Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Curtis- ügy, 2. felvonás

2019. február 22. - Reformer

Született pár cikk azóta a témában:

Curtis és a szcientológus kamurehab esete (Drogriporter)

Csapdába csalta Curtist a szcientológia egyház (Ripost)

Kamuelvonón járhatott Curtis, és a szcientológusok közé került (HVG)


Sőt az érintett is megszólalt (mindkét hivatkozásra kattintva meghallgatható a beszélgetés):

Curtis bocsánatot kért Balázstól (index-velvet)

Curtis másodszorra már felvette a telefont Balázséknak (index.hu)


Meghallgattam tegnap reggel azt a beszélgetést.

Természetesen minden tiszteletem az övé, hogy a nagy nyilvánosság előtt felvállalta függőségét, és megoldást keresett.

Valami nem stimmel azonban a kérdéseire adott válaszaival.

0) Végig elkerülte a beszélgetés során, hogy megnevezze az intézményt. Ha annyira bejött neki, akkor ez minimum furcsa.

1) Olyan megoldást keresett, ahol nem átszoktatják más szerre, például "pszichiátriai drogokra". Ezt a kifejezést elsősorban a szcientológusok, illetve az Állampolgári Bizottság az Emberi Jogokért fedőszervezetük használja. A "nem átszoktatunk másra" pedig a Narconon egyik rendszeresen használt érve a Hubbard-módszer mellett.

2) Ennek ellenére később kérdésre válaszolta azt mondta, hogy pszichiáterekkel is beszélt, azok is segítettek a program során. Ez egy kissé ellentmond annak, ami miatt eleve odament. Nekem továbbá úgy tűnt a hanglejtéséből, hogy kissé elbizonytalanodott, amikor ezt mondta, mintha csak ráhagyná Balázsra, hogy "ja, ja, pszichiáterek is voltak ott."

3) Amikor direkt kérdést kapott, hogy szcientológusoknál volt-e, vagy sem, mindkétszer volt egy 2 mp-es szünet a válasz előtt (hogy "nem"). Az összes többi kérdésre azonnal, szünet nélkül válaszolt.

4) Hozzátette továbbá a Narconon / Drogmentes Maraton stb. kedvenc védekezését is, hogy "ennek semmi köze a valláshoz".

5) A munkatársak szerinte volt drogfüggők, ami egy bevett gyakorlat a Narcononnál.

--------------------------

Szóval, én továbbra is biztos vagyok benne, hogy a Narconon programot csinálta/csinálja, de sejthető okokból ezt nem vállalja fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr6514642520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PTS level III. 2019.02.22. 10:02:17

A szcientológus kötődést tagadó ALAPMŰ még mindig, és személyes kedvenc:
youtu.be/DEu2ZsAdsEs
Ennyi béna nem-választ ilyen rövid idő alatt... :D

Azóta nem változhatott sokat a leányzó fekvése.
A "szcientológia" szót lassan már kínosabb a szánkon kiejteni, mint Voldemort nevét a Harry Potter-szériában. :)

büdös zokni 2019.02.22. 10:09:15

Gondolták, jól jönne nekik egy celeb, mert annyira rossz a hirük. Erre fognak egy drogost, és adnak neki egy visszatartást, gyakorlatilag PTS-t csinálnak belőle azzal, hogy annyira de annyira rossz a hirük. Aztán majd külön tanfolyamokra és kezelésekre kell járnia sok százezerért, hogy végre kezelni tudja ezt a helyzetet, mert ha nem, akkor megy a sárga papir. Egyre fokozzák a nyomást, a másik oldalon meg a sajtó, és közben akkor még maradjon is tiszta...
Kezdem sajnálni a csávót. Élőben nézhetjük végig, ahogy tönkre tesznek egy embert.

PTS level III. 2019.02.22. 10:30:51

@büdös zokni:

A szcik vakon követik Ron papát, aki viszont azt írta, hogy a celebeket igenis fel kell használni arra, hogy a "vallás"-t minél szélesebb körben ismertté tegyék. A szciben Curtis +/- egy fő a grafikonon, statisztikai tényező... nem több.

LeilaX 2019.02.22. 12:37:21

"Nyiltan beszelt az elvonojarol..." :DDDD

DaDPool 2019.02.22. 14:23:35

Az előző poszthoz írt kommentemet visszavonom, mert abban még azt hittem megvezették Curtis-t. De a cikkből kiderült, hogy bizony tudatosan választotta ezt a "könnyű" módszert, ami persze később lehet nagyobb gondokat okoz majd mint maga a drog. Lehet többe fog ez neki kerülni, mint maga a koksz.
De azért én nem sajnálnám, mert egyrészt mielőtt részt venne egy ilyen ellátásban az ember, utána néz annak az intézménynek (vagy legalább a közeli hozzátartozói).
Nyilván a többi helyen voltak várólisták, ezért nehéz azokba bejutni, de az biztos hatékonyan működik orvosi felügyelet mellett. Itt meg kapóra jött neki, hogy : Ó csak 5-6 hét, azonnal fogadnak a pénz meg nem számít ..... most még!
Már csak arra leszek kíváncsi, ha pár hét vagy hónap múlva visszaesik (mert még Majka barátja sem adott hitelt ennek a rehabnak, meg a sokadiknak) akkor miként fogják ezt publikálni.
Az biztos, hogy a Sci azt fogja mondani - az ő programjuk sikeres, befejezte diplomával. A külvilágban már nem tudnak felelősséget vállalni a tetteiért, hogy visszaesett.

Laci12 2019.02.24. 19:10:35

@PTS level III.: @DaDPool:
Figyu, egy ember le akar szokni a drogról. Nem mindegy milyen módszerrel próbálja? Kibicnek semmi sem drága! Vagy van köztetek olyan aki drogos volt, megcsinálta ezt a programot és mégsem tudott leszokni?

LeilaX 2019.02.24. 19:19:18

Na..... Laci12 az uj DoriB69? :DDDDDDD

Reformer 2019.02.24. 19:23:54

@Laci12: Kedves Laci12! Üdvözöllek a mai regisztrációd és életed első blog.hu-s kommentje alkalmából. (Te vagy az, Lange Laci?) Ha nem, akkor valami azt súgja, hogy a Teher állapot részeként jöttél hatásos csapást mérni az ellenségre. Csak szólok, hogy 11 éve megy ezt a blog, de eddig senkinek se sikerült...

A kérdésedre válaszolva.
Nem mindegy, milyen módszerrel próbál valaki leszokni. Hatástalannak és károssal például nem célszerű (finoman fogalmazva).

Laci12 2019.02.24. 19:29:20

@Reformer: Tehát akkor ezek szerint, Te drogos voltál, megpróbáltad ezt a módszert, nem sikerült leszoknod és még kàros mellékhatással is járt számodra?

free spirit 2019.02.24. 19:41:31

Megjött az utánpótlás Laci12 személyében! :D Első villanásaiból nem úgy tűnik, hogy birtokában van az értő olvasásnak. Vagy új prototípust próbálnak ki? A 12 miatt gondolom. :D

LeilaX 2019.02.24. 19:42:18

Mondom en... :DDDDDD

Reformer 2019.02.24. 19:44:22

@Laci12: nem, de a Narconon számos dokumentált halálesete és a tudományos bizonyítékok teljes hiánya, illetve az addiktológusok lesújtó véleménye elég nekem.

További infók: en.wikipedia.org/wiki/Narconon

és a TASZ-jelentés: tasz.hu/files/tasz/imce/2015/tasz_szcientologusok_2015.pdf

Arra nem fogok válaszolni, ha azzal jössz, hogy elhiszek-e mindent, amit az interneten olvasok (az ilyen színvonalú vitát értelmetlennek érzem).

Damiel 2019.02.24. 19:46:34

@Laci12:
Kedves! Azt hiszem a próbálkozásod mihaszna! Ez nem az a kör, ahol bármilyen eredményre számíthatsz! Tudod, itt mindenki csúnya elnyomó, tele vagyunk kudarcokkal, egy nyomor az életünk és már egyébként is meghaltunk rákban!
Keress máshol egyetértést!

Laci12 2019.02.24. 19:54:50

@Reformer: Értem. Az ezzel kapcsolatos hozzààllàsodat màsok véleményére alapozód.
Visszatérve az előző hozzàszólàsod màsik részére: Jól értem, Te 11 éve csinàlod a teher kondíciódat és azóta nem tudsz kijönni a nem-létbe?

Reformer 2019.02.24. 20:20:20

@Laci12: nem jól érted... olvasd el mégegyszer... vagy ha te is csetrobot vagy, mint DoriB69, akkor újraindítást, és a legújabb frissítések letöltését javaslom.

LeilaX 2019.02.24. 20:54:18

Ez a Laci12 tenyleg idejott leegetni magat??? :DDDDD

büdös zokni 2019.02.24. 21:01:47

@Laci12: Én dolgoztam a Narcononnál. Te?

Gyaloghuszár 2019.02.24. 21:22:56

Olvasom sorba a bejegyzéseket, és már épp megakartam védeni a Lackót, hogy csak egy tuskó Körtisz rajongó, amikor:
"Te 11 éve csinàlod a teher kondíciódat és azóta nem tudsz kijönni a nem-létbe? "
Ilyen orbitális marhaságot csak szcigó mondhat. Gratulálok a szimatotokhoz! :-DDD

Jóságos Lacibetyár - nehogy feladd, mondj még pár jó érvet, kérlek! Mesélj a vitaminokról, meg a szaunáról. Te is jedi vagy már? Hamutálcával hogy vagytok? Sokat veszekedtek? Vallásos maradtál az irataid nélkül, vagy azok kellettek volna a vallásgyakorláshoz? Készül a fánk?
Tök jó hogy itt vagy, és ne hagyd elvenni a kedved!

DaDPool 2019.02.24. 21:37:32

@Laci12: teljesen egyetértek veled, a "kibicnek semmi sem drága". És ez pont a Sci terápiára igaz. Nem értenek hozzá, csak mondják, és jó sok pénzbe kerül. Mert ugye nekik csak a pénz számít. Ha eleget fizetsz még azt is elhitetik veled, hogy 5 hét alatt leszoksz az évekig tartó narkórabszolgaságból. (Bár ilyenről még nem hallottam, de elképzelhető, hogy egy cukorbeteget is meggyógyítanak ha elég pénzt ad? - Lehet)

De komolyra fordítva a szót. Tényleg nem mindegy miként akar valaki leszokni, milyen módszerrel? Mert ha igaz lenne az az állítás, hogy "mindegy", akkor már olvastunk volna a csoda Ginseng-ről, a C-vitamin leszokó módszerről, és a kézrátételes módszerről, amik eddig beváltak. De valójában a hozzáértők egyike sem említ effajta "mindegy terápiát", mert ezek hatástalanok. Mint ahogy Zacher doktor is mondta - nincs leszokás, csak absztinencia. - De az ehhez való út, nem mindegy milyen hatásos, és meddig is tart, hányszor esik vissza, és a beteg meghal-e a kezelés (vagy éppen a nem kezelés) közben.
Ez a "mindegy" kijelentés eléggé súrolja a mostanában oly népszerű "ne oltassuk be a gyerekeinket" módszerét. Ezt is látjuk mi lesz belőle....már most vannak ennek hatásai.

norbert79 2019.02.25. 10:02:42

Laciii, nehogy már most itthagyj minket, hoztam popcornt meg kólát is, kérlek, folytasd! Szeretünk Laci!

Laci12 2019.02.25. 11:47:29

@Reformer: Bónyai Péter, azt írtad: "Valami azt súgja, hogy a Teher állapot részeként jöttél hatásos csapást mérni az ellenségre."

Erre én kérdeztem: Te 11 éve csinálod a teher kondíciódat és azóta nem tudsz kijönni a nem-létbe?

A Te válaszod: "nem jól érted..."

Kérlek indokold meg, ha ugye kijöttél volna ezzel a témával kapcsolatban a teherből, akkor vagy visszamentél volna a Szcientológia csoportba, vagy nem foglalkoznál ezzel a témával egyáltalán. De úgy tűnik nem ez a helyzet, a jelek szerint valami továbbra is fűt, hogy 11 év után még mindig kitartóan dolgozz ezen a kérdésen és támadd a Szcientológia csoportot.

Ez azt mutatja eddig nem tudtál kijönni a Szcientológiával kapcsolatos teher kondíciódból.

Reformer 2019.02.25. 12:15:16

@Laci12: @Laci12: rövid o a Bonyai, jegyezzétek már meg, hogy pontosan kit kell utálni! :)

Nézd, az én gondolkodásmódom nem a Hubbard-féle rendszert tükrözi. Számomra már semmit nem jelent az, hogy Teher kondíció meg ezek. Ezek nem természeti törvényszerűségek, hanem Hubbard mentális kreálmányai. Abból nem tudok kijönni, ami számomra nem létezik...

Ha meg mindenképpen kondíciókban akarod elképzelni a helyzetet, akkor azok szerint a szcientológia van felém Árulás kondícióban, mert hazudtak a valós céljaikat és tevékenységeiket illetően, átvertek (mert azt, amit ígérnek, ezzel nem lehet elérni), továbbá munkatársként kihasználtak és kifosztottak, és azóta sem kárpótoltak azért a 10 elvesztegetett évért, amit ott töltöttem.

LeilaX 2019.02.25. 12:21:43

@Laci12 Lacika! Peternek volt annyi esze hogy a ketseg kondinal tudott ep eszu dontest hozni!!

Peter meg amugy hatalomban van, vedd mar eszre!!! :DDDDDDDDDDD

büdös zokni 2019.02.25. 12:30:36

@Laci12: Rájöttem, hogy azért akadozik köztünk a kommunikáció, mert még új vagy itt és nem az LRH-technek megfelelően jártál el! Ki kellene dolgoznod a nemlét-kondit: rendesen bemutatkozni (hányas verziójú csetrobot vagy, ki a programozód és ki pénzeli a projektet), megtudni tőlünk, mit várunk itt tőled és aztán azt nyújtani!
ARK,
büdös zokni

Laci12 2019.02.25. 14:45:51

@Reformer:
Bonyai Péter, értem Te úgy véled a gondolkodásmódod nem a Hubbard-féle rendszert tükrözi és persze abból nem tudsz kijönni ami számodra nem is létezik. Ez világos.

Az viszont nem világos, hogy mi motivál abban, hogy szakadatlanul és kitartóan helytállj, hogy fönntartsd ezt a blogot. Megszállottság? Jól megfizetnek érte? Ugye azt Te is látod, hogy ez így nem kerek.

Ha meg mindenképpen kondíciókban akarom elképzelni, az, hogy a saját állapotom a másik fél állapotán keresztül nézném, rajtam nem segítene. Egyszerűen azért, mert hatás helyzetben tartana. Nos a Te esetedben, tételezzük föl 2005 ben a kétség kondíciód kidolgozása során elemzed a csoportod (Szcientológia) céljait, tevékenységét, stb. és rájössz, hogy téged és másokat is átvernek, kihasználnak, kifosztanak, mást ígérnek mint amit tesznek. Ezt követően úgy döntesz, hogy otthagyod őket és egyenesen kijelented feléjük, hogy távozol, ugye ezzel megcsináltad volna a kétség kondíciód, és tovább léptél volna a teherbe. Bár mint tudjuk, veled nem ez történt, hiszen Te nem a kétség kondíciód kezelése kapcsán hagytad el az Egyházat. Te nem akartál elmenni, téged lapátra tettek. Ez melyik kondíció volt akkor?

Na talán ezért nem kéne a Hubbard mentális kreálmányairól meg az amúgy sem működő etika kondíciókról beszélnünk? Nocsak, nocsak ez talán egy nyomós ok lenne?

Laci12 2019.02.25. 14:55:15

@LeilaX: Írtad;
Peter meg amugy hatalomban van, vedd mar eszre!!! :DDDDDDDDDDD

Na értelek! És tájékoztatnál kérlek, hogy mi fölött is van hatalma?

Laci12 2019.02.25. 15:12:28

@büdös zokni: Olvastam a bejegyzéseket, hozzàszólàsokat. Ebből az derül ki szàmomra, hogy arra van igény, hogy elismerést kapjatok arra vonatkozóan, hogy milyen sikeresek és nagyszerű emberek vagytok a szcientológia nélkül. Erre hoztok igazolàsokat és bizonygatjàtok egymàsnak és magatoknak, hogy mennyire elbàntak veletek és átvàgtak titeket a vallàs köntösébe burkolva. De ti a hősök ràjöttetek, hogy a szcientológia nélkül mennyivel jobb az életetek ,( de talàn nem annyira, mint azt hinni szeretnétek, mert ugye akkor azt nem kéne folyton bizonygatni, hanem valami hasznos dologgal foglalkoznàtok e helyett,) és persze önfelàldozó módon màsokat is megóvtok attól, hogy ugyanebbe a csapdàba kerüljenek. Mindezt azzal, hogy egy olyan blogra írogattok, amit igen kevesen olvasnak rajtatok kívül. Ehhez gratulàlok nektek!

Reformer 2019.02.25. 15:57:19

@Laci12:

Lacika!

Én teljesen non-profit alapon végzem a tevékenységem, ami tudom, hogy a kizárólag a pénz által motivált szcientológusok számára nehezen elképzelhető.

Mély meggyőződésem, hogy a szcientológia nélkül jobb hely lenne a világ, és nagyon szeretném, ha volt barátaim és ismerőseim ki tudnának szabadul ennek rabságából, és nem pazarolnák el életüket arra a teljesen értelmetlen egópumpálásra, ami ott benn folyik. Nekem ez minden pénznél többet ér.

A távozásom pontos történetem a könyvemben megírtam, ennyire nem volt fekete-fehér a helyzet.

Kíváncsi vagyok, hogy mit szeretnél elérni ezekkel a kommentekkel?

Azt írtad egy másik hozzászólásodban, hogy kevesen olvassák a blogot, akik csak egymásnak bizonygatják, milyen jól döntöttek. Akkor miért zavar téged ez? Hiszen ti többmillióan vagytok a világon, óriási a terjeszkedés, sorban nyílnak az ideális orgok, Magyarország lesz az első Clear ország stb. Ha ez igaz, mit számít neked pár ember véleménye?

Gyaloghuszár 2019.02.25. 15:58:11

@Laci12: Az a baj azzal ha meg akarod mondani, hogy másoknak pontosan hogyan kéne éreznie és gondolkodnia, hogy azok a bizonyos mások leszarják ezt - úgy fognak továbbra is érezni és gondolkodni ahogy. És ennek semmilyen köze nem lesz ahhoz ahogy te gondolkodsz erről.
Szóval itt hiába próbálod mások érzésvilágát arra közhely és humbug mátrixra vetíteni, amiben olyan otthonosnak hiszed magad - senki sem fog belemenni ebbe az értelmetlen szájtépésbe veled.

Aki nem érti Péter motivációját, az hülye. Ne szépítsük. Csúnyán átverték, ezért úgy döntött, hogy nem hagyja szó nélkül, és segít másoknak hogy könnyebben megússzák a Ron-gálást.

A többiek motivációját meg kár lenne egységesen kezelni. Van aki hasonló okokból érdeklődik mint Péter. Én viszont pl. a magadfajták miatt szeretem ezt a blogot. Pont ahogy örömmel olvasok a mindenkit megcsippelő gyíkemberekről: feny-angyalai.hu/
és (ez már tényleg nem szép, tudom) de könnyesre röhögöm magam a Zambo Jimmy emlékoldalak stílusán is.

Tisztában vagyok vele, hogy ezek primitív wog gondolatok szerinted. De egy pillanatra -ha mered- képzeld el, hogy nem én vagyok wog, hanem te vagy flúgos... Vicces érzés, mi? :-D
De ne félj, Dóri meg a többiek majd elmondják, hogy mi a frankó. Csak arra ügyelj, hogy a többi 7,68645 milliárd emberrel ne beszélj.

Laci12 2019.02.25. 17:31:47

@Reformer: Te írtad; Mély meggyőződésem, hogy a szcientológia nélkül jobb hely lenne a világ, és nagyon szeretném, ha volt barátaim és ismerőseim ki tudnának szabadul ennek rabságából, és nem pazarolnák el életüket arra a teljesen értelmetlen egópumpálásra, ami ott benn folyik. Nekem ez minden pénznél többet ér.

Ez nemes és jóravalónak hangzó szándék. De mi a tevékenység és mi a felmutatható eredmény???

Erre csupán idézem egy másik kommentelő reakcióját...teljesen tálaló erre.

"Az a baj azzal ha meg akarod mondani, hogy másoknak pontosan hogyan kéne éreznie és gondolkodnia, hogy azok a bizonyos mások leszarják ezt - úgy fognak továbbra is érezni és gondolkodni ahogy. És ennek semmilyen köze nem lesz ahhoz ahogy te gondolkodsz erről."

Szerinted a barátaid és ismerőseid aki az általad vélt rabsàgban vannak, hányan gondolják közülük ezt rabsàgnak? Az egópumpàltatàst, még lehet, hogy külön élvezik is. Miért akarnának kiszabadulni. Volt alkalmad megkérdezni tőlük ezt?

Van arról statisztikád, hogy ez a blog hány százalékban jut el a Te általad vélt rabsàgban senyvedő ismerőseidhez? Egyáltalán a külvilág hoz?

Írod: Magyarország lesz az első Clear ország stb.

Ez lehetne a ti célotok is! Clear a Szcientológiától, nem?

Bonyai Péter, egy játékból nem tudsz úgy kiszállni, hogy át állsz a játék túlsó oldalára. Mindkét oldalt tudnod kell egyidőben játszanod.

Nem gondolkodtál még azon, hogy talán jobb lenne, ha visszajönnél?
Ezeken a csúnya dolgokon, amikről itt panaszkodtok, bentről sokkal könnyebben tudnál változtatni. Nagyobb lenne a hozzaférésed.
Gondolj csak a rabságba esett barátaid kiszabadítására.
ML
Laci

büdös zokni 2019.02.25. 17:36:20

@Laci12:
1. Mintha nagyon félreértenéd, mit jelent kidolgozni a Nemlét-kondit. Ez FLUNK!
2. Még mindig nem válaszoltál, hogy te dolgoztál-e Narcononnál vagy csak papagályként böfögöd az ideális helyzetet? Flunk a TR2-dre is!
Nyugodtam másold ide a Mi a Szcientológia? könyvből, hogy szerinted mik történnek ott, én meg majd leirom neked, amit a saját szememmel láttam.

LeilaX 2019.02.25. 18:06:22

@Laci12:

Nem! Majd rajossz.... :DDD

Orbánviktor 2019.02.25. 19:11:59

@free spirit: Hajrá Laci, meg sem állj a 200-s kommentig, bárcsak itt lenne DoriB, olyan partit csapnánk.

