Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Friss hírek szeretett egyházunkról + újabb KSW rész

2008. május 06. - Reformer

A tegnapi gondolatmenetet folytatva - íme pár idézet a tegnap említett KSW-sorozat 33. eleméből. A címe: Mit várunk el egy szcientológustól?



A most megjelent szcientológia magazinból idézem, abban lejött az egész.



Itt megtekinthető: Híd magazin, 45. szám.

"A gyáraink, a kereskedelmi központok, otthonaink és a lakóközösségek: ezeken a helyeken akarunk képzett Szcientológusokat. Ez az egyetlen módja, hogy rajta legyünk a világ zsúfolt, de még egészséges kommunikációs vonalain.

...

Mi nem orvosok vagyunk. A világ problémamegoldói vagyunk. Amikor nyerésbe viszünk egy vállalatot, akkor az egész világ nyer. Amikor nyerésbe viszünk egy lakóközösséget, akkor mindannyian nyerünk.

Egy teljes idős Szcientológus jobbá teszi az életet, akárhol is van. És ez bárki számára elegendő profi tevékenykedést biztosít.

Mit várunk el tőled? Azt, hogy válj a lehető legjobb Szcientológussá, kerülj a világ komm-vonalaira, és hozz létre nagy nyereséget ott, ahol az számít. Nem  várjuk el tőled, hogy kifüggessz egy cégért, mint egy orvos, és magánpraxisba fogj. Tisztelni fogunk, ha ezt teszed. De épp ennyire fogunk tisztelni és még jobban, ha profiként kiképződsz és elindulsz kifelé és felfelé az akció és az élet világában.

Törekedj a kulcsfontosságú helyekre minden lehetséges módon – mint a nőegylet vezetője, egy vállalat személyzeti igazgatója, egy jó zenekar vezetője, az elnök titkára, a kereskedelmi szakszervezet tanácsadója – bármilyen kulcsfontosságú helyre. Legyen belőle jó megélhetésed, legyen jó autód, de végezd el a munkát, kezeld és javítsd az embereket, akikkel találkozol és hozz létre egy jobb Földet."  - L. Ron Hubbard
No comment.

További témák a magazinban:

Személyzet

Weith Katalin PR-konzultáns lett a DSA (Director of Special Affairs - különleges ügyek igazgatója), ő az, aki a PR-ért felel és az SP-ket (elnyomó, szcientológiaellenes személyek) kergeti.

Ideális Org

Pár gyöngyszem:

A mi épületünk lesz az egyik legnagyobb! És mi leszünk az első Clear ország!

:) Meglátjuk...

Akik ott voltak láthatták, hogyan valósul meg nagy álmunk. Hogyan fog kinézni az Ideális Org. Miként alakul át az épület eredeti mérete a 3500 négyzetméterről 6000 négyzetméterre!

Erről vajon tud a VIII. kerületi önkormányzat főépítésze?

Nyereségek

"Nagyon megnyugtató ilyen egyértelmű fekete-fehér iránymutatást kapni."

"Nem is értem, lehetséges-e élni ilyen alapadatok nélkül? Hát persze hogy nem!"

"Annyira fantasztikus, hogy bármi, amit olvasok az új Dianetika könyvben, az egy értelmes egésszé áll össze, és noha én mindent megteszek, hogy bonyolítsam a megértésemet, a könyv egyszerűen nem engedi."

"Egyre élesebb és élesebb leszek ettől az anyagtól!"
No comment.

Könyvtárkampány

Könyvtárak százaiba juttattuk el LRH műveit az Alapok megjelenése óta a Ti segítségeteknek köszönhetően. Ez mára több mint 600 könyvtárat jelent Magyarországon.
Több mint hatszáz helyen vagyunk jelen egy időben. Eljutottunk olyan településekre, ahová eddig nem jutott el a Szcientológia híre. Ahol még nincsenek jelen az Önkéntes Lelkészeink, Misszióink vagy a Drogmentes Maraton futói. Ez az igazi terjesztés!

Valaki szóljon már nekik, hogy nincs semmi köze az egyháznak a Maratonhoz! :)

A kenderesi könyvtár igazgatója nagyon örült a könyveinknek, és további példányokat is kért angol és német nyelven. Ezen felül szeretne egy Dianetika napot is tartani a településen a közeljövőben.
Kenderes... ha ezt vitéz Nagybányai megérhette volna..

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr43456611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yx 2008.05.06. 14:38:24

Én:
Én megtaláltam a "raktár" mélyén: www.regikonyvek.hu/publishers.php?id=5022 :)

xenu 2008.05.06. 14:50:00

"Válj igazi metaszcientológussá és képződj ki igazi profi komm-vonali profi-komának.
Mi metaszcientológusok nyerésbe visszük a nyerést. Kevesebbel nembeér, miközben felfelé indul a kifelé. Mindenki nyerünk senki sem veszítünk.
E ööm e bódottá." - Nyenyerés

poltergeist 2008.05.06. 14:53:20

"Nagyon megnyugtató ilyen egyértelmű fekete-fehér iránymutatást kapni." Na ez a mondat elég sokat elárul.

eerdeklodoo 2008.05.06. 15:03:24

"Egyre élesebb és élesebb leszek ettől az anyagtól!"

és még ők vannak a drogok ellen? lolz

Pletyi 2008.05.06. 15:49:47

"Ekkora biznisz az Euronics?"
Reformer, messze nagyobb, mint azt bárki gondolná !

shoken 2008.05.06. 15:51:37

"profiként kiképződsz" De ki ám, mint a pinty. Vigyetek nyerésbe! Kifelé és felfelé akarok elindulni. lol Azzal együtt, hogy a sci egy félelmetes szekta, azért a groteszk nyelvi humor terén nagyot alkottak.

poltergeist 2008.05.06. 16:03:02

Az biztos hogy képesek kegyetlenül kerékbe törni a nyelvet. Átudományosság, elcseszett tükörfordítás és mozaikszó-fétis egy félművelt mlm ügynök szájába adva.

