Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Cikkajánló: A szcientológusok már az iskolákban vannak?

2012. május 14. - Reformer

Szombathelyi hír:

http://www.alon.hu/szcientologusok-mar-az-iskolakban-vannak

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr594507438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

3.5 (törölt) 2012.05.24. 07:54:50

@dubai_tennis:

Nem nem voltál durva.

Kicsit visszaolvasgattam és arra a következtetésre jutottam , hogy Bonyai könyve semmiképp se egy gerilla-marketing része.
A könyv kapcsán azért is kezdtem bele a témába újra , hogy jobban értsem ezt az egészet.

Nekem egy rokonom sincs a szektában , de aki ott van , az valamiért ott van.Azért van ott mert egyedül képtelen determinálni magát.Apuka , anyuka hibázott? Nem biztos , de azt szokták mondani , hogy a legtöbb probléma gyerekkori sérülésekre vezethető vissza.

A xenu-majom egyébként jó magad vagy.Lepukkant vinnyogó hozzáállásoddal csoffasztod itt honfitársaid kedélyét.Az ot-jeles avatárod arról tanuskodik , hogy lelkileg kötődsz a szisztémához , ergo szektatag voltál és most vinnyogsz , mivel nem sikerült OT-vá válnod.
Apátiába süllyedve itt rombolod a szellemi szférát.Akinek felesége , férje , lett sció , ott se stimmel valami , aki szsereti a párját az meg utánamegy és nem félti a szaros kis életét , ami amúgy se ér semmit.

Nem Hubbard volt zseni , hanem az emberek sík hülyék és idióták.Így volt régen is , ma is így van és még egy jó darabig így lesz.

Bele vagytok ti már csavarodva erre a témára és paranoid módon mindenhol szcientológusookat láttok!Ez egy vicc.

Egyébként meg mindenki az csinál , amit akar , apukák , anyukák , rokonok , feleségek , férjek meg fogadják el , hogy szektás lett a gyerek vagy a párja.Ennyit tudnak.Szarul lettek nevelve , szar volt a párkapcsolat stb..stb...

Guy_Montag 2012.05.24. 08:04:54

@3.5: hát ez nem jött be, de nem csodálkozom.
tudod, nem csak hozzád hasonló elveszett lúzerek léteznek, létezik individum, önálló emberek, persze ezt neked nehéz lenne elmagyarázni. talán így: soha nem voltam akkora barom, hogy ilyen faszságba hagytam volna magam belerángatni.

"Egyébként meg mindenki az csinál , amit akar , apukák , anyukák , rokonok , feleségek , férjek meg fogadják el , hogy szektás lett a gyerek vagy a párja.Ennyit tudnak.Szarul lettek nevelve , szar volt a párkapcsolat stb..stb..."

ezen kicsit gondolkozz szerintem. érzéketlen egy mocsok lelkivilágról ad bizonyságot. na kikre is jellemző ez?

az ot-logo ( ahogy te mondod JEL ) pedig DT logo, de ez gondolom már meghaladja a képességeidet :D

további jó férgeskedést, mindent elmondtam, amit kellett, továbbra is harcolunk az olyanok ellen, mint te.

Guy_Montag 2012.05.24. 08:29:59

@3.5:

"Akinek felesége , férje , lett sció , ott se stimmel valami , aki szsereti a párját az meg utánamegy és nem félti a szaros kis életét , ami amúgy se ér semmit."

és mi van azzal, aki előtt a kedvese ( szcio módra ) eltitkolta, hogy szektás?

pusztán kíváncsiságból: mégis, mit érne, ha bárki is utánamenne? tudod, hogy semmit.
még így is toborozni, beszervezni akarsz, ami megintcsak szánalmas.
kérlek, ne írj nekem, semmi értelme. ezt fentebb több hszben leszögeztem.

sajnállak, mert nem biztos, hogy te tehetsz szegényes lelkivilágodról. a feleségedet is sajnálom, hogy ezt kell elviselnie élőben, de ha belegondolok, akkor vélhetőleg pont megérdemlitek egymást, tehát minden rendben van. további sok szerencsét a hídon való sántikáláshoz, meg a világmegváltáshoz!

ui: a bőrellenállásmérő valóban egyszerű műszer, össze lehet rakni házilag, persze nem árt, ha az embernek van hozzá végzettsége.
nem 50000, hanem kb 7000 ftból. kapcsolási rajzok megtalálhatók a neten. azt a rengeteg energiát, amit itt baszol el, használd inkább erre ahelyett, hogy itt kérsz linkeket.
ha meg nincs kedved, vagy csak inkompetens vagy, ami sokkal valószínűbb, akkor nincs más , vegyél műszert a majmoktól, úgyis csak az működik, hiszen az avatarodon látható cimborád ellopta. ezt is olvashatod fentebb.
nem is drága a készülék, ha belegondolsz, hogy a fajtádnak ez az örök és boldog élet kulcsa.
és ne feledd: ezzel is a világot mented meg :D

Rózsabogár 2012.05.24. 08:34:37

Nem fog összejönni, ici-picit korábban kellett volna felkelni!

Guy_Montag 2012.05.24. 08:40:32

@Rózsabogár: legalább elfoglalja valamivel magát ahelyett, hogy itt terjeszti az igét.

Ammonia73 2012.05.24. 08:53:20

@3.5: nem értem, hogy miért pont engem szúrtál ki...vagy mindenkitől megkérdezed, hogy miért van itt?

Ammonia73 2012.05.24. 09:07:26

@3.5: "Kicsit visszaolvasgattam és arra a következtetésre jutottam , hogy Bonyai könyve semmiképp se egy gerilla-marketing része."
Gratulálok. Ügyes vagy.

"Nekem egy rokonom sincs a szektában , de aki ott van , az valamiért ott van.Azért van ott mert egyedül képtelen determinálni magát." - nohát...milyen bölcs gondolat...:D:D:D
"Apuka , anyuka hibázott? Nem biztos , de azt szokták mondani , hogy a legtöbb probléma gyerekkori sérülésekre vezethető vissza." - Talán túl sok Freudot is olvastál? Csak szólok, hogy azóta sokat fejlődött a pszichológia, érdemes lenne egyebet is olvasni, mint a jó öreg Freud bácsikánkat. :)

"Az ot-jeles avatárod arról tanuskodik , hogy lelkileg kötődsz a szisztémához , ergo szektatag voltál és most vinnyogsz , mivel nem sikerült OT-vá válnod." - megint csak egy abszolút helytelen meglátás...remélem, az én avatarom elnyerte tetszésed..:)

"Akinek felesége , férje , lett sció , ott se stimmel valami , aki szsereti a párját az meg utánamegy és nem félti a szaros kis életét , ami amúgy se ér semmit." - ha Te valamiről tudod, hogy rossz, ahelyett, hogy elmondanád a párodnak, inkább mennél utána? Ez nagy szeretet lehet. És megint nem gondoltad át a mondanivalódat, mert ha már családról van szó, nem csak kettőtök élete a tét, hanem a gyerekeké is. Nem tudom, mennyire örülnél, ha a párod szci elvek szerint nevelné a gyereketeket...pl. azt mondaná, hogy nem kaphat semmit csak úgy, mert Hubbard szerint ha nincs meg a csere, azaz a gyerek nem "dolgozik meg" azért a valamiért, akkor ezzel bűnözőket nevelsz belőlük, akik majd lopni fognak, mert rászoktattad őket arra, hogy csak úgy is az övék lehet valami, ha nem tettek érte semmit. Vagy ott van az a lány, aki szcientológus szülőkkel nőtt fel, elmesélte, hogy gyakorlatilag egész gyermekkorában magára volt utalva, mert ugyebár ő egy teljesen ugyanolyan több millió éves thetán, mint bármelyik felnőtt, csak kis testben, ezért mindig mindent egyedül kellett megoldania, míg végül tizenéves korára oda jutott, hogy azt mondta az apjának, hogy mi lenne, ha ő öngyilkos lenne. ÉS mi volt a szcientológus apuka válasza? Hogy ez az ő döntése.

"Nem Hubbard volt zseni" - eddig ez a legértelmesebb meglátásod. :)

Dr. A. Nordenholz 2012.05.24. 09:12:21

@Ammónia73:

(Bizonyos szempontból hasznos a szcit jól ismerni.) Ebben az esetben 3.5 a "kérdésfelelet" játékot játssza és szétszórja mindenki figyelmét, aki belemegy ebbe a játékba és válaszol rá. Nem tudom, Reformer miből szűrte le, hogy 3.5 nem szcientológus. Lehet, hogy tényleg nem az, de ebben az esetben inkább nem minősíteném, hogy mi.

Ez a blog annyiban is különbözik hasonló külföldi blogoktól, hogy ott ilyen szintű (3.5) hozzzászólásokkal nem nagyon találkozni. Amiatt, mert kimoderálják vagy eleve a társadalom magasabb színvonalon van.

Szerintem 3.5 hivatalból van itt.

Guy_Montag 2012.05.24. 09:21:39

ha már reformer nem hajlandó kitenni közkívánatra sem ( pedig valóban bomlaszt ), mindenkinek javaslom, hagyjuk figyelmen kívül a hsz-eit.

egyértelműen provokátor.

Ammonia73 2012.05.24. 09:26:02

@dubai_tennis: ha tényleg csak egy sima érdeklődő, szerintem az eddigi posztok és hozzászólások elegendőek az informálódásához, nem értem, miért firtatja ennyire, hogy ki miért van itt. Amúgy is...mi köze hozzá? :)

Reformer 2012.05.24. 09:37:42

re: 3.5. Én jól szórakozok a hozzászólásain. Az egyik családtagomra emlékeztet. Nem kell komolyan venni szerintem. Dögunalmas lenne a blog(olás), ha csak egyetértő hozzászólások lennének/jönnének.

Ja és az áldozatokat hibáztatni meg ősi román szokás, ahogy egy másik blogon szokták mondani.

Hagyni kell beszélni, legalább jobban megismerjük az ilyen típusú emberek (öltönyös troll :) lelkivilágát.

Guy_Montag 2012.05.24. 09:44:43

@Reformer: azért én és Dr. A. Nordenholz ignoráljuk. lehet csatlakozni.

"kicsi a rakás, emberek!" ( southpark )

muhaha :D

norbert79 2012.05.24. 10:55:09

@dubai_tennis: Én megmondtam elsőre, hogy kicsoda, micsoda, nem kellett egy perc se. Szerintem Reformer szeretné hinni, hogy van remény, hogy megváltozhat más is úgy, mint ahogy ő tette. Én meg csak simán legyintek, s elkönyvelem hülyének az ilyen embert; muszáj az embernek saját magának meglátni, hogy valami nem okés, egyébként soha nem tanul belőle. Szerintem.

Guy_Montag 2012.05.24. 11:04:20

@norbert79: bocs, csak felbasz, ha leszcientoznak.

na akkor fel is oldom a linket, mostantól megint hallgatható:
soundcloud.com/not-a-thetan/tilosradio-kontur-reformer

norbert79 2012.05.24. 11:26:20

@dubai_tennis: Nem én voltam! :)
Amúgy hallod, már gyakorlatilag pejoratív jelentése lett a Szcientológia szónak, s sértésnek számít. Szerintem ez már fél siker; maga a tény, hogy eddig eljutott az "egyház". Szerintem ez tök jó :]

Guy_Montag 2012.05.24. 11:30:48

@norbert79: ettől még sorstársaim fájdalma ugyanolyan erős.

norbert79 2012.05.24. 12:54:41

@dubai_tennis: Értelek, természetesen együttérzek, számomra nem volt világos hány olyan ismerősöd van, akit érint. Szerencsére egyre többen távoznak, így van remény; érdekes látni, ahogyan az "egyház" egyre több latin amerikait kezdett el alkalmazni, kubait, illetve egyre több Hawaii arcot is látni videókon Clearwater-ból, illetve mintha kínaiakat is toboroznának.
Úgy látszik kezd elfogyni a "fehér nép" :)

Guy_Montag 2012.05.24. 13:12:18

na ez remek. akkor már csak azt kell feldolgoznom, hogy egy olyan lányba vagyok szerelmes, aki csupán a behálózásomhoz kellett.
nem könnyű.
megjegyzem, a behálózás nem jött össze nekik.

bot23 2012.05.24. 22:17:59

@3.5: Szarul lettek nevelve! Szerintem te is!!Az ilyen vélemény nyilvánítás olyan , mint a bumeráng, a rossz mindig visszaszáll a rossz akaróra!! Szülő vagyok, szcis gyermekkel, nem voltam hibátlan szülő, biztosan, de mindent megtettem a gyermekeimért. Csináltam hibákat, de ki nem, de az élet nagyon kiszúrt velünk. Élhetnénk boldogan, szcis bloggolás nélkül, mégis sok éve keressük a szci-ből a kiutat, de nem találjuk. Mi a párommal csak azt akartuk a gyerekeinknek könnyebb élete legyen, ne kelljen annyit és úgy gürcölniük , mint nekünk. Mindent megadtunk nekik , most meg azon kell izgulnunk, hogy az egyik aki egy rendes, szorgalmas gyerek kikeveredjen ebből a szcis tévelygésből, de M I K O R ?????? Belefáradtunk, mert nem látjuk a fényt az alagut végén már sok éve, helyette látjuk, hogy nem múlik el szcis . rendezvény a gyermekünk nélkül, mint ez a Drogment.. marathon sem, és ott van a bejátszáson!!

Valerijov 2012.05.25. 13:09:09

3.5-nél ki-kilógott a lóláb, de itt a végén ez a színvallás igazán beszédes. érdekes, ahogy próbálgatja, mikor mivel keltheti egy érdeklődő civil látszatát, mi működik, mi nem. tippeket persze nem akarok adni azzal, hogy kielemzem, de azért az egész elképesztő, hogy az összes idemasírozó szci ilyen nyomorult idióta.

NAHNEA (törölt) 2012.05.25. 15:10:59

Sziasztok.

Nemrég akadtam a blogra , Bonyai Péter
"SZCIENTOLÓGUS VOLTAM" című könyvét olvasva.
Régebben olvastam Veér könyveit.A könyv izgalmas , szinte sokkoló , hogy mi megy ebben a szektában.Sok embert ment meg , akik esetleg érdeklődnek a szcientológia iránt , de nem tudják , hogy mi is ez.
Nemrég érkezett meg a "Russel Miller: Az arcátlan messiás" című könyv , amit itt a blogon is hirdetnek.

Azt szeretném megkérdezni , hogy olvasta e valaki és , hogy mennyire hiteles és tényszerű a könyv.Például Jack Parson - Aleister Crowley és L.Ron Hubbard kapcsolatát leíró fejezet elég meseszerűnek tűnik , vagy van benne egy kép amin egy hajóról kidobnak valakit , de a fotóról lerí , hogy beállított felvétel.A történet a szekta-alapító és szélhámos Hubbard nagyszüleivel kezdődik és eléggé hihetetlen , hogy ennyi részletet tudnak róla.A könyv nagyon lebilincselő és izgalmas.Ha csak a fele igaz és a fele újságírói hatásvadászat , akkor is nagyon durva.Volt pár ismerősöm , akiket , mint "kamugépeket" tartottam számon , és Hubbardról pont ezek jutottak eszembe.Felfoghatatlan , hogy egy ilyen hazug és szélhámos ember , hogy bírta becsapni a fél világot és honnan szedte az információit , amiket papírra vetett.Talán a drogoktól , amiket szedett vagy egyszerűen csak elmebeteg volt.

Érdekelne , hogy más is olvasta e a könyvet és mi a véleménye róla ?

Találtam még egy honlapot , ahol a szekta próbálja kimosni magát azokból a vádakból , amivel a legtöbbször támadják őket :

www.tuddmegazigazsagot.hu/

Szia Reformer.
Mint volt bennfentes, mi a véleményed erről a mosdatásról ?

A téma azért érdekel , mert pár éve egy ismerősöm a cégén keresztül , beszerveződött a dianetikába , azonban abbahagyta mivel elfogyott a pénze.Engem is próbáltak beszervezni , de én még a könyveket is drágálltam , nemhogy a csillagászati árakat , amiket a képzésekért szedtek.Aztán Veér könyve olvasása után örültem , hogy nem kezdtem el és a te könyved , csak megerősített ebben.

Azt mondják , hogy a szektákból "agyilag" elég nehéz szabadulni.Te hogy birkózol meg ezzel ?

Guy_Montag 2012.05.25. 15:25:57

nem nyugszik.

NAHNEA 0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2012.05.24. óta tag.

ennyire hülyének néz mindenkit?

Valerijov 2012.05.25. 15:29:54

@dubai_tennis: wehehe, fogalmazzunk inkább úgy, ennyire hülye, de tényleg ne adjunk neki tippeket, hogy mire figyeljen, hogy ne buktassa le magát.

Guy_Montag 2012.05.25. 15:55:35

@Valerijov: figyeled a változtatásokat is, amiket eszközölt?

ő is segít nekünk. többet, mint gondolná.

Guy_Montag 2012.05.25. 15:57:42

egyébként sima provi.

Valerijov 2012.05.25. 16:20:17

@dubai_tennis: persze, látszik, hogy milyen motívumokat olvasztott be a hihetőbbség kedvéért, s biztos ez is volt a fő cél, szondázni, hogy mi nyújthat jó, jobb álcát. 90%-ban így is balf@sz s nagyon naiv, olyan, mint egy gyerek, aki pár felnőttektől ellesett szóval próbál felnőttnek tűnni, de üvölt róla, hogy szerepet játszik, rosszul.

Guy_Montag 2012.05.25. 16:23:11

@Valerijov: ne feledd, hogy egy szci ide nem írhat, nem látogathatja az oldalt. ha mégis, akkor nem magától látogat ide, hanem célja van. ez nem egy mezei szci.

ennek fényében gondold át, ki lehet ez.

Guy_Montag 2012.05.25. 18:50:20

na akkor egy kis statisztika.

felmérésem szerint a művészvilág, szórakoztatóipar erősen szennyezett szcientókkal.
ráadásul azok az előadók is befolyásolva vannak, akik nem szcik és nem is tudnak róla, hogy honnan fúj a szél. itt fellépésekre, megrendelésekre gondolok, de tvshowk is készülnek így. leginkább a lakossági műfajra érthető ez.

NAHNEA (törölt) 2012.05.25. 21:56:08

Sziasztok , szép estét.

Egy kicsit zavarban vagyok a válaszaitok láttán.
Nem értem , hogy miért gond , az ha tegnap regeltem ide be.Megszegtem talán valamilyen fórum-szabályzatot ? Remélhetőleg választ kapok majd erre , de ha nem az se gond , minden fórumon van pár illető , akiknek a provokáció a hobbija. , már megszoktam.A válaszokat ha lesznek előre is megköszönöm.

Igazából az érdekelne , hogy mi a véleményetek és a többi blogolvasó véleménye az "Arcátlan messiás" című könyvről ?

További szép estét minden honfitársnak.

bot23 2012.05.25. 22:03:15

@dubai_tennis: Lehet, hogy azért tévedt éppen ide, mert valami gyanus neki a szektában. Segítsünk neki, hátha megvilágosodik neki valami. Az én tanult szcis gyermekem és volt barátnője is ilyen óvodás szintü beszélgetésre képes csak az agymosás után! Mitől fejlődnének hiszen nem néznek tv nem olvasnak újságot stb. Visszafejlődnek inkább ez jó a szektának, csak fizessenek vagy dolgozzanak rabszolgaként!

bot23 2012.05.25. 22:04:56

@NAHNEA: Én is most vettem meg,mert sok volt az ajánlója, de még nem olvastam!

Guy_Montag 2012.05.25. 22:12:05

@bot23: aha aha persze persze :D

mostmár te is gyanús vagy.
vagy csak fogya.

NAHNEA (törölt) 2012.05.25. 22:56:18

@bot23:

Szép jó estét.

Egy pár napja kezdtem bele , esténként olvasgatom.Azt hittem vékonyabb a könyv , de elég vastag , van mit olvasni.Jól írja a bevezető , hogy az igazi történet kalandosabb és hihetetlenebb , mint a maszkírozott önéletrajz.Mivel gyanúsan részletgazdag a könyv , megkérdezem mások véleményét is , hogy mennyire hiteles ez.Olvastam , hogy a lányod szcientológus lett és beszippantotta a szekta , mint sok más és értelmes fiatalt.Miben nyilvánul ez meg a szülők felé , hogyan venni észre rajt azt , hogy szcientológus ?
Anyagilag mennyire viselte ez meg ? Az én ismerősöm aki bent volt , egy vállalat alkalmazottjaként húzták bele azt mondta nekem , hogy azért hagyta abba , mert nem bírta anyagilag.Azt hiszem azóta iszik.Érdekes mód a technikákat sose fikázta , mindig azt emlegette , hogy a "híd" létezik és működik.
A szervezetet nem nagyon szidta , de érződött rajt , hogy csalódott volt.Azt írtad a lányod se nem drogos se nem narkós , hanem csak szektás.Hát nem tudom melyik jobb , melyik ujjamat kellene levágni , melyik nem fájna.
Egy biztos , manapság rengeteg a drogos fiatal , akik egy idő után ki sem látnak a neurózisukból.Az alkoholból és a drogokból nehéz kigyógyulni , de szerintem egy szcientológiából nem.Mutasd meg esetleg a lányodnak a könyvet , hogy a szekta kiagyalója egy csaló volt , egy szélhámos és semmi másra nem fáj na szektának a foga csak a pénzére.

Én azt gondolom , hogy fel a fejjel , nem tudom most mennyi idős a lányod , de talán majd leesik neki a tantusz.Örülj annak , ami van , gondolom egészséges és fiatal még.Az mondjuk komoly gond ha a párja is szektatag és esetleg van közös gyermek is.Tényleg annyira rossz a szcientológia , amennyire mondják ?
Elszeparálják magukat a szülőktől , rokonoktól , mindenkitől , aki nem vesz részt a gyermekes képzelődéseikbe? Ha boldog és tudatlan , lehet , hogy nem is olyan rossz neki.
Na jó ez vicc volt.:)

Olvasom tovább a könyvet , majd írok róla.

