Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Az LMP és a szcientológia kapcsolata

2010. április 14. - Reformer

Figyelem! Politikai témájú bejegyzés következik.

A félreértések elkerülése végett:
- nem az LMP-t kívánom támadni vagy lejáratni
- nem nevezem szcientológuspártnak, mert nem az
- a bejegyzés célja, hogy a LMP és a szcientológia kapcsolatát tisztázza, mivel többen kérdezték tőlem, hogy van-e kapcsolat a két szervezet között
 

Az első forduló előtt több szcientológus ismerőseimtől is kaptam az LMP-re való szavazásra buzdító emailt. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, mert elszigetelt jelenségnek tűnt.

Azonban ez az elszólás (?) meglepett:

Origo.hu tudósítás az LMP-buliról

 

01.31 Tetőfokára hágott a hangulat az LMP-bulin

Egy háromfős társaság tudósítónktól jó pár méterre elkezdte skandálni, hogy "kampánycsapat, kampánycsapat!". Tudósítónk rákérdezett, hogy miért kiabálják ezt, de gyanakvással tekintettek rá, ezért nem kapott kérdésére választ. Azt viszont végül az egyik fiú elmondta, hogy elképesztőnek tartja, hogy az LMP bejutott a parlamentbe, és különösen az fantasztikus, hogy három hónap alatt megnégyszerezték a támogatottságukat. Mire egyik haverja poénkodva hozzátette, hogy "végre képviseletet kapnak a parlamentben a szcientológusok".

 

Kapcsolódási pontok

1. A listavezető ügyvédi irodája kb. 4 éven át képviselte a Magyarországi Szcientológia Egyházat.

Dr. Schiffer András ügyvédi irodája (Schiffer és társai ügyvédi iroda) volt évekig (2002 és 2006 között) - nem kevés pénzért - a Magyarországi Szcientológia Egyház jogi képviselője. Az irodából elsősorban dr. Szikinger István foglalkozott az egyház ügyeivel, tudomásom szerint Schiffer András konkrétan egyszer sem foglalkozott az egyházi jogi ügyeivel.

1A. A listavezető ügyvédi irodája ismerte az egyház sötét oldalát is.

Dr. Szikinger István képviselte az egyház a Munkaügyi Főfelügyelőség elleni perekben (mindet megnyerte az egyház). A perekben az egyház vitatta a Munkaügyi Főfelügyelőség bizonyos megállapításait (amelyek sajnos fedték a valóságot) és az ezek miatt kiszabott bírságokat: nem adják ki az évi rendes szabadságokat, sokkal többet dolgoztatják a munkatársakat a megengedettnél, nincs túlórapénz, egyoldalú a munkaszerződés és törvénytelen kitételek és megkötések vannak benne. 

Szikingerék az egyházi köntösbe bújtatással mosták ki ebből az egyházat.

Szikingerék irodája asszisztált az egyház emberi jogokat súlyosan sértő elhallgattatási taktikáihoz is. Több olyan eset is előfordult, hogy az egyház egyik volt munkatársa a Schiffer és Tsai irodájában, az ügyvédek és az egyház képviselői jelenlétében (melyről videofelvétel is készült!) írta alá a gyóntatási ülések alapján összeállított (alaposan ki is színezett) bűnlajstromát (így lesz a gyónási titok által védett anyagból zsarolásra alkalmas hivatalos dokumentum), és egy nyilatkozatot, hogy ha beszél az egyház szerint "bizalmas" információkról, akkor alkalmanként x millió forintot fog fizetni. Ez belefért abban az irodában az ügyvédi etikába. 

Kizárt, hogy ne tudott volna ezekről az iroda a vezetője.

2. A Humanista Párt (az LMP-vel együttműködő kis párt) egyik fő aktivistájának az apja az egyház fő lobbistája

Kopiás Attila "Steve" Kopiás Gábornak, az egyház fő lobbistájának fia.

Bővebb infó itt.

Kopiás Attila is ír erről a blogján "nem vagyok már szcientológus, de ... " stílusban.

 

 

Mit mond az LMP - Az LMP honlapja és programja; az országos lista vizsgálata

Megnéztem a LMP 228 oldalas választási programját. Az egyházakkal említés szintjén sem foglalkozik. A holnapon pedig nincs külön szó a szcientológiáról.

Az országos listán nem találtam olyan embert, aki tudtommal szcientológus lenne.

 

 

Következtetés és záró gondolatok

A szcientológia egyház üzletpolitikájának része, hogy vallásszabadság eszméjével és az egyházi tevékenységeket védő jogszabályok segítségével védekezik a támadások ellen.

Ebben a liberális értékeket képviselő pártok a természetes szövetségesei. Az 2/3 egyháztörvény módosítása eddig az SZDSZ-en és annak zsarolási potenciálján bukott el.

Tény, hogy a FIDESZ potenciális kétharmada nagyon nagy fenyegetést jelent az egyház számára; az egyház puszta léte is veszélyben forog a lelkiismereti és vallásszabadságról szóló 1990-es törvény lehetséges módosítása miatt. 

Én nem hinném, hogy az LMP "szcientológuspárt" lenne, vagy őket képviselné. Közvetett kapcsolatuk sincs a jelek szerint.

 De az is biztos, hogy az LMP nem fog fellépni ellenük, és nem fog megszavazni semmiféle, a szcientológiát hátrányosan érintő törvénymódosítást.

És az is biztos, hogy az egyház a saját túlélésének biztosítása érdekében jó kapcsolatokra törekszik az LMP-vel - de hogy mit tettek, tesznek, és fognak tenni ezért, azt sajnos nem tudom megmondani.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr801920423

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Schiffer András-pletyka 2010.05.21. 13:06:59

Egy pletyka az LMP vezetőjéről:   Dolgoztam 4 évet budán, a Tabáni Terasz nevű zsidó étteremben a 2000 évek elején. Akkor még nemigen ébredtem magamra, OTT tudtam meg hogy kik is ezek, förtelmes érzésekkel jártam oda dolgozni, emberileg komoly e...

