Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Újabb rémtörténet

2017. november 20. - Reformer

Ma láttam a Facebookon, itt.

A biztonság kedvéért idemásolom az egészet:

Ez itt a nővérem, méltatlanul egyszerű ruhában, olykor nem túl jó kedvvel játssza a pókert a szcientológia javára. Ugyanis állandóan, szüntelenül adományozni kell.

A szcientológia nevű piócahad nem elégszik meg azzal, hogy befizettél 250000 dollárt a lassan csepegtetett, egy életen át tartó agymosásra - melynek során időről időre lefagy a mosoly a "munkatársak" pénzéhes pofáráról, hogy éreztessék veled: bajban vagy, VALAMI hiányzik a "jó viszonyhoz" - és ez a "valami" a pénz = egy újabb sokmilliós adomány, ami szépen megteremti a "jó viszonyt".

Pénzzel egyébként bármilyen bűncselekmény tisztázható a szcientológiában. Az egyik adomány állítólag 100 millió forint volt az egyik ismert szcientológustól, aki autóbalesetben vágóhídra vitte a feleségét, majd elhagyta és mindenéből kiforgatta a lebénult, magatehetetlen asszonyt. A nő szcientológus volt, a 8 titkos szintből túl volt az ötödiken. Az elsajátított titkos tudás nem segített rajta férjével szemben, aki soha nem ápolta, hanem rögtön az okozott baleset után beadta a válópert. A közös vagyonból persze biztosan futotta kötelezően megkövetelt "adományokra" a szcientológiának. És ennyi pénzért újra kakas lehet egy darabig ezen a szemétdombon. Mert ha fizettél, egy darabig te vagy a sztár. Szinte folyamatosan az lehetsz, ha öntöd befelé a milliókat.

Tampában található a szcientológia központja a világban. Sokan haltak meg ott, vagy lettek rabszolgává a sötét pincékben évtizedekre.

A nővérem még az európai központban, Koppenhágában lett rabszolgává.

Kényszermunkán ne csak WC pucolást értsetek, nem. Építkezésen kellett a 158 centijével férfimunkát végeznie 4 évig.

Ezalatt senkihez sem szólhatott. Nem mehetett, csak futni volt szabad. A "Míg végül semmid sem marad" című film minden kockája teljesen élethű és igaz. A nővérem is a feketeruhás rabszolgák között dolgozott, mint a filmben Helen.

Ági négy évig robotolt így. A természetszerűleg teltkarcsú lány 39 kilóra fogyott, mire egyszer, trükkel, sikerült hazahoznom. Aztán ment vissza a pokolba...

Ott a szabadok is zárt teremben dolgoznak üzemanyagot pöfögő munkagépekkel egy légtérben. Semmit sem szólhatsz erről.

Ha szcientológus rokonod Koppenhágába repül, vagy netán hosszabb ideig ott tartózkodik, biztos lehetsz benne, hogy kényszermunkán van!

Te, mint rokon, elzárod őt a világtól, ha szót emelsz. Ha akár egyetlenegyszer kritizálod a szcientológiát, életbe lép ellened a szcientológiai kapcsolatmegszakítás. Rabszolgasorban sínylődő rokonod így többet nem nézheti meg a leveleidet, nem veheti fel a telefont, és szigorú megfigyelés alatt tartják. Ha betartja a "játékszabályokat", tudják, mekkora madarat fogtak, és egy életre a rabszolgájuk marad.

Rajtad pedig nevetnek. Főleg akkor szórakoznak a legjobban, ha gyermeked, testvérex iránti aggodalomból ételt, ruhát, kávéfőzőt, pénzt küldesz Koppenhágába vagy Floridába.

Legalább lesz mit enniük, inniuk, hordaniuk, elherdálniuk, ha a szegény címzettnek nem is jut belőle...

Komoly szórakozást jelent a munkatársaknak a szótlan, aggódó rokonság. Anyám rengeteget fizetett nekik éveken át a nővérem miatt, és jól tudta, egyetlen rossz szót nem szólhat, különben soha többé nem látja a lányát. A feltételeket már rég a szcientológia diktálta.

Mindegy volt nekik, mit csinál, mit él át, hogyan boldogul a nővérem. Számukra az ÜGYFÉL már rég az anyám volt. Ha sírt a nővérem, ha boldog volt, a szcientológia mindig pénzhez jutott valódi ügyfelétől, anyámtól.

A szcientológia végtelen kegyetlenségére egy példa, hogy ugye négy éven át nem szólíthatott meg senkit. Így nem közölhette, hogy nagyon fáj a foga, és egyébként sem hagyhatta el az épületet. Végül kínok között, egy új fognak nem jutott elég hely a fogsorban, és lassan, förtelmes fájdalommal átütötte a szájpadlását, és eltolódva kinőtt, majdnem a szájpadlás kellős közepén.

Jézusom.

Hát ez a szcientológia.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr5113325197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

znagy6666 2017.11.20. 18:33:55

Nap mint nap ujabb es ujabb remtortenet...erhetetlen az emberek miert haggyak ezt?

Az alabbi film sokat segitett nekem ennek megerteseben. A film iroja es rendezoje, maga is 20 evet huzott le a Szcientologia kultuszban.

Ez nem dokumentum film ez a sajat duplikacioja a Kultusz idonyomarol.

A megjelenese utan betiltottak USA-ban, mai napig a Google blokkolja, csak reszletek talahatok belole.

Vajon miert fektet az egyhaz ekkora energiat ennek a filmnek az eltuntetesere? Miert hagyja a tobbit fonn?

Ebben az univerzumben van egy szabaly, ha valamibol keszitesz egy pontos masolatot az el fog tunni.

Na ezt persze nem szabadna megtennunk a Szcientologiaval, talan veszelyeztetne a tulelesuk?

Mi lehet ebben a filmben???

Itt a link:
ia800202.us.archive.org/9/items/AFilmAboutProfitFrom2001/AFilmAboutProfit.mp4
Milyen jo volna ha valaki csinalna hozza egy magyar feliratot, hogy az angolul nem beszelok is hozza tudjanak jutni.

stefan75 2017.11.20. 19:29:49

"autóbalesetben vágóhídra vitte a feleségét, majd elhagyta és mindenéből kiforgatta a lebénult, magatehetetlen asszonyt"
Ez Lenkei Gábor?

Fukomohu 2017.11.20. 20:34:25

@znagy6666:
Szia!Szeretnék veled privátba beszélgetni.Van-e erre lehetőségem és miként tudnánk ezt megtenni?
Ha benne vagy a privát beszélgetésbe az jó neked ha én ,mondjuk itt megadok egy email címet ahová írnál valamit és utána,már tudva egy általad megadott email címet,eltudnám mondani,hogy miről van szó,miről szeretnék veled beszélni.
A film amit ajánlottál fenn van a youtubon is. (The Profit)

znagy6666 2017.11.20. 20:45:48

@Fukomohu: igen, ha az avatarra kattintasz, a profilomban talalhato email cimen tudunk levelezni.

bot2317 2017.11.20. 22:18:06

Durva, nálunk is ez a helyzet sajna és nem tehetünk semmit !! Irány Koppenhága :( :( Meddig tart még ez a rémálom ?? Istenem szálljon már fel a lila köd!

norbert79 2017.11.21. 08:26:58

Én tegnap a budapesti Allee előtt található buszmegálló padján találtam egy "Igazság a drogokról" füzetecskét. Volt ott más szemét is, de úgy éreztem legalább a legnagyobbat kidobom. Jól esett összegyűrve a szemétbe vágni a füzetet...

DoriB69 2017.11.21. 16:33:12

@norbert79: Nekem személy szerint rengeteg nyereségem származott a Szcientológiából. Nem mondom voltak nehéz idők, de dolgozni kell a nyereségekért. Ha a technológia megfelelően van alkalmazva , akkor múködik. Ha nincs betartva a tech és valaki rosszabbúl lesz akkor támadja a Szcientológiát.
Norbert, én megértelek téged, lehet hogy nem kaptál jó szolgáltatást és valami félresikerült és most dühödben széttépted ezt a kis füzetet.

De kérdem én ettől jobban fognak menni a dolgok?

Te mit teszel annak erdekében, hogy jobbá tedd körülötted a világot?

DoriB69 2017.11.21. 16:57:25

@DoriB69: @norbert79: Nekem személy szerint rengeteg nyereségem származott a Szcientológiából. Nem mondom voltak nehéz idők, de dolgozni kell a nyereségekért. Ha a technológia megfelelően van alkalmazva , akkor múködik. Ha nincs betartva a tech és valaki rosszabbúl lesz akkor támadja a Szcientológiát.
Norbert, én megértelek téged, lehet hogy nem kaptál jó szolgáltatást és valami félresikerült és most dühödben széttépted ezt a kis füzetet.

De kérdem én ettől jobban fognak menni a dolgok?

Te mit teszel annak erdekében, hogy jobbá tedd körülötted a világot?

Damiel 2017.11.21. 18:12:28

@DoriB69: Már bocsánat a kérdésért, de ez a saját gondolatod? :
"Ha a technológia megfelelően van alkalmazva , akkor múködik. Ha nincs betartva a tech és valaki rosszabbúl lesz akkor támadja a Szcientológiát."
(Ezt ezért nehezen lehet megmagyarázni egy rákban meghalt OT-nak, pontosabban a családjának.)

Egyrészt azért kérdezem, mert 15 éven át hallottam ezt az önámító lózungot különböző emberektől és már akkor sem hittem el, sőt számtalan cáfolatom is van rá. Másrészt azért is kérdezem, mert ez a blog nem az egyház, itt lehetnek az embernek saját gondolataik, így felesleges a környezetszennyezés.

norbert79 2017.11.21. 19:17:55

Reformer, lehetek tiszteletbeli Volt Szcientológus? Légysziii... Olyan jól esne... Csinálok PC foldert, meg egy két KR-t, csak léégyszi, naaa, hadd legyek..!

znagy6666 2017.11.21. 21:35:26

@DoriB69: rengeteg nyereséged van? És ettôl mi megy jobban a világon? Milyen érdekes, hogy a Scineked oldalon nem lehet hozzászólásokat írni

DoriB69 2017.11.22. 08:49:49

@Damiel: Igen, hidd el ezek a saját gondolataim. És tudod hányan jönnek hozzám is, mert tanulási, stressz, egyéb problémáik vannak? Én tudok nekik adni egy módszert. De te es ti mit tesztek, hogy segîtsetek ezeknek az embereknek azzal, hogy negatîv dolgokon cseteltek?
Van valami megoldásotok is? Vagy csak szidjátok ami nektek nem jött be?

