Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Egy házba zárt közösség

2019. március 09. - Reformer

Kapcsolódó bejegyzés:

A teljes Xenu történet magyarul 

Gondoltam, újra előveszem ezt a témát, emlékeim szerint ezen rajzfilmes feldolgozásról még nem esett szó. A hírhedt/legendás South Park rajzfilmsorozat 137. része (9. évad 12. epizód), az Egy házba zárt közösség a szcientológiával foglalkozik kizárólag.

Egy kb. másfél perces rész egy-két részletet leszámítva viszonylag pontosan mutatja be azt, amit a szcientológusok csak az OT III-as szinten tudnak meg először:

 

 Ha valaki kíváncsi rá, a teljes részt itt lehet megnézni (tárgyi tévedések vannak benne, de amúgy szórakoztató):

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr1014678786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bgisi 2019.03.09. 13:07:30

Pár napja néztem meg újra az epizódot, fent van az indavideon is. Fergetegesen jó!
:-))))

LeilaX 2019.03.09. 13:14:27

A szci eredettörténet amit kb 30 millióért árulnak.....
Nagyon gáz!!!!

DaDPool 2019.03.09. 14:26:03

@LeilaX: ha még csak ez lenne gáz....

Sandor Zsolt 2019.03.09. 23:11:59

Gondolom most tényleg be vannak zárva...

LeilaX 2019.03.10. 08:09:47

Azert erdekes hogy ide egy szci sem kommentel.... :DDDDDDD

Orbánviktor 2019.03.10. 08:58:36

Engem nagyon érdekelne, hogy mi történt a volt SEA ORG tagokkal, azokkal akik az igazi kemény magot alkották.
Milyen szerepet töltenek be a társadalomban?
Mennyi az esélye annak, hogy emberi sorsok felett döntenek?
(HR-esek, managereknek adnak tanácsokat)
Mennyi az esélye annak, hogy az évek alatt megszerzett inforációkkal hasonló köröknél házalva befolyásóljanak, rossz hírt keltsenek.

Egyszer az egyik barátom ellen, aki történetesen pszichológus volt, egy rakás rossz dolgot mondtak, arra hívatkozva, hogy egy másik sci az ő régi gyerekkori barátja volt, és hogy az
infó teljesen megbízható forrából van. Én elhittem, és megszakítottam a kapcsolatomat vele.

znagy6666 2019.03.10. 10:46:52

@Orbánviktor: Szia!
"Engem nagyon érdekelne, hogy mi történt a volt SEA ORG tagokkal, azokkal akik az igazi kemény magot alkották. Milyen szerepet töltenek be a társadalomban?"

Társadalomban, ott nem nagyon találták meg helyüket. Ez olyan mint a Vietnámot megjárt veterán katona amikor visszakerül az amerikai társadalomba. Elég sok közülük begolyózik.

Akikről én tudok:
Részben támadják a egyházat. Némelyik CIA nak, NASA nak dolgozik. Megjegyzem, némelyik már eleve kettős ügynök volt a kezdetektől fogva. Nagyon, nagyon, nagyon érdekes.

www.wanttoknow.info/mind_control/scientology_remote_viewing#1940s

Ezen a linken találsz egy listát kronológiai sorrendbe szedve. A felső mag távozásáról, titkoszszolgálati és kormány átfedésekről, valamint arról, hogy mire használták fel őket.

Dudás Diána 2019.03.10. 11:21:35

@Laci12: @Sandor Zsolt: @LeilaX: @csíkágó: @Zolifree: @DaDPool: @Aleister Crowley:

