

Ebben az apró, sőt hovatovább jelentéktelen történet az értő szem számára majdhogynem mindent elárul a dolgok működéséről a világodban. Nincs kétségem abban, hogy jóval fajsúlyosabb ügyekben sem működik a mai napig is.

Laci12 2019.03.04. 18:33:45

@Reformer:
Te írtad:
Amit csinálsz, azt úgy hívják, hogy áldozathibáztatás.

Válaszom:
Nekem nagyon tetszik ez a szó! Áldozat hibáztatás.

Ez a legegyszerűbb, áldozat szerep mögé bújva nem vallani felelősséget a tetteinkért.

Ezt egyébként bármelyik bűnöző elmondja, amikor számon kérik a tetteiért. Legnagyobb mértékben a körülmények voltak hibással és nem ők, hogy nekik lopni, szerződést szegni, stb...kellett..

Jó példa rá a Viszkis. Ő például a rendszer áldozata lett, ugye?

Te Írtad:
A "háttérről":
Ebbe az utcába nem megyek bele, a saját szabályaim szerint játszom a saját játékomat.

Válaszom:
Erre a lépésedre számítottam. De nem baj Te is tudod, Zoli is tudja és mi is tudjuk, viszont a blogozók nem fogják megtudni. Érthető okokból, hiszen akik a hátszelet biztosították, komoly titoktartási szerződést irattattak alá vele, melynek a megszegése súlyos következményeket von maga után. Ők nem viccelnek. Ez nem olyan mint egy SEA Org szerződés megszegése.

Gyaloghuszár 2019.03.04. 19:02:23

@Laci12:
"Ez a legegyszerűbb, áldozat szerep mögé bújva nem vallani felelősséget a tetteinkért."
Ezt a Rintintin Tímeának is mond majd el, amikor a NAV / titkosszolgálati / adatkezelési vizsgálatok egyikéről beszél. Mert:
"Ők nem viccelnek. A törvény nem olyan mint egy SEA Org szerződés."

free spirit 2019.03.04. 19:29:55

Köszönet a munkátokért! Szerintem nagyszerű dolog, hogy ezt Zoli bevállalta.
Lacika meg elmehet a sunyiba! Gyáva, gerinctelen agymosott zombi. Ne feledjük, nagyon igaz az a mondás, hogy mindenki magából indul ki. Laci gyáva, tehát szerinte mindenki az. Laci hazudik, tehát mindenki hazudik. Nem ragozom.

DaDPool 2019.03.04. 20:11:18

Ez egy igen kiváló riportnak hangzik, várom a folytatást.
Rögtön rávilágít, hogy ez egy igazán gonosz pókcsapda amit a Sci felépít. Magához édesgeti az ártatlan áldozatát, utána pedig csapdába ejti. Ha teheti sosem engedi el.
Bár azt nem értem, hogy ha a pénz a motivációs erő, akkor miért akarták beszipkázni a delikvenst. Gondolom belül már nem termel pénzt, csak ingyen rabszolga lesz. Mondjuk az is jó valamire.
El tudom képzelni, hogy egy idő után már az ember úgy van vele, hogy ha már ennyi pénzt beleölt, akkor nem adja fel, hogy elérje a célját. Csak gondolom van egy ezen felüli határpont is, méghozzá a : Most már elég!

Aleister Crowley 2019.03.04. 20:16:27

"Azt mondták nekem nem kell sok szót tudnom, 200 szóval el lehet menni Clearig."

És Zoli te ezt elhitted?

Nagy Zoltán kiment abba a messzi Afrikába, hogy 200 szóval elmenjen a clearig! És megcsináltaaaa!!!
Eszem fa...m megáll, hőst csináltok a Nagy Zoltánból? Az ellen-szcientologia hősét?
Ez legalább olyan jó ahogy a scios rajongók csináltak a buggyant Hubbarból hőst.

Most már én is várom a holnapi fölvonást, abban vajon még mik lesznek? Lehet ezt még fokozni?

LeilaX 2019.03.04. 20:40:16

@norbert79: Lacikanak van egy kis komm kesese.... az tudod mire utal?? :DDDSDDD
Lathatjuk mert folyanatosan demonstralja!!! :DDDDDDDDDDD

Reformer 2019.03.04. 21:21:51

@Aleister Crowley: ez nem egy mese, hanem a szomorú valóság. Nincsenek hősök, csak tanulságok. Azért készült az interjú, hogy ezeket megossza.

Laci12 2019.03.04. 21:30:01

@Damiel: Aranyos a történeted a tanfolyam teremből, de látod-látod azért csak le kellett volna tisztáznod-:)) hiszen a mai napig rosszul tudod.
Saint Hill Manor se nem falu, se nem város, ráadásul még nem is település. Hanem a kastély neve. A legközelebbi kisváros persze East Greenstead. A pontos cím: Saint Hill Rd, East Grinstead RH19 4JY, Egyesült Királyság.

Reformer 2019.03.04. 21:30:57

@Laci12: persze, jól ismerem ezt a logikát. "Mindenki 100%-ban felelős a sorsáért." "Ha valakivel valami rossz történik, biztos tett valamit, amivel behúzta". Azon esetleg eltűnődtél, hohy a te egyházad mit tett, amivel "behúzta" a NAV / NNI / NAIH vizsgálatokat? És a közutálatot? Mert egy etikus szervezettel ilyen meg se történhet, nem?

A másik dologra meg csak annyit mondok, hogy nagyon élénk a fantáziád. Semmiféle titkos összeesküvés nincs a szcientológia ellen. Az ellenségeiteket ti magatok hozzátok létre, és leginkább a saját tagjaitokból... Leah Remini, Mike Rinder stb mind ex szcientológusok.

free spirit 2019.03.04. 21:41:47

@Laci12:
Nagyon megható, hogy Saint Hill Manor pontos címén lovagolsz. :D Századrangú kérdés. Miért nem azokra a kérdésekre válaszolsz, amiket már annyiszor feltettek neked. Pl. Mi a célja az ittlétednek, mi a Saint Hill projekt bukásának oka, amire annyi pénzt lejmoltatok 0 eredménnyel stb. Akkor lennél ám tökös csávó, ha ezekre válaszolnál, nem terelnél. :D

Reformer 2019.03.04. 21:44:40

@Laci12: flááánk... vissza az összes tanfolyan elejére! xD Ez se pontos, mert Saint Hill a manor (kúria) neve, a kastély később épült hozzá... ld. a wikipédia cikket a témában. Az irányelvek és bulletinek elején a Saint Hill Manor szerepel, nem az a kamukastély, amit a Sea Org tagok odaépítettek...

LeilaX 2019.03.04. 21:50:26

Kastely..... :DDDDDDDDDDDD

LeilaX 2019.03.04. 21:52:16

Kedves Blogozok!! Szerintem mantrazzuk Lacikanak a kerdest vagy kerdezzuk meg tole hogy melyik szot nem erti???!!! :DDDDDDDD

Bgisi 2019.03.04. 23:26:45

@Laci12: Kedves Laci12, Zorro1919, vagy bármely nicknéven is írsz! Engedd meg hogy emlékeztesselek egy ellenblogos "Hogyan is gondoljuk a dolgokat?" írásodra, mely 2017. szeptember 15-én kelt, véletlenül pont az általam erre a blogra írt egyik hozzászólásomra reagálva:

"Ez a blog (a miénk) pont arról szól, hogy válaszokat és adatokat is adjunk. Jogunk van válaszolni a ti vádjaitokra, kritikáitokra, nem kell ezért sírni, ha kicsit határozottabban fogalmazunk.