2017.11.22. 09:19:11

@DoriB69: Szia! Te nem Boskovizt Dóri vagy véletlenül? Mert akkor ismerlek. :-)

Reformer 2017.11.22. 09:51:26

@DoriB69: Nem igazán az a probléma, hogy auditálást kapnak azok, akik azt kérik és abban látják a problémáik megoldását. Ezzel semmi baj nincs önmagában.

A gond a nem-szcientológusoknak okozott igen jelentős társadalmi károkkal van, ezekkel:

1) Kapcsolatmegszakítás a szcientológiát nehezen viselő családtagokkal, és az ebből fakadó családi viták, széteső családok. Egy egész életet ki lehet ezzel a gyakorlatakkal siklatni és elég sok embert érint.

2) Adóelkerülés - tisztán terápiás és önfejlesztő célzatú szolgáltatások után nem fizet adót (áfa, társasági adó), ezzel az államot és a nem-szcientológus társadalmat károsítja meg az "egyház". A tanfolyamok és az auditálás NEM közhasznú tevékenységek, mert kizárólag az azokban résztvevő EGYETLEN ember hasznára vannak maximum (már ha beválnak neki). Ez önmagában milliárdos nagyságrendű kárt okoz.

3) A munkatársak anyagi megbecsülésének teljes hiánya, éhbér fizetése (ez szintén kárt okozt a nem-szcientológus családtagoknak).

4) A szcientológus vállalkozók állandó lelejmolásával és a szüntelen pénztarhálással folyamatos tőkekivonásra készteti őket az egyház, és ezt is a nem-szcientológusok szívják meg (az ott dolgozók fizetésének és a cég valódi fejlődésének rovására megy).

5) Érzékeny adatok gyűjtése és tárolása nem-szcientológusokról az életút-kérdőívekben, az etikai dossziékban és a PC-dossziékban, ami potenciális igen nagy kárt tud okozni, ráadásul törvénytelen.

Gondolkoztál már azon, hogy miért ilyen rossz a szcientológia megítélése, miért ritka a szcientológiáról szóló pozitív újságcikk? Hát ezért. Ezen gyakorlatok miatt egyszerűen sokkal több kárt okoz a szcientológia a társadalomnak, mint ami vélt hasznot hajt.

Amíg ezeket nem változtattok, addig utálni fognak titeket és marad a 800 aktív szcientológus létszám, ami kb. 20 éve ezen a szinten stagnál. Ebből így soha nem lesz Clear Magyarország.

Szüntessétek be a kapcsolatmegszakítást, fizessetek adót, fizessétek meg rendesen a munkatársakat, állítsátok le az ezerféle célra menő adományszerzést, hagyjátok abba a törvénytelen adatgyűjtést, és akkor talán lehet majd értelmes párbeszédet folytatni az auditálás előnyeire és hátrányairól.

Van egyébként olcsó (szinte ingyenes) alternatívája a szcientológiának. Az, ahonnan az alapelvek származnak - a keleti tanítások. Más is összefoglalta már ezeket, és párezer forintos könyvekből több "nyeresége" lehet az embernek, mint a 100 millióba fájó Hídból... erről fogok majd blogbejegyzést írni.

Bgisi (törölt) 2017.11.22. 12:01:12

@norbert79: @Reformer:
"Reformer, lehetek tiszteletbeli Volt Szcientológus? Légysziii..."
Ref, ne engedd csak így! :-))
Legalább egy nyüves OCA tesztet töltsön ki és értékeltesse bent a szcientológusoknál, had érezze mennyire szánalmas (szerintük) az élete... :-)))))
Csak vicceltem.

Damiel 2017.11.22. 12:11:19

@DoriB69: Hmmm... ez elég felszínes megállapítás volt és ráadásul alaptalan. Ugyanis ha kicsit mélyebben utánanézel, hogy mi is a baj a szcientológiával - például olvasd el annak sok-sok OT-nak a beszámolóját - akkor rádöbbensz, hogy nem a feltétlenül az auditálással vagy a tanfolyamokkal van a probléma. Ezt hagyjuk is. Hanem a szervezettel.
Mondok el példát a szcientológia "segítségéről"!
Bizonyára ismered a CCHR tevékenységét. Rendszeresen kapok tarháló leveleket, amiben pénzt kunyiznak - például most - arra, hogy bezárassanak egy intézetet.
Ad1: Szeretném látni pontosan mire ment el a pénzem. Adtam, sose tudtam meg mire költötték.
Ad2: Ha bezáratják az intézetet, akkor törődjenek az ott ápoltakkal, mert az nem felelősségvállalás, hogy aztán hagyják őket ebek harmincadjára.
Ad3: A szcientológia soha de soha nem fog ingyen segíteni ezeken az embereken, de még akkor sem ha fizetnek. És ez így nem segítség, hanem szimpla bűnözés, szimpla rombolás, megállítanak, bezáratnak egy intézetet, de nincs megoldásuk a problémára.
Ad4: Nincs LRH policy a működésükre, a tarhálásra pedig végképp nincs, úgyhogy a KSW az esetükben mehet a levesbe.

