Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Friss hírek

2008. szeptember 18. - Reformer
Íme:
 
 
ANONYMOUS TÜNTETÉS 
 
5. Magyar Anonymous tüntetés beszámolója
Forrás: magyar Anonymous honlap
 
A Nyugati téren találkoztunk 15 órakor. A Westend bejárata előtti térre mentünk. A Westendből hamar ki is rohant az épp aktuális biztonsági őr, hogy mit keresünk mi ott? Megnézte a rendőrségi bejelentőnket, majd közölte, hogy ez magán terület (ennek még utána nézünk), és az őrség vezetője nem járul hozzá, hogy ott tüntessünk. Így átmentünk a buszfordulóba. Kaptuk az infót, hogy a tetőről készítetttek fotókat rólunk, de mi már nem láttuk a "beépülni készülő lrh ügynököket". Kis demonstrációnk ettől függetlenül nyugalomban telt. Jó sokan megcsodáltak minket, és a szórólapjainkat is sikerült elosztogatni. A HírTv készített egy rövid felvételt, a Lánchíd Rádió pedig egy rövid riportot készített. 
 
Fotók: galéria
 
Sajtó:
 
Hír TV

2008-09-15 07:42 
A szcientológusok ellen demonstráltak a Nyugatinál

Ismét demonstrált a Szcientológia Egyház ellen az Anonimusok. A szervezet egykori tagjai a Nyugati téren álarcban hívták fel a figyelmet arra, hogy szerintük a szcientológia kártékony, az emberek anyagi és lelki ellehetetlenítését célozza meg és nem más, mint egy piramisjáték.

A demonstrálók elmondták, abban bíznak, hogy az egész Európai Unióból kitiltják a szcientológusokat, ugyanis Franciaországban és Belgiumban éppen most van folyamatban bírósági eljárás a Szcientológia Egyház ellen. 

(hírTV)

 
szo, 2008-07-12 17:03
Tüntetés a Szcientológia Egyház ellen
 
Új egyháztörvény elfogadását és a Szcientológia Egyház egyházként való működésének megtiltását szeretnék elérni azok a fiatalok, akik az anonymus csoport nevében tüntettek a vallási szervezet budapesti központja előtt. Szombaton egyidőben csaknem 100 országban tiltakoztak az anonymusok a szcientológia ellen.

 

Az egyház ellen fellépő szervezet képviselői azt állítják: a szcientológia valójában egy egyházi köntösbe bújtatott, igen jól menő üzlet. Szerintük ezt bizonyítja a legismertebb magyar szcientológus Lenkei Gábor tavalyi kitüntetése is, amit azért kapott az egyháztól, mert több mint 3 millió dollárt fizetett be az előző évben.

A tüntetés résztvevői azért viseltek maszkokat és csuklyákat, mert félnek az egyházként működő szervezet titkosszolgálatától, amelynek ügynökei most is megfigyelték a demonstrálókat.

(hírTV)

 

KÉPEK 

Kikerült pár kép a clearwateri szcientológia központban bulizó és az ott dolgozó magyar szcientológusokról, Anonymous kommentárjaival itt megnézhető:

GALÉRIA

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr57670280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonymoushun · http://anonhun.net/ 2008.09.18. 19:38:28

Ez nem mi voltunk

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.09.18. 20:35:44

Legalábbis nem én :)

Egyébként akár egy Anon is lehetett. Mondjuk nem tudom miért Anon-ként csinálta az illető (ha valóban az), de jól seggbe kéne rúgni.

baka 2008.09.18. 20:43:32

Annyira kilóg a lóláb, hogy csak az nem esik el benne, aki nem arra jár. Mi köze lenne az Anonymous mozgalomnak egy amerikai politikus levelezéséhez? Nagyon meglepődnék, ha mégis beigazolódna a hír.

silversurfer 2008.09.18. 20:57:56

Annyit tennék hozzá a képekhez, hogy komolyan sajnálom Kopiás Annát, hogy "idáig" jutott... Ha nem ismerném személyesen, nem ezt mondanám :s

bumburnyák 2008.09.18. 21:09:05

csupa bizalomgerjesztő ember, nem?
amúgy meg bacskó norbi tiszta ifjú LRH, vagy csak szerintem?

