Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

HVG-cikk a szcientológusok aktuális politikai és gazdasági befolyásszerzési kísérleitől

2019. június 22. - Reformer

Itt olvasható el:

Szcientológus vállalkozások vezetői is felbukkannak a NER közelében - HVG.hu

Hozzáfűznivalóim:

Beck Zsolt: a truthaboutscientology.com szerint 2015 óta OT VIII-as (az elérhető legmagasabb szint a szcientológiában) és szerepel a 2001-es WISE-listában szcientológus vállalkozóként.

Palkovics György: a truthaboutscientology.com szerint 2004 óta OT IV-es szintű szcientológus, és szerepel a 2001-es és 2004-es WISE-listában.

A letelepedési kötvények szcientológus száláról írtam korábban: Egy szcientológus vezeti a kötvényüzletben érintett egyik céget

A cikkben említett elméletet a kötvényüzlet és a razziák között már máshol is hallottam, de szerintem nincs összefüggés a kettő között. Amennyire én tudom, az adatvédelmi hatóság 2016-os eljárása (amelynek a vége lett a 40 milliós büntetés és a 127 oldalas határozat) során feltárt törvénysértések miatt indultak a többi hatóság eljárásai.

És ha már politika - a baloldali kormányok idején is ugyanilyen típusú befolyásszerzési kísérletek mentek, csak más szereplőkkel - lásd az Index 2005-ös cikkét a témában:

Gyurcsány volt üzlettársa az egyik legismertebb szcientológus

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr3714906818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszpiii 2019.06.23. 13:24:15

LOL
Én annak idején fel voltam háborodva, hogy micsoda dolog az, hogy engem lehagytak a 100-as listáról! Ma már azért nem annyira bánom...

TellVilmos 2019.06.23. 19:31:07

Gratulálok Zsoltnak az OT VIII teljesítéséhez. Hipp hopp huray to LRH!!!
süti beállítások módosítása