Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Alapítványt hoztunk létre a szcientológiaellenes küzdelem összefogására

2015. szeptember 22. - Reformer

 

BEVEZETÉS ÉS HÁTTÉR

Ezt a blogot 7,5 évvel ezelőtt, 2008. február 13-án indítottam útjára. Az eredeti szándékom a szcientológia egyfajta reformjának előmozdítása volt (ezt tükrözte a felhasználónevem is), a téma alaposabb objektív tanulmányozása külső szemlélőként azonban rádöbbentett arra, hogy a) ez nem igazán lehetséges b) különösebb értelme sincs, hiszen a szcientológia hasznosnak minősíthető tudásanyaga nem csak ott található meg.

A blog ezután a személyes aktivizmusom eszközévé vált, melynek révén próbáltam egyrészt a szcientológia magyarországi tevékenységeivel kapcsolatos aktualitásokat megosztani, másrészt pedig bemutatni a szcientológia igazi arcát.

Úgy érzem, hogy amit ezzel el lehetett érni, azt elértem. Azonban ennél többre vágyom - szeretném egy új szintre emelni a szcientológia megfékezésére tett kísérleteket.

Ezt magánszemélyként és egyedül nem fogom tudni megvalósítani, ezért jött létre ez az alapítvány, melyet 01-01-0012131 sorszámmal, Clarus Animus Alapítvány néven hivatalosan is bejegyzett a Fővárosi Törvényszék.

 

CÉLOK

Az alapítvány céljai a következőek:

a szcientológia valós természetének bemutatása, káros tevékenységeinek leleplezése, az áldozatok megsegítése, a szcientológia ellen tenni kívánóknak lehetőséget biztosítani a cselekvésre; szervezett formában fellépni ez ellen a szervezet ellen, összehangolni és hatékonnyá tenni ezt az aktivizmust

 

TERVEZETT TEVÉKENYSÉGEK

Ezekkel szeretném megkezdeni a működést:

1. egy tájékoztató weboldalon minden magyarul rendelkezésre álló információt elérhetővé tenni a szcientológiáról (eleinte magyarul, később angolul is) ÁTTEKINTHETŐ és KÖNNYEN KERESHETŐ formában, többek között

- minden, a témát megfelelő mélységben feldolgozó dokumentumfilm, riportfilm elérhető tétele a jogtulajdonosokkal történő egyeztetés után
- minden, az "egyház" valódi tevékenységét bemutató dokumentum elérhetővé tétele magyar nyelven
- a szcientológiáról megjelent újságcikkek összegyűjtése
        - rendesen dokumentálni az eddigi haláleseteket
        - rendesen dokumentálni az eddig csődbe ment cégeket
         - a szcientológia károsultjainak személyes történeteit összeszedni
- az összes, szcientológiához kapcsolódó szervezetről nyilvánosan elérhető adatok közzététele egy helyen (név, székhely, tisztviselők, esetleg pénzügyi információk)
- a témához kapcsolódó szakirodalom, tudományos cikkek publikálása magyar nyelven (pld. dr. Steve Hassan munkái)
- az „egyház” tevékenységeivel kapcsolatos aktualitások megjelentetése
- tanácsok, útmutatók a károsultaknak, pld. hogyan lehet pénzt visszakérni az „egyház”-tól

2.  jogsegély és pszichológiai tanácsadás nyújtása a szcientológia és a kapcsolatmegszakítási irányelvük áldozatainak, a szétvert családoknak (ehhez a megfelelő jogász és pszichológus szakemberek biztosítása)

3. a szcientológia által alkalmazott módszerekről (méregtelenítés, auditálás) tudományos szakvélemények készíttetése, kiadványaik kritikai vizsgálata

4. a hatóságok munkájának segítése az esetleges törvénysértések felderítésében, ezen belül a politikai befolyásszerzési kísérletek figyelemmel kísérése, dokumentálása;

 

MIBEN LEHET SEGÍTENI

0. Az alapítvány elérhetősége: clarusanimusalapitvany@gmail.com

1. Először is, kellene egy tárhelyszolgáltató, aki otthont adna a weboldalnak. Ez nem olyan egyszerű kérdés, mivel valószínűleg be fog próbálkozni az egyház mindenféle ügyvédi levelekkel bizonyos tartalmak levetetésére. Az USA-ban arra is volt példa, hogy hackereket bíztak meg. Olyan szolgáltató kellene, aki erre fel van készülve és így is vállalja. 

2. A weboldalat meg kellene tervezni (web design). Rengeteg anyag gyűlt fel nálam digitális formában az elmúlt 7,5 év során, ezeket azonban össze is kellene rendezni és kategorizálni, majd valami értelmes, áttekinthető rendszerbe foglalni. Ez önmagában óriási munka, valamint idővel szeretném a legfontosabb információkat angolul is elérhetővé tenni, a nemzetközi szcientológiaellenes mozgalom munkájának segítésére.