1x1 2008.09.18. 21:23:38

nem akarom megbántani ezeket az embereket, de egyik másik szörnyen néz ki. A nők is. Kicsit mintha túlhajszoltak lennének. De mosolyognak:)

Anonymoushun · http://anonhun.net/ 2008.09.18. 21:45:55

1x1
Nekem is pont ez volt az első, amire gondoltam

Feree 2008.09.18. 22:28:50

Hát ezen marha jót röhögtem:
www.drogmentes.hu/modules/alairas/alairas.php

Még egy nyomorult e-mail validálást sem raktak bele. :D

Feree 2008.09.18. 22:30:49

Még valami: ha már ilyen szépen ki vannak rakva az e-mail címek: nem kéne őket tájékoztatni, hogy mihez is tapsolnak olyan lelkesen?

... és bocs az OFF-ért.

bumburnyák 2008.09.18. 22:41:34

Feree 2008.09.18. 22:28:50

ez tényleg nagyon kemény!!! kíváncsi vagyok, meddig lesz fenn az oldalon!

Tomi · http://cubetimer.blog.hu 2008.09.19. 02:45:10

Bocs, ha off, de most jött egy levlistára:
www.tanuljtanulni.hu

Ezek szcik? Mert nagyon annak tűnnek...

Tomi · http://cubetimer.blog.hu 2008.09.19. 02:48:36

iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8498968

Ő küldte, és "Tanulmányi felelős"-ként írta alá.

Feree 2008.09.19. 03:02:11

Áááá - szerintem ez csak hasonlít.
Nem is olyan extrém drága - nincs benn "szótisztázás" és még vissza is fizet. :D

"Lemondási lehetőség teljes visszatérítéssel: a tréning előtt 14 nappal. 14 napon belül 9.800Ft-os önköltség-hozzájárulást tartunk vissza, de a következő tréningre való átjelentkezés ingyenes."

+ pénzvisszafizetési garancia?
Hát ez nem szcn. :P
B+ ... ez a szcn alapelvek teljes megcsúfolása!! :D

anonymoushun · http://anonhun.net/ 2008.09.19. 08:52:31

:)))) Nagyon gagyik :)

anonymoushun · http://anonhun.net/ 2008.09.19. 09:16:41

Azért a mail címeket elmentettem

bumburnyák 2008.09.19. 12:33:21

az éjjel néztem 1 dokumentumfilmet a discovery-n, éjfélkor kezdődött, 2 órás volt, a szektákról szólt (a végét persze elaludtam), mint az emberek temploma, stb. idéznék egy volt szekta tagtól, nem emlékszem pontosan melyik tagja is volt, nem is eza lényeg. börtönben van gyilkosságok elkövetése miatt.

"Az agymosás jobban korlátoz, mint ez a hely itt (a börtön). Ha nem tudjuk a dolgokat más perspektívából szemlélni, na az az igazi fogság!"
Ron Luff

nagy igazság, amit mondott! pszichológusok is beszéltek, hogy melyek azok a tényezők, amelyek sok embert a szektákba vonzanak, valamint egyesek szerint a túlzottan aktív homloklebeny is felelős a szektákba kerülésért, hiszen 1 bizonyos inger hatására a hamis állításokat agyunk igaznak véli.

nem tudtam felvenni a műsort, mert bexart a része a konverternek, ami ezt működteti. ha sikerül, pótlom, felettébb érdekes! sok hasonlóság van a történelem nagy szektái és a szci között is!

anon 2008.09.19. 16:21:41

Ez a link nagyon kemény, le kéne időnként menteni az oldalt, hogy amikor leveszik, ne vesszen el örökre :)

Mondjuk csodálom, hogy ilyen sokáig fenn volt, alszik az OSA?

Feree 2008.09.19. 16:38:16

Beraktam ScrapBook-ba és időnként frissítem. :)

anon 2008.09.19. 16:40:25

Szerintem a honlap szerkesztője mehet raportra, ha észreveszik majd a dolgot :)

Szóltam pár fórumon, hogy gyűljenek a népek, lehet üzenni a szcinek szépet és jót :)

bumburnyák 2008.09.19. 17:01:45

visítva röhögés! nézzétek meg a szórólapon a program "részt". drogmentes maraton bankett!
anyám borogass! ez aztán a meghatározás!
www.drogmentes.hu/hu/?mod=news&cla=news&fun=shownews&id=87&temp=drogmentes.hu

anon 2008.09.19. 17:04:17

Szépen gyűlnek a hozzászólások a drogmentes aláíróívén, azt hiszem ismét csodálatos önlábonlövésnek lehettünk tanúi :)

anon 2008.09.19. 17:22:43

A leggusztustalanabb viszont egyrészt az alig burkolt adatgyűjtési szándék (tuti, hogy a megadott levélcímekre hamarosan özönleni fognak a szcidióták szórólapjai), másrészt az, hogy ezeket a címeket nyilvánosságra is hozzák, egy spambot azonnal be is gyűjtheti őket.

Rákerestem a gugliban pár címre, és bizony néhánynál egyértelmű személyes adatok (cím, telefonszám, stb.) is előjött. Több adatot halásznak így be, mint az elsőre látszik...

anon 2008.09.19. 17:43:20

Beindult a nagy radír, ahogy látom :)

fairi 2008.09.19. 17:53:29

bunburnyák

program:
17:00-18:30 Első rész
18:30-19:00 Szünet frissítőkkel és harapnivalóval
19:00-20:00 Második rész
20:00-21:00 Svédasztalos vacsora

Istenem ilyen izgalmakat, programot hogy tudtak kitalálni:):)
Ezek tényleg ennyire gyökerek vagy tettetik magukat:)

bumburnyák 2008.09.19. 17:56:02

fairi 2008.09.19. 17:53:29

mondtam, hogy visítva röhögtem!
szerintem ezek ahhoz is gyökerek, hogy tettessék magukat!!!

"első rész", majd "második rész"
nem mondják... ez felettébb érdekes! :D

anon 2008.09.19. 18:08:40

Úgy látom hiába indult be a radírpók, a drogmentesek oldalán megy a henger tovább :)

Örül az én szívem nagyon.

Feree 2008.09.19. 18:13:19

Értelmes rencergéza ilyenkor letiltja az oldalt ... ennyi biztonsági réssel. :P

anon 2008.09.19. 18:15:32

Értelmes? Ha az lenne, nem lenne ott szegény... Képzelem mit kap ezután.

Feree 2008.09.19. 19:43:54

Azért az is vicces, hogy ezt az űrlapot a directinfo.hu készítette (nem véletlenül kerülsz a "Csatlakozom" gomb megnyomása után a dev. szerverükre) - de az "Ügyfeleink" között nincsenek kinn.

Szerintem ők is szégyellik ... :P

kuka 2008.09.19. 22:59:16

Holnap akkor lesz valami Prágában?
Megvannak a maszkjaim! :)

kuka 2008.09.19. 23:09:13

Lehetne, hogy mostantól a tüntetések helyét és címét piros nagy betűkkel az oldal tetejére írjátok ki? Mindig lemaradok róla! :(

csipinymous 2008.09.20. 00:11:06

kuka 2008.09.19. 22:59:16
Persze, hogy lesz! ;-)

Tapasztalat... 2008.09.20. 10:24:46

anon 2008.09.19. 16:21:41

Szerintem az OSA is épp szabin van, vagy épp auditálják őket... :)

bumburnyák 2008.09.20. 15:18:15

hogy most mért nem mondanak róluk ilyet???

