Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Valószínűleg olvassák a blogot az egyházban.... :)

2008. április 25. - Reformer
Ma ez a köremail ment ki a szcientológusoknak:


A változásokat bejelöltem - sárga a változtatás, piros a törlés.

TÁRGY:  Javított e-mail   Folytatódik a Játék




Meghosszabbítottuk a

Nemzetközi Könyvmaratont ! ! !

Üzenet Rontól:

"Ha eladtok huszonöt könyvet, lesz egy szcientológusotok.

Átlagosan egy közülük - és ez egy nagyon durva átlag -,

egyszer csak eléggé felvillanyozódik ahhoz, hogy tegyen

valamit a társadalomért."

 L. Ron Hubbard




Ez egész jól hangzik, nem?

Tehát, a játék a következő: csütörtökig eladunk Magyarországon 600

könyvet, ezzel is megünnepelve a Dianetika könyv hamarosan

következő 58. évfordulóját!

„A KÖNYVEK FELLENDÜLÉST EREDMÉNYEZNEK.

De először el kell őket adni.” - L. Ron Hubbard
 

És neked mit kell tenned?

Nem, most még nem kell eladnod 600 könyvet egyedül, de majd egy

későbbi alkalommal erre is sort keríthetsz.

ADJ EL EGY KÖNYVET egy barátnak,

családtagnak, a szomszédnak, AKÁRKINEK!

Rajta! Adj el egy könyvet!

Soha nem bővelkedtünk ennyire anyagokban!

RECEPT

0. Végy egy könyvet (az Orgból, misszióból, stb)

1. Add el valakinek.

2. Éld át az örömöt, amit akkor érzel, amikor segítesz.

3. Értesítsd ***** ***** -t az *********** e-mailen.

4. Ezen felbátorodva, akár vissza is térhetsz a 0. ponthoz.


( Ha ajándékozni szeretnél, akkor az ajándékozott nevére írasd meg a számlát! ) - ez a rész törlésre került!

(C) 2008. WISE Hun. Minden jog fenntartva. Hálás köszönet illeti az L. Ron Hubbard Libraryt, amiért engedélyezte, hogy részleteket közöljünk L. Ron Hubbard szerzői joggal védett műveiből. HUBBARD, DIANETIKA, SZCIENTOLÓGIA, OT és az  Sea Org szimbólum  védjegyek, amelyek a Religious Technology Center tulajdonában vannak, használatuk annak engedélyével történik. A Szcientológia alkalmazott vallásos filozófia.



Úgy látszik, az itt szorgoskodó OSA-sok valamelyikének derengett, hogy "más nevére íratni a számlát" a számviteli törvények megsértése és szólt a könyveseknek....  :)

És természetesen még véletlenül sincs elismerve a hiba a korrigált emailben - a küldő egyszerűen csak kihagyta azt a részt, mintha múltkor nem is írta volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr76441853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bibircsók 2008.04.25. 20:41:46

Biztos, hogy olvassák az egyházban, ld. előző topikot és néhány hozzászemetelőt. ;)

yx 2008.04.26. 10:30:47

Csak olvassák is! Okuljanak, javítsanak dolgokon legalább az ő szintjükön! :D

ThufirHawat 2008.04.26. 12:36:41

Kit érdekel, hogy az OSA mit olvas???
Azt hiszem viszont, hogy akik igazán sokat okulhatnánk, nem igazán találnak ide. Nem lehetne valahogy legálisan összeszedni szci tagok címeit, és oda elküldeni némi nyomtatott anyagot? Pár történetet... becsapott emberekről. Hm?
A pofázás helyett nem kellene esetleg TENNÜNK is valamit?