Épeszű embert nem érdekelne egy ilyen badarság, scifinek nagyon gyenge, mesének és rajzfilmek meg bugyuta, még a kisfiamat sem kötötte le. 1 perc után mondta: hé Apu Apu Apu, nézzünk inkább sárkányost!
Az meg végkép nem fér a fejembe, ha Hubbard köztudottan scifi író volt, hogy merülhet fel bárkiben is, hogy egy ilyen xenu történetnek bármi valóság alapja van? Ennyi erővel azt is vitathatnánk, hogy a Hófehérke és 7 törpe írója , hogyan vágott át minket, mert még nem találkoztunk törpékkel.
Egyáltalán miért kell erről beszélni? Normális ez?
Figyeltem egy ideje már ezt a blogot, de komolyan egyre rosszabb. Ezek a dilis hozzászólások. Rosszabbak vagytok, mint a Jehova Tanúi. Én még azt gondoltam, megtudok itt valamit. Hát megtudtam. Nem gyógyultatok ti ki az egyházból egyáltalán. Ugyanazt pörgetitek tovább, miközben azt hiszitek, hogy kijöttetek. Ti is épp úgy be vagytok ragadva. Ebben a Nagy Zoltánban is csalódtam, egyik hozzászólásában üti a másikat, vagy takargatni akar valamit. Laci12 meg egy Szcientológia ügynök, Sándor Zsolt és LeilaX simán csak eszelősek. Ez az Aleister Crowley egy veszélyes örült, felettünk állónak képzeli magát.
A Péter, ennek a blognak a vezetője, hát most néztem meg az Interneten a fotóját. Egy megkeseredett ember aki mosolyt kényszerít az arcára. Már értem őt a simulékony stílusból és reakcióiból. Engem egy olyan kígyóra emlékeztet, akinek épp most léptek a farkára.

Van néhány normálisnak tűnő hozzászóló, de azt nem értem, hogy miért égetik itt ezek közt magukat. Nem fogom pazarolni erre az időmet, az Interneten amúgy is fönt van minden hír, ami itt megtalálható, sőt még hamarabb is megvannak.

Bögreőr 2019.03.10. 12:05:50

@kissgabor7804: nem ismerek olyan embert, aki teljesen rendben volna lelkileg. Nyilván vannak fokozatok: van itt olyan hozzászóló, aki legtöbbször csak kötözködik, okoskodik, spekulál és nem igazán tesz hozzá érdemben a dolgokhoz. A bloggazda, aki már csak a neve vállalásával is nagyobb támadási felületet ad, próbál objektív lenni, ahogy még 1-2 hozzászóló. A szcientológia egyoldalú propagandája elleni harc nemes ügy, közben nyilván az lenne az ideális, vagy a fontosabb, hogy a saját lelki egészségét rendben tartsa mindenki.

Sandor Zsolt 2019.03.10. 12:11:55

Jó nekem már az is durva hogy egy bazi nagy pörgö és iszonyatos sebességekel száguldozó gömb külfelületére tapadva repdesek. Habard hadnagy szépen megmondta hogy ö még olyan rotáló tárgyat nem látott melyre dolgok tapadnak. Mondjuk én sem láttam ilyen totálra megbolondult pörgö tárgyat mely csak az eretnekek érdekei kedvéért hajlandó a centrifugális taszitó erö helyett gravitációt vagyis egy vonzó jellegü eröt létrehozni. Legalább vagy pár száz ével ezelöt a sötét középkorban az megvolt inkvizició az intézménye melynek megvoltak a "Super Power RD" hez nélkülözhetetlen vallási eszközei.

LeilaX 2019.03.10. 12:46:54

@kissgabor7804: Csá! :DDDD Nem fogsz hianyozni ne aggodj. :)

Orbánviktor 2019.03.10. 13:37:24

@kissgabor7804:
Kedves kissgabor7804, egyedül engem nem vettél bele a listába amikor kiosztottad a hozzászólókat.
Annyira jelentéktelen vagyok, hogy nem is vettél észre, vagy én lennék a normálisnak tűnő hozzászóló?
Az elköszönési stílusod a DoriB-re emlékeztet.

sciclubtag 2019.03.10. 17:10:00

@kissgabor7804:

Mi verte ki a biztosítékot?
Úgy olvasom, hogy vannak jó meglátásaid, de miért gondolod, hogy az a legjobb módja a véleményed kinyilvánításának, ha megpróbálod megbántani az itt felszólalókat.
Mindenki elmebeteg Te is én is és a többiek mindannyian, csak a betegségünk foka, a tudatosságunk hiányának mértéke más-más. Ezen nincs mit szépíteni, tenni viszont van mit ellene. Ennek a blognak szerintem egyik célja; a tudatosság mértékének növelése a scientology üzletággal kapcsolatban.
Ebben lehet részt venni és lehet ettől távol maradni.
Régebben nem értettem azokat az embereket akik sportot űznek abból, hogy végigszenvednek filmeket, sorozatokat, könyveket, hogy a legkülönfélébb fórumokon kritizálhassák, ócsárolhassák. Mindegy, hogy jó vagy rossz, színvonalas vagy silány, mindent leértékelnek. Minek nézik, olvassák, ha nem tetszik nekik? Mert elmebetegek. Az elméjüknek van egy funkciója amely önnön nagyságát úgy fedezi fel, hogy a bizonyos dolgokat értéktelennek nyilvánít, ezzel önmagát fölé helyezheti. A silánynál nem nehéz jobbnak lenni, azonban ha egy jó minőséget kritizálhat valaki, akkor úgy véli, hogy erősebb, jobb, okosabb, de mindenképpen e minőség felett áll. Most már értem ezt a mechanizmust és közvetve ennek a blognak köszönhetem, az itt kapott információk vezettek el oda, hogy megérthessem.

