Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Az elnyomók már a spájzban vannak

2008. április 23. - Reformer

A Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) oldalán megjelent az alábbi sajtóközlemény:



A Magyar Addiktológiai Társaság és az Ártalomcsökkentők Szakmai Egyesületének közös sajtóközleménye a Drogmentes Maratonról

A szakemberek megdöbbentek Schmitt Pál részvételén és aggodalommal tölti el őket, hogy számos közéleti személyiség, köztük olimpiai bajnokok, színészek és hivatásos rendőrtisztek is a félrevezetés áldozatául estek. Olvassa el a sajtóközleményt!

A Magyar Addiktológiai Társaság és az Ártalomcsökkentők Szakmai Egyesülete megdöbbenéssel értesült arról, hogy a Magyar Olimpiai Bizottság elnöke, Schmitt Pál is csatlakozott az ún. Drogmentes Maraton mozgalmat támogató hírességek sorához. Szeretnénk felhívni a közvélemény figyelmét arra, hogy ez a kezdeményezés, bár kétségkívül tetszetős jelszavakat használ, a Szcientológia Egyház programja, s ily módon megkérdőjelezhető az alapítók szándékának őszintésége. A Szcientológiai Egyház tagadja a pszichiátria és a pszichiátriai kezelések, így a drogbetegeket gyógyító pszichiátriai és addiktológiai kezelések jogosultságát. Kábítószer-ellenes és prevenciós programjaiban szakmailag téves állításokat fogalmaz meg. Aggasztónak tartjuk azt is, hogy ezen programjait látszólag az Egyháztól független programként hirdeti. Elfogadhatatlanak tartjuk Schmitt úr azon nyilatkozatát, amely szerint akár még az ördöggel is le kell paktálni annak érdekében, hogy a fiatalokat megvédjük a kábítószerektől. Aggodalommal tölt el bennünket, hogy számos közéleti személyiség, köztük olimpiai bajnokok, színészek és hivatásos rendőrtisztek is a félrevezetés áldozatául estek, illetve hogy kétes hitelességű “tájékoztató kampányt” ismert multinacionális cégek szponzorálják. Felkérjük ezért mindezeket a jogi és magánszemélyeket, hogy gondolják át újra a kampányban való részvételüket, és nevükkel, pénzükkel inkább a Nemzeti Drogstratégia szellemiségének, kritériumainak eleget tevő szervezetek, szakemberek munkáját támogassák.

Ártalomcsökkentők Szakmai Egyesülete
Magyar Addiktológiai Társaság
Budapest, 2008. április 21.


Namármost, a TASZ egyik közismert arca és ügyvivője dr. Schiffer András.

Aki mellesleg a Schiffer és Társai ügyvédi iroda vezetője.

A Schiffer és Társai ügyvédi iroda a Magyarországi Szcientológia Egyház jogi képviselője, az irodán belül elsősorban dr. Szikinger István képviseli az egyházat, aki emellett a Drogmentes Maraton védnöke, sőt a konferenciáikon is felszólal.

Valami azt súgja, hogy nemsokára új ügyvédje lesz az egyháznak...

FRISSÍTÉS - 04.24.: A Schiffer és Társai már évek óta nem az egyház jogi képviselője, mert dr. Szikinger már külön irodában dolgozik. Ezek szerint az ügyvéd.net nem naprakész...

Elnézést kérek a téves információért.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr90438324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luxon 2008.04.23. 10:52:03

Érzik tán hogy süllyed a hajó?
Mindenki menekül az egyház közeléből, nehogy magával rántsa a mélybe.

Na gtoma/lego kezdhettek pakolni...

Luxon 2008.04.23. 10:54:28

Szci: operation total anihilation in progress

Dr. Kix 2008.04.23. 11:00:06

Mit lehet erre mondani? LoL! Dr. Szikinger csomagol...

Luxon 2008.04.23. 11:09:01

Addig üsd a vasat amíg az forró...
Nem tudom vállalná-e Szikinger egy pert a szcí egyház ellen:
a vád gyilkosság, emberrablás, rabszolgatartás, különösen nagy értékű adócsalós, hűtlen kezelés, okirat hamisítás, kuruzslás, szándékos megtévesztés, hatalommal erőfölénnyel visszaélés,...

Kihagytam valamit?

zenész 2008.04.23. 11:29:46

Szcientológia Egyház ???? vallásszabadság ide vagy oda, betiltani!!!!
ez nem vallás, ez egy terror szervezet.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2008.04.23. 11:39:04

:: Kábítószer-ellenes és prevenciós programjaiban szakmailag téves állításokat fogalmaz meg.

Ezeket vki részletezné?

Mr. Green · http://kender.blog.hu 2008.04.23. 11:48:12

áthúztam pár oldalt a füves kiadványukból, de a többi is hasonlóan jófajta:

kender.blog.hu/2008/04/22/addiktologusok_vs_szcientologusok

bervas 2008.04.23. 11:53:03

Nem kell betiltani. Egyszerűen annak kell kezelni, ami: profitorientált, az emberek hiszékenységét kihasználó, a hatályos jog összes kiskapuján átférő vállalat. Azaz bevételei után adóköteles, stb, stb. Mint a TV-shop.

mindgap 2008.04.23. 11:58:32

azdekemény... respect schifferéknek.

reformer, van valami köze ennek a blognak a tasz sajtóközlemény megjelentetéséhez?

másik ami már régebben eszembejutott: tudják/vagy esetleg sejtik az egyházon belül hogy ki vagy?

