Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Kft-vel a "vallásszabadságért"

2012. február 20. - Reformer

Ha nem látom a képernyőn megjelenni, el sem hittem volna a legújabb húzást.

A hvg.hu hozta le a hírt:

http://hvg.hu/hvgfriss/2012.07/201207_religious_freedom_szektaceg

 

Religious Freedom: szektacég?

Central-European Religious Freedom Institute Nonprofit Kft. néven új társaságot hozott létre egy magyar kisegyházvezető és egy horvát emberi jogi aktivista.

Krebsz Tibor ügyvezető, az úgynevezett Egyesítő Egyház magyarországi első embere a HVG-nek elmondta: az a céljuk, hogy egyházaktól független szervezetként a vallásszabadságot korlátozó jelenségek ellen küzdjenek a hindu vallást követő Jura Nanukkal. A nonprofit társasági formát jogi tanácsadóik véleményére választották. A cég adományokból szándékozik fenntartani önmagát, illetve finanszírozni a tevékenységéhez kapcsolódó konferenciákat, utazásokat. Az Egyesítő Egyházat a koreai Sun Myung Moon alapította, és tömeges menyegzők szertartásáról vált ismertté. A gyülekezetet az egyházi törvény módosított tervezete sem ismeri el.

Pár dolog:
- "hindu vallást követő horvát emberi jogi aktivista". Jura Nanuk évtizedekig volt szcientológus, ráadásul rondroid osztályú. Még a Sea Orgot is megjárta, a Google Cache bizony el is tárolta, amikor még a magyar WISE-ben a "tagsági tevékenységekért felelős" haditengerész szerzetes volt! Előtte pedig ő volt a budapesti org OSA irodájának vezetője, az előtt pedig a "pszichóvadászok" tagjaként "pszichiátereket" látott mindenütt a szerb-horvát háború kapcsán
 
Van ám Facebook oldala is, ahol karrierjének ezen jelentéktelen állomásai valamiért lemaradtak.
 
A szcientológusok szokása mellesleg mindenféle hangzatos nevű szervezeteket alapítani a "vallásszabadság" (=adókedvezmények) védelmében.
 
Szóval nem lennék meglepne, ha kiderülne, hogy Mr. Nanuk még mindig szcientológus lenne, és taktikai okokból lenne hindu.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr884149527

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Államadósság növelő koncert 2012.02.21. 10:04:25

Félreértés ne essék, én is szeretném, ha csökkenne az államadósságunk. Sőt! Tovább megyek, igazából azt szeretném, ha egyáltalán nem lenne. De ahhoz, hogy csökkenjen az adósságunk, nem ilyen baromságokat kellene kitalálni és finanszírozni, mint ez a ko...

Trackback: De akkor ki lehet Superman??? 2012.02.21. 07:47:06

Szájer József kimondta azt amitől számosan magukba roskadtak: Orbán Viktor nem Superman! Hosszas kutatások zajlottak már eddig is Superman kilétének felderítése érdekében, és már az is nagy eredmény, hogy ki mondhatjuk valakiről, hogy nem Ő az. - Sejte...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ammonia73 2012.02.20. 20:27:25

Most meg mi a bajuk ezeknek? :O
Ki a fene korlátozza őket a vallásuk szabad gyakorlásában??!! :O
Az egyházi státusz megvonása csak azoknak egyenlő a vallásszabadság korlátozásával, akik az adókedvezményekre pályáznak és egyéb anyagi dolgokkal vannak elfoglalódva...

