Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Igehirdetés helyett Facebook-hirdetés

2019. december 11. - Reformer

Ahogy közeleg a karácsony, úgy válik egyre nyilvánvalóbbá a szcientológia színtisztán üzleti természete.

Már a Facebookon is hirdetik (!) a vasárnapra szervezett "karácsonyi" nyílt napjukat. Nem emlékszem arra, hogy más egyháztól láttam volna valaha ilyen típusú reklámot...

hirdetes.jpg

Gondolom a a múlt heti négy résztvevőnél többet szeretnének (bár az ő rendszerükben már 5 résztvevőnél "felmenne a statisztika" - méghozzá az, amelyet szó szerint és tényleg úgy hívnak, hogy "testek az üzletben" ["Bodies in the Shop" a hivatalos angol belső statisztikai útmutatójukban]). 

Mise vagy vallási szertartás még véletlenül sem szerepel a programban, van viszont gyerek disco és "egy perc és nyersz" ügyességi próbák, nem is beszélve egy igazi rénszarvasszán kipróbálásáról.

Hó és megfelelő hely híján ez a "kipróbálás" olyasmi lehet, mint a szcientológia: beleül az ember, de nem jut el vele sehova. Csak ül ott, behunyja a szemét, várja a csodát. Ami aztán sosem jön el. És aki kívülről nézi, az pontosan látja, hogy SEMMI nem történik.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr2115348492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása