Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Hír TV Célpont c. műsora a szcientológiáról

2011. február 06. - Reformer

A pénteki Célpont részben a szcientológiáról szólt, itt megnézhető:

http://www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=361504

A szcientológiáról szóló rész 10:20-nál kezdődik.

Aki nem akarja megnézni az elejét, innen letöltheti az adást, utána tud benne pozicionálni:

http://www.hirtv.hu/filmek/celpont/celpont20110204.wmv

Egész jó lett szerintem, mindkét oldalt igyekezett bemutatni.

Mindenképpen úttörő a riport olyan szempontból, hogy 1) először filmeztek Magyarországon egy szcientológia szervezet falain belül 2) elhangzottak eddig nem ismert információk az egyház valós bevételeiről (amelyeket meg tudok erősíteni)

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr912641842

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egyházi halállista 2011.02.06. 19:59:23

Jelenleg 50 egyház van rajta, "Az 50 legkétesebb magyarországi egyház listája" címlapreklámmal. Tóta W. Árpád már röviden beszólt a témába, hogy nem lesz ez így jó gyerekek, de várható ettől sokkal nagyobb, a médiatörvényhez hasonlatos felboj...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alex4 2011.02.06. 16:56:20

@chipanddale74:

„A gyurmázó óvodások mindent elmondanak erről a szakkörről!"

Tényleg úgy néz ki, hogy elmondanak...

Az egyik külföldi oldalon, ahonnan kiszínezni való lapokat lehet letölteni, szcientológia banner látható!?!

Dr. A. Nordenholz 2011.02.06. 17:00:26

Előző posztban már leírtam a véleményemet, nem volt nagy durranás ez a riport. Semmi újat nem mondtak benne. "Szellemi" rágógumi. Pont, mint a TV.
A riporter meg nem auditálást kapott, hanem egy csípéstesztet, ami állításával ellentétben mindenkinek ingyenes.

Ammonia73 2011.02.06. 17:03:28

@alex4: elég sok helyen lehet találkozni a szci bannerével...ez van...nyomják, ahová tudják és ahová csak engedik nekik...valaki csak rákattint néha...:X

alex4 2011.02.06. 17:03:34

@Ammónia73:

„Ez a szekta minden, csak nem jó :)
Ez is csak addig szép, amíg tapsolsz meg énekelgetsz meg elhiszel mindent és mosolyogsz a többiekkel együtt...ha benézel a függöny mögé, már nem biztos, hogy tapsikolsz :)"

Ez - sajnos - az összes, a világtörténelem során az utóbbi, mondjuk, tízezer évben világszerte kitalált vallására és hasonszőrű társaságára igaz...

Pistabácsi 2011.02.06. 17:08:20

@Dr. A. Nordenholz: És annak mi a lényege? Megmérik, hogy a csípés hatására mennyire mozdul meg a mutató? És akkor mi van? Milyen következtetést vonnak le belőle? Én dolgoztam egyszer olyan cégnél, ahol sci volt a főnök. Kitöltettek az újonnan érkezőkkel egy személyiség tesztet, amiből megállapították, hogy ki mennyire alkalmas a feladatra. szakmailag semmit nem lehetett belőle levonni, a személyiségre vonatkozó megállapításaik pedig pontosan az ellenkezőjét mutatták, mint a valóság. Az idősebb, tapasztaltabb, rafkósabb jelentkező úgy töltötte ki a tesztet, hogy hasra estek tőle, az őszinte fiatal pályakezdőről meg kiderült, hogy megbízhatatlan. Nagy nehezen rábeszéltük a főnökséget, hogy mindkettőt felvegyék. Másnap a "megbízhatatlan" fél óráva munkaidő kezdés előtt ott volt a munkahelyen, a "megbízható" meg akkor járt be, amikor akart. Persze kidumálni kidumálta magát. Röhögtem is az idiótákon, hogy a nagy személyiségtesztjük mire alkalmas. :)

Ronald 2011.02.06. 17:18:12

@kalapácstollú: Nem lehet előrecsévélni! - meg kell nézni sorban az egészet.
Elvégre nem pornófilm ez, hogy bárhová bele lehessen nézni.
A motorjuk nincs még azon a technikai színvonalon, mint egy pornó-portál.

Hagrid 2011.02.06. 17:22:16

Menendez: Láttam videókat, még a jól összeválogatottakat, az ATV-n is a Vasárnapot.
Van ott tömegpszichózis, áll-gyógyítás és persze ahogy utalt rá Ammónia fentebb, maffia-vezetés.

exscn · http://exscn.net 2011.02.06. 17:22:53

@Pistabácsi: Te, ez mennyire jó észrevétel!

Az ideális szcientológus pont olyan, mint Hubbard.
Azaz nagyképű, önimádó, hazudozó, gátlástalan szélhámos. Az ilyen embereknek nagyon jó a tesztjük.

Hagrid 2011.02.06. 17:25:47

@Luella Menendez: "bűnre meg a devianciára nézve biztos veszélyes, de ez jó. "

Ráadásul az egyik legelnézőbb, leglazább felekezet. A JT pl. épp az ellenkezője, ott a vezetőket kivéve nagy a szigor, abnormálisan. HGY-ben meg bármit büntetlenül...

Ugyanakkor tényleg mindegy, ez megy a legtöbb egyházban, vallásban.

Ammonia73 2011.02.06. 17:42:21

@exscn: "Az ilyen embereknek nagyon jó a tesztjük."
Az én tesztem is nagyon jó volt...minden területen 100% fölött voltam...:D Nézett is szegény munkatárs a dianetika központban, hogy mi van...utána még kb. 1 órát beszélgettünk is...én csak kérdeztem, ő magyarázott én meg megint kérdeztem és egy idő után elég furcsán nézett, mert nem tudott mit mondani...:)
És amikor megláttam az E-meter-t az asztalon, nagyon megörültem, kérdeztem is, mire használják ezt a GBR-készüléket (galván bőrreakció mérő)...mire felháborodott és mondta, hogy nem tudja, mi az a GBR, de ez itt egy elektropszichométer...én meg mondtam, hogy nem is, mert ez egy bőrreakciómérő, és elmagyaráztam, hogyan működik (előtte jól utánaolvastam):D
Többször is sikerült felháborodást kiváltanom belőlük...nagyon élveztem. :)
Belekötöttem a tesztbe is, mert volt pár nem egyértelmű kérdés...pl. az, hogy képes lennék-e megölni egy állatot, ha ezzel megszabadítom a szenvedéstől...megkérdeztem, hogy ez az állat már menthetetlen, egyébként is meg fog halni vagy gyógyítható csak most éppen szenved? Mert nem mindegy ám...
Azt mondták, értelmezzem úgy, ahogy én akarom.

Ammonia73 2011.02.06. 17:43:26

@Ammónia73: szóval oda akartam kilyukadni (csak aztán elszaladt velem a ló :D) hogy a tesztet simán át lehet verni...csak tudni kell, melyik kérdés mit akar kideríteni belőlünk...:)

Hla 2011.02.06. 17:51:12

Kicsit üldözési mániás a HírTv...
A weboldalon a műsornál ez van: "Valóban a szocik záratták be az OPNI-t?"
Míg a műsorban a következő hangzik el: "Valóban a szcik záratták be az OPNI-t?"
:)

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.02.06. 18:06:29

A Célpont nem tartozik feltétlenül a kedvenc műsoraim közé, de ez a műsor jó volt. Én mint nem SCI szakértő kaptam némi információt.

alex4 2011.02.06. 18:13:28

@Hagrid:

„...az ATV-n is a Vasárnapot.
Van ott tömegpszichózis, áll-gyógyítás..."

Kedvencem jó pár évvel ezelőttről az volt, amikor a (valódi vagy ál-) nézői levelek után lenyomtak egy imát, mely egyszerre orvosolta egy argentínai magyar munkanélküliségét és egy itthoni hátfájós baját...

VISZONT: mivel kabaré (megy kicsit mazochizmus gyanánt) néha belenézek a vasárnap délelőtti tévés misékbe, azt tapasztaltam, hogy - bár az összes banda ugyanazt a hihetetlenül gyerekes, naiv dumát nyomja a „3-az-1-ben" isten(ek)ről, csak a hitgyülisek mondtak kvázi konkrét időpontot arról, hogy mikor lesz már végre az állítólagosan annyira várt jézuska visszapottyan(t)ása a mennyekből... Ők egy-két emberöltőt mondtak - a többiek a szokásos „majd"-ra hagyatkoznak.

Mondjuk azt ez a társaság sem tette hozzá, hogy mit szól(na) egy ilyen eseményhez az a 4 milliárd ember a Földön, aki magasról tesz a jézuskára, meg a bibliai mesékre, mert vagy neki is meg van a maga legalább ugyanolyan szent és egyetlen és minden6ó istene, vagy egyszerűen csak a józan eszét használja....

Tényleg: a szcientológia mond valami konkrétumot a jövőre nézve vagy csak a szokásos (max. agresszívebb) agymosás, mint a többi vallás?!?

Pistabácsi 2011.02.06. 18:14:32

@Ammónia73: Pontosan ez a lényege. Ha már találkoztál ilyen teszttel, akoor simán átvered. Én is kitöltöttem kiváncsiságból, és röhögtem magamban a hülye kérdéseken. Nekem az volt az érzésem, hogy ezt a tesztet buta emberek írták buta embereknek, akik majd jól megállapítanak belőle valami butaságot, amiről meg lesznek győződve, hogy de okosak lettek tőle. Az előbb leírt történetemben azzal érvelt a sci, hogy, ha felvesszük a megbízhatatlant, nem fogja teljesíteni az utasításaimat. Erre mondtam, hogy a tiéteket nem is, de ha én szépen megkérem, akkor azt meg fogja csinálni. És igazam is lett.

political ideology 2011.02.06. 18:20:29

Gondolom azt mondja hogy ide a lóvét mert nincs rá szükséged.
Amúgy meg mostanság egyre több hasonló videót

( www.youtube.com/watch?v=zUDTq7cAqR0 )
raknak ki a hitgyüliröl különböző videó megosztó oldalakra de azokat kb. 1 nap alatt törlik.

freddynemkrueger 2011.02.06. 18:23:05

@iwiwes: Szerintem neked meg kéne nézni a Wikipédián a 'pozitív diszkrimináció' címszót, ott elmagyarázzák, hogy mit jelent.

political ideology 2011.02.06. 18:23:09

és itt most nem a tapsikoló emberekre gondolok hanem a legdurvább rángatózásokra....

lesifotos_szh 2011.02.06. 18:31:11

Remek felvezető műsor volt a következő Hír TV-s tényfeltáráshoz, amiben körüljárják mennyi egyházi sarcot szed be a katolikus egyház, milyen autókra, nőkre, egyebekre fordítódik a perselypénz, miért kell súlyos tízezreket fizetni annak a hívő léleknek az elhantolási szertartásáért, aki hetente dobta be a pénzt a templomban és fizette az egyházi sarcot stb.

Azt is kíváncsian nézem majd. Gondolom ott is ilyen veszettül rángatózik majd a kameraman keze.

lesifotos_szh 2011.02.06. 18:34:59

Kubicával Isten üzent, amikor összezúzta egy templom oldalán?
Mi az üzenet lényege?
Az autóverseny rossz és be kell szüntetni?
Kubica vétkezett?

Remélem egy hívő lélek elmagyarázza!
(Csak jelzem, annyira hiteltelen, amikor az egyik vallás aktív gyakorlója fikázza egy másik vallás hívőjét. Mindketten hisznek valamiben, amit valaki papírra vetett és páran már átdolgoztak azóta saját szájízük szerint.)

alex4 2011.02.06. 18:59:21

@lesifotos_szh:

Nem szoktam a HírTV-t nézni (tán akkor láttam legutóbb 5 mp-nél tovább, amikor a riporterük a tévészékházba betörni készülő csőcseléket buzdította...), de egy ilyen - a k*t*likusok üzelmeit bemutató TÉNYfeltáró műsorra nagyon vevő lennék - tán, még társaságot is hívnék, hogy sokan legyenek szem és fültanúi! :)))

Bár, igazából kezdhetik bármely hasonszőrű társasággal - hadd derüljön ki, mire fordítják a magyar adófizetők pénzéből rájuk pazarolt (minden)NAPI 100 millió Ft imapénzt...

bastian 2011.02.06. 19:10:41

Nem lehet olyan ostobaságot kitalálni a világban, aminek ne akadnának rögtön követői és ne jelenjenek meg ennek kihasználói is...

Kapitány_1 2011.02.06. 19:16:14

A vallás a nép ópiuma. Szívjad!
A renitens kisebbséget majd ellátja Xenu, Jahveah, Isten és fia, Allah és valahánynév a naptárban, Jóska, Miska, Sára - majd zárul Miki mókatára...)

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.02.06. 19:24:02

Én csak azt nem értem, hogy hogy lehet ebben hinni. Márhogy úgy istenigazából, és röhögés nélkül:

hu.wikipedia.org/wiki/Szcientol%C3%B3gia

Xenu története fontos szerepet játszik az egyház mitológiájában, csak a szcientológia magasabb szintjét elérő, ún. OT III-as egyháztagok hallhatják. A mitológia szerint a gonosz Xenu 75 millió évvel ezelőtt az egész Galaxisból sok milliárd űrlényt fogdosott össze, lefagyasztotta őket, és leginkább a mai DC-3-as típusú repülőgépekre hasonlító űrhajókkal a Földre hozta őket, s itt egy vulkánba dobta a lefagyasztott lényeket, a vulkánt pedig felrobbantotta egy hidrogénbombával. Az űrlények kiszabaduló lelkeit egy speciálisan e célra épített „lélekszívóval” fogta fel, majd a fogoly lelkeket „agymosásnak” vetette alá, s így engedte szabadon őket. Az űrlények lelkei, a „thetánok”, később az evolúció során az emberi lényekben találtak otthonra, és ezek a thetánok okozzák az emberek érzelmi problémáit. De szcientológiai kezeléssel, „auditálással”, ezektől a thetánoktól meg tudunk szabadulni.

Ammonia73 2011.02.06. 19:36:28

@Trompf: mire elérsz arra a szintre, ahol megismerheted ezt a történetet, már nagyon mindegy Neked, hogy igaz-e vagy sem...addigra már olyan szinten átitatódott a gondolkodásod szcientológiával és olyan szinten megszoktad, hogy mindent elhiszel, ami Hubbard nevéhez fűződik, hogy Xenu ("A tűzfal" történet) már nem sokat mozdít a világnézeteden, nem igazán késztet elgondolkodásra... :D

Ammonia73 2011.02.06. 19:38:17

@Trompf: vagy ha esetleg el is kezdenél gondolkodni, ezt csírájában fojtanák el...:)

megint 2011.02.06. 19:52:18

12 óra agymosás 1,7 millióért? És még van pofájuk azt mondani, hogy nem a pénzre mennek? Németek megoldották ezt a kérdést, mi nem, meg ahogy kinéz az olaszok sem.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.02.06. 19:58:30

A kiadott Egyházi Halállistán rajta vannak és ennek a propagandája folyik a Hörtévén.

Kértem az egyik általam is alaptott egyházat húzzák le erről a listáról.

vilagnezet.blog.hu/2011/02/04/egyhazi_halallista

krüger 2011.02.06. 20:21:27

@iwiwes: Van pozitív diszkrimináció. A diszkrimináció ugyanis szimplán megkülönböztetést jelent, és nem hátrányos megkülönböztetést (a hátrányosat csak bele szokták érteni, maga a szó önmagában nem hordoz ilyen értelmet).

Amit pozitív diszkriminációnak fordítanak magyarra, annak az angol megfelelője az affirmative action.

krüger 2011.02.06. 20:26:13

@lesifotos_szh: Hát, azért az összehasonlítás nagyon nem jogos. Az egyházi adó gyakorlatilag önkéntes, aki nem fizeti, azt nem fogják elzavarni, és a mértéke is sokkal kisebb. A temetésért nem tudom, mennyit kérnek, de biztos, hogy nem "súlyos tízezreket". Pár éve elhunyt egy rokonom, igaz, nem katolikus volt, hanem evangélikus, de Magyarországon az is nagy egyháznak számít.

Namármost ez a rokonom ugyan formailag evangélikus volt, de nem járt templomba és adót sem fizetett. Ettől függetlenül zokszó nélkül megkapta az egyházi temetést, és már nem emlékszem, hogy a lelkész mennyit kért, de talán 3 vagy 4 ezer forintot. Szerintem a katolikusok se kérnek többet, a "súlyos tízezreket" akkor kell fizetni, ha külön szolgáltatást kérsz, amit a temetkezési vállalkozó is elkérne ugyanúgy, ha ő intézné.

lesifotos_szh 2011.02.06. 20:33:47

@krüger: Akkor Te nagyon szerencsés helyen élsz! természetesen kivételek mindenhol vannak.

Nekem minden évben el kell magyaráznom a sarcot szedő, éppen aktuális hölgynek, hogy nem vagyok vallásos és nem fizetek egyházi "adót", főleg nem az éves fizetésem egy százalékát, amit kér! Erre jön azzal, hogy "De hát az egyházmegyében lakik és a szülei is fizetik!"

Na most nálam ezzel csak ront a helyzetén, de vajon hányan vannak, akik fizetnek, mint a katonatiszt?

Anyósomnál látom a nem kötelező, de "elvárt" juttatásokat. Ráadásul az idős asszonyok szabályosan rosszul érzik magukat, ha csúsznak valamilyen befizetéssel, vagy adománnyal. Ez is biztosan maguktól alakult ki bennük.

És sajnos a temetéseknél is komoly pénzeket kérnek felénk, a nyugati határnál.

Dr. A. Nordenholz 2011.02.06. 20:53:34

@krüger: "Az egyházi adó gyakorlatilag önkéntes"
Már hogyne fizetnéd? "Automatikusan" mindenki fizeti.

krüger 2011.02.06. 20:55:08

@lesifotos_szh: Az evangélikus egyházban ez mindenütt így van, nem helytől függ.
Nekem is lakik a nyugati határnál rokonom. Nem jár templomba, nem fizet egyházi adót, mégis megkeresztelte a gyerekét a katolikus pap, és semmiféle tízezreket nem kért érte.

Egyébként ha valaki tényleg aktívan vallásos, szerintem attól az éves fizetés 1%-nak a befizetése jogos elvárás, hiszen a templom fenntartása, a pap fizetése, stb. pénzbe kerül. Volt olyan időszak, amikor jártam templomba, és akkor én is befizettem még ennél többet is, pedig nem kérte senki, és nem is éreztették velem, hogy kéne fizetnem.

Egyébként a katolikus egyház ezt írja:

"Napjainkban Magyarországon az egyházi adó az egyház általános elvárása szerint a felajánlható 1%-on túl az éves adó 1%-a. De az éves jövedelem ilyetén való „bevallása” (pl. a németországi katolikus egyházzal ellentétben) önkéntes. Az egyházi adó jelképes is lehet (akár évente családonként 500 Ft is, egyes szegények esetében)."

tuzenek.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=563493

Nem hiszem, hogy ezt jogos lenne bármilyen módon a szcientológiához hasonlítani.

infrablue 2011.02.06. 20:57:14

@krüger: Elárulom, hogy ha csak azt hiszed, az kevés. Konkrétan másfél éve, Bp-en egy belvárosi templomnál 20 ezer körül volt egy egypapos, kántoros temetés a kispesti temetőben, ahová a papot mi vittük ki és hoztuk haza. És ez a bruttó egyben nettó is, mert áfamentesek. És vidéken ez sokkal súlyosabb, mert kevesebb adohány és a népek teljes presszió alatt vannak, a plébános hevületétől függ a lelki terror mértéke.

lesifotos_szh 2011.02.06. 20:58:11

@krüger: Azért ne feledkezz el súlyos milliárdokról, amikkel a nem vallásos emberek is hozzájárulnak a templomok és "Isten szolgáinak" gyarapodásához, holmi állami támogatás néven.

krüger 2011.02.06. 20:59:16

@Dr. A. Nordenholz: Jaj, ne már, ne csúsztassunk össze fogalmakat!!!
Egyházi adót az fizet, aki egy egyház tagja, és úgy dönt, hogy akar egyházi adót fizetni.

