Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Álláshirdetés e-mailen a fordítási egységbe

2008. március 18. - Reformer
A következő emailt küldte tovább egy ismerősöm.

Csak a nevet, email-címet és telefonszámot szedtem ki belőle, a többi változatlan. Az egész piros-fehér-zöld háttéren volt, 36-os méretű narancssárga betűkkel.



Kedves Szcientológus!

Szervezőket keresünk a Magyar LRH Fordítási Egységbe!

Tudsz jól szervezni? Vagy van kedved kipróbálni? Gyere már, mert nagyon sok a munka! Meddig vársz még?

A sok magyar LRH fordítónak koordinációra van szüksége.

JÖSSZ MÁR??

Minden elhalogatott perc hátráltatja a bolygó Clearré válását!!
 
(emailcím)
(telefonszám)
  
Szeretettel:
 
(név)
Magyar LRH Fordítási Egység munkatárs

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr73386776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r. 2008.03.18. 21:31:14

Xenu fizesse majd meg.

Kerek 2008.03.18. 21:45:23

Tanulmányaim szerint 40-es tónuson kellene kommunikálni a partner felé, hogy jó hatást érjen el az ember:D Ez vajon van annyi?:D

PeliScan · http://bloomington.freeblog.hu 2008.03.19. 05:13:22

Bár sajnos időm nincs végigolvasni (diplomamunka, ehh, egy hét a határidőig) a blogodat de mocsokmód örülök h van, mer ha eccer lesz időm, akkor megtehetem! RESTECP érte! :)

Csak érdekesség: az ELTE szociológián tilos a szcientológiáról diplomamunkát írni, illetve nem tilos, de nem fogadják el témának. rákérdeztem h miért, és állítólag évekkel ezelőtt volt egy diák aki megpróbálta, beszerveződött infószerzés céllal, oszt aztán nem tudott szabadulni és megöngyilkolta magát.

Franc tudja h igaz-e.

ThufirHawat 2008.03.19. 09:32:08

Érdekes ez a beszerveződéses ötlet. Eleinte nekem is eszembe jutott, hogy valaki kintről (persze nem én :o) ) beépülhetne oknyomozni, de most már úgy látom, hogy kintről több látszik a szervezet "titkaiból" mint bentről.
RESPECT
Ne mennyé fordítani. :o))

Ligur 2008.03.19. 09:35:15

nagyon erdekes szosszenetet talaltam a neten, egy volt sci tollabol. kar hogy lego, meg a tobbi sci kikopott innen, mert megmagyarazhattak volna. Az egyik kedvenc reszem, idezet>

"A legrosszabb állapotban levő szcientológusok is folyton terjesztenek és próbálják megmenteni a többi embert és nem veszik észre hogy ők szorulnának igazán segítségre! Nagyon furcsa látni hogy milyen meggyőzőem magyarázza a nincstelen, problémákkal teli beteg ember egy nála sokkal jobb állapotban levőnek, hogy ő mindenre tud megoldást az életben. El lehet képzelni mennyire veszik komolyan az emberek ezt. Meg is lehet nézni a terjesztési hatékonyságát."

yx 2008.03.19. 09:38:59

Kerek:
Szerintem 36- os tónus! :) A következő lesz 40- es.

Ligur 2008.03.19. 10:04:53

Reformer: azon az oldalon, azt is irjak, hogy az egyhazon belul visszavesznek szinteket, ugymod lefokoznak embereket, hogy ujra kerhessek toluk a penzt az egyszer mar elvegzett szintekert. Tudsz ilyenrol?

Kerek 2008.03.19. 12:52:03

Ma ezt kaptam.

Üzenet szövege

Sziasztok!

A 2008-2009-es évre a Budapest Org Akadémia a következő célokat tűzte ki:

1. Minden jelenleg képzése levő auditor lezárja a képzését, a IV-es osztályú auditori gyakornokságot is beleértve 2008 Auditornapig (2008. szeptember).
2. Minden magyar Clear eljut OT III-ig a Freewinds vízrebocsátó ünnepségig (2008. július). Ehhez gyorsan meg kell érkezzetek előbb az Akadémiára, vagy a Haladó Orgotokba a Solo I tanfolyamra!
3. Minden Alapokat tanuló szcientológus, aki él és mozog (csak ilyen van), lezárja a teljes Alapok Könyv és Előadás tanfolyamokat 2008. december 24-ig.

Gyertek és kezdjétek el a képzést a Budapest Orgban, illetve induljatok el az esetleges előfeltételeken a missziókban!

Magyarország Clearré tételéhez mindannyiónknak értenünk kell a technológiát, hogy alkalmazhassuk! Olyan auditálási és képzési szolgáltatások várnak még ránk, melyekről eddig csak álmodoztunk!

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2008.03.19. 13:51:49

:: A sok magyar LRH fordítónak koordinációra van szüksége.

A sok magyar fordítónak magyarul kellene megtanulnia, valamint eredeti LRH anyagokra lenne szüksége :(

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.03.19. 14:32:01

Helló!

Küldtem neked levelet, olvasd el légyszi, hogy egyrészt megérkezett-e, másrészt tudsz-e válaszolni.

Köszi.

két levél 2008.03.19. 15:00:00

Na itt ez a két levél, az egyikben mindenki mennyen fordítani, a másikban a még le se fordított anyagból év végére mindenki xenu lesz.

Szocske 2008.03.19. 20:08:02

Kicsit olyan mint egy online szerepjatek:
Gyertek, lepjetek szintet!
Uj varazslatok, kincsek, es szornyek!
:-)

Gyula ÚR 2008.03.19. 20:43:25

És itt is meg kell venni a feltöltőkártyákat, ha játszani akarsz :D

Reformer 2008.03.19. 20:55:28

"Ligur: azon az oldalon, azt is irjak, hogy az egyhazon belul visszavesznek szinteket, ugymod lefokoznak embereket, hogy ujra kerhessek toluk a penzt az egyszer mar elvegzett szintekert. Tudsz ilyenrol?"

Igen, láttam hasonlóra példát. Aki például OT VIII-at eléri és SP-vé nyilvánítják, de utána kezeli ezt az egyházzal, az újra kell csinálja az egész Hidat az elejétől...

Reformer 2008.03.19. 20:57:23

Vérszegény éjszakai dúvad:
"Küldtem neked levelet, olvasd el légyszi, hogy egyrészt megérkezett-e, másrészt tudsz-e válaszolni."

Megkaptam, nem tudok kapcsolatról, nagy valószínűséggel nincs. Az általad említett cégről a www.e-cegjegyzek.hu -n tudsz ingyen cégkivonatot kérni - amúgy egy ciprusi offshore cég a tulajdonosa.

szocske 2008.03.19. 21:12:18

Mar azt hittem forditonak akar jelentkezni :-)

Kerek 2008.03.19. 21:28:36

Újra kell csinálnia az egész Hidat??? Na ha valaminek, akkor ennek semmi értelme.

te tán 2008.03.19. 21:56:32

Ha igaz lenne azoknak a képességeknek az elnyerése, amit igérnek, akkor akiket az orgban "képez"-nek simán megnézhetné mi a helyzet, xenu-ként rájöhetne, hogy becsapták. De nincsenek meg a képességek, még ha 10 hidat is megjárnak, mikor erre rájönnek meg már késő. Eltelik rengeteg év a semmiért.

Gondolom marhára vonzó lehet, ha azt igérik, hogy láthatja mások gondolatait, az aurát, testkilépés stb.. azaz uralkodni az emberek felett ilyen képességekkel. DM és a felső vezetés nyilván nincs birtokában ilyesmiknek, de birtokában van a pénznek, saját rendőrségnek, és a tagságnak akik et megvezetnek. De jól csinálhatják, mert a tagság évekig nem bír felébredni, ha meg felébredt akkor kezdődik az üldöztetése, milyen szar már ez az egész:-(

BaNG 2008.03.20. 00:16:16

Mindig is csodálkoztam, hogy majdani 'képességeket' kínálnak cserébe egy úgy-ahogy működő technikával, rengeteg pénzért cserébe. Pedig ezek a képességek egy bizonyos szellemi tisztaság és erőnlét szükségszerű következményei. Tehát pénzt fizettetnek végső soron természetes folyamatok végeredményeiért. És ahogy kinéz a dolog, közben tönkre is teszik az embereket. Milyen kár.

yx 2008.03.20. 09:21:55

BaNG: A dolog akkortól lesz teljesen érthetetlen, amikor 5000HUF- ért árulom "a milliomossá válás titkát" és a vevőktől elvárom, hát megtapsolják az "így" választ. (Bár sok hozzászólóval szemben nekem meggyőződésem, hogy a tech bizonyos részeire mindenkinek szüksége lenne. Más kérdés, hogy néhány másik iránylevél legjobban a legkisebb helységben lenne használható...)

vénróka: Bár a magam tanulóidejét én is kitöltöttem a szervezetnél, túl magasra nem jutottam. Kérdésem hozzád: Az én nézőpontomból úgy látszik, hogy nagyszerű dolgok (OSA-nak: innen OT adatok lehetnek) felszinét kapargatják csak a mai "új" OT szintek. Mit tudsz az új, body thetán kezelős szintek előtti, sikertelen(?) exteriorizációt stabilizálni szándékozó(?) régi OT szintekről? Egyáltalán van az egyháznak egy legalább annyira egységes nézőpontja a valóságról, mint az Pilot Superscio-jában olvasható a Pilot-féle szabadzónás elképzelésekről? (Persze, nekem, mint az idő, tér és energiák felett álló lénynek, abban is vannak mulatságosan naív részek.)

Vérszegény Éjszakai Dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.03.20. 09:47:52

Köszi!

Nem ismertem eddig ezt az ecégjegyzéket, de akkor majd ránézek.

Üdv.

yx 2008.03.20. 13:06:56

vénróka: Köszönöm a témát alaposan kiveséző válaszod. Bár nem neked címezve, hanem Lego barátunknak, de hasonlóan nem túl derűs és elégedett nézeteimnek adtam hangot a
objektivszcn.blog.hu/2008/02/13/a_szcientologia_allitasai_vs_valosag bloghoz írt kommentemben, ami az egyház OT szintjeit illeti. A top OT témához (LRH) nem tudok hozzászólni, nem ismertem az öreget. Amit az egyház ír róla, tündérmese, amit meg pl. az ifj. LRH interjúban lehet olvasni, abból süt a gyűlölet, nem vehető komolyan. Hogy LRH a végén a saját maga kreálta démonokkal küzdött és a küzdelmét átterjesztette az őt körülvevő világra és így az egész szervezete "szent küldetésévé" tette, látható. Viszont: Igazi OT-k, akik valóban okozók az élet felett és idő-tér-energiák urai, kell, hogy legyenek és a definícióból következően ha lesznek ilyenek, voltak is ilyenek, hisz nem köti őket az idő linearitása. Ha egy ilyen lehet, bármennyi lehet, hiszen végtelen idő alatt egy ilyen lény végtelen számú másikat tud maga mellé állítani, főképp, hogy bármikor beléphet e történelembe és kezdheti a "térítést". Hogy miért nincsenek itt akkor? Talán, mert mi sem bíznánk az ősemberre atombomba-detonátort. Vagy mert "az az igaz, ami a számunkra igaz" és magunknak kell rájönni dolgokra győzködés helyett apró iránymutatásokat követve. Vagy mert fontos feladatunk -tanulnivalónk - van itt, ami nélkül nem léphetünk felsőbb szintre. Vagy mert ezeknek az OT-knak is megvan a saját "börtönbolygójuk", implantgépeik, démonaik, akikkel való harc jobban érdekli őket, mint minket egy hangya a talpunk alatt. Vagy mindez együtt. Vagy egyik sem. Mindenesetre nekem jobban tetszik bármilyen hit is a maga logikátlanságaival és "égbekiáltó" tévedéseivel, minthogy szén-oxigén-hidrogén molekulák keverékei vagyunk és most összekapcsolódtunk emberré, legközelebb meg trágyadombbá állunk össze.. véletlenül. OT-k vannak. Legfeljebb nem így hívják őket és nem szcientológusok.