Bibircsók 2008.04.26. 12:43:00

Ezzel sajnos van néhány probléma. Gyakorlatilag olyan eszközökhöz kéne nyúlnunk, amiket mi magunk is elítélünk.
--> nyomtatott anyag küldése - kb. mintha a szci egyház reklámozná magát nálam
--> nem biztos, hogy jól venné ki magát, lehet, pont ellentétes hatást váltana ki, sőt valószínű

Nem lehet csak úgy kirángatni az embereket a Mátrixból, ahhoz nekik is úgy kell dönteniük, hogy ki akarnak lépni.
A minél teljesebb körű nyilvánosság az egyetlen legális "fegyverünk" - van előrelépés, ha megfigyeled, hogy ez a blog az utóbbi időben mennyit szerepel már az index címlapján.
Tudom, hogy nem tűnik soknak, de sokkal fontosabb, hogy ne süllyedjünk le az ő morális szintjükre, mert akkor ugyan miért lennénk mi különbek?
Persze, tudom, a cél szentesíti az eszközt, de ez egy veszélyes játék.

vuk 2008.04.26. 13:07:24

ThufirHawat: az a baj, hogy az orgos sciokat nem engedik ilyen oldalakra olvasgatni. Ha mégis idejönnek, akkor küldve vannak, aztán olvasás után techelik őket, vagy mi.
A blog célja inkább az, hogy aki még nincs befordítva azzetyházba, azok tájékozódhassanak, hogy hová is ne lépjenek be.

Anonymous · http://wearelegion.blog.hu/ 2008.04.26. 13:11:44

"A pofázás helyett nem kellene esetleg TENNÜNK is valamit?"

Pofázás is fontos, de egyetértek: Tegyünk valamit...

Mit?

bunk0 2008.04.26. 14:36:28

igen, itt a megelőzésre kell helyezni a hangsúly, aki bent van azzal nemigen lehet mit kezdeni, mert valszeg minden próbálkozást támadásnak vesz, majd idővel vagy megjön az eszük vagy nem.

de az ilyen pénzéhes szektáknak a tagok viszonylag magas fluktuációja és lerablása miatt folyton terjeszkedniük kell. ha viszont már nem dől be nekik elég ember a piramisjáték fenntartásához, akkor szépen összeomlik a kártyavár magától.

Anonymous · http://wearelegion.blog.hu/ 2008.04.26. 15:30:45

Nézzük csak.

Tüntetések. Szórólapok. Plakátok. Ezek mind a megelőzés legegyszerübb offline eszközei. Ahol ott a szci, oda mi is.

Békés véleménynyílvánítás tudtommal még mindig nem tilos.

www.encyclopediadramatica.com/Image:AnonymousLondonPanorama1.jpg

Grege 2008.04.26. 16:36:35

"Pofázás is fontos, de egyetértek: Tegyünk valamit...
Mit?"

Legyél Te is Anonymous
wearelegion.blog.hu/2008/04/25/csatlakozz_2

elfeledett tortenetek 2008.04.26. 20:58:55

Még Elron halála előtt a beteg és öreg ember egy elszeparált helyen rejtőzött (Gilman Hot Springs, ha jól rémlik.) Csak egy maroknyi ember jelentette a kapcsolatot a zettyáz és Elron között, ők hozták-vitték a híreket. Ezek hitelességét senki nem tudta ellenőrizni, mivel csak ők tudták, hol rejtőzik. Így ŐK MAGUK jelentették saját hitelességüket. Az egyikük Miszkavics volt. Elron írását meghamisítva (mintha tőle jött volna az üzenet) bemutatták a szció világnak, hogy az öreg a copyrightjait egy szervezetre hagyja (nem, ez nem az egyház volt maga, hanem a Church of Spiritual Technology, aminek még a meglétéről is mélyen kussolnak az egyházi körök) Látszólag a szerzői jogok az RTC tulajdonában vannak, és a CST egy hatalom nélküli kis szervezet. Az RTC-t isteníti minden kiadvány alján az apróbetűs duma. ("hálás köszönetet rebegünk a Religious Technology Centernek, hogy volt oly kegyes, és rendelkezésünkre bocsátotta... stb.)
Valójában az RTC-t a CST ruházza fel a szerzői jogok továbbértékesítésének jogával, sőt, bármikor vissza is vonhatja azokat.*
Tehát a szerzői jogokat Miszkavics átjátszotta magának. Ezzel párhuzamosan az asztmatikus törpe gondosan eltávolított maga körül mindenkit, aki tudott a dolgairól és valamilyen veszélyt jelenthetett a tervre, előkészítve a terepet a hatalomátvételhez.
Az, hogy rengetegszer hamisította Ron írását/aláírását, nyílt titok volt, egy bírósági vallomásban maga is vallott erről.

