Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Egy adatvédelmi közlemény, ami sajnos elkerülte a média figyelmét

2008. április 28. - Reformer
Én azért mégegyszer leközlöm. Ugyan tavaly nyári, de több, mint valószínű, hogy még mindig aktuális.



Forrás: az Adatvédelmi Biztos holnapja


Ügyszám: 456/P/2007-11

Közlemény

Hivatalomhoz 2007 március elején állampolgári panasz érkezett, melyben az indítványozó a dr. Lenkei Életerő Centrum adatkezelését kifogásolja. A panaszos tájékoztatása szerint az Életerő Centrumban való vásárláskor megadott adatait a társaság más célra - nevezetesen a Szcientológia Egyházról szóló anyagok terjesztésére - is felhasználta.

Az üggyel kapcsolatban megkerestem dr. Lenkei Gábort, hogy tájékoztasson a Centrum adatkezeléséről. Az első válasz érdemi információt nem tartalmazott, majd ezt követően csak több felszólítás után kaptam kérdéseim egy részére választ. 2007. június 25-én kelt levelemben tájékoztattam dr. Lenkeit, hogy amennyiben nem kapok kielégítő választ a levelemben foglalt kérdésekre, úgy az üggyel kapcsolatban a nyilvánossághoz fordulok.

Tájékoztatom a lakosságot arról, hogy a dr. Lenkei Életerő Centrum adatkezeléséről több felhívásom ellenére sem kaptam tájékoztatást, így nem kaptam meg az adatkezeléshez szükséges adatvédelmi szabályzatot, és nem tudtam felmérni azt sem, hogy az adatokat milyen tájékoztatás után adják meg az érintettek.

Felhívom egyúttal a figyelmet arra is, hogy az Életerő Centrummal kapcsolatban lévő, vagy kapcsolatba lépni kívánó személyek adataikat csak teljes körű tájékoztatás és az adatkezelés jogszerűségéről való meggyőződést követően szolgáltassák ki.

Budapest, 2007. július 27.

Dr. Péterfalvi Attila

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr55445763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

informatikai.egyhaz (törölt) · http://www.informatikaiegyhaz.net 2008.04.28. 18:33:28

És ez sajnos nem sokat ér rajongóival szemben. A belsősök csak azt mondják, hogy már megint molesztálják őket, a külsősök meg azt sem tudják ki az a Lenkei.

informatikai.egyhaz (törölt) · http://www.informatikaiegyhaz.net 2008.04.28. 18:34:43

És amúgy sem hívnám életerő centrumnak az "intézményt". Maximum pénzmágnesnek.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.04.28. 19:25:47

szeretnék én is egy ilyen erős mágnest... :)

Via 2008.04.28. 19:38:30

Hello, mostanában kezdtem el olvasgatni az oldalatokat!! Érdekes.
Amikor a Xenu nagyúrról beszéltek nekem beötlött egy régi oldal amit még 1-2 éve találtam a neten egy blogon.
Talán ismeritek:
www.universe-people.com/magyar/

Talán ez lenne ezaz? XD
Nem bírtam végig olvasni annak idején most már megse próbálkozom vele, de nagyon jót röhögtem :-)

Épp most keresek egy okjs sulit, ugye nincs akreditált képzésük? :-) Nem szeretnék beléjük futni ...

langi 2008.04.28. 20:04:28

Nem az. A szci nem ennyire primitív.

yx 2008.04.29. 14:16:49

Via:
Mint Langi.. Az az oldal minősíthetetlen! Az alkotója valami nehezet vacsorázhatott és rémeket álmodott utána! Ez önmagában nem baj, de miért írta le reggel, ahelyett, hogy elfelejti? :D

Via 2008.04.29. 16:28:31

XD
Hát, mindenesetre röhögni jó :D
süti beállítások módosítása