Trackback: Amit mindenki tudni akar: mennyire SZDSZ az LMP? 2010.04.14. 13:31:09

Az SZDSZ 1998-as és az LMP 2010-es eredményeit nézve komoly átfedést találunk. Az LMP-sek nagyon hasonlítanak az egykori SZDSZ-szavazókra. (Kép: vokscentrum.hu) Lendvai Ildikó hétfőn azt bizonygatta, a Fidesz kétharmadát - ugye, ugye? - csak az LMP-v...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mojszipupi 2010.04.14. 15:57:56

Ahogy meghallom a "szci" szót ideges leszek. Ideges mert ez a szennyszervezet behálózza az embereket és felbosszant hogy ennyien követik őket. És persze hogy nem találni közvetlen arra utaló jeleket hogy az LMP és a szervezet között bármiféle kapocs is lenne, de ez szarrágó társaság sosem a nyíltságáról volt híres. Épp ellenkezőleg mindig valami rendezvény mögé bújva próbál becserkészni embereket (pl drogmentes maraton)
Úgy akarják beállítani magukat mint akik a jó érdekében cselekszenek miközben semmi másról nem szól az egész mint tagokat gyűjteni és megindítani az agymosásukat.
Gyűlölöm őket teljes szivemből és azt is aki ezeket védi. Emberek!!! Ezek nem bíznak akármilyen ügyvédre ügyeket csak arra aki saját maga is az elveiket vallja!!!!!!!!!!!!!!!

Yarner · http://androlib.blog.hu 2010.04.14. 16:00:35

Igen, ez így az indexcímlapon kicsit kabátlopási ügybe fordul.

A humanista párttal az EP választáson indultak együtt, a parlamenti választáson tudtommál már önmagukban álltak.

Karcolt lendület 2010.04.14. 16:08:35

@sanyisanyi:
Úgy látom, megérkezett a tájékozottság bajnoka.

pdstudio.info · http://www.pdstudio.hu/ 2010.04.14. 16:18:45

A perc-cim-nek nyomj egy no-repeat-et már.

boguslawski 2010.04.14. 16:20:50

Valóban! Az LMP egyszerre a volt SZDSZ, az amerikai imperializmus trójai falova, meg a tarisznyás bölcsészek országos lobbiszövetsége. Egyébként találtam újabb "komoly kapcsolódási pontokat": Schiffer András Orbán Viktort is védte, sőt multikat is. Sehol nem találni a 200 oldalas LMP programban, hogy "Orbán Viktor kurva anyád", miként az sem, hogy turul-boltot csinálnak a teszkóból! (ja, az utóbbira azért megvan a szándék :) Ugye értitek?

Samuzia 2010.04.14. 16:26:35

@mizie:
A Szcientológia Egyház működése sérti a német alkotmányt?

FigyelőNet
2009.01.12. 10:43

Németország - Állami vizsgálat indult a Szcientológiai Egyház ellen, amelyet egyébként sem ismernek el egyháznak Németországban. A felvetés szerint a szervezet működése sérti az alkotmányt. Az egyházat több országban is figyelik a titkosszolgálatok, de a Wall Street Journal szerint az amerikai adóhatóság sem bírt velük

A német szövetségi titkosszolgálatok arra figyelmeztetnek, hogy balul sülhet el a kormány elképzelése, hogy állami szinten tiltsák be a német szcientológiai egyház működését. A szövetségi belügyminiszter szerint L. Ron Hubbard követői több esetben alkotmányellenes módszereket is bevetettek hitük terjesztésére és nézeteik közzétételére. Ezért most az Alkotmányvédelmi Hivatalt – ami a magyarországi Nemzetbiztonsági Hivatalnak felel meg – adatgyűjtésre kérte fel, melynek azonban várthatóan csak egy év múlva lesz eredménye.

A döntésre reagálva a titkosszolgálatok közölték, nincs elég bizonyíték a vitatott megítélésű szervezet betiltásához – írja a Spiegel internetes kiadása. Az eredetileg Hamburg város vezetése által indított kezdeményezés célja, hogy az összegyűjtött információk nyomán betilthassák az Egyesült Államokban vallásként, Németországban azonban csak profitorientált szervezetként elismert közösség működését. Bajorországban tavaly a nemzetbiztonságiak szerint az állami felvilágosításnak hála nem nőtt tovább követőik száma, s ezt a módszert javasolják az egész országban.

atmanndroid 2010.04.14. 16:30:02

sok-sok hónappal ezelőtt történt, hogy egyik tagunk elbeszélgetett egy elsőre szimpatikus emberrel és mivel neki is tetszett amit elempé tag barátunk mondott felmerült a belépés lehetősége. emberünk jó anyagi körülmények közt élt és jelezte is, hogy tagként szívesen áldozna is a párt boldogulására. ám az utolsó pillanatban elmondta, hogy ő szcientológus.
a beszélgetés itt megszakadt és csak annyi történt, hogy elempé tag barátunk figyelmeztetett mindenkit a belső kommunikációs csatornákon: figyeljen oda, kérdezzen rá!
egyébként az LMP alapelvei és a szcientológia alapvetései homlokegyenest eltérőek, ezért valaki vagy egyiket fogadja el vagy másikat.

tommygun 2010.04.14. 16:31:49

LMP = SZDSZ, a szci-t meg simán kinézem belőlük. Mondjuk nem oszt nem szoroz mert úgysem szavaztam volna rájuk, mivel Schiffert már az egyetemen sem tartottam akkora nagy embernek aminek hiszi magát.

P. dictus magister (törölt) 2010.04.14. 16:33:05

Ha az LMP az SZDSZkettőpontnulla, és az SZDSZ egy "drogbarát párt" akkor hogyan fér össze ez a dolog a drogmentes maratonnal?

prometheus_X 2010.04.14. 16:38:50

Nem tökmindegy? A Fidesz úgyis meg fogja szívatni a kisegyházakat, ahogyan azt korábbi regnálása idején is tette már egyszer. Sajnos ezzel együtt olyanok elé is akadályokat gördített, amelyek elé kár.

Azért csak "Sci must die!"

regression 2010.04.14. 16:40:09

@_elfogult: Én remélem, hogy így van.

De azért mindenki igyekszik elkerülni a lényeget, hogy Szikinger
tényleg Schiffer ügyvédi irodájában dolgozott, ami tényleg Schiffer nevét is viseli, és
tényleg képviselte a Szcientológiát
tényleg Péterfalvi Attila adatvédelmi biztos ellenében többek között, és mindez
tényleg aggályos, tekintve hogy Schiffer TASZ-os volt

Remélem nem jelent semmi komolyat, és Schiffer nem tudott az egészről VAGY megtűrte, de nem támogatta, VAGY bármi más, de egy hivatalos magyarázat és elhatárolódás segítene.

P. dictus magister (törölt) 2010.04.14. 16:59:36

dr. Szikinger neve ismerős valahonnan... nem volt ő alkotmánybíró régebben?

Az hogy a szcidiótákat a törvény előtt védte, az nem jelent semmit. Charles Manson ügyvédje sem volt pszichopata (talán szci sem)...

regression 2010.04.14. 17:08:59

@P. dictus magister: "Az hogy a szcidiótákat a törvény előtt védte, az nem jelent semmit."

A pénznek nincsen szaga... végülis.

