Ezt írta ma a Ripost:
Szcientológusok zaklatják a veronai tragédia gyászoló családjait
Érdemes elolvasni, a lényegi pontok a következők:
Az egyház vezetői úgy döntöttek, hogy behálózzák a gyászoló családtagokat, lelki és anyagi segítséget ajánlanak nekik, csak hogy javítsanak a róluk kialakult taszító képen. A gyermekeiket, hozzátartozóikat gyászoló emberek, ha elfogadnak a szektától bármilyen segítséget rögtön egy imidzsjavító kampány részeseivé válnak!
A magyar szcientológusok a hozzájuk küldött amerikai szakértők segítségével találták ki ezt az újabb, súlyosan kegyeletsértő módszert. Az USA-ból érkezett ügynökök, - információink szerint, - részletes haditervet készítettek az áldozatok hozzátartozóinak behálózására.
Azt meg tudom erősíteni, hogy az USA-ból valóban érkezett a budapesti szervezetbe egy OSA-s különítmény, hogy úgymond "kezelje" a szituációkat (azt, hogy nincs használatbavételi engedélyük, illetve hogy a NAIH eljárást indított ellenük és razziázott). Egy ilyen PR-akció terve abszolút elképzelhető.
A szcientológusok ezúttal egy Verona közelében élő magyar származású, a szektába már beszervezett rendezvényszervező szolgálatait vettek igénybe. Az illető hölgy kapcsolatait kihasználva az olasz rendőrségen illetve a kórházban törvénytelen módon összegyűjtötte a családtagok nevét, telefonszámát és lakáscímét.
A Ripost úgy tudja, hogy a szcientológus vezérkar ezután a piszkos munkát egyik hírhedt ügynökükre, az ilyesfajta akciók szakértőjeként ismert T. Istvánra bízta.
A magát a "kihívások specialistájaként" a neten is hirdető T. István az utasításnak megfelelően nyomban hozzálátott a gyászoló hozzátartozók felkereséséhez.Több család azonban gyanút fogott és az ismétlődő zaklatás miatt a hatóságokhoz fordult segítségért.
Az adatvédelmi jogszabályok semmibe vétele, a piszkos munka szcientológus önkéntesekkel végeztetése, a katasztrófák reklámcélra használata - ezek mind-mind a szcientológiára valló viselkedésmódok.
Ha valamelyik gyászoló család elfogad tőlük bármiféle segítséget, az jól jöhet rövidesen beinduló, megtépázott hírnevüket javítani próbáló médiakampányban.
Ezzel szeretnék ellensúlyozni azokat a leleplező cikkeket, melyekben többek közt a is bemutatta pénzszerző trükkjeiket.
Nem kizárt az sem, hogy a gyászoló családtagok beszervezésével anyagi előnyökhöz is akarnak jutni, megszerezve az összegyűlt sokmilliós támogatás egy részét.
Még nyáron összeszedtek 87 milliót erre a reklámkampányra, amelyet a dollármilliókból felhúzott nemzetközi médiaközpontjuk fog irányítani. Ebből egyelőre egyetlen szórólapot sem sikerült realizálni, sőt még a médiaközpont működésének sincs semmiféle látható eredménye (a beígért szci TV- és rádiócsatornáknak se híre, se hamva).
Ezek szerint hamarosan beindul.