Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Az első magyar antiszcientológia tüntetés összefoglalása - 1.4 verzió

2008. május 26. - Reformer
Összefoglalás, adatok, képek, stb. Ez a post bővülni fog, amint új információk érkeznek. A verziószám jelzi a változásokat.



Az egyik anon összefoglalója:

Sziasztok, nos kevesen voltunk, legközelebb többen leszünk. A rendőrséggel egy időben értünk a helyszínre. Felállítottuk tábláinkat, közben a média képviselői is érkeztek sorban.

Hír TV, Echo TV, Index.hu, Népszabadság és Heti Válaszról tudunk, hogy ott volt.

Az OSA emberei ekkor kezdtek el fénykép és kamera felvételeket készíteni.

Az OSA az egyház belső elhárítása.

Megjelent egy OT3 is és elkezdett osztogatni egy nyilatkozatot Anonymous csoportről, mely tele van hazugsággal. Csak egy példa: Szerintük a main kapmf irányadó műve az anonymousnak. Mi nem olvastuk az biztos. Később ezt is közzétesszük.

OT3 - egy magas szellemi szint az egyházban. Itt a nyilatkozat:















































Ez a nyilatkozat egy angol hivatalos szci közlemény fordítása, itt megnézhető az eredeti:

http://www.sptimes.com/2008/02/07/Northpinellas/Church_of_Scientology.shtml

A nyilatkozat természetesen tele van csúsztatásokkal és hazugságokkal, a szokásos szci stílus, nem kell komolyan venni.

Itt a hivatalos válasz az Anonymoustól:


Anonymous válasza a Szci. Egyház nyilatkozatára

A 2008. 05. 25-én tartott első magyarországi Anonymous tüntetésen az egyház képviselője a média jelenlevő képviselőinek kiosztott egy nyilatkozatot, melyet csatolunk levelünkhöz (ld. fent).

Ezen nyilatkozatunkkal kívánunk reagálni az abban leírtakra.

Anonymous üzenete a szcientológiának nem a nyilatkozatban leírt címen érhető el. A helyes cím: https://www.youtube.com/watch?v=JCbKv9yiLiQ

Mint a megjelentek is tapasztalták az egyház fénykép és videó felvételt készített az eseményről. Minden esetben ezt teszi: https://www.youtube.com/watch?v=qLZJBdvqAv8

A szólás és véleményszabadságot a szci. egyház korlátozza: http://en.wikinews.org/wiki/Church_of_Scientology_warns_Wikileaks_over_documents

valamint http://www.xenu.net/archive/events/censorship/wordlist.html

A szcientológiát ellenzőkkel a LRH irányelvét is megküldjük Önöknek (angolul itt).

Továbbá kijelentjük, hogy mi egyetlen esetben sem küldtünk fenyegető e-mailt, levelet, faxot, fehér port tartalmazó levelet az egyháznak. Kijelentjük azt is, hogy sem a Kommunista Kiáltványt, sem a Mein Kampf nem irányadó művek számunkra, ezen műveket soha nem tanulmányoztuk, nem is kívánjuk a későbbiekben sem. Egyetlen weboldalt nem törtünk fel, soha, semmilyen formában nem korlátoztuk a szabad vélemény nyilvánítást, azt nem is terveztük, nem is tervezzük.

Ezúton felkérjük az egyházat, hogy vádjait támassza alá, valamint ne kövesse, zaklassa a tüntetésen résztvevőket, úgy mint a mostanin a két OSA tiszt a fehér Ford Fiesta-val.

 

Üdvözlettel:

Anonymous



Folytak az interjúk, közben az OSA folyamatosan felvételt készített. Anonymous is róluk. Békésnek mondható demonstráció zajlott, amíg dr. Lenkei meg nem érkezett. Első reakciója, miután sikeres parkolása közben többször is lekoccolta az egyik parkoló autót, hogy megtapogatta a hirtv és echotv kameráját. Ezt már a rendőrök is fokozottan figyelték.

Kedves HírTV! Szívesen megnéznénk az agresszív doktort videón! :)

Egyeztettek interjú időpontot, majd távozott. A környék tele volt OSA embereivel. Minden sarkon 3,4,5 fő is állt, terelték a nyalogosokat, hogy ne lássák a táblákat, ne lássák anonymoust. Egy pár autós aki a szci majálisra jött, meg is lepődött lassítás közben és pánikszerűen menekült is a hátsó bejárathoz.Ja, hogy ezt nem is mondtam, hogy a hátsó bejáraton kellett bemenniük a majálisozóknak?

A bátor szcientológusok, akik urai az életnek és az univerzumnak, a természetfeletti képességekkel rendelkező OT-k megfutamodtak egy maroknyi tüntető elől! :))))))

A szimpatizáló autósok, buszosok kürttel fejezték ki véleményüket. A tüntetés végén taxival távozott kis csoportunk, amit természetesen üldözőbe vett két OSA tiszt egy Ford Fiestával. Kb. egy 20 perc után félreálltak, feladták a követésünket. Videó hamarosan az eseményekről.

Várjuk! Amúgy az OSA-ról és annak magyar vezetőjéről volt már egy Hír TV-s riport.

Célpont - Hazánkban landoltak a szcientológusok (videóhoz link)



Média:

2008. május 25. 21:00 Hír TV Híradó, 3 perces bejátszás


Itt megnézhető: LINK, kb. a 22 percnél kezdődik.

Aki nem akarja kivárni 21 percig (nem pörgethető) az letöltheti a következő címről a tegnapi h21-et (aztán tekergélheti): (köszönöm .Andrei-nek a tippet!)

www.hirtv.hu/filmek/hirado21/hirado20080525.wmv

2008. május 26. index.hu címlap(!), Maszkkal a szcientológia ellen (videó)




2008. május 26. 19:57 zoom.hu címlap(!), Tom Cruise a Szcientológia Jézusa?

Cikk, galéria és videó.


Továbbá bárki bármit lát a médiában erről, írjon kommentben vagy privátban.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr81487907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neduddgi 2008.05.26. 12:13:15

Hú, ez a nyilatkozat nagyon komoly! Azért kíváncsi vagyok, hogy azok a "médiások" vajon elhiszik-e. Az internet korában már nehéz ilyenekkel operálni...

kerek 2008.05.26. 12:46:29

Ehehehe, elképzeltem Anafeb-et, ahogy főzés közben a Kommunista Kiáltványt magolja:DDD

Ixos 2008.05.26. 12:48:18

Hát ez nonszensz :)

Mikor lesz legközelebb, most már nem fogom kihagyni!

anon aki ott volt 2008.05.26. 12:49:16

Kevesen. 5 en tüntettünk. ennél jóval többen vigyáztak, figyeltek meg bennünket osa oldalról

anon aki ott volt 2008.05.26. 12:57:56

Jun. 14 szerte a világban. Nálunk is.

vuk 2008.05.26. 13:01:26

Üdv Anon-ok.
Kezdetnek nem rossz az 5 fő.
Lesztek még többen is. Lehet az osa több főre számított, de tutti lesz idő, amikor kevesen lesznek anon létszámához....
Gratula és hajrá
Várom a videket.

anon aki ott volt 2008.05.26. 13:12:34

Nem is számoltunk sokkal több fővel, azt hittük hogy 10-15 en leszünk.

Breq 2008.05.26. 13:50:31

Kar, hogy nem lehetett errol a dologrol tudni, en is szivesen ott lettem volna. Drukkolok nektek, a kovetkezot ha lehet probaljatok kicsit jobban hirdetni, hogy jo sokan elmehessenek!
Juni 14-et megjegyzem.
Anonymous power :)

kerekfej 2008.05.26. 13:55:19

Haha, ti vagytok minden rossz forrásai, hatalmas egy nyilatkozat. Legalább minden értelmes ember látja, mivel áll szemben, ha eddig nem hallott volna a szci-ről.

Sipi 2008.05.26. 14:13:46

ehehe..

most kellene a sajat fegyverukkel odavagni, mivel az a megallapitasuk, miszerint az Anonymous tamadasokat indit a weboldaluk ellen kimeriti a ragalmazas cimszo alatt a btkban foglaltakat:

179. § (1) Aki valakiről, más előtt, a becsület csorbítására alkalmas tényt állít vagy híresztel, vagy ilyen tényre közvetlenül utaló kifejezést használ, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával 134 vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

(2) A büntetés két évig terjedő szabadságvesztés, ha a rágalmazást

a) aljas indokból vagy célból,

b) nagy nyilvánosság előtt,

c) jelentős érdeksérelmet okozva

követik el.


imho tuti befuto lenne egy rtagalmazasi per ellenuk:-D

hibkon 2008.05.26. 14:17:18

Akkor nagyobb volt a dolog füstje, mint a lángja. Na nem baj, biztos lesznek majd többen is és mehet egy fasza vallásháború vagy vmi:)

ANON4050 2008.05.26. 14:18:47

szép volt srácok. sajnos lemaradtam az elmúlt pár héten, és nem tudtam követni a dolgokat, valamint részt venni a megmozdulásban, de gratula mindenkinek, aki ott volt ;]

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.05.26. 14:24:34

Azt hiszem Kárpáti Annamáriát fel fogom ma este hívni egy hirtelen regisztrált neophone-os számról, és megkérdezem, hogy gondolták ezt a rágalmazó kiadványt? :)

vuk 2008.05.26. 14:29:31

Ez a nyilatkozat (KA féle) valszeg az amcsi anon demonstrációk alatt készült, amcsi mintára.
Ez jelzi nekem, hogy nagy a besz*rás itthon, pedig eddig nem volt magyar anon tüntetés.

"Számítottak ránk" :-DDD ezért léptek a tények elé?

Hyberoid 2008.05.26. 14:30:29

Hát mit mondjak, Szcientológusként én úgy megijedtem ettől az anonymusosditól, hogy azt se tudom merre szaladjak hirtelen... :)

Biztos meg van mindegyikőtöknek a saját indíttatása, és remélem nem csak híresztelések alapján döntöttetek úgy hogy nekimentek annak a szervezetnek, ami ötven évben állandó ellenszélben, titkosszoláglatokkal is harcolva erősödött tovább. Mellesleg a csaták vesztesei mind olyan szervezetek voltak, akik neve hallatán a legtöbb épelméjű ember zsebében kinyílik a bicska: amerikai adóhivatal, CIA, interpol, német titkosszolgálat, francia tikosszolgálat és a pszichiátria úgy általában.

Ez a nagy "V mint Vendettás" image, amit az amerikai anonymous barátaitok mintájára megpróbáltok felölteni elég romantikusnak tűnik, de - ha tanácsot adhatok - válasszátok inkább a Gyurcsányt vagy az Orbánt (esetleg Bush-t), mert ők talán inkább hozzátok mérhetők.
Vagy miért nem mentek inkább a katolikus egyház ellen? Úgy hallom ha valaki oda belép, még a szexet is megtiltják nekik!!! Te jó ég!!! :)

vuk 2008.05.26. 14:40:45

Haloperidol: na most aztán jól beijedünk:-D
Ha azt akarod sugallni (nyíltan hehe), hogy anonnak nincs esélye hogy megingasson benneteket, akkor tévedhetsz is akár.
Anon nem szervezet, nem lehet lekenyerezni, megfélemlíteni, eltüntetni, rágalmazni stb...

Ugyanakkor anon lehet tagja az általad említett bármelyik szervezetnek, érted már anon lényegét!!!!

Anon lehet a szállítód, a bolti eladód, az apeh-es a postás, a miniszter, a szomszédod... sose fogod tudni ki anon!!!!!!!

Luxon 2008.05.26. 14:48:11

Hyperoid(rondriod): Vagy miért nem mentek inkább a katolikus egyház ellen? Úgy hallom ha valaki oda belép, még a szexet is megtiltják nekik!!! Te jó ég!!! :)

'Aszem fogalmad sincs mi az hogy önként vállalt kötelezettség, pedig jó néhány sci-fi -ben téma; a cölibátus meg a romkat papoknál kötelező, ellenkező esetben már rég kihaltak volna úgy összességében a katolikusok. X-) De példul a görög katolikusoknál lehet valaki pap és lehet családja is.

A Galaxis Elnöke 2008.05.26. 14:50:05

A Galaxisban minden szektatagot a Szenátus 98ztrz7/63op4/de648jhg32165+469/jhb*36436/04 számú rendelkezése értelmében evolúciós zsákutcának kell tekinteni, és vele különösebben nem kell foglalkozni a likvidálása után.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.26. 14:52:02

Egyszer aztán jól megkapják a szájberterroristáikat és akkor majd néznek baromi nagyot. Az a vicces, hogy valaki már előre megírta egy régebbi posztban, hogy ez fog következni.