Ebben nem ártana pár "digitális munkáskéz", szóval önkénteseket keresek, akik segítenének összeállítani és/vagy lefordítani anyagokat.

3. Együttműködésre kész szakértők felkutatása

Figyelmeztetés: ez egy borzasztó hálátlan feladat. Egyrészt rengeteg plusz információt kell megtanulni a szcientológiáról, másrészt potenciálisan zaklatásnak is kiteszi magát az illető, aki erre vállalkozik.

- Találni egy jó pszichológust, aki foglalkozott már szektákkal/extrém befolyásolás áldozataival és/vagy érdekli ez a terület, továbbá hajlandó valamilyen formában és komolyan együttműködni az alapítvánnyal az áldozatok megsegítésére.

-  Jogász már van, de van elég feladat több embernek is.

-  Szakvélemények elkészítésére hajlandó szakértők felkutatása, első körben ezen témákban:
   - toxikológus/addiktológus a Hubbard-féle méregtelenítő program tudományos kritikájára
   - villamosmérnök (?) az e-méter működésének tanulmányozására
   - az abreakció témájában jártas pszichológus/pszichiáter az ún. "dianetika auditálás" tanulmányozására
   - diplomás üzleti tanácsadó a Hubbard Menedzsment Rendszer elnevezésű valami alaposabb áttekintésére

Ha valaki konkrét segítséget tud nyújtani ezen a téren, azt megköszönném.

4. Ha esetleg valaki anyagilag kívánja támogatni az alapítvány munkáját, akkor ide tudja küldeni a támogatást (vagy Paypalon keresztül az oldaldobozon levő gombra kattintva):

Clarus Animus Alapítvány
11701004-20248309 (OTP Bank)

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr167808846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztián Steinbach 2015.09.22. 23:36:21

Kedves Reformer!

Én 2000 óta vagyok Szcientológus és nézegettem a Te, illetve mások Szci. ellenes oldalait, videóit. Nem semmi, hogy már ott tartasz, alapítványt hozzál létre. Komolyan mondom ez nem semmi! Te tényleg nagyon komolyan veszed a harcot! Biztos megvan rá minden okod, ebben teljesen biztos vagyok!

Azt sajnálom és nem értem, hogy ha Te tudod, hogy lehet beszélni az emberekkel, lehet kommunikálni hozzájuk, lehet a bajaid felsőbb szervezetnek jelentésekkel jezni, akkor mi a fenéért indítasz egy ekkora hadjáratot?

Én a helyedben azonnal abba hagynám ezt és keresnék valami jobb elfoglaltságot, hiszen Te tudod a legjobban, hogy nem azzal van a baj, amit, ahogy L.Ron Hubbard leírt, nem azzal a tudásanyaggal, amiből biztos vagyok, hogy Neked is voltak nyereségeid, hanem azokkal a problémákkal, amik igazán nagyok voltak és bele tört a bicskád!

Teljesen megértelek, kemény ez nagyon!

Viszont ez nem mentség arra, hogy ezt csináld, ez nagyon gáz!

Abba nem gondoltál bele, hogy tényleg olyan dolgot támadsz, amit Te jól tudsz, hogy rendben van?!

Ha van egy kis eszed és ha egy ilyen blogot összehozzál, akkor van is, nem kevés, ésszerűen cselekszel és a megfelelő belső Egyházi vonalakon nyomulsz ezt meg hagyod a fenébe, mert ebből valódi győzelmed biztos nem lesz!

2015.09.23. 06:34:48

Kedves Krisztián! Az írásod valójában nem hozzászólás, hanem levél a bloggernek, így érdemben majd Ő válaszol rá.
Azonban egy dologra reagálnék: a Szcientológia egy elnyomó szervezet, mely a jószándékú embereket megtéveszti, és a jóakarat köntösébe bújva azok bizalmát manipulatív módon kihasználja minnél több pénz szerzésre. Nem igazi vallás, hacsak a pénzt nem tekinted annak. Én is voltam Szcientológus, voltam Dániában Sea Org tag, pontosan tudom mi miért és hogyan történik. Eleinte nem tűnt fel, sőt aki ez ellen "harcolt" az olyan volt mintha személyesen engem támadott volna, de ahogy jobban belementem, rájöttem hogy mi folyik. A saját bőrömön tapasztaltam a megtévesztéseket, hazugságokat, becsapásokat, azt hogy manipulálják az embereket. Amíg mondták, nem hittem el, ebben a cipőben jársz most Te is. De el fog jönni az az idő, amikor kijózanodsz.
Üdvözlettel, Bagyinszki Zoltán

Krisztián Steinbach 2015.09.23. 10:12:13

@Bgisi:

Kedves Zoltán!

Persze, teljesen nem de azért az, hogy elismertem (és tényleg), hogy alapítványt hozott létre és ennek a céljaival való egyet nem értésem fejeztem ki az szerintem teljesen ehhez a bejegyzéshez illik.

Én azt nem értem, hogy Te meg persze a Szci. ellenesek, de jelen esetben téged kérdezlek, hisz lehet másnak más az álláspontja, hogy miért is támadjátok a Szcientológiát?

Maga a tudás, technológia, értem ez alatt az auditálási eljárást, etikát, különböző tanfolyamokat amik szerinted nem hoznak nyereséget és támadni kell vagy az egyház emberei, szervezet működése az ami teljesen elnyomja, kizsákmányolja az embereket?

vittore 2015.09.23. 10:19:56

@Krisztián Steinbach: A saját szempontodból igazad van, véded a tieidet. A leereszkedően megfogalmazott levél, stílus kérdése, a tied ilyen és kész, evvel sincs baj. De baszki, hogy közületek egy sem tud Magyarul fogalmazni az már vicc.
Reformernek kitartást, jó nagy fába vágta a fejszéjét. a támogatás formáján még gondolkozom, de én legalább nem ígérgetek csilliárdmilliárdokat... :)

Reformer 2015.09.23. 14:30:32

@Krisztián Steinbach:

Kedves Krisztián!

A blog indítása és az alapítvány létrejötte között eltelt majdnem 8 év, ez azért nem a "máris ott tartasz" kategória.

Azzal is van bajom, amit L. Ron Hubbard leírt, nemcsak az "egyház" tevékenységeivel. Nem megreformálni akarom a szcientológiát, hanem minél több embert megismertetni a valódi oldalával, hogy ne essenek bele ebbe a csapdába.

A Hubbard-féle ún. "technológia" messze több kárt okoz, mint ami haszonnal jár. Az alapítványnak az lesz az egyik tevékenysége, hogy megfelelően dokumentálja ezt.

Üdvözlettel
Bonyai Péter

vittore 2015.09.23. 14:42:03

Kíváncsi vagyok, mikor kapod az első burkolt vagy nyílt fenyegetést.... :(

Damiel 2015.09.23. 22:18:31

@Krisztián Steinbach:
Kedves Krisztián!
A "Technológia jó, de a szervezet hibázik" teória gyakorta üti fel a fejét a Ron-droidok soraiban is. Volt már erre példa az elmúlt évtizedekben, többször is.
De az a helyzet, hogy a technológia is csak egy erősen túlértékelt valami. Természetes, hogy ez a gondolat ma még távol áll tőled, hisz igen nagy bátorság kell ahhoz, hogy valaki rá merjen nézni erre.
Nos, a szervezet egy hazugságokkal és manipulációval egyben tartott folyamatosan szűkülő csoporttá vált, amit már ez a teória sem tart fenn. 15 éve még ezrek vettek részt egy-egy rendezvényen. Ma már a fotóshopok sem tudják pár száz főnél többre növelni. Pedig állítólag minden évben több bolygószintű áttörés történik a tech terjesztésében. Több OT van kint, mint bent. A szci elnyerte a legelutasítottabb egyház címet, annak ellenére, hogy a világ egyetlen működőképes technológiája, a világ legütőképesebb csapatával van kombinálva. Ja, és ugyan ez a kombó már tíz éve akarja megnyitni az ideális orgot, úgy, hogy már 2006-ban meg kellet volna nyílnia. Több tucat olyan wog üzletembert ismerek, aki ezt a projectet tizedannyi idő alatt tető alá hozta volna. Persze ez a paradoxon csak akkor válik triviálissá, ha az ember megszűnik droidnak lenni, addig ezek csak a csúnya elnyomók manipulációja...
És még egy apróság: a tarhálási technológia valamikor 15 éve került bele a rendszerbe. Azt megelőzően a szcientológusok még szolgáltatni akartak és így akartak bevételre szert tenni. Ma már ezt felülírta az "adományozz mert a világot meg kell menteni" technológia. Nekem nem rémlik hogy Hubbard valaha is írt volna arról, hogy ezt így kell csinálni...

2015.09.23. 22:58:36

Kedves Krisztián!

"jelen esetben téged kérdezlek,... hogy miért is támadjátok a Szcientológiát?"

Csak a saját nevemben nyilatkozom. Semmivel nem támadom a Szcientológiát, de úgy vélem, szabadon elmondhatom a véleményem, illetve tényszerűen a velem megtörtént eseményeket. És mivel ehhez jogom van, nyugodtan élhetek is vele, csak tekintettel hogy ez nem egyezik a Te és a többi Szcientológus véleményével, nyilván támadásnak veszitek. Persze egy igazi támadás egészen másmilyen lenne.