Mi azt szeretnénk, hogy a másik blog ne írjon hazugságokat, ferdítéseket és sokkal inkább objektívebben lássák ők és látogatóik a szcientológiát, és hogy mit is tesz a világért.

Sokkal jobb igazságban élni, mint hazugságok között, és mások hibáztatásában."

Tisztelettel megkérlek hát, talán lehet a többiek nevében is mondhatom, hogy tartsd magad az általad írottakhoz, és válaszolj nekünk normálisan a kérdéseinkre. Kezdjük talán azzal, hogy megválaszolod norbert79-nek azt az igen egyszerű kérdését, hogy "Te miért vagy itt?" Így adhatsz válaszokat és adatokat. Igen, bátorság kell hozzá, de ha az vagy akinek gondollak, és Veled dolgoztam együtt majd' 3 évig a körtéri misszióban, akkor tudom hogy erre képes vagy, és ezzel megteszed az első normális lépést a valós kétirányú kommunikációhoz. Látod hogy mi nem zárkózunk el, Te már itt vagy, akkor nem értem hogy miért ne mehetnénk tovább?! Talán mindkét fél profitálhatna belőle...

Zolifree 2019.03.04. 23:39:50

@Laci12:
Nagy Zoli vagyok, nyíltan vállalom a nevem, a véleményem, arcom, ellenben veled...

Szerinted gyáva vagyok, szerintem pedig az a gyáva, aki név nélkül alaptalanul vádaskodik, vagy utal bizonyos dolgokra, mintha tudna valamit.

Megmosolyogtató, hogy mennyire nem vagy képen a valósággal, és közben meg megvagy győződve róla, hogy mennyivel okosabb és felsőrendűbb vagy nálunk, és te aztán mindent tudsz a valóságról.

A lényeget nem látod, a lényegtelen részleteken rugózol, ahelyett hogy meglátnád a gerendát a szemedben. És túl sok összeesküvés elméletet gyártasz. Én is láttam azokat a propaganda filmjeiteket, amiben az van bemutatva milyenek is az elnyomók, és látszik abból merítettél. De az csak egy mese, nem a valóság.

Én nem tartom magam áldozatnak, csak elmondtam mi történt velem, és ezek alapján alaposan megalapozott véleményemet is. Ezt nem azért tettem, hogy áldozatnak mutassam magam, hanem azért, hogy lássák, hogy milyen is a valóság, és tanuljanak a hibáimból mások. Hányan vállalják be ország világ előtt, hogy mekkora balek volt, meg naív, és hagyta magát kihasználni?
A gyávák a könnyebb utat választják, én a lehető legnehezebbet választottam.

Én egyedül vívtam meg és nyertem meg egy elég sikeres háborút a szcientológia ellen. Nagyon féltem az elején, soha nem szerettem szerepelni, mégis megcsináltam.

Könnyebb lett volna név nélkül végigvinni az egész médiaháborút névtelenül, de akkor nem lett volna hiteles, anélkül meg mi értelme lett volna?

És végül a sea org szerződésől annyit, hogy én példányt nem kaptam belőle, nem emlékszem mi volt konkrétan benne. Amit elmondtak az alapján bármikor kezdhetek, nincs benn határidő, akár másik élet is lehet. Úgyhogy nem szegek meg semmit, ha nem kezdem el. Rákerestem a neten, hogy mi van benne, és gyakorlatilag semmi konkrétum, kb 3 mondat az egész. Nem is igazi szerződés ez, mivel nincsen benne semmi konkrétum, ki mit vállal és miért, milyen feltételekkel. Jogilag nem szerződés, semmis az egész.

Laci, légy férfi, és vállald a neved!

Enélkül egy névtelen senki vagy, akinek a véleménye sem ér semmit, és bebizonyítod hogy gyáva vagy.
És ne gyere önigazolással, azt nem fogadom el.

A szcientológia saját magát győzi le, mivel saját maga termeli egyre nagyobb ütemben az ellenségeit, és már annyit hozott létre, ami túl van a kritikus tömegen. Folyamatot ti erősítitek még most is folyamatosan.
És valójában ti vagytok azok az elnyomók, ami ellen a propaganda szerint harcoltok. És végül tényleg nyerni fogtok, mert elpusztítjátok az elnyomókat, vagyis saját magatokat. Bár lehet ti nem így képzeltétek el a végeredményt, de majd meglátjátok nemsokára.
Előre is gratulálok a mielőbbi győzelemhez, tulajdonképpen így nézve egy oldalon állunk :)

Igazi win-win megoldás, ti is nyertek, mi is nyerünk, és mindenki más is nyer.

Nóri88888888 2019.03.05. 00:41:14

Sok éve olvasom ezt a blogot, még nem szóltam hozzá. Szcientológus voltam és egy szci tréning cégnél dolgoztam.
Nem olyan nehéz ám beleszaladni ebbe a csapdába…. Rengeteg kételyem volt és annál több megmagyarázhatatlan, intő jel. És mégis mindig sikerült meggyőznöm magam, vagy elfogadni a magyarázatot a „szektásoktól”.
Például nem értettem, hogy az org munkatársak miért mindig ápolatlanok, miért van izzadság szaguk, büdös a leheletük, miért járnak rossz minőségű és állapotú ruhákban, letaposott cipőkben. Hiszen ők az elit. Nekem ez mindig nagyon visszás volt, de hát ők a bolygó megmentéséért dolgoznak, blablabla.
Ebből az egész szarból kijőve már tudom, hogy ez az igénytelenség és a rabszolgatartás elfogadása részükről rendben van, hiszen ez csak MEST, stb. A valódi áldozatok nem is mi vagyunk, hanem ők…
Elég, ha csak L. Lacit (már ha ő ez a Laci12 chatbot) megnézed valami videón. Sápadt bőr, fodrászt évek óta nem látott, ápolatlan haj, turkálós, ballagó zakó, stb.
5-10 évet nem adok ennek az egész szarnak és kártyavárként fog összeomlani, miszkevics és/vagy az őt háttérből irányító befektetői köszönik, jól lesznek a lóvéval és az összeharácsolt ingatlanokkal, a sok áldozat pedig mehet a versenyszférába valódi munkát keresni, nem lesz egyszerű…

Damiel 2019.03.05. 07:30:57

@Laci12: Látod, milyen nagyszerű dolog ez! Igazad van! A történet East Grinstead-ról szól és nem Saint Hill-ről. Ehhh... a francba, még sem vagyok hibátlan. Rosszul emlékeztem. Bezzeg, ha OT VIII-as lennék! :-)

norbert79 2019.03.05. 09:37:33

@Laci12: Megismétlem az auditálási kérdést: Te miért vagy itt?

LeilaX 2019.03.05. 10:01:30

@Laci12: Azon a kerdesen hogy "Te miert vagy itt?" lett valami elnyomva? :DDDDDDDDDDDDD

Bgisi 2019.03.05. 11:25:39

@norbert79: Úgy látszik sohasem fogunk erre választ kapni. Tehát biztos nem azért hogy válaszoljon a feltett kérdésekre (mint ahogyan azt hangsúlyozta az ellenblogon). És mivel konstruktív hozzászólás nem érkezik irányából, megmaradt hát annak ami: egy mezei Troll, egy beszólogató és becsmérlő személy aki cinikusan kioktató stílusban idebüffent pár mondatot, de semmilyen ép eszű válasz vagy konkrétum nincs mögötte. Ezt a szci terminológiában "elnyomó személynek" hívják, aki nagyon alacsonyan van a "tónusskálán". Lefordítva, és egyúttal megválaszolva az eredeti kérdést: Ő azért van itt hogy megpróbáljon alázni minket és a hozzászólásokat, mert amit ő nem tud az nincs, amit pedig gondol az az abszolút igazság. Ahogyan L. Ron Hubbard tanította, gyönyörű mintapéldány vált belőle.