Hát így mi mást is kívánhatnék nekik, mint sok-sok szájberterroristát minden napra, hogy az életük minden pillanatában kiélvezzék a kor vívmányait, a kommunikáció nyújtotta lehetőségek széles palettáját. Ennek az Annamarinak (vagy Mataharinak?) egy taliga aprómajmot kívánnék, aki hátulról segíti orgazmushoz....

Luxon 2008.05.26. 14:53:05

Hyperrondroid: ....legtöbb épelméjű ember zsebében kinyílik a bicska: amerikai adóhivatal, CIA, interpol, német titkosszolgálat, francia tikosszolgálat és a pszichiátria úgy általában.

Húúú eszerint a szcí valami terror, adócsaló, maffia és elmebeteg szervezet?

Mert ugye adóhivataltól jobb helyeken az adócsalók félnek.
CIA-tól a kémek terroristák.
Interpoltól a köztörvényes bűnözök.
Pszichiáterektől az elmebetegek.

Úgy látom van mitől félnetek, LOL.

nonem 2008.05.26. 14:53:13

Pszichologus vagyok. Egy évembe tellett, mig egy fiatalembert sikerult kihoznom a skizofrenia es az ongyilkossag zonajabol, ahova a szcientologia egyhaz kuruzsloi berangattak az etikatlan, gatlastalan modszereikkel. Hajra, anti-szci-k, mindent bele!

Hyberoid 2008.05.26. 14:54:16

Csak azt akarom ezzel mondani, hogy ez a falat nem tűnik túl nagy falatnak :)
Ezek szerint nem sokat tudsz a Szcientológia Egyház történelméről (nem mintha ez elvárható lenne bárkitől). Ez az egyház már olyan komoly kríziseket élt át, amibe szinte bárki és bármi beleroskadt volna még az elején.

Mellesleg hidd el, egy titkosszolgálat sem egy olyan szervezet amit perbe foghatsz, vagy bármelyik tagját sarokba szoríthatod. Próbálkoztak beépüléssel, belső ellenpropagandával, stb, mégis meghátráltak egy idő után.

Én nem ijesztgetlek benneteket, mindössze az általatok kitűzött cél értelmetlenségét ecsetelem és sugalmazom, hogy talán hasznosabban is eltölthetitek az időtöket. :)
Mondjuk úgy hogy abból embereknek előnye is származzon... (amennyiben ez cél).
Na további szép napot!

xenu 2008.05.26. 14:58:09

Hyberoid 2008.05.26.

te egy Igazi Hős lehetsz. A szektádról azonban sokat elárul, hogy 5 tüntető miatt a hátsó bejárathoz terelik a tagságot.

épelméjű ember zsebében miért nyílna ki a bicska, ha pusztán az adóhivatal nevét hallja? a társadalmi hasznokból kiveszed a részed, de adózni nem akarsz? költözz el az északi sarkra és ott ne fizess adót.
Az Interpol neve hallatán szintén nem az épelméjű emberek zsebében nyílik ki a bicska, sokkal inkább a bűnözők zsebében.
A német és francia titkosszolgálattal szemben akkora csatákat nyerhetett a szektád, hogy mindkét országban be is tiltották a sci-t. Igazi sikertörténet.
A pszichiátria szintén köszöni és jól van, annak ellenére, hogy a szektád tiltja a szektatagok számára az orvoslás ezen formájának igénybevételét. Néhány milliárd józan ember azért még hozzájuk fordul lelki és mentális problémájukkal, ehhez képest nem nagy érvágás a néhány tízezer eltiltott szektatag.

Ha a 'felfelé menő statjaitokat' nézve azt hiszed, hogy erősödik a szektád, akkor nem látsz tisztán. Mondjuk mit is várhat az ember egy olyan alaktól, aki sci-ként sci propagandát folytat egy olyan környezetben, mint az objektivszcn.blog.hu. muhahahahahahaha

gollum 2008.05.26. 14:58:31

"Mellesleg a csaták vesztesei ... amerikai adóhivatal, CIA"

Bocs, de ha ők a vesztesek, miért is ül(t) Mary Sue Hubbard (meg más scientológusok) börtönben?

akárki 2008.05.26. 14:58:45

Hyberoid 2008.05.26. 14:30:29
"Mellesleg a csaták vesztesei mind olyan szervezetek voltak, akik neve hallatán a legtöbb épelméjű ember zsebében kinyílik a bicska: ... német titkosszolgálat, ..."

LOL

Ezért van ott betiltva a sci mi?

"Úgy hallom ha valaki oda belép, még a szexet is megtiltják nekik!!!"

Látom vallásban nem vagy otthon, nyilván, mert a sci nem vallás.
Csak az egyházi személyeknek van tiltva, a hívőknek nem, de ezt te úgy sem érted, mert nálatok "be kell lépni" egycsilliárd éves szerződéssel...

Hyberoid 2008.05.26. 15:00:27

nonem: azt hiszem kicsit nagyobb számú olyan sztorit lehetne találni, hogy hányan lettek öngyilkosok pszichiátriai kezelés során, illetve hányan nem tudnak leszokni az "ártalmatlan" antidepresszánsaitokról...
Nem mondom hogy amit mondasz nem igaz, én meg olyan szcientológusokat ismerek, akik masszív heroinozásról jöttek le és most boldogok - egyiket sem lehet egykönnyen ellenőrizni.

De legalább nézd a dolog jó oldalát (ha igaz amit mondtál): kerestél egy halom pénzt a terápiával azalatt az egy év alatt, az illető pedig anyagilag nem kis összeggel támogatott pár gyógyszercéget. Ő most már nyilván boldog tagja a társadalomnak, így mindenki jól lárt, mindenki happy :)

Rapid 2008.05.26. 15:00:31

Hyberoid, drága,

csak a legfőbb tévedéseidet emelném ki:
a "pszichiátria úgy általában" nem szervezet, hanem egy foglalkozás. Olyan, mint az autószerelő, orvos, vadakat terelő juhász... Vannak pszichiátereket, orvosokat, autószerelőket stb. tömörítő szervezetek persze. Ez lényeges különbség: ha valaki pszichiáter, attól még lehet ilyen vagy olyan, szóval egyéniség.

Persze a szcientológusoknál nyilván más a helyzet :). A név kötelez.

Persze, tudjuk, hogy a pszichiátriát, úgy általában, ki nem állhatjátok. Legkedvesebb élményeim egyike, amikor egy szcientológus fiatal lány gyűlölettől izzó hangon agitált engem a pszichiáterek ellen, és időnként azt mondta, hogy mert a pszichológusok.. Rákérdeztem. Nem tudta, mi a különbség, sőt, azt sem tudta, hogy van különbség.

Tanulni, tanulni, tanulni...

tyutyu 2008.05.26. 15:01:01

Hyberoid: remélem kínok közt fogsz döglődni ugyanúgy, mint az áldozataitok.

A katolikus meg egyéb egyházak is a hiszékenyeket vonzzák, de azok legalább nem arra tanítanak, hogy hogyan verd át a másikat, hogyan tartsd rabszolgaként, hogyan hazudozz össze-vissza akár a saját anyádról is, egyáltalán hogyan csináld ki azt, aki nem ért veled egyet, hogyan szerezz pénzt mások szenvedéséből és/vagy butaságából, stb.stb.

Ezért gusztustalan, amit csináltok, mert a legaljasabb emberi tulajdonságokat valósítjátok meg, és helyezitek ezt szép csicsás keretbe.

Egyszer úgyis elrohadtok, és nem fog senki sem sírni a sírotok felett.

Hyberoid 2008.05.26. 15:03:39

akárki:
németországban nincs betiltva a Szcientológia - soha nem is volt...
ellenőrizd le személyesen - nincs messze

Látom kicsit rendberaktam a vérnyomásotokat, mert jönnek a kommentek szép számmal.
Sajnos nincs több időm válaszolgatni, mert dolgozni is kéne... (pedig de szívesen válaszolnék...)
további jó összeesküvést! :)

szalmaegér 2008.05.26. 15:03:58

Hát ti sem unatkoztok:)
Mindig imádtam volna megküzdeni egy általam démonizált figurával úgy, hogy nincs valódi veszély.
Oszt elmondtam volna mindenkinek, magamat több ízben vállonveregettem volna, majd az eseményt követően társaimmal forródrótos telefonkapcsolatban maradva, saját fontosságom tudatában újra éltem volna az eseményeket.
De sajnos már elmúltam 16, így ez csak álom marad.
Azért jó szorakozást srácok, inkább ez, mint a drogok. (Igaziból szerintem azért az is:))

Tündér Mese 2008.05.26. 15:06:11

Sajnos én sem lehettem ott tegnap, viszont este lelkesen figyeltem az összes hír anyagot, és sajnálatos módon sehol sem láttam/ hallottam visszhangját a tüntetésnek. :(

Nem baj, sok kicsi sokra megy!

Minden tiszteletem azoké, akik tegnap megjelentek, és ígérem, a következőn már én is ott leszek! :)

Hyberoid: Ha annyira nem árthat nektek semmi, és senki, akkor miért látom azt, hogy kényszerdetten próbáltok besározni embereket, szervezeteket, illetve elfelejtitek, hogy milyen büntetéseket szabtak már ki, becses tagjaitokra?
És még mennyit fognak... :P

Luxon 2008.05.26. 15:07:08

Hyperoid: pontosan az olyanok miatt mint TE, vált hobbimmá az annon. Belefér az időmbe hogy egyetlen szcí cégnek se adjak megbízást, valamint első körben szórjam ki a szcí gyanús ügyvédeket cégeket leendő ügyfeleim közül. (lásd még: rondroid meleg étel futárok, fejvadász cégek, bankok mellőzése, stb)

Van alternatíva minden területen, nem egy - nem kettő. Még meg se kell indokolnom hogy miért nem ti.

És még jól is járok vele...

akárki 2008.05.26. 15:07:56

Most nézem mekkora hihetetlen számban vannak jelen a sci-sek nálunk.

Az APEH szerint 1263 adófizető ajánlotta fel tavaly adója 1%-át az egyháznak.

Nemsokára több tüntető lesz, mint egyháztag.

www.apeh.hu/szja1_1/kimutat/szja_1_1_2007_egyhaz_kiem.html

23.

ThufirHawat 2008.05.26. 15:08:02

Hyberoid
Könyörgöm Drága Szientológus barátom!
Nézz már utána kérlek, hogy erős, és hatalmas egyházad pontosan mennyi 1%-ot gyűjtött be! Darabra és összegre. Az ebből adódó fizetések nagysága következtetni enged a hívek munkavégzésének szintjére, ami nagy átlagban mégiscsak korrelál az értelmi szintjükkel. Na, ez a Te erős egyházad.
Az egyházad nem nő, hanem töpörödik. Mit gondolsz, mi készteti szent vezetőidet az egyre sürgetőbb pénzbehajtó akciókra? Bizonyára a segítségnyújtás motiválja őket.
Ha már mindenképpen sci-fi világban, rangok és mentális képességek rendszerében szeretnél élni, legyél inkább jedi.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.26. 15:10:54

Hyberoid: küldtem neked egy szájberterroristát. Még nem csengetett?

Rapid 2008.05.26. 15:11:12

Szalmaegér: sajnos van valódi veszély.

Ferdítenek, butaságokat irkálnak, fanatizálnak embereket, megbélyegezni igyekeznek a társadalom számára igen hasznos szakmát (ld. pszichológia, pszichiátria), türelmetlenek, arrogánsak, fenyegetnek, követnek, megfélemlítenek. Ráadásul olllyan nagy marhaságokat beszélnek össze-vissza... És mindeközben okosnak és jónak hiszik magukat, valamint igyekeznek terjeszkedni.

A butaság nem a jövő útja, azt gondolom. Minél több hatalom kerül a butaság kezébe, annál nagyobb a veszély... Főleg, ha nemcsak buta, hanem bátor is... :)

Luxon 2008.05.26. 15:11:37

Kedves mentát: lol.

szalmaegér 2008.05.26. 15:13:02

thufir

Az nem jó, jedinek lenni nagyon veszélyes!

index.hu/politika/bulvar/darthvjedi04/

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.26. 15:14:46

Ebben a listában tetszett a következő (bevállalós):

CALVARY CHAPEL EGYHÁZ: 3861Ft 1Fő

xenu 2008.05.26. 15:15:31

Ha hivatalos német értékelésre vagyunk kíváncsiak a szcientológiáról, elég fellapoznunk az alkotmányvédelem, vagyis a politikai titkosszolgálat éves jelentését. Az újfasiszták és a szélsőbaloldaliak, a külföldi titkosszolgálatok és az iszlám szélsőségesek társaságában a szcientológia is évek óta bekerül a könyvbe, mint olyan szervezet, amely veszélyes lehet a német alkotmányos berendezkedésre nézve.