sethcica 2008.03.20. 13:18:14

T. Vénróka!
Hasonlóan látjuk a dolgot és kb a múltunk is hasonló lehet. A legtöbben akik itt lógunk többé-kevésbé megégettük magunkat "bent" és küzdöttünk eleget a korábbi reményeinkkel, realitásunkkal (hogy értsetek). Egy dolgot felejtesz ki és a legtöbben akik itt vannak. A józan értékitéletű emberekben a reményt nem a pr dumák keltették, hanem az hogy kaptak auditálást és sokkal jobban lettek. És ezt szorozták fel így: ha ettől ilyen jól vagyok, mi lehet a híd tetején? És ez a csapda a rendszerben. De ez nem kissebbíti a clearig felépített utat. És állítom neked, hogy semmilyen más módszer nem jutott ilyen magasra. Én kösz jól vagyok és ha nem akadtam volna egy auditorba tizenegykét éve, akkor még mindig küzdenék a problémáimmal.

yx 2008.03.20. 13:33:25

sethcica: Olvastad a Seth-könyveket? Hogy tetszettek? Én igen, igen. :)

Ligur 2008.03.20. 13:39:29

venroka: udv, orulok, hogy ujabb hiteles informacioforras bukkant fel a blogon

sethcica 2008.03.20. 14:16:52

Azért tartottam fontosnak ezt leírni, mert többen (teljes joggal) agyatlan bandának minősítik az egész egyházat és nem értik, hogy hogyan lehet egyáltalán belekeveredni. Ők nem tudják hogy egyébként tényleg jobbá lehet tenni dolgokat a módszerrel és a tagok és volt tagok között létezik kb 5%, aki használja a módszert és sikerrel. Szemben a 95%-al akit a módszer használ. Évekig tartott mire kihevertem a tudatot, hogy el fog veszni egy egyébként csodálatos tudás, ami megváltoztatta az életemet. Sajnos elk..ták, úgy ahogy kell.

John 2008.03.20. 14:29:25

Xy,
>>Igazi OT-k, akik valóban okozók az élet felett és idő-tér-energiák urai, kell, hogy legyenek és a definícióból következően ha lesznek ilyenek, voltak is ilyenek, hisz nem köti őket az idő linearitása. Ha egy ilyen lehet, bármennyi lehet, hiszen végtelen idő alatt egy ilyen lény végtelen számú másikat tud maga mellé állítani, főképp, hogy bármikor beléphet e történelembe és kezdheti a "térítést".

John 2008.03.20. 14:30:38

Xy,
Jó úton jársz..., csak a hatás ellentétes.

aztaaa 2008.03.20. 14:37:55

nagy az egyetértés abban hogy jó a sci tech.
meg lrh milyen jó bácsi volt.

Ha nem tudnék olvasni, és az olvasottakat értelmezni, még el is hinném.

nem tudom, hogy csupa jóindulatból miért Pr-oztok a sorok között a sciónak?

yx 2008.03.20. 14:48:10

John: Bocs, nem értelek. Milyen hatás ellentétes?

aztaaa: Én pl. azért pr-ozok, mert meggyőződtem róla, hogy a tech egy része(!) használható, sőt! Másik része, és sajnos az egyház ezt a részét erőlteti főként, nem ér egy kalap sz@rt sem. És nem szeretném, ha a működő dolgok is szemétdombra kerülnének az oda valóakkal együtt. A többiek nevében nem tudok nyilatkozni.

John 2008.03.20. 14:56:41

A térítésé.

aztaa 2008.03.20. 15:00:33

Melyik használható?
Tudod hogy tudjuk hogy ez szekta, egy elnyomó SP szervezet:-D
A blogírónak mintha lenne egy törekvése, hogy ne kerüljön senki ebbe a csapdába, vagy rosszul olvasok? Erre megfejelitek hogy vannak jó részei.
A jelenlegi szerveződésben a sció elpusztító jellegű az emberi pszichére, kapcsolatokra stb...seggükben aegy saját rendőrséggel, és vadul térítenek az utcán át...
Leírnál valamit arról, hogyan tett veled jót egy tech futtatása, mindegy melyiket írod, csakhogy ércsük, mire gondolsz

Neduddgi 2008.03.20. 15:05:54

aztaa... ha nem lenne jó és használható része, akkor nem lehetne eladni! Épp ez a lényege. De attól még ami működik, arról miért kéne az ellenkezőjét állítani? Az legalább akkora hazugság lenne, mint az, hogy ez a kizárólagos és egyedül üdvözítő megoldás a világ ÖSSZES bajára.

yx 2008.03.20. 15:08:17

Ha a szcientológia egyház térítésére gondolsz, akkor az tényleg ellentétes hatású. De mint vénróka barátunk le is írta: hol vannak ott OT-k? Én olyan OT- gyanús személyek térítési munkáira gondolok, mint Mózes, Krisztus, Mohamed... aztaaa kedvéért: LRH-t jelen ismereteim szerint nem sorolom közéjük. :)

John 2008.03.20. 15:17:24

Az egyházban már nincs "OT-képzés" régóta, akik meg "OT-k" akarnak lenni, azok kilépnek. Egyébként kérdezd meg vénrókát, hogy milyen volt a "térítés" pl. a 70-es években és nézd meg milyen most. El lett cseszve, bele lett nyúlva kívülről.

yx 2008.03.20. 15:27:50

aztaaa: Már nagyon off amit írogatok, sehol a ford. egység, de legfeljebb szakít Reformer a nem törlős szokásával. A blogíró szándéka az én értelmezésemben, hogy az egyház visszásságaira hívja fel mindenki figyelmét, de ha mégsem, ki fog javítani.
Működő részek? Asszisztok, objektívek, TR (kommunikáció) enyhe szelekcióval stb... és ezek nem akkor valamikor, egy auditorral összezárva majd egy vizsgáztató előtt lelebegve tettek jót, okoztak "hatalmas" felismeréseket és nyereségeket, hanem azóta is, amikor eszembe jut, hogy tán ezt kellene egy szituációban használnom. (Nem mellesleg van bőven vénrókás "nyereségtapasztalat" az én tarsolyomban is.) És ez csak a felszín, mert mint írtam is már, nem jutottam túl magasra. Nálam sokkal tapasztaltabbak írogatnak itt, ha nem csak fujjolni jöttél az oldalra, hanem tényleg kíváncsi vagy, biztos kisegítenek. Üdv!