Rodolfo63 2012.02.20. 22:00:05

Ehh, amikor ezt a hírt eredetileg olvastam, csak néztem, hogy ez meg mi, mert baromi bizarr volt az egész sztory, de így már értelmet nyert az értelmetlenség :)

Drága szcisek, ma is bearanyoztátok a napom :) Hol lehet amúgy tiszteletbeli SP elismerő oklevelet szerezni? :)

kitiltott bögre 2012.02.20. 22:40:36

eddig nem értettem ezt az egészet.most megvilágosultam.

ex-dr. vuk 2012.02.20. 22:45:11

Valaki azert elmagyarazhatna, hogy miert kap barmelyik vallas egyaltalan barmifele allami anyagi juttatast?...

komplikato 2012.02.20. 22:57:43

"A szcientológusok szokása mellesleg mindenféle hangzatos nevű szervezeteket alapítani a "vallásszabadság" (=adókedvezmények) védelmében."

Mint ha egyéb cégeket és cégcsoportokat nem is alapítanának :D

komplikato 2012.02.20. 23:01:11

@Ammónia73: Ezzel erősen vitatkoznék, szerinted miért parázott teszem azt a Krisna Tudatúak gyülekezete, hogy elvesztik a Krisna völgyet?
Vagy tök normális, hogy a sok Buddhista egyház egyike sem érvényesült?
Vagy nem fura, hogy megint azok az egyházak kapják a sok pénzt, akik leginkább szartak a karitatív tevékenységekre? Az örök kedvenccel az élen aki még plusz 5 milliárd bónuszt is kapott?
Ráadásul a megélhetési egyházakra hivatkozva csökkentették a keretet, de olyan ügyesen, hogy a bennmaradó 14 kapta eddig is a zseton 98.2%-át?

Ammonia73 2012.02.20. 23:18:34

@Kompli: "miért parázott teszem azt a Krisna Tudatúak gyülekezete, hogy elvesztik a Krisna völgyet" - szerintem azért, mert akkor még úgy volt, hogy elkobozzák a megszűnő egyházak földjeit, de aztán ezt javították.
"Vagy tök normális, hogy a sok Buddhista egyház egyike sem érvényesült?" - elvileg 5 buddhista közösség is képben van még a Krisna tudatú hívőkkel és még pár egyházzal együtt (összesen 17), ezek lehetséges egyházi státusza február végéig eldől. Remélem, ezek is megkapják és akkor már sokkal nyugodtabb lesz a helyzet ezen a téren is.

Egyébként pedig egyetértek Veled, a szcientológia "egyház" miatt szívták meg most olyanok is, akik egyébként tényleg azt csinálják, amiről szólnak.

Ammonia73 2012.02.20. 23:20:42

@Muster Mark: :):):)
"nagyban akadályozza, szinte el is lehetetleníti" ...remélem, hogy ez így is lesz. :)

Ammonia73 2012.02.20. 23:26:12

@Muster Mark: "innentől áfát és szja-t kell fizetnie."
...na meg a munkatársakat sem lehet most már szerzetesként nyilvántartva a semmiért dolgoztatni, fizetniük kell nekik a munka törvénykönyvében megszabott bérminimumot. :)

Measurer 2012.02.20. 23:55:08

Érdekes pl. az osztrák törvényi szabályozás. Itt a kiemelt egyházként való elismerés küszöbértéke, hogy tagságuk a lakosság 2 ezrelékét érje el, ill.az 1998 évi tv életbe lépésétől számitvy legalább 10 évig egyházként kell működniük (moratórium).
Jelenleg 13 egyházat ismernek el, olyan is van (koptok), amelynél a lélekszám már e küszöb alá süllyedt. Az Európai Emberjogi biróság itélete következtében viszont a Jehova Tanúi esetében a kiemelt egyházi besorolást meg kellett adniuk.

Az osztrák alkotmánybiróság a besorolási szisztéma elleni tiltakozásnak nem adott helyt, mivel a besorolási ismérveket tárgyszerűnek (objektivnek)tartotta.

triarius 2012.02.21. 07:06:28

@Measurer: Az is vicces volt, amikor valamelyik belga EU-tótumfaktum nekiment a magyaroknak, mondván, mi az, hogy Magyarországon csak 17 egyházat ismernek el? Mire a riporter visszakérdezett: Azt tudja, hogy az ön országában csak 10 elismert egyház van? Mire a belga: biztosan többen nem is jelentkeztek! Áááááá.