Luxon 2008.04.23. 12:04:03

mindgap: persze sejtik, tudják, :D :) hogy ki lehet Reformer.

És ő van olyan fenék hogy megmondja neked azt hiszed?
"reformer: persze itt gépelek a DM mellett,... hopsz lebuktam..."

Amúgy keress rá a neten :D :D Legó barátunk is így szívta meg.

Luxon 2008.04.23. 12:05:28

mingap: bocs nem akartam neked ugrani.

Luxon 2008.04.23. 12:07:06

Az is információ hogy erre válaszol reformer. Csak arra akartam utalni.

mindgap 2008.04.23. 12:10:44

luxon: nem ismerjük reformer státuszát - elvileg ha hivatalosan elhagyta az egyházat, akkor már akár tudhatják (vagy lehetnek arra utaló jelek hogy sejtik) hogy ő ki.
/nincsgond természetesen, nem vettem bántásinak a kommented/

Luxon 2008.04.23. 12:15:49

It is a good time for salvation evil Scientology's!

Roy 2008.04.23. 12:22:06

Mikor tiltják már be a szcientológiai "egyházat"?
Maffiózó banda.
Tolvajok, rablók. Beledogölhetsz, de nem szabadulhatsz tőlük, ha egyszer a karmaik közé kaptak.
Európa sok államába nem engedélyezettek.

rothadó test csimota 2008.04.23. 13:27:13


Épp ma talátam csak úgy othagyva az egyetemi könyvtárban egy L. R. Hubbard könyvet.

Így (is) próbákoznak a beetetéssel?

A

lelekelemzo.hu

is egy szcientológia oldal.

Egy videómegosztón nézelődtem a minap és volt a bal szélen egy hirdetés hogy ingyenes online személyiségteszt.

Odakattintva látom a lap legalján apró betűkkel, hogy Szcientológia Egyház.

A teszt eredményét csak telefonon hajlandók közölni, tehát meg kell adni a számod.

Itt lett gyanús és kezdtem keresgetn, hogy vajon kié is az oldal.

Reformer 2008.04.23. 13:52:41

mindgap:

"reformer, van valami köze ennek a blognak a tasz sajtóközlemény megjelentetéséhez?"

Nem hiszem, mert a Heti Válasz cikkre hivatkoznak (www.hetivalasz.hu/cikk/0804/szcientologusok_schmitt_pal) akiknek kiment a Maraton sajtóközleménye Schmitt Pálról.

másik ami már régebben eszembejutott: tudják/vagy esetleg sejtik az egyházon belül hogy ki vagy?

Nem tudom. Mindenesetre még nem kaptam a Szikingertől C&D levelet (cease and desist - hagyjam abba, és többet ne is csináljam), de lehet, hogy legalábbis tőle már nem is fogok :)

Gorr 2008.04.23. 14:31:19

Reformer:
"Nem tudom. Mindenesetre még nem kaptam a Szikingertől C&D levelet..."

És ha kapsz ilyet, abbahagyod? Olvastam itt a blogon majdnem mindent, de nem teljesen tiszta, hogy mit tudnak tenni ellened.

mindgap 2008.04.23. 14:35:28

reformer: oké, érdekes szitu.

van infod arról hogy milyen az egyházon belül a hangulat? főként az utóbbi időben azért eléggé kapják mindenhonnan az összsortüzet, ezt a "mezei" scik mennyire érzik?

Reformer 2008.04.23. 14:51:43

gorr:

nem hagyom abba.

mindgap:

a sima mezei egyháztagok (hívők) a boldog tudatlanságban élnek, fogalmuk sincs, hogy mekkora a gáz PR-fronton. A belső rendezvényeken mindig csak a jó híreket hallják. Fogalmuk sincs az anonymous-ról, Jason Beghéről, a rossz híreket többnyire elkerülik, index.hu-t elvből kerülik...

wogger 2008.04.23. 15:19:40

1. egy jo kis plakatolas a balahan vicces lenne
2. mi lenne ha szerveznenk a scientologusoknak a blahara egy kis jotekonykodasi rendezvenyt. ebed a raszoruloknak (vitaminos) csak par plakat es hirdetes kerdese. ha ott nyomul a fel varos keregetoje akcioba lephetnek az onkentes lelkeszek suroghetnek, tenykedhetnek, ott aztan lenne dolga a teszteknek, e-meternek.

bunk0 2008.04.23. 22:59:19

"a sima mezei egyháztagok (hívők) a boldog tudatlanságban élnek"

na de ennyire? azért ők is csak ezen a bolygón élnek, esznek-isznak, vásárolnak, dolgozni járnak de mégsem találkoznak soha egyetlen wog ismerőssel sem aki felvilágosítaná őket? vagy ha ilyen történik velük akkor fül és szem befog, kitérő manőver indul és se kép se hang?

mert oké, hogy kapcsolatmegszakítás, de ha lenne ilyen hozzátartozóm akkor legalább megkérnék egy külső személyt, hogy beszéljen vele, ültesse el benne a kétkedés magvait. vagy valami ilyesmit.

vagy ezek mind mit sem érnek?

Elron Elray Szektor Parancsnok 2008.04.23. 23:26:16

Szerintem a WIW en keresztül el lehet érni mindenkit. :) már gyüjtöm is a szcientologus ismerösöket aztán ...

Neduddgi 2008.04.23. 23:40:32

bunk0, ezek nem sokat érnek. Ha van annyira jó hangulatban, akkor hajlandó téged végighallgatni, ha még jobb kedve van, akkor lenyomja a szokvány PR-szöveget a konzerv-érvekkel (hecckampány, hazugság, média csúsztatásai, stb.), oszt jónapot.
Szóval lényegében igen: fül befog, szem becsuk.

Bibircsók 2008.04.23. 23:43:53

"...fül befog, szem becsuk."

Akkor már a száját is befoghatná az istenadta, hogy teljes legyen a kép...

Nargile 2008.04.24. 09:29:26

Reformer: a TASZ drogpol programja eddig sem rejtette véka alá, hogy mit gondol a szcientológus "drogprevencióról", azt gondolom, elég csak olvasgatni az oldalunkat: www.drogriporter.hu ahhoz, hogy az ember belássa, igen különböző a szemléletünk. Nem hiszem, hogy ez a sajtóközlemény (ami egyébként nem közvetlenül a TASZ-tól ered) sokat változtatna az eddigi helyzeten. Szikinger azt véd, akit akar, a TASZ nem szól bele.

Reformer 2008.04.24. 10:43:41

Nargile: Szikinger valóban azt véd, akit akar. Nem is a TASZ a probléma..

Azért írtam, hogy új ügyvéd lesz, mert

1. a Magyar Szcn Egyház a Schiffer & Tsai ügyvédi irodával áll szerződéses kapcsolatban, más ügyvédek is segítenek az egyháznak, nemcsak dr. Szikinger.

2. A Schiffer & Tsai vezetője, dr. Schiffer András olyan szervezethez tartozik (TASZ), amelyik nyíltan, a drogriporter.hu-n megtámadott egy szcn-hoz kötődő szervezetet, nem is egyszer.

3. Az egyház belső irányelvei alapján ez elnyomó cselekedet, tehát a TASZ elnyomó, és ha dr. Schiffer András nem szakítja meg a TASZ-szal a kapcsolatot, ő is elnyomó személlyé válik az egyház szemében, akivel meg kell szakítani a kapcsolatot.

Nargile 2008.04.24. 10:46:41

Kedves Reformer! Csak tájékoztatásul közlöm, hogy Szikinger István már évek óta külön irodában dolgozik, tehát az infóid ezzel kapcsolatban már elavultak: a szcientológusok jogilag semmilyen kapcsolatban nem állnak Schiffer Andrással és az ügyvédi irodájával.

Nargile

Reformer 2008.04.24. 10:50:12

Nargile: akkor elnézést kérek, ezekszerint téves/régi az információ.

Korrigálom a posztot

szcientologia 2008.05.10. 21:39:03

Írtok itt olyan véleményeket, amivel tisztában sem vagytok :)
Azt sem tudjátok mit csinál a szcientológia----elolvastok róla kamu kritikákat, és okoskodtok róla hogy biztos így lehet---a gyógyszermaffia elég jól ért a hírek elferdítésén( a sok hülye meg beszopja :)).
Írjatok saját véleményt, de ne másét szajkózzátok már.
Amíg meg nem hallgatod őket addig úgysem tudjátok meg mi is az igazság---ja most jut eszembe, féltek tőlük, és a kamukritikát meg beszopjátok :)

rítus-ka 2008.05.10. 22:32:31

szcientologia
Senki nem fél, az az idő elmult.
Nincs mitől , kevesen vagytok sokat mutattok de nincs mögötte semmi:)

Szcientolog 2008.05.10. 23:23:32

A puding próbája az evés.
Én se nem szidom se nem védem addig amíg valójában nem ismerem.
A kritikák meg minősítik a butákat, akiket egy kamu kritikával meg lehet vezetni :)
Nyitott szemmel járjatok, és lássatok néha a tények mögé--mit miért csinálnak az emberek.

Pletyi 2008.05.10. 23:55:13

Szcientologia

itt is elismétlem, mivel máshol sem irtál mást. Mi csak tanulunk mások hibájából és távol tartunk másokat is attól, hogy bele essenek ugyanúgy.

"Nyitott szemmel járjatok, és lássatok néha a tények mögé--mit miért csinálnak az emberek."
A szcientológia például a pénzért.

vuk 2008.05.11. 00:19:55


"Nyitott szemmel járjatok, és lássatok néha a tények mögé--mit miért csinálnak az emberek."

Pont ezt tesszük, köszike:-)

Bibircsók 2008.05.11. 00:25:51

"Nyitott szemmel járjatok, és lássatok néha a tények mögé--mit miért csinálnak az emberek."

Te figyu, miért gondolod, hogy te a rács jó oldalán állsz? :)

szcientologia 2008.05.11. 00:56:50

"Te figyu, miért gondolod, hogy te a rács jó oldalán állsz?"

Azt csak akkor tudod meg , ha láttad mindkét oldalt.
Amíg szemellenzőt hordtok csak egy oldalt láthattok.
Amíg a hírekkel tudnak vezetni titeket, csak a kritikusok oldalán állhattok
Vajon jó-e véleményt mondani arról, amit még személyesen nem tapasztaltatok?
Más véleménye ennyire befolyásol titeket?

Anonymként meg persze én is mondhatnám: benne voltam, nagyon rossz volt, és elvették az öszes pénzem---- Ti odaadjátok arra a pénzt , amit nem akartok?És elhinnétek nekem amit anonymként írtam ide? whehehehehe

Bibircsók 2008.05.11. 01:58:17

szcientologia:
az érvelésed ott sántít, hogy a szci egyházból már jó ideje - akarata ellenére - szivárognak kifelé az infók és ez a folyamat csak egyre gyorsul. Az internetnek köszönhetően minden információhoz pillanatok alatt hozzá lehet jutni, tehát itt nem a média agymosó hatásáról van szó és arról, hogy "jaj, mi szegény, szemellenzős megvezetettek vagyunk", hanem arról, hogy ha veszed az időt és a fáradságot, hogy összeilleszd a darabokat, KORREKT véleményt tudsz alkotni valamiről, még ha nem is vettél benne részt. (Mielőtt belekötnél, tudom, hogy a korrekt nem 100 %-ot jelent, viszont jól közelíti a valóságot.)

"Amíg a hírekkel tudnak vezetni titeket, csak a kritikusok oldalán állhattok."

Nem feltétlenül. Ha jönnének a konkrét sikersztorik, végre HIHETŐ, ÉLETSZAGÚ történetek, hogy kinek miben segített a szci, miért ne lehetne pozitív az egyház megítélése? De nem az, és hogy miért nem, arról már neked kell elgondolkodnod.

szcientologia 2008.05.11. 10:22:19

Nem kötök bele én semmibe sem, az nem az én asztalom.
A korrekt értékeléshez viszont nem biztos hogy fel kell ülni a negatív kritikákra.
Sikersztorit vársz tőlem?Én nem tudok számodra azzal szolgálni, csupán egy két dologgal amit megtapaszatltam vagy én vagy közelis ismerős:
A kommunikációs tréning után megnőtt a forgalmunk 1.5 szeresére---azóta könnyebben kommunikál az egész csapatom bárkivel.--Tudom tudom itt a nagy kritikusok biztos azt kérdeznék:Hát de ez mennyi pénzbe került nekem?:) Ha kiszámolom nem többe mint 3000 ft/fő---A forgalom növekedés egy pár nap alatt ellensúlyozta a rá szánt pénzem.A mai világban mit adnak ingyen?Már elnézést hogy ha a tudásért pénzt adtam ki :) Tudom ez megdöbentő, és különleges :)
Az egyik ismerősömnek sajnos nehezére esett a párválasztás, 25 éves és nem mert igazán közeledni a nőkhöz--ebben is tudott számára segíteni a kommunikációs tréning-- 2 hónapja van egy nagyon aranyos párja.
Ezek személyes tapaszatalatok--de ezt sem kell elhinni, a kritikusok úgyis csak eggyett hajtanak :)
És nehogy azt higgyétek hogy én vagyok a szcientológia védelmezője, elolvastam róla sok kritikát és szerencse hogy engem nem befolyásolt a saját döntésemben, hogy mit tegyek.
De lehet ugyanúgy tovább élni, olvasni róla sok szennyt és beáálni a sorba és szidni őket :)
Ez is a ti döntésetek lesz

interferencia 2008.05.11. 11:39:59

Szcientologia:

Nekem is hasonló az álláspontom.

Még lesz max. 5 kommented és egyből rádhuzzák hogy szektás vagy.(az egyház embere)

Nincs kinek írnod elfogulatlanságró,tapasztalatrol mivel itt talán 2-3 ember van aki erre képes, a többi csak tele torokbol okádja a saját(nak gondolt) "véleményét".

Ati 2008.05.11. 11:43:15

Kommunikációs tréning volt nekem az első tanfolyamom, számomra nem működött a dolog.
Az egyik közeli ismerősöm a BSM (tanulási tanfolyam) után elkezdte produkálni tanulás közben a megnem értett szó tüneteit, tanulás közben sokszor egyszerűen leblokkolt. A BSM előtt kb. 5-ször gyorsabban tanult, illetve értett meg dolgokat.
Ezek személyes tapasztalatok-- de ezt sem kell elhinni, a scientology védelmezői úgyis csak eggyett hajtanak :)
Mielőtt beléptem volna a sci-be nem olvastam, nem halottam róla semmi kritikát, (1997-ben még nem volt ennyire elterjedve az internet) nem befolyásolt semmi a saját döntésemben.
Eredmény: elpazarolt idő és pénz, szétszakadt párkapcsolat.
Tanulság: ha tudom mi a szcientology akkor messziről elkerülöm.
-Sokan kritizálják a kutyaszart, hogy büdös, gusztustalan, ráragad a cipód talpára ha belelépsz. Nem muszáj hinni nekik lépj bele és tapasztald meg.-
Ez is a ti döntésetek lesz.
(A szcientology és a kutyaszar összehasonlítása nem a véletelen műve volt.)