Szocske 2008.03.20. 15:48:38

Gyerekek megint tul komolyan veszitek a xenusdit :-)

mazsi6000 2008.03.20. 16:09:13

Leírok egy konkrét nyereséget, amit valószínű sok más technikával is el lehet érni, de sztem sehol nincsenek így egy rendszerbe foglalva hasznos módszerek, mint a sciben.

OTL regisztrációs drillek:
Utolsó gyakorlat a kitartás drill volt.
A feladat: a tanulópárnál van egy toll. Az én feladatom, hogy elkérjem tőle, az ő feladata, hogy semmiképpen se adja nekem oda a tollat.
Na belevágtunk, próbáltam észérvekkel hatni rá mennyire kell nekem ez a toll. Totál leszarta, és
elkezdett engem parodizálni, úgy válaszolt hogy engem utánzott, láthatóan jól mulatott.
Kb az 5. percben levágtam, hogy ez totál reménytelen itt fogunk ülni 2 hétig mindenféle haladás nélkül. Egyre idegesebb voltam, és egyre jobban utáltam a csajt.
Próbált segíteni, mindig kérdezgette hogy mit mock up-olsz, mit mock up-olsz (mock up egy kép, terv a fejünkben. LRH a hadászatból vette át, ott azt a térképet hívják úgy amin a kis tankokat, meg perülőket tologatják a tábornokok) de nem nagyon érdekelt amit mondott. Próbáltam rájönni, hogy kéne megszerezni azt a tollat. KB annyi volt az elképzelésem, hogy leütöm, és kicsavarom a kezéből (az affinitásom már bőven megvolt hozzá :)) ) mert magától a büdös életben nem adja oda. Ő meg csak hajtogatta hogy mit mock up-olsz mit mock up-olsz.
Addig addig, amíg elkezdtem tényleg filozni is azon hogy miket mock up-olok. Aztán rájöttem, hogy mindent csak a célomat nem.
PL a picsába mindjárt megy a vonatom én meg itt baszódom. Kinyirom ezt a kis k-t itt ha még egyszer megszólal stb, stb.
Szóval fogtam magam, és készítettem egy képet a fejemben arról, hogy odaadja a tollat.
Csak ennyit mondtam neki. Légyszíves add ide a tollat. Máskor már lökte a szöveget, hogy kérjek mástól meg hasonló. Most csak rámnézett, és annyit mondott: "Ba*meg tessék" És odaadta. Rohadtul meglepődtem, és megkérdeztem. Ezt most miért adtad oda? Azt mondta, hogy nem tudja oda kellett adnia.
Ezt még megcsináltam 4-5 ször a tanfolyamfelügyelő előtt is, és lezártam a drillt.
Azóta tudom milyen fontos az hogy mi van a fejünkben a céljainkról.
Összefoglalva: az ilyen és ehhez hasonló dolgok miatt gondolják azt sokan, köztük én is, hogy sok hasznos, használható dolog van a sciben, aminek nem kéne elvesznie.

mazsi6000 2008.03.20. 16:27:21

Kicsit félreértetted a történet lényegét. A regisztrátorok azért idegesítőek, mert többnyire, olyan dolgot akarnak rád sózni amire semmi szükséged, és olyan feltételekkel, ami neked nem oké.
A lényeg itt annak erején és fontosságán van, hogy mi van a fejedben, amikor el akarsz érni egy célt.
Ja meg hogy nem elég csak úgy akarni, mint a WC-n. :)

sethcica 2008.03.20. 17:12:29

Valamit nem értek. Én voltam ennyire szerencsés, vagy ti bénáztátok el anno? Látszólag senki nem említi az egész dolog lényegét, az auditálást. Dianetika és a gradek. Itt mindenki szopóágon volt? Aki auditált már normálisan az tudja hogy totál fel tud hozni bárkit a legdurvább depresszióból és zürzavarból. Ezt miért nem ismerik el a kiugrottak?
Ilyet tényleg nem tudnak a cihológusok. A baj a körítéssel van. Ha nem ugrálnának annyit és nem harcolnának képzelt ellenségekkel, nem löknék a mentsük meg a világot dumát, akkor szép nyugiban működne a dolog mint pl az Agykontroll. És az emberek jobban lennének és nem becsavarodnának.

sertésmájkrém 2008.03.20. 17:18:56

:) Az ember hinni akar, fájhat az igazság, tehát vminek lenneie _KELL_ és erre épül a többi ... baromság.
Röviden.
Hajrá.

sethcica 2008.03.20. 17:37:33

Nem mennék részletekbe. Eleget ahhoz hogy meg tudjam itélni a dolog hatékonyságát. Nekem nagyon sokat segített és hiteles (nem a robot fajta)auditorok elmondása alapján másokon is.
Az igaz hogy végignéztem közben, hogy a dadogós dadogós maradt, a lúzer még nagyobb lúzer lett, tehát a "bárkit" tényleg nem állja meg a helyét. De csak van itt valaki...

aztaa 2008.03.20. 18:33:43

Kösz a válaszokat. Nem lettem nagyon meggyőzve. Ha valakitől akarok valamit, megkérem rá emberi szóval..

Vénróka: Milyen az amikor valaki clear, láttál ilyet? Miért olyan kiégett a szeme a tagoknak?
Miért kell tengerészgyakogságszerű kiképzés?

Te milyen képességekre tettél szert, azonkívül, hogy leléptél onnan:-)
Hogyan védekezhetünk amikor egy sció rászáll valakire, levelek, telefon személyi megkeresetés...
Tory videket láttam...jó fej

mazsi6000 2008.03.20. 18:55:07

sethcica:

A jó auditor ritka mint a fehér holló. Nem elég a képzés hozzá, akármit is mond az ember. Nem árt, ha minimum clrar az illető, magas tónuson és atom jó kommunikációval.

Amelyik auditor nem üti meg ezt a szintet, az nem fog elérni kiugró eredményeket szvsz.

A bénák meg berestimulálnak, és hülyébb leszel mint voltál.

mazsi6000 2008.03.20. 19:02:07

aztaa:
A clearekről: Akiket én ismerek valóban kiegyensúlyozottabbak a magyar átlagnál, és első dinamikán rendben van az életük. Márpedig a clear az első dinamikáról szól, semmi többről.

John 2008.03.20. 19:39:00

Mazsi, az egyház auditorainak 90%-a beresitmulál, életeket törve ezzel darabokra! Ők rosszabbak, mint a pszichoterapeuták! Technikailag bűn-nullák!

Reformer 2008.03.20. 19:56:25

sethcica: az auditálás tapasztalatom szerint bizonyos embereken valóban segít, de nem mindenkin. Nekem volt, amikor segített, egy kommunikációs problémám például kezelte. De voltak kudarcos ülések is, amikor nem jutottunk sehova.

Az egyik legnagyobb gondom az volt, hogy amikor tényleg elmondtam a sec checkeken meg az interjúkban, amit valójában gondolok és ami volt, akkor mindig szívtam utána.

Emlékszem, amikor utánanéztem egy témának a referenciák között, találtam egy kiadványt, amit David Mayo írt. Megkérdeztem a tanfolyamfelügyelő, hogy ki volt ez a David Mayo. Elég hamar az etikán találtam magam - az etika tiszt mindenáron azt akarta tudni, hogy mi a célom ezzel, hogy ilyeneket kérdezek, és miért nem mindegy nekem, hogy ki volt.

Reformer 2008.03.20. 20:05:21

"aztaaa: Én pl. azért pr-ozok, mert meggyőződtem róla, hogy a tech egy része(!) használható, sőt! Másik része, és sajnos az egyház ezt a részét erőlteti főként, nem ér egy kalap sz@rt sem. És nem szeretném, ha a működő dolgok is szemétdombra kerülnének az oda valóakkal együtt. A többiek nevében nem tudok nyilatkozni."

Ezt én is így látom, aztaaa.

mazsi6000 2008.03.20. 20:05:35

Reformer:
Az egyházi sea org sec checket azért ne keverjük az auditálással. Más a célja.
Nincs túl sok oka ha nem sikerül az ülés.
ezek lehetnek:
- az auditor béna
- a PC nem kész az ülésre
- túl magas gradiens
- nem a megfelelő processt futtatják

több most nem is jut eszembe.

Reformer 2008.03.20. 20:19:30

mazsi6000: a sec checket pontosan úgy kell futtatni, mint egy ülést, csak amit mondasz, az felhasználható ellened. Ennyi a különbség összesen, technikailag ugyanaz az eljárásmód.

Nekem abból lett elegem, hogy a sec checkeket arra használták a feletteseim, hogy bebizonyítsák, mekkora egy g*ci vagyok. Az az önbecsülésem, ami a szcientológia értelmes része segített növelni, előbb-utóbb egy ilyen ügy kapcsán odalett. A Sea Orgos pályafutásom végén már azt gondoltam, hogy én vagyok a legnagyobb f*sz a világon, és ha hozzám képest nézzük, a Csillag-börtönben csupa Terézanya lakik.

Aztán amint kiléptem a Sea Orgból, elkezdtem regenerálódni szellemileg és akkor szép lassan rájöttem, mekkora balek voltam és megértettem, hogy velem is volt baj, de az egyház is rendesen el van cseszve, sőt még a szcn tech-et is csak valamennyire működőnek lehet nevezni.

komper 2008.03.20. 20:46:53

yx irta: "Hogy miért nincsenek itt akkor [az OTk]? Talán, mert..."

Rogton beleer a kezed a bilibe.

"Mindenesetre nekem jobban tetszik bármilyen hit is a maga logikátlanságaival és "égbekiáltó" tévedéseivel, minthogy szén-oxigén-hidrogén molekulák keverékei vagyunk és most összekapcsolódtunk emberré, legközelebb meg trágyadombbá állunk össze.. "

Az hogy neked nem tetszik hogy csak molekulak kevereke vagy, sajnos meg nem jelenti azt hogy ez nem igaz.

Ligur 2008.03.20. 20:47:42

Reformer: azt mar irtatok, hogy regi konyveket nem lehet hasznalni. De mondjuk valaki eladhatja az e-meteret, ha mar nincs szuksege ra?

pl. Hasznalt e-meter felaron elado. Jelige: Csak sci tagoknak.

John 2008.03.20. 20:47:50

Melyik műsor volt az, amiben foglalkozott az illető a témával és ami majdnem az állásába került? Mi volt a csete-paté?

Reformer 2008.03.20. 21:06:14

"Reformer: azt mar irtatok, hogy regi konyveket nem lehet hasznalni. De mondjuk valaki eladhatja az e-meteret, ha mar nincs szuksege ra?"

pl. Hasznalt e-meter felaron elado. Jelige: Csak sci tagoknak."

Az Ebayről pld. leszedette az OSA az összes eméter aukció-t "copyright sértésre" hivatkozva.
Lásd: ebay.blog.hu/2008/03/04/szcientologia_es_az_ebay

Amúgy minden e-méter sorszámozott és a sorszámokhoz nevek tartoznak. Tehát ha nem tudod bizonyítani az eredetét szcientológusként és kiderült, hogy egy SP-től vetted, az többe fog kerülni, mint az árkülönbözet :)

Ligur 2008.03.20. 21:50:51

Reformer: sejtettem, hat igen, jol ki van talalva, es gondolom ezt is meg tudjak magyarazni pl. szemelyre van szabva. De miert akarjak mindenkivel megvetetni, hisz olvasmanyaim szerint csak ugyis egy bizonyos szint es tanfolyam utan lehet hasznalni. Telleg es mire tudna hasznalni egy public ha meg van hozza a tanfolyama es szintje?

Lego 2008.03.20. 21:55:23

Kezdetnek:

www.scientology.org/index.html?locale=hu_HU

Különösen a drogprevenció, és a társadalmi reform oldalak érdekesek.

Neduddgi 2008.03.20. 22:48:49

Igen, ezek a parasztvakítás fejezet...
Ha én bármilyen pénzszerzős egyházat alapítanék, biztosan tennék a célok közé olyat, ami társadalmilag megkérdőjelezhetetlen (ki ne akarná, hogy kevesebb drogos és bűnöző legyen??) ám nehezen dokumentálható és még nehezebben ellenőrizhető.
Egészen addig nincs is semmi probléma a karitatív dolgokkal, míg nem az a háttere, hogy "hiszen LRH technológiája működik", illetve hogy hány nyereségjelentést írtak a Csillag börtönben. Az tök szép, hogy a Narconon bármikor meg tudja lobogtatni, hogy hány kiskölyökből lett "Drogmentes Kapitány", de arra már nincs adat (mert nincs utánkövetés), hogy ezek közül hányan lesznek esetleg mégis drogosok. Arra van-e valamilyen hiteles és valós adat, hogy mondjuk a visszaeső bűnözők közül hánynál vált be a tech hosszútávon? Mert szép és jó, hogy ők ott bent "megtérnek", megteszik ezt más vallások hatására is. Aztán vagy kitart 24 óránál tovább, vagy nem. Viszont más vallások papjai ritkán példálóznak azzal, hogy az ő gyóntatásuk az egyedül üdvözítő megoldás a bűnözés felszámolására.
Félre ne érts Lego, a cél szép, a tevékenység jó, viszont a kommunikáció csúsztatás!
Nyilván már 1 megmentett/megjavított ember is számít, az én bajom a "100% sikerráta" kommunikációval van.

Lego 2008.03.20. 23:40:09

Neduddgi

"Ha én bármilyen pénzszerzős egyházat alapítanék,"
És ha nem pénzszerzőst alapítanál, akkor a célokat, és a társadalmi szuper dolgokat, amit teszel elrejtenéd?
Ezek nemcsak célok!
Ki a pénzszerzős? Tudtad, hogy LRH jóval a Dianetika előtt már többszörös multimilliomos volt regényíróként?
Van egy írás LRH-nak, a motivációs skáláról. Érdemes lenne beletekintened.


"100% sikerráta kommunikáció"
Hol? Az egyház saját publikációit végigolvastam többször... nem találtam olyat, hogy minden drogost 100%-al meggyógyítanak.
Olyat se, hogy minden LRH admin techet alkalmazó vállalkozás sikeres lesz. Ellenben olyat olvastam, hogy a drogosok 80%-a nem szokik vissza 2 éven belül. És olyat is, hogy a vállalkozások vezetői x% vélekedik úgy, hogy több szabadideje lett növekvő vállalkozása mellett. De ez sem 100%, ha jól emlékszem 70% körül volt.
De ezek nem stabil adatok. Járjatok utána.


"Arra van-e valamilyen hiteles és valós adat, hogy mondjuk a visszaeső bűnözők közül hánynál vált be a tech hosszútávon? "
Na ez a jó kérdés!
Én évekig kutattam valós, tehát egyháztól független adat után. Neked is ezt javaslom!
Mexikói börtönökben használják nagy eredménnyel... Egy ottani (mexikói börtön) weblapon talán leszedhetsz ilyen jellegű adatot.

Neduddgi 2008.03.21. 00:51:30

Na, akkor a fagyi picit visszanyal, jó? :o)

"Tudtad, hogy LRH jóval a Dianetika előtt már többszörös multimilliomos volt regényíróként? "

Láttál róla eredeti bankkivonatot, vagy csak mesélték neked, hogy így van?

Az első bekezdésem egyébként full félreértetted: Én arra írtam ezt, hogy ha elsősorban arra alapítanék egyházat, hogy abból gazdagodjak meg (és ne pl. írásból, hiszen ez a jótanács is LRH-tól származik), akkor mindenképpen bevennék a "repertoárba" olyan tevékenységeket, amiket bármikor elő lehet húzni a kalapból, ha kritika ér. Hogy lám-lám, olyan célért (is) küzdök, amit mindenkinek el kell fogadni.

Szocske 2008.03.21. 09:09:18

Lego 2008.03.20. 23:40:09:
> Ki a pénzszerzős?
A scientologia nevu bunszovetkezet. Ezt azert ne felejtsuk el a "jotetemenyek" elemzese kozben :-)

yx 2008.03.21. 09:43:32

sethcica: Én leginkább az etikai megkezelés és Sec Check részéről tudnék írni az auditálásnak, ezt inkább kihagynám. (Még a végén habzó szájú fanatikus szcn-ellenesnek tűnnék! Amit Reformer írt erről, egyezik a tapasztalataimmal.)

Reformer: Köszi, eszerint hasonló tapasztalataink és meglátásunk van.

komper: Neked elég, nekem nem a "csak". Ha szerencsénk van, én folytatom a szellemi utam, te meg szétesel atomjaidra, amit eltoltuk a biciklit. Drukkolok neked! :)

Lego: Tök jó lenne a belinkelt oldala az egyháznak, ha:
1. legalább egyszer végignézte volna valaki a felső vezetésből és annak szellemében adott volna utasításokat. (lsd. szcientológia hitvallása vs. valóság az orgokban, SO- kban)
2. nem az utánpótlás beszervezéséről és a jó pr-ról szólnának az "önzetlen" segítségek, amit mellesleg a "lúzer" szcientológusok csinálnak (ezt nekem mondta egy munkatárs) ahelyett, hogy haladnának a hídon.
3. nem a statokról szólna minden, és csak aztán az eredményekről, sikerekről.

ereses-fíd: A szcn e-méter "csak" egy bőrellenállás mérő, semmi köze nincs a TV2 csodamasinájához, mint ahogy a műsornak sem a szcn-hez.