meeke 2008.05.06. 21:17:45

seaorg
épp a dohány utcában állok egy barátomra várva, mikor két derék tengerész siet el előttem. nyilván az orgba tartottak - én mondom remekül állt rajtuk az uniformis! na jó, nem remekül, de még a nevetségességen innen. elég az hozzá, hogy (csúnya rossz szokás!) füstölnek, mint a gyárkémény. A füstöt (szépre száll) meg a hamut pedig a játszi szél épp egy járókelő hölgyre fújja. a hölgy a kísérőjéhez fordul, és elítélő megjegyzést tesz a "vasutasok" figyelmetlenségére. a férj válasza a következő: ezek nem vasutasok voltak aranyom, hanem bkv ellenőrök!
ez igaz.
tanuljátok az alapokat és ne cigizzetek! banda! rompez!

meeke 2008.05.06. 21:26:05

dohány, dohány, DOHÁNY. mindig a dohánnyal van bajuk ezeknek a nyaff wogoknak.

interferencia 2008.05.06. 22:05:45

Reformer:

Talán ugy lenne korrekt,ha a TE sikerjelentéseidet is kitennéd a blogodra,ha már másoké "No komment".

Mert írt ám "Reformer" is ilyeneket szép számmal.

Igaz-e??

Rakd ki a tiédet is, hadd kacagjon azon is mindenki.

Azért megnéztelek volna csillogó szemmel könyvet árulni.

Pletyi 2008.05.06. 22:21:01

"Mert írt ám "Reformer" is ilyeneket szép számmal."

Reformer most ám komolyan, nagyon csalódtunk ám benned. Mert mi tapló Sp-k nem is gondoltuk ám, hogy te aki régebben el voltál varázsolva valami hasonlókat irhattál. Most ám annyira nagyon megrendült a tekintélyed előttünk, hogy marhára hiteltelen lettél és mi már nem is fogunk ide kommentelni. Sőt szci szimpátia blogot nyitunk meg futunk a drogok ellen sőt le is nyomozunk és mész a hajóra azbesztet pucolni. :))))) Ugyebár ezt a reakciót várták odaát tőlünk ? Igény kielégitve. :)))

Amint látom az elmúlt napok publikációival nagyon eltaláltál náluk valamit. Hajrá !!!

harmatOSA 2008.05.06. 22:27:23

interferencia AKINEK VAJ VAN A FEJÉN NE MENJEN A NAPRA........ PONT TE:)))))))))) TE BESZÉLSZ????????????????????????????

Reformer 2008.05.06. 23:14:26

interferencia:

Írtam valóban sikerjelentéseket, de már nincsenek meg nekem, így leközölni sem tudom. De arra emlékszem, hogy a szokásos panelekből építkeztem...

Miért érdekes az, amikor csillogó szemmel könyvet árultam? Semmiben sem különböztem az átlag rondroidtól...

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.07. 01:16:28

ismét interferi van itt aki nem védi a SCI-t, sem a tech-et, ő egy független ARC.
MUHAHAHA

figyelj, mi még időben felébredtünk a sikerjelentéseink után. És te?

girberger 2008.05.07. 08:56:30

Kedves Reformer jol emlékszem, hogy a nagy RON nem tartotta egészségtelen dolognak a dohányzást. Persz ha elég vitamint adagolnak hozzá, sőt meg a sugárzás ellen is véd.

yx 2008.05.07. 10:22:32

inter:
Feri-feri.. ez a tegnapi nap nagyon gyenge volt. Írja ide a sikereit Reformer, amikor te is jól tudod, hogy azok egy példányban készülnek és a dossziédhoz lesznek csatolva, így te később nem férhetsz hozzájuk! (Bezzeg az egyház: mazsoláznak belőle a különböző kiadványaikhoz, illetve ha SP gyanús vagy, leellenőrzik, hogy a sikereid nem is voltak igaziak és nem is haladtál, csak hazudtad, így jogosan nyilvánítanak SP-vé (önigazolás)) Egyre erőltetettebbek ezek a kommentek.. "Szeretnél róla beszélni? ..most vagy később?" :D

Ligur 2008.05.07. 11:04:42

interferencia>

Hat szerintem minden epeszu blogolvasu tisztaban van vele, hogy mielott kilepett volna Reformer is ugyanugy mukodott, dolgozott, tevekenykedett mint akarmelyik mas fanatikus sci. Ebbe a sikerjelentesektol a konyvarusitason at az adomanyokig minden benne van. Semmi ujat nem mondtal vele, csak meg hitelessebbe teszed Reformert, bar nem ez volt a celod vele.

interferencia 2008.05.07. 12:01:20

HarmatOSA:

Nem sikerült elvéteni. :)

Reformer és kedves pártolói:

Nekem hitelesebb lett volna,ha azt is odaírod,hogy te is írtál sikereket (igen néhányan tudjuk írtál) mert az átlagolvasó aki most jön ide 3. alkalommal ezt nem tudja.

Nekem ez egy kicsit olyan volt mint amikor évekig vagy egy nővel (minden rendben dúl a szerelem)és szakítás után ő lett a gonosz házisárkány.

Pedig százszor vallottál neki szerelmet,és most azokon gúnyolodsz akik ugyanazt teszik amit te tettél.

NO szerintem ez nem korrekt.


Jut eszembe:

Akik olyan biztosak benne,hogy "központilag" írogatok, ajánlanám figyelmükbe az alvó ügynök trükköt.

Az tud infót gyüjteni akit a bizalmadba fogadtál.

Csak egy jótanács.

Anonymous · http://wearelegion.blog.hu/ 2008.05.07. 12:14:24

"NO szerintem ez nem korrekt"

Szerintem pedig ilyen az emberi természet. Szép huzás a befeketítési, de sajnos fail. Ismerem az az összes ügynök kollégát, és A fran

Anonymous · http://wearelegion.blog.hu/ 2008.05.07. 12:15:01

Hüha. Nem lehetne editálni az előzőt?

poltergeist 2008.05.07. 13:01:25

És mégis miről lehetne itt infót gyűjteni? Hogy melyik kommentelő milyen vastag sugárban okád a csúsztatásokról, módszerektől, és egyebektől?

yx 2008.05.07. 14:25:00

poltergeist:
Ez a blog is olyan, mint a LRH anyagok: rengeteg maszlag közt van egy-egy infómorzsa, amiért megér(het)i olvasni. Persze, ha van némi affinitás - akár érdeklődés, akár a másik oldalról: megmentendő családtag, rokon okán - a témával kapcsolatban. Mire számíthatsz, milyen is az olyan.. Ez persze egy volt, kiábrándult SO tag és kommentelői szemszögéből, így nem épp a pozitívumokat kidomborítva.
Ha nincs affinitás, akkor meg itt kell hagyni a 3. másodperc után! :D

Pletyi 2008.05.07. 20:57:52

Poltergeist
Interferencia rám gondol. Régebben nem értettem mit akar ezzel az alvó ügynök izével, most már értem, hogy mivel kapcsolatban hozta fel. Tehát én Reformer bizalmába akarok férkőzni. Pár hét múlva meghivom őt egy mittudoménmire. Utána összehaverkodunk, elmegyünk buliba meg kurvázni és közben megtudakolom tőle, hogy ő kicsoda-micsoda ? Aztán leadom ezt a jelentést a szci központba annak a főmajo...khm vagyis főlelkésznek vagy nemtom most kinek kell és őt elkapják a szci-k. Én magasabb rangot kapok ezért a szektán belül. DM megigérte, hogyha elkussoltatom Reformert akkor dughatok egy jót a Cruise összes idáig szerzett csajával. Felajánlotta magát is de én vele ellentétben nem vagyok olyan. A szektánkon belül felhivták a figyelmemet Interferi-re is mint egy kimagaslóan inteligens egyénre az org-ban, utána persze ezen jót röhögtünk. Szóval most,hogy már lelepleződtem , nem is tudom mit fogok én itt csinálni ? Jobban kellett volna figyelni azon a beépülési tanfolyamon, de én mindig elalszom ,ha hülyeségeket hallgatok. Talán innét van az alvó ügynök név. :)))

interferencia 2008.05.07. 21:28:19

Pletyi:

Nem rád gondoltam konkrétan.

Van ott valami elvétve?? :)

interferencia 2008.05.07. 21:32:14

A poltergeistnek szoló kommentem miért nem jelent meg??

A 13.45 körüli??

Hmmmm, érdekes.Pont ez nem.

harmatOSA 2008.05.07. 21:56:58

Te interferenciáló nem vagy te egy kissé paranoiás?:))))))PONT TŐLED PONT AZ NEM PONT AKKOR :)
JA ÉS NEM VAGY SCN:) KÜLSŐSNEK ELÉG TÁJÉKOZOTT VAGY MÉG TEHNIKAI RÉSZLETEKBEN IS :::
GÁBOR

interferencia 2008.05.07. 22:25:11

harmatOSA:

Nem vagy te egy "kicsit"rosszindulatu??

Ha Pletyi írta volna amit én akkor is ezt írtad volna??

Ugye hogy nem.

Igen tájékozott vagy "tehnikai" részletekben is. Az is baj,hogy nem ugy írok ide mint a többség aki csak hallott valamit.

Miért kiabálsz??

Egy indiszkrét kérdés: Van olyan ember aki szeret téged? (Nem arra gondoltam akivel közösen tudsz gyűlölni valamit.)

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.07. 22:42:45

interferi: írj még, nagyon mókás, sőt szórakoztató SCI vagy.
még-még interferit!

interferencia 2008.05.07. 22:56:55

CConstantine:

A keresztény élményeidről nem mesélsz??

Félsz hogy kinevetnek a magadfajták?? :)

Pletyi 2008.05.07. 23:06:32

Interferencia
Nem ? Csak mert ezt tőlem kérdezted még pár hete. Pedig már kezdtem magam 007-esnek érezni.

CConstantine-val kapcsolatban - a keresztények nem nevetik ki egymást,ha vallásról van szó. Mert ahogy tudjuk Isten útjai kifürkészhetetlenek.

harmatOSA 2008.05.08. 08:16:13

Kevesen:) hogy megnyugodj , de azokat én is.Amúgy még mindig többen vannak mint azok akik téged kedvelnek, igaz reggelente a tükörben van egy nagy nagy arcú személyiség akit biztos kedvelsz ...
Te , valahogy személyeskedésbe ment át az egész , nem gond, de vajon mire emlékeztet?:))))))))))

poltergeist 2008.05.08. 08:55:10

Pletyi

Ahhha, kezdem már kapisgálni. Mondjuk tényleg nem csodálkoznék azon, ha lennének ilyen ügynök-tanfolyamok :D

interferencia 2008.05.08. 10:44:06

HarmatOSA:

Na igen, én kezdtem a személyeskedést??

Igyál kevesebbet.

harmatOSA 2008.05.08. 11:52:01

Nem:) a napi ásványviz adagomhoz ragaszkodom :)ppppppppppppppppppppppppppppppp
inter nekem te vagy legó és kész :)

harmatOSA 2008.05.08. 11:57:20

Interferigáborlego, légy most kicsit jó fiú megyek ebédelni..ESTÉRE JÖVÖK:))))) TARTS KI .
De komolyan , nincs nőnemű egyed akit ba..gathatnál?
Ehhez még ifjú vagy , hogy egydül töltsd a napjaid :)

rítus-ka 2008.05.08. 16:08:19

Miért kell egy keresztény embert az élményeiről faggatni. A kereszténységet megélni kell .
Interferencia , biztosan van jobb témád mint egy másik ember vallásával tréfálkozni.Nem méltó.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.08. 16:39:35

rituska, ne röhögtesd ki magad...

langi 2008.05.08. 17:14:16

rítus-ka
Akkor senkit ne kérdezzünk az élményeiről? Mert az Ő vallása? Ugyan!

Pletyi 2008.05.08. 23:04:00

Mi a gond rituskával ? Nem értem. Nem irt le semmi olyat amit ne lehetne felfogni. Alap eseteben.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.08. 23:47:07

Teljességgel felfogható.
Abszolút akceptálhatatlan és nevetséges.
Mi ezzel a probléma?