2000. február 27. Vasárnapi Híek, idézet Kósáné Kovács Magdától, aki a parlament Emberjogi és Vallásügyi Bizottságának elnöke volt akkortájt:
"Bármely társadalmi szervezet feladatául vállalhatja az emberi jogok védelmét, ám ha tevékenysége egy másik embercsoport, jelen esetben a pszichiáterek ellen irányul, az semmiképp sem tekinthető közhasznúnak. a CCHR a betegek tömegét próbálja szembefordítani a lélekgyógyászokkal, hiszen a visszaélések előidézőiként tünteti fel őket."

Feree 2008.09.20. 19:13:35

Szép. :)
Remélem, lesz még kép.

Am. hány szcn loholt oda? Tud valaki legalább megközelítő számot mondani?

bumburnyák 2008.09.20. 19:20:53

nem lehettek olyan hűűű de sokan ;)

csipinymous 2008.09.20. 19:35:36

Prága, 2008. szeptember 20.
Egy Anonymus, kétszázötven-háromszáz szcientológussal szemben.

Délelőtt, tizenegy körül érkeztem meg a főtérre. A szokásos ember tömeg várt, világ minden tájáról.
A tér közepén egy fehér furgon állt, körülötte vörös és sárga pólóban szcientológusok. CCHR felirat ékeskedett rajtuk. Mellettük, rengeteg rendőr.
Csináltam egy pár fotót és kisebb filmeket de, nem nagyon volt erre lehetőségem.
A napokban majd feltesszük ezeket.
Így marad a száraz írás!
Leültem, ész szép nyugodtan megittam egy kávét. Visszasétáltam az autóhoz ahol, ruhát váltottam, felhúztam az álarcomat és egy kisebb kitérővel visszasétáltam, a cchr-s furgonhoz, kezemben egy táblával.
Megálltam, a szoborcsoport mellet, és abban reménykedtem, hogy még ezer anon rántja elő, a maszkját.
Hát, ezt várhattam. Egy percen belül két cseh szcientológus jött oda, és németül faggatni kezdtek, hogy ki bérelt fel. Miért kell ezt csinálnom és vegyem azonnal le az álarcomat. Majd ahogy elővettem a fényképezőt, elsiettek. Pár perccel később egy sárga pólós ifjú, pszichovadász thetán, a tábla elé állt. Bár, hogy mozdultam, folyton takart. Majd, egy német zászlós szintén tehetán szcientológus ifjú, elkezdte a fotózást.
A távolban a szcientológusok a seggüket mutogatták, és hangosan kurjongattak, miközben a sárga pólós karate gyakorlatokat mutatott be, tőlem egy centire. Hátával megpróbált kilökdösni a térről.
Miután nem jött össze neki, kb. tízen vettek körbe táblákkal. Angolul és németül üvöltöztek velem.
-Ki fizet neked?
-Ki vagy?
-Honnan jöttél?
-Senki vagy!
-Egyedül vagy!
-Megtalálunk!
-Vedd le az álarcod...stb.!
Mind e közben a macskaköre köpdöstek (felém). Majd egy német szcientológus anyuka odahozta kilenc-tíz év körüli kisfiát és elmagyarázta neki, hogy én a pszichók bérence vagyok. A legrosszabb akit eddig láthatott életében. A gyerek is köpködni kezdett. Elővettem, a fényképezőt és rögtön hátat fordított a fele. A többi fegyelmezetten vigyorgott, és folyamatosan egy szöveget mormoltak, a tudatlanságomról, meg a szép békés életről.
Csináltam egy pár másodpercnyi filmet, majd zsebre vágtam a masinát. Újra köpködni kezdtek, és kiabálni.
Egy idős hölgy ugrott be közénk és angolul szembefordult a szcientológusokkal. Ha folytatni merik, akkor hívja a rendőröket. Az összes szcientológus elsietett, vissza a furgonhoz a gyülekező helyükhöz.
A hölgy és a férje Argentínából jöttek városnézőbe. Ismerik ezt a szektát, mert otthon náluk is gondokat okoznak de, a rendőrök sokat elvittek a szcientológusok közül (ennek utána kéni nézni).