Nos ehhez hasonló példáim vannak tucatjával a szervezet működésével kapcsolatban.... ha szeretnéd.

DoriB69 2017.11.22. 12:55:59

@Damiel: Ok. Tegyük félre az érzelmeket, gondolom te is csináltad a TR eket, és látom te is hiszel abban, hogy alkalmazható a tech.

Gondoljuk csak meg, ha bezárnák a szervezetet, hova mennének az emberek auditalni és képzésre? Csinálnák otthon maguknak házi feladatként?

Damiel 2017.11.22. 13:15:55

@DoriB69: Nézd! A dolog az, aminek látszik csak elég bátornak kell lenni az obnózishoz. Az egyház évek óta nem működik. Már 20 évvel ezelőtt is több "hívő" volt, mint most. Amivel működést színlel az az iszonyú mennyiségű "out-tech" adománygyűjtés. LRH semmi ilyesmit nem írt le, még véletlenűl sem. Önerőböl (szolgáltatásból)nem képes eltartani sem a staffokat sem fenntartani az épületeket. Ez "nonex". Még akkor is ha rendszeresen mérföldkő jelentőségű áttörésekről beszélnek/hazudnak. Ugyan az a pár száz staff, ugyan az a pár tucat módosabb adományozó. Ismered őket Te is én is, sőt valószínűleg egymást is ismerjük. Az admin tech nem került be a gazdaságba, nem lett Clear Magyarország (ez már 2000-re cél volt), a szci megítélése LRH irányelve ellenére a bányász béka segge alatt van. Iszonyú mennyiségű elveszített szcientológus, köztük számos OT. Szóval ideje lenne alkalmazni a megfelelő kondíciót és annak megfelelő lépését: Derítsd ki mire van szükség, mire van igény" Ezt egyébként már több tucat OT leírta 10-15 évvel ezelőtt, de az egyház nem konfrontált ezzel, egyszerűbb volt SP-nek deklarálni őket...

norbert79 2017.11.22. 13:23:51

@Damiel: Clearwaterben is kezd látszani, hogy nagy a lézengés, sőt Big Blue és környéke is kihalt nagyon, ami szerintem szégyen az egészre nézve. Gold Base-ről meg ne is beszéljünk, vagy az összes nem amerikai központról.

norbert79 2017.11.22. 13:24:27

@Bgisi: Rendben, de akkor erre a zenére akarok oda bevonulni :D www.youtube.com/watch?v=pWCIac-ChsM

DoriB69 2017.11.22. 13:49:36

@Damiel: Rendben, mondjuk értem te ezeknek utánanéztél.

És azt mondod:
"Szóval ideje lenne alkalmazni a megfelelő kondíciót és annak megfelelő lépését: Derítsd ki mire van szükség, mire van igény"

Tessék akkor szerinted mire van igény?

Damiel 2017.11.22. 14:13:38

@DoriB69: Szerintem? Amit én mondanék az csak a személyes véleményem lenne, ami nem elegendő a probléma kezeléséhez. Azonban az bizonyos, hogy a társadalmi elfogadottsághoz bizony szakítani kellene az álszent hazudozással. Gondolok egyrészt a pc folderek gyónási titokként kezelésére, ugyanis azt csak a szci-k gondolják, hogy tényleg titok. Valójában amenyiben nem értesz egyet az egyházzal szó nélkül kiteszik az internetre az O/W-idet, vagy az auditálási anyagaidat. Ha nem hiszed nézz körül a neten. Ez egyébként fenyegetés tárgya is. Általam is ismert OT-t is fenyegettek meg azzal, hogy amennyiben felszólal az egyház ellen, akkor közzé teszik. Aztán ott van az OT III. Ugye közismert az LRH ref Xenuról és a teremtéstörténetről. Ha Te nem vagy az OT III-on akkor nem tudhatsz róla, az aki meg túl van rajta titoktartásra kötelezett, így Te naivitásból hazudsz róla, az OT pedig kényszerből. Egyébként nem tudok róla, hogy bárki meghalt volna attól, hogy megtudta mi van ott! :-) Gondnak látom még az állandó witholdozást magárol a szci-ről. Budapesti képességfejlesztők, OCA, Drogmentes maraton etc. etc., mintha ciki lenne, hogy szcientológusok. Nem merik felvállalni, titkolják, aztán amikor meg rákérdeznek, akkor meg sértődés van. Ha kéred küldöm a bizonyítékokat. És még ott van, amit pár hozzászólásban korábban Reformer leírt neked. Sorolhatnám napestig. Én például szívesen ajánlanám a komm tréninget, de senkit nem küldök az egyházba fejőstehénnek, Kasza Tomihoz sem, aki Jedi képzőként árulja arany árban ugyan ezt (bár nem hinném hogy Kasza jogdíjat fizetne George Lucasnak a szellemi termékének használatáért, ez különösen furcsa egy a jogdíjra különösen érzékeny szervezetben, ja és Lucas sem örülne ha megtudná hogy a tulajdonát képező brand-del egy szci szolgáltatást népszerűsítenének).
Végülis azt hiszem abbahagyhatjuk ezt az eszmecserét. Az idő úgyis megoldja ezt a dolgot. A szcientológia hajója még sokáig nem fog elsűlyedni, azonban mára világossá vált, hogy csak a gyávák és a hülyék maradtak benne. A gyávák, akik nem merik megnézni - pedig LRH minden ezközt megadott ehhez - a nyilvánvaló statisztikákat, az ellentmondásokat és nem merikm feltenni a kérdéseiket, mert féltik magukat a kudarctól, hogy rossz döntést hoztak, valamint a hülyék, akik fel sem ismerik sem az ellentmondásokat sem a hamis statisztikákat.