szcientologia 2008.05.11. 13:23:11

Ati kicsit fura a gondolkodásmódod :)
Ahogy kiveszem a szavaidból, ami neked nem sikerül vagy nem tudod hasznosítani, az már elég ahhoz hogy teljesen negatívan írj róla :)Az hogy neked nem jött be , ha jól értem az azt jelenti hogy meg se próbálja senki --tuti nem fogja senkisem hasznosítani:)
Én nem rá- és le akarom beszélni az embereket, csak gondolkodjanak el, hogy elég dönteni úgy hogy csak a negatív kritikát olvassák.
Ez a kutyaszaros példa is elég nagy kreativitásról árulkodik:)
Minden ember más és más, miért erőltetitek rájuk a negatív kritikátokat?Ez nektek örömet okoz?:)

Reformer 2008.05.11. 13:37:44

szcientologia:

senki nem "erőlteti" a negatív kritikákat. Elmondják az emberek, amit ők gondolnak, tapasztaltak. Élnek a szabad véleménynyilvánítás jogával.

A pozitív oldalról is hallani eleget. Ott vannak a neten a szci oldalak, vannak szci támogató blogok (ahol vagy nem lehet kommentelni, vagy erős a cenzúra - képmutató módon, szöges ellentétben az egyház ((elvi síkon létező)) hitvallásával)

Csak szólok - azt már jól ismerjük (én belülről is), hogy személyében kell támadni a kritikus embereket.

Üdítő lenne egy más megközelítés...

interferencia 2008.05.11. 13:56:30

Reformer:

"senki nem "erőlteti" a negatív kritikákat. Elmondják az emberek, amit ők gondolnak, tapasztaltak. Élnek a szabad véleménynyilvánítás jogával."


Ááá dehogy. Én ellent mertem mondani a nagy tapasztalatu-nagytudásu Hölgyeknek ,uraknak és 3-6 kommentező támadt folyamatosan.
Pedig:

1,nem védtem az egyházat.

2,elmondtam,hogy nem vagyok egyháztag.

3,csak némely dologban más a véleményem,mivel én többet láttam a szci-ből mint a többség aki itt osztja az észt.

"Csak szólok - azt már jól ismerjük (én belülről is), hogy személyében kell támadni a kritikus embereket."

Akkor nézd milyen ügyesen alkalmazzák ugyanezen elveket a te blogodon azok, akik szci ellenesek.

"Üdítő lenne egy más megközelítés... "

Ez ellen nincs kifogásod??

Egy hete csak személyeskedés a válasz minden kommentenre.

(természetesen ,ha kéred konkrét neveket ,kommenteket is ídézek,csak hogy ne általánosítsak)

Igen,üdítő lenne egy más megközelítés.....

Pletyi 2008.05.11. 15:52:23

szcientológia
"Minden ember más és más, miért erőltetitek rájuk a negatív kritikátokat?Ez nektek örömet okoz?"
Ha csak egy embert is megmentünk tőletek, IGEN !


Interferencia
"Egy hete csak személyeskedés a válasz minden kommentenre."

Te kis "ártatlan". Olvasd vissza a kommentjeidet mióta felbukkantál itt. 10-ből 8 személyeskedés.

harmatOSA 2008.05.11. 17:34:11

Interferencia , ez így igaz ... személyeskedsz és utána csodálkozol hogy mi van.
Reformer blogján nem dívik a cenzúra , nagyon helyesen ,néha elszabdulnak az indulatok de mindíg akad aki szóvá teszi és ez soha nem a blog tulajdonosa.
Interferencia , tudatosan agresszívan mászol bele mások dolgaiba provokálsz .Nem gond, de ne csodálkozz .Amúgy tartom hogy te legó vagy.