Laci12 2019.03.05. 11:30:48

@Zolifree: @norbert79: @PTS level III.: @Nóri88888888: @Aleister Crowley:
Zoli irta:
Nagyon féltem az elején, soha nem szerettem szerepelni, mégis megcsináltam. Könnyebb lett volna név nélkül végigvinni az egész médiaháborút névtelenül, de akkor nem lett volna hiteles, anélkül meg mi értelme lett volna?
Válaszom:
Figyu, először is, nem kell mindenkit hülyének nézni, ahogy ma zajlik a médiába való bekerülés ugyan úgy volt 13 évvel ezelőtt is. Nem szánt volna Just László egy pórul járt Szcientológiának egy percet sem. A atv ben olyanokat mutattak be ami valakiknek az érdekeit szolgálta, oda meghívnak, ezt tudjuk, hogy nem a közérdek. Ezt a riportot előre leszervezték az atv-vel. Se Te se más ezt egyedül nem tudta volna megcsinálni, és ezt te is nagyon jól tudod!
Zoli írta:
Én egyedül vívtam meg és nyertem meg egy elég sikeres háborút a szcientológia ellen.
Válaszom:
Te miféle háborút vívtál meg? És mit nyertél? Ez nagyon Orwell-inek hangzik? Haha és még én gyártók az összeesküvés elméleteket, ugye?
Zoli írta:
Én nem tartom magam áldozatnak, csak elmondtam mi történt velem, és ezek alapján alaposan megalapozott véleményemet is.
Válaszom:
Ja, hogy Te nem tartod magad áldozatnak, persze hogy nem, azt a Bonyai haverod írta rólad. Tegnap még amikor a riportot olvastam, azt hittem gyáva vagy. Tévedtem és ezt visszavonom. Tudod mit, Te inkább egy balfácán vagy.
Zoli írta:
Laci, légy férfi, és vállald a neved!
Válaszom:
Miből gondolod, hogy férfi vagyok?
És mit változtatna, ha tudnád a nevem akkor másképpen írnál?
Ennek a blognak pont az a lényege, hogy névtelenül bárki írhat véleményt, Szubjektív és objektív módon. Ha itt be kéne, hogy mutatkozzanak a résztvevők az pont a végét jelentené ennek a blognak.

Jut is eszembe, hol vannak a foldereid?

Reformer 2019.03.05. 12:00:23

@Laci12: továbbra is nagyon élénk a fantáziád szerintem... én is szerepeltem a szcientológia kapcsán a médiában/online portálokon többször is úgy, hogy senki nem szervezte le, hanem ők kerestek meg.

A foldereit pedig régen meg kellett volna már semmisíteni, hiszen már nem tagja az egyháznak, nem? Nincs semmilyen jogalapotok róla akár egy sor információt is tárolni.

A Hidat elvileg végigjáró Hubbard meg úgy látszik, nem látta előre a GDPR-t. Mint ahogy az internetet sem...

LeilaX 2019.03.05. 12:23:31

@Laci12: Lacika..... Azon a kerdesen hogy "Te miert vagy itt?" lett valami leertekelve? :DDDDDDDDDDDD

norbert79 2019.03.05. 13:51:00

@Laci12: Megismétlem az auditálási kérdést: Te miért vagy itt?
@Bgisi: Tudom, nem lepődök meg semmin, ezt a reakciót vártam, de tudod nekem még az is eszembe jutott, hogy anno LRH azt hangoztatta kb, hogy a kommunikáción múlik minden, nos ahhoz képest nem ez történik, szóval csatlakozom ahhoz amit írtál :-)

norbert79 2019.03.05. 13:52:19

@Reformer: Mint a viccben, amikor pofon vágják a jósnőt, az csodálkozva ránéz a vendégre, mire a vendég visszakérdez:
"Na mivan, ezt nem láttad előre?"

Dudás Diána 2019.03.05. 16:00:50

@Zolifree: Kedves Zoli!

Én nem voltam szcientológus, egy éve látogatom a blogot tapasztalat szerzés céljából. Az egyik rokonomat vitte el egy szekta, ők is hasonló módszerekkel dolgoznak. Örülök a riportodnak és annak is a kommentelők közt is jelen vagy. Ha lehetséges szeretnék feltenni néhány kérdést neked, de lehet, hogy ez nem a ti szavaitokkal van.

Említetted, hogy Ausztráliában a Sea Orgban volt két magyar a Sz. Karcsi és Juli akiket fogva tartottak, és hogy a Karcsi beteg is volt. Szeretném tudni, hogy kiszabadítottad e végül őket, és hogy Karcsi meggyógyult e?

Azt sem értem, hogy ezt a munkaszerződést amikor aláírjátok nagyon hosszú időre ugye és nem kell rögtön megkezdeni a munkát akár a következő életben is megkezdheted, fogsz e erre emlékezni?
Ti hisztek akkor a reinkarnációban?

csikágó 2019.03.05. 16:44:24

@Laci12:

Én kimondhatatlanul örülök neki, hogy itt vagy, a te hozzászólásaiddal lett igazán kerek az az interjú.

A megnyilvánulásaid ugyanis tökéletesen bemutatják mindazt, amiről Zoltán és Reformer beszélnek, bemutatod, hogy milyen is egy szekta tag és hogy milyen egy több éves (évtizedes?) agymosáson átesett ember gondolkodása! Rendkívül érdekes olvasmány minden hozzászólásod, kérlek ne hagyd abba! Még akkor se, ha amúgy a céljaiddal tökéletesen ellentétes eredményt érsz el velük: miközben védeni akarod a szektát, valójában te vagy a legjobb ellenreklám.

Egy feltevésedre is válaszolnék. Azt írod: "A atv ben olyanokat mutattak be ami valakiknek az érdekeit szolgálta, oda meghívnak, ezt tudjuk, hogy nem a közérdek. Ezt a riportot előre leszervezték az atv-vel. Se Te se más ezt egyedül nem tudta volna megcsinálni, és ezt te is nagyon jól tudod!"

Ebben neked igazad van! Én pontosan tudom, hogy ki állt annak a bizonyos riportnak a hátterében és milyen érdekek, csak itt senki nem merte eddig kimondani, hát én most kimondom!

Biztos forrásból tudom, hogy Xenu, az intergalaktikus hadúr, a szcinegológia legfőbb ellensége volt a háttérben, rakétameghajtású DC-8-asát látták is az interjú napján leszállni Ferihegyen és úgy intézte el az interjút, hogy Juszt Lászlót megfenyegette: ha nem csinál interjút Zoltánnal, akkor elakpja a lelkékt egy lélekfogóval és egy vulkánba dobja. Ezt már korábban is megtette, ezért Juszt megrettent és alávetette magát az intergalaktikus hadúr akaratának.

Ugye te is erre utaltál? MIndketten tudjuk, hogy Xenu mindenre képes. Mindenre is.

