Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológusok a bolhapiacon

2018. június 23. - Reformer

Ma ebbe botlottam a Bakancsos utcai bolhapiacon Budapesten.

Vajon mit reméltek itt? A piac árusai és törzsközönsége nem kifejezetten az ő célközönségük - kevés olyan ember mászkál itt, akinek vannak felesleges tízmilliói.

Ez már tényleg a bödön aljának kapargatása... És ha jól láttam, nem nagyon ment be oda senki. Az árusoknál egyébként beszédtéma volt, meglepően tájékozott volt egy-kettő. Egy olyan mondatfoszlányt is elkaptam, hogy "vallási köntösbe bújtatott üzleti vállalkozás".

Amikor közelmentem, persze felismerték a főgonoszt, amikor pedig fotóztam, rögtön fotóztak vissza... (látszik is a képen). 

Remélem, többet nem mennek oda és nyugodtan lehet majd piacozni ismét.

20180623_090853.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr3014066289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wilddog84 2018.06.23. 21:39:15

Ez csak a kezdet...
A bolhapiacon eladnak néhány könyvet párezer forintért, aztán majd...
A többit ismerjük.

egytucatLevelibéka 2018.06.25. 19:26:33

Végre a helyükön vannak! : ))
Könnyes lett a szemem amint ezt a posztot olvastam. Nem a meghatottságtól, a röhögéstől.

PTS level III. 2018.06.26. 11:05:54

Biztos itt lehet a legolcsóbban placcot bérelni. Ennyire futja a szci propagálására szánható szűkös költségvetésből? Több adománygyűjtő rendezvényre volna szükség...

Gyaloghuszár 2018.06.26. 13:29:02

Nekem tetszik az irány - ma a bolhapiacon a tech, holnap a szemétdombon...

Damiel 2018.06.27. 11:10:28

Mindegy, hogy hol jelentek meg. Stat gyártásnak jó. Közterületen voltak és 14.315 embert értek el a héten, az előző heti 9876-hoz képest. A statot normálban tartották, mindenki boldog, vállveregetés, puszi!

Gyaloghuszár 2018.06.27. 11:43:53

Erről a fényképezőt fényképezünk dologról ez jut eszembe:
www.youtube.com/watch?v=JCN7k54zsE8

Eléggé idevág szerintem.

Küldöm mindenkinek aki szereti.... :-D
süti beállítások módosítása