2010.04.14. 17:09:41

@regression: Nem létező dolog ellen miért kellene elhatárolódni? Eleve nagyon utálom ezt az elhatárolósdit, ez az égvilágon semmit nem jelent. Majd ha az LMP bármit tesz a szcientológia érdekében vagy bárki lesz a vezetésében, aki hozzájuk tartozik, akkor tessék sikoltozni. Addig ezek szimpla vádaskodások.

Ammonia73 2010.04.14. 17:11:17

@mojszipupi: "felbosszant hogy ennyien követik őket" ne izgulj, nincsenek annyian, mint ahogyan állítják. objektivszcn.blog.hu/2008/03/04/hany_tagja_van_az_egyhaznak_friss_szam_hiteles_forrasbol
Ezzel is csak azt a hatást akarják elérni, ami a legtöbb embernél bejön: "ha 8 millióan vannak, akkor ez csakis működő, jó dolog lehet, nekem is kell belőle!"

2010.04.14. 17:13:20

@KaPé: az 5%-os szdsz is képes volt tönkre k*rni az országot

pg2 2010.04.14. 17:15:40

Aha. Nem mondod, hogy az, csak tisztázni szeretnéd, hogy az-e, ezért leírod, hogy az, amit azzal támasztasz alá, hogy nem az. Nagyon logikus. Mennyi szer van benned, amikor írsz?

regression 2010.04.14. 17:16:08

@iii: Nem szimpla vádaskodás. Itt kétségek merültek fel, amelyeket jelenleg tények támogatnak, amik természetesen semmit nem bizonyítanak, de a kétség teljesen jogos.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.04.14. 17:18:35

@Illés Béla: ja, csak neked van, gyakorlatilag csak a tömjénezésük folyik, minden egyéb rájuk negatív hírt agyonhallgatnak.

PKD 2010.04.14. 17:25:52

Reformer:
Tájékoztatásul:
A szentkoronaradio.hu és a barikad.hu is hivatkozik a bejegyzésedre és nem az eredeti formában tették közzé, mondhatni mazsoláztak belőle:
szentkoronaradio.com/belfold/2010_04_14_az-lmp-vel-politikai-kepviselethez-jutottak-a-szcientologusok
barikad.hu/node/51080

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.04.14. 17:31:03

@P. dictus magister: "Az hogy a szcidiótákat a törvény előtt védte, az nem jelent semmit. "

Na itt tévedsz hatlmasat, a szciket csak a szci elveit vallók védik az egész világon. Csakis a bevatottaktól, a belső körökben lévőkből kerülnek ki az ügyvédeik.

P. dictus magister (törölt) 2010.04.14. 17:41:45

@PKD: az SZKR és a barikádhu mióta hiteles forrása bárminek is?

@troll:
"a szciket csak a szci elveit vallók védik az egész világon."
Ez szerintem nem igaz.

regression 2010.04.14. 17:42:36

Mindegy, egyelőre maradok a jóhiszemű értelmezésnél, vagyis "pénzért bárkit", aztán majd meglátjuk.

P. dictus magister (törölt) 2010.04.14. 18:01:29

www.drogmentes.hu/galeria/v/2005/konferencia/Dr_+Szikinger+Istvan+alkotmanyjogasz.JPG.html

Ő. Ott. Lehet hogy csak megtévesztették de egyre gyanúsabb.

Ettől függetlenül a sci-Schiffer/LMP kapcsolat még mindig nem bizonyított.

PKD 2010.04.14. 18:15:41

@P. dictus magister:
Kis túlzással azt mondhatom, hogy amióta a Jobbik megerősödött. A hitelesség szubjektív. Kinek mi hiteles... Van akinek a Népszabadság, másnak a Magyar Hírlap, a harmadiknak a kurucinfo.
Inkább csak érdekességnek szántam a linkeket, tekintve, hogy a kommenteket olvasva úgy láttam, hogy volt, aki Reformer bejegyzését sem tudta a helyén kezelni. Hát még akkor, ha kiragadnak belőle dolgokat és azokat az értelmezéshez "megfelelő" közegben teszik közzé.

P. dictus magister (törölt) 2010.04.14. 18:32:53

Egyik forrás sem teljesen hiteles, mindazonáltal pl a klubrádió nem kalózrádióként üzemel, ellentétben pl az usában hosztolt kurucinfóval. Főként mert fogysztható a stílusa és nem gyűlöletkeltésre, uszításra használják. A kiemelés sem a szélsőjobb sajtójának egyedülálló sajátossága, de jellemző rá. Aki akar, olvashatja őket... kérdés hogy érdemes-e?

PKD 2010.04.14. 19:21:04

@P. dictus magister:
Ja, lényegében egyetértek.

Ronni 2010.04.14. 20:22:29

Azt hiszem ilyen kitekert kapcsolódásokat bármely pártal találhatunk. Na jó talán a Jobbikkal nem)
Nem kéne ezt előre elkiabálni és skatulyába se kéne pakolni az LNP-t majd meglátjuk mi lesz .... Azt tudom mondani a MSZP hez több közük volt, és ők sem tudtak sokat lendíteni rajtuk.

peterke01 2010.04.14. 20:44:42

A Schiffer meg a Szkinger-szál elég gyanús. Érdekes, hogy ezek az alakok mindig megtalálják ezeket a kétes szervezeteket.
Több opciót látok. Egyrészt lehetnek az LMP támogatói között a szci szempontjából "hasznos hülyék", akik nem ismerik a szervezetet, nem hallottak róla, alulinformáltak. Tkp. a naiv idealistákat sorolom ide, akik a vallásszabadság nevében minden magát egyháznak nevező izének a szabadságát támogatják. Az LMP illik a képbe, semmit se mondtak erről, de inkább liberálisok, értéksemlegesek, egy kalap alá veszik az összes egyházat.
Lehetnek olyanok, akik informáltak, de nem kötik őket az LMP-hez.
Lehetnek olyanok, akik pontosan tudják, miről van szó, és képviselik is fű alatt. Ha ők fogják valami ilyen irányba terelni a "hasznos hülyéket", mert vezető szerepbe kerülnek, ott lesz a probléma. Az informáltabb, és a szekta üzelmeiről képben lévő támogatók itt lépnek le, ők az LMP-t más miatt választották.
A szci minden pártot megpróbál behálózni, ilyen szempontból gyakorlatiasak, csak van, ahová könnyebb, van, ahová nehezebb behatolniuk. De próbálkoznak folyamatosan, az LMP ilyen szempontból új hús. Ha az LMP annyira komolyan veszi a nyilvános támogatói listáját, körül kell nézni rajta, van-e ott szci cég. És mondani se kell, ha ott tiszták, még mindig lehetnek szci-pozitívak. (egyes tagjaik, támogatóik)

dzsugasvili 2010.04.15. 01:33:36

Én aztán nem bírom az LMP-t, de ez az érvelés igen gyengének tűnik. Max. a Csurka tudná elfogadni. Nyomna rá 2-3 vezércikket, ha hallaná ezt. Mindazonáltal az LMP-bulin a gyerek szerintem hülyeséget beszélt, és "zsidókat" akart mondani szcientológusok ellen, csak elrontotta. Ennek ugyanis több értelme lett volna.

gande 2010.04.15. 05:01:00

SCHIFFER MEGVERTE FELESÉGÉT!