Orbánviktor 2019.02.25. 19:25:17

@büdös zokni: Azt se tudom, kinek ígértem még sört lehet, hogy neked, de ezért a

" Ki kellene dolgoznod a nemlét-kondit: rendesen bemutatkozni (hányas verziójú csetrobot vagy, ki a programozód és ki pénzeli a projektet), megtudni tőlünk, mit várunk itt tőled és aztán azt nyújtani!"

ujabb sört kell adnom.

free spirit 2019.02.25. 19:55:58

@Laci12:
Kedves Laci!
Nos elmondom neked, ráadásul ingyen :D, hogy ebben a csúnya kinti világban nagyjából mi a helyzet.
1) Panaszkodni itt nemigen szoktak a hozzászólók, tényeket, tapasztalatokat megosztani annál inkább. De!!!!! Azt nem teszik hozzá, hogy ez az egyetlen létező megoldás az univerzumban.
2) Minimális józan paraszti ésszel megáldott, nyitott szemmel járó emberek nem kondíciókat szoktak kidolgozni, hanem gondolkodni! Sőt! Kritikusan gondolkodni. Nagy különbség!!!
3) Egészséges önismerettel rendelkező embereknek nincs szükségük arra, hogy az egójukat pumpálják. Erre azoknak van szüksége, akik valamit kompenzálni akarnak.
4) Hidd el, nagyon sok olyan ember van, aki képes önzetlenül segíteni. S tudom, neked nehéz elképzelned azt, hogy itt a többség bizony ingyen koptatja a klaviatúráját. :D
5) Az is létező dolog, hogy az emberek nagy része képes egyenes kérdésre, egyenes választ adni, sőt, ha többször felteszik ugyanazt a kérdést időbeli eltéréssel, mindig ugyanúgy válaszol.
Te például képes vagy ezekre? :D

free spirit 2019.02.25. 20:06:59

@Orbánviktor:

Azért belecsaptunk a lecsóba rendesen. :D Persze, ha itt lenne Dórikánk még a végén egymással vitatkoznának. Na az lenne ám a parti! :D :D :D

egytucatLevelibéka 2019.02.25. 20:15:33

@Laci12:
Kedves Laci12!
Felajánlok neked egy kis kommunikációt és egy kis játékot. Nézd végig Leah Remini filmjeit. Előre szólok, hogy -amit a Scn enthétának nevez- az nincs benne. A saját szavaimmal inkább úgy fogalmaznék, hogy nem fog megfertőzni. Aztán keress rá Geir Isene norvég OT VIII-asra.
Ezek után nézd meg a Kungfu panda animációs filmet. Segítek: a titkos összetevő.
Rólunk, akik itt vagyunk:
mindannyiunknak voltak nyereségei a Scn-ből. Mindannyian láttunk benne fantáziát, de aztán egyszer csak úgy döntöttünk, hogy nem megyünk tovább.
Keresd meg a választ arra, hogy miért nem kommunikálhatnak a hithű Scn-esek a kilépettekkel. Valami bugyuta választ fogsz kapni.

Reformer 2019.02.25. 21:13:01

@Laci12:

Te írtad:
Ez nemes és jóravalónak hangzó szándék. De mi a tevékenység és mi a felmutatható eredmény???

Válasz:
Az alapítvány weboldalán (clarusanimus.eu/hu/rolunk/) megtalálod a 2015, 2016 és 2017-es évi közhasznúsági jelentést.

Te írtad:
Szerinted a barátaid és ismerőseid aki az általad vélt rabsàgban vannak, hányan gondolják közülük ezt rabsàgnak? Az egópumpàltatàst, még lehet, hogy külön élvezik is. Miért akarnának kiszabadulni. Volt alkalmad megkérdezni tőlük ezt?

Válasz:
Nem nagyon állhatnak szóba velem, de ezt te is tudod. Ahhoz meg gyávák és megtörték az akaratukat, hogy szembemenjenek a tiltásokkal. Én is voltam benn, olyankor az nem látja, hogy csapdában van. Pont ez a csapda lényege :)

Te írtad:
Van arról statisztikád, hogy ez a blog hány százalékban jut el a Te általad vélt rabsàgban senyvedő ismerőseidhez? Egyáltalán a külvilág hoz?

Válasz:
Nem vezetek statisztikákat, ez nem egy üzleti vállalkozás, mint a szcientológia :) Én csinálom, amit helyesnek érzek, és lesz, ami lesz. Ha egy embert megment, már megérte. Ha többet, még jobb.

Te írtad:
Bonyai Péter, egy játékból nem tudsz úgy kiszállni, hogy át állsz a játék túlsó oldalára. Mindkét oldalt tudnod kell egyidőben játszanod. Nem gondolkodtál még azon, hogy talán jobb lenne, ha visszajönnél?
Ezeken a csúnya dolgokon, amikről itt panaszkodtok, bentről sokkal könnyebben tudnál változtatni. Nagyobb lenne a hozzaférésed. Gondolj csak a rabságba esett barátaid kiszabadítására.

Válasz:
Én nem akarok kiszállni ebből. Azt is megtehettem volna, hogy soha nem beszélek erről, nem foglalkozom a témával, és élem az életem. De lelkiismereti okokból úgy döntöttem, felszólalok a szcientológia ellen, és próbálok segíteni másoknak.

Az egyházat nem lehet megreformálni belülről, mert Hubbard úgy alkotta meg. "A szcientológia működésben tartása" - rémlik ez a referencia? Minden komolyabb tanfolyam ezzel kezdődik. Kőbe van vésve az összes káros irányelv, és mivel Hubbard 1986-ban megmurdelt, ezért most már így is marad. De egyébként sem akarnék egy ilyen undorító szervezet tagja lenni még egyszer. Elég volt az a 10 év, köszönöm.

Egy dolog segít csak - ha akkora lesz a külső nyomás, hogy vagy megváltozik a szcientológia, vagy megy a történelem szemétdombjára (ahová egyébként való).

Semmi olyan nincs ebben a rendszerben, amit máshol ne lehetne megtalálni. Szerintem.

norbert79 2019.02.26. 09:57:06

Lacika, psszt, mondok egy szenzációsat, ami számodra felfoghatatlanul bonyolult, mert mindennek ellentmond, s semmit nem tudsz ráhúzni: 'Én hobbiból vagyok itt.'

Laci12 2019.02.26. 12:15:53

@Reformer: Írtad:
Én nem akarok kiszállni ebből. Azt is megtehettem volna, hogy soha nem beszélek erről, nem foglalkozom a témával, és élem az életem. De lelkiismereti okokból úgy döntöttem, felszólalok a szcientológia ellen, és próbálok segíteni másoknak.

Erre a válaszom:
Ez érthető, hogy nem akarsz kiszállni ebből a játékból. De, ha már ez így van, talán most vàlthatnál. Nézd, 10 évet eltöltöttél bent, 11 évet kint, mindezek után nagy tapasztalattal rendelkezel. No és másoknak bentről is tudnál segíteni.

Találkozhatnál régi barátaiddal. Mi nem haragszunk rád. Ez egy magas tónusú csapat, és ha visszajönnél bizonyosan többen felnéznénk rád, értékes csodálatot kapnàl.

Én értem, hogy a Blogozók között is király vagy mivel Te vagy a mesterük, de azért nézd már meg a nagyságrendeket. Egy maroknyi csetelőt irányítani, akik nickek mögé rejtőzködve fel sem merik vállalni az identitásukat, vagy talán egy hús-vér csoport élén állni akik valódi tiszteletet adnak, ráadásul mögöttük egy világszervezet is áll!

Bonyai Péter a Te tehetségedet és tapasztalatodat ismervén én feltétlen eltűnődnék ezen.

Figyu, ne kapkodd el, gondolkodj el rajta, végül is 11 év az hosszú idő.

ML
Laci

LeilaX 2019.02.26. 12:20:23

Ez a Laci ez hulyebb mint gondoltam..... :DDDDDDDD

Laci12 2019.02.26. 12:28:07

@norbert79: Norbika, na erre utaltam korábban; a kibicnek semmi sem drága.
Figyelj, én nem hobbiból vagyok itt!

LeilaX 2019.02.26. 12:39:05

@Laci12: Akkor miert???? : DDD

Gyaloghuszár 2019.02.26. 13:22:12

Laci, olyan magas a tónusod, hogy minden sorodat hangos örömmel olvasom! :-D
Én drukkolok neked - szerintem meg tudod csinálni. Abba ne hagyd a cél előtt!
Kicsit ilyen fílingje van a térítésednek:
www.youtube.com/watch?v=tzvY1OzoDbQ

"Join me, and together we can rule the galasci as Laci and Peti!"

Bgisi 2019.02.26. 14:34:27

Ekkora már a downstat, hogy nekünk (bocs, egyelőre csak Reformernek) könyörögnek hogy menjünk vissza? Ref, ezt a ziccert nem hagyhatod ki! :-)
Laci, hány staff van most full tájmban az orgban? Én egy szökött SO tag vagyok (mármint a szemetekben), én is visszamehetnék, meg a többi itteni hitehagyott SP blogoló?
Üdv, egy nicknév mögé bújt Bagyinszki Zoltán (bár pár évvel ezelőtt már írtam teljes névvel, de nem gondoltam hogy visszaolvasod).

Reformer 2019.02.26. 14:46:44

@Laci12:

Figyelj csak, először is ha már az identitás felvállalásáról van szó, akkor te is bemutatkozhatnál itt a valódi neveddel, úgy kicsit hitelesebb lenne, amit írtál.

Nem hiszem, hogy a többiek vagy az egyház nevében nyilatkozol, bár mindegy is, mert eszem ágában sincs újra szcientológusnak lenni. Az ún. "barátok" pedig egymást taposva szakították meg velem a kapcsolatot, amikor kiderült, hogy kritizálom a rendszert. Az ő csodálatuk nem hiányzik az életemből, köszönöm.

A szcientológia nagyon gonosz rendszer, aminek semmilyen formában és semmi pénzért nem lennék újra a része.

Nézd meg a Leah Remini videókat, ha nem hiszed. Ott dokumentálva vannak elég részletesen az egyházzal kapcsolatos konkrét problémák. Vagy első körben legalább a Going Clear - A szcientológia és a hit börtöne c. dokumentumfilmet.

Egyébként ennyire nincs ember? Pont engem vinnél vissza? Aki a leginkább ellenzi ezt az egészet?

Bögreőr 2019.02.26. 15:40:07

@Laci12: "mivel Te vagy a mesterük,".... "Egy maroknyi csetelőt irányítani,"

bocs, de miféle "mesterről" meg "irányításról" beszélsz?
A bloggazda szívességet tesz az oldal látogatóinak azzal, hogy gyűjti a szcivel kapcsolatos friss infókat és gondolatébresztő cikkeket, vagyis az igazságot, szemben a manipulációval amit a stci terjeszt. Ennek semmi köze se "mesterhez", se "irányításhoz."
Vajon honnét szeded ezeket? Ennyire csak alá-fölé rendeltségben tudsz gondolkodni?

norbert79 2019.02.26. 16:21:56

@Laci12: Akkor miért vagy itt? :)

free spirit 2019.02.26. 17:14:34

@Laci12:

" vagy talán egy hús-vér csoport élén állni akik valódi tiszteletet adnak, ráadásul mögöttük egy világszervezet is áll!" Bocs, de ezen csak röhögni lehet. A szcientológia, mint világszervezet és tisztelet . . . Amúgy hallod is, amit mondasz, vagy pontosabban olvasod is, amit írsz?

DaDPool 2019.02.26. 17:23:56

@Laci12: "Mi nem haragszunk rád." ??? - végül is igazad van, nem haragszotok.....gyűlölitek azokat akik kiléptek. Kacagnom kell. El tudom képzelni, hogy milyen ocsmány horrorfilmbe illő tortúrában lenne része Bonyai-nak ha visszamenne. Kb 20 évig egy cellában és rádobálva minden amit épp találnak. Na persze meg hozzon magával úgy kb. 50 millát, és akkor rendicsek.
78.media.tumblr.com/69b4fa05381bf04d909632f39ee86ecc/tumblr_oh9efhMKFD1tq4of6o1_400.gif

Orbánviktor 2019.02.26. 19:32:21

@Reformer: Én látok benne rációta arra, hogy visszamenj: ha te visszaméssz, akkor mi is, mivel te vagy a mesterünk és mi követünk még a szcientológiába is. Megegyezel, hogy rehabilitáljanak, és kapsz 10%-ot abból, amit mi fogunk kifizetni jóvátétel címszó alatt.

@Laci12: Kedves Laci12, ajánlom figyelmedbe, hogy az ARK-t erősítsdPéterrel. Járj a kedvébe, előlegezd meg a bizalmat, és tájékoztasd őt leendő szcientológust a szcientológiával kapcsolatban.
pl: milyen volt a fánkparty, küldj képeket stb., légy pándeterminált.