A zavart, frusztrált nickek provokációival nem foglalkozom , az ilyeneket csípőből ignorálom , mellőzöm.Sorry

Reformer 2012.05.26. 10:37:23

@NAHNEA: üdvözöllek. Nem volt könnyű megbirkózni a kaland utóhatásaival, de mostanra már 95%-ban sikerült. Az "Arcátlan messiás" jó könyv, a téma iránt érdeklődőknek mindenképp ajánlott. A szcientológia rosszabb, mint az ember gondolná. Vannak persze alaptalan pletykák, de így is elég szörnyű ez a "mozgalom".

Reformer 2012.05.26. 10:40:27

@dubai_tennis: @Valerijov: új ember, legyünk vele kedvesek :) Ha szcientológus, akkor is hatásosabb a kedvesség (látja, hogy nem olyan szörnyű a wog világ).

bot23 2012.05.26. 10:43:48

@NAHNEA: Nem jól figyeltél fiam van és mivel önálló jó keresettel rendelkezik nem tudni, mennyit feccölt bele a szektába, de sok millánál tart szerintünk, ő ugyan tagadja, de mi szülők látjuk. Itt a blogon nem adok ki sok infót,mert volt már pár fura dolog a pár év alatt. Ha megkeresel szívesen válaszolok a kérdéseidre! Az új párja sok éve szci sajna!

NAHNEA (törölt) 2012.05.26. 14:48:29

@Reformer:

Szia.

Kösz a választ.
Sokak számára biztató amit írsz , mivel elég jól benne voltál és a könyvedből , kommentjeidből azt látni , hogy nem sok hatással van már rád az ideológia.

NAHNEA (törölt) 2012.05.26. 14:56:28

@Reformer:

Lehet , hogy túlreagáltam a két úriembert és nem provokálni akartak , hanem csak nagyon óvatosak.
Gondolom tele lehet a hócipőjük a szcientológiával illetve szcientológusokkal.Nem tudom milyen kár érhette őket , meg sem tudom érteni , mivel sem nekem sem közeli hozzátartozómnak nem kellett megküzdenie azokkal a problémákkal , amikor egy szekta nyomást gyakorol az ember életére.Lehetséges , hogy kulturáltabbnak és műveltebbnek akarok látszani annál , ami vagyok , de a kommentjeim lényegi mondanivalója igaz , tényleg érdekel a téma és azért kérdezgetek.Vannak anonymus csoportok , ahol segítséget kaphatnak , mi a teendő ha beszippantotta a párját valakinek a szekta.
Nem vagyok szcientológus , de gondolom erre már úgy is rájöttél.

NAHNEA (törölt) 2012.05.26. 15:05:50

@bot23:

Szia és elnézést kérek.

Akkor ha jól értem fiad van , aki 8 éve tag és a felesége 16.

Természetesen nem várom el , hogy olyan infókat adj ki , amelyeket nem szeretnél.Ha jól értem egyébként , akkor anyagilag ők jól állnak és a párkapcsolat is rendben van.

Szerintem itt nincs olyan nagy baj.Egy kicsit szcientológiáznak , józan embereknél lehet , hogy ez belefér.Mivel engem is férfiból raktak össze lehet , hogy egy jó nő kedvéért jómagam is szientológiáznák egy kicsit , bár sokak szerint egy idő után az intim életről is be kell számolni.Szóval tudatlan vagyok ez ügyben , hogy milyen lehet szcientológusként párkapcsolatban élni , mennyire lehet megélni a női és férfi kapcsolat örömeit.

NAHNEA (törölt) 2012.05.26. 15:48:34

@Reformer:

Még annyit kérdeznék , hogy milyen világfelfogásban , világképbe kerültél , amit valósnak vélsz.Ha jól tudom a sciósok a buddhista , gnosztikus , illetve a yóga rendszer lényegéuet közeli felfogással vélekednek az emberről és szerepéről.Az ember valamiféle bukott istennek gondolják , aki bármikor visszatérhet ebbe az állapotba ha akar.

Szóval ontológiailag merre kötöttél ki ezen tanok után.Gondolok arra , hogy csont ateista lettél és azt vallod , amit az állt. suliba is tanultunk , evolúció , meg a megismerhetetlen univerzum stb. asszem ez az agnoszticizmus vagy buddhista felfogásod lett , vagy ilyesmi.

Szóval arra gondolok , hogy az extrém tanok hite után jelenleg hogy tekintesz az emberre és a világra.

Tudom ezt nem egyszerű megfogalmazni , de ha van időd , pár szóban , örülnék neki.

bot23 2012.05.26. 15:58:42

@NAHNEA: Kicsit elértetted a gyermekem kb 5 éve barátnője több mint 10 éve, nem lehet neki normál párja, csak "elv" társnője. Ez a hölgy rövid ideje párja, sokat nem láttam, mert mindig programja van, kicsit karrierista vagy mivel támadtam jelenlétében az egyház dolgait , ezért elnyomónak számítok akivel nem érdemes kapcsolatot tartani. Előző barátnő szintén több évig szci, de én bár vele többet találkoztam, de egy puszit simogatást nem láttam köztük, sőt egyszer elmentünk közös nyaralás során közös séta egyikük előttünk ment 2 méterre a másik meg mögöttünk2 méterre, de rendszeresen én meg mondtam a páromnak ez ám a nagy szerelem! Bár én is kiváncsi lennék , hogy tíltja e az egyház a tagoknak a szerelmet, de Reformer könyvét olvasva nem tíltja, csak nem sok időt ad rá nekik.Ők el vannak bár a fiam rendkivül házias, normál ember már kitette volna a csajt, de ő nagyon toleráns vele.A csaj szerintem kihasználja őt iszonyúan, de hát ki mit szakított, olyant szagol, mondja a közmondás! De lehet, hogy rosszul idéztem, de valami hasonló!A gyermekem ezerrel dolgozik ő tartja el a párját is, de hát a "szerelem" nagy úr vagy az elv! ::(((

Valerijov 2012.05.28. 11:12:46

@Reformer: teljesen egyértelmű, hogy 3.0 aka 3.5 = nahnea, aki már kimutatta a foga fehérjét, és mi a fenéért cserélné le a nevét, ha csak érdeklődő lenne? ugyanakkor ez a te játszótered, viszont ha kutyaszar van a homokozóban, valamelyik gyerek előbb-utóbb a szájába veszi. amint látod, bot23 már majszolgatja is.

NAHNEA (törölt) 2012.05.28. 11:42:53

@Valerijov:

Használsz drogokat ?

Csak azért kérdezem , mivel egy hernyós tévedhetetlennek tűnő szociológiai meggyőződését látom a kommentjeidben.Kellemetlen hírt kell közölnöm a számodra :

Szimpla mezei érdeklődő vagyok , akit érdekel a szcientológia , és a hozzá kapcsolódó dolgok.Más szekták is érdekelnek , de jelenleg , mivel említettem , Bonyai könyve nyomán pont ez került a fókuszba.Névváltásra azért volt szükség , mivel a hozzád hasonló kötekedő és antiszociális nickek belevittek olyan ökörségekbe , amikbe nem kellett volna belemenjek , én is ember vagyok , hibázok.

Azt gondoltam elösször , hogy nem válaszolok a nickedre , de úgy döntöttem még is , mivel irritáló megnyilvánulásaid alapján gyakorló drogosnak tartalak és lehet majd visszaírni , hogy nem igaz , de majd mond ezt a tükörbe magadnak.