Legújabb információnk szerint, tegnap este Schiffer András megverte feleségét egy családi összejövetelen, ahol asztaliteniszeztek. Az idő szűke miatt csak jövő héten kerül sor a visszavágóra.

gyz 2010.04.15. 11:02:21

egy jó ideig követtem ezt a blogot, aki rákeres a hsz-eimre, az tudja, hogy elég határozott véleményem van a szciről. Néha azt a hibát is elkövettem, hogy megpróbáltam érvek alapján vitába szállni egy-egy agymosottal.

Később azonban kezdett az az érzésem lenni, hogy a szerző el-elvaszítgeti az objektivitását. Piti ügyeket rángatott elő, ami nem szci-specifikus.

Most, mivel index-címlapos volt, elolvastam ezt a bejegyzért is: amit eddig itt olvastam, annak ez a mélypontja.

ez már nem igazságfeltárás, hanem sejtetés, koncepciógyártás és lejáratás-kísérlet. Ezen semmit nem változtat a nyitó bekezdés.

sajnálom, azt meg még jobban sajnálnám, ha a szerző nem látná ezt.

Reformer 2010.04.15. 11:24:20

@gyz: én próbálok nagyjából mindenről írni, ami kicsit is kapcsolódik a szcientológiához, fontosságtól függetlenül.

Ezzel a bejegyzéssel kapcsolatban csak annyit mondanék, hogy politikai kérdést is érintő témában lehetetlen minden elvárásnak megfelelni.

Azért írtam, mert 1) kérdezték, hogy van-e kapcsolat 2) Schiffer irodája tényleg 4 évig képviselte az egyházat, és szerintem ez egy fontos tény. Az már egy másik kérdés, hogy ennek van-e bármi aktuális jelentősége, hiszen 2006-ban befejeződött az együttműködés. De mint ahogy írtam is, inkább az egyház törekszik az LMP-vel jó kapcsolatra, mint viszont.

Azt mindenesetre jó hallani, hogy lejáratásnak számít valaki a szcientológiával kapcsolatba hozni.

gyz 2010.04.15. 12:01:15

@Reformer: igen, csak ez olyan, mintha a Blikktől megkérdeznék, hogy pl Eperjes Károly buzi-e.

Ők kirakják a címlapra 60 pontos betűkkel, hogy Eperjes buzi?, aztán a 8. oldalon elmondják, hogy "bár nem zörög a haraszt", de igazából nincs rá semmi bizonyíték, és rosszindulatú, aki ilyet gondol.

Te is tudhattad, hogy egy ilyen címmel egy csomó helyre kikerülsz, jön a sok kattintás, és besározol egy szervezetet, amiről semmit sem tudsz.

Etikai szempontból az a minimum, hogy írsz előtte Schiffernek egy levelet, és ha vele van problémád, akkor nem az LMP kapcsolatát firtatod, hanem az övét.

És nem kezdesz a programról handabandázni, amikor az összes többi pártéban sem találsz kitételt a szci-re. Eleve nem értem, miért kell ezt számonkérni: a szcinek ellensége vagyok, de eszembe nem jutna, hogy egy pártprogramban a velük kapcsolatos álláspontról olvassak.

Hidd el, ez nagyon mellément: én nem tudom, mi lesz ebből az lmp-ből, azt viszont látom, hogy a többi párt csahos újságíróhada már igyekszik lerántani őket a maguk mocsarába, anélkül, hogy az lmp bármivel is bizonyíthatta volna, mit szeretne képviselni. Ehhez a ráncigáláshoz sajnos akarva-akaratlanul Te is hozzátettél valamit. Pedig érdeked sem fűződik hozzá, ugye?

Én úgy gondolom, meg kéne várni, míg valóban kiderül, kifélék-mifélék is ők.

Reformer 2010.04.15. 13:06:14

@gyz: értem, hogy mire célzol, de véleményem szerint a Schiffer féle képviselet nem besározás, hanem tényközlés. Nincs mit firtatni rajta, mert 100%-os az infó.

Nekem nincsenek illúzióim a politikusokkal kapcsolatban. Maximum a kisebbik rosszat lehet választani, valóban jó választás nincs. Ez sajnos az emberi természetből következik, és az összes optimista elvárás ellenére olyan a politikai "elit", amilyen.

Elég csak megnézni, hogy mit tett a hatalom és a pénz az SZDSZ-el. Hogy lett a Lop Stopból az, ami.

Csak gondold végig, hogy 100 emberből hány is lenne az, aki boldogan játszana nokiadobozost, ha tudna. Valószínűleg egyszerűbb megszámolni azt, aki nem.

A Schifferéket is meg fogják enni a disznók ugyanúgy, mint az összes addig odakeveredettet. IMHO.

Amikor majd felveszik az első többszázezres költségtérítéseket a 15%-os nekik kitalált adókulccsal, lehet, hogy ott lesz a lelkiismeretfurdalás eleinte, de ahogy látják, hogy ezt simán lehet, úgy fog majd ez elmúlni és szépen beilleszkednek majd a képmutató hazugok közé.

Meg persze majd megjelennek a rokonok, a rég nem látott barátok, hogy "a Lacinak kéne egy állás, mert kirúgták szegényt, a bank meg el akarja árverezni a lakást, és az utcára kerülnek a kisgyerekkel". Ilyenkor szerinted mit fog tenni az egyszeri LMP-s ogy. képviselő? Az elveihez és az ideáljaihoz ragaszkodva megtagadja a kérést?

Ne legyen igazam, de én nem számítok másra. Nagyon sok mindennek meg kell változnia ebben az országban ahhoz, hogy ne így legyen.

Ha valaki 4 évig képvisel egy szcientológia egyházat, az azért valamiképpen jellemzi az illetőt.

Az LMP-től pont az elvhűséget, a gerincességet várjuk el, és bizonyos etikai normák ÖNKÉNTES betartását várjuk el, nem?