Az, hogy az állami költségvetés néhány tized százalékát egyházak kapják, részben közfeladatokra (mint műemlékek fenntartása, egyházi karitatív intézmények működtetése, stb.) NEM azt jelenti, hogy "mindenki automatikusan" fizetne egyházi adót.

Ilyen alapon azt is mondhatjuk, hogy mindenki automatikusan fizet mondjuk kosárlabda adót, hiszen a Magyar Kosárlabda Szövetség is részesül állami támogatásban. Vagy Vízilabda adót, vagy színházadót, vagy BKV adót, vagy akármilyen adót. Használjuk a fogalmakat abban az értelemben, amit jelentenek.

lesifotos_szh 2011.02.06. 21:00:12

De ne menjünk el a "nagy egyházak" felé, most itt a szci a téma, bocsánat a kitérőért. Csak úgy tartanám igazságosnak, ha a pénznyelőket minden esetben megneveznék.

krüger 2011.02.06. 21:03:25

@lesifotos_szh: Lásd amit alább írtam. Ha az ember az államnak adózik, azzal automatikusan sok-sok-sok olyan célt is támogat, amihez egyébként semmi köze.

A BKV-t is támogatják állami pénzből, szóval mondjuk egy falusi tanárnak az adójából, akkor is, ha az illető tanár egyébként soha életében nem fogja a BKV szolgáltatásait igénybe venni. Az állami költségvetés már csak arról szól, hogy olyan dolgokat finanszíroznak belőle, amelyekkel egy-egy állampolgár esetleg nem ért egyet, vagy nincs hozzá köze.

Az egyházi célra adott pénzek egy jó része olyan célra megy, amit máskülönben az egyház helyett az államnak kellene elvégezni (mondjuk a műemlék templomok karbantartása, az egyházi közgyűjtemények fenntartása, az egyházi szeretetotthonok üzemeltetése, stb.). Az, amit kifejezetten hitéleti támogatás, pár milliárd forint, és szerintem jó célra megy.

krüger 2011.02.06. 21:05:44

@lesifotos_szh: Igen, a VALÓDI pénznyelőket. A szcik azok. A történelmi egyházak nem. A papok, lelkészek fizetése egyébként a minimálbér környékén mozog, igaz, szolgálati kocsit szoktak kapni (az evangélikus egyházban pl. Opel Corsa).
A hitgyüliről nem tudok nyilatkozni. Nem kedvelem őket, de szerintem pénzéhségben még ők is jócskán a szcik mögött maradnak.

Ásatlan Kút 2011.02.06. 21:10:03

nem tudtam végignézni, annyira felháborított. eddig csak pletyka volt (amiről én tudtam)az opni bezárása miatti felelősségük, de ez most nekem teljesen kiverte a biztosítékot. szeretném látni, hogy egy traumatikus sérülés után sem kellenének-e nekik a tudatmódosító szerek, vagy akkor is ugyanazzal a lenézéssel utasítanák el a lázcsillapítót, ha a gyerekük élete függne tőle. az külön kíváncsisággal tölt el, mennyire támogatnák továbbra is az opni bezárását, mikor egy valódi beteg ember kárt tenne egy szerettük testi épségében vagy ne adj isten, meg is ölné. de szeretném én ezt tudni, te jó istenem...

Anti Anyag (törölt) 2011.02.06. 21:14:49

Ideje lenne kirúgni őket és tökmindegynek kellene lennie, hány fideszes tagja van.

Ez egy adómentesen működő átverés, nem is nagyon értem, hogy kezelhették idáig is egyházként.

Husi_Laci · http://www.youtube.com/watch?v=v7r0lyi1aUc 2011.02.06. 21:16:10

@krüger: a katolikusok szemetek, láttam már mocskos dolgokat én is. kedvenc történet: lágerből jött haza rokon, jött a köcsög pár napon belül. azt hitték ruhát, ételt hoz, de neeeem. kérte a több évnyi elmaradt adót :D faszt kapott

Husi_Laci · http://www.youtube.com/watch?v=v7r0lyi1aUc 2011.02.06. 21:17:06

@Husi_Laci: a drága temetésekről is mesélhetnék amikre még be is baszott a pap meg a srácai

lesifotos_szh 2011.02.06. 21:19:19

@krüger: Szerintem ha Sárvár környékén kimondod a pap és Audi AA szót egy mondaton belül, akkor sokan fognak ugyanarra gondolni. Egy jól helyezkedő atyára, aki remekül költötte más pénzét, Isten nevében... És ez csak egy példa.

Ha a szcík a hiszékenyek pénzére utaznak (már ez a Hubbard féle ufó-sztori is, basszus, nem bírom elképzelni, hogy értelmes emberek ezt simán elhiszik), az még egy fél fokkal jobb, mint ha a fiadat, lányodat szo... izé, simogatnák, miközben belebeszélnék a gyerek fejébe, hogy ha ezt valaha elmondja, akkor az egész családját megbünteti Isten!

Ha jól értem, akkor a szcík a felnőtteket hálózzák be (naná, nekik van pénzük), míg máshol az egyház azonnal ráteszi a jelét a csecsemőre, az esélyt sem adva meg a gyermeknek, hogy később, szellemi képességei és tanulmányai birtokában döntsön, kell-e neki ilyen, vagy olyan Isten.

A szcientológusoknál pénzért lehet bűnbocsánatot nyerni?

alex4 2011.02.06. 21:30:05

@krüger:

„kifejezetten hitéleti támogatás, pár milliárd forint, és szerintem jó célra megy."

Hát, jó lenne, ha csak ennyi adóforintot pazarolnának el évente, de sajnos HAVONTA! Így jön ki az általam fentebb említett

NAPI 100 millió forint!

Egyébként érdekelne, hogy mi az a marha jó cél, amit ilyen tömérdek pénzzel kellene támogatni...

Gyanítom, csak az illető egyház saját propagandájára mehet el a pénz rájuk eső része, hiszen nem érdekük, hogy általános vallási ismereteket terjesszenek, hiszen akkor be kéne vallani pl. - lásd fentebbi hsz-em -, hogy a Földön eddig kitaláltak közül egyetlen isten képzelmény sem élvezi a Föld lakosságának több, mint egyharmados támogatottságát...

alex4 2011.02.06. 21:32:12

@lesifotos_szh:

„...ha Sárvár környékén kimondod a pap és Audi AA szót egy mondaton belül..."

Gondolhattam volna, hogy nem csak Pécs környékén van így...

Ammonia73 2011.02.06. 21:36:06

@alex4: "Egyébként érdekelne, hogy mi az a marha jó cél, amit ilyen tömérdek pénzzel kellene támogatni..."
A Föld bolygó és az emberiség megmentésére...:)
Elvileg Magyarország 2010-re clear-ré lett téve és milliók szabadultak meg reaktív elméjüktől, léptek a HÍD-ra és haladnak azóta is töretlenül a magasabb OT szintek felé...:)

Pistabácsi 2011.02.06. 21:37:48

@Ásatlan Kút: A válasz egyszerű. Renketeg mentálisan, és lelkileg sérült embert kezeltek az OPNIban. Ezek most segítség nélkül maradtak. Erre jön egy "egyház" és azt mondja nekik, hogy ők tudnak segíteni az ő szenvedésein. És innentől be vannak hálózva. Egy depressziós, szenvedélybeteg, vagy más lelki betegségben szenvedő örül, ha segítséget kap. És nem beszélve azokról, akiknek a betegsége gyütt jár a realitásoktól való elrugaszkodással, nem tudja megkülönböztetni, hogy amit neki mondanak az igaz vagy sem. Számomra eléggé közveszélyesnek tűnő cselekedet a scientologia ilyen jellegű tevékenysége.

Danny89 2011.02.06. 21:39:35

@iwiwes: létezik pozitív diszkrimináció, éppen azért ez a neve. Gyakorlatilag előnyt jelent egy olyan dologból kifolyólag, ami normális körülmények között hátrány - lsd. érettséginél fogyatékosság.

alex4 2011.02.06. 21:54:24

@Ammónia73:

Most látom, hogy a szcientológusok által kicsalt pénzekről írtál, én viszont a magyar egyházaknak kifizetett napi száz millió forintra utaltam, amit „hitéleti tevékenység"-re kapnak.

Tényleg, ingyen nem lehet imádkozni?!?

lesifotos_szh 2011.02.06. 22:05:49

@alex4: Azt a magyarázatot is szeretem, hogy a pénz a templomok állagának megóvására kell, többek között.

Arról azért van sejtésünk, hogy a fényűző templomok hogyan, miből épültek akkor, amikor a nép amúgy nyomorgott?

A szcík nem vesztegetik az anyagiakat holmi templomok felhúzására, direktben költik el a pénzt saját céljaikra. Illetve van "templom", csak az a Folder-tároló. :) Kíváncsi lennék, rólam milyen mappa van. 2003. környékén még névjegyet is adtam a Drogmentes maraton szervezőjének. Emlékszem, rövid haja és formás mellei voltak. jajj, elkárhozok :)

alex4 2011.02.06. 22:10:38

@lesifotos_szh:

„...Azt a magyarázatot is szeretem, hogy a pénz a templomok állagának megóvására kell..."

Az már extra és a napi 100+ millió fölött kunyerálják.

Szép példa a Mátyás templom. Visszakapták, hadd vigyék! Aztán meg pénzt kértek a felújítására, mint ha nem „megtekintett állapotban" vették volna át...

Dr. A. Nordenholz 2011.02.06. 22:26:34

@krüger: , ne kezdj el trollkodni. Amiről te beszélsz, az játék a szavakkal. Ha ennyire otthon vagy a témában, akkor kérlek nézz utána, pontosan hány százalékot kapnak a történelmi egyházak. Köszönöm.

Dr. A. Nordenholz 2011.02.06. 22:29:53

@lesifotos_szh: A helyzet az, hogy a katolikus egyháznak gondolom még a belső programjában (ha van ilyen) sem szerepel a fiatalkorúak megrontása. Ezzel ellentétben a szkíben a pénzügyi kizsákmányolás minden jel szerint központi egyházi stratégiává vált.

lesifotos_szh 2011.02.06. 22:47:54

Pénzt gyűjtenek, abból hatalmat vesznek. És mit érnek el a hatalommal? Még több pénzt!

Ügyes!

Az OPNI-s hasonlat annyiban sántít, hogy szerény véleményem szerint ott túlnyomórészt nem milliomosokat és milliárdosokat kezeltek. Egy albérletes kényszerbeteggel meg mit kezdenének?

lesifotos_szh 2011.02.06. 22:50:13

Egyébként nem hiszem el, hogy akaratgyengítő szer beadása nélkül erre a szcís "mítoszra" normális embereket lehetne szervezni. Márpedig sikeres üzletembereket vittek bele.

lesifotos_szh 2011.02.06. 22:52:06

@Dr. A. Nordenholz: Attól, hogy nincs az írott protokolban, attól sajnos még létező a probléma. De valahol érthető, ha az egyház sanyargatja saját papjait. (Lásd: nőtlenség)

Én azt sem értettem soha, miért magyarázzák a papok, hogyan kell házaséletet élni, gyereket nevelni stb.

Ilyen alapon én is oktathatnék űrhajósjelölteket, mert tök jó dolgokat tudok mondani a lebegésről.

Ammonia73 2011.02.06. 23:00:47

@alex4: "Most látom, hogy a szcientológusok által kicsalt pénzekről írtál, én viszont a magyar egyházaknak kifizetett..."
...én is észrevettem később...úgy látszik, én már csak a szcíííre vagyok kiéleződve...:D

"Tényleg, ingyen nem lehet imádkozni?!?"
Szerinted? ;)

l.x. 2011.02.06. 23:05:30

@Trompf: "Én csak azt nem értem, hogy hogy lehet ebben hinni"

Asszem, a szci taggá válás alapvető személyi feltétele, hogy a delikvens sose olvasson sci-fit.
Ui. ha olvas, akkor rájön, hogy a vallás (vagy mi) alapja a műfaj nagyon-nagyon-nagyon szar kategóriájába soroltatik, és hátat fordít az egésznek.

l.x. 2011.02.06. 23:09:18

@Dr. A. Nordenholz: "A helyzet az, hogy a katolikus egyháznak gondolom még a belső programjában (ha van ilyen) sem szerepel a fiatalkorúak megrontása."