Pletyi 2008.05.09. 00:00:22

Semmi, szimplán hülye vagy.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.09. 07:00:10

Hátja...
Itt vagyunk egy blogon, ami véres szájjal szidja mások vallását, de persze szentlófaszjézuska az aztán érinthetetlen, mi?
Inkább hülye vagyok, mint gerinctelen, öntelt majom.

rítus-ka 2008.05.09. 08:34:07

before , te mióta vagy interferencia?
Ha jól tudom , nem az vallás a téma hanem az egyházi bánásmód .
Ami akceptálhatatlan az a hasonló hangnem te egy beképzelt bunkó vagy.
És scn , ne védd ennyire lekeseredetten interferenciát.Szerencsétlen ember, habzik a szád töröld meg. Miért hiszed hogy mindenkit a v.. lagadból rángattál elő. Gyerekszobád az nem volt , sőt anyád se aki a jó modorra megtanit.Tényleg hülye vagy.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.09. 08:52:53

Hú, de kellemes az eszet osztogatni, anyázni, onnan fekete-fehér országból, mi?

Pletyi 2008.05.09. 09:36:19

Helyesbitek nem hülye, barom. Abból is az ostoba alfaj. De talán majd kinövi...fiatal még.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.09. 10:08:11

Látom lassan megalakul a blog vérkeresztény tagozata.
Jól nyomjátok, ez már-már annyira vicces, mint az elszállt sci-s majmok hőbörgése...

Pletyi 2008.05.09. 10:13:26

Ne szivd mellre, csak védekezünk a vérateizmus támadásai ellen. Ki rúgott bele a másikba először, nem te ?

yx 2008.05.09. 10:38:20

rítus-ka:
A szci-t pedig csinálni és megtapasztalni kell, hogy igaz! :)

Before:
Hagyd! Ki az, aki Mózestől a tízparancsolaton kívül bármit is idézni szokott az Ószövetségből?! Pedig van ott mindenre előírás! :)
Párszáz év, (a 2000 évet túlzásnak hiszem, pár éven belül meg nem hiszem, hogy megoldódhat az elvakultak miatt) és a szci könyvek és HCOPL-ek jó része is ott fog tartani, mint a Biblia: a legtöbben még azok közül sem veszik "szentírásnak" a benne foglaltakat, akik egyáltalán hajlandóak beleolvasni. (Vagy van, aki égő áldozatot mutat be az Úrnak? Hímet és épet?)
A többiek meg rá sem bagóznak.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.09. 11:05:50

Pletyi: nem vagyok el mellreszívós típus, bár rituskának egy ballengő azért kijárna az anyám emlegetéséért, de lehet, hogy az egy számomra eleddig ismeretlen igaz keresztény liturgia része.
Az én nézőpontomból egyébként ő kezdte, mivel valamiféle szellemi magaslatról szólt be másnak olyan témában (más vallásának a firtatása), ami ennek a blognak és a kommenteknek a lényege. Teljesen lényegtelen, hogy ezt a ferinek írta, a dolog durva kettős mércéje az, ami engem bosszant, nem pedig a megcélzott személy kiléte.

interferencia 2008.05.09. 11:32:20

Nocsak,nocsak megvan az egy igaz ut.

A kereszténység. :)

Mindenesetre örülök,hogy másnak sem fekete-fehér a világ.

Pletyi 2008.05.09. 12:01:11

Before ezt a vitát egyszer már lejátszottuk ezen a blogon. Akkor döntetlen lett és igazából senkinek sem tetszett. Pont ezért szerintem most hagyjuk abba, ez a blog nem erről szól. Hogy mi a kettős mérce az meg a te magánvéleményed, nem pedig általános igazság.

Nem mi fogjuk eldönteni ezt a dolgot ,hanem majd az Önmagában.

Inetrferencia te ettől a vitától még árnyalatnyilag sem tűnsz fel jobb szinben. :)))

rítus-ka 2008.05.09. 12:30:40

yx égő áldozat az ószövetség:) azóta volt már egy újabb.
Többiek , ki kezdte el az elvakultásgot? Az a befor nevű dúvad, nézd meg azt a felsőbbséges stilust amivel megszólítod a többi kommentelőt.
Egyértelmű hogy semmi, de semmi önuralom nincs benned .
Elvakult ? Röhejes, én nem árulok bibliát és nem mondom senkinek hogy ez az egyetelen igaz út . A vallás magánügy. Az hogy inter itt szórakozik márik vallási élményeivel,....
Közöd mint eszed , kevés!Még egy szcientológust sincs jogotok azért támadni miben hisz , senkit !!!!Magánügy a legteljesebb mértékben . Vesézzétek azokat a döbbenetes dolgokat amik történtek ebben az egyházban , amúgy melyikben nem?Egyik sem előbbre való mint a többi .
És mindegyik képviselői közt van bunkó még az ateisták közt is. A before úgy nyilatkoztaja ki az" okosságait"mint egy szcientológus , egyedüli tévedhetetlen . Nem vagy az before , bunkó igen modortalan ,igen neveletlen igen ,de tévedhetetlen nem.A világ pedig nektek fekete fehér.

interferencia 2008.05.09. 12:32:38

Pletyi:

Nekem azért megmutathatnád,hogy tudod-e ugyanugy védeni a vallásod,mint támadni bármi mást.

Te tényleg abban hiszel,hogy az égő csipkebokor beszél??

Ó titkok tudoja avass be.

rítus-ka 2008.05.09. 12:44:49

Inter ahogy te xenuban meg abban hogy megfogsz két hengert és elrebeged mivel vagy kivel keféltél. Meg abban hogy egy eszelősnek minden szava igaz és hogy az általa összelopkodott anyag minden szava igaz . Nézd már meg bármire keresel idézetet, a nagy ELRoNTOTTA mindenre irt valamit meg az ellenkezőjére is.
Xenu, ja.. röhej, meg az hogy ez 40-50 millióba kerül megtudni na az nem röhej!!!!CSalás..

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.09. 12:58:45

rituska, személyeskedő, alpári, bunkó hangon te beszéltél itt kizárólag, bátran olvass vissza. Mindent elmondtam a témában, amit ehhez a szinvonalhoz méltónak gondoltam, szóval további kellemes halleluját...
Azt meg, hogy anyukáddal mit csinálj a gyerekszobádban, szépen modorosan, nos, tartsuk meg ezt egy érdekes gondolatkísérletnek...

interferencia 2008.05.09. 13:04:35

ritus-ka:

"a nagy ELRoNTOTTA mindenre irt valamit meg az ellenkezőjére is."