Laci12 2019.03.05. 17:31:07

@Bgisi:
Te írtad:
Tisztelettel megkérlek hát, talán lehet a többiek nevében is mondhatom, hogy tartsd magad az általad írottakhoz, és válaszolj nekünk normálisan a kérdéseinkre.
Válaszom:
Én a véleményemet szeretném elmondani a bejegyzéssel és annak témájával kapcsolatban. Észrevettem, hogy van néhány reakció és kérdés mely nem a témára reagál, hanem a személyemre. Sőt inkább úgy fogalmaznék a mögém képzelt személyiségre. Ezeket figyelmen kívül hagyom, hiszen mit kezdenék vele? Nyilván ezzel megválaszoltam @norbert79: kérdését is, aki naponta többszöri alkalommal felteszi nekem ugyan azt a kérdést amire gyanithatólag tudja is a választ, de heccelni próbál vele. Rengeteg heccelést kaptam. Ez már kifutott.

A Nagy Zoltán témával kapcsolatban.

Én személyesen nem ismerem a Nagy Zolit, és bántani sem akarom. Lehet, hogy egy kicsit határozottabban fogalmaztam vele kapcsolatban, de ezért nem kell nyafogni. Amit írtam az én véleményem és azt az alapján alkotom amit saját maga írt és amit ti írtatok róla.

Betegen, kétszáz szavas angol tudással Dél-Afrikába utazott auditálást kapni.
A leírtak alapján ott csinálhatta meg a Grade ket és a NED et.
Hogy kaphatott auditálást ha PTS volt? Vagy kapott előtte PTS kezelést? Milyen nyelven, angolul kapta? A kétszáz szavas szókincsével? Mert, ha igen akkor ezt ne hívjuk kezelésnek. Valószínűleg nem értette meg az auditálási kérdéseket. És aztán hogyan válaszolta meg ezeket? Mennyi esélye maradt a CS nek, hogy jó programot írjon?

Majd tanúsította a Cleart??? Ugye ezt a vak is látja, hogy ez már itt nem kerek. És ezek után elmegy Amerikába az L ekre?

Miért gondolja azt valaki, csupán, mert van néhány tízmillió Forintja, hogy nem kell megtanulnia angolul egy angol nyelvterületen végzet tanfolyamhoz vagy auditáláshoz, ráadásul azt, hogy ő majd kényelmesen hátradől a karosszékben és az auditor megold helyette mindent?

Ez a fajta hozzáállás az amit úgy hívják a WOG világban, hogy nem életre való. Egy ilyen hozzáállású illetőt lehúz a biztosító a bank, és szinte bármilyen üzletkötő ehhez nem kell Szcientológusnak lenni.

DaDPool 2019.03.05. 17:39:52

@Laci12: a kérdéseket azt hiszem rossz irányba teszed fel. Inkább a szervezet felé kéne feltenni ezeket a kérdéseket, hogy engedhették 200 szavas tudással, hogy komoly előrelépést tegyen ebben a hierarchiában? Ez a kérdés inkább!! De ne is válaszolj, mert kívülállóként is tudom. - PÉNZ!!!
Pontosabban semmiféle dolog nem érdekelte a vezetést, csak hogy bejöjjön egy újabb vaskosabb pénzköteg. Ismerd már el, hogy az egész a pénz körül forog, és nem kell itt tovább vitáznod. A Sci-knek a pénz az istenük. És akkor tisztába is tettünk mindent.

Laci12 2019.03.05. 17:41:15

@Damiel: Semmi gond, de most letisztáztad. Nem kell ahhoz OTVIII ak lenni, hogy valaki ne álljon bele egy olyan vitába amibe nem akar-:))

norbert79 2019.03.05. 18:11:16

@Laci12: Megismétlem a kérdést: Te miért vagy itt?
Egyszerű, könnyen megválaszolható kérdést tettem fel, szerintem szóértelmezésre sincs szükség.

Laci12 2019.03.05. 18:17:42

@DaDPool:

Ezt Írtad:
Inkább a szervezet felé kéne feltenni ezeket a kérdéseket, hogy engedhették 200 szavas tudással, hogy komoly előrelépést tegyen ebben a hierarchiában? Ez a kérdés inkább!! De ne is válaszolj, mert kívülállóként is tudom. - PÉNZ!!!
Válaszom:
Ha újból végig olvasod amit a Zoli írt, ott elmondja, hogy az egyik fő célja az volt az auditálással, hogy több pénzt szerezzen. Tehát találkoztak az érdekeik. Zoli pénzéhes volt és mohó, ráadásul kölcsönből csinálta mindezt. És találkozott egy olyan szervezettel, akik még mohóbbak voltak nála, és jól is csinálták.

Ez nem azt jelenti, hogy a szervezet részéről ez rendben van, mert nincs rendben. Ha hozzám jött volna be, én nem fogadtam volna így el. Elvégeztettem volna vele egy nyelvtanfolyamot előbb. És ha így nem lett volna neki megfelelő - mert gyors eredményt akar - elküldöm. Hát az afrikaiak nem ezt tették.

Ha jártál valaha Amerikában és próbáltál autót bérelni ott, tudod, ha nem figyelsz 5 perc alatt megköttetnek veled annyi biztosítást, hogy drágább lesz mint maga az autóbérlés. A Szcientológia az amerikai üzletpolitikát használ az értékesítéshez. És amikor ez bejött a kilencvenes évek elején Magyarországra egy ismeretlen módszer volt a magyaroknak, (hangsúlyozom, hogy az összes többi amerikai MLM céggel és szektával) és az emberek nem voltak fölkészülve erre a "kemény" eladásra.

De azt ne gondoljuk, hogy ez csak a Szcientológia csinálja! Ez nagyon, de nagyon messze van az valóságtól.

Laci12 2019.03.05. 18:42:18

@Reformer:

Te írtad:
továbbra is nagyon élénk a fantáziád szerintem... én is szerepeltem a szcientológia kapcsán a médiában/online portálokon többször is úgy, hogy senki nem szervezte le, hanem ők kerestek meg.
válasz:
Én pont erről beszélek, Zolit is megkeresték, téged is megkerestek. Ez így működik a magyar médiában. Előre le volt szervezve, de nem általatok. Erről beszélünk mind a ketten.
Te írtad:
A foldereit pedig régen meg kellett volna már semmisíteni, hiszen már nem tagja az egyháznak, nem? Nincs semmilyen jogalapotok róla akár egy sor információt is tárolni.
válasz:
Pont készültünk megsemmisíteni, hát nem elvitte a NAV!

Laci12 2019.03.05. 18:52:57

@csikágó:

Figyu, ez a XENU- kártya már lejárt-:)).
Most fölmentél az Internetre, regisztráltál, kikerested ezt a XENU történetet, hogy hülyére idegesíts vele egy Szcientológust? Vagy viccnek szántad?

Hát barátom neked sem lehet egyszerű.

LeilaX 2019.03.05. 19:40:44

Laci12: .... "es talalkozott egy szervezettel akik meg mohobbak voltak nala es jol csinaltak..."
No Comment!!!!!!

Es a te esetedben ki fog nyerni? Tudsz majd mohobb lenni mint ok?

Milyen egyhazrol beszelunk? Milyen etika?? Mirol????

Menj a pic@aba!!! :DDDDDDD

Sandor Zsolt 2019.03.05. 20:09:38

@Laci12: Okosan irj Hombár! Nem vagy abban a helyzetben hogy arrogánskodj. A nyakatokon a NAV és még nincs eldöntve hogy mi legyen veletek. Szerinted a Zolit valami titkosszolgálatok védik? Ugyan már. Ne összesküvéselmélteskedj azzal a mosott agyadal!