"auditálási eljárást"

Az auditálás, vagyis maga a módszer (negatív esemény többszöri, minél pontosabb felidézése) nagyon régóta ismert eljárás, egyszerű pszichoanalízis. Hétköznapi esetekben ugyanaz a végeredmény érhető el akár egy barát-barátnő bensőséges beszélgetésével. Az ember újra átéli, elkezdi kívülről látni a helyzetet, döntést tud hozni hogy legközelebb hogyan kerülje el, és megkönnyebbül.

"etikát"

Gyónási mechanizmus. Az ember akárhogyan (elmondva, leírva) szembenéz a rossz, gonosz cselekedeteivel, azok hatása alól a végén mentesül. Nem LRH találta ki, csak a "techben" más formátumba öntötte.

"különböző tanfolyamokat"

Sarokigazságokra épülnek, pl a komm. techben a "nyúlás-visszahúzódás" mechanizmusa, hogy rávegyük a delikvenst hogy érdeklődjön és végül ő akarja...

"szervezet működése az ami teljesen elnyomja"

Igen, elnyomja. Ez a véleményem, ha már megkérdezted. 42 éves vagyok, csodálatos feleségem van, és 3 gyönyörű gyermekem. Ha most beballagnék és auditálást kérnék (hidd el van az a pénz), és a feleségem ellenezné, először ugye kezeltetnék velem, de ha végképp nem megy, akkor akár kapcsolat megszakítás is lehet a vége. Tudom, mert Etikai Tisztként én magam is csináltam. Már nagyon sajnálom. Valóban azt gondolod, hogy ilyen áron (pénzért) tönkremehet egy család? Az AOSH EU vezetője (1996) a "f**king Jesus Christ" kifejezést kvázi kötőszóként használta - a háttérben lévő 3 m magas Szcientológia kereszt előtt. Ezt több alkalommal is a saját fülemmel hallottam. Nem gondolod hogy mutatkozik némi ambivalencia a használt kifejezés és a kereszt gondolatisága között? Egyébként sem értem miért a keresztet használják, mikor egészen mást szimbolizál. Továbbá ha nem egy vallásos álarc mögé bújtatott MLM rendszer, akkor miért a GI meg a CGI (voltak) a fő statisztikák, melyek alapján maga a szervezet határozta meg az eredményességét? Én magam készítettem rengetegszer a statot... nem a terjesztett tanok számítottak, csak az aktuális bevétel kimagasló értékéért tapsoltunk felállva. Ez aztán az igehirdetés netovábbja!

Tudnék még ötszáz dolgot felsorolni, de asszem mára elég lesz.

PTS level III. 2015.09.24. 08:10:33

Bátran kijelenthetjük, hogy történelmi pillanatnak lehetünk tanúi. Egy ilyen bátor és fontos lépésre még soha senki nem határozta el magát az "egyház"-ból kiugrott magyar ex-szcientológusok között.
Maximális tisztelet és főhajtás, Reformer! :)

A személyes érintettségem miatt erkölcsi kötelességemnek érzem, hogy csatlakozzam a mozgalmadhoz - a Pénzimádat és Átverés Egyházában munkatársként eltöltött 10 évem feljogosít és kötelez erre.

A következő hozzászólásaimban le fogom írni, hogy az alapítvány munkájához mivel tudok majd hozzájárulni a jövőben. Az embereket igenis tájékoztatni kell a színfalak mögött zajló hazugságokról, átverésekről, törvény- és jogsértésekről... és egy ilyen létfontosságú tevékenységben örömmel veszek részt!

@Krisztián Steinbach:
Csak figyelmeztetni szeretnélek arra, hogy az "egyház" tiltja a hívők számára az enthéta, szci-ellenes oldalak látogatását. A következő e-méteres kínvallatáson (akarom mondani: Biztonsági Ellenőrzésen) akár még bajod is lehet ebből, ha read-et ad a tű...

További szép napot a blog olvasóinak, neked pedig még egyszer hadd gratuláljak, Reformer! :)

fenyőgerenda 2015.09.24. 08:51:12

Ref!!! Köszönöm a munkádat és a bátorságodat! Ez hatalmas munka...
Biztosan lesz majd olyan, amiben én is tudok segíteni, nálam is rengeteg mindenféle van, amit külföldi oldalakról összegyűjtögettem az évek során, bár, lehet, hogy ezek Neked is megvannak.

Sok sikert! :)

fenyőgerenda 2015.09.24. 09:00:01

@PTS level III.: ez a Krisztián nem látogat szerintem semmiféle szcientológiát leleplező oldalt, ezt csak azért hintette el, hogy egy "igazán nyitott" szcientológusnak lássuk, aki az olvasottak ELLENÉRE is bízik Ronban. Hitelesebbnek akart tűnni szerintem, de hát...mégsem tűnt. :D
Ha olvasgatna ilyen oldalakat, már nem lenne Szcientológus (nagy betűvel mondat közepén is, mert ő a világ megmentéséért dolgozó csapat tagja ugyebár), ide szerintem csak azért jött, mert küldték. A mondandója is szánalmas szerintem, ez a "először dicsérd meg és ismerd el az embert aztán megkérdőjelezheted a józanságát" dolog meg elég vicces és átlátszó szintén. És ahogy elnéztem több kommentje is volt itt és mindig az a legfőbb érv, hogy "ha van egy kis eszed"...:D:D:D
A helyesírásából és fogalmazásmódjából kiindulva...áááá, hagyjuk. :)
Akartam én is válaszolni szegénynek, de meggondoltam magam és csak egy tanácsom maradt: Krisztián, ha van egy kis eszed, tanulj meg magyarul! Ha emellett még marad szabadidőd, nézz utána a dolgoknak, mert nagyon mély gödörből kell kimásznod. Persze segítünk, ha kell. Gyere, és elmondjuk a lényeget. INGYEN!!! :)

norbert79 2015.09.24. 17:01:15

@PTS level III.: Nyugi, tuti OSA-s, vagy külső megbízott... Azért ennyire nem alacsonyodnának le, de bazzeg, ezt simán be Tony Ortegához, hogy hadd lássa mindenki... Ekkorát mostanában nem röhögtem, nyilvánosan fosik az "egyház"??? Hát mi van itt kérem szépen...?

2015.09.24. 19:18:55

@norbert79: Foshatnak is, mert kiderül minden, lásd a jelenlegi VW vagy Lajcsi botrányt. Hiába a milliók, hírnév, kutyafasza, előbb-utóbb rájönnek és akkor bukta van. Különben nem is kell csinálni semmit, önmagukat teszik tönkre. Bár mondjuk megérdemelnék, hogy azt kapják vissza amit a kilencvenes években ők indítottak (háború az IRS ellen), és a volt, becsapott, kisemmizett tagok indítanának több ezer per-hadjáratot ellenük. De ez csak kósza gondolat, nem hiszem hogy megvalósul. Sokan félnek, vagy szégyellik hogy benne voltak, nekem is egy évembe telt mire túlvoltam rajta. De azt hiszem, az emberek legtöbbjének semmilyen szégyellnivalója nincs, ők jóhiszeműen kezdték, én is csak jót akartam, és ugyanaz vagyok, ugyanazok a céljaim csak akkor ez egy helyes dolognak tűnt. Nehogy már még en szégyelljem magam a Szcientológia bűnei miatt... Egyszer az SP declare mintájára én is írtam egy SO (Suppressive Organization) declare-t, amiben kinyilvánítottam hogy nekem ők miért elnyomó szervezet. Lehet majd egyszer el is küldöm hozzájuk. :-)

bot2317 2015.09.24. 22:00:21

Hát azért akinek bent van sok éve a családtagja ,nem látjuk rózsásnak a helyzetet, mert a "kedves" egyház mindenre készen van az általuk kreált válasszal !! Én magam is azt gondoltam sok éve, hogy pár év és túl leszünk rajta és csak egy rossz álomnak tünik, ezzel szemben több, mint 7 éve tart a rémálom és még nem látjuk a fényt az alagút végén !! Sőt !! Én is maximálisan támogatom Reformert és munkáját !! :)

PTS level III. 2015.09.25. 08:02:29

@Bgisi:

"Nehogy már még en szégyelljem magam a Szcientológia bűnei miatt..."

Nagyon jól látod!
Bennem sincs bűntudat vagy szégyenérzet. Miért is lenne? Mert élhetőbb hellyé akartam tenni a világot? Minden normális emberben munkálkodik a késztetés, hogy segítsen másoknak, mert csak így érezhetjük magunkat hasznosnak. Ám ahogy teltek-múltak az évek a kulisszák mögött, rájöttünk, hogy ez az álszent színjáték kurvára nem erről szól. Az emberiség sorsáért érzett bármiféle aggodalom? Fenét! Statisztikák, bevétel, érzéketlen teljesítménykényszer, etikai kondíciók kijelölelése, agymosott droiddá nevelés... és még sorolhatnám. De te már tudod, ahogy Reformer is. Igenis ki kell lépnünk a háttérből, és össze kell fogni. Beszélnünk kell róla, minél több csatornán, minél több emberhez.