A szerzői jogokkal kapcsolatban csak négy apróság nem stimmel, a fentieken kívül: 1. bizonyos felsőbb szintű írások eredetileg a public domain kategóriában voltak (amikor a szerző LRH még úgy gondolta, ez a dolog mindenkié). Na most, az amerikai törvények szerint, ami egyszer közkinccsé lett téve (public domain), az többé nem kerülhet szerzői jogvédelem alá (not to be copyrighted anymore).

2. A másik, hogy maga a szcientológia szó ugyancsak nem lehetne levédett, mivel messze nem LRH találta ki. (Olyan, mintha a pszichológia szót le akarná védeni valaki). Először ugyanis a 19. században használták (derogatív értelemben) a kifejezést. Később, de még mindig jóval LRH előtt, 1934 írta meg A. Nordenholz a Scientologie - Wissenschaft von der Beschaffenheit und Tauglichkeit des Wissens című könyvét.

3. A CST ezt tudva (zömmel dörzsölt nem-szcientológus ügyvédekből áll, bizony...) buzgón elkezdte írni a maga verzióit, tehát gyakorlatilag saját könyveket, amelyek mostanra tele vannak durva változtatásokkal, és ezek alkotják a Trans által említett BOTWO könyveket.
(Based on the works of L. Ron...)
Viszont nemcsak a BOTWO, hanem az összes szció könyvnek a CST (másik nevén L. Ron Hubbard Library) a szerzője. Utána lehet nézni, így vannak bejegyezve.
Tehát az alábbiak szerint néz ki a dolog.
Régen így volt: pl. Cím: Dianetika, szerző: LRH. Most pedig így van: Cím: L. Ron Hubbard: Dianetika, Szerző: CST (L. Ron Hubbard Library)
Érted, tehát az LRH név a cím része. Ezeknek a könyveknek a szerzője immár a CST.
Hogy lássuk, milyen durva ez, ahhoz szcientológusnak kellene lenni: a legnagyobb bűn, ha valaki hamisan "forrásként" tünteti fel magát. Ez főbenjáró bűn.
(Egyébként tényleg vérlázító, mert világszerte a rengeteg szerencsétlen megvezetett béna azt hiszi, "forráshű" anyagokat olvas, drága pénzért. Ez LOL.)

4. Való igaz az is, hogy több művet (pl. a tízkötetes Mission Earth-ot) egyáltalán nem is Ron írta. Imádta a szuperlény-imagét, miszerint mindenre jutott ideje. Ezért bizomyos dolgokat persze kénytelen volt lepasszolni, és úgy feltüntetni, mintha ő maga csinálta volna ezeket.

És a tragédia az, hogy amikor itt Magyarországon megfejik a népet az elmebeteg áraikkal, abból mégcsak nem is a magyarországi munkatársak, sőt, a vezetők sem gazdagodnak... a pénz megy ki szépen a felső vezetéshez, Amerikába. A magyar gazdaságból.


*"CST is also linked to Scientology through its authority to control
the religion's income-producing property. CST has the power to
dismantle RTC by taking over the religious trademarks and use of the
Advanced Technology, thereby gaining direct control over all
Scientology organizations that purchase trademarked material."
(www.sc-i-r-s-ology.pair.com)

r_hoover 2008.04.26. 21:07:50

Üdvözöljük a
"Követelje vissza a pénzét a szientológia egyháztól"
honlapján:

www.xs4all.nl/~jeta/spb/hungarian.html

sz.csabiii 2008.04.27. 09:43:58

A TIT Kossuth Klub Claritas Szakcsoport egyik fő feladata, hogy segítsen a kárvallottaknak.

www.claritas.co.hu

csipinymous 2008.04.28. 02:49:06

Hat, ezt az oldalt is figyelmes szemek bongeszik. Minden oldalrol ;-).
Mondjuk, a magyar kezdetrol se feledkezzunk meg!
Dr. Veer Andras volt az elso, aki figyelmeztetni probalta az embereket.
S, az, hogy eddig eljutott az ugy, nagyon sok ember munkajanak koszonheto. Van (volt) aki nevet felvallalva lep fel ellenuk, am nagyon sokan a hatterben tevekenykednek.
Jelenleg a Claritas-t kell segitteni, hogy teret nyerjen veluk szemben. Talan a magyar FECRIS-nek is tekinthetjuk. Az OSA legnagyobb remalamanak.
De, a legfontosabb feladat talan az lenne, hogy a meglevo 1990. evi egyhaztorvenyt modosittani kell. Valamint szukseg lenne egy parlamenti biz-a mely, felulvizsgalna az uj vallasi szervezetek mukodeset, es ha kell torolje a bejegyzet.
Persze lehetne egy cseppet demonstralni, de azt nagyon at kellene gondolni, nehogy egy part is vagy szelsoseges csoport felvegye az ugyet es politikat csinaljon belole. Nem tenne jot az ugynek.
Hat, Holgyek es Urak! Usgyi, szervezzunk egy bejelentett tuntetest! De, egyetlen medium se maradjon ki! S, hagyjunk egy kis idot a felkeszulesre, es a felhivasok emesztesere.
Mint februarban irtam, hozok teat! De, hozzon valaki sutit is! Az alarcokat is be kellene szerezni! Nekem mar nem kell, engem mar ismernek, max a video anyaguk gyarapszik a nevem alatt. S kulonben is, ha minden jol megy azokkal akik lefilmeznek, egyutt fogunk meg pezsgozni, hogy kileptek a remalombol!
Viszont a szabadzonara is gondolni kene! Mert, ha a szcientologiai egyhaz torlesre kerul, kell majd egy kapaszkodo, a volt tagoknak. Valami levezeto, mig vissza nem ternek a normalis eletbe. Bar a rehabilitaciot jobb lenne a szakertokre bizni (orvosokra), amiben a claritas van otthon. Viszont kell a szabadzona is. Alternativa kell! De, csak akkor, ha bejelentett cegkent mukodik, es a rendorsegi szakvelemenyt figyelembeveve, nem vizsgalja az embereket e-meterrel.
S, majd az emberek eldontik, hogy mennyire mukodik a Hubbardi technika.

vénróka 2008.04.28. 09:48:35

Baráth Árpád, szeretném közzétenni a történetedet az én blogomon. Ha lenne kedved megírni, elküldheted az intrepidduke kukac gmail pont com címre.
Köszi
VR

Anonymous · http://wearelegion.blog.hu/ 2008.04.28. 10:17:16

Árpád!

Kommentedet átemeltem. Mi csokit (uber: csokissütit viszünk) mivel közismert stresszoldó.

Pletyi 2008.04.28. 12:41:53

Biztos, hogy ezeket a dolgokat ilyen nyitottan kéne szervezni ? Priviben, nem több értelme lenne ? Márcsak stratégiai szempontból is. Ide meg bepostolnátok a már megszervezett dolgok helyét és idejét.

aTony 2008.04.28. 14:40:43

"Átlagosan egy közülük - és ez egy nagyon durva átlag -, egyszer csak eléggé felvillanyozódik ahhoz, hogy tegyen valamit a társadalomért."

Tehát, 25-ből egy biztosan olyan hülye .....