Csak a khm... ministránsfiúk túlzott közelségébe tévedt kollégák szentelt vizes kimosása.

kitfisto 2011.02.06. 23:15:20

@vitalis06: nagyon helyes. egyhaznak nevezik magukat amikor "lopnak" penzt szednek a tagjaiktol

l.x. 2011.02.06. 23:17:16

@lesifotos_szh: A sikeres üzletember számításból tag: a banda mögött vaskos jogászi csapat áll, adószakértelemmel, az alkalmazottak jogszerű kizsigerelési módszereivel.
A másik kör a sikeres üzletemberek által bekényszerített alkalmazotaké.
A harmadik pedig a lelki traumán átesetteké, akiket akaratilag nem kell gyengíteni, csak pont ott kell lenni a környékükön, amikor a tudatuk úgy beszűkül a lelki válságtól, hogy szedálószertől se szűkülne jobban.

l.x. 2011.02.06. 23:20:21

@Pistabácsi: "Mondjuk a riport hitelességét eléggé megkérdőjelezi, hogy a Hír tv-n jelent meg."

Kétségtelen, van annak diszkrét bája, amikor az orbanizmus tévéje zrikálja a hubbardizmus nemzetközi vállalkozását.

kitfisto 2011.02.06. 23:28:19

@Dr. A. Nordenholz: hu bazddmeg csak te is nem tartozol hozzajuk? de most komolyan mikor fogtok rajonni hogy egy kurva nagy atbaszas az egesz ?

egerészölyv 2011.02.06. 23:50:21

Az a nagy büdös helyzet, hogy ad egy: a szcientológia könnyen leleplezhető, iszonyú szélhámosság, ad kettő: ez Nyugat-Európában közhely, sok helyről igen helyesen ki is űzték őket.
Valahogy idehaza ezt nem ismeri fel a jövőbe csörtető tisztelt baloldal, és meghagyta a tiltakozást a Fidesznek. Erről is lecsúszott a ballib, mint kb. a teljes magyar történelemről.

egerészölyv 2011.02.06. 23:59:38

@l.x.: a rabbik körében is elképesztő arányú a pedofília. Ott természetesen más okokból, hiszen őket nem keseríti a cölibátus.

egerészölyv 2011.02.07. 00:01:11

@Akitlosz: mejegyzem, a hátrányos megkülönböztetés nem egészen ugyanaz, mint a pozitív diszkrimináció.

egerészölyv 2011.02.07. 00:04:10

@lesifotos_szh: már Jézus is megmondta, hogy összeomló tornyok alá temetett áldozatok ezt nem a bűnük miatt szenvedik el.

egerészölyv 2011.02.07. 00:04:55

@alex4: hát csináljatok ilyen leleplezéseket! Ha bírtok...

krüger 2011.02.07. 00:05:32

@infrablue: Mondom, nekem pár éve egy rokonomat 3 vagy 4 ezerért temették, igaz, az az evangélikus egyház volt. Mellesleg egy átlagos temetés 5-600 ezer forintos költségéhez képest 20 ezer sem olyan rengeteg.

egerészölyv 2011.02.07. 00:06:46

@Trompf: jó olvasni... És jó terjeszteni. Sajnálom, hogy Vágó nem cuppant rá... Hamar agyoncsapná ezt a barombandát az érveivel.

krüger 2011.02.07. 00:12:41

@lesifotos_szh: Fényűző templom van egész Magyarországon talán úgy 20-30, nem több. A többi inkább egyszerű. (És a fényűzők is katolikusak, pl. a református templomok kifejezetten egyszerűek).

Ezek évtizedek, néha évszázadok alatt épültek. Természetesen a nyomorgó nép munkájából épültek, mi másból? De nyugodt lehetsz, hogy nem azért nyomorgott a nép, mert a sok pénz templomépítésre ment. Az egyházi adó 10% volt (papi tized), ebből finanszírozták lényegében a teljes oktatási rendszert és az alapfokú közigazgatást (merthogy az anyakönyvet is ők vezették), részben az egészségügyi ellátást is@Dr. A.

Nordenholz: Egyáltalán nem játék a szavakkal, hanem lényeges dolgok kibontása a szómaszlagból. Ha valaki azt mondja, hogy "mindenki automatikusan fizet egyházi adót", akkor nem érti, hogy működik az államháztartás.
És igen, utánanéztem a számoknak.
Ha neked "trollkodás" az, hogy nem kezdem el a szcientológiával együtt csepülni az egészen más kategóriába tartozó történelmi egyházakat, akkor nagyon másképp látjuk a dolgokat. De különben mindegy, ezen az egész blogon a jel/zaj arány olyan mértékű, hogy nem éri meg a ráfordított időt. Úgyhogy minden jót mindenkinek, Xenu legyen veletek!

egerészölyv 2011.02.07. 00:17:13

@krüger: jártam a Dohány utcai Zsinagógában - ott is űzik a fényt rendesen.

l.x. 2011.02.07. 00:27:13

@egerészölyv: "a rabbik körében is elképesztő arányú a pedofília."

Látatlanban elhiszem.
Mindazonáltal az kevésbé zavar, amíg (de csak addig!) nálunk nem a zsidó a de facto államvallás, ahogyan az a (római) katolikus.

l.x. 2011.02.07. 00:31:04

@egerészölyv: "Sajnálom, hogy Vágó nem cuppant rá..."

Nem tételezem fel Vágóról, csak megjegyzem, hogy nála egyáltalán nem butább emberek tagjai az orgnak, és örülnek a zavarosban halászás ilyetén lehetőségének.
Szóval ha pl. Vágóról kiderülne, hogy..., azon se döbbennék meg.

Muster Mark 2011.02.07. 00:34:54

Voltam már ref templomban, bár én a katkóhoz szoktam. Én nem éreztem lényegesnek a különbséget. Ami lényeges ott, az a szellemi jelenlét. Ami szerintem mindkettőben megvan, de mivel én katkónak születtem, ezért oda szavazok.

Szerintem amúgy a szci oktató-előadótermek a legegyszerűbbek. Azok sima konferenciahelyek.

Nektek én egy katolikus szcientó vagyok.

Gyűlöljetek! Kérem...

l.x. 2011.02.07. 00:47:21

@Muster Mark: "Nektek én egy katolikus szcientó vagyok."

Tkp. egy gyónás és egy audit között csak összegbeli különbségek vannak.

lesifotos_szh 2011.02.07. 01:30:56

@krüger: Naaa, ugye nem azt mondod, hogy a 3-4 ezer forintban benne volt a koporsó is? Mert az 500-ban benne van. Ébenfából.
Itt most az egyházi rész az érdekes, nem az "anyagköltség".

lesifotos_szh 2011.02.07. 01:34:28

@egerészölyv: Ez meg az állandó kifogáskeresés és belemagyarázás.

Ha győz a pártunk, akkor az Isten segedelméből, Isteni jel, Jézus velünk stb.