Egyedül az "egyházban" elpocsékolt éveim siratom néha, amit sokkal értelmesebb tevékenységekkel is tölthettem volna, de már túl vagyok rajta... és most elérkezett a visszavágás ideje! Hát adjunk bele apait-anyait! ;)

PTS level III. 2015.09.25. 08:22:28

@norbert79:

Hmmm, érdekes felvetés, nem mondom! ;) Ez a lehetőség meg sem fordult a fejemben, mivel az OSA-ra nem jellemző a nyílt fellépés. De ha ez így van, baszki... ! Nem kevés szar lehet az "egyház" palacsintájában, ha a titkosszolgálati módszereket alkalmazó OSA ilyen alantas megoldásra kényszerül: ezt a karcos lemezt játszó droidot küldi ide, hogy megvédje az "egyház jó hírnevét és tisztességét"! Beszarok, komolyan mondom! :D

PTS level III. 2015.09.25. 08:33:10

@fenyőgerenda:

"nézz utána a dolgoknak, mert nagyon mély gödörből kell kimásznod"

Ne erőlködj, úgyse fogja fel! :) A szci-droid a belé táplált utasítássorozatokat hajtja végre, önálló gondolata nincs, a szoftverbe épített önvédelmi mechanizmus pedig blokkolja a megfigyelés és a következtetések levonásának képességét. Ahogy azt Damiel nagyon találóan megfogalmazta:

"Persze ez a paradoxon csak akkor válik triviálissá, ha az ember megszűnik droidnak lenni, addig ezek csak a csúnya elnyomók manipulációja..."

PTS level III. 2015.09.25. 09:01:41

@bot2317:

Számodra sovány vigasz lesz, amit most el fogok mesélni.
Annak idején egy ígéretes, felfelé ívelő szakmai karriert törtem derékba azzal, hogy csatlakoztam ehhez a csürhéhez. A létező összes hibát elkövettem, amit ember elkövethet... Nem is csoda abban a hipnotizált, szürreális állapotban! :) Ma, közel a 43. életévemhez, gyakorlatilag talajszintről építek egy új életet. Egy elfuserált szci-párkapcsolatban született meg a gyermekem, aki még túl kicsi ahhoz, hogy az "egyház" magába szippantsa, ám kétségtelen, hogy veszélyeztetett, mivel az exem még mindig az "eszme" elszánt követője.
Ami tőlem telik, meg fogom tenni, hogy elkerüljem a bajt, hidd el... és hogy a fiam ne Sea Orgban kössön ki. Bármire kész vagyok a cél érdekében! És amikor egy recruiter a fiam elé teszi majd az egymilliárd évre szóló contract-ot, a srác a seggét fogja kitörölni vele, ezt garantálom!

Nem áltatlak semmivel, a gyermekednek addig semmi esélye, amíg a droidszoftver le nem fagy!

2015.09.25. 10:38:13

@Reformer:

Még gondolkodok, miben tudok segíteni. A saját történetem írását már elkezdtem, de még mindig nem értem a végére, azt hiszem ezt kell legelőször befejeznem.

Egyébként nem gondolkodtál egy összejövetel szervezésében? Elnézve a hozzászólásokat és az aktivitást, lehet hogy már időszerű lenne. Már úgy értem hogy "időszerű" hogy ha komolyan gondoljuk a segítséget és ennyien állnak az Alapítványod mögé támogatólag, akkor személyesen jobban meg lehetne vitatni a további lépéseket.

norbert79 2015.09.25. 13:23:41

@PTS level III.: Ejnye, hát tényleg nem? Pedig a handlereknél is előfordulhat, hogy nem ISA tag, vagy Sea Org; egyedül az OSA van alapból felhatalmazva arra, hogy entheta anyagokkal foglalkozhasson, vagy 'kezelje' a helyzetet. Sőt, egyes magánnyomozók esetében is tudok róla (most hadd ne nézzek utána, mert egy felvételről rémlik), hogy kaptak oktatást, hogy együttműködőbb legyen.
Tehát igen, az a helyzet szerintem, amit leírtál... Gáz mi? :)

bumeráng2013 2015.09.25. 16:12:10

Szívesen segítek ahogy eddig is tettem Reformernek és annak az Ügynek is amiért az alapítvány létrejött.
Ha csak egy emberrel lesz kevesebb azoknak a száma akik nem kerülnek bele a Szci profi csapdájába már megérte.

bot2317 2015.09.25. 22:54:13

@PTS level III.: Drukkolok neked, hogy sikerüljön a terved, csak a gáz az, hogy az anyával sokkal többet van a gyerek általában , ezért azt gondolom, hogy az ő hatása erősebb. / Lásd a régi filmet: Amikor semmi sem marad - vagy valami hasonló volt a címe! / ! Én erős vagyok és nem adom fel bár most már úgy körül vették , hogy lehet, hogy valami nagy durranásnak kell történnie, ami felrázza, de én úgy érzem hamarosan bekövetkezik, bár ő azt mondta, hogy soha nem jön ki !! :) :) De tudod soha ne mond, hogy SOHA !! :)

NauTiLUS 2015.09.26. 08:56:48

Már kezdettől figyelem a blogot, de ez nekem nagyon visszás. Megélhetési ellensczientológus, ez jutott eszembe, de ne legyen igazam.

neduddki21 2015.09.26. 11:48:58

@NauTiLUS: Megélhetési? Hát ezt meg honnan veszed? Miből derült ki számodra, hogy ebből akar megélni, vagy ebből él meg?