Azt figyelték, hogy mennyire agresszívek velem, és a hölgy már nem bírta tovább. De, még egy órát a téren lesznek -mondta- ebédelnek, és a fél szemüket rajtam tartják. Ha, baj lenne, akkor rendőrt hívnak.
Közben észrevettem, hogy ez érdeklődést központjába nem a szcientológusok kerültek (ki sem írták, a szcientológiát, beszari népség).
Egyre többen vettek körbe, a turista csoportok, előttem álltak meg és mindenki engem vet célba a fényképezővel. Közben, mondogatták, hogy csak így tovább, jó, szuper...stb., mutogattak a szci felé, hogy gógyisok, homályosak.
Egy fiatal pár a násznéppel velem, fotóztatták magukat, idősek, fiatalok. Olaszok, amerikaiak, németek és még sorolhatnám.
Majd körbevett egy seregnyi tíz év körüli gyerek. Felismertem a szcientológus kölyköt.
Elkezdtek taszigálni, miközben egy idősebb (17 körüli) németül folyamatosan mondta a magáét. Annyira hadart, hogy nem igazán értettem. De, valami bűnökről hablatyolt és az igazságtételről.
Nem tudtam mit kezdeni, mert gyerekek.
Majd egy kb. hetven tagú német csoport állt meg. Egy középkorú tanár jött oda a diákokkal (Berlinből jöttek). A diákok olyan 16 körüliek lehettek és elzavarták a többi szci gyereket. A tanár Úr tudja mi az a szcientológia. Berlinben és Németországban, kivannak tiltva az iskolákból. Fasisztának tartja a szcientológusokat. Közben a diákok visszajöttek, és az egyik mesélte, hogy ezek a szci gyerekek, nem is Németországban élnek (mert dumáltak velük). Ha nem egy másik országban, hazájuktól nem messze de, még maguk sem tudják, hogy hol. Kollégiumban vannak.
Most sem a szüleikkel vannak, csak a nevelőkkel.
A nevelők mondták nekik, hogy túrjanak ki engem térről, mert azért a rendőr nem szólhat.
Erre a német tanár Úr odahívta a kollégáit és a szülőket.
Eszméletlen cirkuszt csaptak, a szci nevelőkkel, illetve csaptak volna (elkezdték), mire a fehér furgonba ültették az összes gyereket és a nevelőket, majd elhajtottak.
Közben Lenkei is megjött Atillával a hunnal. Ahogy elővettem a gépet, takarásba léptek.
Egy percnyi időm sem maradt, mert folyton jöttek a turisták, és velem akarták magukat fényképeztetni.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.09.20. 19:51:58

Riszpekt Csipi, nagy voltál! Köszönet, hogy képviseltél minket!

Azért mekkora, hogy nagyobb feltűnést keltettél egyedül, mint a nagy szervezést igénylő "Még a főparancsnok is leszólt" szci csoport. :D

Jó látni azt is, hogy a világon nagyon sok helyen ennyire utálják őket.

Az viszont nagyon durva, hogy a gyerekek azt se tudják milyen országban, a szüleiktől távol...

bumburnyák 2008.09.20. 20:19:22

csipi, anonymushun! köszönjük a beszámolókat!

szerintem a gyerekek Bjerndrup-ban, Dániában vannak. ott van nekik 1 bentlakásos iskola, az "új homlokzat, régi stratégia" ecseteli is egy kicsit. de azér az tényleg durva, hogy azt sem tudják, hol vannak...
meg az, hogy a gyerekeket küldték rád, hát ez megint önmagáért beszél!

anon 2008.09.20. 21:03:32

Csipi, nagyon nagy gratula! Egyedül nagyobb felhajtást csaptál, mint az egész bagázs :)

Az meg, hogy ennyien mellédálltak, ismét csak szépen mutatja, hogy az átlagembernek mi a véleménye a szcientológiáról. Nem fotóztak véletlenül tévétársaságok, riporterek, stb? Biztos benne lennél a hírekben :)

Feree 2008.09.20. 21:03:53

Csipi. Grat! Őszintén.
Jó olvasni, hogy olyan sokan melléd álltak. :)
Köszönjük a beszámolót.