NAHNEA (törölt) 2012.05.28. 11:45:41

A másik D.T. cimbiddel együtt.
Tuti drogos a srác , a neurózist le se tudja tagadni.Anyázódik itt , de gondolom arról nem számol be , hogy mennyi füvet tol el naponta.
Csernús említést tesz róla , hogy valaki a füvet keféli a barátnője helyett.Aki így tesz magára vessen.

NAHNEA (törölt) 2012.05.28. 11:59:03

Itt van például az egyik nagyon durva szekta-sztori :

merenyizoltan.joomlaportal.hu/index.php/rss/videok?task=play&id=621&tab=one&add=1&layout=listview

Nemrég volt egy film , ami nagyon jól visszaadja azokat a dolgokat , amik egy szektában érhetik az embert :

gepnarancs.hu/2012/01/szekta-trip-martha-marcy-may-marlene/

Érdemes megnézni a filmet.

Szvsz a narkósók meg a homokosok sem különbek a szektásoknál.

NAHNEA (törölt) 2012.05.28. 12:08:50

Reformer írt egy könyvet , csinált egy blogot.
Ismertté tette magát az országban , ez valamilyen szintű felelősséggel jár.Ha saját terminológusában gondolkodom , akkor okozó lett.
A publikációi mindenképp befolyásolják az emberek gondolkodását vagy így vagy úgy.
Saját rehabilitációja érdekébe akarva-akaratlanul bevont egy csomó embert a témába a blogon és a könyvön keresztül.Ismét visszatérve az általa tanult ideológiához , neki tudnia kell kezelni ezt a helyzetet.A legkönnyebb például úgy , hogy a neki nem tetsző kommenteket egyszerűen törli.:)

Guy_Montag 2012.05.28. 17:02:54

@Valerijov: @Dr. A. Nordenholz:
valszleg azért nem áll le, mert szciento:
az az igaz, ami neki igaz. mindegy, mekkora faszság. felesleges érvelni.

Guy_Montag 2012.05.28. 17:07:53

arra nem jöttem még rá, hogy miért nem tudja egyik sem elfogadható szintem a helyesírást.
iszonyat durva hibák vannak, stilisztikai is.

annyi magyarázat létezhet, hogy aki elég régen benne van ( mint pl az exkedvesem ), az már régóta a dogmatikus szabályok ( tükörfordítás ) szerint fordított "tanokat" olvassa csak, ráadásul a környezete is csak ilyen selejt barmokból áll, ezért nem is hallanak normális beszédet. ráadásul nyilván nem is szempont, hogy jól írjanak, abból nincs pénze a szcinek.

Guy_Montag 2012.05.28. 17:08:28

na bazz erre ott egy hiba :D :D

Guy_Montag 2012.05.28. 17:09:12

visszatérve új érdeklődőnkre:
szerintem veszélyes egy féreg ez.

Guy_Montag 2012.05.28. 17:39:53

@NAHNEA: annyira érdekesek az eszmefuttatásaid, hogy megkérdezlek például arról, hogy mi a véleményed a rendőrség és a szci összefonódásairól? nem tartod az efféle dolgot nemzetbiztonsági kockázatnak?

vagy mesélhetnél arról, milyen technikával lehet állami pénzből nyíltan szci "oktatási intézményt" fenntartani.

bot23 2012.05.28. 18:07:57

@Valerijov: Időnként eléggé idióták egyesek, mint jelen esetben Te is! Az meg , hogy mit majszolgatok magánügy, nem tartozom senkinek sem magyarázattal, már nagykorú vagyok, de lehet, hogy nem annyira kiművelt , mint egyesek. Azt nem értem , hogy egyesek mit engednek meg maguknak! Különben nincs szüksége senkinek az ilyen alpári hozzászólásokra, foglald el inkább magad más hasznos tevékenységgel, a többit meg bízd rám!!!

Guy_Montag 2012.05.28. 18:11:23

@Valerijov:
gondold át, hány gyík van itt titkos küldetésben. légy bátor!

a szám nem az egyes lesz. és nem is a nulla.

több osa-s van itt, mint rendes ember.

norbert79 2012.05.28. 18:12:05

@bot23: Nem védeni akarok senkit, de arra akarták csak felhívni a figyelmed, hogy óvatosan a 'hirtelen jött' érdeklődökkel, mert lehet bíz farkas bújt báránybőrbe.
Ennyi, semmi több; szerintem olvasd el Valerijov hozzászólását még egyszer, s megérted, hogy nagyon nem rólad volt szó, hanem csak 'áldozati' szerepben mutatnak, jogosan, mert beugrottál az állítólagos 'új érdeklődőnek'.

Ennyi, semmi több.

norbert79 2012.05.28. 18:12:46

@dubai_tennis: Na azért tőled sem áll távol a paranoia, hallod e :)

Guy_Montag 2012.05.28. 18:15:56

hogyan tudnád ellenőrizni az itteni történetek valóságtartalmát?

itt kérlek tanmesék vannak.

és még mindig csak a felszínt kapargatom.

Guy_Montag 2012.05.28. 18:16:34

@norbert79:
ciki lesz, ha kiderül, nekem van igazam, ugye?

norbert79 2012.05.28. 18:17:46

@dubai_tennis: Akkor vigyázz, mert én is OSA vagyok, muhahaha, épp ott forgok körülötted kamerával a kezemben...

Komolyan, szerintem már kicsit túllőttél a célon.

Guy_Montag 2012.05.28. 18:20:58

soundcloud.com/not-a-thetan/tilosradio-kontur-reformer

csak egy kérdés: miért a tvnézőket köszönti reformer egy rádióstúdióban?

Guy_Montag 2012.05.28. 18:21:44

@norbert79: rosszul gondolod.
tudok, amit tudok.

bot23 2012.05.28. 21:07:32

Már régóta olvasom a blogot, de a bajom csak az, hogy igazi történetekkel és tapasztalatokkal szinte alig találkozik az ember, utalások történnek, fenyegetőztök is az OSA -val, de konkrét dolgot ami itt hazánkban történt nem igazán olvasunk. A károsultak /Reformert kivéve/ nem mernek vagy nem akarnak beszélni a tapasztalataikról, amiből mi jelenlegi károsultak infót nyerhetnénk! A válaszuk csak annyi mindig magának kell rájönni, de , hogy hogy lehetne rávezetni, hogy rájöjjön ilyenről, szeretnénk többen hallani és nem az egymás szidalmazását! Miért baj az , ha szci is olvassa vagy hozzászól a témához, bár kétlem én is , hogy nekik ezeket lehetne olvasni, más sem olvasnak sajna!

NAHNEA (törölt) 2012.05.28. 21:40:10

Szimpla mezei érdeklődő vagyok , akit érdekel a szcientológia , és a hozzá kapcsolódó dolgok.

" annyira érdekesek az eszmefuttatásaid, hogy megkérdezlek például arról, hogy mi a véleményed a rendőrség és a szci összefonódásairól? nem tartod az efféle dolgot nemzetbiztonsági kockázatnak?

vagy mesélhetnél arról, milyen technikával lehet állami pénzből nyíltan szci "oktatási intézményt" fenntartani."

Nagyon sok a gyanús összefonódás , az anonymus csoport dokumentumfilmjeiben és egyéb dokumentumfilmekből nagyon sok gyanús elem szivárog ki.Több "ismert" ember lehet kapcsolatban a szcientológiával , mint gondolnánk még az is lehet , hogy a "szar a nyakunkig ér csak nem vesszük észre."
Személyesen azoknak a konspirációs teóriáknak is hitelt adok , amelyek a cia egyik alvállalatának tartják.Hubbard agymosótechnikákkal foglalkozott és olyan korban kezdte használni a hazugságvizsgálót , amikor ez még egy "mezei" számára elérhetetlen volt.Én speciel a mai napig nem vagyok biztos abban , hogy Reformer vagy a tudtával vagy a tudtán kívül a scientológia érdekét szolgálja.