Egyébként számos olyan EU-tagország van, ahol létezik államegyház, pl. Görögország, Málta, Nagy-Britannia, Dánia, Finnország. Érdekes módon nem szoktak emiatt reklamálni.

triarius 2012.02.21. 07:11:25

@Kompli: Ez így csúsztatás, mert kiragadod az adatokat a kontextusból. A kontextus ugyanis azt jelenti, hogy a támogatás döntő része intézményfenntartásra megy el. Az intézmény lehet műemlék (pl. pannonhalmi apátság, debreceni Nagytemplom, Dohány utcai zsinagóga, stb.), lehet iskola, kórház, öregek otthona, stb. A támogatások óriási többsége erre fordítódik. Eléggé nyilvánvaló, hogy a nagy egyházaknak sokkal több intézményük, van, mint a kicsiknek, a létszámról nem is szólva. Ilyen kontextusban már egészen más fényben látszanak az arányok.

realistag 2012.02.21. 07:59:09

Én több ismerősöm családjából ismerek olyanokat, akik a vallásból élnek meg. Nem is rosszul. Én ezt nagyon sajnálatosnak, sőt károsnak tartom! És szerintem ez ellentétes a vallások alaptanaival.

☉ ☾ 2012.02.21. 08:02:04

"hindu vallást követő" - az milyen? szerintem jelen esetben egyszerűen cinikus hazudozásról van szó.

Pirx 2012.02.21. 08:17:14

@triarius: khm... Máltán valóban létezik államvallás, de azért, mert Dániában az egyházat evangélikus Dán Népegyháznak (Den Danske Folkekirke) hívják, az még nem államvallás. Ahogy Görögországban sem, Finnországban sem és Angliában sem.

lariflari 2012.02.21. 08:23:47

A politikusok után a második legnagyobb léhűtő eltartott réteg az egyházak tagjai.

triarius 2012.02.21. 08:31:06

@Pirx:
Khm. Wikipedia:

Of all the religions in Denmark, the most prominent is Christianity in the form of the Evangelical Lutheran Church of Denmark, the official state church.

Finnország:

Finland is a country with both Eastern and Western influences. 78.3% of the population are members of the main state church, the Lutheran Church of Finland.

Folytassam?
Inkább nézzél utána. Legjobb barátod a gugli.

triarius 2012.02.21. 08:32:21

@lariflari: Az egyházak tagjai? Magyarországon legalább 4 millió ember tagja valamilyen egyháznak, ők mind eltartottak lennének? Érdekes információ. Forrás?

Pirx 2012.02.21. 08:36:23

@triarius: Hát inkább tanulj még egy kicsit angolul. Hol látod te itt azt, hogy államvallás? (State religion)
Illetve telán próbáld meg megfogalmazni, mit is jelent az, hogy államvallás?!

sulcus (törölt) 2012.02.21. 08:36:35

@lariflari: Ez így van,csak a politikusokat legalább mi választjuk,a pogányok adójából,viszont az összes egyház jól él.
Ezzel szemben egyetlen egyház papjaitól nem láttam még számlát a szolgáltatásaikért,vagy adóbevallást a perselypénz és adományok után!
Ez az "Isteni egyenlőség"

HetedikEnVagyok 2012.02.21. 08:39:02

Tudomásom szerint, szervezett hindu valláshoz csak indiai (árja) ember csatlakozhat. lehetséges, hogy "Szerb indiai" a Nanuk. S az is lehet, hogy csak ő kijlentette: Követem a hindu vallást. Ha valaki többet tud a témáról szívesen olvasnék erről pár szót.
További szép napot

triarius 2012.02.21. 08:51:31

@Pirx: Már elnézést, de ha egy országban működik államegyház, akkor az államegyház által folytatott vallás az államvallás logikailag, nem? Máskülönben mi értelme lenne? Máltán azért nem így van, mert nyilvánvalóan egy ország nem sajátíthat ki magának egy egyetemes egyházat, de a többi esetben államegyház=államvallás. Ne hasogassuk már a szőrszálakat, nyilvánvaló, hogy miről van szó.