A nézőpontok változnak, az emberek változnak, a kamatlábak fluktuálnak. Minden alakul, formálódik a világban és ha a nézőpontod esetleg megváltozik, mert megértesz dolgokat amiket korábban nem értettél, új felismeréseid lesznek, talán meglátsz ebben a fórumban is néhány olyan dolgot, ami segíti a tudatosságod fejlődését.
Mondok egy példát. Itt van ez a South Park rész.
Amikor először láttam, még fogalmam nem volt a sci bűnszervezeti mivoltáról, viszont rendkívül viccesnek találtam a történetet és a szemléltetést. Ajánlottam valakinek, aki keményvonalas sci volt.
Teljesen kiborult rajta, hogy ilyet nézek, azt mondta, hogy ilyen szarok viszik romlásba a világot. Kérdeztem, hogy mi alapján mondja, hiszen nem is nézte végig. Azt mondta, hogy Ronnal nem illik viccelődni és az egyház egy szent dolog, azt kifigurázni bűn. Mondom neki, hogy nézze meg és utána értékelje. Nagy nehezen rávette magát és megnézte. Azt mondta, hogy semmi extra, igazam van, csak egy hülye paródia, de nem nevetséges. Később ez az ember, amikor elhagyta a nyáját, úgy beszélt erről a rajzfilmről mint az egyik legviccesebb South Park epizódról és mindenkinek ajánlotta akinek tudta, mondván nagyon jól szemlélteti, hogy mennyire hülyeség a szcientológia.
Döntsd el magad, hogy tudatosult az illető, vagy elhülyült. Mindenesetre azt elmondom neked, hogy ha ez a blog és "kígyó" Péter könyve nem lett volna, az említett illető még mindig lelkes tapsolója lenne a szent embernek és a humorérzéke is sekélyesebb lenne.

sciclubtag 2019.03.10. 17:20:30

@Orbánviktor:
"Annyira jelentéktelen vagyok..."
Hogy feltételezhet ilyet uram? Dehogy is, nyilván a másik okból nem lett megemlítve a neve, ahogy az enyém se.
Egyébként Laci12 és DóriB69 (nem emlékszem pontosan a számára, csak arra, hogy megfordítva "franciázás" élvezetére akart utalni) karakterekhez hasonlítani valakit itt a legnagyobb sértés. kissgabor7804 biztos vagyok benne, hogy nem az a kör. Ugye? @kissgabor7804:

Sandor Zsolt 2019.03.10. 20:03:02

kissgabor7804 : Még hogy eszelös vagyok ? Engem nem zavar. Mégis mit vártál el a sciefitöl, vagyis a Habard hadnagy tanitványaitól ?

epertorta 2019.03.10. 22:54:56

@kissgabor7804: A kisfiadat nem kötötte le? Minek nézetted vele? A South park nem gyerekeknek hanem felnőtteknek készül.

Sandor Zsolt 2019.03.10. 23:47:10

kissgabor7804 Te nagyon negativan nézel a pozitiv Világunkra. Habard megmondta hogy a kritika soha nem jóindulatú és mindég valami jó kis O-Ws állnak a háta mögött. Szóval nagyon érdekelnének ezek a büncselekvéseid.