Végső soron azonban a szcientológia az alkotmányvédelem értékelése szerint nem jelent nagy veszélyt. Mint a jelentés írja, a szervezet létszáma alig változott, kevés új tagot tudott toborozni, és a legtöbben hamar el is hagyták. A szcientológiát népszerűsítő vándorkiállítások kevés látogatót vonzottak - állapították meg a német titkosrendőrök. Az alkotmányvédelem végkövetkeztetése: a szcientológia céljai miatt mégis szükség van arra, hogy továbbra is figyeljék tevékenységét és hatását a közvéleményre.

Hyberoid: igazad van, nincs betiltva németországban a sci. Valójában erőtlen és szánalmas erőlködésnek látják a szektátokat a német kormányszervek, így csak rutinból figyelnek titeket. Vagyis józanul állnak hozzátok: komolyan megfigyelnek de nem vesznek komolyan :D

örge 2008.05.26. 15:16:26

Hyberoid:
"Mellesleg a csaták vesztesei mind olyan szervezetek voltak, akik neve hallatán a legtöbb épelméjű ember zsebében kinyílik a bicska: amerikai adóhivatal, CIA, interpol, német titkosszolgálat, francia tikosszolgálat és a pszichiátria úgy általában."

Csaták vesztesei?! Hát, én nem igazán mondanám őket veszteseknek, vegyük csak példaként a németeket vagy a franciákat:) A pszichiátria miért vesztes? Megszüntettétek? Eltiportátok őket? Nem. Inkább magatokat teszitek nevetségessé a vádjaitokkal.
Nekem egyébként egyik miatt sem nyílik ki a bicska a zsebemben, ha "nektek" igen, akkor tényleg lehet mitől félnetek:)

nonem: ezt csak úgy érhetted el, hogy agyon pszichodrogoztad és elektrosokkoltad szegényt! Erre más magyarázat nincs!:-)
Bocs, hogy kivettem a szádból a szót Hyberoid:D

Luxon 2008.05.26. 15:18:12

Amúgy még mindig ezen gondolkodom: "...akik neve hallatán a legtöbb épelméjű ember zsebében kinyílik a bicska: amerikai adóhivatal, CIA, interpol, német titkosszolgálat, francia tikosszolgálat és a pszichiátria úgy általában." by Hyperoid

Költői kérdés: Orvos látot már?
Mondjuk nem a Lenkeire gondoltam....

Luxon 2008.05.26. 15:23:15

Szci németországi említése kapcsán:
(lehet hogy volt már linkelve)
www.bedoe.de/tarsadalom/szcientologia.htm
by google

Dzs 2008.05.26. 15:24:39

Hyberoid: Kell ennél öszintébb vallomás? Az elég sokat elmond valakiről, akinek a zsebében az adóhivatal és a nemzetközi rendvédelmi szervek nevének hallatán nyílik ki a bicska. Az ilyen embereket ezzel a gyűjtőnévvel szoktuk illetni: BÜNÖZŐ
Adok egy tanácsot is, ha már beugrottál: A pszichológusokkal nem harcolnod kellene, inkább igénybe venni a szolgáltatásaikat.

Azt hiszem hamarosan te leszel a legtöbbet idézett egyháztag ezzel a vallomással.

Luxon 2008.05.26. 15:26:51

"Hogyishívják" ezt: láblövés?

Elnyomó 2008.05.26. 15:28:37

Az nem mérvadó, hogy az 1%-ok összegszerűen mennyit adnak ki, mert a szcientológusok elnyomónak tekintik az adóhatóságot is, ergo nem feltétlenül fizetnek annyi adót, amennyit kéne (és akkor az 1% sem annyi). Volt rálátásom egy elég nagy szcidióta cég ügyeire, úgy csaltak össze-vissza ahogy csak tudtak. Azóta a cég gyakorlatilag tönkrement.

xenu 2008.05.26. 15:40:28

"Az APEH szerint 1263 adófizető ajánlotta fel tavaly adója 1%-át az egyháznak."

a befizetők számossága viszont sokat elárul :)

Bibircsók 2008.05.26. 15:43:23

"Volt rálátásom egy elég nagy szcidióta cég ügyeire, úgy csaltak össze-vissza ahogy csak tudtak. Azóta a cég gyakorlatilag tönkrement."

Még így is sikerült tönkremenniük? Ccc. :-)

Carolus Hungarus 2008.05.26. 15:44:33

Kedves Reformer!

Jól látom, vagy értelmezem, hogy az írásban szereplô dr. Lenkei az a dr. Lenkei akinek a termékeit a Blaha L. tértôl nem messze a körúti boltban árusítják? Megköszönném, (ha Ô az, akkor) korrekt információkkal válaszolnál.
Szép napot!

drc 2008.05.26. 15:45:58

"hogy csoportjuk irányadó művei a Kommunista Kiálltvány és a Mein Kampf."

úristen, és az Egyház tagok ezt beveszik? Akkor ott is a helyük ahol vannak....

Reformer 2008.05.26. 15:48:51

Carolus Hungarus: igen, ez az a dr. Lenkei Gábor, a dr. Lenkei Életerő Centrum hálózat tulajdonosa, aki mellesleg prominens szcientológus és az egyház egyik nagy anyagi támogatója

Reformer 2008.05.26. 15:49:53

dzs:

"Azt hiszem hamarosan te leszel a legtöbbet idézett egyháztag ezzel a vallomással."

Már ki is tettem az egyik oldaldobozba... :))))

2008.05.26. 15:51:41

"hogy csoportjuk irányadó művei a Kommunista Kiálltvány és a Mein Kampf."


az ővéké meg egy c-kategóriás scifi

sz.csabiii 2008.05.26. 15:54:15

Németországról még annyit:

Nem lehet köztisztviselő az aki ennek az egyháznak a tagja, erről nyilatkoznia kell. Nem kaphat állami megrendelést az a német cég, amelynek akár küldöldön is köze van a SZCI. szektához. A a magyar dalmyer től is nem véletlen menesztették az ügyvezetőt.

Breq 2008.05.26. 15:59:20

Hyberoid, te pl kituno peldaja vagy annak, amiert sok ember szemeben a szcientologia olyasmi, amitol meg kell szabadulnia ennek a foldnek. Eleg csak olvasni teged. De kulonosebben nem reflektalnek arra amit irsz, mert nem szeretek provokacioknak bedolni. Csak egy dolog: szabad velemenynyilvanitas. Nektek szabad szcientologusnak lennetek. Nekunk szabad kinyilvanitani, hogy nem tetszik az egyhazatok/szektatok/modszereitek. Es nincs semmifele jogotok, barmennyire szeretnetek, hogy a velemeny kinyilvanitasat megakadalyozzatok. Errol szol a tortenet.

anon aki ott volt 2008.05.26. 16:03:33

harmatosa,

a 9 órás hírekben a hirtv-n volt róla riport. tetszett Braun Mónika nyilatkozata. Kérdeztek tőle, erre teljesen másra válaszolt. Megint kérdeztek tőle, csak vigyorgott. Pedig a kérdésre a válasz itt van a blogon a levelükben.

gitáros 2008.05.26. 16:07:13

Hyberoid!
Sajnos, családon belüli ismereteim vannak a határtalan rombolásotokról.

Úgyhogy rohadjatok meg, ahol vagytok.

csege 2008.05.26. 16:23:49

beszarok a kommenteken,k***jó:) HA lenne Pécsen is ilyen tüntetés a fél koli eljönne.Szóval szervezzetek,és sokkoljuk a szerencsétlen agymosott gyenge akaratú népeket.Mert megérdemlik

SPF 2008.05.26. 16:29:41

Hehe.. annyira jópofa, amikor a bemagolt hülyeségeiket ismételgetik a szcientológusok..
csak éppen azt felejtik el, hogy "egyházuk" (hahaha..egyház) legfőbb biznisze egy képregénybe illő történet árusítása, pár millió forintért :)

Igazából észérvekkel soha nem fogják tudni megmagyarázni, hogy miért is lettek ők szcientológusok, ahhoz pedig túl egyszerű lények, hogy beismerjék: nagyon ROSSZUL döntöttek, amikor a szektához csatlakoztak.

Röviden: ezt nagyon elkúrtátok :)

w.blog.hu/2007/03/21/tisztelt_kibaszott_szcientologusok

potyesz 2008.05.26. 16:31:36

Hyberoid!
:)))))))))))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Hogy te mekkora f@sz vagy!
:)))))))))))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))))))))

lOc (a pasztafáriánus) 2008.05.26. 16:32:32

Hyberoid egy agymosott barom. A többi agymosott barommal együtt takarodjon vissza Xenu bolygójára, szerintem ha erre kéne pénz nekik én szívesen adnék (szerintem más is) a rakétára amivel kilövik őket az űrbe, ha megígérik hogy többet nem jönnek vissza.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.26. 16:36:48

Kibaszott szájberterroristák. Ezen jóérzésű kocka nem tud napirendre térni. Annyit azért üzennék ennek az egyháznak, hogy azok a szemét szájberterroristák tartják életben azt a megveszekedett infrastruktúrát, amelyet ők is használnak. Ezt ne nagyon felejtsék el. Veszélyes lehet elvágott csatornákon a semmibe kiáltani.

Don Gatto 2008.05.26. 16:37:47

Hyberoid!
Egy szekta akkor is szekta marad ha veszi a bátorságot, ogy egyháznak nevezze magát. A sci romboló hatásáról nem nyitok vitát mert, 1., megtették mások; 2., elég közismert, nem légből kapott és látványos; 3., Gondolod, hogy például az NBH nem tudja kik tartoztok abba a szektába?! Légy nyugodt, tudják. Csatát meg látom még nem éltél át, mert akkor nem mondanál ilyen bődületes baromságokat. Szektaként a világ szégyene és a hitvallás mint fogalom meggylázói vagytok. 100 ember közül 5 marhát találsz jobb esetben aki beveszi az önpusztító világmegváltást vizionáló maszlagotokat. Hidd el, ha elégg ki lett volna plakátolva ez az össznépi hülyítés, kétlem hogy az a pár rendőr be akart, vagy mert volna avatkozni. Térj észhez, és inkább fogadj örök némaságt csordatársaiddal együtt. Köszi

sz.csabiii 2008.05.26. 16:39:32

anon aki ott volt

Gratula! :)

csege
Te is lehetsz anonnymous szervezhetsz te is oda egyet.

bence 2008.05.26. 16:54:05

tv-ben láttam az anon tüntetést. kicsit több emberre számítottam.

viccesek voltak a bárgyún vigyorgó(?!) kamerázó szci figurák.

még azt az egy dolgot nem értem, hogy braun mónika, mint fő-fő szervező PR-os, akármis csaj, hogy a túróba tud ennyire bénán szerepelni a TV-ben. egy falusi rendőrkapitányság szóvivője komolyabban tudna reagálni a felvetésekre. ez meg csak nyomta a szöveget mint egy papagáj.

még csak agymosott droidnak sem jó.

ezek után ez a levél... ááááá. ezek részben nem vállalati tanácsadásból élnek? ha ennyire amatőrök, akkor hogyan maradnak a piacon?

Gre 2008.05.26. 17:03:49

bence: ez volt a beetetés, júniusban már vége a vizsgaidőszaknak, a potenciális anonokat adó fiatalok sok szabadidővel a hátuk mögött tutira elsöprik a rondroidokat...

szpal 2008.05.26. 17:07:24

"Képesnek lenni boldogan élni, figyelembe véve a létezésnek ... a területeit — ezt szimbolizálja a Szcientológia kereszt."

Jézus pedig így kezdett beszélni hozzájuk: "Vigyázzatok, hogy meg ne tévesszen valaki titeket. Sokan jönnek majd az én nevemben, és azt mondják: Én vagyok! - és sokakat megtévesztenek. ... Ha valaki akkor ezt mondja nektek: Nézd, itt a Krisztus! - vagy: Nézd, ott van! Ne higgyétek! Mert hamis krisztusok és hamis próféták jelennek majd meg, jeleket és csodákat tesznek, hogy ha lehet, megtévesszék a választottakat. Ti azonban vigyázzatok: előre megmondtam nektek mindent!"