Egyébként bocs , hogy ledrogosoztalak bennetek , de iszonyatosan ideges voltam emiatt a valeirov miatt. Idegesített , hogy hiába közlök bármit , scientológusnak néznek.

Guy_Montag 2012.05.28. 21:40:28

@bot23:

két dolog:

-minél mélyebben túrsz a szarba, annál büdösebb;

-ez az egész sokkal, de sokkal undorítóbb, mint gondolod. hogy kik hogyan, miért stb. vannak benne.

hogy kimeríti-e a nemzetbiztonsági kockázat fogalmát? nos, igen.

Guy_Montag 2012.05.28. 21:42:38

@NAHNEA: maga a szektád a drogos.

nézz utána, miből áll a tisztítókúra, mi a hatása, és miért alapfeltétel a kúra az auditáláshoz.

ja hülye vagyok. pontosan tudod.

NAHNEA (törölt) 2012.05.28. 21:42:42

@dubai_tennis:

Pontosan ezért gondolom , hogy a cia-hoz tartozik.Annyira komoly nemzetbiztonsági veszélyt jelent ez a szervezet , hogy normál esetben már rég felszámolták volna.Gondold csak el , be sem lehet épülni , mivel folyamatosan hazugságvizsgálóval szondázzák az embert.

NAHNEA (törölt) 2012.05.28. 21:44:53

Miért a tvnézőket köszönti reformer egy rádióstúdióban?

NAHNEA (törölt) 2012.05.28. 21:48:30

@dubai_tennis:

Véletlenül tudom , mivel egyszer valaki az anyám nyakára sózott egy öntisztítós könyvet , Tiszta test , tiszta elme a címe , azt hiszem.

Vitaminokat ír , kalciumot - magnéziumot és niacint.Az feltűnt , hogy olyan mennyiségben vannak meg az adagok , hogy már egészségtelennek tűnt.

Nem tudom mit okoz a túlzott kalcium és magnézium bevitel , de én egyszer kipróbáltam és rosszul lettem tőle.A niacin hatásairól nem nagyon tudok semmit , de szerintem nagy mennyiségben az is káros.

Guy_Montag 2012.05.28. 21:51:10

@NAHNEA: tán a reformert kérdezd :D

de engem semmiképp. köszi.

norbert79 2012.05.28. 22:50:12

@bot23: Te, én alapvetően azt mondom, a szcientológiának vége. NAHNEA, vagy nevezd 3.0 vagy 3.5-nek is alapvetően nem képes egy szinten túl lépni, s mindig egyből lesüt róla kicsoda, s honnan jött. Ráadásul ha megfigyeled, messze elkerülik azokat, akik vagy leleplezik, vagy pedig átlátnak rajtuk. Ennyire gáz a helyzet. Ha konkrétumot akarsz, annyit mondhatok, hogy volt egy közvetett ismerősöm, aki benn volt, de inkább csendben maradt utána, miután kijött, s folytatta a régi életét. Talán mert félt az OSA-tól, talán pedig csak azért, mert egyszerűen tovább akart lépni. Én csak itt elkeseredett, kapálózó, szánni való tagokat látok, akik még görcsösen ragaszkodnak az egészhez, holott már dől össze minden, s sorra lépnek ki az "egyházból" magas rangú képviselők.

NAHNEA sem kívülálló, szépen benne van ő is, sőt le merem fogadni, hogy az elmúlt években szinte egy ugyanaz a személy próbálta itt bomlasztani a népet. A jegyek ugyanazok, s nagyon átlátszóak, nem is erőlködöm kommentálni, sőt, kifejezetten jól szórakozom.

Az óra ketyeg, az idő tellik, a pénz fogy, s ha belegondolunk, az "egyház" az első 2008-as tüntetések óta négy év alatt hatalmasabbat bukott, mint az eddigi történetében bármikor; az "egyház" azonban a felépítése és maga a "vallása" miatt magát morzsolja fel eme következmények hatására.

Én olyan öt évet adok még ennek az egésznek, amikor a szcientológia "egyház" csillaga eléri a kritikus összezsugorodási pontot, ahol önmagába zuhanva egy hatalmas pukkanással kimúljon, s elsöpörjön mindenkit, aki közelebb áll hozzá.

NAHNEA (törölt) 2012.05.28. 22:58:31

@dubai_tennis:

Szerintem a megoldása egyszerű :

Nyelvbotlás volt , véletlen.

A you-tubés hírtv által készített dokumentumfilmekben feltűnik pár arc.
Elképesztően únszimpatikus figuráknak tűnnek , kifejezett antiintelligenseknek.

www.youtube.com/watch?v=LXp3kUBekCY&feature=related

A csóka 2.26 - nál melyik clear tulajdonságot csillantja meg ? :)

A 2.10-nél látható pofa is ellégé balsejtelmű.:)

A következő linkelt videón lévő pofa viszi el a pálmát :

2.49 Fritzlauf Alajos

www.youtube.com/watch?v=ISgasuOaVgo

Még a szeme se áll jól.Nekem nem szuper-embereknek tűnnek , hanem aberráltakanak.

Nekem mezek után már csak egy kérdésem maradt :
Mit tudnak ezek a pofák eladni és főleg azt , hogy KINEK.

Ez nagyon elgondolkodtató.Szvsz az áll ma manapság szcientológusnak , aki teljesen kész van és jobb ötletnek tűnik , mint az öngyi.A túlélni vágyás odaviszi őket.

Asszem én itt egyenlőre le is zárom a témát.

NAHNEA (törölt) 2012.05.28. 23:05:02

@norbert79:

"Te, én alapvetően azt mondom, a szcientológiának vége."

Szerintem is.Jobban le van pusztulva , mint gondolnánk.A pukkanása D.M. halála után lesz , viszont nem biztos , hogy teljesen megsemmisül.Sok kis szervezetre fog szakadni és addig a pontig , amíg könyvei és anyaga irodalmi csemegének számítanak majd a könyvtárakban , addig talán 100 vagy 200 év is eltelik.

"NAHNEA sem kívülálló, szépen benne van ő is, sőt le merem fogadni, hogy az elmúlt években szinte egy ugyanaz a személy próbálta itt bomlasztani a népet. A jegyek ugyanazok, s nagyon átlátszóak, nem is erőlködöm kommentálni, sőt, kifejezetten jól szórakozom."

Megmondom neked a frankót :

én meg ezen szórakozom nagyon jól.:)

Légyszives linkeld be , hogy ki voltam itt régebben , mivel szeretném olvasni a régi hozzászólásaimat , röhögni akarok magamon.

Guy_Montag 2012.05.28. 23:35:04

nem semmi a szándékos helyesírási hibák rendszere sem :D

Ammonia73 2012.05.29. 07:37:31

@bot23: szerintem is légy óvatosabb ezen a blogon! Nézd csak:
"NAHNEA 2012.05.26. 15:05:50
Akkor ha jól értem fiad van , aki 8 éve tag és a felesége 16.
Természetesen nem várom el , hogy olyan infókat adj ki , amelyeket nem szeretnél.Ha jól értem egyébként , akkor anyagilag ők jól állnak és a párkapcsolat is rendben van."

