Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Hírek az utóbbi napokból

2016. augusztus 24. - Reformer

1. A jelek szerint továbbra sem történik semmi a szcientológusok házatáján

Amióta átadták a valójában át nem adható épületet, azóta síri csend honol a Facebook oldalukon a jövőről és a továbbiakról. A beígért médiakampánynak se híre, se hamva, és nem özönlenek tömegével az új emberek a csodálatos palotába.

Ez az elmúlt héten sem változott.

Kíváncsi vagyok, hogy mikor fog az első nagyobb támogató morgolódni az eredmények totális és látványos hiánya láttán.

2. Lesifotó az orgból

Ez a művészi alkotás az egyik belső falon díszeleg. Vajon miért és ki gondolta azt, hogy jó ötlet fürdőszobacsempékből kirakni a Lánchidat két magas tónusú oroszlánnal és szcientológia szimbólumokkal súlyosbítva? Vagy ez lenne a szcientológia magyar verziója, a "Lánchíd a teljes szabadsághoz"? A csempézés meg azért kell, mert jó nagy hidegzuhany az, amikor rájövünk, hová is kerültünk...

lanchid.jpg

 

3. Nyilvánítsunk véleményt

A Google Térképen már megjelent az ideális org mint véleményezhető helyszín, itt:

Szcientológia Egyház Budapest - Google Maps

Jellemzően egycsillagos és ötcsillagos vélemények vannak, de így is hamisan pozitív az értékelése.

Őszinte véleményünket ne habozzunk megosztani a világgal, én már megtettem.

 

4. Blogbejegyzés-ajánló: Könyörtelen

Még májusban írt az Őszintébben a szcientológiáról blog Ron Miscavige könyvéről.

Itt lehet elolvasni a két bejegyzést:

10 történet Ron Miscavige "Könyörtelen" c. könyvéből

Részlet a könyvből

 

5. Blogbejegyzés-ajánló: Öngyógyítás

Aki olvasta Cherrish történetét (ld. oldalt), annak ajánlom a legfrissebb blogbejegyzése elolvasását. 

Annak pedig ajánlom az egész történet végigolvasását, aki kételyei vannak arról, hogy mennyire gonosz tud lenni a szcientológia, milyen nehéz kijönni belőle és tényleg létezik-e kapcsolatmegszakítás családon belül.

Itt olvasható el:

Öngyógyítás (update)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr6711648984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.08.24. 23:59:59

1. A látványpékség megépült... egyelőre pékek és ínycsiklandó pékáruk nélkül.
2. Magyar emberről magyar forintot kell lehúzni, és a feltételezhetően szcientológus "alkotóművész" tisztában volt azzal, hogy a marketing egyik felkapott eszköze a szimbólumok használata manipulációs céllal.
3. Ment a vélemény + egy csillag. :)
4. Magyarul megjelenik ez a könyv?
5. Nem vagyok egy szentimentális fajta, de bevallom, hogy a bejegyzést olvasva összeszorult a szívem. Üzenem a kedves hölgynek, hogy amit most érez a szcientológiával kapcsolatban, kicsit olyan, mint a gyomorrontás: a rosszullét természetes következmény. Beletelik egy kis időbe, amíg az emészthetetlen szemét távozik. Ilyenkor okádunk meg szédelgünk, de a gyötrelmes aktus végén a megkönnyebbülés vár.

Michael Scott Paper co. inc. 2016.08.25. 10:05:19

Nem vedek senkit sem, de spec. szerintem ez a lanchidas csempe alkotas nem nez ki rosszul... Alapvetoen eloben eleg jo lehet.

2016.08.26. 00:16:40

@Michael Scott Paper co. inc.:

Ízlések és pofonok. Ha szerinted Mona Lisa portréja jól mutat "odafotósoppolt" sminkkel meg fülbevalókkal egy narancsbőrös seggre tetoválva... bár én az ilyesmit inkább a nevetséges giccs kategóriába sorolnám.

2016.09.26. 18:48:33

Az egycsillagos értékeléseket törölték (csak újak vannak), köztük az emyémet is. Meg persze lettek új ötcsillagogak is.

2016.09.26. 20:43:17

@Bgisi:

Megelőztél. :) Már én is épp szóvá akartam tenni. Az enyém is eltűnt.
Gondolom, utasításba kapták a belső csatornákon, hogy "Gyerekek, nyomás népszerűségi statot hamisítani!" ;)

2016.09.27. 08:14:03

@mindless and simple:
A vicc az egészben, hogy az egyik accountomról a teljes nevemmel csak értékelést adtam, véleményt nem írtam, és így is törölték. Ergo, vagy pozitívat, vagy semmit, mert náluk olyan nincs hogy kritika. Ez asszem pontosan megmutatta a bezárkózott szemellenzős világukat. Ilyenkor azért elgondolkodok, 5 évet töltöttem el a szervezetben, 2 év lótifuti, 2 év etikai tiszt és 1év sea org tagként: baszki én is ilyen voltam?! De jó hogy kint vagyok és sikerült helyrerázódnom...

2016.09.27. 23:25:14

@Bgisi:

A jelenségből én azt a következtetést vontam le, hogy nyakig csücsülhetnek ezek a lekvárban, ha ennyire hitvány módszerekkel élnek. Az "ideális org"-juk üresen kong, bevétel nincs, az emberek magasból és vastagon szarják le őket. Nekem úgy tűnik, hogy inkább magukat próbálják vigasztalni az ilyen papírmasé-eredményekkel, mint például az egycsillagos szavazatok törlése a google térképről.

Ritka szerencsés ember vagy, hogy neked sikerült... élvezd a szcientológiától mentes szabadságod! ;)
süti beállítások módosítása