Reformer 2019.03.05. 21:06:49

@Laci12: hiába szervez L. Laci 32 holokauszt-emléknapot meg vallásközi pogácsázást-videóvetítést az orgban, és hiába haknizik M. Attila a médiában a vallási iratokkal meg a szabad vallásgyakorlással, és hiába aggatjátok rá B. Krisztiánra az Eklézsia boltban vett leárazott papi civil inget, ha te idejössz olyan mondatokkal, hogy a szcientológia amerikai üzletpolitikát folytat, találkoztak az érdekek, meg minek hagyta magát átverni... ilyenkor rögtön lerántod a leplet és látszik, mekkora képmutató színjáték az egész egyházasdi.

Gyaloghuszár 2019.03.05. 21:20:50

Itt valami egészen rendkívüli dolog zajlik - sikerült áttörni Lacus Suk-kondícionálását.
(Suk-kondícionálás, Dűne. Remélem Hubinál igényesebb scifit is olvastok!)
Egyszercsak elkezdett valóban válaszolni. És kiderült, hogy maga sem hisz a világ legetikusabb szervezetében. Köszönjük Laci!

"Egy ilyen hozzáállású illetőt lehúz a biztosító a bank, és szinte bármilyen üzletkötő ehhez nem kell Szcientológusnak lenni. "
"És találkozott egy olyan szervezettel, akik még mohóbbak voltak nála, és jól is csinálták."
"A Szcientológia az amerikai üzletpolitikát használ az értékesítéshez. És amikor ez bejött a kilencvenes évek elején Magyarországra egy ismeretlen módszer volt a magyaroknak, (hangsúlyozom, hogy az összes többi amerikai MLM céggel és szektával) és az emberek nem voltak fölkészülve erre a "kemény" eladásra."
"De azt ne gondoljuk, hogy ez csak a Szcientológia csinálja! "

Összefoglalom a saját gondoltaidat a számodra:
A szcientológia egy olyan mohó amerikai szekta, ami kemény, MLM alapú értékesítésben utazik, és lehúz embereket.

VASTAPS!

Szerintem te is adhatnál egy interviewt, hogy elmeséld, hogy mikor és hogyan ébredtél fel.

Gyaloghuszár 2019.03.05. 21:21:36

@csikágó: Sajnos is itt nem lehet lájkolni, de hatalmas volt a hozzászólásod, köszi! :DDDDDD

DaDPool 2019.03.05. 21:31:47

Azért én örülök, hogy Laci beismerte a Sci alap mivoltát. Egy belsőstől is igazolást nyert.
Vajon ezt az elismerést miért nem teszik nyilvánossá? Persze értem én, hogy nem lehet úgy tagokat toborozni, hogy - Figyu add ide az összes pénzed, és légy a rabszolgánk....cserébe? Milyen csere? Miről beszélsz? Nem kapsz semmit!
Ja ez így meredek. A hazugság innen nézve alapeleme kell legyen ennek a szervezetnek.

Laci12 2019.03.05. 21:31:48

@Sandor Zsolt:
Zaklatott vagy öreg? Azt Te honnan tudod, hogy milyen helyzetben vagyok?
Írtad:
Szerinted a Zolit valami titkosszolgálatok védik?
Válasz:
Ezt hol olvastad? Neked nagyon élénk ám a fantáziád. Én azt írtam védték és álltak mögötte és segítették, hogy bekerüljön a riportja az atv be.
Miért szerinted ez hogy volt?

Betelefonált, hogy Juszt Lászlót keresem, nagyon haragszom a Szcientológiára, jaj hagy mondjam már el.

LeilaX 2019.03.05. 21:35:17

Lacikanak ez a Super Powere: Szénné égeti nem csak saját magát hanem a szcientologiat is!!!
:DDDDDDDDDDDD

Laci12 2019.03.05. 21:47:12

@Reformer: Az egész élet egy nagy szinjáték, nem? Kérdés az, hogy ki az aki játsza és ki az aki bele van szorulva.

Ha nem lenne ez az "egyházasdi" talán nem is lenne itt miről csetelni.

Lényeg az, hogy igazad van! És jó éjszakát nektek.

Zolifree 2019.03.05. 22:28:41

@Laci12:
"Te miféle háborút vívtál meg?"
Lehet te nem annak élted meg, nevezd ahogy akarod, nektek ez biztosan nagy kárt okozott, hogy tv-kben meg újságokban folyamatosan adtam rólatok eléggé elriasztó infót, meg minden internetes keresésre az én weboldalam jelent meg a titeket leleplező infóval. Mivel folyamatosan támadtalak titeket, és vágtam el az utánpótlásotokat, erre a szitura az én fogalmaim szerint illik a háború definíciója. És mivel elértem a célomat, vagyis a széles tömegekhez eljuttatni az igaz infót rólatok, így részemről ez egy nyertes háború volt.
De megértem nyilvánosan nyilván nem ismeritek el a veszteséget amit okoztam, és próbáltok leértékelni, lekicsinyíteni, mert ettől tűntök szerintetek nagynak és erősnek.

"Ja, hogy Te nem tartod magad áldozatnak, persze hogy nem, azt a Bonyai haverod írta rólad. "
Eléggé rossz még a chatrobot értelmező modulja, ugyanis Reformer ezt írta neked:
"Amit csinálsz, azt úgy hívják, hogy áldozathibáztatás."
Tehát lassan írom hátha úgy jobban átmegy: Nem mondott rólam semmit, csak azt mondta, hogy amit te csinálsz, annak a hivatalos elnevezése áldozathibáztatás. Eléggé egybites még a logikád, legalább mesterséges intelligenciát kéne használni, ha már természetes nincsen.

"Miből gondolod, hogy férfi vagyok?"
A Laci12 eléggé férfinévnek tűnik nekem. És szerintem mindenki így van ezzel. De ok, elhiszem nem vagy férfi, főleg hogy nem vállalod a neved, és csak jössz itt az önigazolásokkal.
"És mit változtatna, ha tudnád a nevem akkor másképpen írnál?"
Tudnám kivel is beszélek, ha már te tudod az enyémet és te is nevemen szólítottál. Nem foglak levadászni, ha ettől félsz kisnyuszi...

"Jut is eszembe, hol vannak a foldereid?"
Te most komolyan ezzel akarsz fenyegetni vagy megijeszteni???

"Betegen, kétszáz szavas angol tudással Dél-Afrikába utazott auditálást kapni.
A leírtak alapján ott csinálhatta meg a Grade ket és a NED et.
Hogy kaphatott auditálást ha PTS volt? Vagy kapott előtte PTS kezelést? Milyen nyelven, angolul kapta? A kétszáz szavas szókincsével? Mert, ha igen akkor ezt ne hívjuk kezelésnek. Valószínűleg nem értette meg az auditálási kérdéseket. És aztán hogyan válaszolta meg ezeket? Mennyi esélye maradt a CS nek, hogy jó programot írjon?"
A betegségeket nem a PTS-ség okozza, az elmúlt években több, mint 1000 könyvet olvastam angolul, és sok képzésen vettem részt a betegségek gyógyítása témában. És szinte minden betegségre van megoldás, aminek semmi köze se SP-hez se PTS-hez. Magamon és másokon is teszteltem, működik.
És az egyház kezdetektől végig tudott a betegségemről, és arról is hogy gyógyíthatatlan, egyáltalán nem akadtak fenn rajta a FLAG-ben sem a legmagasabb szinteken sem. Egyébként is OT-kat láttam külföldön betegen nem is keveset, magyar OT-ról is tudok aki meghalt rákban.
Ja mellesleg elvégeztem a PTS/SP tanfolyamot is... Ez ki lett húzva az interjúból, hogy ne kellejen magyarázgatni mit is jelent.