Ha jól értette? Hol értette jól? Nem is írtál ilyeneket, hogy ki hány éve szci nálatok. És látod? be is húzott a csőbe, szépen kivallatott és kedvesen válaszoltál is a "kérdésére". Szerinted miért firtatja annyira, hogy lányod van vagy fiad és hogy mennyi ideje szci és a "felesége" mennyi ideje az? Gondolom a feleség szót is azért használja, mert Te korábban csak párt emlegettél és érdekelte, milyen szintű ez a pár. Nyilván ha tudja hogy csak szerelmespárról vagy házaspárról van szó, jobban be tudja azonosítani őket...főleg úgy, hogy már azt is tudja, ki hány éve boldog szcientológus.
Nézd csak meg a nagyon bölcs megállapításait:
NAHNEA 2012.05.28. 11:45:41
"A zavart, frusztrált nickek provokációival nem foglalkozom , az ilyeneket csípőből ignorálom , mellőzöm."
"Ha saját terminológusában gondolkodom , akkor okozó lett."
"Tuti drogos a srác , a neurózist le se tudja tagadni."
Tehát aki észreveszi azt, amit maga is bevallott, hogy megváltoztatta a nick-jét, az csak zavart és frusztrált lehet, sőt drogos is, a neurózisról már ne is beszéljünk.
Szépen kiszedeget mindent amit szeretne a kedvesen válaszolgatós fórumozókból. Nézd csak meg...

Ammonia73 2012.05.29. 07:40:08

"Véletlenül tudom , mivel egyszer valaki az anyám nyakára sózott egy öntisztítós könyvet , Tiszta test , tiszta elme a címe , azt hiszem."

:D:D:D... hát ez kész. A szóban forgó könyvet csak úgy rásózta valaki az anyukájára.
Érdekes. Ingyen? :O
És minek a mondat végére az az "azt hiszem", ha pontosan tudja, miről beszél?

NAHNEA (törölt) 2012.05.29. 07:54:44

@dubai_tennis:

Húú , lehet , hogy ezzel is kódolok ? :)

A válasz itt is egyszerű : verem a billentyűt és nem figyelek nagyon oda.Aki kisbetűvel kezd mondatot , szerintem ne kritizáljon.Állítólag akkor kezdődik a nyelvészkedés , amikor az észérvek elfogynak...:)

NAHNEA (törölt) 2012.05.29. 08:08:11

@Ammónia73: Akkor lehet , hogy összekevertem valakivel , akinek olvastam a nickjét.Úgy emlékszem ott lány volt írva , aki 8 éve szció és a férje 16 éve.Összekevertem valamit , van ilyen , ember vagyok , sorry.:)

Ez a nicken egyébként nem tagadtam , hogy én lennék az előző.A névváltást azért eszközöltem , mivel annyira rászálltatok az előzőre , hogy megpróbáltam egy újjal , hátha lehet értelmes komot folytatni.Ron valamelyik könyvében utal rá , hogy vannak olyan emoszinten lévő társak , akikkel a kommunikációs formula lehetetlen , illetve egy bizonyos szint után a puskagolyó az.:)

Nincsenek itt a fórumon semmiféle titkosügynökök , miért is lennének???
Reformer néha betol egy kis csemegét az aberráltak meg egyből ugranak rá.Mint amikor betöltik a disznóknak a moslékot.Mit keresne az istállóban egy "clear"?

NAHNEA (törölt) 2012.05.29. 08:23:06

@Ammónia73:

" A szóban forgó könyvet csak úgy rásózta valaki az anyukájára. "

Egy régi ismerőse volt , akiből dianetikus lett.
Több , mint 10 évvel ezelött kapta a könyvet.Akkortájt a hölgy elég sok szóróanyagot hordott ki , amolyan aktivista volt , nem tudom mi lehet most vele.Szerintem jobban jár az , aki inkább a helyi misszióban publikként dianetikus , mintha inna , mint a gödény.Szóval nem kell emögött semmi extrát látni , anyám kapott promóba egy könyvet valakitől és ennyi.Anyukámat nem érdekelte a téma , bár ez a puhafedeles régi könyv a mai napi ott van a polcán.

Magyarország lakosságának 10%-a alkoholista és szerintem inkább ezzel kéne foglalkozni , mint azzal , hogy mit csinálnak a szcientológusok.
Elég sokat járok külföldön és nagyon fontolgatom , hogy itt hagyom az országot.A magyaros átlag életérzés a tónusskála alacsony tartományaiban van és a magyarok nem akarnak feljönni rajt.

Tovább olvastam :

Russel Miller: Az arcátlan messiás

A könyv nagyon jól van megírva és nekem egyre szimpatikusabb ez a Ron.Egy zseni volt , magasan az átlag felett , kivételes ember , ritkaság az ilyen.A könyvei nagyon jók én élvezem őket.Az hogy a scientológiai egyház mit csinál és mit nem azt nem tudom , de egy biztos:

Ron egy igazi lángelme volt.

A Biblia sem értéktelen könyv és azért , mert vannak mindenféle idióta egyházak , az még nem teszi értéktelenné ezt az ókori szöveggyűjteményt , ami szerintem az egyik első pszichológiakönyvnek tekinthető.

Ron technikái működnek , kipróbáltam egyet , kettőt belőlük.A Híd létezik és működik.

Guy_Montag 2012.05.29. 13:25:27

@NAHNEA: "Magyarország lakosságának 10%-a alkoholista és szerintem inkább ezzel kéne foglalkozni , mint azzal , hogy mit csinálnak a szcientológusok.
Elég sokat járok külföldön és nagyon fontolgatom , hogy itt hagyom az országot.A magyaros átlag életérzés a tónusskála alacsony tartományaiban van és a magyarok nem akarnak feljönni rajt."

ez például egy elég ismert lépés a szciento mocsok férgek metodikájában.

most az egyszer levezetem:
te most azt mondod, hogy ha sokan isznak, akkor minden szar a világban elfogadható.
nem. az alkoholizmus probléma. de a mocsok szektád még inkább.

sírva könyörgünk, hagyd el az országot, ha már fontolgatod, vár florida! ott van a tónusparadicsom a magadfajtának.

"Szerintem jobban jár az , aki inkább a helyi misszióban publikként dianetikus , mintha inna , mint a gödény." elméleted szerint tehát a kisebb rossz jobb. de ettől még rossz.
épp most ismerted be :D

okoska! épp most húztad az alkoholizmussal egy szintre a szci fost. tehát akkor mi is a jó benne?

szánalmas :D

tudod, miért nem iszik, aki bent van? mert fél, retteg. vajon a félelem okoz nagyobb kárt, vagy az alkohol? ezt ki dönti el? elárulom: nem te.
s hogy mi a félelem vége? ez: www.nol.hu/archivum/archiv-374504

Guy_Montag 2012.05.29. 13:28:21

www.nol.hu/archivum/archiv-374504

térjünk vissza Horváth úr történetéhez egy pillanatra!

reformer a rádióban ha jól emlékszem ennyit mondott Horváthra: "nem bírta a kiképzést".

reformer, ha már kilépett, akkor miféle kiképzést nem bírt? miből áll ez a "kiképzés"?
konkrét példákat kérek!

Reformer 2012.05.29. 14:32:37

@dubai_tennis: A "nem bírta a kiképzést" átvitt értelemben értettem. Szó szerinti értelemben vett kiképzést nem kapott. A minden szcientológusra helyezett nyomást és az elvárásokat nem bírta feldolgozni. A cikk egyébként pontosan leírja, hogy mi történt. Én személy szerint egyetlen egyszer beszéltem az illetővel telefonon, amikor épp a 600,000 forintos életreszóló tagságát akarta a tagsági tiszt beszedni tőle. Személyesen nem ismertem, így sokkal többet nem tudok én sem a történetről.