Márk evangéliuma 13,5-6. és 21-23.
www.kereszteny.hu/biblia/showchapter.php?reftrans=2&abbook=Mk&numch=13

Bibircsók 2008.05.26. 17:10:50

"Mert hamis krisztusok és hamis próféták jelennek majd meg, jeleket és csodákat tesznek, hogy ha lehet, megtévesszék a választottakat."

Ha legalább látnánk már azokat a csodákat, de még egy francos falon átmenést is sajnálnak tőlünk. :)

Gekkóla 2008.05.26. 17:15:46

Hyberoid=Minority Report=interferencia=kogito, stb.
netán (1% esélye van) vmelyik fizikailag ugyanaz a test, akkor elme szinten viszont ugyanaz a kimosott agyú, "tudására" beképzelt scinoid.

szóval bexarok tőletek meg az anyátok-szentegyházától és koldus szintű hatalmatoktól.

annyira kemények vagytok, hogy tizen éve nem tudtatok rettegett hatalmatokkal sehova betenni nekem és haverjaimnak, pedig van aki 10-20,000 USD-vel lóg az anyátok-szentegyházatoknak...

bírom és rettegem az ilyen buszon két kapaszkodót is markoló 50kg-s csökevény SCInoidot :))) mint ez a HyperRonDroid.
az ilyen rondroid vakond torzó típus napra/fényre már nem mer előjönni.

nem vagytok jobbak a telefonon fenyegetőző kisebbségnél, akik zsarolásból élnek meg.
telefonálni mertek, meg max feljelentősdit játszani az auditálás infói alapján.
Itt végett is ért terjedelmes bátorságotok.

CommodoreLRonHubbard@gmail.com · http://www.xenu.net/ 2008.05.26. 17:16:24

A $zcientológia ettyázat nem lehet beperelni szórólapon található rágalmazásokért, mert Kárpáti Ancsa viszi majd el a balhét. Meg van ez szervezve kérem szépen.

És sose felejtsük el, hogy a nagy ElRon megírta, hogy a "Szcientológia NEM VALLÁS" (CoHA)

Erdeklodo 2008.05.26. 17:18:44

Melyik tv-n lehetett látni? néhánynak van arhívja, utána szeretnék nézni. Van vmi URL?

Gekkóla · http://xenu.net 2008.05.26. 17:35:19

mi ez Grundaktív Gergő? SoDi reklám?
akkor inkább töröljük a linket.

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.05.26. 17:40:21

Sajna mire oda tudtam volna érni már vége is lett :(
Az az igazság srácok, hogy nem kell itt nekünk sok mindent csinálni. Lejáratják ők magukat. Csak oda kell menni és már megy is a footbullet...

A fontos az hogy a nép lássa azt hogy mennyire gázak.

Június 14-én újra!

Alfonzhal 2008.05.26. 17:50:19

Gekkóla: no para, én is csak pislogok a hozzászólásokat olvasván... Anonymus vs. Sodi vita bontakozott ki. :)))) Szórakoztató.

anon aki ott volt 2008.05.26. 17:53:15

sodi már ott elrontotta, hogy semmiféle könyvet nem kapott amikor kiért a tüntetésre. Sőt, ő még későn is érkezett, addigra a média nagyobb része távozott, megpróbált a hátsó bejáraton bemenni forgatni.

csipinymous 2008.05.26. 18:03:26

Anonymous, kollegaim mar mindent leirtak a tortentekrol.
Azert en szeretnem kulon koszonetemet kifejezni, annak az ujsagironak, aki hajgumiaval es fufonataval tamogatotta meg az egyik tablankat.
Valamint, kalapomat emelem a taxisunk elott,
mert nelkule, autoink rendszama, most az osa kezeben lenne.
Arra szeretnek kerni mindenkit, akinek van egy csepp ver a pucajaban!
Jojjon ki a junius 14-i demonstraciora, es keszitsen egy tablat.
Nagyon sokat jelentene!
Elore is koszonom.
Mi, ott leszunk!
Anonymous Magyarorszag, 06702941907.
A telefon szam mar, a demonstraciok elott egy hettel, hivhato.
.

Reformer 2008.05.26. 18:08:36

Médialinkkel frissítve (HírTV Híradó).

Braun Mónika tényleg rendkívül szánalmas.

csipinymous 2008.05.26. 18:15:25

Hyberoid, kedves " baratom"!
Te, a bakter fulkeben filmeztel, vagy kint az utcan fotoztal minket, mikozben kollegaid tereltek az embereket?
Mond, hat melyik voltal?
Ha, bajban vagy akkor, inkabb kersd meg a claritast. Ott, lathatsz igazi orvosokat.
Kepzeld, meg jogilag is kepviselnek az egyhazzal szemben!
A Fordban ultel?
;-)

G 2008.05.26. 18:28:16

Waze, nagyon sajnálom,hogy nem tudtam kimenni. Júniusra már lefut a vizsgaidőszak és akkor tuti, viszek szórólapot, sokat, másoknak is!

A potenciális anonok a fiatalok, amint vége a hajtásnak, ott leszünk. Fontos, hogy a mostani kevés létszém ne szegje senki kedvét, elhatározását. Ha mégis lenne ilyen, az legalább adjon még egy esélyt a júniusi demonstrációig!

Ott leszünk, számítsatok ránk!

anon4050 2008.05.26. 18:30:33

csege legközelebb lesz pécs, ha minden összejön. és remélhetőleg össze fog. 10-15 ember tudok biztosra pécsre [és ez itt biztos is, mert jóval kisebbek a távolságok, mint pesten, bárki eljön] csak én nem voltam sajnos fent mostanában, és lemaradtam erről az időpontról >\

szpal 2008.05.26. 19:13:07

A Kormányzati Jósda jelenti!
"Kiderült, hogy az ellenzék mögött is sok sámán tanácsadó van, akik jó, vagy rossz tanácsaikkal, de hatnak az ellenzék vezetőire. ... A miniszteri-testvéri szálak erkölcsileg is a támogatást, a jószándékú tanácsadást predesztinálják. Ennek a kikezdése, rombolása nagy destrukcióra, szélsőségesen fogalmazva, gonoszságra vallott. ... A Kormányzati Tanácsadó Jósda továbbfejlesztése nagyon aktuális. A szervezeti felépítés, a módszerek, a kiképzés, a kapcsolatok (Kormányzattal, szakértőkkel), a prezentáció, a kontrollfunkciók stb. mind részét képezik a jól megszervezett KTJ-nek. A kikisérletezés időt, munkát, olykor konfliktusok felvállalását igényli. Mi bírjuk. És folytatjuk, mert hisszük, hogy hasznosat és jót csinálunk."
www.x-party.hu/lki/augvihar1ktj.html

IrishOak 2008.05.26. 19:14:09

www.youtube.com/watch?v=caORYeWj4xg&feature=related

Na üdvözülés!!!! a szciket- xenuhívő nem normális aberrations precox - ütni kell, hogy ne is látszódjon:-)))

Ők kezdték az elmebeteg szektázásukkal, amiről a benn lévők nem tudják , hogy agy aberráció, a kint lévők meg nagyon röhögnek.(vagy égő fekélyes sebeiket próbálják gyógyítani azzal, hogy legalább megerősítést kérnek arra vonatkozólag, hogy betegség az valóban betegség-e. Ja... jól érzik:-) mind a két oldal:-DD- és még( xenu hívők) a vallásokat is megcsúfolják(pedig semelyik nem kényszerít semmire, ha magad nem akarod! ezt az alkesz drogos kínai fehérmágiát "istenítő" is!! tudta. Sztem, nem gondolta nem is feltételezte, hogy aberráltabb világ követi:-DDD pedig egy VÁLLFÁVAL FELESÉGÉBŐL GYERMEKET abortáló elmebeteg volt. és sci-fi írónak is lagymatag.

a xenusok mind mind betegek- de annyira, hogy nem is veszik észre, mert akkora sötét a fejükben. De veszélyesek, mert akkora a ragaszkodásuk és dühük, hogy "bármire képesek.... hisz "ők" még nem pusztultak el az áldozati oltáron:-DDD de hisz senki nem tudja,hogy ő az áldozati állat. amíg nem vágják a torkát...

tüntetni, menni, és kiröhögni:-)))

megyek jún. 14-én!!!! kapucnit "ér":-)))

ElPadre 2008.05.26. 19:17:17

nu, most már csak aszongya meg nekem valaki, hol lehet mo-n guy fawkes-álarcot szerezni, és menek tünetelni én is.

szegény hyberaberrált (vagymicsoda), mivel ő most SP anyagot olvasott, biztos megbetegszik (vö. a cientológus hitet az SP anyagokkal kapcsolatban). szurkoljunk neki a mielőbbi gyógyulásért.

1 kis pontosítás: rómkatban a FELSZENTELT papoknak kötelező a cölibátus, más egyházi személyeknek nem; a reform-keresztény eh-ban pedig már nincs is cölibátus. ellenben SO tagoknak tilos a házasságon kívüli cex, nem?

kéne csinálni valami kétoldalas trikót, elöl SP, hátul PTS jelzéssel a következő tüntetésre, nem?

amúgy egy szomorú élményem nekem is van a scio-kal kapcsolatban: volt egyszer 6 napig egy barátnőm, aki nagyon talpraesett, életvidám, pörgős lány volt, egyedül csak a scio-hite volt nekem furcsa. 6 napig jól ment minden. a 7. napon egy enyhe kritikával illettem a scio egyházat (tulképp ilyen ugrasszuk ki a nyulat a bokorból-dolog volt, tudni akartam, hogy mennyire van benne az egészben); az a verbális attak, amit utána kaptam, precedens nélküli volt addig s azóta is. mondanom sem kell, bár nem 100%-osan, de praktikusan diszkonnektált -- ha nem is direkt SP-nek titulálhatott magában, minimum PTS-nek. kár érte, és sajnálom, ami történni fog vele. egy scio életútnak ugyanis pozitív vége nem lehet. (és ő tipikusan az a típusú scio, aki nagyon jóra törekvő ember, és komolyan hiszi még, hogy a Föld megmentésén ügyködik... az ilyenek esnek a legnagyobbat, és őket sajnálom leginkább.)

ElPadre 2008.05.26. 19:24:49

őőő, jutiseszembe: hyperrobot aszonta, nem tudtak beférkőzni a titkosszolgálatok a szervezetbe. hát megalol. komolyan, nem csodálkoznék, ha maga DM lenne a beépített ügynök, mert valami hihetetlen tehetséggel zúzza szét a saját kis játékegyházát. de ne legyünk igazságtalanok: ezt saját erőből is megteheti bárki.

II. Anon Lajos 2008.05.26. 19:33:11

Megjelent a 2007-es WISE céglista az új anon oldalon:

www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.26. 19:37:58

Aki nem akarja kivárni 21 percig (nem pörgethető) az letöltheti a következő címről a tegnapi h21-et (aztán tekergélheti):

www.hirtv.hu/filmek/hirado21/hirado20080525.wmv

IrishOak 2008.05.26. 20:01:03

uramatyám... II.Anon Laja linkéből ismerem személyesen a két Fazekast... bakker aki vásárol euronicsban az látens szcientológus.... na akkor ne vegyetek semmit euronics-ban... ez a világ "pusztulása"maga!:-)..mondjuk azonkívül, hogy hazudnak, mint a vízfolyás, még meg is tévesztenek...na két fickó sem papírmasni- de inkább mondható "baromnak":-DDD

anonína 2008.05.26. 20:28:29

Minden résztvevőnek gratulálok! Júniusban rám is számíthattok.

Hyberoid, kommentelj nekünk még sokat... vágd csak szépen a fát magatok alatt :)

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.26. 20:31:42

Megnéztem a tavalyi magyar listát az anonymous-on. megdöbbenve tapasztaltam, hogy az ismerősömet, akit pár éve lehúztak, most egy másik cégével ismét benne van a bödönben. Hogy a francba lehet ez, amikor két évvel ezelőtt olyan vadul köpködött, hogy vegyvédelmi szerkót kellett felhúznom a belőle ömlő epe miatt. Azt panaszolta, hogy párszáz milliót lerántottak róla (segítettek megtalálni a cégére a megfelelő vevőt). Hát ez az ami iszonyat. Akkor ezért akart velem gyorsan beszélni, amikor ott jártam tavaly Budapesten. A rohadt éledtbe. Hát én ezt a tagot azért lekáderezem. Legközelebb találkozok vele előadom a blazírt képes nem tudok semmit sztorit. Hehe. Bammeg. Ez de durva.