szcientológia

Annyira jellemző a hozzá állás :szcientologia 2008.05.11. 13:23:11
"Ati kicsit fura a gondolkodásmódod :)
Ahogy kiveszem a szavaidból, ami neked nem sikerül vagy nem tudod hasznosítani, az már elég ahhoz hogy teljesen negatívan írj róla :)Az hogy neked nem jött be , ha jól értem az azt jelenti hogy meg se próbálja senki --tuti nem fogja senkisem hasznosítani:)"
Leírta mit tapasztalt ,pontosan azért mert amit az egyház kienged információt , illetve eddig kiengedett az csak jó pozitív . Hallgattassék meg a másik fél is , érdekes ha a tehet tudja valaki alkalmazni az az egyház érdeme amennyiben sikertelen akkor a saját hibája.
Nem kell megtapasztalni , ne keveredjen a közelükbe csak akinek feltétlen muszály, de ők is tudják mi vár rájuk ha esetleg hagyják magukat.
Ahogy a kommunikációs tréning hasznos volt , épp olyan sikeres tud lenni a nem scn teh.
Bármi amibe energiát és időt fektetsz , az sikeresebben működik . Maga a probléma meglétének felisemerése azt jelenti elindultál a megoldás felé.
Amúgy személyes tapasztalat, nálam járt egy csoport scn "tanácsadó"mindennel foglalkoztak csak a munkájukkal nem.Az a vezető aki nincs észnél hamar úgy találja sem ő sem a teamje nem alkalmas semmire.
A scn veszélyes , alattomossan kúszik be mindenhova kiválogatja a lelkileg sérülteket azokat aki keresnek valamit,és ha nincs módjuk a menekülésre végük.
Te úgy tünik meg voltál elégedve a szolgáltatásaikkal , de itt olvasható hogy sokan meg nem. Nem hiszem hogy ők hazudnak , ez nem jelenti azt hogy te hazudnál.
De vannak akik beljebb jutottak , és megtapasztalták milyen a talajveszés , mennyire nem becsüli az egyház azokat akik feladják az életüket az "ügyért", hogy zsákmányolja ki azokat a szerencsétleneket akik a föld tulsó felére mennek szolgálni . Valamit, ami egy elmebeteg agyából pattant elő.Ne tapasztalja meg aki nem akarja , lehessen erről infókat ovlasni mindkét feléről a dolognak.
Találkozás után eddig a lehetséges publik nem tudott más információhoz jutni mint amit az egyház akart kifele kommunikálni , most amennyiben legalább kicist érdekli és rákeres a neten hacsak ezt a blogot futja át akkor is vatosab lesz . Nem röpköd az egekbe ha sea orgal kinálják , estlegesen nyitottabb szemmel nézi a dolgokat és időben el tud menekülni . Arról nem szólva hogy a hozzá tartozók is tudnak tenni valamit ,- claritas... és ahogy én tudom van illetve lesz egy csak az scn ek áldozatait támogató szervezet.
Te elhiszed hogy csak fehér, itt többen megnézték elolvasták mind a két felet, igy árnyaltabb a kép .
Kívánok neked további jókat és minden gúny nélkül, kérlek légy óvatos.... !!!!Hidd el azok a dolgok amiket kínálni tudnak , komm tanulási teh önismeret stb megvan a nem snc verzió és azok is működő képesek . Tudod egyik sem állítja hogy 100% os a sikerrátája , de amikor valami vagy valaki azt állitja ő az egyedüli üdvözitő megoldás birtokosa, okos ember ott kapja fel a fejét, és kezd el kétkedni.

szcientologia 2008.05.11. 19:35:15

harmatOSA
Köszönöm az írásod, nagyon tetszett.Teljesen igazad van, mindenki olvasson kritikát vagy nem kritikát.
Lehet nekem azért jött be a kommunikációs tréning, mert erős az egyéniségem, és tudtam használni az üzletemben. Tetszett hogy az álláspontod nem csak az egyik fél(kritikus) felé megy--Alapvető emberi természeti törvény , hogy az ember alapvetően fél valamitől, fél a kudarctól, fél hogy nem fogják szeretni.
Az biztos hogy óvatosságra inti az embereket ez a blog, de még mindig nem tudhatjuk hogy valódi vagy állhírek amiket ide leírnak.
Amiket én tanultam : ARK háromszög, tónusskála,kommunikáció, célok célkitűzések, etika és állapotok,problémamegoldások stb.--Nagy hasznomra vált, én ezt használom az élet bármeyl területén.--ez még mindig nem azt jelenti hogy mindenkinek ki kell próbálnia.Én azt mondom ezt eldönteni csak mindenki saját maga tudja.
Azt hogy valaki találkozik velük az még nem baj, de mérlegeljetek az első találkozásnál,- mi a hasznotok abban ha részt vesztek tegyük fel egy kommunikációs tréningen stb.?
Ha nem láttok benne semmit sem , akkor hagyjátok az egészet a fenébe---de ha személyesen megtapasztaljátok hogy ez nem is rossz, akkor meg ne más mondja meg nektek hogy mit csináljatok!
Kritikát, előnyöket olvasni nem baj----se én se más ne mondja meg nektek így interneten keresztül hogy mit csináljatok.Döntsétek el ti magatok!

Gyula Úr 2008.05.11. 22:40:07

Ide is beírom:
NEM KELL MINDENT KIPRÓBÁLNI, HOGY VÉLEMÉNYT ALKOSS RÓLA.
A szi miért támadja a pszichológusokat, drogosokat, ha ki sem próbálták? :-)

(Mindig jöttök ezzel gyenge érvkészlettel, talán máshol bejön, ide kevés. Tanuljatok új techet.)

Toronyházról se kell leugrani, hogy eldöntsd, rossz-e.

interferencia 2008.05.11. 23:19:10

HarmatOSA:

Nem én kezdtem.Az igaz,hogy tegnap már én sem fogtam vissza megem,de tudom ez sem igaz.

Egyébként ugyen ez a séma ismétlődik meg a Szcientologia nevü fickóval is.

Azon kívül,hogy azt kér olvass el magad valamit(valószínüleg ugyanezt írná,ha bármi más témáról lenne szó),ne másra hallgass,magad hozz véleményt.

Ennyi a bűne,ugyanugy mint nekem.