És tényleg nagy-nagy respect.

örge 2008.09.20. 21:50:43

csipinymous, minden tiszteletem a tiéd!!!

Bibircsók 2008.09.20. 22:13:48

csipinymokus,
megarespect, én nem mertem volna egyedül kiállni eléjük, nagyon nagy vagy és köszönjük a beszámolót!

csipinymous 2008.09.20. 22:17:41

Ezen a videón ugrált és karatézott a sárga pólós ifjú thetán. Látszik, a lökdösődés.
www.youtube.com/watch?v=mFN8m0q3e74
Itt, vettek körbe, és amint előcincáltam a gépet a zöme lelépett. Aki mögöttem állt, a táblájával bökdösött, azért fordultam meg.
www.youtube.com/watch?v=AnGAuboY6WA
Itt, látható M. Atilla és Lenkei! Lenkei, Atika mögött áll!
www.youtube.com/watch?v=8C624Xzg0Sk

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.09.21. 04:40:07

Csipi sokkal többet tettél mint gondolnád!
Végre a Szcientológiához szorosan kapcsolódik Anonymous és vele együtt a felvilágosítás és az igazság.

Anonymous gegen scienology!

Mikor mész legközelebb? :)

Reformer 2008.09.21. 12:21:02

A nemzetközi Anon közösséggel is tudatva:

forums.enturbulation.org/121-raids/anonymous-raid-anti-cchr-protest-prague-09-20-a-29445/

(a címet kicsit elbaltáztam, bocs)

Danis 2008.09.21. 15:41:39

csipinymous!

Még nem írtam ide...
De te egy HŐS vagy! Csupa-csupa nagybetűvel! Fantasztikus, amit csináltál, csak így tovább!

harmatOSA 2008.09.21. 19:04:05

csipinymous GRATULÁLOK!!!!!!
Thai csi nem karate:)az ifjú thetán... mozgása.
"Közben a diákok visszajöttek, és az egyik mesélte, hogy ezek a szci gyerekek, nem is Németországban élnek (mert dumáltak velük). Ha nem egy másik országban, hazájuktól nem messze de, még maguk sem tudják, hogy hol. Kollégiumban vannak."
Az iskola , a német határhoz közel úgy 18-20km re dániában van, Mivel a német hatóságok nem fogadják el azt a végzettséget amit a scn suli ad, mivel a tantervet sem engedélyezteték igy átmentették dániába. A vezetője egy német nő, lrh munkái adják a tananyag gerincét . Kemény rendszerben tartják őket, de egy orgnál emberibb, és legalább kicsit úgy élhetnek mint a korabeli társaik.Majdnem felnőtt korukig maradnak ott....

hvuk 2008.09.21. 20:14:05

csipinymous!

Nagy gratuláció neked! Szép volt!

Azért röhejes, hogy összesen 250-300 scidióta tudott összegyűlni, pedig a világ megmentése volt a cél. Hát fiúk, ez így kevés lesz!

sprenczl 2008.09.21. 21:42:30

elolvadt a szcidióta sereg?
http:kisgazda.info

Neduddgi 2008.09.21. 23:22:38

Gratulálok Csipi, szép volt!

an0234 2008.09.22. 00:07:37

csipi: oszinte elismeresem, nem semmi egyedul ennyi ellen!

Lemb 2008.10.02. 07:41:48

Csipinymous, megemelem a kalapom!
süti beállítások módosítása