Luxon 2008.03.21. 09:52:50

Kicsit árnyaltabb lett bennem a kép a szcí-ről, és az egyszeri pub szcíről, meg a vezetésről is.
(Értem miért nem érdemes pub szcível vitatkozni bármiről is: idézeteket nyom by copy paste, és a vezetésről, annak dolgairól halvány lila gőze sincs, kritikát nem ért, hisz nem is olvashat, lásd: minden kritika rossznak van beállítva eleve.)

Úgy látom a a felső vezetésre igazak eddigi elég sommás kommentjeim, illetve nekem az látszik hogy DM csupán a hatalomért/pénzért/szcí pozícióáért teper.
Lehet hogy nem menne át néhány alap auditon se?

Magyarázat lenne ez arra hogy miért túrt ki minden más személyt, aki esetleg valamit jobban tudott egy adott területen.

Ez annyira ismerős... :D

yx 2008.03.21. 12:02:42

vénróka: Nekem kapásból ez ugrott be a hozzászólásod olvasva: "Ahhoz, hogy konfliktus legyen, MINDIG jelen KELL LENNIE egy kívülálló harmadiknak.." :D
Csak te nem érted, demózd, hogy lehetne igaz, etika, kezelés, auditálás (a te költségeden!) a "kijavításodra", Sec Check.. öröm olvasni, hogy nem csak az én tapasztaltam érdekes hozzáállást az értelmező olvasást folytató tagokhoz.

Luxon 2008.03.21. 13:05:31

vénróka: három évig jártam (na jó kettő és fél) hittanra, de ha valamit nem értettem, nem dobtak a kutyák elé :) :(

Akkor kicsit vaskalaposnak tűnt az egész hittan, és begyepesedettnek.
Úgy tűnik minden csak relatíve az.
Pedig amennyi ütődött kérdést néha feletettünk! :D
Hú ugyanezért a szcí egyházban ezek szerint hetekig járkálhattunk volna etikai "nevelésre"?
Meg plussz auditra, tanfolyamra?

Luxon 2008.03.21. 13:06:18

És persze ezt nem ingyen!

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2008.03.21. 13:56:43

Höhö, az oldalamon a Student Hat-es anyag úgy készült el, hogy tanultam, és nem értettem az egyik bekezdést.

Ilyenkor természetesen alkalmazni kell a standard techet, és az MU keresése előtt meg kell nézni, mi volt az eredeti. ;)

Hát persze, hogy kimaradt két bekezdés. Na ezen nekibuzdulva szedtem össze a különbségeket...

Lego 2008.03.21. 15:07:49

vénróka

"Ha elfogadom a hülyeséget, békében lezárom a tanfolyamot, ugyanis a cucc az utolsó előtti oldalon volt."

Vagy te, vagy a sup, vagy mindketten megsértettétek a tanulási techet.

"Csak az volt a baj, hogy Sea Orgos pályafutásom elején, sőt egy misszióban és egy orgban volt egy-két tanfolyam, amin átmentem így, mert le kellett zárni, nem volt idő maszatolgatni, meg belekötni az anyagba. Veterán Sea Org tag lévén már nem volt ehhez kedvem. Elhatároztam, hogy kiállok az igazam mellett."

Hát ez az, lezártál így tanfolyamokat... sóőt átmentél, overtes lettél, egyenes út ide...!
Nincs is min csodálkozni...

Én tojok, és tojtam bárkinek a hülye nyomására...
ha valamit nem értek, akkor nem értek, és nem haladok tovább! Vagy ha mégis, és megőrülök, az az én felelőségem!
De te megmérettettél, és sajna nem jött össze.
Jobb lett volna leállnod már az első ilyen tanfolyamon, vagy rendesen letisztáznod.
Minek ez a sok zűrzavar mos már?

yx 2008.03.21. 15:19:53

Lego: Teljesen rendben van, amit írsz, ha soha nem voltál tagja sem az SO-nak sem az egyháznak. Nem láttad, nem láthattad, mi folyik belül, mennyire csak a statok számítanak, semmi egyéb. Így nem csoda, ha nem érted, amit vénróka és a többiek írnak. Én ütöttem meg a bokámat, mert szerettem volna rendesen befejezni egy szintet! Belinkelted jópárszor a pr-videót, ami sokaknak elnyerheti, sokunknak elnyerte annó a tetszését. De itt a hosszabb-rövidebb időt benn töltöttek próbálják megosztani, hogy mi a különbség az egyház pr-videója és a benn tapasztaltak között. Ha nem látod ezt, ne hidd el nekünk! Lépj be a szervezetbe. Nézz körül belülről is. Főleg, ha sok a pénzed!! :)

Tompika 2008.03.21. 17:29:50

A tech kb. azt takarja, hogy LRH átemelt néhány látványosabb gyakorlatot keleti vallásokból meg ezoterikus könyvekből, és improvizált köréjük valamit. Helyenként működhet, de többnyire csak önámítás.

Olyan, mintha egy trágyadomb tetejére tennénk egy koktélcseresznyét. Nem gondoltam volna, hogy a spiritualitásra éhes egyedek a trágyadombot is lenyelik.

Szocske 2008.03.21. 18:21:19

Nekem az itt leirtak alapjan a "tech" szorol a self-help konyvek, egy MBA for dummies, es a fehergalleros maffiozok minikezikonyvenek egyvelege jut eszembe, sok skizoid-paranoid ufos-idoutazos zagyvalassal higitva...
Vagy ez utobbi az ezoterikus benne? :-)

BOB 2008.03.21. 18:51:38

há' gyerekek, én azt se tudom, miről beszéltek. OT, Sea Org, clear, auditálás, SO, OSA, RTC, Narcon, vannak a szcientológiában egyszerű halandó számára is érthető dolgok, vagy az új nyelvet is meg kell tanulni?