Én az emberi jogi aktivistaként képmutatásnak érezném, ha onnan rendszeresen pénzt fogadnék el.

gyz 2010.04.15. 13:22:48

@Reformer: ha értetted volna, akkor nem az elempével kapcsolatos víziódat vázolod hosszú sorokban (ami - bár én is félek egy ilyen kimeneteltől - puszta fikció, ha csak nem szerezted meg vmi jó kis szci tanfolyamon a jövőbelátás képességét), hanem a saját "művedet", annak stílusát, megalapozottságát és etikusságát vizsgáltad volna felül.

de mindegy, veszekedni nem szeretnék. A véleményem fenntartom

tevevanegypupu 2010.04.15. 14:34:22

Semmit nem jelent, hogy nem szerepel a honlapon es az sem, hogy nincs szciantologus a listan. Jaj de naiv, aki azt hiszi, hogy majd nyiltan fognak jelentkezni es ott mutogatjak magukat rivaldafenyben. Hogy Schifferek evek ota vedik oket es minden pert megnyertek nekik, az termeszetesen nem bizonyitek, nyilvan veletlen egybeesesrol van szo. Aminthogy Lanyi nyilatkozata - amerikai tamogatas - is csak annyiban hiheto, hogy mennyire tartjuk becsuletesnek es szavahihetonek Lanyit. Sokan annak tartjuk.

tevevanegypupu 2010.04.15. 14:42:36

@Reformer:
A szciantologusokat tobb orszagban betiltottak. Aki oket vedi - meg akkor is, ha mindenkit megillet a vedelem - furcsa megvilagitasba kerul, ismerve ennek az "egyhaznak" haracsolo, csak a penzt begyujto celkituzeset. Tisztaban kell lenniuk azzal is, hogy sokezer embert tettek mar tonkre.Nem biztos, hogy ez a tarsasag szorul elsosorban vedelemre feljelentoikkel szemben.

Frank'Leó 2010.04.15. 19:13:38

@drótostót: A pedofil kéjgyilkos ügyvédjén elgondolkodtam egy kicsit. (Mellékszál ugyam de érdekes, sőt: nem érdektelen.)

Azt hiszem, nem jó a hasonlat. A ped.kéjgyilkos a jog világában gyönge. Nem szimpatikus, de általában laikus, akinek valóban szüksége van segítségre (mondjuk ahhoz, hogy tényleg csak azért ítéljék el, amire rászolgált).

A Szc. egyház profi szervezet. Inkább hasonlítható mondjuk a Microsofthoz, amikor az (vissza)él a piaci helyzetével, a versenyfelügyelet megbírságolja, és jönnek a jól fizetett MS-ügyvédek, és elmagyarázzák, hogy nem is árukapcsolás, ha csak az ő böngészőjuükre tudsz kattintani.

A MS egy tróger banda (noha a netböngészőjükkel nem tesznek tönkre embereket), és az általuk fölbérelt ügyvédek inkább jogi gladiátorok.
Azt fiszem, ennek a helyzetnek nem sok köze van a 'mindenkit megillet a jogi védelem' elvhez.

Továbbmegyek. A Szc. egyház ténykedésének szerves része a jogi eljárással való fenyegetés (ha jól értem erről van szó a gyónási papíroknál). Itt aztán végképp nem a jogban járatlan fél védelméről van szó (mint a ped.kéjgyilkosnál), hanem épp fordítva. Ekkor az ügyvéd az 'egyház lándzsája'.

Fogalmam sincs, meddig juthatott a Szc. az LMP-vel. De önmagában az, hogy Schiffer ügyvédi irodája (gondolom jó pénzért) a Sz.nak dolgozott, az némi magyarázatot igényel a TASZ korábbi főemberétől.
(Hol van már az az idő, amikor Megyó azért rúgta ki a kancelláriaminiszterét, mert annak az ügyvédi munkaközössége, pontosabban egy másik kolléga, valami állami megbízást elvállalt. Tudom, hogy Megyó nem egy etalon, de az ő szintját azért hozni kéne.)

pimpalini 2010.04.15. 19:53:17

@Tárnoki Polgár:

Azért, mert az egész csalásra, emberek rosszindulatú manipulációjára, kihasználására épül. Emellett tagjait teljesen kiszakítja a való világból, még a szüleik, közeli hozzátartozóik ellen is hangolja őket.
Továbbá egy nettó tömény baromságra épülő pénzügyi piramisjáték.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.15. 19:56:15

@Reformer:

CSAK
1 db kérdés:

gyurcsányról és a cégeiről
annó írtatok e ?

[ rákerestem és nem, persze lehet h szar a keresőtök ]

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.15. 20:00:44

@Reformer:

csak néhány
példa/link:

Gyurcsány volt üzlettársa az egyik legismertebb szcientológus
[
index.hu/belfold/hvalasz07080/
]

+
[
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=169850
]
ami hivatkozik a
Heti Válasz 2007-08-09én megjelent cikkére.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.15. 20:02:39

@Reformer:

1. ha nem írtatok róla,
MIÉRT NEM ??

2. ha igen, kérlek
linkeljetek !!

[ keresőtök nem dobta ki ]

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 02:52:07

@baka:
egyikben sem találtam gyurcsányt
[ lehet én vagyok béna/vak ]

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 02:55:00

@Reformer:

látom, 7 óra alatt nem találtatok ....

szóval gondolom,
1. vagy épp OFF-oltok, és épp nem harcoltok a szci ellen

2. vagy gépközelben voltatok
ÉS
lapítotok, mert
NINCS gyurcsányos cikketek/posztotok

/
bocs a gonosz hangnemért, de
nem válaszoltatok SEMMIT
/

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 02:56:36

@Reformer:

ugye gyurcsány csak a miniszterelnök volt
akkor....

majdnem lényegtelen ugye, hogy
a miniszterelnöknek vannak e ilyen cégei
hisz ő csak épp irányítja az országot.

és

h pl ehhez képest
mennyire lényeges kérdés
1 kis 7,5%-os
NEM kormánypárt
szientológiával való érintettsége/kapcsolata
????

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 03:00:59

remélem
1. opció a szitu
és
pakoljátok kifele
a gyurcsányos
posztotokat/linketeket ill jaitokat/jeiteket

bumburnyak 2010.04.16. 08:00:43

Vagy talán aludtak hajnali 3-kor.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 09:04:46

@bumburnyak:

a kérdést tegnap este 8 körül tettem fel,
nem hajnal 2-3 kor ....

pfffff.

mazsi6000 · https://tudnijo.hu 2010.04.16. 10:37:03

Az LMP-nek a Humanista párthoz van inkább köze, amelyet a Humanista Mozgalom hozott létre. (Bár ez is mostmár inkább múltidő)
A Humanista Mozgalom alapítója egy Silo nevű filozófus. Tagjai meditációhoz hasonló gyakorlatokkal igyekeznek előremozdítani saját szellemi fejlődésüket.