Ha vesztettünk, akkor az még véletlenül sem jelenti azt, hogy Isten elfordult tőlünk, utál stb. Arra is ki lehet gyorsan találni, hogy az miért jó.

Isten megajándékozta egy gyermekkel, de nem isten omlasztotta a fejére a kéményt, mert ő soha nem tenne olyat, de a sors könyvében ez rendeltetett stb.
Brrr...

lesifotos_szh 2011.02.07. 01:40:09

@l.x.: Azokat kérdezném, akik hívők. Ezt hogy képzelik? Isten látja, hogy papjai kisfiúkat és kislányokat erőszakolnak. Ééés? Mi a célja ezzel?

Hagyja, hogy évekig, évtizedekig menjen az erőszak, a lélek megrontása? Ez valamiféle próbatétel, amely megacélozza a lelket? Vagy mégsem bűn? Kívülállóként nehéz magyarázatot találni erre...

A pap kinek gyónja meg a bűneit? Hány miatyánk egy megerőszakolt kisfiú? Van mennyiségi kedvezmény?

teddybear01 2011.02.07. 01:49:13

@l.x.: Alaposan tévedsz.

A Katolikus Egyház épp úgy a négy történelmi egyház közé tartozik, mint ahogy a Református Egyházak, vagy a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége.
Ezek kapnak részarányosan közvetlenül az egyházi egy%-ból, a többi felekezet pedig nem.

A felajánlható 1% ezen felül értendő, de az már a felajánlók adakozó kedve szerint oszlik meg az adóhatóság listáján szereplő szervezetek között.

teddybear01 2011.02.07. 01:52:46

@egerészölyv: Csak mint bármilyen családos lelkésznél. Előfordul, mint ahogy az evangélikusoknál, vagy a muzulmánoknál.

Persze, akiknek mindenáron rúgni kell a zsidókba, azok mindennaposnak mondják. Legyenek a legbigottabb katolikusok, vagy a bőrfejű, bakancsos "testvérek".

tiborc2008 2011.02.07. 01:54:40

Cinikus szekta.
Majdnem annyira káros a társadalomra mint a kaotikus egyház.

BKV reszelő 2011.02.07. 05:04:29

@iwiwes: "Te sztem 'diszkrimináció'ra gondolsz, az jelent hátrányos megkülönböztetést.
Ha lenne olyan, hogy 'pozitív diszkrimináció', akkor az épp az ellentétét jelentené, tehát 'preferációt'.
(De nincs, mert a "pozitív diszkrimináció" azt jelenti, hogy "pozitív hátrányos megkülönböztetés", ami marhaság.) "

Ez egy latin eredetű szó. Önmagában a diszkrimináció megkülönböztetést jelent, tehát van negatív és pozitív változata is. Egyébként ne taníts. Elég buta nép a magyar a félinformációid nélkül is.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.02.07. 06:46:49

@Pistabácsi: Hát ezen én is a térdemet csapkodtam a röhögéstől.

Egyszer engem is elkaptak az utcán Veszprémben, érdekeseket kérdeztek, megkérdeztk, kitöltenék-e egy tesztet. Mondom oké. Felmentem, a falakat Hubbard-idézetek borították, magamban kicsit összerezzentem. Megkaptam a tesztet, kitöltöttem (volt vagy 200 kérdés), csak a nevemet írtam rá, semmit mást (hála Istennek). Visszakaptam egy grafikont a tesztről, miszerint súlyos személyiséggondjaim vannak, megköszöntem, aztán viszontlátásra.

Kár, hogy már nincs meg az a papír. Néha elővenném elemezni lelki szegénységemet. :)

norbert79 2011.02.07. 09:17:55

Jó reggelt!

Végignéztem a HirTV riportját, de nekem kicsit egyoldalúnak tűnt. Mindenesetre két fontos újdonság nekem is volt: a bevételek, s látni a "Gyermek Szcientológia" című könyvet. Eddig csak hallomásból tudtam róla, vagy lehet csak én voltam túl lusta rákeresni? :)
Mindenesetre elgondolkoztam azon, hogy miért nem lesz soha a céljuk valóság, azaz a clear a föld:
Elképzelem, ahogyan arab területeken próbálnak új tagokat toborozni, s a működésükből kifolyólag szokásos módszerekkel elmagyarázni a jövendőbeli tagoknak, hogy miért nem voltak eddig elég sikeresek. Elképzelem, ahogyan ezek a szavak kirepülnek a toborzó szájából, s a hallgató sejk háta mögé pillantva felméri 20 Ferrariját, s 2 magánrepülőjét, s felteszi magának a kérdést, hogy a kedves embernek, aki hozzá beszél, ki van e mind a négy kereke...

teddybear01 2011.02.07. 09:53:04

@norbert79: Nem mennek oda toborozni. Bár pénz az van dögivel a felső rétegnél, de a saríja szerint a mohamedán vallást elhagyókat, illetve az idegen vallás templomát felépítőket agyon kell kövezni.
Szaud-Arábiában nem is találsz keresztény templomot! Máshol is gyakori a másvallásúak templomának meggyalázása, felégetése.

A szcík meg féltik a bőrüket...

Scn.Hun 2011.02.07. 12:19:16

@Ammónia73: "Az én tesztem is nagyon jó volt...minden területen 100% fölött voltam...:D"

A 200 kérdéses OCA tesztnek egyetlen célja van. Rávezesség az embert, hogy milyen borzalmasan rossz állapotban van és hogy elmondhassák neki, hogy az egyetlen kiutat a szcientológia jelenti. A teszt kiértékelőknek be kell magolni egy séma szövegeket, csak a negatív dologra kell koncentrálniuk, ha valaki rákérdez a jobb pontokra azt elintézik azzal, hogy a negatív pontok a lényeg. Ha valakinek tökéletes a tesztje, akkor a séma szöveg valami olyasmi, hogy az illető a fellegekben jár, nem mer ránézni a problémáira ezért úgy érzi, hogy egyáltalán nincsenek problémái, pedig nagyon nagyon rossz állapotban van. A kiértékelők rendszeresen tréningezik egymást. Egyikük eljátsza a tesztalanyt aki mindenáron a lehető legjobb teszt eredményt akarja kihozni és ellenkezik a kiértékelés folyamán, a másikuk pedig a kiértékelőt. A cél, hogy a teszt kiértékelője bárkit annyira beletudjon döngölni a földbe, hogy utána rimánkodjon azért hogy vehessen könyvet meg tanfolyamokat.
Egy ilyen teszt kiértékelése után egy norvég politikus lánya öngyilkos lett.
objektivszcn.blog.hu/2008/04/18/ongyilkos_lett_a_szcientologia_miatt

Scn.Hun 2011.02.07. 14:33:25

@Pistabácsi: "És annak mi a lényege? Megmérik, hogy a csípés hatására mennyire mozdul meg a mutató?"