Guy_Montag 2012.05.29. 15:11:45

@Reformer:
nem értem. ha kilépett, akkor hogyan akartak lét szedni tőle?

inkább a poszt-szekta kezelés érdekel.

mit csinálnak azzal, aki sp?
hogyan érvényesül hazánkban a szabad préda elve?

Reformer 2012.05.29. 15:17:46

@dubai_tennis: nem lépett ki, a cikk sem ír ilyet. akiből elnyomó (sp) lesz, azt kitiltják az egyházból, szcientológus ismerősei és rokonai pedig megszakítják vele a kapcsolatot. ennél többre tudtommal nincs kapacitás a státuszok változásával kapcsolatos extra munkateher miatt. engem se zargattak a könyv megjelenése óta, már erre sincs energiájuk.

Guy_Montag 2012.05.29. 15:53:31

elnézést, az öngyilkosságot kilépésnek tekintettem. tulajdonképpen...

NAHNEA (törölt) 2012.05.29. 22:17:36

@dubai_tennis:

Meglepően durva.
Ezt teszi az egyház.
Ennyit tud a szekta , ennyit tud az auditoruk.
Semmit.Nyilván az egyház egy valag aberrált , aki szcientológusnak képzeli magát meg auditornak.Az eredmények önmagukért beszélnek.

NAHNEA (törölt) 2012.05.29. 22:20:14

@NAHNEA:

Hubbardot úgy kell olvasni , mint egy sci-fit vagy egy fantasyt , aki komolyan veszi az pórul járhat , viszont tanulni bármilyen könyvből , bérmely meséből lehet.

Guy_Montag 2012.05.29. 23:34:47

@NAHNEA: téged meg úgy kell olvasni, mint egy bólogatókutyát.

kértelek, hogy ne fárassz.

Ammonia73 2012.05.30. 07:21:59

@NAHNEA: "Nyilván az egyház egy valag aberrált , aki szcientológusnak képzeli magát meg auditornak.Az eredmények önmagukért beszélnek."
Még jó, hogy Te igazi szcientológus vagy, aki nem aberrált, sőt szerintem itt mindannyiunknál "épelméjűbb" vagy. :D:D:D

"Ron technikái működnek , kipróbáltam egyet , kettőt belőlük.A Híd létezik és működik."
Mondom én...:D:D:D

Ammonia73 2012.05.30. 07:26:11

"A Híd létezik és működik." :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

(bocs, ezt olyan jó volt még egyszer leírni...:D )

Most akkor hogy is van ez? Azt mondod, nem vagy szcientológus? Tudtommal aki a szcientológia technológiáját használja és "tanulmányozza" a szcientológiát (mert ugye egy ilyen komoly tudományt érdemes tanulmányozni, (ahogyan Ron is egy rakat mindent "tanulmányozott" életében...na meg "kutatott" is keményen :D ), az a szcientológus. :)
Akkor miért állítottad, hogy egy egyszerű érdeklődő vagy?

Valerijov 2012.05.30. 12:57:14

"paranoia" deluxe: tényleg nem akarok tippeket adni, de ha megnézitek bot23 szövegét, mikor nekem válaszol, több szempontból tök olyan, mint nahnea-é, ami eddig nem volt, szóval úgy gondolom, bot23 nicket többen kezelik, nekem nahnea írt vissza akkor bot23 neve alatt, bot23-t előreküldték sajnáltatni magát, aztán jött nahnea, mert egy tavaly ősz óta kommentelgető nick ha szövetséges vele, könnyebben elfogadtatná magát, gondolhatták. no? :)

Valerijov 2012.05.30. 13:00:17

persze lehet, hogy bot23 csak elragadtatta magát, a szövegértelmezési problémáiból fakadóan.

Guy_Montag 2012.05.30. 14:21:10

@Valerijov:
úgy érzem, elég jók a meglátásaid.

Guy_Montag 2012.05.30. 15:48:10

konstruktív ötlet: ( félig vicces )

ha már a szciknek is van társkeresője, miért nem csinálunk egy szektakárosult társkeresőt?

menne, mint az ál(l)at!

:D

na?

bot23 2012.05.31. 06:19:11

@Valerijov: Hát sajnos nem jók a meglátásaid e téren. Valóban csak pár éve szólok hozzá a bloghoz és keresem a kiutat , hogy hogyan nyithatnám fel a gyermekem szemét, hogy ébresztő mit keresel közöttük és a kevés sajnálaton kivül , még valóban kevés használható ötletet kaptam e téren , De az a kis vigasztalás amit itt kapok az valóban jól esik. Már nem vagyok mai gyerek és nem olvastam a Dianetikát , mert nincs rá időm és energiám, de Ref. könyvét elolvastam meg itt -ott blog mellett még tájékozódom, nem beszélek angolul. Az általam tanul nyelv, meg nem szerepel itt a blogon., Röviden ennyi nem kell mindig rosszra gondolni, nem vagyok senkinek az elő követe. Csak azt szeretném, ha végre vége lenne családunkban a "rémálomnak" sok év után és felébredhetnénk, de ahogy látom a bejátszásokat stb. a gyermekem nevével több ízben és a képével is találkozom és ez engem nagyon is elkeserít!

Valerijov 2012.05.31. 09:32:37

@bot23: tegyük fel, hogy így van, ez esetben legyél elővigyázatosabb. ha igaz, amit mondasz, túlzottan elvakít a kínod, s mivel tehetetlen vagy, örömmel panaszkodsz minden mézes-mázos közeledőnek, hogy kibeszélhesd a helyzetet, amitől talán megkönnyebbülsz, csakhogy közben sok mindent kifecsegsz, ami ha rossz kezekbe kerül, ott hasznosul. ugyanakkor mivel magyarázod azt, hogy állításod szerint pár éve szólsz hozzá a bloghoz, a nicked viszont tavaly szeptemberben regisztrálták. vagy te is cserélgeted, mint nahnea?

Guy_Montag 2012.05.31. 14:08:36

na akkor ne legyen szektakárosult társkereső?

:(

bot23 2012.06.01. 13:28:42

@Valerijov: Köszi az ellenőrzést,de igazad van.Előtte 2 évig más néven blogoltam /béla 23/, de furcsa dolgok történtek ezért váltottam. A bánat, a tapasztalatlanság, a korom, a körülöttem levő sok beteg rokonon, gyermekem hülyeségei, kevés számítógépes ismeretem és sorolhatnám tovább ami miatt nem vagyok naprakész a szci témában, nincs energiám elolvasni több ezer oldalas szci könyveket , bár kaptam ilyeneket, de állandó elfoglaltságom sem engedi. Olvastam Reformer könyvét és évek óta elolvasok szinte mindent itt a blogon! Ennyi! Amit leírtál valóban igaz . Tudod azt keresem, amit sok hasonló sorstársam miért? miért mivelünk történik mindez, mikor lesz vége, minek kell történnie ahhoz ,hogy rájöjjön? ezen jár az agyam, de bocsásd meg szülő vagyok aki imádja a gyerekeit, de úgy érzem a sors kibabrált velem is!Bocsi a helytelen ? használatért! :(( De nem fogok fecsegni, de jó ha az ember elmondhatja valakinek a bánatát és nem gondol arra, hogy az majd visszaél az adatokkal. Elővigyázatosabb leszek! Köszi a nevelést, idős korban is jól jön!
süti beállítások módosítása