Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Egyszerű (jedi) trükkel kezelhetőek a szcientológia elleni támadások

2013. március 06. - Reformer

Kasza Tamás szcientológus tréner, a jedi képzés szellemi atyja, ezúttal az "egyházon" belül tart szemináriumot.

A meghívóról nem maradhatott le Yoda mester sem (kíváncsi vagyok, hogy a Lucasfilm mit szól ezekhez, mert az "egyház" külföldi szervezetei is erőszeretettel nyúlnak a Star Wars univerzumhoz, a múltkor pld. komplett jelmezes pénzszerzést építettek erre a témára).

Bevallom őszintén, a pizzagyűrűvel körbevett Föld szimbolikáját nem tudom értelmezni. 

Az elmaradhatatlan Hubbard-idézet mindazok számára ismerős jellemvonásról árulkodik, akik már láttak magyar politikust (a szokásos díjon felül "majd még egyszer (?) kérünk valamit").

Mindenesetre arra az egyszerű trükkre kíváncsi lennék, amivel a szcientológiát ért kritikákat kezelni lehet.

kasza_terj.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr815119985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rózsabogár 2013.03.06. 16:17:12

Nyílik a bicska a zsebemben...
Aki ismeri a történetünket, az tudja, miért. :(

Köszönöm, hogy feltetted!!

Remélem, sokan reagálnak rá, kíváncsi lennék mások tapasztalataira " Nemszámít Úrról "...

Úgy látszik, alaposan feltöltődött Barbadoson. :(

glezmen 2013.03.06. 17:42:24

a szcik valami belso kesztetest ereznek arra hogy helyesirasi- es nyomdahibakkal tarkitsak minden hasonlo plakatjukat es leveluket? :S

Orbánviktor 2013.03.06. 19:00:36

A belepés ingyenes.
(Benne van a pizza árában..)

Midbár 2013.03.07. 10:21:01

Tegnap (szerdán) hallgattam a Klub Rádióban egy hosszú interjút a "szci második emberével" és ügyvédjével. Döbbenetes volt, hogy a titkár úr mennyire képtelen beszélni, fogalmazni. Szerencsétlen riporternő harapófogóval húzott ki belőle mindent. A sok öööö-ööööö között néhány tőmondatot bírt kipréselni magából. A kommunikáció nagymesterei... Szánalmas.

triarius 2013.03.07. 10:53:54

@glezmen: És akkor még nem beszéltünk a csikorgóan magyartalan fogalmazásról. Ami leginkább azért van, mert angolból fordítják a sablonokat, szó szerint, szolgai módon, vagy mert a magyar szöveget be kell adniuk ellenőrzésre, ezért már eleve úgy írják le, hogy könnyű legyen lefordítani. Vagy esetleg azok, akik hosszabb ideig voltak külföldi szci helyeken, már eleve angolul tanulták meg a szcientológus gondolkodást.

glezmen 2013.03.07. 10:57:28

@triarius: igen, ez mar regota problema (mondjuk a szciknek lathatoan nem, ok baromi buszkek az idiota, ertelmetlen nyelvezetukre).
Ez arra emlekeztet mint mikor szinkronosan nezek filmet, es a pocsek forditas miatt vissza kell magamban forditani angolra hogy rajojjek mit is jelent valojaban :D

Rózsabogár 2013.03.07. 11:07:26

Szerintem itt a külcsín a legkisebb probléma.

bot23 2013.03.07. 22:22:04

Ha már meglátom ezt az alakot, kinyílik a bicska a zsebembe, gyermekemre is ez a majom hajtott rá és volt nagy hatással sajna és azóta is megy a hülyítés ! Egy undorító féreg !!! Rajtam múlna hamar túl lenne a lezárásos akcióján!!!!

Satan Panonski 2013.03.08. 00:08:01

Most úgy őszintén...

Te komolyan tudnád venni ezt az embert?

Te komolyan tudnál venni egy elhízott, vigyorgó dzsedikomplexusos ööö... lényt?

Yoda?

Inkább Jabba.

Rózsabogár 2013.03.08. 00:38:17

@Satan Panonski:
Nem, nem vettem komolyan. A férjemnél viszont működött a módszer.

Eleinte még mosolyogva legyintettem. Mire észbe kaptam, már "homokzsák" voltam, akit végül ki is hajítottak a léghajóból annak rendje-módja szerint...