Amúgy statisztikailag úgy szól a történet, hogy társadalmilag: HA 100-ből egyetlenegy másként viselkedik (aktívan, pesze) az már elég a maradék 99 befolyásolhatóságára. Igy a 25 igen durva becslés (equ 400%-os tévedés).

p.s.: és ha olvassák??? értik is talán???

informatikai.egyhaz (törölt) · http://www.informatikaiegyhaz.net 2008.04.28. 16:53:06

Árpád, ebben teljesen igazad van. Kár, hogy idáig elfajult a dolog.

margit néni 2008.04.29. 15:22:44

kurva anyátok
szararcúak

csipinymous 2008.04.29. 18:40:23

Kedves Venroka!
A tortenetemet anno lehozta a Nepszabi!
www.nol.hu/cikk/368465/
Nehezn alltam kotelnek. Akkoriban nagyon feltettem a csaladomat. Szuleim hetven ev felett voltak.
Nem is tudom, hogy mit tettem volna ha, tortenik veluk valami!
Itt, kint megnosultem. A nejemet nem mertem haza vinni, mert nem akartam bajba sodorni.
Masfel evvel kesobb Edesapam meghalt. A temetesre jott el velem. Akkor jart elsokent nalunk.
Edesapam, halala napjan (haza rohantam) kimentem a hazaba (szuleim kulon eltek), es az agya mellett ahol meghalt, kint voltak a fotoink. Neki mar csak ez maradt.
Magamat, a beszarisagomert okolom mindenert. Apukam es a nejem soha sem ismerhettek meg egymast.
Azota nem felek, es mar azt is tudom, hogy akkor sem kellett volna ennyire! A szcientologiai egyhaz elleni harcban, megloktem a lavina elso kovet. S, most mar vegig is kiserem. A nevemet es munkamat adva a dolgok menetehez.
Itt, szeretnem leszogezni, hogy a szcientologiai egyhaz tagjait nem gyulolom! Ellenkezoleg! Szeretnem visszahozni Oket, az eletbe.
Azota, sok minden tortent.
Nagy sok emberrel ismerkedtem ossze! Egy tragediabol kifolyolag, osszefogtam egy csaladdal. Majd egyre tobben es tobben kerstek meg. Mig vegul egy nagyon eros csapat jott ossze.
Karosultak, orvosok, jogaszok, egyetemi tanarok...stb.!
Igy mara, a munka oroszlan reszet Ok viszik! Gorgetik a lavinat, es nagyon sokat dolgoznak! Minden elismeresem az oveke!
Az ugyem, mint kesobb sok mas hasonlo eset is, az Unio elott van!
Magyarorszag, felebredt vegre!
De, majd az egyhaz torlesenel nyugszom meg igazan. S, akkor nem csak teat viszek, ha nem pezsgot is! Jo sokat!

csipinymous 2008.04.29. 18:53:51

Anonymus!
Stesszoldo? Koszi.
Azert itt vannak nagyobb tragediak is! Jo magam, csak harminc evet es a csaladom mellett a barataimat vesztettem el!
Vannak akik az ugyan ennyi idos gyermekuket! Van aki a feleseget kiserte az utolso utjara!
S, van olyan csalad ahol egy eleten keresztul apoljak gyermekuket, mert az egyhaz kidobta a hazuk elott. Illetve az ajtonak tamsztottak, miutan egy negy eves gyermek szintjere karult!
Hany ceg ment tonkre, Magyarorszagon! Hany csalad valt munkanelkulive? Hany embert zsaroltak meg, ha nem vesz reszt a tanfolyamokon, ceges szinten, akkor kirugjak? Hany csalad ment tonkre anyagilag es erkolcsileg?
Hany szulo nem tudja, hogy merre jar a gyermekuk? Mivel kapcsolat megszakitgatast jatszott el az egyhaz! Hany ember jon ugy vissza az egyhazbol, hogy senkiuk es semmiuk sem maradt? Meg a tarsadalom bizt-t sem fizettek utanuk, hosszu eveken keresztul!

csipinymous 2008.04.29. 18:57:37

Pletyi!
Pont ez a lenyeg! Nyiltan kell! Tudjanak rola, es keszuljenek a szcientologusok is! Mert a mediat a masik oldal is erdekli! A kerdesekre meg felelni kell! ;-)