Reformer 2015.09.26. 13:59:26

@NauTiLUS: szokták mondani, hogy mindenki magából indul ki. A szcientológusok egyetlen mozgatóerőt képesek elképzelni: a pénzt - szóval nem volt nehéz elképzelni, hogy mi lesz az ELSŐ vád, ami az alapítványt éri.

Rózsabogár 2015.09.27. 09:22:11

Szép napot Nektek!

Reformer, köszönöm, hogy felvállaltad és meglépted ezt a dolog minden "szépségével" együtt!
Szerintem is csak így van értelme, érdemi lépéseket máshogy nehéz tenni. NYILVÁNOSSÁG.
Mostanában kissé "eltűntem", sajna akad söprögetni való a saját házam táján... :( A Game egyáltalán nem Fair ( aki érti-érti...)... A rózsaszín álmomról, hogy kihozom, már letettem. A szakadék időközben óriásira nőtt. Már "csak" a kicsi gyermekemet igyekszem megóvni.
Nem tudom, konkrétan mivel segíthetnék. Mondjuk, ha igény lesz rá, szívesen megosztom a tapasztalataimat, vagy, ha kell, kiállok bárki elé, névvel-címmel-telefonszámmal és elmesélem, hogyan kezdődik a forgatókönyvük, mik az intő jelek, mit NEM szabad csinálni... a jelenről csak feltételes módban beszélhetek, mert jogi és egyéb következményei lennének, ha bármit állítanék...
A pszichológuson gondolkodom. Fontos, hogy jelenleg is hivatalosan praktizáljon? Ismerek egy nyugdíjast, aki anno még az OPNI-ban dolgozott, a Veér András autóját ért incidens idején, ha jól tudom... Ő 4 éve annyit mondott nekem: " Vágj el minden szálat, az az ember elveszett, menekülj, mentsd a gyereket!!" Akkoriban még nem hittem Neki... Bár, nem hiszem, hogy bevállalná a várható következményeket, a nevét nem adná a tanulmányhoz. Nehéz ügy...

Jettero 2015.09.27. 22:56:24

@Krisztián Steinbach:
Kedves Krisztián!

Kicsit hosszú lesz, de kérlek olvasd el, neked szántam!

Látom próbáltad alkalmazni a "Lehet igazad" című írást az Etika könyvből, illetve jelezni Reformernek az "átlépett töltést".
Noha megértem, hogy te nyitott módon, talán naiv barátságossággal szeretnéd a problémákat elsimítani, ez nem fog sikerülni, mert a probléma mibenlétéről alkotott véleményedben eleve "alter-isness" van (magyarul: megmásítás). Hamisan látod a helyzetet, mert nem vagy birtokában elég sok elérhető információnak a másik oldalról.

Nem beértékelni akarlak, de mivel én tényleg becsületesen informáltam magam mindkét csoport céljairól, szándékairól, tevékenységeiről és statisztikáiról (míg neked ez tiltva vagyon) úgy gondolom, hogy jogom van útmutatást adni neked egy szélesebb látókörhöz.

Légy őszinte magadhoz: Te tényleg utánajártál minden out-pontnak a pöcegödör legaljáig? Vagy amikor úgy érezted, hogy valami necceshez értél, és nagyot kellett volna nyelned vagy tudtad, hogy nagy lenne rajtad a nyomás az etika részéről, inkább megmagyaráztad magadnak a dolgot, a saját megnyugtatásod érdekében?
Ilyenekre gondolok pl:
"Ajjaj több RTC-s is kijött a SO-ból és csúnya dolgokról számolnak be az Int-ben történtekről. ..... öhhmmm.....Biztos nincsenek visszaélések a felsőbb vezetésben, hiszen LRH egy hatalmas OT volt és tökéletesen kidolgozta, hogy ne kerüljenek SP-k a vonalra. Jajj most megnyugodtam. "

"Ez biztosan nem lehet igaz, mert érzem, hogy ez levisz a tónuson. Tehát az SP-k csak enthetát akarnak tenni a vonalaimra, hogy megakadályozzák a teljes szellemi szabadságomat... hmm... de jó, hogy végeztem a PTS/SP-t és ezt felismertem, megint van egy nyereségem ennek a tanfolyamnak elvégzéséből. Ezt majd leírom nyereségbe, és elküldöm az akadémiának."

Ha tényleg akarod használni a kivizsgálási techet, és meg akarod találni a Sherman Tankot, akkor menj le a legaljáig.

Egy-két kérdés, ami levezet a nyúl üregébe:

Ha az elmúlt egy évben többet terjeszkedtünk mint az összes azt megelőzőben, akkor miért nem látok ebből Magyarországon semmit? Miért látom ugyanazokat az arcokat az orgban, mint 5-10 évvel ezelőtt, esetleg eg-két új arc, akik vidéki missziókból jöttek fel?
Értem én, hogy az SRD statok az egekben, de ez azért van, mert annyira terjeszkedünk vagy mert mindenkinek, még az OT-knak is most újra kell csinálni?