II. Annon Lajos: köszönöm is meg nem is a linket.

meeke 2008.05.26. 20:34:10

én például remek gyereknapot töltöttem a lányommal a H. :) fedélzetén (BKV, Boráros tér-Pünkösdfürdő :)).
egy picit szelesnek indult a nap a vizen (sőt esett is), de végül sikerült remek napos időt posztulálnom délutánra. a hajókázás kitűnő mulatság. hazafelé megvacsoráztunk egy kitűnő (bár kissé talán felülárazott) vendéglőben, majd felugrottunk pár percre egy barátomhoz, aki néhány hétig tartózkodik magyarországon és olyan magas OT, hogy el sem hinnétek (és anonymous :)). jókat nevettünk ezen az egész hájpon, meg anafeb blogján ahol a srác (professzionális hülyegyerek kalap) első nekifutásra gyanúsnak érzi, hogy "ha olyan jó, akkor miért csak EGY milliárd évre?". nos azt hiszem ennyi, ezzel minden lényegeset elmondtam a vasárnap történéseiről. mona pedig igenis nagyon upstat, és nekem személy szerint nagyon is rokonszenves. életerős doki pedig egy..egy...példakép? uk.youtube.com/watch?v=E0ASaYAA7oo

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.26. 20:37:15

Jut eszembe. Amikor legutóbb találkoztunk, akkor ez az ismerősöm a csicskásával (szintén az évkönyvben van) jött ki az Erzsébet híd lábánál (Pest) lévő templomból. Amúgy csibész, nem szent ember. Ezért csodálkoztam rajta. Akkor hablatyolt valamit az egyházról, de már nem emlékszem. Mindenesetre érdekes volt és akkor hárítottam a meghívást...

Azt a nem mindegy életbe. Tényleg. Mostmár...

Luxon 2008.05.26. 20:42:15

horvátágikamilla: ?
Valaki kapcs ford please... :D

interferencia 2008.05.26. 20:56:00


5-en ?

Eltakart arcal.

Srácok, valami elindult.

További jó fröcsögést.

anula 2008.05.26. 20:57:34

Kedves kamilla!
"professzionális hülyegyerek kalap"
Nem arról szól tech, hogy bárkiből nagyon okos, képes embert csinál?
Hogy én neked most mit posztulálok, azt jobb ha nem tudod.

sz.csabiii 2008.05.26. 20:57:57

mit kell fröcsögni interferi?

Anonymous · http://wearelegion.blog.hu/ 2008.05.26. 21:02:57

Mint már mindenhol leírtam, összeesküvő, fröcsögő kiberterorszabadkőmüves szervezetünk mindenki előtt nyitva áll.

Szóval, kedves szimpatizánsok!

Ne kérjetek minket, hogy csináljuk meg, hanem csináljátok! Ilyen egyszerű. Ha jól meg a szervezés, akkor valaki majd lemegy, és megtanítja nektek a tikos kézfogást.

5-en voltak. Álarcban. A szcidióták be vannak szarva, és próbálják elbagatelizálni a helyzetet, ahogy várható volt.

Nem öt vesztes tüntetett ott, hanem öt hős. Akik túlléptek azon, hogy csak pofázzanak, és elkezdtek cselekedni. Ez nagyon sok ember kedvét meg fogja hozni a dologhoz. Jó ez így, csatát nyertünk!

Köszönjük annak, aki ott volt.

Breq 2008.05.26. 21:04:21

Nem frocsog o.. csak tudod: nem vedekezni, tamadni :) De legalabbis provokalni, alazni.

Egyebkent igen, valami elindult. Legkozelebb joval tobben ott leszunk. Es igen, eltakart arccal. Feltem toletek a maganeletem, a csaladom, a szeretteim, es kopkodj le erte, de az a maszk jelkepez valamit.

anon aki ott volt 2008.05.26. 21:11:24

Még volt egy apro közjáték, amit elfelejtettem megosztani. Az egyik törpe szci (kb. 150 cm) lehetett, elkezdett mutogatni a kamerás anon felé, mert felvette őt is. Majd utána oda is ment hozzá, és mint kiderült vmi olyasmit motyogott, hogy nem fér el a járdán a táblánk miatt.... Ez a kis provokáció nem jött neki össze.

Bibircsók 2008.05.26. 21:25:17

"mona pedig igenis nagyon upstat, és nekem személy szerint nagyon is rokonszenves."

Mona (Braun Mónika) lehet, hogy szerinted upstat, ha ez azt jelenti, hogy egyetlen normális eldöntendő kérdésre sem tud igennel vagy nemmel válaszolni, csak hamukázni összevissza. :-D

interferencia 2008.05.26. 21:30:04


5-en.

Na, ez a mókás.

Hol volt a sok nagyszájú, aki itt "osztja az eszet"??

Épp nem értek rá.

Megy a mentegetőzés ezerrel.

Nem baj, a következő "tüntetésig" téphetitek megint a szátokat.

Az jutott eszembe, hogy a következő "megmozdulásotokra" elnézünk a családommal - mint anon ellenes tüntetők - van három gyerekem, még elvisszük a szomszéd Petikét.

Mi leszünk a többen.

csipinymous 2008.05.26. 21:34:45

S, megint eszrevettem, hogy remegnek! Lenkei2milliovitaminbiznisznek ugy jart a keze mint, egy motolla. Az ot3 is voros fejjel es gyomranak remegesevel nyilatkozott, majd amikor vitaba szaltam vele, es a kamerak odajottek, megfutamodott. Eszmeletlen zavarban volt.
S, amikor elindultam az osa-k fele, lattam, hogy felnek.
Szerencsetlen emberek.
Viszont, egy tekintet nem megy ki a fejembol.
Volt egy XY szcientologus (vendeg), aki az osa-s figyelmeztetese ellenere megnezte a tablat, es az ott allo anonym tarsaimat.
Valami volt a szemeben.
Majd zavartan tavozott. Erdekes volt, mert az egyik osakutya vegig kiserte. De, csak Ot.
Mint, ha segitseget akart volna kerni.

De, lehet, hogy csak rosszul lattam.
Remelem, hogy nincs semmi baja.

anon aki ott volt 2008.05.26. 21:34:57

interferi
mint most? tüntettek ez org előtt? oda volt ugye bejelentve a tüntetésetek? szopacs :)))))))

várunk majd benneteket.

csipinymous 2008.05.26. 21:37:06

Reformer! jegkrembalett?

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.26. 21:38:49

Láttam a videót is. És a maraton nem hozható összefüggésbe a sci-vel. Braun Mónika szerint. Bezzeg a honlap szerint igen. Nahát.

Interferike: Én is valószínűleg elmentem volna, ha nem 1400 kilométerre élnék a helyszíntől és nem lennék agyontáblázva. Ne félj, jön még a sci-re majális.

anon aki ott volt 2008.05.26. 21:40:26

Aki nem tudná: A szci bejelentett egy ellen demonstrációt arra az időpontra, oda ahova anon. Anon viszont túl járt a csöpke eszükön, mert direkt megtévesztette a sok sok ot1000 és ot900000 kat. Szal beszívták, ez a lényeg. ANON OKOS! OKOSABB MINT A FALON ÁTJÁRÓ OT987876986.

Ropi 2008.05.26. 21:41:48

A riporterrel volt a baj, rosszul tette fel a kérdést! Azt kellett volna kérdeznie Monatól, hogy:

És most felteszem az auditáló kérdést: Van-e köze az alapitványnak a $cientológiai egyházhoz?

Válasz: blala..

És ezt ismételni a lezáró jelnségig!

Ami most következik, azt inkább ne olvassátok el kedves $ci baraátaim, csak akkor ha minimum OT5 vagytok, mert alatta akár bele is halhattok!!! :D

Lezáró jelenség:

Válasz: Igen!

:D

harmatOSA 2008.05.26. 21:53:40

anon aki ott volt 2008.05.26. 16:03:33
"harmatosa,

a 9 órás hírekben a hirtv-n volt róla riport. tetszett Braun Mónika nyilatkozata. Kérdeztek tőle, erre teljesen másra válaszolt. Megint kérdeztek tőle, csak vigyorgott. Pedig a kérdésre a válasz itt van a blogon a levelükben.
Anon szia !"
Nekem cimezted a választ , csak nem jöttem rá miért . Kicsit hosszú napom volt .....

an0234 2008.05.26. 21:58:50

Megdobbento, hogy pl interferi mennyire a hubbardi sablonok alapjan beszel.. semmi konkretum, csak tamadas.. vajon van egy brosurajuk is h mire hogy kell reagalni? mert nem hiszem, hogy ez a reakcio pl sajat spontan elhatarozas szulemenye..

csipinymous 2008.05.26. 22:22:37

Neduddgi!
A vegen az a pasi, aki lenyomja a kamerat (mint Lenkei is), az egyik osa-kutya. Ot, kisergettem a tablaval. Viszont, az elejen, megprobalt kozenk keveredni. Csak hat, lebukott. :-(

an0234 2008.05.26. 22:25:33

5 ember megmozdulasabol index cimlap.
Ez nem is rossz teljesitmeny.
Elismeresem.

Gyula Úr 2008.05.26. 22:35:55

Inteferiben az a különlegesen nevetséges, hogy més most sem hajlandó kinyilatkozni, hogy ő bizony sci és eszi itt a kefét rendesen.
Ehelyett tovább nyomatja a rondroid szöveget és próbálja játszani a kívülálló szerepét.

Ne aggódj, anon nem hülye. Következőn már csak MIATTAD IS OTT LESZEK.

Gyula Úr 2008.05.26. 22:40:19

Az lenne a kérésem, hogy állítsunk elő anyagot az "elnyomókról" és a hasonló kétes dolgokról (pl Drogmaraton - szci rendezvény/nem szci rendezvény) és vigyük magunkkal a következő tüntetésre.
Mit szóltok? Jól jönne, amikor a rondroidok előkapják a hazugságokat. Mi az igazságot vennénk elő és azzal nem tudnának mit kezdeni :-)

Leander 2008.05.26. 22:40:20

Index főoldal!!!!!De örülök,hogy kiraktak oda Titeket,respect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)
Amúgy nagyon szánalmasak a "buszmegállóban ácsorgók" a videón!Hehe,csak így tovább!

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.05.26. 22:41:48

Sajnos a következőre sem fogok tudni elmenni. :(
De elindult valami. Vagyis valójában már akkor elindult, amikor ezek a blogok... A tüntetés csak egy lépés volt. Jó nagy lépés. Előbb-utóbb szétesnek. Ez már most tisztán látszik.

Leander 2008.05.26. 22:51:11

Most néztem meg Braun Mónikát,ez egy idióta..

-Az alapítvány a szcientológia egyház fedőszervezete?
-Nem tudom értelmezni.
-Mit?
-!!!

:-D

a másik kedvencem meg az a mélyenszántó és bölcs megállapítás,hogy az alapítvány egy alapítvány,egy közhasznú alapítvány....ja és a végén mintha Szalacsi bácsit hallanánk: "egyebet nem tudok elmondani"

LOL,ennyit a techről és a kommunikációról...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.26. 22:59:04

Megnéztem a wise-katalógust, benne van az a cég, amelyiken keresztül anno a sci-vel találkoztam...

Gyula Úr 2008.05.26. 22:59:07

Én is most néztem, Ms Braun lol a köbön :)))
Ez ám a tech, ezért érdemes sok pénzt odavinni.