Ezek szerint te olvastad az összes írását.

Ja,hogy nem??

Akkor kissé érdekes ez a megközelítés:

"A before úgy nyilatkoztaja ki az" okosságait"mint egy szcientológus , egyedüli tévedhetetlen . Nem vagy az before , bunkó igen modortalan ,igen neveletlen igen ,de tévedhetetlen nem.A világ pedig nektek fekete fehér."

Két kommenteddel hülyét csinálsz magadból.

Te tévedhetetlen.

Pletyi 2008.05.09. 13:58:39

"Ó titkok tudoja avass be."

Nagyon szeretnélek, de előtte meg kell tagadnod a szcientológiát. Csak igy működik. :)))

Azzal meg,hogy beszálsz és tovább spanolod a keresztény/ateista vitát, még nem lesz egyik ateista se a haverod. Ugyanis ahhoz is meg kéne tagadnod a szcientológiát. :)))

Sakk-matt. :)))))

Pletyi 2008.05.09. 14:01:39

Interferencia
Azt nem kommenteled, hogy milyen szánalmasan hazudozik a szóvivőtök ? :)))

Nem itt ,hanem pár postal feljebb.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.09. 14:32:56

Ahhoz, hogy nekem valaki a haverom legyen, egyáltalán nem kell megtagadnia semmit. Hiszek a vallásszabadságban, tiszteletben tartom a valláshoz, a hithez való jogot.
A probléma ott kezdődik, hogy közepesnél gyengébb szövegértési képességgel rendelkezők úgy értelmezik, hogy ez a tisztelet nekik személyesen is kijár, pusztán azért, mert elhisznek egy mesét. Vagy, hogy kevésbé legyen provokatívabb a megfogalmazás: hisznek valamiben. Hát, már elnézést, de ez nem egy különösebben jelentős szellemi teljesítmény, ezért az égvilágon senki nem érdemel tiszteletet. Tisztelet a jogát illeti, ami szerint ezen hitét szabadon gyakorolhatja (természetesen a megfelelő társadalmi szabályok szerint) és bármikor ezügyben valaki gátolni kívánja, az elsők között leszek, aki síkra száll a jogaiért. Függetlenül attól, hogy mennyire tartom röhejesnek, vagy szánalmasnak az adott hit tárgyát és tartalmát.

De mindegy, feleslegesnek tartom ezt a vitát, főleg itt, jelen keretek között, csak hát nagy a pofám és roppant mértékben tudja baszni a csőrömet, amikor valaki erkölcsi-szellemi felsőbbrendűséget tulajdonít magának, ilyen okokból kifolyólag...

rítus-ka 2008.05.09. 14:41:02

""""""""""""""De mindegy, feleslegesnek tartom ezt a vitát, főleg itt, jelen keretek között, csak hát nagy a pofám és roppant mértékben tudja baszni a csőrömet, amikor valaki erkölcsi-szellemi felsőbbrendűséget tulajdonít magának, ilyen okokból kifolyólag... """""
"Teljességgel felfogható.
Abszolút akceptálhatatlan és nevetséges.
Mi ezzel a probléma? "
befor-dult mindkettő tőled gondolkodj....

Pletyi 2008.05.09. 14:50:46

Az egyik kommenteddel ütöd a másikat. Ne kommentelj ha nem tudod mit akarsz. Neked nemcsak a szövegértéssel lehet gondod.

Az utolsó bekezdéseddel meg egyetértek és vice-versa.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.09. 15:07:46

Egyáltalán nem ütöm egymást a kommenteimmel, csak te nézed őket olyan szemüvegen keresztül, ami a te értékrendedet elismerő szavakat szebb fényben engedi által. Vicces, hogy megint személyeskedsz, közben kioktató hangnemben lekezelsz, immár nem először.
Ahogy neked jogaid vannak a területen, úgy nekem is, és ebbe beletartozik az is, hogy szánalmas, hülye babonának gondoljam bárki hitét, beleértve a tiédet is, és ezt tetszőleges módon és formában kinyilatkoztassam.
Ha a sci-ről teszem, akkor jó vagyok, havercsávó, mert hát a sci az tényleg, de komolyan mekkora fasság, de essek hanyatt egy kereszténytől, mert ott aztán igazi szellemi magassások vannak. Aki ezt a blogot olvassa, kommenteli, az mind részt vesz a vallásgyalázás nemes sportjában, hiába szól a blog nagyja a szektán belüli elnyomásról, közben azért kőkeményen megy a xenuzás, meg a dc8-asozás, innentől kezdve pedig nincs hova eltáncikálni.
Na, nekem viszont nincs hangulatom tovább jópofizni olyanokkal, akik az érvelés magasiskolájának tekintik a hülyének, baromnak és hasonlóknak való titulálást, tehát részemről a szerencse. Aviszonlátásra...

Pletyi 2008.05.09. 16:38:56

Before amig nekem ugrálsz te végig magadról beszélsz. Azzal meg, hogy mi haverok lettünk volna bármikor is kérlek ne sértegess.

interferencia 2008.05.09. 18:25:53

Pletyi:

Ezek szerint a szci "humánusabb" mint a te hited ugyanis ott nem kell megtagadnod a hited. :)

Kommentáltam-ha figyeltél volna-független attol hogy nem az én egyházam szóvivője.

A pedofil papokkal mi ujság egyébként?? Te azt nem kommentálod??

Nem töröm magam senki "haverságáért",de nekem bárki lehet a haverom,független világnézetétől,ha megüt egy minimálisan elvárható IQ-t.

És hajlandó ugyanazzal a mércével mérni.( saját vallását,csoportját,bármilyét,amivel a másikat méri)

Pletyi 2008.05.09. 20:54:44

Humánusabb ? :))) Ez jó volt. Hallottál te már katolikus vagy zsidó esetleg muszlim szcientológusról ??? :)))
Másik kérdésedre a válasz. Ezen nincs mit kommentálni. Amit tettek nem utasitásra tették ,mint azt teszi a ti hazudóemberetek. Akiket már lehetett letartóztattak.

A többi meg a szokásos csúsztatásod. Elég csak visszaolvasni a kommentjeidet és ütik az összes leirt szavadat. Menj pihenni, rád fér.

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.09. 21:11:44

interferi, neked elvileg lehet csak bárki a haverod.
ha engedi meggyőzni magát a nagy SCI elveid szerint.
akkor haver.
magad zárod ki a hozzászólásaid alapján a további lehetőséget haverságra.

már miattad olvasom főleg a blog-ot, mert még megütöd azt a szintet amire érdemes reagálni, és szórakoztató is.

csak vigyázz, az egyház kizár, meg SP leszel!
túl sokat olvasol és írsz egy nem theta, SCI ellenes oldalra :))))

Gyula Úr 2008.05.09. 21:20:25

InterFeri!

Csatlakozom Pletyihez, jó példát hoztál fel.
Egy pedofil azért pedofil, mert beteg és nem azért pap.
Kérdezem én, a szcientológus azért hazudik, mert szcientológus? Vagy azért megy szcientológusnak, mert ott nem tűnik fel? :-)

interferencia 2008.05.09. 22:03:21

Nem kell félnem a kizárástól,mivel nem vagyok tag.
Mindegy,süket fülek.

Örülök,hogy örömet okozok.

Megmondom őszintén - kellemetlen lesz olvasni de ti hárman szcientologusabbak vagytok az egyházi vezetőknél.

Azzá válsz ami ellen harcolsz.

interferencia 2008.05.09. 22:29:42

Beteg........ a pedofil.

Az jó.Majd ha megrontja a gyerekedet akkor is beteg lesz??

Ugy látom teljesen más világban élünk.

A pedofil beteg (nem tehet rolla),de aki hazudik,na az az ördöggel cimborál.

Az a baj ezzel öreg,ha te igy látod veled sincs ám valami rendben.

Akiket lehetett már letartoztattak.

Akkor megnyugodtam.

Nem is olyan rossz az a vallás.

Legyetek rá büszkék. :)))))))

Pletyi 2008.05.09. 22:59:59

Interke

Senki nem mondta, hogy nem tehet róla, megint csúsztatsz. Valamit újat már légyszi-légyszi.


Köszi, büszkék vagyunk. :)

rítus-ka 2008.05.09. 23:05:59

A pedofil pap is pont olyan mocska az emberi fajnak mint egy scn pedofil.Börtön, és kényszergyógykezelés mindnek.
Nem lesz attól fehér hogy reverenda van rajt, és hidd el attól hogy pap, a bántalmazott gyerekekért épp úgy megkapja a magáét mind az öszes.
De van olyan pap sőt a legtöbb olyan aki egy egy tájon maga a történelem az emberek ismerik és ő is az embereket. Gyónatat, békít esket temet feladja az utolsó kenetet. Szolgál egy életen át.
az embereknek csak kis része beteg személyiség.És ne feledjuk el a legfontosabbat közösséget formál.Nem milliókért tart misét , évi pár ezer forint az egyházadó . Ezért ő kiszolgáltatja a vallás valamenyi szentségét, nem 10-100 milliokért. Inter, ez a vallás nem az a vallás.

interferencia 2008.05.10. 11:42:01

No persze. Pár ezer Ft az egyházadó,meg vasárnaponként a persely,meg azért illik adni neki keresztelőkor is ,stb...

Lehúzos bagázs az is.

Téged ugyanugy az orrodnál fogva vezet az egyház (a tiéd),mint a szciket az (ő egyházuk).

Írj már le 3 dolgot amiben segített neked az egyházad,de ne általánosságokat(jobb ember lettem,mióta Jézust beengedtem a szívembe)
,hanem konkrétumot.

Várom.

Pletyi 2008.05.10. 12:05:20

Interferencia
Alapvető felfogásbeli hibáid vannak. A kereszténységben az egyház nem képez központi szerepet. Maga a vallás is az Isten mindenhatóságát hirdeti nem pedig az egyházét. (Jó ,tudom a szcientológiában ez forditva van.) A többit meg inkább hagyjuk... Elég lesz neked ezt is felfogni.

interferencia 2008.05.10. 13:03:04

Pletyi:
Te is válaszolhatsz.
Három "okosság" ami az egyházad nélkül nem lett volna:

rítus-ka 2008.05.10. 17:04:46

Illik de nem kötelező, te ha nem fizeted ki a tanfyolások diját nem jutsz a vallásodban előre.
Itt nem kell bibiliát árulni , se a barátokat kollegákat besúgni az egyházadba. Nincs csütörtök 2,
Az egyház az aminek lennie kell , támasz nem korlát.
Nem tudom melyik egyház lopkodja a szertartásokat a katolikustól .
ELONGÁLTA MÉG ARRA SEM VETTE A FÁRADSÁGOT HOGY VALAMI ÚJAT TALÁLJON KI .

langi 2008.05.10. 19:48:33

Szerintem nem katólikus-szcien vitába kellene átmenni. A dolog nem erről szól. Vagyunk szektaellenesek reformátusok, buddhisták és igen ateisták is. Ne vigyétek el rossz irányba a témát!

interferencia 2008.05.10. 22:40:01

Hol is voltak a komcsi rendszer alatt besúgók?,

Melyik vallás lopta a szertartásokat az izraelitáktól??

Szerintem sem erről kellene hogy szóljon,de van itt néhány keresztény szektás akivel ha nem értel egyet rögtön hülye vagy,vagy szci.

rítus-ka 2008.05.10. 22:42:29

Igen inter te hülye is vagy meg szci is .

Pletyi 2008.05.10. 23:58:22

Interferencia
"Melyik vallás lopta a szertartásokat az izraelitáktól??"
Erre én is kiváncsi vagyok. :)))
Naponta miért kell többször is bizonyitanod vallási analfabetizmusodat ???

Pletyi 2008.05.11. 00:01:49

langi
igazad van. A hét folyamán volt egy szerintem teljessen felesleges ateista/keresztény vita amin most szegény interferencia lovagol ,mivel tényekkel nem képes megvédeni ezt a Xenus izét. Most támadja a kereszténységet mi meg cáfoljuk a hülyeségeit.

interferencia 2008.05.11. 12:00:55

"A húsvéti ünnep neve különbözô nyelveken más és más. Közös eredete azonban, a húsvét héber neve, a pészah. A szó kikerülést, elkerülést jelent. Eredetileg a keresztény és a zsidó ünnep egybe is esett. A níceai zsinat i. sz. 325-ben szabályozta a keresztény ünnepek rendjét, ekkor vált el a két ünnep ideje."

(minő véletlen,hát a zsidók már hamarabb ünnepeltek azon a napon amire rátelepedett a kereszténység?? :)))

Gondolom a karácsony-hannuka ugyanigy ismeretlen.

Kérdezz még "Mester",az analfabéta segít választ találni a saját vallásodrol. :)

Gyula Úr 2008.05.11. 12:05:07

Inter Feri!

Van egy pont, amikor már unalmassá válsz, túlmentél rajta.
Semmilyen értelmes vitát nem folytatsz, csak kötözködsz, szőrszálhasogatsz és nyomod offtopicba ezt az oldalt.
Gondolom ez a célod, ezt is oktatják a szcientológus iskolában.
Lassan kénytelen leszek felszólítani a többieket, hogy ignorálják a hozzászólásaidat :(

Interferencia 2008.05.11. 12:18:46

Gyuszó-muszó:

Mikor egy héten keresztül leidíótáztatok.lehülyéztetek,szektásoztatok,analfabétáztatok,nem voltál ennyire finnyás.

Az nem volt offtopikolás??

Mondtam hogy unni fogod. :)))

Kékharisnyának segítek:

A nagyrabecsült keresztény ünnepek mind pogány vallásokra épülnek-amit az izraelita is átvett -onnan pedig a kereszténység.

Üdv a pásztornak. :))(gondolom ezt kifelejtette)

Gyula Úr 2008.05.11. 12:25:09

Igen, mert akkor még érdekes érveid voltak szciomókus létedre, de mára elsilányosodott az egész :(

interferencia 2008.05.11. 13:00:07

Sajnos én ezt nem mondhatom el rollad,mivel nem érveltél.

Folyamatos hülyézésekre pedig nincs mit érvelnem.

Szerintem a dolgok nem jók vagy, rosszak önmagukban.

Értékük - káros voltuk mindig attol függ mihez viszonyítunk - mert mindig kell valamihez viszonyítanunk ,és meg is teszük sokszor ugy is hogy nem tudunk rolla - számomra ez jelenti azt,hogy több nézőpontbol vizsgálni meg valamit,ugy szerintem többet tudunk meg az adott dologrol.

Van sok ember akinek megkövesedett álláspontja van,és egy igazság : az amit ő "tud".
Fel sem merül bennük,hogy létezhetnek "más igazságok" tudják és kész.

Na erre nincs mit mondani .

Pletyi 2008.05.11. 16:01:36

"Van sok ember akinek megkövesedett álláspontja van,és egy igazság : az amit ő "tud"."
Végre magadra ismertél !!!

Gyula Úr 2008.05.11. 16:06:03

"Szerintem a dolgok nem jók vagy, rosszak önmagukban."

Ez egy oltári hülyeség, mint a megtapasztalós szci duma. Leugrani egy házról rossz dolog, nem kell kitapasztalni....

interferencia 2008.05.11. 23:36:47

Gyula ur:

Ez tényleg az. :)

A rossz az rossz.DE mihez képest rossz??

Egyszerübben:Azt mondod egy BMW jó verda.Oké ez igaz.Ezt akkor mondtad mikor egy Opelből ültél át.

Amikor Bentlivel,Rollsal kocsikázol már nem biztos,hogy azt mondod.

Tehát mindig viszonyítasz.

Szerintem egyszerű.

Pletyi 2008.05.11. 23:44:40

Interferencia
Már értem !!! Jó volt a példád. A szcientológia egy kivégzéshez képest nem is olyan rossz. :)

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.12. 23:22:27

Ez a Fazekas akkor most jó ember? De durva ez az egész. Csak ámulok és bámulok. Az egészen. Leesett az állam. De durva. Azt a murva.

Szocske 2008.05.13. 10:19:28

Interferencia helyesirasa - kulonos tekintettel a kozpontozasra - onmagaban rossz.
A scientologia annal is rosszabb.
Igy mar kerek.

interferencia 2008.05.13. 11:12:14

Ez kritika volt a javából.

Szocske 2008.05.13. 13:05:54

hat kerem hulye ervelesre hulye valasz :-)
A konkret relativizalo handabanda (lehet hogy neha az a jo ami rossznak latszik) mar elokerult itt, biztos sokszor elmondjak a szektas-kepzon.
Megirtam mar akkor is, hogy a scientologiara vetitve ez konkretan azzal analog, hogy az utcai rablogyilkossag sem rossz, ha az aldozat epp tomeggyilkossaghoz keszult megvasarloni a kellekeket.

interferencia 2008.05.14. 21:06:28

szocske:

"hat kerem hulye ervelesre hulye valasz :-)
A konkret relativizalo handabanda (lehet hogy neha az a jo ami rossznak latszik) mar elokerult itt, biztos sokszor elmondjak a szektas-kepzon."

Ezt ki írta rajtad kívül??

Tudod, van egy antiszociális jellemvonás: megmásítja a kommunikációt.

(Annyira a saját aberrált világában él, hogy nem érzékeli a külső - környezteből érkező - információkat, csak ugy enged "be" infót, hogy azt már "hozzáigazította" saját elmebeteg elképzeléseihez.)

Pl:

- Jó napot.

- Az én anyámat??


Ja, volt valami hejesírási hibám??

Üdv.

tovabbi peldak 2008.05.14. 22:18:07

""Annyira a saját aberrált világában él, hogy nem érzékeli a külső - környezteből érkező - információkat, csak ugy enged "be" infót, hogy azt már "hozzáigazította" saját elmebeteg elképzeléseihez""


A scientologia egyház bemutatja:
Sikerek, nyereségek


Haladó eljárásmód és axiómák könyv és előadás tanfolyam

Számomra eddig ez a legerőteljesebb tanfolyam, az alapok tanulása során. Óriási megértést adott a magam és a körülöttem lévők viselkedéséről!

Ha valaki képes magasan tartani magát a Tónusskálán – a teljes mértékben felelős, a tudok, a vagyok, az ok szintjén – akkor gyakorlatilag nincsenek lehetetlenek a számára! (Na és ki dönti el, hogy milyen a tónusa?!)

Nagy megértést kaptam a gondolat, emóció és erőfeszítés hármasról. „Az emóció egyfajta ragasztó, odaragasztja a gondolatot az erőfeszítéshez.”

Tehát, ha el szeretném érni a céljaimat, akkor nagyon ajánlatos magas tónust ragasztani az erőfeszítéshez… :)

Nem győzöm hangsúlyozni, hogy mennyire nagy megértést adott nekem az a tanfolyam, de az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a megértést az előadások „hatványozottan” segítették. Ha a teljes megértés 100%, akkor ezen a tanfolyamon a könyv kb. 30% volt (az én számomra). Gyanítom, hogy én kötelezővé tenném az előadásokat… :)

Nagyon szépen köszönöm!

T. E.


--------------------------------------------------------------------------------


Munka problémái könyvtanfolyam

Ezek az adatok olyan egyszerűek, és olyan könnyen alkalmazhatók, hogy nem is értem miért nem tudja és használja ezt mindenki?
A tanfolyam alatt ránéztem ezekre az adatokra, és megfigyeltem, hogy igazak. A dolgok tényleg így működnek. Elkezdtem használni tudatosan ezeket az adatokat, és úgy találom, hogy én és a környezetem is pozitívan megváltozott.

Valahogy már nem olyan kemény.
Köszönöm mindenkinek, aki hozzájárult a sikeremhez, és köszönöm Ronnak.
R. S. E
--------------------------------------------------------------------------------


Most két levelező tanfolyamot zártam: A túlélés tudományát és az Önelemzést. Számos dolgot tapasztaltam.
Az Akadémián a harmadik szintnél tartok, de csak most kezd összeállni bennem a kép, hogy LRH milyen utat járt be és hogyan is építette fel a Hidat.
Az emberi értékelés táblázata olyan megértést eredményezett az emberi viselkedésről, ami magabiztossá tett a legkülönfélébb és legszélsőségesebb helyzetekben is.

Eddig csak néztem az embereket, most pedig elkezdtem látni is őket. Ez a stabilitás élesebbé tette az érzékelésemet is ezen a területen. Látom ami ott van; értem, hogy mi történik, és valóban elég pontosan előre tudom vetíteni, hogy mi várható a jövőben.

Észrevettem még egy dolgot, amit viszont nem tudok megmagyarázni. A közvetlen környezetemben élő emberek is elkezdtek tudatosabbá válni, pedig csak én végzem a tanfolyamokat.
Mindezt köszönöm szépen, és kívánom, hogy senki ne maradjon ki ebből a játékból!
L. Gy.
--------------------------------------------------------------------------------


Ahogy csinálom a levelező tanfolyamot, olvasom a Dianetika könyvet, folyamatosan nézek rá olyan aberrációmra ami, néha előszeretettel működik anélkül, hogy akarnám. Ez nagyon érdekes!
A könyvnek még az elején járok, de igazán nagy megértést kaptam magammal, más emberekkel és viselkedésekkel kapcsolatban. Például most jöttem rá, hogy az én apukám sokkal kreatívabb, mint én. Ezzel nincs is gond. De még igazán őt soha nem nyugtáztam ezzel kapcsolatban. Pedig ő annyira fantasztikus lény, hogy nagyon.

ARK L. M.

befordultam unalmomba 2008.05.14. 22:20:05

Kommunikációval a siker felé tanfolyam

Melyik jártasságnak van a legtöbb köze a sikerhez az életben?
Ez a kommunikációs képesség. A valóban csiszolt kommunikációnak meghatározott aspektusai vannak, amelyek meghatározzák, hogy milyen sikeres lesz. Ezek a tanfolyamon megtanulhatók.
Sajátítsa el a következő képességeket:

* Zaklatottság feloldása.
* Saját maga megértése.
* Beszélgetések kezdeményezése.
* Az Ön által kívánt irányba terelni egy eszmecserét.
* Elérni, hogy a lényegről beszéljenek.
* Könnyedén véget vetni egy párbeszédnek.
* Megóvni egy beszélgetést az „unalomba fordulástól

Javítsa a kommunikációs képességed. Ezen állhat vagy bukhat minden, otthon, a munkahelyen, az élet minden területén.

Gyula Úr 2008.05.15. 06:59:50

Amióta ezt a blogot olvasom, óriási nyereségeim vannak. Óriási pénzt nem húzott ki belőlem ez a szekta, egyéltalán nem lettem rabszolga USA-ban, számomra nagy segítséggel van az információs áramlás metóduson.
Annyira egyértelmű az egész, nem tudom miért nem olvassa mindenki ezt a blogot, hiszen rengeteg infórmáció van benne. Amióta olvasom, több kollégámat, családtagomat is megmentettem ettől a szektától. Köszönöm Ron!

Gy. Ú.

(kb. ennyire magyartalanok ezek a sikerbeszámolók)

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.22. 01:49:32

interferencia írta:
"Tudod, van egy antiszociális jellemvonás: megmásítja a kommunikációt.

(Annyira a saját aberrált világában él, hogy nem érzékeli a külső - környezteből érkező - információkat, csak ugy enged "be" infót, hogy azt már "hozzáigazította" saját elmebeteg elképzeléseihez.)"

hmmm, végre magadra ismerhettél interferencia!

kérlek olvasd el a tőled idézett pár sort, szótárazd ki.
várjuk türelmetlenül a sikerbeszámolód!

Feree 2008.09.24. 16:07:30

"Javítsa a kommunikációs képességed."
... és az orrodat is tisztitsa ...

Bocs, tudom, hogy "nem illik" hozzászólni régen írt kommenthez, de ez ... ez .. hát ... csak ránéztem erre az adatra, és megfigyeltem, hogy marhaság. Olyan nagy lett bennem a megértés, hogy könnyes lett a szemem. :)
süti beállítások módosítása