A 200 szavas idézet félre lett értve. Én azt mondtam, nekem azt mondták 200 szó is elég clearig. Ez nem jelenti azt nekem ennyi volt. Viszonylag jól tudtam angolul akkor is, csak nem beszéltem szóban soha, a kiejtést nem gyakoroltam, mert csak olvastam, és nem mertem beszélni, mert attól féltem hibásan ejtem ki a szavakat. Volt pár szó amivel az elején találkoztam auditálásban amit nem értettem, ezt ott mindig letisztáztuk szabályosan, volt szótár, példamondatok minden. Tökéletesen értek/beszélek angolul, és pár hét alatt afrikában gyakorolva a kiejtést hamar elmúlt a félelmem, és ment a kiejtés is. Később már angolul gondolkoztam.
Afrikában mentem fel a hídon végig a NED-ig bezárólag 2 év alatt. Gyakorlatilag kint éltem 2 évet.

"Ha újból végig olvasod amit a Zoli írt, ott elmondja, hogy az egyik fő célja az volt az auditálással, hogy több pénzt szerezzen. Tehát találkoztak az érdekeik. Zoli pénzéhes volt és mohó, ráadásul kölcsönből csinálta mindezt. És találkozott egy olyan szervezettel, akik még mohóbbak voltak nála, és jól is csinálták."
Nem, a fő célom szellemi fejlődés mellett a dianetika könyvbeli clear, illetve az ennél is jobbnak gondolt OT állapot elérése volt. És mellette a tökéletes egészség elérése. A remélt extra pénz a FLAG-es auditálás kifizetésére kellett (nem nekem, hanem nektek adtam volna), mert nem állt rendelkezésemre. Eléggé jól működő cégem volt, gazdag voltam miért lettem volna pénz éhes? Én minden fillérért keményen megdolgoztam. Auditálások alatt is folyamatosan dolgoztam, hiszen a cégem valójában az én egyszemélyes munkámból működött.

A többit már lereagálták megfelelően mások, így nem teszem.

Zolifree 2019.03.05. 22:53:52

@kissgabor7804:
"Említetted, hogy Ausztráliában a Sea Orgban volt két magyar a Sz. Karcsi és Juli akiket fogva tartottak, és hogy a Karcsi beteg is volt. Szeretném tudni, hogy kiszabadítottad e végül őket, és hogy Karcsi meggyógyult e?"
Kedves Gábor!
Karcsiék kijöttek a szcientológiából, nem tudom pontosan hogyan és mikor. Amikor kijöttem azután jóban lettünk, és a szcientológia utáni pár lépcsőfokot velük tettem meg az utamon.

"Azt sem értem, hogy ezt a munkaszerződést amikor aláírjátok nagyon hosszú időre ugye és nem kell rögtön megkezdeni a munkát akár a következő életben is megkezdheted, fogsz e erre emlékezni?
Ti hisztek akkor a reinkarnációban?"
Ha a Ti alatt a szcientológusokat érted, akkor természetesen ők hisznek benne, azért is van az 1 milliárd éves munkaszerződés. Aztán hogy ki mire emlékszik ,azt majd meglátjuk.
Egy biztos, Hubbard már jó régen meghalt, és jelentkeznie kellett volna már új testében sea org tagnak, ami nem történt meg. Nekem még bizonygatták tizenéve, hogy rövid időn belül eljön, és akkor miden megváltozik...
Hát azóta minden megváltozott, csak Hubbard második eljövetele maradt el.
Persze biztos kitaláltak már valami jól hangzó magyarázatot közben erre is, pl egy másik galaxisban nagyobb szükség volt rá, vagy valami hasonló hősies dolog.

Bgisi 2019.03.06. 00:04:28

@Laci12:
"Én a véleményemet szeretném elmondani..."

Szerintem elmondhatod, és lehet bármilyen véleményed, meghallgatásra kerül. Viszont ha sejtelmesen vádolsz valakit, mint pl Nagy Zoli mögött állnak valakik, ez szerintem már magyarázatra szorul. Biztos van infód, mi nem értjük, igazán megoszthatnád.

"van néhány reakció és kérdés mely nem a témára reagál, hanem a személyemre."

Igen, pl felvetetted hogy honnan tudjuk hogy egyáltalán fiú vagy-e. A nickedből feltételeztük, én legalábbis gondoltam hogy nem Dóri vagy. Vagy csaj vagy és reggeltél egy semleges nick helyett pasi néven??? Amúgy a személyeskedés és lealacsonyítás valóban inkorrekt lehet.

"Hogy kaphatott auditálást ha PTS volt?"

Alapvetően sehogy, viszont Ő public-ként ment ki, neki nem kell tudnia feltétlenül mikor mit hogyan kaphat. Ezért nem Őt kell megkérdezni, hanem a C/S-ét.

"Majd tanúsította a Cleart???"

Látod, látod? Pedig igen, nyilván Ő is kapott róla oklevelet. Namost 3 lehetőséget látok ennek magyarázatára:

1: Zoli mindenkit átverve ment fel a hídon a 200 szavával, betegen - nyilván ez arculcsapása a tekknek, mert így az nem ér semmit, hiszen nem ismerték fel általa.

2: Zoli mindent jól csinált, tanúsította, de akkor nem lehetett PTS, sőt haladt tovább a hídon, de akkor miért nyilvánították elnyomóvá? Mert kérdezett? (Jujj de dézsávűm van Leah Reminivel) Ennél is a tekk működésképtelenségének lehetünk tanúi.

3: Sem Johannesburgban sem a Flagben nem sztenderd tekket szolgáltatnak.

Egyébként hallottál már Lisa McPherson-ról? Vajon arra mi a magyarázat, hogy miután tanúsította a Cleart, nagyon rövid idő után pszichotikus lett, és meghalt a nagy kékben szci kezelés közben? Voltak előjelek nyilván, ami az auditálás során ki kellett volna hogy derüljön. Ha működne a tekk, klírként nem is fordulhatott volna elő, de legalábbis az adott körülmények között meg kellett volna gyógyulnia. Vagy tévedek?

"Pont készültünk megsemmisíteni, hát nem elvitte a NAV!"

Te bennfentes munkatárs lehetsz ha ilyen jól informált vagy. Viszont kétkedéssel fogadom hogy éppen most akartátok megsemmisíteni, ez olyan gyerekes, mint amikor a lányom lefekvés után a kérdésemre "pont rájön" hogy még nem mosott fogat. Aha... :-)

Én azért vagyok itt, hogy kibeszéljem magamból a szci miatti frusztrációmat és megkönnyebbüljek, meghallgassak másokat és ha tudok segítsek nekik, illetve hogy azt próbáljam meg elérni a saját tapasztalataimat elmesélve, hogy más ne sétáljon bele ebbe a csapdába. Ref az alapítvánnyal, és mi a történeteinkkel olyanok vagyunk, mint valami ellenszérum, amit ha így megosztunk, talán kevesebben lesznek áldozatok.

Végezetül a mondataid sajnos elárulják hogy milyen is a szcientológia maga, látom a többiek már bemásolták, így én csak annyit fűznék hozzá, hogy egy szcientológus szájából hallva ezeket óriási blama.

Amit a szci "Tech"-nek nevez, az nem jó megoldás a problémák kezelésére, nem képes megoldani az emberek gondjait, nem visz előbbre semmit és senkit. Mindezt igazolja az embertömeg, akik bent voltak és kijöttek. Még azok is kimenekülnek, akik ebbe a rendszerbe születtek. A szcientológia igazi arcát pont ezek az emberek tudják megmutatni, és ahogy látom egyre többen leszünk - tulajdonképpen saját magatoknak termelitek ki az ellenséget.