Leander 2008.05.26. 23:02:54

Jaja,legalább hazudni megtaníthatnák rendesen:)

csipinymous 2008.05.26. 23:08:33

Kosz Vuk!
Szerintem a cikken kivul, a fotok is nagyon jok!
Tenyleg meleg volt, es az alarcokra, amik nemsokara megerkeznek, lukat kell furni a cigarettanak.
Juni 14-re, hozzatok vizet! De, duplan, mert masoknak is kell majd (ujsagirok, opertorok...stb)
:-)

anonína 2008.05.26. 23:10:39

Index főoldal :))

Jó lett a videó, egyetlen dolog nem volt szerencsés szerintem. Talán érdemes lenne nem a Xenu-sztorit támadni, mivel való igaz, hogy mindenki abban hisz, amiben csak akar. Ha tizedrangú sci-fiben, hát abban. Legyen inkább a hangsúly a profitorientáltságon, a pénzért árult tudáson, a szabadság korlátozásán, az üzleti életbe való befolyáson, stb. De mivel nem voltam ott, mindezt csak zárójelben jegyeztem meg, a jövőre nézve.

csipinymous 2008.05.26. 23:12:58

Arrol is szo volt. ;-)

Reformer 2008.05.26. 23:28:30

update-lve a médiamegjelenésekkel

csege 2008.05.26. 23:37:29

ha tényleg lesz pécsen,akkor írjátok már ki ide,vagy dobjaot egy mailt a csege516@vipmail.hura.De én vállalni akarom az arcom,és a saját világukban,hazai pályán a rendszerük összevisszaságára,egyházuk felépítését felhasználva akarom BEÉGETNI őket.1ből a pofájukba vágni,h Xenu+lehúzás+agymosás az olasz.
1x sikerült egy nyilvános sztresszvizsgálaton odáig feszítenem a húrt,amig szegény szerencsétlen1xri kis szolga zavarában kapkodta a fejét,míg egy öltönyös kis surmó oda nem jött és kollektíve nem mondták,h jobb lesz,ha elmegyek,mert megy a buszom:D a kis köcsögnek igaza volt,tényleg ment.Én komázom,szóval jön a mail,mi megyünk és viszek akit csak tudok!
előre is köszi,ha szóltok

csege 2008.05.26. 23:42:22

és még annyit,h nekem nem azzal van bajom,h ez a világ legnagyobb kóklersége,és parasztvakítás,mert Uri Gelleren is csak röhögök.De ez veszélyes,és embereket tesz tönkre,EZABAJ

Wiggin 2008.05.26. 23:48:12

Az senkit sem érdekel, sikerült-e a Guiness-kísérlet? :)

csipinymous 2008.05.27. 01:21:01

Csege!
Kerlek, hogy vedd fel azt a maskarat!
Majd a vegen, ugy is leveszi mindenki. De, akkor mar pezsgozni megyunk.
A pecsi Holgyek es Urak! Felvehetnek velunk a kapcsolatot, hogy egy osszhang legyen.
S, meg annyit, hogy nem az egyhaz tagjai ellen kell tunteni!
Oket, ki kell hozni onnan! Probald meg igy nezni az egeszet, kerlek!

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.05.27. 06:55:33

"anonína: Talán érdemes lenne nem a Xenu-sztorit támadni"

Itt nem magát a story-t, vagy annak a hitelességét kell támadni, hanem azt a tényt hogy az egyház 7 pecsétes titokként őrzi. Így az ember csak akkor tudja meg hogy élete legdrágább sci-fi mozijára ült be amikor már késő.
A Xenu-story továbbá sérti az egyház fennen hirdetett "vallási kompatibilitását" is. Ezért kell róla beszélni.

menko 2008.05.27. 07:02:17

Mona nagyon upstat. Hát ezen percekig röhögtem. Akkor milyen lehet a downstat? :)))

Amúgy hányan is képviselik itt az 50 éves világmegváltó csodaegyházat ami már csak két évre van a clear magyarországtól? H-H-H-Hárman? :)) Na ne, ne röhögtessetek tovább, mert már fáááááááááőáj.

Anti a Xenu 2008.05.27. 07:11:34

Láttam a videot az indexen. Az a baj, hogy nekem nem tűnt eléggé átgondoltnak, szervezettnek az akció. Számítani lehetett arra, hogy a droidok így fognak reagálni. Szerintem nem kéne belemenni homályos, a kívülállók számára nem átlátható belső dolgokon folyó vitákba mert hitelét veszti az egész (úgyse tudsz vele érdemi vitát folytatni és a kívülállóknak az jön le, hogy pár hippi szerepel és szekálja a jól öltözött, jól szituált embereket), hanem szigorúan csak a tényeket felsorolva és ismételgetve kell kampányolni a médiában. Ezt már kénytelenek lennének tételesen cáfolni...

Luxon 2008.05.27. 08:13:53

Első alkalom nem mindig a legjobb és kiforrottabb.
Legyen az bármi.
De nekem nagyon tetszett! Csak így tovább!

Luxon 2008.05.27. 08:21:05

De a kiegyensúlyozott szuper szcí Lenkei doktor esendően és emberien agresszív volt, kuncogtam. Azt hittem kiszáll a testéből és mindenkit meggyőz "tudat alatt" hogy: "Irány haza, kész a tejbegríz!"

Csak agresszió és agyhalál (Braun M'aónika)? Ennyi volt a tech?

Biztó' sokba kerülhetett...

SoDI · http://sodi,freeblog.hu/ 2008.05.27. 08:28:18

Bátorkodnám a saját negyedórás videómat is a figyelmetekbe ajánlani.

Látható rajta Lenkei doktor is, amint éppen tökidegesen kamerát fogdos. :)))

sodi.freeblog.hu/archives/2008/05/26/Szcientologia_tuntetes/

SoDI · http://sodi,freeblog.hu/ 2008.05.27. 08:33:30

A Lenkei doktor kamerafogdosása különben külön, kiváló minőségben innen tölthető le:
www.jobbstart.hu/lenkei/tomoritetlen_wmv.wmv
(10 másodperc, 5 Mb)

Luxon 2008.05.27. 08:46:09

Az a fránya technika, a sok blog és kamera, és ezek a csúnya-csúnya újságírók. :D :D

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.05.27. 08:54:06

"Láttam a videot az indexen. Az a baj, hogy nekem nem tűnt eléggé átgondoltnak, szervezettnek az akció"

engem az is zavart, hogy a főszereplő megszólaló - kicsit ellentmondásossá téve a helyzetet - urambocsá összevissza makogott, ahelyett hogy nyugodtan átgondolta volna mondatait, és vele szemben a szcidióta a nyugalom mintapéldánya volt. vagy nem, mert belül dolgozott a feszültség, de attól még egy kívülállónak ez jön le.

csege 2008.05.27. 09:25:33


csipinymous!
Merre van pécsen az egyház központja?Mert a Király utcából elköltöztek.Beszéltük a srácokkal de és nem támogatják ezt a maszkos dolgot:S a vizsagidőszak itt lohol a nyakunkon,az időnk meglehetős korlátok között létezik.Júni közepén lehetne egy ilyen megmozdulás,de ha esetleg lemaradnánk róla,partizánkodni is elmehetünk,mint beszivárgó egység(T-600)sajtónyilvánosság nélkül.De minden még a jövő titka.Folyamat nézem a blogot,itt lehet értekezni!

Karma 2008.05.27. 10:33:30

Nem tudom láttátok-e, de a bombagyár eléggé lehúzta a tüntetést :)

Vélemény?

an0234 2008.05.27. 10:47:02

Anonymoust szvsz nem erdekli a bombagyar, es az sem amit mond, sem barmifele propaganda. Nincs PR-osa. Sot, PR-ja sem :)

anon aki ott volt 2008.05.27. 10:52:18

Nem azt írtuk nekik amit írt blogin. Arra kértük őket, ha jönnek, akkor a szabályok szerint tegyék amit tesznek. Kaptunk tőle egy sértődött választ, hogy így már biztos nem jönnek és egyébként sincs értelme.

Aki sajna nem volt ott 2008.05.27. 11:06:09

Pedig fel lehetne ismerni, h a szabalyok miert vannak. Az egyenert es a kozossegert is. Az arc es a mas targyu meggyozodes is olyan, ami alapjan a szci meg tudja fogni a szervezodest, es tamadni tudja. Az egesz anonymous (egyik) lenyege az arc nelkuliseg (amig azon a blogon lenezoen emlitett is), mert igy a kedvenc eszkozuket lehet kivenni a kezukbol nem? Ha nincs fogas se az egyenen, sem a kozossegen, akkor nincs mivel visszatamadni, vadolni. Ha valakinek utana tudnak nezni, akkor maris lehet irni a jol hangzo PR cikkeket. Emberunk valaha latott egy fuves cigit messzirol? "Drogosok tamadjak a szci egyhazat" stb.. Na nem.

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.27. 11:43:52

Interferi ismét szólt, és enturbulál.
Édesem, pár év és biztos találkozunk személyesen.
Addig vegyél valami önvédelmi gyakorlatot :)

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.27. 11:55:07

egyébként gratula azoknak akik ott tudtak lenni ( valszeg BP-iek).
Legközelebb elutazunk BP-re cimborákkal.
Spec maszk beszerzése tényleg aktuális lenne. :)
Egyáltalán hol kapható?

Maratonos csajzi nyomta a SCI-comm-ot, király volt.

Lenkei vitaministen viselkedését a boltja elé tenném.

an0234 2008.05.27. 11:59:08

Cconstantine: ebayen lattam guy fawkes maszkokat, kb tiz dolcsi+szallitasi koltsegert (utobbi eleg szeles skalan mozog) mar lehet h tudsz onnet venni. Itthon meg nem talaltam sajnos :(

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.27. 12:01:52

akkor rendeljün többet és helyszínen eladjuk beker áron.
vagy inkább előtte vhogy, OSA miatt.

anon 2008.05.27. 12:03:38

CConstantine, akik ott voltak egyik sem pesti volt.

an0234 2008.05.27. 12:17:16

Nehany mondatban arrol, hogy erdemes-e vagy kellene-e a xenu sztorit tamadni:
www.goanonymous.org/TheCoS.html

Tündér Mese 2008.05.27. 12:36:14

Ha bárki Guy Fawkes maszkot rendel, kérem értesítsen! 2re minimum igényt tartok! :)

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.05.27. 15:08:37

Továbbra is meggyőződésem hogy a Xenu story az egyik legkézenfekvőbb hazugságuk (a tagadása) és ilyen ziccert nem szabad kihagyni.

Amivel viszont egyetértek, hogy egy ilyen megmozduláson nem a "tudomásjelentést" és hasonló szlengeket kell használni, hanem elmagyarázni az elejétől úgy, hogy mindenki megértse.

Az OT III. fickó aranyos volt, végig csak mosolygott és bólogatott! :) Remélem jutott neki a bográcsgulyásból a végére.... :D

2db Guy Fawkes maszk rendel!

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.27. 15:56:28

anon: akkor külön gratulálok nekik, hogy eljöttek, bár nem pestiek.

interferencia 2008.05.27. 17:27:53



5-en.

Komoly kis megmozdulás. :)

CConstantin:

Bárhol, bármikor.

csipinymous 2008.05.27. 17:39:22

A mask!
Amerikabol az amzon.com-l kb. 35-38 euro.
Olaszoktol sikerul 10 darabot szereznem (rendelnem), igy kb 19 euro pro darab.
Erre mar oten, jelentkeztek ;-)!
Van meg ot, amit junius 14-n az uj demonstzarcion eladok, a megrendelt araban. A szamlat viszem.
Tobbet nem tudtam szerezni.
Annyi biztos, hogy a ebay-n korbe lehet nezni. De, figyeljetek a sz.koltseget!
Interferi!
Pedig ez komoly. Mert, jelent valamit. ;-)

anon aki ott volt 2008.05.27. 18:02:17

interferi
vicces gyerek vagy te! de hidd el, kevés vagy hozzánk, mint macisajtban a brumi. nem fog összejönni, ne görcsölj, ez a stílus nem anoné, hanem a szcié, mi csak jót nevetünk rajtad. ha ha ha
inkább arról mesélj, hogy miért nem sikerült a guiness rekord?

interferencia 2008.05.27. 18:09:34


Az 5-höz igen, mivel egyedül vagyok.

Hajrá, nemsokára meglesz a mókus örs létszáma.

anon aki ott volt 2008.05.27. 18:14:20

1 hez is.
szóval nincs guiness rekord? :))) csak 600 kellett volna a hihetetlenül fejlődő szcikből. még a szci ket se mertétek beengedni. te melyik sarkon álltál? :))

anon aki ott volt 2008.05.27. 18:15:51

ne is mond, már tudom. vártad a trolit. :))))))
viccet félretéve. ot mennyi vagy?

interferencia 2008.05.27. 18:35:49

anon aki ott volt.

Lesz mit mesélned az unokáknak milyen kalandokba keveredtél.

Viccet félretéve, kérdeztem én hogy voltál-e elsőáldozó?

Sok a legény a neten - okosak, erősek, nincs ki náluk jobban tudna bármit - és ott is vannak mind az 5-en.

"Én vagyok az anon aki ott volt", mit vársz pirospontot??

csipinymous 2008.05.27. 19:16:54

Interferi!
Te, miret vagy olyan merges?
Valami rosszat tett neked az anonymous csoport?
Mond hat!

anon aki ott volt 2008.05.27. 20:23:41

Tőlem megkérdezheted.Nem voltam. Csak érdeklődöm, próbálok barátkozni. Lehet hogy Te az org előtti bejelentett ellentüntetésen voltál?

anonína 2008.05.27. 22:53:00

interferencia 2008.05.27. 17:27:53
5-en.
Komoly kis megmozdulás. :)

Várd ki a végét.
Tudod,
Anonymous vagyunk.
Sokan vagyunk.
Nem bocsátunk.
Nem felejtünk.
Számíts ránk.
Jövünk.
:)

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.05.28. 00:10:23

interferencia: Hajlandó vagy vitába bocsátkozni a szcientológiát érintő kérdésekben? Írj nekem az anonbphun#kukac#freemailhu email címre. Őszinteséget ígérek.

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.05.28. 00:16:26

Na még egyszer: anon#pont#bp#pont#hun#kukac#freemail#pont#hu

Várom jelentkezésedet.

Gekkóla · http://xenu.net 2008.05.28. 01:06:40

Inter: vigyázz Constantine-nal mert kiűzi belőled a szci-démonokat,mint a filmben :-O
se meddig nem tart kideríteni honnan netezel, hogy hívnak. take care!

többieknek:
kinézem az inter félékből - az idegessége alapján -,hogy egy kb. dr. lenkei vitamin aggresszív kismalac droid az életben is.
néha beszól a jegyszedő néninek.
másnak nem mer, de ott megcsillantja rozsdás járókeretét.
Mint ahogy a csoda-vitamin-guru "OT"-san kezelte a kamerát. odaáll kemény TR-el, kapaszkodik és fohászkodik belül Hubbard bácsiba.
utána meg szénné auditálják, hogy feldolgozza a helyzet okozta reaktív lerakódásait.

Valerijov 2008.05.28. 11:08:50

ez az egész nagyon jó kezdeményezés, megfelelő fegyver a szcientológia ellen, csak így átolvasva arra oda kellene figyelni, hogy az anonok mikor elkezdenek azon témázni, hogy most kell-e a xenu sztorit felemlegetni, meg mit hogy kell, meg igazából Anon hogy gondolja, feldereng nekem egy párhuzam, mikor a segghülye emo-k vitatkoznak, hogy ki a true emo, meg kell-e a félrefésült szembelógó frizura, vagy lehetsz rasztásan is emo, mert az egy életérzés...szóval ezt kellene valahogy egységesíteni, visszavezetni egy forrásra, értitek. mert teszem azt, interferencia féle komposztöltelékek nézik: "hát ezek össze-vissza beszélnek, komolytalan ellenfelek, matatok is kicsit a nadrágomban, hagy legyen teljes az örömöm."
interferencia, az 5 főre hivatkozni pedig olyan bárgyúság, hamar rád fog omlani ez a légvár. sokan olvasnak a kibaszott szektádról, de nem tudtak erről a kezdeményezésről, pedig egyetértenek vele. a következő alkalmakkal csattogtathatod majd az axe flörtszámlálót, és hamar eljöhet az idő, hogy a 999 nem is lesz elég a létszám követéséhez.
apropo, volt régebben valami pap féleség faszi is, aki valami templomkapura szögezett valami fecnit, holmi reformokról, vagy tudja fene..."Komoly kis megmozdulás. :)" egy fős mókus örs, bruhaha...aztán baszdmeg, mi lett belőle?

antivitamin 2008.05.28. 11:53:26

Felmerül bennem, hogy Lenkei tevékeny közreműködését kicsit le kellene faragni. Alapvetően nincs bajom a termékekkel, de a szci-s összefonódás miatt már részemről bojkottálom a termékeket. Látom, hogy tonnaszámra viszik a cuccokat és az emberek 99%-a nincs tisztába a szci-s háttérrel. Szci akkor fog kimúlni, ha anyagi forrásaik nagyon megcsappannak, ki kell "véreztetni" az egyházat. Anon itt a lehetőség, komoly média figyelemmel, nagy nyílvánosság elé kell tárni a top sci-s cégeket.
Ha tudják a népek, hogy támogatják sci-t a vitaminokkal...

vuk 2008.05.28. 14:22:13

www.szecesszio.com/wp-content/gallery/sculpture-szobraszat/cimg0041.jpg

Nekünk van saját Anonymusunk:-D

Nézzétek meg a maszkját, lehetne használni, tök menő..!!

2008.05.28. 15:12:24

antivitamin: szerintem ugyanúgy megveszik ha nincs különösebb ellenérzésük a sci-vel szemben.. én se csípem ezt az intergalaktikus bohóctanodát de megveszem mert nem fogom a bérest venni ugyanolyan árban de tizedannyi tartalommal

2008.05.28. 15:13:05

vuk: ez nagyon jó ötlet :)))

CSocsobácsi 2008.05.28. 15:27:21

Alapvetően azt nem értem, hogy ha ilyen sok terhelő bizonyiték, ellenérv van e komolytalan brigád ellen akkor miért nem nyújt valamilyen szervezet megszüntetési nyilatkozatot.
A tüntetés annyiból jó hogy jó viszhangja lesz de ez kevés, szerintem.
Ettől még vígan cserkészik a szerencsétlen, tudatlan embereket.
Ráadásul minnél több tüntetés alakul annál nagyobb lesz a fizikai feszültség is, hisz ami lezajlik fejben annak valahol ki is kell jönnie!

Szóval javaslom, ellen propagandába a sajtóknál írt és nézett és hallgatottnál érdemes próbálkozni, vagy nyílt ok-okozati beszélgetést kezdeményezni.
Ha ez elmaradna, akkor egyértelműen egy szarzsák pénznyelő szervezetről van szó!
Köszi

Valerijov 2008.05.28. 15:30:13

vuk és Alec, úgy tűnik, Anonymus maszkot illetően épp a dolog egyik lényegét iktatnátok így ki, nem vagyok biztos benne, hogy átlátjátok e kezdeményezés velejét. Alec, a lenkei szekerének tolása meg igen nagy következetlenséget mutat.

2008.05.28. 15:39:17

Valerijov: ha jól gondolom a lényeg az anonimitás lenne és nem az, hogy kifejezetten Guy Fawkes maszkját viselje az ember.. ok ki kell próbálni, hogy hogy működne egy ilyen csuhás cucc
Nem Lenkei szekerét tolom hanem egy másik scientológusét :) egyébként meg ezzel a másik illetővel nincs semmi bajom.. egyszer sem próbált megtéríteni.. soha nem küldött szcientológiával kapcsolatos cikket sem ő sem más.. azt, hogy szcientológus csak a netről tudtam meg.. egyébként meg abban hisz amiben akar én csak egy bizonyos terméket vásárolok meg tőle.. ha elkezdenék vallási alapon vásárolgatni azt hiszem szégyelhetném magam

Bibircsók 2008.05.28. 15:47:43

Csocsobácsi:

Nyílt, ok-okozati beszélgetés egy szcientológussal? :-))

Ha rá is állnának, ugyanazt nyomnák pepitában, mint Braun Mónika.
Az értelmes, valamire vezető kommunikáció esélye erősen konvergál a 0-hoz, mert nem érdekük kibújni a sötét lukból. Ne mondja nekem senki, hogy ne lehetne NORMÁLISAN lekommunikálni, hogy miért titkosak az OT-anyagok.

Valerijov 2008.05.28. 16:10:02

Alec, majd egy témában járatosabb anon felvilágosít minket itt, biztos.
szerintem: anonimitás oké, de gondolom, hogy oka van, hogy épp Guy Fawkes lett a választott maszk, és pont azért egységes a maszk, hogy bárhol, ha egy pillanatra is elkapja bárki tekintete, egyből tudja, miről van szó, nem kell semmi magyarázat, cím. nyomhatnák a magyarok dr. Bubó maszkban is, csak akkor futni kéne még pár kört az értelmezéssel a külföldi elvbarátoknak is, hogy egy cipőben járunk.
másik: sci-től veszel valamilyen terméket, és nem környékezett meg: lehet, hogy még nem, lehet, látja, hogy erősebb egyéniség vagy annál, hogy be lehessen rángatni. nem is ez a fontos ez esetben, hanem az, hogy (sok kicsi sokra megy) anyagi támogatást nyújtasz ahhoz, hogy nálad befolyásolhatóbb embereket viszont be tudjon hálózni. fizető részese leszel a fent példának hozott családok széttúrásának, pénzelsz egyfajta modern rabszolgatartást.
nem kinyilatkoztatok, csak én így látom. de remélem, "reformer" meg "anon aki ott volt" majd kommentálja a párbeszédünket, ők hogy látják e kérdéseket.

eerdeklodoo 2008.05.28. 18:09:37

Alec, azon túl, hogy a szci egyházat támogatod a vitaminok vásárlásával, magaddal is lehet kicseszel. Eddig nincs bizonyítva a szuperadagok jótékonysága. Nincs tanulmány arról, hogy a lóadag jobb, mint mondjuk egy Béres-adag. (Ill. van tanulmánynak nem nevezhető bárgyúság, amit a szcik már lobogtattak - mily meglepően az is szcientológia cégtől származik, 0 tudományos háttérrel.) A vitamintúladagolás veszélyeiről viszont van tanulmány. Ahogyan arról is van, hogy hiába élek sárgarépán, a látásom nem lesz feltétlenül élesebb, pedig 5x annyi a béta-karotin bevitelem. Mégsem látok át a falon...

csipinymous 2008.05.28. 20:13:15

Na, hat akkor elkezdem, jo anonym szokas szerint!
Mar elore jelzem, hogy az ip. cimem lenyomozhatatlan (vedik, es figyelik, az is lehet, hogy a bumerang vissza megy ;-))
Tehat!
Az elso nev!
Ott volt egy osa-kutya (ot7), aki az index kamerajat is lenyomta. Sokaig, figyelt minket, sok fotot is keszitett. Be-be szolt, es egy megy-levessel es annak levezetesevel allt elo az erdeklodo medianak.
www.iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?textencoded=1&userID=8915750k
Beck Zsolt! A fejet kikockaztatta az index felvetelen, a vegen lathatjuk, amint a kamerat babralja.
Van egy kis cege is, a fiunak!
Ime az egyik OSA-s aki ott volt!
Majd sorra jonnek a tobbiek is!
Szorjatok szet a neten, hogy ettol az embertol mindenki ovakodjon!
Mar kulfoldi szajtokon szorjuk egy paran!
Esetleg, ha tud meg errol az emberkerol valaki, valamit, irja ki!

Gyula Úr 2008.05.28. 21:02:55

Rossz a link

anon aki ott volt 2008.05.28. 21:29:44

Szia Valerijov, nekem sincs túl nagy tapasztalatom. :) Most nem is volt még álarcunk, a következőre már lesz. Nem baj ha pont nem ilyen van rajtad, de tény, hogy lassan talán nálunk is sokszor fogjuk viszontlátni majd egyre több médiában, és ha egyre több tüntetőnek lesz ilyen álarca, azt azonnal tudni fogja mindenki miért van rajtad, rajtunk.

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.28. 21:59:02

végén Guy Fawkes maszkok titkos gyártásába és eladásába kezd az egyház, hogy legalább érdemi bevétele legyen a stagnáló tagság mellett :)))

Fj4mF5sak 2008.05.29. 00:28:56

Nagy, gülüszemű Xenu-maszkban is lehetne nyomulni, mint amilyet a külföldi tüntetéseken készült képeken lehet látni (ld. pl.: xenu.net/archive/leaflet/xenuhu.htm ). Vagány cucc :)

an0234 2008.05.29. 08:54:20

Esetleg ha valakinek eleg jok az origami skilljei:
www.instructables.com/id/Guy-Fawkes-Mask-in-Origami/

Valerijov 2008.05.29. 14:45:04

már nem emlékszem, melyik bejegyzés alatt olvastam itt a wikipedia-n feltüntetett vitaminvitát, de úgy emlékszem, ott is Hyberoid maszatolta a dolgokat, és értett sokmindenhez saját bevallása szerint, hobbiként meg ott volt a kung-fu, így csipi wiw-es linkje alapján élek a gyanúperrel, hogy Hyberoid=Rigler Norbert.

csipinymous 2008.05.29. 15:06:19

Igen, Norbert jatszik. :-DDD
HYBEROID az RIGLER NORBERT szcientologus!
Mihalovits Geza?
De, nem lehetnek, valami nagyon kikepzettek, ha nem johettek oda hozzank! :-)
Vagy nincs annyi penzuk? :-)))

Anonymous · http://wearelegion.blog.hu/ 2008.05.29. 20:24:20

Uuuuhhhh.