A csípés tesztet (angolul pinch test) hivatalosan "Stressz teszt"-nek hívják a szcientológusok. Ennek a célja ugyanaz mint bármi más ingyenes dolognak a szcientológiában, hogy embereket toborozzanak. A menete a következő:
Megállítják az emberkét az utcán, vagy bekísérik az épületükbe. Emberünk megfogja az e-meter "dobozait" és a szcientológus sűrű bocsánatkérések közepette megcsípi. Emberünk akaratlanul összerándul, keze hirtelen kicsit megízzad és kilendül az e-meter mutatója. Ezzel "bebizonyították", hogy az e-meter a fájdalomra reagál. Megkérik emberünket, hogy emlékezzen vissza a csípés pillanatára. A mutató megint kilendül. Tehát "bebizonyították", hogy a fájdalomra emlékezés is kilendíti a mutatót. Még egy párszor megkérik emberünket, hogy emlékezzen vissza a csípés pillanatára. A mutató egyre kissebb kilengést fog mutatni. Ezzel "bebizonyították", hogy a többszöri ismétlés hatására a fájdalom csökkent. Elvileg emberünk most már látja, hogy az e-meter működik. Most megpróbálják megkeresni azt a problémát ami emberünknek jelenleg a legnagyobb problémát okozza (szcientológus nyelven, megkeresik a rom-ját). Megkérdezik, hogy mi okoz neki problémát és amikor az e-meter mutatója a legjobban kileng, az lesz az. Ha valakinek nincsen problémája, akkor ők mondanak példákat, meghalt valaki, elhagyta, megbetegedett, leégett stb stb stb, amíg valamit nem találnak. Tök mindegy mit mit, együttérzően felidéztetik a problémát és rávezetik emberünket, hogy ez az a probléma ami teljesen tönkreteszi az életét. Ekkor szcientológus barátunk elmondja, hogy ezt a hatalmas problémát a szcientológia segítségével hipp-hopp meg lehet oldani és ajánl egy tanfolyamot. Ha valaki nem akar tanfolyamot végezni, annak gyorsan eladnak egy könyvet, ha esetleg ez sem sikerül, akkor adnak neki egy OCA tesztet. Számlát azért adnak a könyvhöz, tanfolyamhoz, hogy megszerezzék az illető nevét, címét, telefonszámát.

Pistabácsi 2011.02.07. 16:10:58

@Scn.Hun: Az elejével még egyet is értek, hiszen az érzelmi reakciók mérhetők a bőrön keresztül. Erre alapul a jazugságvizsgáló is. De, hogy nekem be tudnák adni, hogy majd az ő tanfolyamuk elmúlasztja egy hozzám közel álló halála iránt érzett szomorúságomat, azt kétlem. Alapból nem hiszek az ilyenekben, mert van nekem ez az izém... hogyishívják, idenőtt a fejembe... ja agynak hívják. :) Voltam én is ilyen random behívós teszten még a Blahán. Haverokkal volt találkozóm, de korán érkeztem, és nem akartam az utcán várni, ezért bevállaltam, hogy megcsinálom a tesztjüket. Kiderül, hogy nincsenek barátaim. Elmeséltem a spanoknak, jókat röhögtek ezen.

Scn.Hun 2011.02.07. 16:28:10

@Pistabácsi: Persze, hogy nem mindenki veszi be. Még ez a szerencse. A szcientológusok maguknak ezt úgy magyarázzák, hogy van egy gödör tele emberekkel. A szcientológus a gödör szélén áll és nyújtja a kezét, hogy kihúzza az embereket. Akik elfogadják a segítséget azokat kihúzza, akik nem fogadják el, azok olyan alacsony szinten vannak, hogy még csak azt sem veszik észre, hogy egy gödörben vannak, tehát nem is érdemes velük foglalkozni. Hagyják és nyúlnak a következőért.

Scn.Hun 2011.02.07. 16:34:51

Hubi bácsi kitalált mindenféle varázs számot. Hogy pld. minden huszonöt eladott könyv után kapsz egy szcientológust. Ezt a legtöbben szószerint veszik: "Na már csak 3 könyvet kell eladnom és valaki beiratkozik a tanfolyamra". A kiküldött levelekre is van egy szabály, valami olyasmi, hogy ha egy személynek kiküldött levelek vastagsága elér valahány hüvelyket, akkor az a személy bejön az org-ba. :D Ezért bombáznak mindenkit a leveleikkel.

béla 23 2011.02.07. 23:20:59

Mi nem régen intéztünk katol. koporsós temetést, mert az sem mindegy. 25 év hely megváltás 2 férőhely a temető 3. sorában 36.000 ft, a temetés, ha rendesen fizetted az egyházadót évi minimum 4000 ft/fó jöv. függ, temetés ktg.-e 15.000 ft +
gyászmise 2000 ft.A Temetés olcsó koporsóval, 275.000 ft kedvezményesen. Nem érdemes meghalni!!Egyébként nagy a hallgatás a pécsi Mayer Miska püspök ügyében ő és a haverja, meg a KFT.jük 60 rendbeli csalás, zsarolás, egyházi hotel építés Baján, pedofilia , sikkasztás stb. ügyben vádlottak, de azóta is nagy hallgatás a püspök úr angolosan távozik és , majd világát a kis doktornő barátnőjével. stb.

Jane Smith 2011.02.11. 20:31:54

Csak én akadtam ki a nő idegesítő stílusán? Tipikus vallási fanatikusnak néz ki. Miért kell minden átszellemült embernek suttognia??? Mint aki már elérte a teljes megvilágosodást, végtelenül kedves és kapásból letagadja az összes vádat.

Dark System 2011.02.20. 13:59:37

Ó Ige, én téged ismerlek!

Igazi címeres seggfej vagy...szóval vallásügyileg a legkevésbé kéne rádhallgatni.

(egy volt vita ellenfeled)

Dr. A. Nordenholz 2011.02.21. 18:02:10

A Zorgos szkíkkel mi a helyzet? Nem tudja valaki, felmentek már Bridzsben ótéig? Jópár évvel ezelőtt ugyanis kaptak egy "Univerzális Mag" csapatot :D A zOrgok különben miért nem vulkán alakúak? :D

Dr Nordenholz az 1934-ben kiadott Szcientológia című könyv szerzője.
www.scientologie.de/scientologie/index.htm

exscn · http://exscn.net 2011.02.21. 22:29:41

@Dr. A. Nordenholz: A zorgok nem azok a droidok, akik az orgokban dolgoznak?
süti beállítások módosítása