Neked is jó éjszakát, a hold legyen veled! :-)

csíkágó 2019.03.06. 10:21:38

@Laci12:

Xenu nem egy kártya, hanem LRH agyszüleménye, csilliókba kerülő OT III-as anyag, de ezt te is pontosan tudod. Amikor az RTC nem rágalmazás, hanem szerőzi jogsértés miatt támadta Fishmant - aki először nyilvánosságra hozta - azzal hivatalosan is elismertétek, hogy valós, szóval kár próbálkoznod tagadással. Egyébként pedig a Youtube-on meghallgatható személyesen LRH előadásában is.

Xenu azért jó hivatkozási alap, mert bárki számára érthetően bemutatja, hogy miért irgalmatlan marhaság a szcientológia és mi történik akkor, ha egy Z kategóriás sci-fi író egy nap arra ébred:

"Writing for a penny a word is ridiculous. If a man really wants to make a million dollars, the best way would be to start his own religion." (LRH, 1948)

Ebben a konkrét esetben azért citáltam ide Xenut, mert te, sokak többszöri kérdésere se voltál hajlandó elárulni, hogy kit sejtesz Zoltán hátterében, ezért én bátorkodtam feltételezni, hogy hithű szcientológusként, - LRH tanításait követve - csakis egy valakire célozgathatsz, mégpedig Xenura, hisz nincs nála nagyobb ellensége a szcientológiának.

Picit furcsállom is, hogy LRH szavait most valami nevetséges, "lejárt kártya"-ként degradálod le itt mindenki előtt, de hát erről majd elbeszélgetsz az etika tiszttel.

Bgisi 2019.03.06. 11:49:10

@Laci12: "Én azt írtam védték és álltak mögötte és segítették, hogy bekerüljön a riportja az atv be."

Mitől (kiktől) kellett őt megvédeni?
Álltak mögötte, pl pénzelték hogy valótlanságokat állítson? Mindent megcsinált a szci szabályai szerint, majd kirúgtátok, és felülkerekedve a saját naivitásán elmesélte a tényeket egy stábnak.
Innen már csak egy lépés hogy bemeséld magatoknak, hogy mögöttünk is biztosan "állnak" valakik. Ja, a feleségem. :-) De ha tudsz konkrétat hogy ki pénzel engem is, szójjál már légyszi, mert rossz számlaszámot adhattam meg hogy eddig nem kaptam egy buznyákot sem. ;-)

Sandor Zsolt 2019.03.06. 15:38:09

Laci12

Irtad:: Zaklatott vagy öreg? Azt Te honnan tudod, hogy milyen helyzetben vagyok?
Válasz:
Igen zaklatott vagyok meg nagyon mérges is. Anno 23 ével ezelött az arcomba nyomtatok egy nöt aki a 2Dém is lehetne. Mondjuk én úgy müködök mint egy jezsuita szerzetes. Vagyis az egyház szeretete= csillagos ötös....Fanatizmus=megaszuper...vallási terorrizmus= legalább 3 lépéssel az ÒZA felett. Oszt ez a nö volt a szervezeti titkárnö, ezért vagyok én PTS b, biztonsági probléma meg a SP is, de te a kis hombár ÒZA fejeddel nem fogod fel hogy az a vegytiszta 2D. Ja meg a emlited az ha nem lenne az "egyházasdi" akkor nem lenne téma. Neked fogalmad sincs a témáról. Már egy 33 fokozatú szabadkömüves többet tudna az igazságról mint bármelyik szcientológus inklusive ellenség.

Sandor Zsolt 2019.03.06. 16:13:28

Laci 12: Szóval én mint a "házifeladat" majd csiszolgatom a 2D knowhowomat. Te, meg ti igyekezzetek valami kompromisszumra mindenkivel ki valamikor az egyház munkatársának vallotta magát. Gondolom a szabadzónások szeretnének egy megfelelö posztot. Aki pedig az egyház ellensége az ugyancsak szeretne vagy SOK(!!!) pénzt vagy egy magasrangú helyezést a "cégen" belül. Természetessen ez a kettö lehetöséget lehet kombinálni is. Természetessen vannak egy páran kik ánusz nélkül szeretnék megélni az örökkévalóságot... Mondjuk tulajdonképpen szájon keresztül is lehet szarni. Mindenesetre én szeretnék látni itt valami kompromisszumot mert ezek a NAVos gyerekek nem feltétlenül csak valami jó kis házkutatgatásokkal szeretnék zárni a történetet.

Laci12 2019.03.06. 17:13:36

@Sandor Zsolt:
Én értem a felháborodásod, hiszen a barátnődet is elveszitetted. Ez nem egyszerű. Tudom.

De, ha erre jársz, ugorjál be, csinálunk egy interjút. Hátha tudunk ezen segíteni.

büdös zokni 2019.03.06. 18:12:30

@Sandor Zsolt: @Laci12:

Nem sokkal a távozásom előtt kaptam egy úgynevezett "etikai Interjút" egy OTVIII ClassVI csókától. Ugye tudni kellene, hogy az interjú szci definiciója az, hogy kommunikáció egy személlyel adatszerzés céljából, vagy valami ilyesmi. Nos, ebben az interjúban konkrétan nem hangzott el kérdés, hanem leginkább értékelésből és vádaskodásból állt. "Te végighazudtad az auditálásokat." És kigúvadt szemekkel figyelte a reakciómat. Mintha kizárólag az lett volna a célja, hogy felnyomja a vérnyomásom.

Szóval inkább senki ne menjen be ezekhez semmiféle interjúra. Szcivel csak úgy van értelme kommunikálni, ha konkrétan van egy célod, amit el szeretnél érni nála és mindenre el vagy szánva ahhoz, hogy azt keresztülvidd. És még igy sem árt, ha előtte beveszel egy nyugtatót...

Sandor Zsolt 2019.03.06. 18:24:20

Laci 12 : Nem én nem veszitettem el hanem elárultam, de még ennél is lenne rosszab 2D story. Szóval nem kell nekem interview valami lószarjóskáktól, kik a brit gyarmatositóknak bérenckednek éscsak azt nézik hogy mindenkit meglopjanak meg rabszolgásitsanak. Mi jogon? Szépen csináld amit megmondtam vagy valószinüleg nagyon meg fognak verni és ha rajtam múllik legalább 20 évre bezárni ;)

Sandor Zsolt 2019.03.06. 19:10:42

Ja a bécsi G.H. alapban nem az OSA nöi társasága hanem a monopolistáké vagyis a "szuper special affairs"

Sandor Zsolt 2019.03.09. 11:22:14

Laci12 : Ùgylátom itt valamiért senki sem akarja megsemmisiteni a szcientológiát beleszámitva önmagamat és a világi szerveket is. Mindenesetre úgylátszik hogy sok szemszögböl körül vagytok fogva. Meg vagytok állitva és a terjeszkedésetekre a "a két lakat örzi az ajtót vasrács az ablakon" nóta érvényes. Jó mondjuk abban az ókori Rómában melyre a "becses" civillizációnk joga alapozódik a hatalom birtokosai vagy bitorlói szerint a jelszó a "kenyeret és cirkuszt" volt. Jó mondjuk ha a szcientológia egyház a hiveinek valami kaját ajánlana fel lehet hogy népszerübb lenne és nem az hogy a hajléktalanokat fikázzák a gazdag ember szemszögéböl. A cirkusz miatt meg nem kell aggódnod. Mekkora cirkusz kell? Tudod Lackó mi a legveszélyesebb fegyver !? A legveszélyesebb fegyver az az igazság és garantálom hogy az sokkal nagyobbat pukkan, mint az összes ténylegessen nem is létezö nukleáris fegyver. Szóval az igazságnak egy iszonyatos pusztitó ereje van. Jobban pusztitja a MESTet mint bármi más. Jó, most Ron szerint az élet abból áll hogy az ember a parkban kerülgeti azt a rengeteg kutyaszart. Jó most szerintetek arcal buktam bele a nagy szarba. Mindenesetre ha most légvonalban szándékolnám elérni a célt akkor már csak a lábam lehet szaros.

Sandor Zsolt 2019.03.09. 16:34:10

Laci12 Mindenesetre a szcientológiából is valami olyant csinálni mit Ron tervezett az már nem a "szarból vaskarika" hanem a "szarból az aranygyürü" kategória. Mindenesetre a nagy politikától függetlenöl hogy a Sea Org mit mond fontosabb a 2D, mert ha valakinek valahol nem jutott volna valami "Schnapsidee" vagyis valami nagy meggondolatlanság az eszébe, akkor mi sem lennénk, meg 150 év múlva itt egyetlen kibaszott élö lélek sem hogy politikáljon, vallásoskodjon meg agresszivoskodjon és végre meg lenne a monopolisták nagy vágya hogy meg legyen mentve a "bolygó" az embertöl. Jó én egyezek a dologgal de nagyon szeretném ha 100%ban meg lenne mentve. Jó ök 500 millió túlélöt tervelnek. Nem lenne jobb a biztosra menni? Mondjuk az 500 millió túlélö következtében is kihalhat egy két jegesmedve az északi sarkon, és én ezt tényleg nem akarnám. Èn nagyon szeretem az állatokat. Mondjuk a macskám 2016 nyarán szökött meg. Mondjuk ez a park itt mellettem egyszerüen a macskamennyország. Veréb is van hal is van kislány cica is van na meg kertváros is van egy csomó másik cicával meg egy csomó másik gazdival is kik megetetik meg befogadják. Èn is úgy voltam mint az OSA. Mentem este utánna parkban ö meg elöttem lomhán cammogott éppen csak olyan gyorsan hogy ne érjem utol. Én is körülbelül azon a szinten voltam mint te hogy azt kérdeztem töle "Ugye Kázmér beszélhetnénk mi egymással !?" Mindenesetre az tény hogy az ellenében amilye volt, aligha ajánlhattam fel neki nagyobbat. Már tél volt -5°C vagy annál is kevesebb kitettem azt a ketreces csapdát(ismerte). Nem akart belemenni habár láttam, hogy néha kételyben van de úgylátszik a macska etikai tiszt elött nem az én javamra rendezte a kétely állapotát. Szóval a szabadság neki többet ért mint a macskarabszolgatartó babusgatása. Az a szabadság Laci mit te az emberektöl el szeretnél venni és utánna meg sivalkodsz mert jött a mégnagyobb rabszolgatartó, ki a hozzád hasonló rovarokat a rácsok mögött szeretne látni. Mondjuk mi a faszt csináljak ha meg akarom örizni a személyes kis szabadságom a fajtáddal szemben !? Csak azt csinálhatom hogy vagy én vagyok a rabszolga vagy te. Ja, nekem is lehetnek olyan ötleteim mint hogy annó azért pattantam ki anyámból hogy David Miscavigeot egy pár RTCés cimboráival egyutt valahová sok sok ezer kilóméterre a hazájuktól elraboljam elhurcoljam és ha nem lennének hajlandók a farmon úgy végezni a mezögazdasági munkákat ahogy én ezt akarom, akkor agyba föbe verjem öket. Mindenesetre egyáltalán nem a mezögazdasági munkák a fontosak, hanem az hogy ök rabszolgák, vagyis az ellenségek kik a szabadságomat akarják.

Sandor Zsolt 2019.03.09. 17:03:50

Laci12: Normálban én meg vagyok nagyon egymagamban, de megnézve az elöállt helyzetet rabszolgákat szeretnék a háztartási munkák végzésére és lehetöleg megfelelöket. Nekem is meg van többek között a nyóc osztályom. Szegény megboldogult anyám...sebesre járta ez ügyben a lábát. De a tény az hogy meg van. Oszt a szcientológiában mindég a tények a fontosak. èn meg a tények érdekében nagyon szeretnék felvenni klozet pucolására egy XII auditort, de csak azért hogy ö is nekem dolgozzon és ne én, te meg már lassan az egész Világ neki. Szóval nagyon szeretném ha tiszta lenne az a klozet. Ha akarod te is bejelentkezhetsz helyette a jégtörö csapatoddal, de sokkal jobban szeretném ha az ÒZÀt nálam a kivülálló harmadik testesitené meg. Mégiscsak nem lenne jó ha a legveszélyesebb fegyvert a zsaruk a ti lakásotokban találnák meg.

Sandor Zsolt 2019.03.09. 23:05:01

Laci12 : Jó akkor zárjuk le a diskurálást vagyis a monológjaimat. Summa summárum nagyon szeretném ha "nagy testvérnek" szólitanátok mert csak felszeretnélek benneteket szabaditani a kivül álló harmadik diktatúrájából. Ugyi nem tudnátok valami nemzetközi szombati tüntetést/felvonulást csinálni S.C. képeivel? Csak azt kéne vadul orditoznotok, hogy "Saddam, Saddam!" Utánna már az egész élet csak tüntetésekböl fog állni és ezekben fogom kiélni az énemet. Szerintem a tüntetések szervezése a legjobb buziness.

Dudás Diána 2019.03.10. 11:09:30

@Laci12: @Sandor Zsolt: @LeilaX: @csíkágó: @Zolifree: @DaDPool: @Aleister Crowley:

Na ebből elegem van! Mi ez itt egy elmegyógyintézet?

Figyeltem egy ideje már ezt a blogot, de komolyan egyre rosszabb. Ezek a dilis hozzászólások. Rosszabbak vagytok mint a Jehova Tanúi. Én még azt gondoltam, megtudok itt valamit. Hát megtudtam. Nem gyógyultatok ti ki az egyházból egyáltalán. Ugyanazt pörgetitek tovább, miközben azt hiszitek, hogy kijöttetek. Ti is épp úgy be vagytok ragadva. Ebben a Nagy Zoltánban is csalódtam, egyik hozzászólásában üti a másikat, vagy takargatni akar valamit. Laci12 meg egy Szcientológia ügynök, Sándor Zsolt és LeilaX simán csak eszelősek. Ez az Aleister Crowley egy veszélyes örült, felettünk állónak képzeli magát.
A Péter, ennek a blognak a vezetője, hát most néztem meg az Interneten a fotóját egy megkeseredett ember aki mosolyt kényszerít az arcára. Már értem őt a simulékony stílusból és reakcióiból. Engem egy olyan kígyóra emlékeztet akinek épp most léptek a farkára.

Van néhány normálisnak tűnő hozzászóló, de azt nem értem, hogy miért égetik itt ezek közt magukat. Nem fogom pazarolni erre az időmet, az Interneten amúgy is fönt van minden hír ami itt megtalálható, sőt még hamarabb is megvannak.

Nóri88888888 2019.03.10. 22:53:52

Most nem az történik, hogy kissgabor a szcientológusok "halott ügynök" módszerével próbálja hitelteleníteni a róluk negatívan megnyilvánulókat? Csak úgy kérdezem :)))))
süti beállítások módosítása