Nem tudom, hogy csinálja, de rengeteg embert hipnotizál. Igyekeztem kiművelődni belőle, többek között végighallgattam a hozzáférhető előadásait,nyomon követem a "munkásságát", de képtelen vagyok rájönni, mert se eredetinek, se zseniálisnak nem nevezném.

Inkább elrettentőnek. Pénz, irányítás, manipulálás, megalománia.

Tömegek instant álmának paródiája ez a pali.

Közben röhög a markába.

Én nagy vonalakban ezt szűrtem le.

vénróka 2013.03.08. 21:21:41

A világ legfaszább lényei még mindig nem tudnak helyesen írni...

Rózsabogár 2013.03.11. 08:48:21

@triarius: Hallgatni is rémes néha. Kasza, az "anyahajóról" hazatérőben készített egy rövid filmecskét,mielőtt elfelejtené a tanultakat ( és természetesen egyből épített erre egy előadást, ahol a beavatottaknak elárulta a titkokat ). Megtekinthető: Youtube. Kicsit törni magyar. Olyan affektált akcentussal beszél, amit sok 56-os emigráns megirigyelhetne. Nem egészen 2 hét alatt szép teljesítmény. :)

Satan Panonski 2013.03.15. 00:43:40

@Rózsabogár: Sajnálom, ami történt veled, de a lényegen ez mit sem változtat. Te fölismerted ennek az álságos dolognak a lényegét, ő meg nem.

"Tertium non datur."

És csak azt az embert lehet hipnotizálni, aki maga is ezt akarja.

Rózsabogár 2013.03.15. 08:28:13

@Satan Panonski: Köszönöm és igazad van!..

" Tertium non datur." Pontosan ez a probléma.

" A hamis alternatívák legfőbb veszélye abban áll, hogy az egyik oldallal szembeni ellenérzések és érvek nagy kényszerítő erővel nyomnak a másik oldalra, és ha túl erősnek érezzük az ellenérveket az egyik oldalon, könnyen elveszíthetjük kritikai érzékünket a másik oldallal szemben. "

Az események után kullogunk és elemezgetjük egymás között a viselt dolgaikat. A lényegen ez mit sem változtat. Amíg ez így van, addig Kasza vicces, sikeres tréner bácsi, nyugodtan építgeti a bizniszét a valahol megrekedt vállalkozókra. Hatalmas a piac, mert a legtöbb vállalkozó küzd a fennmaradásért, vagy a fejlődésért. Sokan frusztráltak, bizonytalanok vagy kétségbeesettek és ha elég meggyőzően érvelnek nekik,előbb-utóbb bizony valóban elveszíthetik a józan kritikai érzéküket. A családok pedig - ahogy én látom és magamból kiindulva- akkor kötnek ki ezen az oldalon, amikor már nyakig benne vannak a slamasztikában. Amikor már: " Tertium non datur."

bot23 2013.03.17. 09:31:38

@Rózsabogár: Igen , én is osztom a fentieket és nem értem, hogy értelmes emberek, hogy dőlnek be ennek az öntelt, bunkó, nagyképű "zseninek" és a család és szeretteik véleményére pedig nagy ívben to...-nak .Lehet, hogy ez már a génjeiben van a fickónak, mert állítólag apuka egy befolyásos orvos ???

Rózsabogár 2013.03.17. 19:44:40

@bot23: Az édesapja nőgyógyász volt, majd körzeti orvos. Már nem él.

" Apám sokszor vitt betegekhez, és beszélt azokról,akik életét megmentette. Anyám vitt magával táborokba, és láttam azokat, akiknek a jövőjéért felelt. Az egyetemen és a tovább képzéseken megszerzett tudásuk ellenére, a Biológia, Pszichológia, Szociológia, Pedagógia tárgyai nem tudtak egy iránymutatást sem adni bizonyos esetekben,barátaik vagy saját életükben, legyen szó akár munkahelyi csatározásokról vagy házassági válságokról.

Elhatároztam, én kezelni fogom az ilyen helyzeteket. "

( Kasza Tamás önéletrajzából )

Bravó!.. Többet nem is fűznék hozzá, önmagáért beszél.

triarius 2013.03.18. 08:26:41

Ez az életrajz egy angol szöveg gyenge magyar fordítása.

Rózsabogár 2013.03.18. 12:21:38

@triarius: Magyar létére megírta angolul, majd lefordította?! Eredetileg külföldre szánta? Tulajdonképpen mindegy, nálunk ezzel járatja le magát. Azok előtt legalábbis, akiket ez zavar.

triarius 2013.03.18. 21:30:53

Lehet, hogy angolul írta, és valakivel átnézette, aki nem tudott magyarul. Az is lehet, hogy angolul is be kellett neki adni, és akkor már egyszerűbb volt angolul megírni. Vagy esetleg a gondolkodása már átállt az angol sémákra. Van ilyen. Ha például megnézed Feldmár András valamelyik előadását: lényegében tökéletesen beszél magyarul, de érezni a beszédén, hogy a gondolatokat angolul formálja, és magában magyarra fordítja. Persze ő életének nagyobb részét Kanadában töltötte.

Rózsabogár 2013.03.19. 01:52:51

Lehet.

Szerintem ez a jelenség, amit az anyanyelvünkkel művelnek, valóban eredhet abból, hogy sokan "átállnak" angolra. Bár úgy sem brillírozik a többség.

Vagy eleve nem vették a fáradtságot, hogy rendesen megtanulják ( tisztelet a kivételnek, mint minden esetben! ).

Esetleg az igénytelenség, a kapkodás, vagy az önteltség jele ( leszarom, jó lesz ).

Az a nagyon nem mindegy, hogy ki- MIT mond, majd ahhoz képest hogyan cselekszik. Cizelláltan, akcentussal, vesszőhibával vagy anélkül.

Mászter Dzsedájnál mintha ez is egy eszköz lenne a kelléktárból, amivel azt sugallja: külföldön "okosodott" meg ennyire, megtalálta a Szent Grált, a világ vezető üzletemberei rágják a küszöbét.

Elfogult vagyok, tény. Innék a szóban forgó kreatúra véréből. Sokat. Úgy 5 litert.

Ugyanakkor szemrebbenés nélkül eltekintenék a nyelvtani szőrszálhasogatástól, ha valakitől azt hallanám, vagy olvasnám, majd be is bizonyosodna: " nekedtek országtokba töbett nem van Hubbard taníttya. mi elövesz asztat aki tegedet megtéveszti,manipulalja megkarossittya, széllyelszakíttya családotokat nektek. Szój, ha bántota, becsuklyuk koceraj és mindd deportala öshaza Amarikaba bele, oké? "

bot23 2013.03.19. 23:21:13

@Rózsabogár: Huhh, de óóó magyarosra sikeredett, de egyetértek vele max.-an! Kár , hogy kevesen vagyunk ellenük!!::((

Fekete Sámuel 2013.03.29. 11:43:53

Tovább kéne mennetek, és új célokat találnotok!

De ti itt fingotok egymás orra alá! Mert büdösek vagytok, és büdös a lelketek.

Rózsabogár 2013.03.29. 16:03:36

@Juhász Jácint: Köszi a mélyenszántó észrevételt! Az én ( egyik ) célom az intelligensebb olvasóknak azt hiszem elég nyilvánvaló. Nagyjából megegyezik azzal, amiért ez a blog anno létrejött. Nem kívánom feladni, sorry. Áruld el, mi a TE célod itt tulajdonképpen? Eltévedtél?

Beleolvasgattam, miket írogattál itt és másutt. Én nem fogom a lelkedet minősítgetni, kiállítottad már a szegénységi bizonyítványodat számtalanszor saját magad.

Nem csodálom, hogy nincs családod, amit elveszíthetnél. Így viszont fogalmad sem lehet arról, amihez "hozzászóltál".

Fekete Sámuel 2013.03.29. 20:28:20

@Rózsabogár: Mondom bővebben. Figy, én nemsokára nem leszek itt. Más dolgom is van, minthogy a netes kollektív faszveréssel csesszem el az időmet. De te, te, te továbbra is itt fogsz maradni, és továbbra is ezzel foglalkozol... van családod? Miért nem inkább velük foglalkozol?

Rózsabogár 2013.03.29. 21:40:28

@Juhász Jácint: A szabad perceimet azzal töltöm, amivel nekem tetszik, úgy, ahogy akarom. Nagy ívben nem érdekel, hogy ehhez speciel Te mit szólsz. Irreleváns. Viszont bőszít, hogy bár én nem bántottalak, ocsmány módon nyilvánulsz meg lélekről, konkrétan az én lelkemről is kinyilatkoztatva, ami igaz, hogy téged minősít és nem engem, de akkor sem megengedhető.

Nem tudom, hogy hol siklott ki az életed, ki bánthatott ennyire, hogy ilyenné váltál. Amíg ebben a stílusban kommunikálsz, addig nem is érdekel, fröcsögj a többi kedvenc fórumodon.

Előbb nézd meg, szám szerint hány hozzászólásod volt ( hol és mik! ), mielőtt legközelebb nekiállnál kóstolgatni.

Fekete Sámuel 2013.03.31. 14:15:51

@Rózsabogár: Jól van. Nyertél. Most eressz el!

Fekete Sámuel 2013.04.29. 00:25:22

@Rózsabogár: Közben elolvastam, és átéreztem a problémádat. Nem a feleségedet vették el, hanem a férjedet!

Hát, ez baj. Az a helyzet, hogy ez az ideológia a pasiagyra valamiért veszélyesebb.

Az a pasi, aki ilyet mond a nőjének, hogy ha nem lesz vele együtt szcientó, akkor nemsokára nem lesznek egy szinten és ezért véget ér a kapcsolatuk, nos annak a pasinak én a heréjét zúznám meg két tégla között. Különösem akkor, ha gyerekek is voltak, vagy többéves kapcsolat/házasság volt. Nekem ez a véleményem.

Másrészt azt nem gondolom, hogy a szci miatt vesztetted el. Ha jóindulatú ember lett volna, akkor szeretettel kezel téged és próbál az általa vélt jó irány (cult) felé terelni. A szci annyiban felelős, hogy katalizálta a benne addig is meglévő görénységet.

Ez van. Próbálj meg felállni szerintem.

Rózsabogár 2013.04.30. 11:06:15

Ez kedves volt, köszönöm.

A korábban idézett mondatnak azért voltak előzményei. Eleinte szeretettel, mondhatni, szó szerint gyermeki ( gyermeteg ) lelkesedéssel próbált bevonni a dologba, hogy legyek társa ebben is. Úgy gondolta, ha én is "clear" leszek, azzal nekem is segít, hogy ki tudjak teljesedni ( pici gyerekkel egy anya nem elsősorban a világmegváltó, önmegvalósító álmaival van elfoglalva, én alapvetően élveztem volna a "hátország és anya" klasszikus leosztást, ha hagyták volna- ugyanis egy idő után ebben is megtorpedóztak, ha valakit érdekel, majd leírom ).

Dr. Veér András szerintem tökéletesen leírja az egészet. A pszichológusok és a pszichiáterek a megmondhatói, hogy bizony vannak olyan pontok az életben és olyan emberi gyengeségek, amikre ügyesen építve szinte bárki bevihető az erdőbe.

Pont egy olyan időszakban "kapták el", amikor a cége kezdte felőrölni, tele volt bizonytalansággal, túl sok elvárás nehezedett Rá ( nem tőlem ), ráadásul még csak barátkozott az apa szereppel. Az otthonról hozott mintája sajna nem sokban különbözött a szci elvektől, de egész addig azon voltunk, hogy a saját családja ne gépezet és színház, hanem meghitt otthon legyen...

Tehát igen, voltak megoldandó dolgok, nem írok mindent a szcientológia számlájára, de abban biztos vagyok, hogy a masszív agymosás nélkül mindent meg tudtunk volna oldani együtt ( ahogy korábban is ).

Viszont ahogy kezdtem tapasztalni a személyiségében bekövetkező változásokat ( fanatizálódás, elvakultság, munkamánia, sokszor elképesztő túlpörgöttség ), nekem egyre kevésbé volt csábító a dolog... Nem kezdtem lázadozni, de nem vetettem bele magam. Elolvastam sok anyagukat,többek között a Dianetika könyvet, közben pedig informálódtam itt is. Próbáltam kialakítani a saját véleményemet. Nem volt nehéz... Korábban azt mondtam, ha a cégében ezt az utat látja jónak, szerinte működik a tech, utánajárt, biztos benne, ám legyen, csinálja. Akkor még nem tudtam, hogy ez mekkora hiba volt...

Viharos gyorsasággal vált a cége rabszolgájává, mindent és mindenkit annak rendelt alá. Szinte semmi más nem érdekelte egy idő után, alig láttuk. Lelkes kiselőadásokat tartott, terveket kovácsolt, 1000 fokon égett. Aztán emelték a lécet: horrorisztikus bővítésbe akarták hajszolni, ami nagyon komoly következményekkel járhatott. Itt Ő is megtorpant egy pillanatra, követhetetlenül váltogatta egymást a mániás lelkesedés és a mély depresszió. Iszonyú volt. Nem tudtam, mit tegyek, hogyan segíthetnék Neki azon kívül, hogy szeretem, az otthona várja, itthon tartom a frontot egyedül is...

Ez a stáció már nagyon nem tetszett és ekkor már elkezdtem kérdéseket feltenni, elgondolkodtató célzattal. Bejelentkeztem egy pszichológushoz, mert megállt a tudományom, el voltam keseredve, kezdtem félni...

Ekkor kezdett elszabadulni a pokol...

Mert ugye ezzel én lettem a gát...

Jöttek a folyamatosan gerjesztett, mondvacsinált konfliktusok, ütköztetés, negatívumokra fókuszáltatás- manipulálás- döntésre vezetés.

Akkor már teljesen mindegy volt, milyen vagyok, mit mondok, már nem voltak észérvek...

Lehettem volna Teréz Anya maga, a "státuszom", vagy "pozícióm" miatt ki kellett iktatni, mert azért sokáig én is tudtam hatni Rá valamilyen szinten, nem hagytam teljesen bekebelezni, bár ettől Ő csak még jobban meghasonlott, szenvedett, valóban. :(
Harcoltam érte ( ÉRTE, nem ellene!), de a szerelem kevésnek bizonyult- akkor már. A család, a "normális" élet lett volna a munkásabb, rögösebb út, csupa olyan dolog, ami pénzért, készen nem kapható...

Igen, az eszem azt mondja, bárki mossa is az agyát, bármi van is a háttérben, ha szeret, normális emberekkel ez nem történhet meg.

Bizonytalan és éretlen volt, gyengébb, mint gondoltam, de nem rossz ember.

A mai napig szeretem azt, aki volt.

Technikailag talpra álltam, muszáj, de a lelki részét nem tudom kiheverni. Ha valakit igazán szeretsz, a végsőkig elmész érte, akkor is, ha ez nem kölcsönös... Ez nem matek és nagyon rossz üzlet, tudom, de én meg így vagyok "kódolva". Minden okom meglenne, hogy azt mondjam: " Hülye kretén, majd sírdogálj, mit veszítettél, pá!", de nem megy...

Több kísértetiesen hasonló történetről tudok, ahol szinte szóról-szóra ez volt a forgatókönyv.

Komolyan mondom, felőlem nyugodtan fejleszthetnének cégeket, képezhetnék az MLM-es tábort, hihetnek bármilyen fantazmagóriában, kaszáljanak pénzt, miegymás, ha a családokat nem bántanák.

De mint tudjuk, szektáról beszélünk és ez esetben a totális irányítás és kontroll megköveteli az elszigetelést. Aki nem velünk, az ellenünk. Pontosan ez mutatja meg legjobban, hogy miről is szól a történet valójában. Máskülönben nem lenne szükség a kapcsolatok szétdúlására-megszakíttatására.

Amíg csak itt, egymás között beszélgetünk erről, semmi sem fog érdemben változni... Nyilvánosság- vizes lepedő, de nem lehet mindent egyetlen embertől elvárni ( Reformer )... TENNI kéne, legalább "lereagálni". Szervezetten, tényekkel- kerüljön a köztudatba, mi az érem másik oldala...

Rózsabogár 2013.04.30. 11:32:44

Kisregényt írtam, elnézést!... Lehet, hogy csak monológ, amire senki sem kíváncsi, de ti legalább tudhatjátok, miről beszélek. Elsodort rendesen, tény. Szánalmas? Lehet. Néha én is annak érzem a józan eszemmel. Nincs ez mindig így, de néha "utolér", ha belegondolok, miken mentünk keresztül.

Nem akarok itt nyilvánosan "sírdogálni", panaszkodni, mártírkodni, a sebeimet nyalogatva.

Azért írok, hogy más esetleg okulni tudjon belőle ( az okos máséból, a hülye a sajátjából tanul állítólag...), még IDŐBEN.

Amikor anno én ide keveredtem, a saját történetünkre kerestem megoldást. Szinte mindenkitől azt hallottam, hogy ha valaki már annyira benne van, mint a férjem, akkor 2 dolgot tehetek: hallgatok, mosolygok, várok birkán, amíg talán x év múlva eszmél magától. A másik verzió, hogy új életet kezdek-nélküle.

Aki manapság olvas minket, az rendszerint valamilyen formában már érintett- tehát késő bármit érdemben tenni?!

Ez elszomorító. Hányan fognak még hasonló cipőben járni?..

Zúdítják a hazug propagandájukat, mi meg csak nézzük?.. Hagyjam?..

bot2317 2013.04.30. 22:55:32

@Rózsabogár: Én is hasonlóan gondolkodom. Az ember igyekszik mindent elkövetni, akár hegyeket megmozgatni , hogy segítsen de hiába!!Már én is belátom, hogy mit kellett volna másképp csinálnom,de ha a családtagodról van szó az más, mondanám, hogy harcolj és tőled tudom, hogy akárcsak én , te is mindent megtettél, de a szekta erősebbnek bizonyult ás az elv! Nekem ugyanezt mondták neki kell rájönnie!! De mikor??? Mennyit kell még várni és szenvedni nekünk, mert ő állítólag jól érzi így magát?

Fekete Sámuel 2013.05.01. 15:08:21

@Rózsabogár: Még az öngyilkos merénylet működne, de ez esetben el kéne hagynod a gyermekedet. Az USÁ-ban volt egy szamurájkardos fickó, akit agyonlőtt a cult biztonsági őre.

Ami hibát elkövettél, az a genetikai programod volt, amikor őt kiválasztotta.

Mert azt nem hiszem, hogy nem láttad ezeket a dolgokat rajta. Impulzív volt, karrierista, és úgy vélted, hogy ez neked is jó lesz. Hát nem lett jó.

Egyébként emiatt a genetikai program miatt, mármint az ifjú hölgyek pasikiválasztó szokásai és értékrendje miatt, 15 éve én is nagyon szenvedtem, semmiféle cult meg egyház nem kellett hozzá.

Nézz szembe a tényekkel: nincs mentség és nincs remény. Csak Jézus.

Rózsabogár 2013.05.02. 09:39:48

@Juhász Jácint: :)

Lehet, hogy nagyon elcseszett a genetikai programom ( 20 éve, amikor jött a derült égből Bösendorfer, még csak az impulzivitást látta sok egyéb számomra pozitív vonás mellett egy karakán srácban ), de a hozzászólásod utolsó mondatán felbátorodva le merem írni, amit erről gondolok. Hiszek Istenben. Hiszem, hogy nincsenek véletlenek, hogy mindennek célja van.
Kaptunk egy leckét, Ő megmérettetett és könnyűnek találtatott, nekem pedig tetszik-nem tetszik, ezt az utat kell végigjárnom. Voltak időszakok, amikor csak a hitem segített és vitt tovább és állítom, hogy ez a hit is segített, hogy ne törjek meg és ne lépjek arra az útra, amit elvártak tőlem. A józan ész is ezt diktálta, zsigerből is ez jött. De nem sejtettem, hogy ennyire kegyetlenül kilátástalan lesz a küzdelem Érte-a családomért. Nem akarom túldramatizálni, szerintem ez is egy olyan dolog, mint a szülővé válás: amíg át nem éled, nem érezhető át igazán, miről beszélnek, akik benne vannak.

Számomra itt már nem egyetlen emberről, egyetlen családról szól a történet.

Van, mert lehet. Lehet átsiklani fölötte... Ez kezd komolyan zavarni. Hogy lehet arra hivatkozni: ilyen a mai világ, ez van és kész. Igen. De miért ilyen?..

Szerintem lennének civilizált módok. Pontosabban vannak, csak kevés... Kevés ahhoz, hogy ne legyen kereslet, hogy az emberek csípőből elhajtsák őket.

Máté 7:12

Másnak is feltűnt?

crazyfish 2013.05.27. 16:29:22

Rég nevettem már ilyen jót....köszi...

A lezárás spcialista....
süti beállítások módosítása