znagy6666 2017.11.22. 14:39:54

@Reformer: Eltunodok azon, valyon kepes volna e az egyhaz tenyleg megvaltozni, pl. a hatosagok nyomasara?

Van egy jo strategiai mondas ''kovetsd a penz utjat''.

Nos ahogy mondod - ezt en is igy gondolom - az egyhaz a bevetelenek nagyobb reszet epulet es egyeb adomanyokbol IAS, CCHR, stb. hozza ossze.

Tudjuk azt is, hogy az adomanyozok, aki az osszeg 80-90 %at adtak, talan nem tobb mint 5, talan max. 10 magyar üzletember. Tovabba tudjuk azt is, hogy a lengnagyobb adomanyozo, csupan az Idealis org megvasarlasara, felujitasara is tobb szaz milliot fizetett.

Elkepzelhetettlennek tartom, hogy ezen osszegek adozott legalis modon jutottak el a szoban forgo illetokhoz, de meg az is lehet, hogy igen. De ha igen, kerdem, miert eri meg nekik ekkora osszeget befektetni kulfoldi tulajdonba ahonnan semmi kamatra nem szamithatnak. Vagy megis? Es ha igen ez utan vajon adoznak? Vagy ez csak sima penzmosas?

A nemzetkozi vezetest egy erdekli, hogy tejel e a magyarorszagi kirendeltsege.

Ha mondjuk elapadna a tehennek(szandekosan nem emlitenek adomanyozo neveket) a teje, ugye nem folyna tul sok penz a magyar orgon keresztul Amerikaba, es talan ez folgyorsitana egy picit az esemenyeket amerre amugy is elindultak.

norbert79 2017.11.22. 15:08:17

@Damiel: Amiket leírtál, nem entheták? Úgy értem gondolj bele, ezek elvileg nem is léteznek, így minden amit írsz hazugság elvileg, mert ilyen nem létezik... S elvileg enthetat nem olvashatnak, vagy fogják reakcióval megajándékozni. Fura számomra, hogy DoriB69 elvileg elkötelezett hívőként felvállalja a kommunikációt a PTS-el és az SP-kel, s bár eddig sok szóváltás nem történt, nem a szokásos propaganda ömlik. Lehet reakció Reformer bejegyzésére?

Damiel 2017.11.22. 15:36:05

@norbert79: Hmmm... azt hiszem, hogy a szcientológusok nem rossz emberek. Valószínűleg Dóri sem - már ha így hívják - és ha ide merészkedett azt inkább érzem a természetes kíváncsiságnak, mint annak, hogy ő majd itt lekezeli a csúnya elnyomókat.
De közelebb került ahhoz a felismeréshez, hogy a szci kritikusai nem tájékozatlan gonosz emberek, hanem olyanok, akik 10-20 évet eltöltöttek a szervezetben és rá mertek nézni a valóságra. Mondjuk azt a félreértést még érzem benne, hogy azt hiszi, hogy nekünk nem volt nyereségünk a technológiából, hogy nekünk "nem jött be". Ez az, amit világosan meg kell érteni. A szci számos életjobbító tevékenysége kifejezetten hasznos és értékes. Nem is élhetne már ha nem lenne az. A szervezet működése, na az az űber gáz!

norbert79 2017.11.22. 17:16:39

@Damiel: Kicsit rosszul fogalmaztam meg gondolataim, de a válaszodban ott a lényeg. Egyetértek.

Bgisi (törölt) 2017.11.22. 18:27:49

@Damiel:
"... ja és Lucas sem örülne ha megtudná hogy a tulajdonát képező brand-del..."