Angliáról meg egészen konkrétan, szintén Wikipedia:

"In England, there is a constitutionally established state religion but other faiths are tolerated"

Így megfelel?

triarius 2012.02.21. 08:53:40

@Dr sulcus: Ha nem láttad, a te bajod, de tény, hogy az egyházak pontosan elszámolnak a perselypénzzel. Pl. a faluban, ahol lakom, a helyi gyülekezet megcsinálja az elszámolást, aztán mindenkinek bedobják a postaládájába. Számlát is adnak, ahogy kell. Minden fillérről elszámolnak (nem mintha olyan sok lenne).

triarius 2012.02.21. 08:55:03

@Dr sulcus: Miből gondolod, hogy csak a pogányok fizetnek adót?

Én meg az ellen tiltakozom, hogy az adómból színházat finanszírozzanak, miközben én 15 éve nem voltam színházban. Milyen alapon finanszírozzák a színházakat a színházba nem járók pénzéből?

triarius 2012.02.21. 09:03:09

@Pirx: Továbbá itt van szintén a Wikipedia, amiből az derül ki, hogy a state religion és a state church lényegében szinonímák:

>>A state religion (also called an official religion, established church or state church) is a religious body or creed officially endorsed by the state. A state with an official religion, while not secular, is not necessarily a theocracy.>>

Mondom, hogy legjobb barátod a gugli.

kb. kognitív disszonancia · http://hu.wikipedia.org/wiki/Kognit%C3%ADv_disszonancia 2012.02.21. 09:28:35

@triarius:
[4 millió ember tagja valamilyen egyháznak]
Nem, te mutass hiteles forrást.

Alig várom azt a népszámlálási eredményt, még akkor is, ha csúnyán manipulált.

(Mondd, hogy fér meg a te fejedben a sok pedofil csuhás, az elszámolatlan milliárdok, a pénzért árult "szolgáltatások" (temetés, keresztelő stb.), a lenyúlt jogászképző keret stb. stb. Jézus tanításaival?
Ez az igazi kognitív disszonancia ;) )

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.21. 09:34:20

@Muster Mark: "A szcientó vallás ugyanis mindenkit le akar húzni. "

minden vallas ilyen...

a szci elleni nagy lazadas oka az, hogy ugye a regebbi egyhazak is stuffoljak a hiveiket, mert ok is tartjak a retkeskormu egyves kezeiket es kevesebb lopnivalo jut, ha meg egy tolvaj beszall a jatekba....

de kulonben nem nagyon latok kulonbseget romkat es szci kozott. a fo motivum ugyanaz:
szolgalj, fizess es ha megdoglottel jo lesz neked.

K.Z 2012.02.21. 09:36:20

Na elválik a kaki a víztől ugye. A jelek szerint a két legocsmányabb, gusztustalanabb szekta egyesíti az erejét. Igaz, a Moon-szekta csak pár tucat fővel van jelen nálunk, de nem véletlenül lett kirakata a szcientológus cégnek. Viszont valahol megnyugtató, hogy a Szcientológusok csak az Angliából kitiltott Song Myung Moon itteni híveit tudták maguk mellé állítani.

triarius 2012.02.21. 09:39:11

@kb. kognitív disszonancia:
Egyelőre a 90-es népszámlálási eredmények vannak, majd ha lesznek újabbak, akkor azokról beszélhetünk.

Nézzük a többit.
Először is NEM vagyok katolikus.

