A szcientológusok tevékenykedéseit figyelemmel követőknek már ismerős az amerikai westernfilmekből átvett "láblövés" (footbullet) fogalma - ezt a szcientológia egyház azon jogi és PR lépéseire használják, amelyek öngólként több kárt okoznak, mint hasznot (a nagy igyekezetben az "ellenség" helyett magukat lőtték meg).
"Dr." Lenkei Gábornak és a Hubbard-féle marketing módszereket alkalmazó szakértői gárdájának egy ilyen láblövés segítségével sikerült elérnie azt, amivel hónapok óta hiába próbálkozik a szcientológia egyház - elérték, hogy címoldalon foglalkozzon a szcientológiával egy országos olvasottságú internetes portál.
A szcientológusok ilyen típusú húzásaihoz hasonlóan a doktor úrnak sikerült totális hülyét csinálnia magából, és a mémgyártók legnagyobb örömére még feliratozta is a videóit, hogy még egyszerűbb legyen a dolguk vele (ahogy a mellékelt ábra mutatja).
Van egy olyan érzésem, hogy ez a koronavírusos kádba belefekvős mondata emlékezetes fog maradni...
A cikk itt olvasható el: