Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

A szcientológia és a magyar ősvallás

2017. július 06. - Reformer

Meglepődve fedeztem fel K. Tamás jedi mester Facebook-oldalán, hogy előadást tart a magyar őstörténetről. Sőt, a hirdetésben (10e a belépő az észosztásra) még egy tematikát is kirakott, az elmaradhatatlan helyesírási hibákkal:

Az ember alapvetően magyar?

Mi a harmadik dinamikas engramja [egy olyan pszichológiai probléma, ami miatt nem tudnak csoportként működni - a szerk.] a magyaroknak szószerint?

Mikortól nem működött Magyarország?

Szent István, megmentő vagy hazaáruló?

Mi jelentése pár egyiptomi és bibliai szónak magyarul?

Hogyan kerestek pénzt a magyarok?

Mi közünk a Keltákhoz?

Mi közünk a Brittekhez?

Az Ószövetség magyar vonatkozásai?

Homérosz magyar volt?

Vezetőként és értékesítők mit tudunk a múltunkból kamatoztatni?

Úgy látszik, ebben is változott a magyar szcientológia. Amikor én még ott voltam (1999-2001 körül) volt pár szcientológus, akik elmondásuk szerint komoly párhuzamokat fedeztek fel az ún. "magyar ősvallás" és a szcientológia tanításai között, és erről előadást akartak tartani.

Sosem felejtem el, hogy amikor a főnököm, a magyar szcientológia mindenható ura, F. Miklós kezébe került az előadás szórólapja, hatalmas betűkkel ráírta tollal, hogy "SQUIRREL RIADÓ" (azaz mókusriasztás - "mókusnak" a szcientológiát megmásító, elferdítő, rosszul alkalmazó embereket neveztük, ami halálos bűnnek számított), és utasította K. Zoltán műveleti parancsnokhelyettest (tényleg ez volt a beosztása), hogy akadályozza meg az előadást, "kezeltesse" az etika részleggel az előadókat, és többet ez a téma ne kerüljön elő.

Úgy látszik, hogy most már más szelek fújnak. Vagy ha a pénzről van szó, akkor bármi mehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr9212645287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

benu 2017.07.06. 21:46:25

Érdemes lett volna betenned az egész promót, sztem pont a lényeg maradt ki:
(a videóból): "... hol látsz ilyet a világba? (sic!) ... ha éjdekel, hogy mi a magyajok ejedete, akkoj gyeje el a szeminájiumomja!"

Fjöcsög a nyál, és mennek a bijkák. Pfujj... (én is voltam. Pfujj!)

És a zesszencijja:
"Olyanokat várunk, akik Kasza Tamást hiteles forrásnak tartják." ???

"... és lehet nem is az igazat fogom mondani. ..." ???

"Tehát nem kezeskedem, hogy tuti az igazat fogom mondani, de ..." mi van???

"A tréning nem arról fog szólni, hogy Valaki verzióját hallgassuk meg, hanem az én véleményemet, amit az utóbbi 20 évben összeszedtem, ..."

"Tehát akkor gyere, ha az én verziómra vagy kiváncsi."

És ahogy írám: egy akolnyi majha meeeeegy - és félmillát otthagynak EGY VÉLEMÉNYRE!

Atyavilág...

(hasonló okok miatt a tegnap kényszerítettem magamat megnézni a Hülyék paradicsomát.
videa.hu/videok/film-animacio/hulyek-paradicsoma-teljes-film-idiocracy-3dZjJAbORnsYx4n5
Otthon, fotelből. Garantáltan "nem csak szórakoztató lesz, hanem informatív is, és hasznos." - ahogy mondja a Mester.
És az is "biztos, hogy ad majd érdekes nézőpontokat."
Ez biztos - nem vélemény :)

Jó szórakozást!
süti beállítások módosítása