-Remélem nem értettetek félre, bocsánat ha valakit megbántottam !

büdös zokni 2019.02.26. 19:35:06

@DaDPool: @free spirit: @norbert79: @Bögreőr: @Reformer: @Bgisi: @Gyaloghuszár: @LeilaX: @egytucatLevelibéka: @Damiel:

Elmondom, miért van itt!
Véletlenül feltévedt az internetre és olvasott dolgokat, aztán ezt kikotyogta ülésben vagy egy munkatársnak, aki bemószerolta. Most idejött, kommentelget, és 2 hét múlva megy az etikatiszt bácsihoz, hogy hatásos csapást mért ránk, ő meg majd el is hiszi neki és alá is irja a Teher kondiját.
Ezért vannak itt a csetrobotok. Dórika is ezért volt, még illően el is köszönt tőlünk, meg az ellenblog is ezért volt. Zorró lezárta a Teher kondit, rá se baszik többet.
Egyetlen dolgot lehet ezekkel csinálni, ha már értelmesen beszélni nem lehet velük: ignorálni őket. 2-3 hétig el kell viselni, hogy minden poszt alá bekommentelnek egyet, aztán ennyi. Ő lezárja a Teher kondiját, mi pedig nem veszünk róla tudomást, hogy épp most mért ránk halálos csapást és már nem is vagyunk életben. Win-win.
Meggyőzni úgyse lehet ezeket semmiről, szó szerint csak robotok, csak idegesitjük magunkat a hülyeségükkel. Hagyjuk őket inkább a picsába. Komolyan.

Damiel 2019.02.26. 19:39:40

Lenne egy konstruktív javaslatom Lacinak és nektek!
Nos, tekintettel arra, hogy csak egy pénzért posztoló, maroknyi, megkeseredett, boldogtalan, alacsony tónusú ember van itt a Mester irányítása alatt, így nem érdemes ránk több figyelmet szentelnie. Hisz nem sok vizet zavarunk egy világméretű, bolygószintű áttöréseket elérő, dinamikusan fejlődő szervezet életében. Ha csak ez elért elsöprő eredményekre és arra a több tízezer aktív magyar szcientológusra gondolunk - kevesebb nem lehet, hisz a tech működik és majdcsak 30 év működés után nem lehet, hogy ez pusztán pár száz ember gittegylete - akkor ez a légypiszok a blogvilágban lényegtelen. Épp ezért jelentsük ki, hogy Laci kijelölte ránk a kondíciót és konfrontáltatott minket a bűneinkkel, ugyanakkor szembesített minket a szcientológia nemes céljaival és fantasztikus eredményeivel, melynek hatására mi nekiálltunk kezelni a kondíciónkat és jóvátételi projektbe fogtunk, amelyikünk ezt elutasította az rövidesen meghalt rákban.
Laci ezt bejelenti a következő rendezvényen, tapsvihar, oklevél és szalutáció ronnak. Laci statja kiüti a plafont a kezelt elnyomók tekintetében. Így a projektet lezárhatja.
Mi pedig maradunk, mint voltunk békességben Laci is visszajöhet, immár beszélgetni és nem ostoba szci klisék pufogtatásában kimerülő érvháborúba bocsátkozni. Uncsi ez mindenkinek...
Szóval javaslom, hogy támogassuk Lacit!!!

DaDPool 2019.02.26. 19:57:02

@Damiel: Én támogatom, már több mindenben egyetértettem vele.
De engem akkor is frusztrál, hogy sehol nem találok nevezetes eredményeket, amiket minden újság megírt és eljött a világbéke, és UFO-k potyognak békével. Oké....ez cinikus volt....de akkor is! Engem érdekelnek az eredmények!

Orbánviktor 2019.02.26. 20:32:01

@büdös zokni:
DoriB chatbot január, Laci jófej február, van egy harmadik név is, csak ő nem védte, viszont nem is támadta a szci-t. Ők valaki miatt vannak itt.

PTS level III. 2019.02.26. 21:58:57

Baszki! Csak 4 napot hagyok ki, és lemaradok egy jó buliról. :(
Remélem, hogy Laci12 bot értelmes választ az eredetileg DoriB"franciázó" chatbothoz intézett kérdésemre. Ő válaszra se méltatta a kérdést, sőt igazából eddig minden szci kerülte a kínos témát, szóval most rajtad a blogot (legálisan és illegálisan) olvasók szeme...!
Elárulnád végre, hogy a saint hill size projekt kudarcát mi okozta? Miért nem nyílt meg még mindig az ot ix-x? Pedig 13-14 évvel ezelőtt hype-oltátok ezerrel, még adományoztam is rá. Van valami "hivatalos DM-verzió", és futtok még pár adománylehúzó kört az elkövetkező 30 évben is?

PTS level III. 2019.02.26. 22:16:13

@Damiel:

"Ha csak ez elért elsöprő eredményekre és arra a több tízezer aktív magyar szcientológusra gondolunk [...]"

Ó, biztos lehetsz benne, hogy a csütörtöki staff meetingeken megy a duhaj recska a soha nem látott terjeszkedésre! ;)
Ennyi szci nélkül töltött év távlatából visszatekintve már nehezen tudnám eldönteni, hogy annak idején a hamisított statokkal hőn szeretett David-ünket vagy magunkat szopattuk-e meggyőzőbben. :D

DaDPool 2019.02.26. 23:09:32

@PTS level III.: Erről a Saint Hill-ről lehet valahol magyarul olvasni?
Csak Renner ír erről? - www.mikerindersblog.org/the-hype-for-saint-hill-size/
Valaki el tudná magyarázni? Úgy gondolom ez is sok pénzbe került, és semmit nem adtak érte cserébe.
Arra lennék kíváncsi még, mi fog történni, ha a pénzeszsákok kihalnak? Nem jön el a tökéletes világ? És ki lesz ezért a felelős? A pénz? - ????? - Öngólnak érzem.

PTS level III. 2019.02.26. 23:46:34

@DaDPool:

Magyarul már legfeljebb csak a régi, papírra nyomtatott szci propaganda magazinokban olvashatsz róla, azokat viszont nem könnyű beszerezni - már ha a hivatalos "egyházi" álláspont érdekel. A szervezet hallgat róla, sötét tabutéma.

Anno azzal hülyítettek bennünket, hogy x számú Saint Hill-méretű szervezet megnyitása az előfeltétele annak, hogy az áhított OT IX-X szintek elérhetőek legyenek. Ezek állítólag akkora beáramlást idéztek volna elő a szcientológiában, hogy az OT VIII berlini falleomlasztása lepkefing hozzá képest, és ha nem áll rendelkezésre elég épület meg képzett személyzet, ami ezt a "big boom"-ot képes kezelni, akkor bizony az örökkévalóságnak reszeltek. :D
Jó kis time sink volt, meg sok embernek a gatyája ráment... az "egyház" pedig mélyen hallgat róla.
Az érdekelne, hogy az "ideális org"-ok blamázsa után mire fognak tarhálni.

DaDPool 2019.02.27. 11:31:14

@PTS level III.: Bocs előbb Renner-t írtam, de Rinder a blogozó.
Én kívülálló vagyok a témában, mert csak olvasni szeretek ide járni évek óta, és csámcsogni a sok marhaságon. DE! Azért érdemes lenne ezt feldolgozni...ha már szóba került. Esetleg Reformer (Bonyai) nem akar foglalkozni ezzel? Vagy csak az aktuál dolgok érdekesek?
Lehet Rinder blogján sok téma lenne ami érdemesre méltó lenne magyarul is. Tudom, ne rendelkezzek más ideje és blogja felett, de fene kíváncsi vagyok. Érdekelne pl. Miscavige miként lett főnök, és utána ki lesz a főnök, vagy ott lesz vége a bótnak? Érdekes lenne.

Laci12 2019.02.27. 11:58:56

@Reformer: Írtad:
Figyelj csak, először is ha már az identitás felvállalásáról van szó, akkor te is bemutatkozhatnál itt a valódi neveddel, úgy kicsit hitelesebb lenne, amit írtál.

Nagyon szívesen! Csináljuk azt, hogy az összes hozzászóló szépen fölfedi a valós identitását, aztán majd én is bemutatkozom.
Sőt arra gondoltam, hogy rendezhetnénk egy találkozót is. Az nagyon érdekes lenne mindenki számára, mint egy osztálytalálkozó 15 év után!
Én elintézem, hogy legyen ingyen fánk:-))

Írtad:
Egyébként ennyire nincs ember? Pont engem vinnél vissza? Aki a leginkább ellenzi ezt az egészet?

Na látod pont ezért! Ha Te visszafordulnál, az igazán értékes volna a számunka. Mivel Te megjártad mindkét oldalt, és tudod mik a gombok.
Sőt marketing ereje is volna, hiszen reprezentálná, hogy nem érdemes a Szcientológiából kilépni, mert úgy is vissza tér az ember.
Gondolom ismered Marty Rathbun esetét.

Na, valamelyik nap gyere be, megbeszéljük.

derrich 2019.02.27. 13:49:09

Ezt már én sem bírom tovább szó nélkül. Évek óta olvasgatom a blogot, és követem az eseményeket, de ez a pofátlanság már felháborító.
"eszem ágában sincs újra szcientológusnak lenni"
Ebben mi az amit nem lehet megérteni? Pont ez az erőszakosság ami még igen jellemző a szcikre, olyanok mint egy porszívóügynök, aki csak mondja mondja a magáét, és hogy a másik mint mond az le van szarva. Gusztustalan!!

PTS level III. 2019.02.27. 15:17:47

@Laci12:

"Csináljuk azt, hogy az összes hozzászóló szépen fölfedi a valós identitását, aztán majd én is bemutatkozom."

Az ám! Könnyítsük meg az OSA dolgát? Meg a nagy büdös lóf...szt! :D Melózzatok csak szépen!
Ami az én valós identitásomat illeti, rögtön fel fogom fedni, amint a gyerekem tisztes távolságban tudom tőletek, addig viszont a kapcsolatmegszakítás aljas és törvénytelen intézménye kényszerít inkognitóba. Ugye megérted a kiszolgáltatott helyzetem, kedves szociálisan érzékeny, etikus, emberszerető barátom...?

Egyébként szükségtelen bemutatkoznod, rutinos ex-szcik nem várják el, a stílus elárul mindent rólatok. DoriB69 chatbotnak se kellett. Mi tudjuk, kikkel állunk szemben. :D

PTS level III. 2019.02.27. 15:34:23

@DaDPool:

Az csak előny, ha kívülállóként olvasgatod ezt a blogot, és egy objektív aspektusból vizsgálod a két ellenpólust.
Az ötleted támogatom, szerintem sokan örülnének, ha megvalósulna. Viszont igazából a "Mester"-en múlik, hogy tud-e még erre is időt és energiát szánni...

Bgisi 2019.02.27. 15:37:05

@derrich: Na most azt képzeld el, hogy idejönnek "visszatéríteni" minket, az entheta sötét poklába: hitehagyott rákos SP-ket, akiket az overjeik/witholdjaik és egyéb őrületesen nagy etikai vétségeik miatt kidobtak a szervezetből. Ez az egyik. A másik meg, hogy ha ezt lekövetted, akko kisebb betekintést nyerhettél a "meggyőzés techről" ami a különböző eseményeken történt, előadásokon, LRH Birthday, könyv ünnepen, IAS rendezvényen, stb. Elképzeled mennyire nyomták (én is nyomtam anno) a dumát, hogy jöjjön, induljon el a hídon, fizessen be. Vagy ha csak érdekli a téma, akkor regisztráltam, de később hetente felhívtuk hogy na, akkor mikor tudja kezdeni? A harmadik meg, hogy el tudod képzelni most mi lehet az orgban? Gondolom mindent elkövetnek (még azt is hogy ide jönnek meggyőzni), csakhogy legyen ember bent.

PTS level III. 2019.02.27. 15:55:08

@Bgisi:

Bezony! És Laci12 szerint pénzért csináljuk! :D Értem én, hogy magukból indulnak ki. El sem tudják képzelni, hogy milyen felszabadult érzés úgy élni, hogy nem kell grafikonokat rajzolgatni, kidolgozni az etikai kondíciók formuláit még a napi szellentések darabszámára is; kizárólag LRH által definiált gondolatokat gondolni, és LRH irányelvek által meghatározott módon törölni még a seggünk is. Egy Rondroidnak fogalma sincs arról, hogy érdek és elvárás nélkül is lehet létezni... például asztalra felrakott lábbal olvasgatni Reformer blogját.