Karatejozik! Embereket a harcállásokra!

gyz 2008.05.29. 23:24:12

érdekes, én ismertem egy ezzel a Beckkel egykorú srácot, aki ma drogmentesen fut (S. Z.), az is kungfuzott. Valami kínai szci mester indoktrinálhatja a szegény gyanútlan sportolókat :-)

an0234 2008.05.30. 11:25:32

Arra gondoltam, hogy juni 14-ig is lehetne valami ertelmeset csinalni esetleg, felhivni a figyelmet, ilyesmik. Szereny lehetosegeimet figyelembe veve az jutott eszembe, hogy kene tervezni valamifele a5/a4 formatumu szorolapot illetve tajekoztatot, amit aztan szerteszet ki lehetne rakni pl bkv megallokban, metroujsagtartokban, hazak bejaratanal a szorolap tartoban, meg ami meg eszembe jut. Tul sok dizajn vena nem szorult belem, de ha lesz kis idom hetvegen, nekifutok.. ha valakit esetleg erdekel, megprobalhatom mondjuk vmi pdf vagy hasonlo formatumban kirakni a netre ugy h masok is le tudjak tolteni, ne csak arrafele terjedjen, amerre en jarok.. Velemeny, valaki?

AnonHun · http://www.freefourm.hu/anonymous 2008.05.30. 12:35:45

Támogatom! Összeütök valamit aztán közkinccsé teszem.

an0234 2008.05.30. 12:45:12

En vmi ilyesmire gondoltam: fejlecnel szepen jol lathato nagy betukkel "OVAKODJ A SZEKTAKTOL" vagy hasonlo figyelemfelkeltes :), alatta meg valami "tudtad-e, hogy a szcientologia egyhaz...", majd pontokba szedve mindaz, amit "szeretunk" benne; lejjebb par sornyi anonymous "ismerteto", meg szinten jo vastagon szedve a datum :)

Princess 2008.05.30. 16:30:19

Én teljesen egyetértek ezekkel az Anonymusokkal,tök jól beszélt a sárga kendős srác.A szcientológusok agymosók,lélekrohasztók,csak arra való h lenyúlják az emberek pénzét.és van,aki ezt az ufós marhaságot beveszi??te jó Ég!!Ezek meg is érdemlik h kifossza őket az "egyházuk".

Neduddgi 2008.05.30. 17:21:50

Princess, nem az ufós marhasággal van a legnagyobb baj, hisznek emberek ennél vadabb dolgokban is. Hanem azzal, hogy iszonyatos pénzekért páros lábbal tiporják az emberi jogokat.

Princess 2008.05.30. 18:44:23

Hát igen Neduddgi,ez is nagyon nagy baj.De éppen emiatt van az a dolog amit nem bírok megérteni.
Miért van egyáltalán bármennyi hívője az egyháznak?valaki ezt élvezi?A hit arról szól h hiszel vmi feljebbvalóban,vmiben,amiről hiszed,h jobb lesz az életed tőle.Többek közt.De ezek??miben??Mr.Ufóban??Aki kisemmizi,átveri,megalázza őket??

Neduddgi 2008.05.30. 18:56:16

Princess, itt a blogon már sokszor volt róla szó, hogy emberek miért csinálják ezt. Az ufós sztori csak akkor kerül elő, amikor már nyakig benne van a delikvens. És akkor is full titoktartás mellett, azaz a mezei szcientológus, aki még nem ért el arra a szintre, nem tudja, hogy ebből mennyi a kamu (ellenséges propaganda) és mennyi az igaz. Ha meg eljut odáig, akkor két eset van: vagy kiszáll, mert rájön, hogy átverték, vagy (és talán ez a gyakoribb) ragaszkodik hozzá, ha már ennyi pénzt, energiát, időt, kapcsolatot, stb. belefektetett. Egyszerű pszichológia...
Az elejétől kezdve nemes célokban lehet hinni (és hisznek is!): bűnözésmentes világ, magasabb IQ, nagyobb teljesítmény, no drog, no háború, jobb kommunikáció, kevesebb betegség (sőtmitöbb: asszisztok segítségével felgyorsíthatja a gyógyulást/megszüntethet kellemetlen állapotokat) stb. stb. Ezekben lehet hinni, szép és jó célok. Mint ahogy az ott lévő emberek döntő többsége nem idióta és nem is rosszindulatú szemétláda. Csak aztán bekerülnek a gépezetbe, kapják az egyoldalú, hamis, hazug információkat, megfélemlítik őket (nem csak fizikailag, hanem elsősorban lelkileg - és mint tudjuk, senki nem szeret első számú közellenség vagy számkivetett lenni!), és máris "droiddá" válnak. Persze akkor sem mindenki, de ritka az, aki úgy van ott évekig, hogy közben meg tudja őrizni az egészséges kriticizmusát. Mert jól hangzik, hogy "csak az igaz, ami számodra igaz", meg hogy "ellenőrizz le minden adatot", de ez abban a közegben képtelenség.

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.05.30. 19:06:06

Princess: Ez egészen pontosan úgy néz ki, hogy a Xenu story-t (Mr. Ufót) csak az OT III. szint elérésekor ismerik meg a hívők. Ez már egy magas szintnek számít, kb. 5-10 év amíg eljut valaki oda és sokmillió forint. Akik ezen a szinten vannak már annyira elvakultan hiszek a szcientológiában, hogy még ezt az "ufó-genezist" is teljesen komolyan veszik!
Nem véletlen hogy az egyház minden eszközzel próbálja titkolni ezeket az anyagokat, mert épeszű ember kiröhögné őket.
Szerencsére a Fishman-vallomás óta ezek az anyagok egy jogi per részét képzik, így bárki számára hozzáférhetőek.

Más lenne a helyzet, ha az egyház nyilvánosságra hozná őket, hogy "íme, ez a mi hitünk". Ha ezekután valaki továbbra is akar hinni benne, szíve rajta. Ez a vallásszabadság.

De sajnos nem ez a helyzet. A fokozatos beetetés egy nagyon jó módszer mind a marketing-ben, és újabban a szektáknál is. Ezért kell felemelnünk a szavunkat és tájékoztatni az embereket miről is szól ez valójában.

We are legion.
We do not forgive.
We do not forget.

Pletyi 2008.05.30. 19:36:34

Csipi - bazzz pont ma hagytam üzenetet erről Annon blogján,hogy mielőtt itt vihogtok rajtuk először mentsetek el mindent. Erre itt van. ahhh

csipinymous 2008.05.30. 20:06:02

Mentve van minden! ;-)

an0234 2008.05.30. 20:06:28

Lehet, hogy vacak erzes, hogy nem csak ok tudnak stikaban nyomozni masok utan, hanem oket is megtalalhatjak? Ugy sajnalom oket.
Screenshot mindenrol, aztan x peldanyban vmi jo messze levo file hostingba veluk :> onnet szedessek le.

an0234 2008.05.30. 20:09:07

Amugy nalam meg lejon Beck Zsolt reglapja a wiwen, szerintem csinalok screenshotot.. :)

mi 2008.05.30. 20:14:44

nálam is jön az összes

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.30. 20:24:03

adalék:
Mondovics Tomika, Sea Org tag, toborzó, min 15 éve aktív, most HCA vezetője
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=9322355

Princess 2008.05.30. 20:59:01

Igazából én a South Park idevágó részében tudtam meg h miben is hisznek ezek,de ugye ott nem volt ilyen részletesen bemutatva,ezért volt hiányos a tudásom :) Úgyhogy köszi h elmagyaráztátok rendesen,átböngésztem az oldalt is alaposan,ezek után méginkább a szcientológia ellen vagyok :)
Amúgy,nem azért,ez már tényleg csak a legteteje mindennek,de itt van pl Tom Cruise.Sok kis visítozó rajongó lányka mit lát?Cruise bácsi hisz vmi új vallásban,hát ők is hívők lesznek,mint a nagy példakép.Igazán nagy baj,hogy ezek az emberek is ilyen példát mutatnak...

anonymoushun 2008.05.30. 21:01:51

Pletyi: Fotó és oldal kép mentve. Rendszám tulaja meg van. Lenkei viszont kölcsön kocsival jött, de annak szerdán megváltoztatták a rendszámát. Az is meg van, de azt hiszem neki ehhez most nem sok köze van, ezért azt nem tesszük közkincsé.

Anonymous108 · http://infomorph.files.wordpress.com/2008/03/anonymous-does-not-forgive.png 2008.05.30. 22:53:59

Összeraktam egy kis szórólapra való szöveget ismertetővel, célokkal stb. Ha valakinek van ideje, pls csináljon belőle egy PDF-et, és nyomtassatok a tüntetésre. Kéne rá valami anonymous logó is.

Próbálok egy köteg GF maszkot is eljuttatni Magyarországra, de nem biztos, hogy odaér időben, mert vámolni kell.

Szöveg a szórólapra:

A szcientológia "egyház" néhány említésre méltó tevékenysége:
-Jóhiszemű emberek beszervezése és teljes anyagi kifacsarása
-Tagjaik fokozatos elszakítása a családtól, a baráti körtől, és a valóságtól
-Beépülés kormányzati, pénzügyi, tanácsadó és oktatási intézményekbe
-Széles körű törvénytelen adatgyűjtés fedőszerveiken és cégeiken keresztül
-Bírálóik követése, megfélemlítése, zsarolása
-Saját tagjaik szervezett elnyomása, átnevelése és bizalmas személyes vallomásaik rögzítése
-Kényszerített szerződések, "kezelések", rabszolgamunka, abortuszok
-A pszichiáterek és pszichológusok elleni általános lejárató kampány
-A sajtószabadság akadályozása minden eszközzel
-Adózás elkerülése egyházi tevékenységnek és adománynak álcázott pénzmozgással

Szerte a világban és Magyarországon is tisztázatlan halálesetek, öngyilkosságok,
szétrombolt családok jelzik a szcientológia útját.

***

A szcientológia "egyház" néhány kirakatszervezete, melyek közvetlen
egyházi irányítás alatt állnak:
-Állampolgári Bizottság az Emberi Jogokért (CCHR)
-Drogmentes Maraton
-Criminon, Narconon rehabilitációs szervezetek
-Szövetség a Jobb Életért és Oktatásért
-Alkalmazott Oktatástan Kht.

Az üzleti életben is százával tevékenykednek szcientológus cégek, és
gyűjtenek személyes adatokat vásárlóikról és dolgozóikról. Utóbbiakat
igyekeznek akár erőszakkal is beszervezni, és különleges személyes adataikat is megszerezni
(pl. szexuális szokások, egészségügyi kezelések, világnézet, családi kapcsolatok).

Pillantó Kutya óvoda, Balusztrád Ingatlanfejlesztő, Életerő Centrum,
Ablemen Személyzeti Tanácsadó Iroda, English Success Nyelviskola, Vitaminkirály: ez
csak néhány kiragadott példa a szcientológiához kötődő vállalkozások közül.

***

Az Anonymous céljai:
-Szabad távozást biztosítani az "egyház" tagjainak: a fiktív adósságaikat, milliárd éves szerződéseiket
és a "gyónásaikat" tartalmazó személyes aktákat törölni; segíteni visszatérésüket családjukhoz, korábbi barátaikhoz
-Megtisztítani a közhivatalokat, az oktatási intézményeket, a jogvédő és közhasznú szervezeteket a szcientológiától
-Megsemmisíteni a jogtalanul gyűjtött személyes adatokat
-Garantálni a szcientológiát bírálók biztonságát és magánélethez való jogát
-Feltárni a szcientológia egyház által elkövetett emberi jogi visszaéléseket
-Felszámolni az egyház kézivezérlésű, közérdeket színlelő kirakatszervezeteit

Mivel ezek az "egyház" alapelveivel és belső utasításaival ellentétesek, ezért
szeretnénk elérni az egyház veszélyes szektává nyilvánítását és betiltását.

***

Ha úgy döntesz, hogy csatlakozol a tüntetéshez, kérjük hogy ezt névtelenül,
arcodat eltakarva tedd. A szcientológia
a bírálóit ellenségnek nyilvánítja és üldözi. A tüntetőket rendszerint
fényképezik, és megpróbálják azonosítani, később pedig zaklatni vagy megfélemlíteni.
Ezért viselünk maszkot. Az autónk rendszámát azonban nem takarhatjuk le,
ezért nem jövünk kocsival.

A tüntetőket általában megpróbálják felidegesíteni, megijeszteni, provokálni
vagy zavarba hozni, ezek mind részei az "egyház" előírásainak.
Ilyenkor legjobb, ha nem reagálsz.

Bővebb információ:
www.freewebs.com/anonymoushun (magyar)
objektivszcn.blog.hu/ (magyar)
www.whyweprotest.net (angol)
www.xenu.net/ (angol)

Harbinger 2008.07.13. 11:04:56

4chan.org ennyit mondok :) onnan jön ez az egész mizéria
süti beállítások módosítása