5 komment után már ő is szci,egy hét mulva legó lesz ő is.

Még nem személyeskednek vele annyira nyilvánvalóan mint velem ,de nemsokára az is meglesz.

Tényleg nem tűnik fel neked sem ez a mechanizmus amit itt csináltok??

Reformer:

Egyébként ez az amiről azt írtad,hogy soha nem értetted. (KSW 1)

MOst sem érted?? Nekem ugy tűnik működik.

Buscadora 2008.05.11. 23:31:35

Interferencia: a kettős mérce az a pont, ahol elvész a szavahihetőség.
Én pl. simán elhiszem, hogy neked bejön az anyag, főleg mert én is tapasztalom, hogy pl. egy sima lokalizációs assziszt remekül megszünteti a hisztit. Viszont kb. ez az egyetlen dolog, amit tudtam használni abból, amiket megismertem.
A Dianetikát pl. már elolvasni se sikerült, pedig a 100 év magányt simán vettem. (No jó, az Ulysses nem...)
Az viszont simán bőszítő, ha mások - negatív - tapasztalata hazugság/pletyka/téged megvezettek dobozba kerül. Ilyenkor hol az a híres integritás?

Azt azért szeretném tudni, hogy a próbáld ki pártiak hogy vesznek krumplit? Mert azt kicsit rázós megkostolni a piacon... ;-)

Buscadora 2008.05.11. 23:34:25

Az mindenesetre látszik, hogy nincs elég fény a billentyűzetemnél :-D

Pletyi 2008.05.11. 23:40:07

Interferencia
Olyan gyengén játszod magad, hogy az már dühitő. Pedig a szci védelmi tech-jeitek a hazugságokra és csúsztatásokra épülnek. Szedd már össze magad !!! :))) Nem vagy kihivás.

interferencia 2008.05.11. 23:54:58

Buscadora:

Töllem olyat nem olvastál,hogy ne legyen integrítás,vagy hogy jol van igy az egyházi hozzáállás a dolgokhoz ahogy most van.

Neked az a assziszt müködött,az jó.

Mit csinálnál,ha valakik meg akarnának győzni rolla,hogy nem működik??(olyanok akik csak bulvárlapokbol informálódnak)

Eperből is a pirosat vesszük nem?? Miért nem a fehéret?

Mert kipróbáltuk azt is és nem ízlett.

Pletyi:

Miért kell neked kihívás,miért akarsz harcolni,kinek akarsz bizonyítani??

Pletyi 2008.05.12. 00:03:17

Akkor úgy mondom, hogy te is megértsd. Olyan mintha egy 6 éves gyerekkel vitatkoznék. Valami hivatalos szci nincs nálatok aki felvállalná a nevét és rangját ? Eljönne ide magyarázatot adni a piszkos ügyeitekre ? Ugye nem ?

szcientologia 2008.05.12. 00:25:32


Szerencsére azért látom akad egy két értelmes fazon is, de az agymosás azért látom sok embert elért :)
További szép mocskolódást , kritikát, állhír terjesztést stb. :)
Elolvastam rengeteg kritikát, hát mit mondjak elég furcsa elméletek szüleménye.
Kiváncsi voltam a kritika alapjára, de ahogy látom az megint az irigység a pénz iránt.
pápá
Sok szerencsét az életben mindenkinek

Pletyi 2008.05.12. 00:30:00

szcientológia
"Kiváncsi voltam a kritika alapjára, de ahogy látom az megint az irigység a pénz iránt."
Nekünk nem kell a ti pénzetek, de ti is hagyjátok békén a miénket. :)))

"Sok szerencsét az életben mindenkinek"
Kösz, viszont ! :)

Gyula Úr 2008.05.12. 00:33:28

Csatlakozom!
Mehetsz a levesbe a kamu beszámolóiddal együtt :-)