Reformer 2010.04.16. 11:32:54

@szorokin: itt írtam erről: objektivszcn.blog.hu/2008/08/15/friss_hirek_linkek_2

Index cikk is volt a témában, ezért nem volt róla külön bejegyzés.

Ráadásul egész konkrétan ismertem a Piroska Gyula - Gyurcsány kapcsolat mélységét (a pécsi KISZ-ben voltak együtt), egy darabig üzleteltek, aztán fokozatosan megszakadt a kapcsolat. Ezért nem mentem bele bővebben.

A blog egyébként a saját blogom, arról és akkor írok, amiről akarok.

Reformer 2010.04.16. 11:33:52

Itt az index cikk, úgy éreztem, ezzel kapott elég nyilvánosságot a téma ahhoz, hogy én ne foglalkozzak vele külön:

index.hu/belfold/hvalasz07080/

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 12:11:45

@Reformer:

hááááát
izéééé

ha épp a kormánypárton lévő vezetőt
nem pécézed, ki

ÉS
nem számít h milyen súlya van az adott egyénnek/szervezetnek/pártnak
az ország irányítására

MERT
"A blog egyébként a saját blogom, arról és akkor írok, amiről akarok."

AHA, hmmmm

csak zárójelesen:
[
ezek szerint,by default
ALAPBEÁLLÍTÁSKÉNT
Az "objektivszcn.blog.hu"
NEM objektív,ahogy a neve is mondja
maximum szubjektív.

OK sir. well.

akkor csak a név miatt:
:DDDD + hihihihi
]

+ nagybetűsen, nem zárójelesen:

MAGYARUL

felmerül az elfogultságod, ill. h
NEM CSAK a szci ellen harcolsz,
HANEM valakik ellen NEM.

azaz

FELMERÜL A POLITIKAI MEGRENDELÉS
GYANÚJA

ÉS A LEJÁRATÁSI SZÁNDÉK

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 12:12:27

...
a linket fentebb ugye
én is közzétettem

pfff.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 12:31:23

OK
elismerem
ÍRTÁL..

[
objektivszcn.blog.hu/2008/08/15/friss_hirek_linkek_2
]
a linken, annyi volt h:

"
rendszerváltás előtt a KISZ köreiben még Gyurcsány Ferenc környezetében is megforduló Piroska Gyula kezdeményezésére tartott tanácskozás előadói közt találjuk Vincze Mártát, az ország egyik legsikeresebbnek nevezett elit adótanácsadóját, Balogh Gábort, a Western Union pénzküldő szolgáltatás hazai meghonosítóját, Fazekas Zsoltot, az Euronics üzethálózat tulajdonosát, valamint Hovány Mártont, a Hovány Autókereskedelmi cégcsoport névadóját.
"

a lényeget kiemelve:
"
KISZ köreiben még Gyurcsány Ferenc környezetében is megforduló Piroska Gyula
"

"környezetében is megforduló"

szóval nem ő volt a célpont

fletó CSAK, mint helyszín/terület/környezet
..
qva bátor és explicit gyurcsánycikk
jaa

gratulálok !!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 12:37:51

ok. megtaláltam...
a linkeden
[
objektivszcn.blog.hu/2008/08/15/friss_hirek_linkek_2
g

"
rendszerváltás előtt a KISZ köreiben még Gyurcsány Ferenc környezetében is megforduló Piroska Gyula kezdeményezésére tartott tanácskozás előadói közt találjuk Vincze Mártát, az ország egyik legsikeresebbnek nevezett elit adótanácsadóját, Balogh Gábort, a Western Union pénzküldő szolgáltatás hazai meghonosítóját, Fazekas Zsoltot, az Euronics üzethálózat tulajdonosát, valamint Hovány Mártont, a Hovány Autókereskedelmi cégcsoport névadóját.
"

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 12:44:42

ok.
elismerem.
IGEN. írtál, illetve a neve előfordult,..

pffff...

..mint helyvektor/környezet/terület
DE
nem ő v GYF vmilye volt a cikk tárgya.

[[
kiemelem, a lényeget
"
KISZ köreiben még Gyurcsány Ferenc környezetében is megforduló Piroska Gyula
"

mégjobban konkretizálva

"
környezetében is megforduló
"

igen, helyvektor/koordináta
]]

háááááát

ehhez csak gratulálni tudok
hatalmas bátorság kellett ehhez.
gyf "környezetében is megforduló" xy...

pffff.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 12:49:20

...ííííííííííííígy
FENNTARTOM a fenti kommentemet/állításaim.:
szorokin 2010.04.16. 12:11:45
"
@Reformer:

hááááát
izéééé

ha épp a kormánypárton lévő vezetőt
nem pécézed, ki

ÉS
nem számít h milyen súlya van az adott egyénnek/szervezetnek/pártnak
az ország irányítására

MERT
"A blog egyébként a saját blogom, arról és akkor írok, amiről akarok."

AHA, hmmmm

csak zárójelesen:
[
ezek szerint,by default
ALAPBEÁLLÍTÁSKÉNT
Az "objektivszcn.blog.hu"
NEM objektív,ahogy a neve is mondja
maximum szubjektív.

OK sir. well.

akkor csak a név miatt:
:DDDD + hihihihi
]

+ nagybetűsen, nem zárójelesen:

MAGYARUL

felmerül az elfogultságod, ill. h
NEM CSAK a szci ellen harcolsz,
HANEM valakik ellen NEM.

azaz

FELMERÜL A POLITIKAI MEGRENDELÉS
GYANÚJA

ÉS A LEJÁRATÁSI SZÁNDÉK
"

Reformer 2010.04.16. 13:20:25

@szorokin: köszönöm, hogy véleményeddel hozzájárultál a blog sokszínűségéhez.

Nem politikai megrendelésre készült a bejegyzés.

A Gyurcsány-kapcsolattal azért nem foglalkoztam, mert egy csomó médium foglalkozott vele. Ezt a blogot párszáz emberrel olvassa, míg azok milliókhoz jutnak el. Nem láttam értelmét még jobban rágni ezt a csontot.

Nem tudom, hogy emlékszel le arra az időszakra, de akkoriban a csapból is Gyurcsány folyt. Ezért sem foglalkoztam vele.

De van egy olyan érzésem, hogy egy szavamat sem hiszed el.

Úgyhogy nem is folytatom.

Ha ettől boldogabb leszel, akkor nyugodtan higgy tovább abban, hogy politikai megrendelésre, direkt lejáratási célzattal írtam.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 13:51:31

azért a csapból nem folyt
nem volt olyan sok hír..

[ bár lehet h csak én nem vettem észre ]

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 13:52:30

ha ÉN, hangsúlyozom, ÉN
ha 1 terület a szívügyem lenne
és abban csak minimálisan törekednék az objektivitásra

számomra alapvető lenne, és magától értetődő
h

minden lényeges
hazai és külföldi hírt posztolnék.

gyurcsány feri, volt ugye
a miniszterelnök, ugye az az ember
akinek kezében a legtöbb tényleges hatalom van
[ pártállástól függetlenül,
CSAK a pozíciója miatt/okán ]

szóval ha ezt nem, akkor mit
????

EZT NEM LÁTOM NÁLAD.

ha jól látom elvileg a szívügyed
de fletót nem akartad
explicit módon támadni/posztolni

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.16. 14:03:22

ha NEKEM, (hangsúlyozom, NEKEM)
egy terület a szívügyem lenne
és abban csak minimálisan törekednék az objektivitásra

számomra alapvető lenne, és magától értetődő
h minden lényeges
hazai és külföldi hírt posztolnék.

gyurcsány feri, volt ugye
a miniszterelnök, (ugye az az ember,
akinek kezében a legtöbb tényleges hatalom van)
[ pártállástól függetlenül, nyílván
CSAK a pozíciója miatt/okán ]

szóval ha ezt nem, akkor mit
????

ha jól látom elvileg a szívügyed a téma,
de fletót nem akartad
explicit módon támadni/posztolni
ENNYI.

NEM ÉRTEM, nagyonnem, másképp nem tudom megmagyarázni,
ill. semmi más értelmes indokot nem látok.
SZUMMA ENNYI.

------------------------------------------
amúgy támogatom az ügyedet,
folytasd tovább a harcot

PÁRTÁLLÁSTÓL és POZÍCIÓKTÓL
függetlenül
MINDENKIT írj meg/posztolj, aki
a látómeződbe kerül (amely infókhoz hozzájutsz)
!!

Ronni 2010.04.16. 20:03:22

@szorokin: :) Te igen csak ráérsz .... nincs más dolgod?

Dr. Kix 2010.04.16. 23:34:13

@szorokin: Alaposan túlspiláztad a dolgot. Reformer akkor, arról és annyit ír, amikor és amiről kedve tartja. Ez azért van, mert ez az ő blogja. Nem leszel te elég ahhoz, hogy megmondd neki, miről írjon és mit. Ha ez nem tetszik, írj saját blogot, vagy olvasgass máshol. Esetleg írd meg a véleményedet egy kommentben. Persze ne lepődj meg, ha annak következtében nem fog változni semmi. :)

Dr. Kix 2010.04.16. 23:36:27

@Kix: Kihagytam, hogy kezdj valamit a billentyűzeteddel, mert néha beragad a CAPSLOCK! :)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.17. 00:10:53

@Ronni: @Kix:

aha LMP-t baszogatni alapból zsírrr

de regnáló miniszterelnököt meg minek, ugye
ő csak miniszterelnök

..én nekem meg a szci.a szent ügyem,
a neve a blogomnak is
objektív*** ...

de leszarom az adott időszak legnagyobb
hatalommal bíró magyar szcientológusát

mert liberál-maszopos kormánypárti
bérszcientológus vagyok

NYEHEHHHHEEEEEEEEE
capslock nélkül, csak shift-el

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.17. 00:12:23

qvára elfogult
+
szánalmas így ez az egész..

Ronni 2010.04.17. 10:37:29

@szorokin:
Ronni 2010.04.14. 20:22:29
Azt hiszem ilyen kitekert kapcsolódásokat bármely pártal találhatunk. Na jó talán a Jobbikkal nem)
Nem kéne ezt előre elkiabálni és skatulyába se kéne pakolni az LNP-t majd meglátjuk mi lesz .... Azt tudom mondani a MSZP hez több közük volt, és ők sem tudtak sokat lendíteni rajtuk.
Ezt én irtam kicsivel feljebb, nem az NLP a gond hanem te !
Banyeg az élőfába köss bele!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.17. 12:46:33

aha

"kitekert kapcsolódásokat bármely pártal találhatunk."

oké, de ITT miért pont az LMP-ből lett akkor poszt ??

csak annyit látok:
még van 1 forduló, ahol LMP-s jelöltek
és maszopos jelöltek állva maradtak
....

következetesség, bazz
azaz az, ami nincs.

LÓFASZ van helyette
pfffff.

-----------------------------------
U.I.:

"én vagyok a gond"
talán ideje lenne kiírtani talán engemet is ?

ha valaki rákérdez valamire, akkor
ő lesz a gond, MIIII ??

pimpalini 2010.04.17. 19:46:20

@szorokin:

A kiirtás, mint módszer sok esetben üdvözítő lenne...

Pl. a nemzeti jövedelem érzékelhetően emelkedne, s a tudatlanság mérhetően csökkenne, az igazságérzetről, közérzetről és ízlésről nem is beszélve, ha "az embert, akinek nem írjuk le és nem mondjuk ki a nevét" rituális, nyilvános kiirtásnak vetnénk alá...

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.04.18. 07:36:38

@szorokin: Gyurcs....ny mióta szcidióta?
El vagy tévedve. Ez a blog nem a politikáról, hanem a szci ről szól. Ha ők épp az lmp vel próbálnak kapcsolatot teremteni, akkor Reformer erről ír, ha épp a .idesz el, akkor arról.
Ez ebben az objektivitás....

Ronni 2010.04.18. 08:15:45

@pimpalini: @szorokin: Egyszeűen csak nevetségesek vagytok és pont.

Frank'Leó 2010.04.18. 18:18:45

@szorokin:
Érdekes a fölvetésed, de az index-cikk, amit belinkeltél elég semmitmondó: Mi a bánatot üzletelt együtt Gyurcsány a szépnevű Piroskával?

A cikkben szó van egy fasziról, aki burkolóanyagot forgalmaz. Hm. Gyurcsány is timföldet vagy csiszolókorongot szállított valamelyik szc.rendezvényre?

Ez bizony nem komoly tényfeltárás, legalább a közös cég tevékenységét megnézhette volna az Index a cégnyilvántartásban.

De megnézhetnéd Te is, ha ennyi energiát fordítottál már a dologra. Akkor előbbre jutnánk. Előre is kösssz.

FL

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.18. 20:21:06

@anonymoushun: @Frank'Leó:

Leo:
van azért kicsivel több is abban a cikkben:

"
Gyurcsány Ferenc minisztrerelnök cége, az Altus Rt. résztulajdonosa volt egy olyan társaságnak, amelynek két másik tulajdonosa a szcientológiai egyház meghatározó tagja.
"

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.18. 20:23:30

@Ronni:

ok én + pimpalini nevetségesek vagyunk

te meg kb cenzor/náci:
"nem az NLP a gond hanem te !"

ez a kultúrád.

PONT.

Ronni 2010.04.19. 07:49:41

@szorokin: Hát keversz valamit,ez itt nem az én blogom. Max Reformer cenzúrázhatna, de még nem történt meg ha jól tudom. Rád meg némi nyugalom rádférne, zaklatot vagy és acsarkodsz mindenkire.
Talán kéne nyitnod egy saját blogot, ott a Te véleményedet tükrözne minden. Nem lennél boldogtalan a tudattól hogy az erőszakos kirohanásaiddal nem érsz el semmit a felnőttek közt. Annyira gyerekes vagy.
Az jutot eszembe, mikor azok a mókás zsebkutyák acsarkodnak, és olyan hangerővel ugatnak hogy elhigyje mindenki ők nagykutyák.
Nem vagy az, az időmet meg kár rádpazarolni, akinek nincs vita kultúrája azzal nem érdemes vitázni.Érdemes lenne megválogatni a szavaidat, ezzel igy nem fogsz előre jutni, elképesztő a rejtett frusztráció benned.Jó blogolást, remélem megcsinálod a SZOROKIN SZERINT A VILÁG.BLOG.HU -t:)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.19. 08:47:10

@Ronni:

"nem az NLP a gond hanem te !"

ennyit a szavaidról
és a vitakultúrádról

szánalmas vagy.
bazz.

Dr. Kix 2010.04.19. 08:52:43

@szorokin: A stílus maga az ember, ahogy a mondás tartja. Szerintem a te stílusodon még van mit csiszolni. Első körben - tényleg jó szándékból - azt javasolnám, hogy hanyagold a személyeskedést és káromkodást.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.19. 09:01:54

@Kix: @Reformer:

a stílus mara az ember ld Ronni.:
"nem az NLP a gond hanem te !"

az oldal szelektíven küzd a szci ellen
gyurcsánypárti, elfogult.
ennyi.

éljen a maszop (sajnos szadesz már nincs, de éljen a hullájuk !)
vesszen az LMP !

na OFF-olok..

jó belterjeskedést itt !!
jó szelektív harcot a szci ellen !!

Ammonia73 2010.04.19. 13:22:49

"nem az NLP a gond hanem te !"

NLP = Neuro Lingvisztikus Programozás? :D

Reformer 2010.04.20. 08:22:45

@szorokin: a blog (a műfaj sajátságai miatt) kb. 1 éve átneveződött "objektíven és szubjektíven"-re.

Egyébként én simán lehetek úgy objektív, amennyire "szocialista" az MSZP, vagy "fiatal demokraták" ülnek a FIDESZ-ben. A "szabad" "demokratákról" már nem is beszélve.

Gyurcsány nem szcientológus. Pont. Schiffer András sem az. Pont. Gyurcsány üzlettársa volt PGY több, mint 10 évvel ezelőtt, aki - miután elváltak Gyurcsánnyal az útjai - szcientológus lett. Schiffer irodája 4 évig (2002-2006) ellátta a szcientológia egyház képviseletét.

Érted a különbséget?

bobbi0 2010.04.22. 09:37:46

@regression: Tehát aki a wiszkist védte az bankrabló, aki a gyerekgyilkost az gyerekgyilkos. logikus. Abban az esetben persze nem, ha úgy védte mint Pelikán Józsefet az ügyvédje. Aki nem tudja hogyan volt ez, olvassa el vagy nézze meg filmen.

bobbi0 2010.04.22. 09:45:09

@Ronni: a jobbikkal biztos nem találni semmiféle kapcsolódást :), se kitekertet, se egyenest. max. a szálasival. az meg gondolom egy szent volt szerinted..

Ronni 2010.04.23. 13:26:13

A helyzet az hogy ne a sorok között olvass, hanem amit leirtam. Ha ennyi jutott el az agyadig a te bajod. Sajnállak:)))))))

2010.04.30. 17:09:01

1. Schiffer nem az LMP.

2. Schiffer ügyvédi irodája még annyira sem az LMP.

3. Szikinger még csak nem is Schiffer. (Az írás is elismeri, csak elkeni, hogy ő védte a SzE-t, nem Schiffer.)

4. Ha a bíróság az egyháznak adott igazat, akkor milyen alapon állítod, hogy a Főfelügyelőségnek volt igaza.

5. Nem "Schifferék" bújtatták egyházi köntösbe, hanem az mindig is egyház volt, úgy alakult meg. Nekem se tetszik, de a világ majd mindegyik országában az szcientológia egyházként működhet.

6. Ügyvédet kuncsaftja ügyei alapján megítélni bunkóság. És akkor mit szólsz azokhoz az ügyvédekhez, akik mondjuk a móri gyilkosokat védték?

7. A Humanista párt egyáltalán nem nőtt az LMP-be, nemrég írta meg vezetőjük Várady Tibor, miért nem működnek már együtt.

8. A csúcs az utolsó részben levő, igen direkt összefüggés: egy másik pártban levő egyik aktivistának az apja szcientológus. Gratulálok!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.21. 13:42:15

@Sidaries: ez kevés?! siffer ügyvédje volt az egyháznak!

ébresztő majmok!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.21. 18:33:11

@MartyMcFly: Hát igen,ma Mo-on ahhoz hogy valaki cigánybarát, zsidópárti, szci legyen pont elég annyi,hogy ne gyűlölve fröcsögve szidja őket"

te hülye vagy, a pártelnök az ügyvédjük volt

emellett siffer mindent megmozgatott, h még pénzt szerezzen, amit most kapott az se volt elég állytólag, kizárt, tehát, hogy ne kapott volna innen is. a hitgyülis szdsz után most az lmp van a parlamentben. rá akaszkodik mindenki

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.21. 18:40:28

@drótostót: bűnöst nem illeti meg védelem

az ügyvédnek el kell számolnia minden olyan esetről, amikor tudja, h felmentettek egy olyan embert aki bűnös, de ő hagyta.

ez sérti a normális emberi élethez való jogot
ha a a btk-t nem is. de ezen is lehet változtatni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.21. 18:41:53

@drótostót: szerinted amúgy az egész lmp párttagság szerte az országban tisztában van az igazsággal?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.21. 18:45:08

miért törlik a kommenteket?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.21. 18:52:13

@Illés Béla: erről nem is beszélve:

www.privatbankar.hu/frisshir/hircentrum/koka_all_az_lmp_mogott_85456

a régi lakos, pető, bauer, eörsi féle avh-s gyerekek (tehát komcsik) próbálnak átszivárogni az mszp-be, lmpbe.
süti beállítások módosítása