Nem sok melójuk lehet az orgban, ha egész nap ráérnek az SP-k meg PTS-ek között elpocsékolni a drága idejüket ahelyett, hogy szorgalmasan termelnék a bevételt...

LeilaX 2019.02.27. 16:40:38

@laci12: Lacika! Ulj le egyes! :DDDDDDD

Gyaloghuszár 2019.02.27. 16:42:33

"Na, valamelyik nap gyere be, megbeszéljük. "

:-DDDDDDDDDDDDDDDDD
Laci, nagyon kemény vagy. Igazi pszichopata.

PTS level III. 2019.02.27. 16:49:46

Reformer! Könyörögve kérünk, hogy menj be!
Aztán írd le, hogy mi történt!
De nehogy fel merészeld használni marketing célokra a gombjainkat! :D

Gyaloghuszár 2019.02.27. 17:41:06

Most nézem, hogy az ingyenfánkos giga farsangon is csak 17 ember vett részt. Igazán családias lehetett. Mint egy keddi névnap.
Elmondták vajon mind a 17 staffnak, hogy mekkora a terjeszkedés? Körbement a persely hogy legalább a villanyszámla ki legyen fizetve?
Azt is olvasom, hogy Lanweilig László meg kötéllel fog rendezvényt az ingyenterembe.
Az legalább clear. All the time.

PTS level III. 2019.02.27. 17:57:43

@Gyaloghuszár:

A töröltetett szórólapok celebjei elmentek a bulira?
Volt koncert is? A wellness hétvégét ki nyerte? Valami infód erről?

Bgisi 2019.02.27. 18:57:19

@Gyaloghuszár: Szerintem tök jó, hogy így minden díj gazdára talált! :-)

DaDPool 2019.02.27. 19:22:04

Korábban megemlítettem, hogy esetleg előfordulhat-e olyan, hogy akár cukorbeteget is gyógyítanának auditálással meg jótékony pénz szipolyozással? Mert mindegy milyen a gyógymód!
Hát most találtam egy ehhez hasonló cikket, nem akartam a szememnek hinni. Bár ti ezt már rég olvastátok az biztos, de nekem új.
"Asszem lefostam a bokámat tőle!" - Döbbenet!
kuria-birosag.hu/hu/elvdont/122012-szamu-bunteto-elvi-dontes

DaDPool 2019.02.27. 19:48:43

Most egy kicsit be sokaltam.
Azt tudtátok, hogy Hubbard szerint "egy patkány egy kereszt alatt, garantáltan megfázást okoz"
Persze ,hogy tudtátok, persze.....

büdös zokni 2019.02.27. 20:47:38

@Reformer: Miért nem mész? Helyedben simán elmennék. Végre szemtől szemben feltehetnéd nekik azokat a kérdéseket, amiket már itt megirtál sokszor, aztán kirakhatnád ide a videót. Nekik természetesen PR-öngól, de te mit veszithetsz?

free spirit 2019.02.27. 20:49:13

Nem lehet, hogy ez már a vég kezdete? :D Laci12 olyan kedvesen invitál itt mindenkit, lehet az sem lenne már baj, ha több ex-scientológus lenne az orgban, mint scientológus. Biztosan kevesen vannak az ipi-apacshoz, hely meg van bőven. :D :D

LeilaX 2019.02.27. 20:55:43

Peter egy uriember! Roviden, tomoren elkuld minden hulyet a pic@aba! :DDDDD

norbert79 2019.02.27. 21:23:54

Lacika, engem meg mellőzől ahogy anno pár haverod már csinálta mikor idetolta képét s látta, hogy nem működik a telepátia? Szóval Te miért vagy itt, ha nem hobbiból?

Bgisi 2019.02.27. 23:36:57

@büdös zokni: Nyilván elvből mondott nemet, de hát mit várjon az ember?!
Dolgoztam együtt egy sráccal akit egy régi munkahelyén (ahol bő 6 vagy 7 évet lehúzott szervizesként) alaptalanul megvádoltak, meghurcoltak és kirúgtak. Olyan mély nyomokat hagyott benne a történet, hogy mikor 2 évvel később kiderült hogy a cég alkalmazottai tévedtek, és megpróbálta a volt főnöke visszaédesgetni (már akkor szakemberhiány volt), csak röhögött. Pedig dupla annyi lóvét kapott volna, cégautóstul, telefonostul, laptopostul. Ez a cég lejáratta már magát örökélet +1 napra - na hasonló a szci is, nekem sem hiányozna hogy mindenféle baromságokkal traktáljanak, 5 forintot nem ér számomra egy szcientológus szava sem, nemhogy elizéljek akár egy fél napot is erre. Ráadásul mit is írt Laci: "Ha Te visszafordulnál, az igazán értékes volna a számunka." Saját magát árulja el mit gondol, szarik Reformer vagy bárki lelki üdvére, a lényeg hogy _nekik_ hasznos legyen. Úgyhogy ne legyenek illúzióid, Ref náluk úgy ezer évig padlót sikálna fogkefével. Ilyen ez a popszakma, egy embert így vagy úgy tönkretesznek, tizet meg magukra haragítanak, mikor meg elérik a közutálat magasfokát, csodálkoznak és vallásszabadságért kiáltanak. Nem szürreális?

kiskatt 2019.02.28. 07:53:36

Kedves Mindannyian! Régóta olvasom a blogot és szinte mindent elolvastam a témával kapcsolatban, amit lehetett. Régen az egyetemen is nagyon érdekelt a vallástörténet és a különböző szekták működési mechanizmusai (ha fogalmazhatok így). Székelyföldön ijesztő mértékben kezdett terjedni a Szcientológia, Székelyudvarhelyen van is egy központjuk. Kétségbe vagyok esve, mert a szemem láttára épp most kebelezik be a legjobb barátnőmet :( Önismereti tanfolyamra kezdett járni a férjével, egy zárt körben tartják és dícsértessékkel!!!! köszöntik egymást! Mit lehet tenni? Mi fog történni ezután? A férje már LA-be készül valami tanfolyamra. Közbe tudok még lépni valahogy vagy már rég bent vannak annyira, hogy nem tudom őket kiszedni onnan!

Dudás Diána 2019.02.28. 08:00:38

@Reformer: Péter, Szerintem is jó buli lenne. Tudnál vinni egy kis rejtett kamerát. Baromira érdekelne engem is hogyan reagálnak. Láttam az Interneten Amerikában megcsináltak ilyet, talán az Ortega blogon volt.

Dudás Diána 2019.02.28. 08:06:54

@kiskatt: Szia, nekem is az egyik közel- állomat szívták be. Nem tudtam csinálni semmit. Öntörvényűek. A szabadságunkért bármit odaadnak, meg a "szabadságukat" is.

Reformer 2019.02.28. 08:11:53

@kissgabor7804: @büdös zokni: ez nem egy hivatalos felkérés volt az "egyház" részéről. Ahhoz meg nem kell bemennem, hogy tudjam, mi vár ott rám. Videózni őket a hozzájárulásuk nélkül és kirakni a netre: persze, tök jó ötlet. Amint valaki utal az alapítványnak pár milliót ügyvédekre és sérelemdíjakra, már indulok is. :)

Reformer 2019.02.28. 08:14:56

@kiskatt: a Dícsértessékkel köszönés nem jellemző rájuk, mert igen távol állnak a kereszténységtől. Ha még van beszélő viszony, akkor meg kell próbálni megnézetni velük pl. a Going Clear - A szcientológia és a hit börtöne c. dokumentumfilmet, vagy Leah Remini szcientológiáról készített sorozatát. Mindkettő az alapítvány weboldalán elérhető, ahol sok hasonló tájékoztató anyag van még fenn: www.clarusanimus.eu

kiskatt 2019.02.28. 08:17:54

@Reformer: a dicsértesséken én is meglepődtem, de 200%-ig biztos vagyok benne, hogy szci... annak tudom be, hogy itt Székelyföldön elég vallásosak az emberek, gondolom valahogy el kellett velük fogadtatni ezt az új, mentsük meg a világot vallást.... sokan vannak, nagyon sokan.... :(

Dudás Diána 2019.02.28. 08:27:35

@Reformer: @kissgabor7804: Jó ötlet, egy próbát megér. Attól f. Milyen stádiumban van a dolog. Én is próbálkoztam egy pszichiáter könyvét mutattam neki. Azt értem el, hogy a családi összejöveteleken, került mint a fertőző beteget.

Dudás Diána 2019.02.28. 08:30:42

@kiskatt: @Reformer: ez a könyv pont a a sciorol szól. Asszem a Vér András írta, nagyon jó összefoglaló.

Dudás Diána 2019.02.28. 08:33:15

@kiskatt: Jó ötlet, egy próbát megér. Attól függően milyen stádiumban van a dolog. Én is próbálkoztam egy pszichiáter könyvét mutattam neki. Azt értem el, hogy a családi összejöveteleken, került mint a fertőző beteget.

büdös zokni 2019.02.28. 10:12:35

@Reformer: Egyrészt igazad van, másrészt vedd figyelembe a következőket:
Ők hivtak meg téged. Tudomásom szerint egy elnyomó csak a nemzetközi igazságügyi főnökkel kommunikálhat. Ha szci kommunikál veled, az bűn vagy főbűn, már nem tudom. De ez a meghivás valami változást jelent, talán megérné utána járni.
Mielőtt bemész, nyilván megpróbálod megtudni, hogy akkor mégis mikor és pontosan ki várna. Nem tudom, ezt a Laci12 nevű csetrobot hogyan képzeli, ha egyszer névtelen akar maradni, de semmi nem akadályoz meg abban, hogy rákérdezz erre nála. Legrosszabb esetben bemész és mondod a recepciósnak, hogy Bonyai Péter elnyomó személy vagy és a Laci12 nevű rondroidhoz jöttél.
LRH referencia, hogy az elnyomókkal mikrofonok és kamerák előtt kell tárgyalni. Semmi törvénytelent nem teszel azzal, ha bekapcsolt kamerával sétálsz be, legfeljebb kitessékelnek. De nyilván annak sincs akadálya, hogy ezt előre egyeztesd a csetrobottal. Ha nem tudtok megegyezni a tali feltételeiben, akkor az nem jön létre, semmit nem vesztettél, csak megint lehivtad a blöffjüket.
Neked, mint olyan valakinek, aki szeretné megreformálni az "egyházat", talán hivatalból nem kellene elutasitanod a kommunikáció lehetőségét.
És igen, én hajlandó vagyok pár 10 ezer forinttal támogatni, hogy szembesitsd őket a véleményeddel.
Hétfőn egyébként pont Pesten leszek, akár mehetünk együtt is. Mikor legutóbb szci szervezetben voltam már vörös fejjel a rendőrség kihivásával fenyegettek, mivel etika specialistaként nem tudtak megeteni a hülyeségükkel és minden mondatuk után felhivtam a figyelmüket az irányelvekre, amiket éppen megszegtek. Szóval mindenképp érdekes lenne.
Mindemellett persze lehet, hogy neked van igazad, de én akkor is kiváncsi vagyok.

Reformer 2019.02.28. 10:27:29

@büdös zokni: ha hivatalos megkeresést kapok az egyháztól, utána fogok járni. Ez nem az volt.

Gyaloghuszár 2019.02.28. 11:04:42

Csodálkozom ezen a lelkesedésen, csak mert egy tizenkettő=egytucat sciborg "ha bari leszel, visszafogadunk" dumával besétál ide.
Ugyan mi értelme lenne bármilyen szempontból elmenni beszélni erről?
(Kivéve persze a perverz kíváncsiságot, de azt hittem, ez kizárólag az én motivációm ;-)
Ha ez egy hivatalos megkeresés lenne, akkor sem változna semmi. A szervezet felszámolása lehet egyedül cél, a "megreformálás" pláne "belülről" nyilvánvaló elárulása lenne Péter egész eddigi karitatív tevékenységének.
Nem mintha egyáltalán lehetséges lenne. Tőletek tudom, hogy Ron-tól eltérő dallamban fingani is etikai vétség, még akkor is, ha LRon-t -ot elvesztettük valahol a IX és X emelet között... Márpedig a fő Hibbant útmutatásai világosak a felébredtekkel kapcsolatban.
Tényleg zavart tudott kelteni bennetek ez a majom?

DaDPool 2019.02.28. 14:01:39

@Reformer: Én a helyedben semmiképp nem mennék be. Ha találkozót kérnek, akkor legyen az nyilvános egy médium előtt, mondjuk rádió-TV, vagy riporterek előtt. Mert ahogy én levettem, ezek sosem az igazat mondják arról amit gondolnak, vagy amit épp akarnak. Lehet nem is azért akarnak behívni, hogy visszatérj, hanem azért, hogy felhasználhassanak valami álszent propagandájukhoz. Összevágnak rólad egy reklámanyagot ahogy belépsz az ajtón, és utána ország-világ előtt mutogatják mennyire jó a Scientologia, mert még a régi eltávozott tagok is visszatérnek. Mekkora dicsőség!.....lenne nekik. Persze érdemben meg közben azonnal rádhívják a rendőröket, hogy illetéktelen behatoló.
Én ezt nem engedném! Sőt a lelki szemeim előtt már egy zárt ajtós szűk szoba van, amelyben 3-4 fószer papírt akar alá íratni veled újabb rémisztő dolgokról. (Azt hiszem valamelyik videóban volt erről szó)
Tehát ha lesz találkozó én biztos odacsődítenék valakiket akik utána írnak róla, vagy tanúskodnak arról, mi is hangzott el? Mert ezeknek annyira lehet hinni, mint Ku-Klux-Kán tagoknak akinek a kezében baseball ütő van és épp barátkozni akarnak egy négerrel.
Szerintem ezt a meghívásodat is már győzelemként könyvelték el. Beszéltünk az Antikrisztussal és meg akar változni.! Siker! Siker! Pénz! Pénz! Pénz! Még több pénz!

Dudás Diána 2019.02.28. 14:49:32

@büdös zokni: @Reformer: Így van! Kérjél emailben egy meghívást, az email az hivatalos szerintem. Egy tizessel hozzájárulnék, szerintem mások is. Összedobjuk! Én is bemehetnek, engem úgysem ismer senki! Tök jó műsor lenne!!!

Reformer 2019.02.28. 14:54:51

@büdös zokni: @kissgabor7804: írtam Lange Lászlónak a "megkeresésről", hogy tisztázza ezt a dolgot. Ha válaszol, jelentkezem.

Dudás Diána 2019.02.28. 15:13:59

@büdös zokni: @Reformer: woow! Ha válaszol, szerintem inkább semleges területen kéne találkoznunk vele. Mondjuk egy kávézó, vagy pláza. Ki tudja, a hazai pályán mire képesek. Mondjuk, nekem mindegy de dulakodásba azért nem akarnék keveredni.

büdös zokni 2019.02.28. 16:22:08

@kissgabor7804: @Reformer: @Gyaloghuszár: @DaDPool: Nincs semmilyen lelkesedés és nincsenek illúzióim a szcivel kapcsolatban. Ha sikerül időpontot egyeztetni és megtudni, kikkel is fog beszélni (név + poszt), akkor az már hivatalos. Én természetesen feltételként szabnám, hogy viszek magammal legalább egy kamerás embert, aki mindent rögzit és azt a felvételt majd szabadon felhasználhatom.
Nyilván nem arról lesz szó, hogy Petikém, azt akartad, hogy töröljük el a kapcsolatmegszakitást, legyen neked karácsony, na, eltöröljük! Sokkal inkább elővették a foldereit és meg akarják fenyegetni (ami nem fog működni Petinél több okból sem) vagy le akarják fizetni. Igen, biztos perverz vagyok, de én ezt szeretném látni, akár személyesen is!
De a legvalószinűbb eset természetesen az, hogy egy nagy kamu az egész vagy egyéni akció. Akárhogy is lesz, ebből ők csak szarul jöhetnek ki, úgyhogy semmi okunk nincsen nem beleállni.

PTS level III. 2019.02.28. 16:33:46

@DaDPool:

"Összevágnak rólad egy reklámanyagot ahogy belépsz az ajtón, és utána ország-világ előtt mutogatják mennyire jó a Scientologia, mert még a régi eltávozott tagok is visszatérnek."

Nincs élő ember a földön, aki rajtuk kívül bekajálná a marketing maszlagot... :D

Szerintem baromi jó ötlet egy Bonyai vs. szcientológusok párbeszéd nagy nyilvánosság előtt, hivatalosan bejelentve, kamerákkal felvéve, később youtube-on közzétéve (vagy akár live stream-elve). A meghívott vendégek listájára felkerülhetne pl. a Miklovicz, Vojtilla Titi, L.Laci12 meg a franciázó DorciBé chatbot, meg a drogról frissen lejött Curtis. A kínos kérdéseket feltevő ellentábor létszáma ebben a pillanatban felbecsülhetetlen... :D
Nagyot durranna az esemény, az kétségtelen...

Reformer 2019.02.28. 16:58:32

@PTS level III.: @büdös zokni: @kissgabor7804: az ötlet jó, de soha nem fognak ebbe belemenni szerintem. Voltak már ilyen kísérletek több TV-adó részéről is, de soha nem vállalták velem a nyílt vitát - főleg élő adásban nem. Nem nehéz kitalálni, hogy miért.

Bgisi 2019.02.28. 17:30:21

@Reformer: TV adós interjúról mindig Tommy jut eszembe: youtu.be/mjlo4u_8g60
:-)

PTS level III. 2019.02.28. 17:58:18

@Reformer:

"Nem nehéz kitalálni, hogy miért. "

Persze, tudjuk és értjük! ;)
Csak izgalmasan hangzik - legalábbis elméleti síkon -, hogy a létezés igazságainak szakavatott tudói egyszer próbára teszik a hitelességüket. Semmi sunnyogás meg "hátulról mellbe"-taktika, hanem a nyers face-to-face...

büdös zokni 2019.02.28. 18:47:34

@Bgisi: Egész szci pályafutásom talán legszürreálisabb élménye az volt, mikor pont a Narcononban az ügyvezető és a ClassVI auditor, mindketten régi OTVIII-ok akik az új OTVII-en szólóauditáltak, szó szerint órákon át teli torokból orditoztak egymással, amire az exdrogos, talpnyaló senki munkatársaknak az volt a reakciója, hogy lezárták az egész épületszárnyat mindenki előtt! Vagyis engem is, a náluk sokszorta képzettebb és tapasztaltabb etika specialistát is!
Ha más meséli, el sem hiszem, de ott és akkor kristályosodott ki bennem végérvényesen, hogy ez bizony egy nagy kamu, nincs itt semmilyen fejlődés vagy megváltás, aki egy suttyó volt az suttyó is maradt, szci ide vagy oda.

PTS level III. 2019.02.28. 19:04:35

@büdös zokni:

Egy ex-szci barátom megjárta a Freewinds hajót. Konkrét részleteket nem mesélt, csak az tudom, hogy az ott dolgozó "OT"-król elég sarkos véleményt alakított ki nem sokkal a távozása után: "ezek úgy viselkednek, mintha két reaktív elméjük is volna" :D

norbert79 2019.03.01. 17:28:43

Fenébe, Laci lelépett, mindegy, a popcornt már amúgy is megettem, kóla is elfogyott.
Kár.

nicoska 2019.03.02. 07:38:29

Sziasztok!
Kár, hogy Laci lelépett, teljesen kívülállóként bemutathattam volna, hogy hogy is néz ki ez a szcientológiaizé. Mindegy.
Én csak egy üzletinek álcázott "vezetői tréningen" voltam. Gyerekek... én nem tudom, hogy ti hogy tudtatok ebbe belemenni... Nekem semmilyen szcientológiához kapcsolódó ismeretem nem volt, de valami borzalmasnak éreztem ezt is. Napokig nem tudtam másra gondolni, vagy másról beszélni. Nagyon megrázott. Az a poén, hogy tréning folyamán illetve közvetlenül utána még nem is tudtam, hogy szciizés doog, csak azt éreztem, hogy valami nagyon nem stimmel. Hogy nagyonkamu. Hogy agymosás. Hogy menekülni kell. A főnökömre való tekintettel végigültem, de életem egyik legmegrázóbb élménye volt. Sajnos eléggé olyan típus vagyok, hogy nagyon erősen élem meg a dolgokat, ugyanakkor meglehetősen racionalista darab is vagyok, így agymosni nem tudnak, de megráz a felállás. No mindegy. Ha valakit érdekel mi van egy ilyenen, írok róla, amúgy nem akarok fárasztani senkit, csak jelezni akartam: nem csak a volt és jelenlegi szcientológusok párharca lehet ez a blog, és nem csak ők olvassák.
És Péter: köszönöm. Végül 3 hét múlva azáltal jöttem ki a gödörből, hogy elolvastam a könyvedet. Végig csak hűztem meg haaaztam, bakker. Azt fogalmaztam meg és adtam át később a kollégáimnak, hogy a könyv elején kialakult véleményemet, miszerint annak az előadásnak minden betűje szcientológia volt, felülbírálom: neeem... minden pont és vessző is az volt! Minden. Csak egy egyszerű példa, és abbahagyom most: ahogy letettem a könyvet megnéztem valamit. Emlékeztem, hogy hűdenagyon fontos volt azonnal, még egy x este átutalni a tréning díját, pedig arra csak hónapokkal később kerül sor. Valami gyanú motoszkált bennem, hát megnéztem a számlatörténetet, éééés igen! Szerintetek a hét melyik estéjére esett az az ominózus átutalás, amit annyira kért a "kedves" Seminar Consulting?

DaDPool 2019.03.02. 09:50:49

Én azt szűrtem le az itteni társaságról, hogy aki le akart lépni az le is lépett a SCI-től, és azt önszántából tette. Tehát amíg valaki nem jut el oda, hogy felismerje ez nem neki való különböző okokból, addig szerintem nem lehet meggyőzni, hogy ne csinálja. A szem felnyitásban viszont lehet segíteni, rávilágítani dolgokra. DE meggyőzni.....azt nem hinném. Kell mindenkinek egy fordulópont, ha jól látom.

nicoska 2019.03.02. 10:03:37

Persze, ezt én is így gondolom. ami miatt írtam, az két dolog: ha véletlen idetéved valaki, aki még nem találkozott a szcientológiával, akkor ilyen véleményt, tapasztalatot is lát, és talán akkor, amikor összefut vele, könnyen túllép rajta. Másrészt pedig valamiféle terápialehetőségként gondoltam: én kétségbeesetten igyekeztem rákeresni mások negatívnak ítélt tapasztalataira, mert teljesen úgy éreztem, hogy velem van a baj, amiért nem figyeltem áhítattal annak az undormány figurának minden szavát. Mert a társaságból szinte mindenki más igen. Tehát csak velem lehet a baj - gondolhattam én, mégis éreztem, hogy nem, ez így valahogy nem jó.

büdös zokni 2019.03.02. 11:26:07

@DaDPool: Ez mindennel igy van az életben, a drogrehabilitációval is. Azért olyan alacsony MINDEN programban a leszoktatási arány, mert a drogosok nem önszántukból vannak ott. Még az sem önszántából van ott, aki egyébként önszántából van ott, pl. megzsarolta a felesége, hogy vagy végigcsinálja a Narconont, vagy nem látja többet a gyerekeit. Ez is még csak külső kényszer, de ezekből jön össze az a pár százalék, akik végül tiszták maradnak. A szciből való kiszabadulás ugyanez.

znagy6666 2019.03.02. 13:39:32

@büdös zokni: @kiskatt: @DaDPool: @PTS level III.: @nicoska:

Én azt szűrtem le az itteni társaságról, hogy aki le akart lépni az le is lépett a SCI-től, és azt önszántából tette. Tehát amíg valaki nem jut el oda, hogy felismerje ez nem neki való különböző okokból, addig szerintem nem lehet meggyőzni, hogy ne csinálja. A szem felnyitásban viszont lehet segíteni, rávilágítani dolgokra. DE meggyőzni.....azt nem hinném. Kell mindenkinek egy fordulópont, ha jól látom.

Igen, jól látod, kell egy fordulópont.
És büdös zokninak is igaza van a legutolsó hozzászólásában.

Bár az, hogy "aki le akart lépni az le is lépett", nem olyan egyszerű kérdés.
Teljesen, kevesen léptek le, csupán, mert kegyvesztették lettek az egyház köreiben, vagy mert csalódtak és eltávolodtak tőle.. Legtöbbjük csupán absztinensé vált, de nem gyógyult meg végérvényesen a Scientopatiából.

Én az elmúlt 25 év tapasztalatából látom, hogy itt egy másik nyomós tényezőt is számításba kell venni.

Ha visszanézed a korábbi kommentjeimet, beszámolók arról, hogy párkapcsolatokkal manipuláltunk és kényszeritettünk tagokat "engedelmessegre" így a SCI hitük megtartására, és az egyház támogatására.

Vagyis, ha elveszed a kiszemelt illető, hitvesét, gyermekét, hozzátartozóját, meg tudod őt zsarolni. És innettől, már mellékes, hogy ő hisz e az l. Roncs Humbuk szcientológiájában, vagy épp Charles Taze Russell Őrtoronyban (Jehova tanúi), érted?

Ez nem csupán a kapcsolat megszakítás alkalmazása. Ez ennél több. Egy mélyebb pszichológia van mögötte. Ezt használják ki a szekták vezetői, és a szabadkőművesek is.

Számtalan esetetről személyesen tudok, (ezeknél asszisztáltam is személyesen) de, hogy néhány konkrét példát említsek amit ti is le tudtok követni;

Kiskat kommentelő, barátnőjének a pasija,
Pts level III kommentelő gyermeke, Kasuba Szilárd (őt még Péter is aggitálta a SEA Orgba),
Tom Cruise második felesége, és Péter első felesége...

Ők ennek a manipulációnak estek, áldozatul.

Ahhoz, hogy valakit gyakorlatban ki tudjunk ebből "menteni" , vagy egy újoncot figyelmeztetni tudjunk, hogy elkerülje azt, hogy a csapdába besétáljon, mélyebb megértésre és felkészültségre van szükség.

Vagyis, ha nem szakértők segitenek a "kimentésén" éppúgy ló...szt nem ér akárcsak Curtis 6 hetes "elnyomó" kúrája.

Péternek, ha volna ideje és technikai segítsége, biztos össze tudna állítani egy gyakorlati anyagot konkrétan erre a témakörre fókuszálva.

Megvan benne a hajlandóság, én legalább is remélem.

Gyaloghuszár 2019.03.02. 14:59:48

@nicoska: Engem pl. nagyon érdekelnének a részletek!
A sci legfontosabb behúzó vonala itthon jelenleg a céges tréningek. Érdekes lenne látni, hogy gyakorlatban hogy megy ez, de semmi kedvem erre napokat meg pénzt szánni, hogy elmenjek.

Bgisi 2019.03.02. 15:10:42

@znagy6666: Egyetértek, erre korábban én magam is rájöttem, hogy mindenkinél kell egy fordulópont, amikor Ő maga dönt hogy "vége", minden más külső erőlködés majdhogynem teljesen felesleges - saját példámból is tudom.
Azt is támogatom, hogy Ref összeállíthatna egy anyagot a "hogyan kerüljük el a szcientológiát vagy egyéb agymosásokat" címmel például, amiben bemutathatná és kielemezhetné a leggyakoribb behúzó technikákat. Azért gondolom hogy Ő, mert neki óriási tapasztalata és háttér információja van a témával kapcsolatban. Nem véletlen hogy pont Őt környékezték meg, gondolom lehet egyezkedtek volna vele, hogy pl visszakapja az automatánál levett öröklését, cserébe megszünteti a blogot vagy ilyesmi. Nekik nincs szükségük Péterre, hanem ez az enthetagócot akarják eltörölni. Ez jó jel, látszik hogy érdemi munkát végzünk.

znagy6666 2019.03.02. 15:52:50

@Bgisi: @büdös zokni: @DaDPool: @PTS level III.:

"Azt is támogatom, hogy Ref összeállíthatna egy anyagot a "hogyan kerüljük el a szcientológiát vagy egyéb agymosásokat" címmel például, amiben bemutathatná és kielemezhetné a leggyakoribb behúzó technikákat."

Én a konkrét ”behuzási” folyamatot stratégiát le tudom írni a sci oldalról történt megfigyeléseim alapján példákkal illusztrálva, mindezt okozó oldalról.

Büdös zokni elmondása alapján etika specialista és Narcononos múltjára hivatkozva tudna megközelíteni, tapasztalatokat megfigyeléseket megosztani velünk.

Talán mások is tudnának hozzátenni.

Nem csupán kommentek formájában, hiszen így nem igazán áttekinthető és nehéz is rákeresni visszamenőleg leírt részletekre az elmúlt 11 évben, mióta a blog fönnáll.

Péternek kellene rendszerezni és integrálnia a tudást úgy, hogy gyakorlati hasznát vehessük. Akár egy kiadvány formájában.

Egy ügyvéd ismerősöm azt mondja ha tárgyalsz, az ellenséged fejével kell tudj gondolkodni és időről időre feltenni magadnak azt a kérdést; mi módon győzhetném le az ő szempontjából saját magam?

Mi nekünk tudnunk kell mindazt, ahogy azt a Sci csinálta velünk és teszi másokkal a mai napig. És itt nem csupán az általuk okozott kár illetve hatás elemzésére gondolok, sokkal inkább arra, hogy miként lehet ilyen hatást okozni. Tehát meglátásom szerint ehhez kell egy használható útmutatás.

Remélem lesz valami...és @Reformer: közbelép...:-)))

PTS level III. 2019.03.02. 22:08:07

@znagy6666:

"Egy ügyvéd ismerősöm azt mondja ha tárgyalsz, az ellenséged fejével kell tudj gondolkodni és időről időre feltenni magadnak azt a kérdést; mi módon győzhetném le az ő szempontjából saját magam?
"

A szcientológia esetében ez elegendő lesz?
Tudtommal ezek súlyos pénzeket különítenek el a jogi perekre, és nem csak a "vallásos hit"-et védő joghézagok kihasználásával tesznek szert lépéselőnyre. ;)

Ez a jelenet az egyik kedvenc filmemből annyira... ideillő:
youtu.be/-wyC7sWGpoQ

nicoska 2019.03.03. 06:34:37

@Gyaloghuszár:
Egyetértek, manapság az üzleti "tréningek" lehetnek a behúzók.
Az üzletembereket egyszerűen meg lehet győzni arról, hogy szükségük van a "tréningre": ha fejlődő vállalkozásod van, elúszol, te oldasz meg mindent, miközben semmi időd semmire, és majd szétcsúszik minden. Ezzel az állapottal szembesítve az ember belátja, hogy szüksége van segítségre, és ők ezt kívánják nyújtani, egy képzés formájában. És hogy miért pont az ő "tréningjüket" válaszd? Hát mert ők a legjobbak. Szóval a meggyőzés, hogy vedd meg a "tréninget" kb. ez volt.
Azért írom következetesen idézőjelben, mert ez nagyon nem tréning volt. Egy 2x12 órás, borzalmasan car előadás volt. Amik titeket érdekelnek, benne volt: az élet célja egy szó: túlélés; volt szó akcióciklusokról; szervezeti épelméjűségről; kalapokról; szótisztázásról ezerszer; szervezeti tábla (az egyetlen értelmes dolog talán); ARK; a 2. nap vége persze az etika volt. Blöe. Igen, igen, ártó tett, meg jóvátétel meg minden. És egy csomó résztvevő bizony áhítattal hallgatta minden szavát. A legkülönbözőbb cégektől is vannak résztvevők ilyenkor (nekem az is furcsa volt, hiszen valódi tréninget 50 fővel nem tudsz csinálni), és az idegen emberek valószínűleg ilyen hatással vannak egymásra. Az ember alapvetően konform, ha a másiknak rendben van ez, nyilván nekem is. Ezért is éreztem kvacarul magam, mert az volt a szitu, hogy csak nekem nem tetszik, csak én érzem vacakul magam, és nem volt kivel megosszam. Iszonyat volt. Nekem vagy 100x megerőszakolták a lelkem az alatt a két nap alatt.
Ja, és persze szerdai napon rinyált annyit a cég hogy fizessünk mindenképp azonnal, másnap reggelre mindenáron rajta kell legyen a pénz a számlán. Khm... Ja, meg persze a statisztikákról is beszélt, de ami valóságos lehetne, hogy ebből elemzések, na az nem. CSAK statisztikák. Összességében nagyon beteges volt.

kiskatt 2019.03.03. 08:38:02

A barátnőm férjét is pont ilyen céges maszlaggal húzták be. Elhitették vele, hogy ezek nélkül konkrétan bezárhatja a céget. Már több tízezer eurót költött erre (állítása szerint) és a feleségével is elhiteti, hogy ez jó nekik, ez kell nekik és ettől fog működni az életük, a cégük, a házasságuk.

Reformer 2019.03.03. 09:47:24

@nicoska: @znagy6666: @PTS level III.: @Gyaloghuszár: @Bgisi: @büdös zokni: lesz ilyen kiadvány, tervezek egy útmutató, ami a kívülállók, családtagok, érintettek számára érthetően elmagyarázza a szcientológia alapjait, a beszervezési módszereket, a fontosabb belső szabályokat, illetve a szcientológus családtagokkal kapcsolatos tapasztalati tudást, tanácsokat stb. Sok újdonság nyilván nem lesz benne, inkább a meglévő ismeretek rendszerezése és használható formába öntése a cél. A hamarosan megjelenő új könyv írójával együtt fogjuk megírni és összeállítani. Erről majd még lesz tájékoztatás :)

znagy6666 2019.03.03. 10:04:20

@Reformer: @PTS level III.: @büdös zokni: @Bgisi: @nicoska: @Gyaloghuszár:

Nagyszerű! Én is erre gondoltam.

Ezt szolgálná ez kézikönyv.

Összegyűjtené, összegezve a módszereket, hogy hogyan lehet valakit agymosni, hogy hű Scientopata legyen. Majd gyakorlati útmutatót is adna arra vonatkozólag, hogy miként lehet kitisztulni, sőt hogyan lehetne megelőzni a szcientológia fertőzést.

Egyfajta Scio elvonókúra kézikönyv.

Felizgatott az ötlet!

Dudás Diána 2019.03.03. 10:10:01

@Reformer: Be lett harangozta egy interjú a Nagy Zoltánnal. Lesz mostanában? Már nagyon várom.

znagy6666 2019.03.03. 12:45:21

Akár fél milliárdos áfacsalás néz ki nekik? Ezért kellett Curtis, elterelés?

Ez komoly?

www.hirmagazin.eu/bajban-a-magyar-szcientologusok-a-hatosagok-mindenuket-lefoglaltak

PTS level III. 2019.03.03. 12:53:24

@kiskatt:

"Már több tízezer eurót költött erre (állítása szerint) és a feleségével is elhiteti, hogy ez jó nekik, ez kell nekik és ettől fog működni az életük, a cégük, a házasságuk. "

Tapasztalatból mondom, hogy egy bizonyos értékhatáron túl már csak a placebo hatás miatt "működik
" a dolog... "ha már ennyit kicsengettem érte, szar nem lehet"-alapon.
Minél többet ölsz bele, annál többet vársz a "tech"-től.
Pocsék érzés szembesülni azzal, hogy végül nem lett belőled isten, hanem ugyanaz a koszos kis porba fingó halandó maradtál - ez az a pont, ahol rendszerint a felébredés megtörténik, a kérdés már csak az, hogy képes vagy-e befogadni tiltakozás nélkül.

PTS level III. 2019.03.03. 12:55:05

@znagy6666:

"Egyfajta Scio elvonókúra kézikönyv."

Izgatottan várom!
Volna ötletem, hogy kiknek küldenék belőle egy-egy példányt. ;)

znagy6666 2019.03.03. 13:44:48

@nicoska: @reformer: @PTS level III.: @Gyaloghuszár: @Bgisi: @büdös zokni:

Hát komolyan dejavum van. Pont 20 évvel ezelőtt történt valami hasonló velem ami most a NAV által lefoglalt Szcientológus Szcientológus dossziék tekintetében zajlik.

Egy Szcientológia Orgban általában két domináns személy van. Az egyik az ED(ügyvezető) a másik a C/S(esetfelugyelő). Az utóbbi általában nagyobb befolyással rendelkezik.

Időközönként, technikai indokkal kiadja az utasítást az auditoroknak, hogy a folder raktárból kapják elő az összes ott tárolt földért és ellenőrizzék át. FES(folder error summary), dosszié hibagyüjteményt kellett készítenünk.

A technikai indok, csupán blöff volt. Az igazi ok az volt, hogy a dossziéban keresnünk kellett adócsalásra, pénzügyi rendellenességekre utaló gyónásból származó adatokat.

Ha a talált adatok nem voltak elég konkrétak a D of P (director of Processing) feladata volt, hogy a fickót előkapja és újabb gyóntatást "intézzenen" a részére.

Lényeg, hogyha már volt elég terhelő adat, amely akár egy feljelentésben is megállt volna. Belépett a képbe az etika tiszt és elkezdődött a nyaktekerés.

Magam több esethez asszisztáltam, a vége mindig az lett, hogy a pácienst mielőtt kiengedték az etika kezelésről kidobott egy kis lét - adomány címén.

Így sosem az adóhivatalnak fizettek még az adóelkerülést hanem ment a RON-cstelep kasszájába.

Ironikus, hogy most pont fordítva zajlik ez és pont a NAV végzi a dosziékon a hibaellenőrzest.

Meg szerencse, hogy nem Magyarországon őrzik az aktáimat-:))O

büdös zokni 2019.03.03. 17:14:56

@Reformer: Jó ötlet egy ilyen könyv.
És ha már körtisz és narconon, ne felejtsük el, hogy ez pont egy speciális eset, hiszen oda 99%-ban pont a szülők vagy házastársak viszik be az akkor még teljesen öntudatlan drogost, neki magának nem nagyon van beleszólása. El tudom képzelni, hogy sokan már előtte tisztában vannak vele, hogy a NN-t szcik üzemeltetik, de korábban már számtalan másik programra betették az illetőt, már "mindent megpróbáltunk"-helyzet van. Ha a legnehezebb első 1-2 hónapon túljut a páciens, akkor meg gyakorlatilag az lesz a kérdés neki is meg a szeretteinek is, hogy drogok vagy szcientológia? Ez igy meg már nem egyszerű kérdés, én személy szerint nem tudom őket hibáztatni.

znagy6666 2019.03.03. 18:35:02

@büdös zokni: Tapasztalatodat alapján a méregtelenítő mellett milyen tanfolyamokat és auditálás kapnak a páciensek a Narcononos elvonó keretében?

nicoska 2019.03.03. 19:41:46

@kiskatt: ajjaj. Akkor nem volt rossz a megérzésem. Mondom, ott rengeteg ember teljesen bevette az egészet. Áhitat, meg minden. Én viszont pontról pontra lényegében minden (de szószerint minden) részébe bele tudtam kötni. És azt hittem, velem van a baj, de amikor rájöttem, hogy szci, és olvastam a könyvet, megnyugodtam, hogy nem vagyok teljesen hülye. Ide már tényleg csak ezért jöttem. Hogy legyen valahol leírva ilyen tapasztalat, mert nekem ez volt az első, amit kerestem, és nem találtam semmit. Ez pedig eléggé rosszul esett.

DaDPool 2019.03.03. 20:38:27

Meglepő, de a Ripost-ban rengeteg infó-t találtam a Sci-kről. Elképesztő.
Egyet viszont nem értek és ennek a megértésében segítségre szorulok - mint minden piramis szerű gazdasági építmény előbb utóbb bedől magából a konstrukció miatt, illetve ebből a rendszerből a legalsó emeleten levőkön kívül csak a felettük levők részesülnek valamilyen jutalomban a résztvevők. Természetesen a csúcson levő a fő pénzhabzsoló. Ebből a szempontból értem Miscavige céljait, sok pénznél jobb a több!
Na de! A többiek miért is csinálják? Mert ahogy olvastam vagy ingyen dolgoztatják őket, mint a rabszolgákat, vagy minden vagyonukat be kell dobni a "közös"-be, ha jól akarják érezni magukat.
Ugye a pénz meg senkinek sem termelődik végtelen számban, és aki gazdag abból lett gazdag, hogy ő maga is gyűjtögető életet folytat, akkor miért is adná oda azt a vagyont másnak? Persze el tudom képzelni, amikor naponta 2-3 mázsa pénzt termelsz akkor már nem tudod elkölteni, de pl. itt Mo.-n szerintem nincs olyan sok gazdag aki hagyná is magát megkopasztani.
Szóval akkor aki csak betesz és nem kap semmit cserébe, az miért is marad mondjuk 1 évnél tovább. És hogy a fenébe lehetséges, hogy nem dőlt be ez a piramis játék? Mi a vonzereje, amikor még álmukban is hazudnak és becsapnak, áltatnak, átvernek mindenkit és nem csak az államot, hanem kifejezetten emberekre utaznak és kifosztáson törik a fejüket?
Miért akar valaki egy olyan "bűnszervezethez" tartozni , ami esetleg nem ad semmi rációt számára? Mert ugye egy maffiában sem lehet mindenki főnök, még kis főnök sem?
Vagy ez a szervezet, kifejezetten az ezekre a csalásokra hajazó embereket vonzza? Vagy maga a szervezet veszi őket rá, hogy a kollektív kifosztásban vegyenek részt, egy cél érdekében?
Egyszerűen nem tudom racionális ésszel felfogni, hogy tud ez működni, honnan vannak az új tagok, és miért nem omlik már össze?

DaDPool 2019.03.03. 20:47:58

Elnézést kérek, senki nem akartam megsérteni az előző kommentemmel, és nem hinném hogy a jelenlévők (akik kiléptek) hátsó szándékkal mások kárára akartak tevékenykedni a Sci-nél.
De akárhol akármit olvasok a Sci-ről mindenhol csak a csalás, az átvágás, a kihasználás, az emberek degradálása, a zsarolás és még ki tudja mi van jelen velük kapcsolatban.
Tehát úgy tűnik egy kívülálló számára (jelen esetben ÉN) mint egy jól szervezet maffia lenne az egész, és kizárólag a pénz motiválja őket. Ki a fene akar ehhez tartozni?
Szóval még egyszer bocs, nem akartam megsérteni senkit.

znagy6666 2019.03.04. 06:42:19

@DaDPool: Nem hiszem, hogy bárkit is sértene a kommented. Szeretnél tisztán látni és a rendelkezésedre álló adatok alapján nem áll össze a kép.

A maffia elnevezés egész jól illik a Scio egyházra. A maffia köreibe is azokat veszik be akik elkövettek korábban olyan bűnöket melyek alapján megzsarolhatóak. A tagok ismerik egymás piszkos dolgait és senkinek nem érdeke az, hogy ez kiderüljön. Így biztositott a csoporthoz való tartozásuk és a csoport túlélése.

Amerikában a Scio felső köreiben olyan összefonódások vannak melyek beérnek a politikai körökbe. Titkosszolgálati és adóhivatali kapcsolataik vannak. Az adóhivatal részére a saját tagokról csöpögtetet hasznos információkért cserében nem piszálják őket az amerikai hatóságok.

A Scio Amerikából indult és ezt a szisztémát próbálják alkalmazni a föld többi országában. Nem mindenhol egyforma sikerrel, mint pl. Oroszországban, Magyarországon stb.

A tagok 99 százaléka mit sem sejt erről. Csupán birka módra belesétál, tejel és sodródik benne.

Az igazán hiteles az lenne, és akkor értenéd meg teljesen, ha le tudnál ülni egy ilyen " gazdag Scios" illetővel és egy sör mellett mondjuk megnyilna a fickó. Itt a blogon nem hiszem, hogy vannak ilyenek... én találkoztam egy pár ilyennel, gyóntattam (auditáltam) őket. Az egy másik kaliber.

znagy6666 2019.03.04. 07:08:13

@DaDPool:
"Miért akar valaki egy olyan "bűnszervezethez" tartozni , ami esetleg nem ad semmi rációt számára?"

Ha láttad a Bronxi mesék című Róbert de Niro filmet, az jól illusztrálja.

A kis srác -C-, kérdezi a maffia főnököt; melyik jobb, ha szeretnek, vagy ha félnek tőled? Mire a maffia vezér: ha félnek az sokkal jobb!

A Scio bandát a félelem tartja össze. Ezért adják oda a pénzüket és ezért nem mernek kilépni miután már nem is hisznek benne.

Ez egy ördögi kör.

Ha belépsz megtudod.

De ez nem olyan egyszerű. Ahogy a Ripostos újságíró nő sem mert néhány óránál tovább a Narcononnál maradni amikor azt tettére, hogy drogos és segítségre van szüksége és kiszedjen pár infót.

büdös zokni 2019.03.04. 23:29:47

@znagy6666:
0. elvonó
1. komm tanfolyam
2. méregtelenitő
3. tanulási tanf
4. TR-ek és objektivek koaudit
5. egyszer fenn egyszer lenn
6. személyes értékek és integritás (O/W kiirás)
7. kondiciók
8. út a boldogsághoz

znagy6666 2019.03.05. 19:27:05

@büdös zokni:
Köszi,
Mond el kérlek, hogy az "elvonó" lépes miből áll?

büdös zokni 2019.03.05. 20:14:20

24 órás felügyelet, ideálisan egy drogosra egy Narcononos. Szabály szerint egy ember max. 6 órát elvonóztathatna naponta, mert annyira megterhelő, de nekem mondjuk napi 14 órát kellett csinálnom minden nap három hónapon keresztül, annyira nem volt ember. Mondanom sem kell, a végére rosszabb állapotban voltam, mint akiket elvonóztattam...
Tehát nekünk kell etetni, itatni, vitaminokkal tömni őket, kisérni a WC-re, szódabikarbónás fürdőt késziteni nekik stb., és mindeközben olyan sok asszisztot adni nekik, amennyit csak lehetséges. Igy egy heroin elvonó mindössze 2-3 nap ha elfogadja az asszisztokat, ha meg nem, akkor kb. 1 hét. Ez kb, minden drogra igaz, ha a személy elfogadta a segitséget, akkor felére-harmadára tudtuk csökkenteni a szenvedéseit. De pl. methadonosból mig ott voltam konkrétan senkit nem sikerült végigverni a programon, az annyira durva insomniával jár.
Továbbá hivatalosan ugyan nem, de gyakorlatilag az első tanfolyam, a TR-ek is az elvonó része. Itt már nincs 24 órás felügyelet alatt, bekerül a többiek közé a szállásra és a tanfolyamterembe és tömjük tovább vitaminokkal. Hivatalosan az lenne a lényege, hogy megtanuljon konfrontálni a szauna előtt, valójában pedig egy időhúzás, hogy erősödjön még a szervezete. Ezért ez a TR tanfolyam nem lezárójelenségig megy, hanem legalább 7-10 napig. Ezt is csak onnan tudom, hogy mikor tanfolyamfelügyeltem egyszer le akartam zárni egy tanulót 3 nap után, annyira jól csinálta. Az ügyvezető igazgató kirángatott a tanfolyamteremből és közölte velem, hogy szó se lehet róla, majd a jövő héten...

DaDPool 2019.03.05. 21:23:53

@büdös zokni: én külön köszönöm ezt a részletes leírást az elvonóról. Most már kezdem sejteni miért nem vállalta a riporternő a bentlakást? Durva függőkkel együtt felügyelet és nem túl képzett de egyben túlterhelt személyzettel. Ez eléggé penge élén táncolásnak tűnik.

znagy6666 2019.03.06. 15:46:17

@büdös zokni:

Köszi.

És le a kalappal előtted meg a többiek előtt akik gyűrték bent a melót...még akkor is ha csak egy kevés százalékot sikerült kihoznotok.
süti beállítások módosítása