harmatOSA 2008.05.12. 09:17:33

interferencia
Nem arról van szó hogy bárki visza utasít egy jó dolgot.Ha te nem akarsz drogozni( ez a vesszőparipám)nem próbálod ki . Mondhatja bárki hogy jó vagy rekreációs vagy felszabadit vagy egyébb, neked megvannak a saját bevált dolgaid ha lazitani akarsz . Van aki horgászik , kórusba jár ,zenét hallgat megiszik pár sört a haverokkal..vagy amit akar.
Az a lényeg ,mindannyian mások vagyunk , más kérdésekre már válaszokat találunk.Nincs 100% os eredményt hozó rendszer, nincs az életben olyan vallás vagy olyan filozófiai nézet mely minden kérdésre kielégító megoldást kinál.
Végig néztem hogy megy tönkre egy család mert az egyszem fiúk belemerült az scnbe. A diplomát is csak azért tette le mert az édesanyja könyörgött neki, aztán elment évekre amerikába. Végtelen jószándékú , segitőkész őszinte és okos ember.
Meghalt az édesapja eltelt egy idő mire haza jött az édesanyjához , mert nem engedték el csak úgy.
Kérdésekre amiket feltettünk neki , válaszolt és tudod azok a körülmények amiket leirt egyeznek azokkal aiket itt lehet olvasni. Egy ami feltűnő , neki ez teljesen természetesnek tünt.
Az hogy semmiért dolgzik , olyan körülmények közt amik egy nyomortanyára valók , rossz élelmezés kevés pihenés.Valóban ha voltál katona , tudnod kell hogy lehet egy ember ellenállását megtörni .
Nézni hogy bár rendesen jött el,- végig csinálta a procedúrát - magát hibáztatja .Azért gondold el , dolgozol valahol jól és sokat belépéskor aláiratja veled a szervezet évmilliókig ott maradsz ,aztán mégis eljösz nem elég hogy ingyen dolgoztál még a saját bérdet is kifizettetik veled ,adósság formájában ot lesz mögötted.
A scn , szépen kezdi pár tanfolyam pár könyv ,működik aztán ha fiatal vagy ,vagy lelkileg gyenge egyre beljebb mész .Mind több és több gondod kerül elő , és mindre van megoldás igaz hogy előbb csak a pénzed aztán a szabadidőd aztán ha seaorgosnak állsz az életed megy rá.
Azok akik ide beirnak hogy a teh mennire műxik , ők publikok , marad a saját életük és nem adnak fel semmit ami nekik fontos , kapnak mellé.
Neked is azt mondom , vannak remek jó tréningek szintén működnek, és meglepődnél menniyre kevés a különbség az scn és nem scn tréningek közt.Ami fontos nem akarnak semmi mást mint egy tréninget megtartani.
Azért kellenek az ehez hasonló oldalak , mert ha valakit elkezd elkapni az örvény lássa nem minden van aranyból az egyházban sem, azok az infok amik eljutnak a lehetséges áldozatokhoz dolgoznak. Talán fél év mulva mondja te jó isten erről olvatam , tényleg ez van, na húzzunk innen.
Kezelje mindenki a kellő óvatossággal , azt hiszem aki lelkileg elég stabil abban nagy kárt nem tudnak okozni , a gond azzal van hogy a gyengéket útkeresőket elkapják és fejik, anyagilag mentálisan .A végső csapás a rabszolgaság, sea org.
Attól hogy valaki olvassa az infókat itt még nem lesz scn ellenes, de meglesz benne a kellő óvatosság... a cél pont ez .
Nem rendelkezhet a net felett az egyház , mind több és több infó kerül elő amit ők nem akarnak napvilágra hozni.Ennek ez a rendje, meg az is hogy pl gyereket ne engedjenek a közelükbe, vagy legyenek felkészítve a vidékről nagyobb városokba kerülő főiskollások egytemisták.Az snc veszélyes ahhoz hogy működni tudjon kell a friss hús, ha valakit érdekel és rákeres, bukkanjon fel ez a blog is ....

szcientologia 2008.05.12. 10:00:54

harmatOSA minden tiszteletem a tied!
A te érvelésedet elfogadom, nem személyeskedsz, korrekt módon leírod hogy mindenki saját maga döntsön, de óvatosan.
A te írásod tényleg nyomot hagyhat az emberekben, mielőtt megismerkedne velük.Sajnos a többiekére ezt nem tudom elmondani.
Látom te is nyitott vagy az új dolgokra.Hol és milyen tanfolyamokat végeztél el (nem csak szci)?

Gyula Úr 2008.05.12. 10:27:24

Nem kell a reklámozás, ne erőltesd.

interferencia 2008.05.12. 11:05:11

HarmatOSA:

A sea orgos témával nincs mit vitatkozni.

Nekem is hasonló infóim vannak amiket Reformer lead.

Teljesen igazad van,hogy a lelkileg kevésbé erősseket könnyebben beszippanhatja a seaorg (de ugyanugy a krisna,hit gyüli,bármi).

(Én 16 éves voltam mikor az egyik jó barátomat,kihoztam közzülük.)

Teljesen megértem a szektaellenességedet ,ami nálad inkább a szcinek szól ,mivel ezzel volt rossz tapasztalatod.

Én nem védtem az egyházat,de ezt már sokszor leírtam,de az is felháborit,hogy simán leszektásozik itt néhány ember bárkit aki ellent mer mondani nekik.
(sikered volt egy komm tréningbö?? a szekta küldött ide,nem kell az esti mese)

A leginkább véresszájuaknak soha nem volt semmilyen tapasztalata a szciről,csak jó dolog gyűlőlni.

Az egyik más szektábol írogat ide.

Ez sem biztos,hogy ténylegesen informál bárkit is.

Nem ,nem megoldás az egyházi oldal sem.


Valahol a kettő között lenne az optimális sztem.

Az is legyen elolvasható,hogy xy kilépett mert
ez és ez nem volt jó neki.
És ,mondhassa már el Pistike is ,hogy neki jó volt a komm. tréning anélkül hogy leértékelnék a sikerét és személyeskedésbe menne át a dolog.

Pletyi 2008.05.12. 13:07:32

Inteeeeeeeeeer
"Nekem is hasonló infóim vannak amiket Reformer lead."
Akkor miért támadod őt ???????????????


"(Én 16 éves voltam mikor az egyik jó barátomat,kihoztam közzülük.)" Már akkor szcientológus voltál ? Vagy már 18 ? A szci gyerekeket is rabol ?
süti beállítások módosítása