norbert79 2019.03.11. 09:35:07

@kissgabor7804: Minden szakítás egy folyamat, ami akár évekig, évtizedekig is eltarthat. Én kívülálló vagyok, talán ezért is tűnhetek "normálisabbnak", én sose éltem abban a világban mint bármelyik kilépő itt. Nekem szerencsére megadatott, hogy megismerjem világukat úgy, hogy közben sem elmém, életem, lelkem és pénzem nem kell feladjam. Pár sorral feljebb olvastam egy háborúból visszatért katona hasonlatát, szerintem nagyon jó hasonlat.
Részedről viszont nem értem a kiborulást: mit vártál? Mire számítottál, mikor idejöttél tájékozódni? Miért nem tetted fel a kérdéseid, ha voltak? Kicsit olyan vagy, mint az egyszeri lány, ki nem árulja el mit akar, de szakít, csak mert nem kapta meg amit akar, de azt soha nem árulta el az mi volt. Viszont ha te magad sem tudod mit szeretnél, akkor tőlünk hogy várhatod el, hogy megadjuk?

norbert79 2019.03.11. 09:45:43

@Sandor Zsolt: A kritika mindig hasznos, mindegy, hogy hogy tálalják. Azt, hogy mit kezdesz vele, rajtad áll. Hubbard egy sikertelen ember volt, állandó önigazolásra volt szüksége, meggyőződéses alapon élt. Hubbard, hiszed vagy sem, önbizalomhiányos volt, viszont ezt meggyőződéssel, kényszeres viselkedésével kompenzálta. Rögeszmés volt, így kizárta azokat, akik más véleménnyel voltak mint ő, vagy manipulálta őket. Kritikusok, pszihológusok ellenségeinek tekintette, mert nem tudta elfogadni azt, hogy a világ nem úgy működik, ahogy ő szeretné, életútjánál semmi sem bizonyítja ezt jobban.
Miért mondom ezt? Mikor a tanok alapján próbálsz élni, ne feledd, hogy nem örök érvényű igazságok alapján éled életed, hanem egy ember saját jellemét tükrözöd vissza, nem saját magad jelleme szerint éled életed.

DaDPool 2019.03.11. 10:10:31

@norbert79: azzal vitatkoznék, hogy Hubbard sikertelen ember volt. (Minden más megállja a helyét : paranoiás idióta volt) Gondold végig: csak felépített egy kvázi vallást, vagy tudja mifenének lehet ezt hívni. (Talán egy pénzéhes piramis játékkal foglalkozó bűnbanda) Mi ez ha nem siker? Persze kritizálhatjuk, mert alapvetően tükrözi a Hubbard féle agyrémet, de ez előtte nem volt. Most már van. (Remélem nem sokáig, a sok jó és hiszékeny ember miatt).
A véleményem - ha valaki bármiféle produktumot előállít és az világméretű lesz. akkor az bizony sikeres. Hasonlítanám az atombombához. Ami egy szörnyű találmány, de önmagában egy sikeres találmány.
Bár ennek a Sci-nek nem tudom milyen pozitív hatása van, hacsak nem az, hogy rájöjjünk ez kell, hogy később felismerjük a hasonló átveréseket.

Sandor Zsolt 2019.03.11. 12:12:05

DaDPool: Nincsennek nukleáris fegyverek. Itt az elme háborúja folyik. Eretnekség és félretájékoztatás van. A nukleáris fegyverek csak "gondolatbálványok". Bármikor bebizonyitom hogy ez így van.

norbert79 2019.03.11. 13:11:29

@DaDPool: Volt a szcientológia előtt is és utána is lesznek sajnos ilyenek, mindig megtalálják ezek a csoportok azokat az embereket, akiket be lehet palizni. Siker relatív dolog, mert ha sikerült megölnöd 100 embert lehetsz te sikeres a gyilkolásban, attól még gyilkos vagy... Erősen sarkított, de talán érted mire gondolok :D

DaDPool 2019.03.11. 15:50:47

@norbert79: Erre gondoltam én is. A józan ember nem tekinti az effajta sikert érdemileg elfogadhatónak.

Én viszont már csak arra vagyok kíváncsi , hogy ez a rendszer meddig tud önfenntartó maradni? Meddig lesznek bepalizható emberek? Mert ez egy piramis játék, emberi piramis játék. De mint minden piramis játék egyszer vége szakad, mert több lesz a panaszkodó ember, mint akit bepalizhatnak. A legtovább működő pénzügyi piramis játék 20 évig ment (Lou Pearlman), de ez már annál is tovább jutott. Hol lesz a vége?

znagy6666 2019.03.11. 16:19:02

@DaDPool: @norbert79:

Habár nem lettem megszólítva, kettőtök közt folyt az eszmecsere, mégis hagy füzzek hozzá valamit:

"azzal vitatkoznék, hogy Hubbard sikertelen ember volt. (Minden más megállja a helyét : paranoiás idióta volt) Gondold végig: csak felépített egy kvázi vallást, vagy tudja mifenének lehet ezt hívni. "

Hubbard nem önerőből építette fel Szcientológia egyházat.