Neduddgi 2008.03.21. 23:27:27

Hihi... nekem egyszer az IQ-teszttel volt gondom. Szerintem mai napig benne van a hiba. :o)
Annyi történt, hogy kitöltettek velem egy IQ tesztet és az egyik kérdésnél nem volt olyan válasz, ami a kérdésre helyes lett volna. Szerintem sima gépelési hiba volt csupán, gondoltam, szólok. Na, mehettem fűhöz meg a fához, sőt, a vargához is elküldtek, mindenki nézte, közölték, hogy annak az a helyes megoldása, hogy... Mondom, kizárt, mert a feladat úgy szól, hogy melyik az a betű, amelyik elsőként ismétlődik a mondatban. Menjünk végig betűnként és nézzük meg, hogy melyikkel találkozunk újra. És ilyen megoldás pedig nem szerepel a válaszlehetőségek között. Nem baj, a teszt jó! Kb. az 5. "illetékes" elvtársnak való magyarázásom után feladtam... Ő annyit mondott, hogy bár jó a teszt, azért ellenőrizni fogják. Itt fejeztük be, azóta nem tudom, mi van, szerintem változatlanul hülyeséget fogadnak el jó válaszként. Pedig csak annyi kéne, hogy 1. megváltoztatják a válaszok egyikét VAGY 2. a feladat kiírását módosítják úgy, hogy "az alábbiak közül melyik...". Ennyi lenne, csak be kéne ismerni, hogy bocsi, félregépeltük/félrefordítottuk. Apróság, de a hozzáállás akkor is érdekes.
(Arról már inkább ne is beszéljünk, hogy mennyi értelme van egy olyan IQ mérésnek - és utána az "emelkedett az IQ-d, hurrá" lelkendezésnek - ahol 2 db teszt áll rendelkezésre és felváltva bár, de többször is kitöltetik az emberrel. Csak a nagyon hülye nem tanulja meg a válaszokat idővel.)

mazsi6000 2008.03.22. 12:03:30

bob:

Meg kell tanulni. Ez így van kb 1000 más dologgal is.
Én Pl pókerezem. De ha te nem, és megnézel egy profi által készített oktatóvideót akkor a negyed részét sem fogod érteni.
Nem fogod tudni mi az a: 3bet, 3bet pot, cold call, insta call, monster hand, EV, nut, slow play, vaklopás, folytató nyitás, potkontroll, LAG, TAG, stack, hand range, és még folytathatnám a végtelenségig. De ez nem azt jelenti, hogy ezek értelmetlen szavak, és nincs mögöttük jelentés, csak akit nem érdekel az nem tölti vele az idejét, hogy megtanulja ennyi. Én pl egy növénynek sem ismerem a latin nevét, a kertészek meg igen.

Neduddgi 2008.03.22. 12:50:12

Annyi különbség azért talán van, hogy LRH olyan dolgokat is átnevezett, meg olyan szavakat is "kreált", amiknek amúgy van hétköznapi, általánosan elfogadott megnevezése. Ugyanakkor a tudományosság látszatát az mindenképp erősíti, ha telenyomja "szakszavakkal". Mint ahogy a közösséget is jobban összetartja a "közös nyelv". Utóbbi a gyerekeknél is megfigyelhető, elég gyakori, hogy "titkosírást" vagy "titkos jeleket" találnak ki maguknak, csak hogy különleges szövetséget alkothassanak. Lényegében ezt csinálta LRH is. A "tudományt" tudományossá tette a sok szakszóval, egyúttal teremtett egy "titkos nyelvet" is, amit megismerve valami különleges tudás birtokában érzi magát a delikvens és jobban kötődik a csoporthoz.

BaNG 2008.03.22. 16:08:16

Nekem az a vicces, hogy tele van a sci szöveg rövidítésekkel, meg angol szakszavakkal, miközben váltig állítják, hogy minden szó jelentésével tökéletesen tisztában kell lenni. Ez így is van, ha olyan száraz szakszöveget olvas az ember, aminek minden egyes mondata óriási jelentőséggel bír. De aki hatékonyan akar információt közölni, az nyilván egy kicsit szórakoztató is akar lenni - legalábbis egy kicsit. Ahol is máris kevésbé fontos minden szó :D. Bár 'technikailag' képes az agy minden beérkező információt feldolgozni megfelelő kondicionálás mellett, erre a való életben nem nagyon van szükség szeritntem. És ennek ellenére a sci egy egész kis ideológiát farigcsált a 'tökéletes megértés' köré...

Ligur 2008.03.23. 16:25:05

venroka: hat nem tudom, de szerintem konnyen beazonositanak teged, mert sok ilyen eset meg Los Angelesben sem tortenhetett meg. :D

komper 2008.03.24. 10:32:13

"Neked elég, nekem nem a "csak". Ha szerencsénk van, én folytatom a szellemi utam, te meg szétesel atomjaidra, amit eltoltuk a biciklit. Drukkolok neked! :) "

Pont arra probaltam ramutatni, hogy ez nem a te dontesed. Van legalabb egy B-terved arra az esetre, ha kiderul hogy a fold megsem Xenu bortonbolygoja?

yx 2008.03.26. 09:00:11

komper: Én biztos vagyok benne, hogy a Föld nem Xenu börtönbolygója! Hitem -a szcientológia- szerint az igaz, ami számodra (számomra) igaz! Viszont meggyőződésem, hogy Xenu LRH egyik démona, aminek egy egyre befordultabb és üldözési mániásabb vallásalapító helyett mostanra sokmillió szcn és anti-szcn adja az energiát. Így valóban igazzá válik a Xenu-bugyutaság! Nektek!! :D
Ja, ha mégis "csak" fehérje-zsír-szénhidrát-víz komplexumok vagyunk és a végén villany-lekapcs jön, én nem érzem, hogy sokat veszítenék!
süti beállítások módosítása