Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Videóajánló: L. Ron Hubbard a dédunoka szemével

2017. január 10. - Reformer

Most hívták fel rá a figyelmem, nekem tetszett.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr1412115745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brail Kast 2017.01.10. 17:02:27

Mit jelentenek a tetoválásai? Mintha a szci szimbóluma lenne a jobb karján...

Lehet igazam 2017.01.10. 22:39:48

Igen az a Szcientológia egyik szimbóluma. A két háromszög benne az S betűvel.

Ha már kétdezted akkor az ő oldalukról linkelem be, mivel ők adtak jelentést neki.

Lehet igazam 2017.01.11. 10:18:14

Amúgy meg az hogy egy saját rokona így nyilatkozik róla elég sokat elmond a dologról. Persze ennek az oka lehet szimpla düh is, vagy sértettség, de ezesetben ez szerintem inkább a tények alapján fogalmazódott meg.

Enturbulated SP 2017.01.11. 12:45:42

Három házasság, egy kis bigámia, egy letagadott feleség, egy öngyilkos meg egy kitagadott gyerek (ennek a srácnak a nagyapja) után LRH-nak nem sok dicsekedni valója nem volt ezen a téren (sem) de ez nem akadályozta abban, hogy a "Hogyan teremtsünk sikeres házasságot" című irományában oktassa a hülye wog-okat a párkapcsolat rejtelmeiről... Nyilván kitűnően értett ehhez is de úgy tűnik inkább elméleti szakember lehetett :)

Már láttam ezt a videót korábban, jól beszél a srác, a családjával történtekhez képest egész kulturált és visszafogott a stílusa. Remélem sok emberhez eljut majd ez az anyag.

Brail Kast 2017.01.11. 16:02:17

Akkor jol gondoltam. Szamomra az igazi kerdes az, hogy miert hordja a karjan a szimbolumot?

Lehet igazam 2017.01.11. 22:05:51

Ha én lennék a helyében, lehet hogy én is magamra tetováltattam volna.

2017.01.12. 21:46:35

Azon tűnődtem, hogy vajon miért "vörös és fekete" az a szcientológia szimbólum Jamie alkarján:

"A vörös visszatérő motívum (...). A halál, a vér, az erőszak színe. A katonai karrier színe. A fekete a halál színe. Elrejt ez a szín: álca, védelem. Julien ruhájának színe. A lelkiismeretét jelképező szín. A papi pálya színe." - forrás: hu.wikipedia.org/wiki/V%C3%B6r%C3%B6s_%C3%A9s_fekete

Könnyen meglehet, hogy annak a tetoválásnak az égvilágon semmi köze sincs a Stendhal világhírű regényében is alkalmazott színszimbolikához... :)

Mindettől függetlenül élveztem Jamie műsorát, ötször is megnéztem egymás után. :)
süti beállítások módosítása