Ha olvasol angolul ezen a linken megtalálható az a dokumentum mely tényekkel igazolja, hogy több csoport és szervezet hozzájárulása kapcsán jött létre a jelenlegi állapot, amit most a ,,Szcientologia" problémaként ismert. Hosszú, de tanulságos anyag.

www.wanttoknow.info/mind_control/scientology_remote_viewing#1940s

A Szcientológia egyház az American Intelligence Community érdekközösséggel együttműködő szervezet a mai napig.

Ebbe az érdekközösségbe tartozik pl. CIA, NASA, NSA, DIA, FBI, stb.

A Hubbard sikere vagy sikertelensége nem közvetlenül járult hozzá ezen csoporthoz, bár szerepe van benne.

Fél életem LA ban töltöm.

Egy érdekes saját tapasztalati tényként említem meg, hogy pl. itt az LA Org szoros együttműködésben dolgozik a helyi rendőrséggel. Az egyház biztonsági felügyeletét részben itteni rendőrök látják el. És nem Org staff fizetésekért, ezt hangsúlyozom! Egyiket ismerem közülük. Ha egy nézeteltérés történik a környéken egy szcientológus és egy nem szcientológus közt a rendőr részrehajló és nagy eséllyel a szcientológus javára dönt. Nagyon egyszerű okból kifolyólag, mivel zsíros másodállást kap az egyháztól. Clearwateben még szorosabb a kapcsolat a hatóságok és az egyház között.

"Én viszont már csak arra vagyok kíváncsi , hogy ez a rendszer meddig tud önfenntartó maradni?"

A fentiekből vélhető, hogy a Szcientológia nem önfentartó, hanem egy másik nagyobb egység része.
Az egyházat megdönteni ugyan nemes feladat, de sok minden mást is dönteni kéne vele.

norbert79 2019.03.11. 16:37:58

@znagy6666: Igen, jó, hogy említed, anno Mark Bunker, az Angry Gay Pope és Tony Ortega is láttatott cikkeket erről, vagy feldolgozták ezt a problematikát. Clearwater-re is igaz, de igen, Kaliforniában elég aktívan van együttműködés, ahogy az évek alatti cikekkből leszűrtem. Tényleg, ha egyszer lesz lehetőséged, ha még kinn élsz, lehet dumálnod kellene Tory ‘Magoo’ Christman-nal is, nagyon jó arc szerintem. :) Én szívesen tenném, ha megtehetném...

DaDPool 2019.03.11. 17:34:46

@znagy6666: háááát az az oldal egy nagy humbug. :) De viccnek jó. Mondjuk ott is alapítónak írják Hubbardot, tehát övé az érdem, de a többi ..... időnként felkacagtam. Jópofa.
Ezzel az erővel a Hubbard életeseményeket a világ bármely emberével fel lehet cserélni. Pl.:

Thursday, 20 April 1950
CIA's mind control program Project BLUEBIRD is authorized. CIA-contracted psychiatrists begin secret experiments with ice-pick lobotomies, electroshock, hypnosis, pain, and drugs, including cocaine, heroin, and LSD. In coordination with the Veteran's Administration, U.S. military veterans are used as unwitting subjects for many of the experiments.[9][8]

Tuesday, 9 May 1950
DadPool édesapja ifjú diplomásként felvételt nyer a Kohó és gépipari minisztériumba, ahol még sosem halott az elme kontrollról, bár a munkatársai és főnökei a meggyőződése szerint az alatt vannak.

Semmi kapcsolódást nem találtam a CIA és ő közte , azon kívűl , hogy volt LA.-ba. De azért vicces.

znagy6666 2019.03.11. 17:50:17

@DaDPool: @norbert79:

Még egy érdekesség, ami elgondolkodtató lehet.

Ingo Swan en.wikipedia.org/wiki/Ingo_Swann
Hal Puthoff en.wikipedia.org/wiki/Harold_E._Puthoff

Ingo és Hal 1967 ben csatlakoznak a Szcientológiához, nem sokkal korábban, ahogy Ron bejelenti az OT III felfedezését, melybe majdnem belepusztult.
ron's jurnal 67 www.freezoneearth.org/Prometheus04/otThree/preot3/rj67.htm

Ingo belépését követően még 2 évig a United Nations New York-i titkáraként dolgozott, Hal Puthoff pedig NSA (National Security Agency) alkalmazott.

Érdekes módon Hubbard, 1 September 1966 lemond az összes Szcientológiai szervezet igazgatóságáról. Melyet nyilván nem önszántából tett.

Az OT III - xenu történet megírásának igen sok köze van a fent említett 2 úriember szcientológiába történő belépéséhez. Az OT III valójában egy nagyon ügyes implant (Hypnosis).
Az egyház a saját tagjait hipnotizálta (ja) ezzel.
A hipnotikus hatása nem rám hat vagy rád hat aki elolvasod, hanem azokra, akik végigmennek az egyházi ranglétráján (Hídon), hogy a oda jussanak hozzá.

Hubbard ezt több mint valószínű, hogy megrendelésre írta, vagy közelebb járok az igazsághoz, ha úgy fogalmazok, nagyon ügy tűnik, hogy "kötelezve" volt rá.

znagy6666 2019.03.11. 18:02:31

@DaDPool:

"Semmi kapcsolódást nem találtam a CIA és ő közte , azon kívűl , hogy volt LA.-ba. De azért vicces."

Talán, még kell egy kis idő hozzá:-)) De ha neked nincs, hát nekem úgy is rendben...

DaDPool 2019.03.11. 18:33:19

@znagy6666: Vezesd le a két beírás mennyire kapcsolódik egymáshoz? Mi az ok és az okfejtés magyarázata? Miért következik ebből az, hogy a CIA-nak dolgozott? Vagy kapcsolódott. (Mondom én, hogy bármiféle bejegyzés lehet ott)

1951
Office of Policy Coordination (OPC), where E. Howard Hunt is working, is merged with CIA. Over the coming years, during his CIA career, Hunt has other occasions to work with Lucien Conein, who is on contract to CIA.[1]

January 1951
L. Ron Hubbard introduces the "Theta-MEST Theory" stating that thought (Theta) is separate from the physical universe (Matter, Energy, Space and Time—MEST): that Theta can operate in and with MEST, that Theta can consider itself integrated with MEST, and that Theta can consider itself to be MEST, but that creative thought and perception reside in Theta, not MEST.[14]

znagy6666 2019.03.11. 20:01:34

@DaDPool:

"Miért következik ebből az, hogy a CIA-nak dolgozott? " Azt kérded Ron a CIA nak dolgozott e?

Olvasd el újból amit írtam.

" hogy több csoport és szervezet hozzájárulása kapcsán jött létre a jelenlegi állapot, amit most a ,,Szcientológia" problémaként ismert. Hosszú, de tanulságos anyag."

Én ilyet nem állítottam. És a dokumentumban sem találtam ilyen állítást.
Azt viszont igen, hogy több en.wikipedia.org/wiki/United_States_Intelligence_Community csoportba tartozó intézmény munkatársai viszont dolgoztak az egyházban.

DaDPool 2019.03.11. 20:15:32

@znagy6666: Oké, de ez nem jelent kapcsolódást, se oda, se vissza. Max egy jó kis összeesküvés elméletet. Amit szerintem direkt tettek oda, illetve szúrtak be a szövegbe, utalva a "valamire" Mert ugye a SCI szeret azért ködösíteni , valljuk be.

Sandor Zsolt 2019.03.11. 20:21:26

znagy6666 : Ha igaz amit írsz, akkor nem csoda hogy kémkedéssel vádolják öket.

znagy6666 2019.03.11. 20:41:48

@DaDPool: Íigy van. Szerintem is ködösítenek.

znagy6666 2019.03.11. 20:48:00

@Sandor Zsolt: Igen, Magyarországon kémkedéssel is vádolják őket. Ennek örülök. Itt viszont viszont hivatalosan nem vádolják őket ezzel. Max. néhány blogon, valamint ha cikkek megjelennek róluk és az alatt a komentekben.

Magyarország sokkal előrébb jár ezen a téren.

znagy6666 2019.03.13. 19:36:24

@DaDPool: @znagy6666:

Még egy érdekes olvasmány a Szcientológia mocsaráról és az általuk végzett kémkedésről.
orthochristian.com/91070.html
süti beállítások módosítása