Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Észrevétlenül elindult a Drogmentes Maraton

2016. április 13. - Reformer

Múlt szombaton (április 9-én) elindult a 15. Drogmentes Magyarországért Maraton.

Akkora érdeklődés övezte ezt a rendezvényt a média részéről, hogy konkrétan senki nem tudósított róla. (Én legalábbis egyetlen újságcikket sem találtam.)

A Maraton weboldalán megjelent egy közlemény. Ebből idéznék (kiemelések tőlem):

Az immár tizenötödik Drogmentes Magyarországért Maraton START rendezvény minden eddiginél különlegesebb volt. A már elhagyhatatlan bemelegítés mellett több híresség színesítette a rendezvény programját.

Hatalmas tömeg kísérte el első kilométereire a Drogmentes Maraton csapattagjait. A Drogmentes futást egész Budapest láthatta, amit mi más példázna jobban, minthogy számtalan járókelő köszöntötte kitörő üdvözléssel, tapssal a csapatot. És többen már a futás közben csatlakozott a tömeghez.

A rendezvényen számos híresség, és kiemelt személyiség vett részt.

Kegye János pánsíp művész érzelmekkel teli, és az alkalomhoz illő zenéivel indította a műsort. A START rendezvényen résztvevő hírességek között volt Komáromi István, Dr. Lenkei Gábor, Tóth Cecília fitnesz bajnok, és még megannyian.

A rendezvényről készültek rövid 1-5 perces videófelvételek, amelyeket a Maraton megosztott a Facebook-oldalán.

Végignéztem ezeket, és a valóság ez volt:

1. "Hatalmas tömeg" = kb. 50-80 fő.

A kamera többször végigment a nézőközönségen. Kb. 50-en lehettek az én számításom szerint a beszédeknél, és max 80-an a futásnál.

A videókból mentettem ezeket a képeket.

Megnyitó:

start1.jpg

start2.jpg

 

Vonuló emberek:

tomeg.jpg

Készítettem egy panorámaképet is a teljes menetről:

panorama.jpg

Én összesen kb. 80 főt számoltam.

 

2. Résztvevő "hírességek"

 

 

Komáromi István - ő valami mulatós zenész talán?
dr. Lenkei - a szcientológusok között talán az, de azért annyira nem közismert ember
Tóth Cecília - én még nem hallottam róla
+ "megannyian": a videók szerint még két hírességként beharangozott ember volt ott: Szomor Katalin "drogszakértő" és dr. Hermon Mihranian addiktológus.

Itt látszik a celebsereg a drogmentes kapitányi eskütételnél:

celebs.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr268602304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pirx 2016.04.13. 12:17:59

Lenkei és a maraton????? Utoljára mikor láttam finoman szólva korpulens volt.
süti beállítások módosítása