Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Több mint 10 éve halott, de még mindig el akarnak neki adni valamit

2019. július 17. - Reformer

A Facebookon láttam, ehhez nem is kell kommentár...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr6414967846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TellVilmos 2019.07.18. 17:30:56

Ilyen az ha hiányos a nyilvántartás és nem frissítik benne az adatokat. Anno amikor én csináltam calloutokat, ha valaki kérte, hogy szedjék ki a nyilvántartásból, akkor azt jeleztem a CF felé. Mint kiderült, ez nem annyira érdekes. Rajtam kívül nem vették komolyan mások, ami a KSW1-ben benne volt, hogy ha menni akar had menjen. Úgyse érünk vele semmit. azóta látom, hogy engem sem akarnak hagyni, hogy menjek az utamra. És az is látszik, hogy viccesen szar a CF-jük. éha amikor egy kis zöldfülű levélregisztrátor be akar vágódni nálam és próbál valami közös realitást találni és kérdezgetni kezd a levélben, valami nagyon bevezető tanfolyamról és hogy akarok-e még többet? Közben látszik, hogy már az sincs meg az adott nyilvántartásban, hogy Sea Org tag voltam és más "szinten" álltam anno. :)
Vicces.
süti beállítások módosítása