Pontosítanék, Lucas eladta a Star Warst a Disney-nek.
m.origo.hu/filmklub/blog/keszuloben/20121030-george-lucas-eladta-a-lucasfilmet-a-disney-nek-2015ben-jon.html

Lehet igazam 2017.11.23. 03:41:41

@DoriB69:
Előttem többen is részletesen kifejtették a véleményüket, így nem szaporítom a szót.
Én korábban munkatárs voltam egy szervezetben, és akkor is azt láttam, hogy nem jól mennek a dolgok. Igen lehet arra fogni, hogy nem volt bent a tech, a munkatarsak nem alkalmazták 100% osan, stb, ez még akár igaz is lehet RÉSZBEN, és teljesen feltudom venni a Te nézőpontodat is, hisz amikor munkatárs voltam én is védtem a mundérbecsületet, tudatosan elengedtem a fülem mellett minden negatív kritikát, hisz ott és akkor (vagyis az elején ) megvoltam győzödve róla, hogy a Szcientológia szent es sérthetetlen, hkgy nincs annál jobb dolog a világon, stb.
Most is azt mondom, hogy vannak hasznos techek a szcientológián belül, de KÉRLEK, CSAK EGY PILLANATRA GONDOLD VÉGIG, HOGY AMI FENTEBB ÍRÁSBAN ELHANGZOTT, HOGY ABBAN LEHET-E IGAZSÁG?
Staffként már egett a pofám a folyamatos adománygyűjtés miatt. Az uj emberek alig maradnak meg, merz az egyházban lévő hozzáállás túl magas gradiens egy új embernek. Amióta van a szcientológia rengeteg OT SP kinyílvánítást kapott.
....
Tudod Te is nagyon jól, hogy Te mondod az igazad, mi mondjuk az igazunkat, de azt kell, hogy mondjam neked, hogy itt ezen az oldalon nem feltétlenül az ellensegeid vannak. Tele van a blog ex staffokkal, ex sea org tagokkal, ex publicokkal. Olyan emberekkel,akik tapasztaltak valamit, ami nem optimális, stb. De tényleg nem akarok regenyt írni, én csak arra kérlek, hogy pullanatra alkalmazd a Tech-et, és néz körül az ORG-ban. Egy pillanatra gondold végig, hogy tényleg minden rendben van-e? És kérlek csak a csili-vili MEST-et nézd az Org-ban, mert az biztos gyönyörű, hanem a ...

DoriB69 2017.11.23. 08:46:29

@Lehet igazam: Ok. Próbálom megérteni amit mondassz. A nézőpontodat. Olvastam a többiek hozzászólásit is. És értem, hogy titeket az adomány gűjtés zavar, és nem mondom, hogy engem egyáltalán nem zavar, és todom amikor körülnézek sok kintlévó pont is van.
És nem vagyok buta, hogy azt gondoljam, aki otthagyta a szervezetet, vagy deklarálták mind SP.

Viszont én azt szeretném megérteni, hogy pl. Te és Ti mit találtatok mint ex SO, staff vagy public ami működébesben tudja tartani a techet (vagy legalább is azt a részét ami szerintetek használható)?
Mert ugye ez az amit nehéz elengedni.
Téged példáuk mi motivált mikor beléptél staffnak?

Lehet igazam 2017.11.23. 16:04:06

@DoriB69:
Olvasd vissza mégegyszer. Nem csak az adománygyűjtés az out pont.
Én amikor munkatars lettem, meg fiatal voltam kerestem az utam. A szcientologia olyannak tünt ami ad válaszokat, megoldasokat, szerettem segiteni, akartam tenni valamit az emberiségért, stb.
Ahogy korábban is irtam, es ezzel többen is igy vagyunk szerintem, vannak a szcientológiában hasznos tech-ek.
De az a helyzet, hogy nem akarok többet írni. Ha már itt vagy, és ha tenyleg érdekel a másik oldal (nem az elvakult, szemellenzős Szcientológus oldal) néz körül a neten. Ha már itt vagy és enthetát olvasol, akkor tényleg azt javaslom neked, hogy nézz körbe. Nem arra gondolok, hogy a Blikk ujsagot olvasd, ahol a Tom Cruise-os es hasonló semmit mondó cikkek vannak. Pl kezdésként nézz meg pár filmet. Pl Mig vegül semmid sem marad

youtu.be/J7LUSohcyHQ

Szcientológia a hit börtöne.

youtu.be/fH7zv7btCzo

Es az összes Leah Remini filmet, amit ezen az oldalon megtalálsz.

Nem foglak, ÉS NEM IS AKARLAK meggyőzni sem én sem senki itt.
Nézd meg ezeket (első lépéyként) , addig teljesen feleylegesen irogatsz ide, hisz elvakult vagy a Szcientológiával kapcsolatban (amilyen voltam én is staff ként)
Barati üdvözlettel

DoriB69 2017.11.23. 18:03:58

@Lehet igazam: Meg fogom nézni este a filmeket, otthonról.

Amúgy az merült fel bennem, ahogy olvastem válaszod, hogy amit írsz: "A szcientologia olyannak tünt ami ad válaszokat, megoldasokat, szerettem segiteni, akartam tenni valamit az emberiségért, stb."

Tudod, amikor én megismertem a Szcientológiát teljesen hasonlóképp éreztem.

De ha én otthagyom a szervezetet, mi lesz, hogyan fogom tudni ezt valóra váltani?
Vagy talán ez egy hiú ábránd, talán nem is lehet segíteni az emberiségen?
Vagy lehet, hogy nem is kell rajtuk segíteni?

norbert79 2017.11.23. 18:43:17

@DoriB69: Tisztán a tanulási részt nézve: Alapvető probléma az egészben a röghöz kötés... Ha az "egyházon" kívül gyakorlod, akkor "mókussá" minősítenek, SP leszel. Nem teheted meg aktív szcientológusként, hogy saját magad folytasd a hídon haladást, mert nem férhetsz hozzá a tanokhoz. Egyedüli lehetőséged ha tényleg LRH tanait akarod követni, hogy tag maradsz, viszont akkor nem olvashatsz semmit ami entheta, nem kommunikálhatsz senkivel aki PTS/SP... Ha tisztán az oktatási részt nézem, akkor ez is nagyon nagy probléma.