Pletyi 2008.04.29. 20:28:21

Kedves Árpád,

Én nem ismertem a sztoridat. Most olvasva nem tudok mást mondani csak annyit, hogy ez enyhén szólva is durva. Mielőtt válaszoltam volna tartanom kellet egy kis szünetet, mert nem szerettem volna nagyon vulgáris lenni. Tudod egy kicsit felbaszott, pedig nem velem történt meg. Nagyon sok erőt és kitartást kivánok neked és csapatodnak, hogy minél hamarabb elintézzétek "ezeket". Én remélem és hiszem, hogy Magyarország egy nap nem Clear ,hanem Clean ország lesz. Ezektől a gátlástalan dögöktől akikből ha marad is azok patkányként remegve kell, hogy rejtőzzenek az igazságszolgáltatás elől. Respect !!!

A kommentemhez - a felhivásokat,toborzást meg ilyeneket persze ki lehet postolni, de mivel ők is olvassák kell, hogy nálatok legyen a meglepetés ereje. Jelenleg még több emberük és messze több pénzük van. Már beépültek fontos helyekre (bár ezt pont neked nem kell mondanom) és nem félnek élni ,pontossabban visszaélni az erejükkel. Egy sakk hasonlattal élve, ha minden lépéseteket előre eláruljátok akkor ne csodálkozzatok, hogy mattot kaptok. Persze ez csak egy első lépéses védelem.
Majd megpróbálnak beépülni azok közé is akik ellenük szervezkednek. Vén róka régebbi kommentjei jutnak eszembe amikben nagyon óvatosan és körültekintően ir dolgokról, nehogy beazonosithassák őt. Példát lehet róla venni. Ez nem a hozzávágom a rendőrbácsihoz a banánhéjat és elfutok tipusú gyerekcsiny, mint azt páran gondolják. Komoly bajuk lehet belőle. Sok ex-szci mesélhetne napokat arról, hogy milyen pontosan kidolgozott tech-jük van az ellenségek elintézésére. Most nem akartam megrémiteni senkit csak azt akartam elmagyarázni, hogy miért fontos az, hogy amit nem kell tudniuk azt ne nyújtsátok át nekik tálcán.

sz.csabiii 2008.04.29. 21:12:47

Árpi, arra együtt iszunk. :)

harmatOSA 2008.04.30. 08:10:06

"S, van olyan csalad ahol egy eleten keresztul apoljak gyermekuket, mert az egyhaz kidobta a hazuk elott. Illetve az ajtonak tamsztottak, miutan egy negy eves gyermek szintjere karult!"
Árpi szia!
Mi lett szegén fiúval, nem kapott orvosi kezelést vagy alul táplált volt vagy a büntetések. Azt is j lenne tudni legalább rendben van e már.

Mindig ezektől szorul ökölbe a kezem, bármi sikerük van a csoport sikere, de minden hiba( veszteség betegség) az egyéné a tagoké AKKOR HOL VAN A NAGY SEGITŐ KÉSZSÉG?

csipinymous 2008.04.30. 09:16:20

A meglepetes erje, azert nalunk marad. A tarisznyank, meg sok mindent tartogat a szcientologiai egyhaz szamara. De, mindent csak szepen sorjaban! :-)

csipinymous 2008.04.30. 09:19:07

Hat, a pezsgozes meg egy picit varat magara. :-)
Am, az isteni lesz. ;-)
Nagyon sok dolog van meg! Egyszeruen, csak ossze kell fognunk, es egyutt kell mukodnunk! :-)

csipinymous 2008.04.30. 09:35:24

Nem tudom, hogy mi lett a csalad sorsa. Arra emlekszem, hogy orvosi kezelest kap a gyermekuk.
Az Edesapa, feldopta anno a panaszat az Internetre. A Kids magazin szerkesztesevel foglalkozott a csalad. De, utana kellene jarni, egy picit.
De, a rehabilitacioval, a Claritas foglakozik (tudomasom szerint), mint a jogi kepviselettel is az egyhazzal szemben. Tudtommal meg fizetni sem kell erte, a karosultnak.
Valahogy el kell jutniuk a bentlevoknek a Claritasig, vagy legalabb a csaladtagoknak!
Tudom, hogy sok embert felelemben tartanak, es ezert nem mernek a szakcsoportnal jelentkezni! Vannak olyan tagok, akiket zsarolnak.
A csaladok meg azert nem mernek a Claritashoz menni, mert ha kiderul, akkor jon a kapcsolat megszakittas, es tobbet nem lathatjak a hozzatartozot´.
Valahogy, addiog kellene eljutnunk ez ugyben, hogy felhivjak a Claritast! Nem szabad felniuk! Ott, egy nagyon jo szakmai aparatus van!
A FECRIS nagyon jol mukodik, Europaban! Ahol megjelenik a neve, az OSA megremeg! Remelem a Claritas nev is hasonloan hat majd rajuk, amikor az elso perbe kezdenek!

harmatOSA 2008.04.30. 10:07:10

Mit tehet az osa pl a kintiekkel... neked van rá példád .Valóban igaz hogy akár a gyilkosságig elmennek?
Ha jól emlékszem most ausztriában élsz , ott talán még nagyobb az ellenállás az scn -el szemben.
Érdekelnének sokakat a tapaztalataid....

yx 2008.04.30. 13:33:46

harmatOSA:
OSA fiúk alapvetően semmit nem tehetnek és tesznek veled! Ha "jó fiú" vagy! Ha nem, akkor előfordulhat ez-az..
Pl. bizonyos Ken Ogger (Pilot), volt scn, reformációért küzdő freezoner lett furcsa körülmények közt öngyilkos 2007-ben.. Az oké, hogy belefulladt a medencéjébe, nade betonnehezékkel a lábán, dróttal összekötött kézzel?? (további infó pl. www.sgmt.at/pilot.htm )

anafeb · http://remalom.blog.hu 2008.04.30. 17:48:32

harmatOSA, kicsit belekontárkodok Árpival beszélgetésetekbe. Egy lányról van szó, akit azóta is intézetben ápolnak. Nem lett jobban, sajnos megmaradt azon a szellemi szinten, ahogy hazahozták. A szcientológia selejtje, a történet itt: www.webmutato.hu/nethatter/riportok/kids.htm

harmatOSA 2008.04.30. 21:51:05

Nem tudok sokat a skizofréniáról, de meg kell mondjam könnyes lett a szemem.
Szegény gyerek.Annyiszor leirtam, egyik legnagyobb mérgem az egyházzal szemben az ,bármi baja van a tagoknak mint egyéneknek, magukra hagyja őket.
Anafeb tudsz valamit most mi van ezzel kislánnyal?Mossák kezeiket, kinevetik....nincs semmi szégyen érzet bennük?

anafeb · http://remalom.blog.hu 2008.04.30. 22:39:52

Szégyenérzet egy szcientológusban? Ezt nem kérdezed komolyan szerintem, ennél már többet tudsz róluk. Olvashattad, azóta hogy hazavitték, nem foglalkoznak vele, az egyház számára megszűnt létezni. Nem őt találtam meg, hanem az akkori nevelőapját, aki már nincs velük. Így aztán nem tudott újat mondani, csak annyit, hogy nincs változás az állapotában.

Nem tartana sokáig a lányt is megtalálni, csak hát segíteni nem tudunk...

harmatOSA 2008.05.01. 08:15:39

Én láttam mit tud művelni még egy diplomás emberel is pár év org.
Egy félénk befeleforduló , saját magában hibát kereső fiú jött vissza .Már alakulóban van,és egy nem scn csaj miatt már kívülről látja a dolgokat.
Csak akkor találat meg az egyház mikor foditani , szórólapozni vagy az adósságát befizetni kellett.
Most ott vagyunk igaz hogyfizet még, de az ingyen meó már smafu:) Inkább a kedvesével van.. a legjobb gyógyszer.
süti beállítások módosítása