A szcientológusoknál a nyár sem telik nyugalmasabban, mint a többi évszak - ugyanúgy tejelni kell. Egy öt(!) rendezvényből álló ünnepségsorozat gondoskodik arról, hogy nehogy véletlenül nyaralásra költ(hes)se valaki a pénzét.
Az 5 része "hajóavató ünnepség" időpontjai, egyenesen az egyházi weboldalról:
1. Június 24. péntek Lurdy ház, 17:00 óra
Megnyitó Est: Az OT ellenállhatatlan ereje.2. Július 1. péntek Lurdy ház, 17:00 óra
Forrás Est: Felejthetetlen tájékoztató LRH-ról és irodalmi látomásáról.3. Július 8. péntek Lurdy ház, 17:00 óra
IAS Est: Egy globális mozgalom vezetése a szabadságért.4. Július 16. szombat Lurdy ház, 16:00 óra
Ideális Org Est: A stratégiai haladásunk a megállíthatatlan terjeszkedésben.5. Július 22. péntek Lurdy ház, 17:00 óra
A Szcientológia Media Központ (Scientology Media Production SMP) ünnepélyes megnyitója.
Pár megjegyzés:
1. Az "OT ellenállhatatlan erejére" a jelek szerint immunisak a magyar hatóságok, mert még mindig nem tudtak időpontot kitűzni a felújított Váci úti palotájuk ünnepélyes megnyitóra.
Miscavige a hétvégén egyébként átadott Clearwaterben két kisebb felújított irodaépületet. Az egyik az ő és sleppjének helyi irodája, a másik a kisegítő személyzet (karbantartók, éttermi dolgozók, sofőrök, portások, takarítók stb.) adminisztratív helyiségeinek ad otthont.
Ez már tényleg a kétségbeesést tükrözi. Kíváncsi vagyok, legközelebb mit ad át?
2. A "Szcientológia Média Központot" hiába nyitották meg ünnepélyesen, egy perc tartalmat nem gyártott eddig. A Bors egyébként lehozott egy egész korrekt cikket a témáról, ezekben ilyenek szerepelnek:
Bors - Új álomgyárat épít Cruise egyháza
Az új álomgyárban tévés és rádiós adások mellett nagy költségvetésű – nyilvánvalóan Tom Cruise nevével fémjelzett – mozikat gyártanak majd, sőt az egyház magazinját is ott fogják készíteni. A folyamatos globális kommunikáció jegyében éjjel-nappal fogják sugározni a „szcientológus CNN-ként” aposztrofált híradó műsorát.
...
Az épületegyüttest még 1912-ben építették, az öt évig tartó renoválás ötvenmillió dollárt, azaz közel 14 milliárd forintot kóstált.
...
A fiatalok napi tíz órát szörföznek az interneten átlagosan, és nagyjából öt másodpercenként keres rá valaki az „élet értelme” kifejezésre. Az SMP minden erejét arra fogja használni, hogy választ adjon az ehhez hasonló kérdésekre – deklarálta a karizmatikus vezető.
Mi valósult meg ebből? A TV- és rádióadások, a mozikból, a szcientológus CNN-ből? Semmi.
Ráadásul az egyháznak már évtizedek óta van egy saját "médiagyára" (Golden Era Productions), ami fel volt szerelve mindezen funkciók ellátására. Még mindig homályos számomra, hogy miért is volt erre szükség és mit fognak kezdeni ezzel a létesítménnyel.
Ki a fene nézne önként egy szcientológus TV-csatornát?