Lehet igazam 2017.11.23. 19:00:40

@DoriB69:
Megoldások nem csak a Szcientológia Egyházon belül vannak. Segiteni nem csak akkpr tudsz, ha a vonalakon vagy. Vagyis lehet segiteni más módszerekkel is. Ne felejtsd el, hogy LRH is több helyen hangsúlyozta, hogy a Szcientológia tudása 50000 év tudását tartalmazza. Természetesen van amit ő talált és fejlesztett ki, és ahogy a Szcientológiát ma ismerjük, az elsődlegesen az ő műve, de ha minden tényleg ugy lenne, ahogy LRH mondta anno, akkor terjeszkedne a szcientológia. De nem terjeazkedik. Nézd ,eg hány e,ber van eventeken, a vonalakon, hány új ember kezd szolgáltatást az ORG -ban, AMI MÁR IDEÁLIS ORG basszus. Miscavige meg az egesz egyház az eventeken azt suggalja, hogy ömlenek be az emberek az ORGOKBA, de ex sea org tagok, akik bejárták a bolygót a missziok során, arról szamolnak be, hogy üresek az ORGok. Lasszoval kell embert fogni. Van a pár lelkes regi motoros, de egyébként nincs terjeszkedés. A drgomentes maraton is nemes dolog. Sóos Zoli, Kunfalvy Ákos, stb tiszta szívből jó szándekkal csinálta, és amikor az egyik eventen azt mondják, hogy hány tízezer gyereknek jutatták el a drogmentesség üzenetét, stb, stb ez mins rendben van, de amikor meg az IAS pénzeket szedik be, akkor meg azt mondják, jogy milyen sok gyerek drogozik még mindig. Mintha ellentmondás lenne benne.
Na de órakat írhatnék. Nézd meg a filmeket, és ha már szcientologus vagy, akkor az alábbi szavak szerint nézd a filmeket (amiket amugy ex szcientológusok csinaltak)

ZÁMODRA AZ IGAZ, amit magad figyeltél meg,
És ha ezt elveszíted, mindent elvesztettél.
Mi a személyes integritás?
A személyes integritás annyit tesz, mint tudni azt, amit tudsz –
Amit tudsz, az az, amit tudsz –
És hogy van bátorságod tudni és kimondani azt, amit megfigyeltél.
És ez az integritás,
És nincs más integritás.
Természetesen beszélhetünk becsületről, igazságról, mindezen dolgokról,
Ezekről az ezoterikus fogalmakról.
De úgy gondolom, ezek mind nagyon is benne foglaltatnának,
Ha amit igazán megfigyelünk, az lenne, amit megfigyelünk,
Ha odafigyelnénk arra, hogy azt figyeljük meg, amit megfigyelünk,
Ha mindig kitartanánk amellett, hogy megfigyeljünk.
És nem feltétlenül azért, hogy szkeptikus,
Kritikus vagy nyitott hozzáállást tanúsítsunk.
De mindenképpen elegendő személyes integritást
És elegendő személyes hitet és önmagunkba vetett bizalmat
És bátorságot tanúsítva ahhoz, hogy képesek legyünk megfigyelni, Amit megfigyelünk,
És kimondani azt, amit megfigyeltünk.
A Dianetikában és a Szcientológiában semmi sem igaz számodra,
Hacsak te meg nem figyelted,
És úgy igaz, ahogy te figyelted meg.
Ez minden.
L. Ron Hubbard

Bgisi (törölt) 2017.11.23. 23:21:04

@DoriB69: Szia Dóri!
"Tudod, amikor én megismertem a Szcientológiát teljesen hasonlóképp éreztem."

Kb mindannyian így kezdtük. Ez is mutatja, hogy teljesen rendben vagyunk.

"De ha én otthagyom a szervezetet, mi lesz, hogyan fogom tudni ezt valóra váltani?"
Szerintem egyrészt nem kell teljesen lemondani a techről (egy részéről legalábbis, vagyis ami befogadható), ha azt akarod csinálni. Én a purifot nem igazán tartom igazoltan rendes kezelésnek, de sokan nincsenek tisztában alapvető kommunikációs lépésekkel, abban tudsz segíteni simán másoknak. Én sokat tanultam belőle, a mai napig azonnal feltűnik, ha valaki el akarja terelni a szót és nem válaszol a kérdésre pl. Vagy a tanulási megoldás kissé emészthetőbb formában, szótisztázás is segíthet. Vagy egy cég esetén a magas stat jutalmazása kiváló ötlet, bár ezt mindenre és mindenkire ráhúzni esztelenség. Hirtelen ennyi, de önmagában vannak tényleg jó dolgok. Amikor még munkatárs voltam, kissé zavart a sok sikerjelentés, mert úgy éreztem hogy ez egy túlerőltetett visszacsatolás csupán, és nem arról szól, mint aminek amúgy szólnia kéne, pl egy köszönőlevélnek. Munkámból fakadóan sok kórházban javítok, heti szinten járunk - rengeteg helyen láttam már a faliújságon emberektől köszönőlevelet, a hatévestől a kilencvenhat évesig. Egyiket sem "kellett" megírni, csak otthon gondolta a gyógyult, hogy ugyan megköszöni már a nővéreknek, hogy 4 hétig pelenkázták a medencetörése miatt (példa volt, nem konkrétum).