Mi van a Hubbard családdal? Miért csak Diana Hubbard foglalkozik szcientológiával (Sea Org tag), amikor LRH olyan nagy OT volt, akkor biztos a többi gyereknek is kellett ezzel foglalkoznia.
Miért nem lehet semmit hallani Mary Sue Hubbardról? Miért ült börtönben?

A Miscavige családban miért van 4 SP? Pedig mind Sea Org tagok voltak. Többek között Miscavige apja, aki veterán szcientológus és a NEw York-i terjesztési minta kitalálója. Miért lógott meg az Int bázisról, és ír könyvet a fiáról?

A régi motorosok tudják (értsd: szcientológusok 2000 előttről) hogy a nemzetközi rendezvényeken több Int terminál is beszélt az aktuális projectekről, nem csak DM. Pl: Herbert Jentzsch - A Szcientológia egyház elnöke, Ray Mithoff - Snr C/S int, Marc Yager - WDC chairman, Mike Rinder - OSA Int és az egyház nemzetközi szóvívője.
Ők hova tűntek?
Miért van az, hogy az új szcientológusok nagy része nem is ismeri kik ezek az emberek? Számukra csak Miscavige létezik, meg néha megjelenik Dan Sherman a szülinapi rendezvényen, hogy többszörösen összetett terpeszkedő mondataival mindenkit elkápráztasson.

Miért növekedik azon előfeltételek listája, ami az OT 9 és 10 kiadásához kell?
Az eredeti eventen 86-ban, szó sem volt ilyesmiről, aztán kiderült a 80-as évek végére, hogy akkor adják majd ki, amikor folyamatosan zárnak majd ot 7-esek, aztán kiderült, hogy 10 000 OT 7-es kell.
Aztán 150 Saint Hill méretű org. Aztán el kell törölni előtte a pszichiátriát a földről, aztán most már ideális orgoknak kell lenniük... s.t.b.... Miért?

Hogy lehet az, hogy több RTC-s és technikailag magasan képzett terminál jön ki, és mondja el történetét, hogy DM milyen etikátlan dolgokat csinál.
www.youtube.com/watch?v=VSS8Vqd_0bE
www.youtube.com/watch?v=sOv0LtzXlx4
www.youtube.com/watch?v=S2qAdTbHNDU
EX-RTC MAA!!! www.youtube.com/watch?v=wg-W6KKxl9M

Az LRH halálának rendezvényén Miscavige miért úgy konferálja fel Pat Broekert mint akiben LRH utolsó éveiben a legjobban megbízott. Ki ez az ember egyáltalán? Hol van?
www.youtube.com/watch?v=x4ij_s9XU4s

Ez csak pár tipp volt. Hosszú a lista.

Az a baj, hogy féligazságok és édesen csengő valótlanságok, önámítások hada védi egymást. Amikor az egyiket kilövöd, és bebizonyítod, hogy hazugság egy másik lép a helyére, ami újra visszaépíti a védelmet. De egyik sem bebizonyított tény, ezért lehet lerombolni.

Ha mersz "konfrontálni", és meg mered nézni, hogy milyen mély is a nyúl ürege, akkor rájöhetsz, hogy hogyan is csaptad be magad. Először fáj, de aztán erősebbé tesz.

Ez egy meghívás volt a túloldalról.

Jettero 2015.09.27. 23:05:31

Ja... a legfontosabbat elfelejtettem!

Krisztián, nem lehet belső egyházi vonalon nyomulni.
Te abból indulsz ki, hogy az egyházban minden tökéletes. Ez nem igaz. Épp olyan youtube videókat linkeltem be, amik erről szólnak.
A vezetés korrupt. Sajnos ez van.
Ez az első homlokcsapás. Ezért jönnek ki az emberek.

büdös zokni 2015.10.09. 21:14:50

Nem értem. Ez a terv mind szép és jó, de ha csak a jogsegélyre fókuszálnál ( tanácsok, útmutatók a károsultaknak, pld. hogyan lehet pénzt visszakérni az „egyház”-tól) és tényleg minden ex-szci visszakövetelné és visszakapná a korábban befizetett pénzét, önmagában már az is teljesen hazavágná őket, és mindenki jól járna. A többi dolognak csak akkor van értelme, ha ez mégsem működik.
Ez számomra már csak azért is fontos, mert olyan 3 millám is van az egyházban, amit még nem is szolgáltattak le, mert nem hajlandók már szóba sem állni velem. És persze vissza sem adják. Ha erre tudsz megoldást, az elég rendesen betenne a miskolciaknak...

Reformer 2015.10.10. 09:29:40

@büdös zokni: a pénzvisszakérés témájáról is lesz részletes tájékoztatás a honlapon
süti beállítások módosítása