De ha szcientológián kívül gondolkodsz, ott is van ezerféle segítség, amit az ember tényleg jószívből, szeretetből csinál. A hétvégén volt a PlayIT Game Show, gyermekekkel ellátogattunk, jókat játszottunk. Mint kiderült, van egy StarWars csoport, az 501-ea légió, amelyik saját maguknak csinálnak élethű ruhákat, maszkokat, fegyvereket hungarocelből. Ők pl járják az országot, mennek kórházakba sérült vagy beteg gyerekekhez, szórakoztatnak, játszanak, feledtetik a sok vackot és próbálnak színt vinni a kis életükbe. Lehet hogy egyszer én is beöltözök és kipróbálom milyen. :-)
Mi a feleségemmel többször is adományoztunk már illetve jó állapotban lévő gyerekjátékokat adtunk a cipősdoboz akció keretében, voltunk egyszer egy ennek kapcsán megrendezett koncertes gálaesten is, ahol a befolyt összeget jótékony célokra fordították. Jöttek gyerekek, akik amúgy pár éves árvák, és amikor ránézel a csillogó szemére mikor nyitja a dobozt és örül, az maga egy karácsony volt a lelkünkben. Semmiféle "csere" nem volt szcientológus értelemben, vagyis mondjuk az, hogy látjuk a szívből fakadó örömöt a gyerekeken, és ennyi. De volt hogy egy javításomkor, talán a Baleseti Intézetben, hogy miközben vártam hogy felszabaduljon a műtő és mehessek javítani, elcseverésztem idős emberekkel. Egy eljett félmondat volt, majd valamire rákérdeztem, és hosszasan nagyon jót beszélgettem, és ott is nagyon örültem mert láttam az Ő öröümét, hogy végre tud kommunikálni, mert a saját gyerekei hetekig rá se bagóznak.

Csak pár dolog, a lényeg hogy az élet nem áll meg, akár szcientológus vagy, akár nem. Segíteni, jobbá tenni bármikor lehet.

znagy6666 2017.11.24. 08:48:08

@Bgisi: @DoriB69: @Lehet igazam: Hasznos gondolatok!

Egy kiegeszitest, ha megengedtek: Valoban a purif ahogy tobb esetben megfigyeltem inkabb karos vagy semleges, keves esetben hasznos. Foleg akkor karos mikor raeroltetik az illetore. Vagyis - ez a kovetkezo lepesed a HIDON - szokasos C/S utasitasra vegzi el valaki, tehat nem a sajat elhatarozasara. Igy maradando mentalis karosodast okozhat azaltal, hogy lenyomja az illeto ondeterminizmusat a testere vonatkozoan....komolyan beszelek az egyik delikvenst 10 azaz TIZ evre vagta galyra, mire kisebb nagyobb kulso segitseggel sajat maga rajott a megoldasra, es akkor visszaallitotta az ondeterminizmusat arra a szintre mely a purif elott volt - 10 eve ment ra. Tehat akor mondjuk csak ki batran LEHET MENTALISAN KAROS, de anyagilag hasznos a szolgaltato szamara....es nincs lehetoseg utolagos anyagi visszateritesre a szolgaltato reszerol....legalabb is a gyakorlatban.

Alternativ megoldas, a rendszeres mozgas, sport. Kitarto mozgasra gondolok mint hosszutavu futas, kocogas, biciklizes, vagy uszas megfelelo taplalkozassal kombinalva, 30-40 perces szaunaval befelyezve.

Ha ezt valaki azzal a cellal vegzi, hogy meregtelenitsen, hatasosan meregtelenito, stresszoldo, eronletjavito, sot meg az ondeterminizmusat sem kockaztatja. Es nem kell hoszu korecios sem futtatni, hogy megtalaljuk mi a franctol ragadt be a purifbe, hizott meg, depresszios azota, stb.

Ja es nem utolso sorban koltseghatekony is!!!

kalbász 2017.12.17. 17:30:52

@DoriB69: Lol, ezzel csak az """egyház""" vezetőinek hatalmát és számláját növeled egyedül.

A szcientológiát mindenki megveti, aki kicsit is képben van róla és nem a szektás állapotban létezik benne, ahogyan te is. Kikerülni belőle borzasztó nehéz, ha érdeklődsz és meghallgatsz mást is talán van esélyed, de nagyon nehéz lesz.
Ha nem sikerül, akkor elpazaroltad az életed, mert szó szerint életed végéig benne ragadsz.

Ahhoz tudnám ezt hasonlítani, ahogyan a náci ideológiában hittek a németek. A haláltáborokról nem tudtak, a vezetőiket istenítették.
süti beállítások módosítása