Nézzük tovább.
A "csuhások" között nincsen "sok" pedofil. Valamennyi van, mondjuk 0.01%. Az is sok, de semmivel nem több, mint amennyi a buddhista egyházban, vagy mint amennyi pl. a tanárok között. Ennyi erővel azt is mondhatnád, hogy "sok pedofil tanár". De mégsem mondod, hanem azt mondod, hogy a tanárok úgy egyetemlegesen nem pedofilok. Tudod mit? A "csuhások" sem.

A keresztelő ingyenes.
A temetési szertartás tényleg belekerül talán 15 ezer forintba, csak azt ne mondd, hogy egy átlagos temetés 4-600 ezer forintos költségéhez képest ez valami. És ebből a pénzből a templom fenntartására, a pap megélhetésére költenek. Ha ingyen lenne, akkor másnak kéne kifizetni. Akkor meg az lenne a baj, hogy miért mással fizettetik meg. Van sapka - nincs sapka.

Elszámolatlan milliárdok - pontosan mire gondolsz?

Lenyúlt jogászképző - a katolikus egyetemnek nem sok köze van a katolikus egyházhoz. Elég jól ismerem, formálisan egyházi intézmény, a gyakorlatban meg belexarnak, főként a hallgatók.

Szóval nincs itten kognitív disszonancia.

Én inkább ott látom a kognitív disszonanciát, amikor a római pápát mindenki szidja, ahogy akarja, de amikor Őszentsége a Dalai Lámáról (ő ugye nagybetűs, szemben a kisbetűs pápával) azt írom, hogy egy spirituális médiaceleb, akit az amerikaiak futtatnak Kína revolverezésére, akkor rögtön megkapom, hogy gyűlölködök.

2012.02.21. 09:39:52

@triarius: az egy dolog, de az egyház így is adományokért koldul. Most vagy ez vagy az. Mellesleg a színház az mindenkinek szól, de az egyház nem, csak a követőinek. Én sem szívesen fizetek az adómból katolikusoknak, semmi közöm hozzájuk, hisz máshová tartozom. Ők meg igazán elég gazdagok, tettek róla az idők folyamán...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.21. 09:43:31

@triarius: "A "csuhások" között nincsen "sok" pedofil. "

valoban

nem a pedofilok szama magasab, mint barhol mashol, csak az egyhazi vezetok erintettsege buncselekmenyekben, amikor is gyerekek serelmere elkovetett szexualis buncselekmenyek eltusolasara ad irasbeli utasitast a jelenlegi papa...

emiatt ratzingernek, ha nem papa lenne, letoltendo bortonbunutetes jarna. igy gyakorlatilag azt csinalja, amit a gyorshajtason ert politikusaink: mentelmi jog moge bukjik. de ettol meg egy kibaszott ven troger marad, akinek sitten kelllene elrohadnia.

ettol rohad az egesz. nem bunosebbek, mint barki mas, csak sokkal aljasabbak es gerinctelenebbek.

(त्वष्टृ) (törölt) 2012.02.21. 09:50:25

LOL Az egészben a vicc az, hogy a hindu vallás szerint hindu csakis az az ember, aki annak születik, és csakis Indiában lehet valaki hindu. Értsd: Ha egy hindu elutazik bármelyik másik országba, ha hazatér, újra be kell térnie, mert külföldön elveszíti a jogot arra, hogy hindunak vallja önmagát.

Ezért nevetségesek ezek a wanna-be hinduk.

Doktor Kotász 2012.02.21. 09:53:36

@triarius: "Magyarországon legalább 4 millió ember tagja valamilyen egyháznak,"

Ennek a mondatnak nincs jelentése.
Mi az, hogy tagja valamilyen egyháznak 4 millió ember? Négymillió pap, kántor, szerzetes, apáca, papnő, stb lenne az országban?

Ez marhaság. Még annál is nagyobb baromság, mint amit az egyházak a híveik számáról állítanak.

Doktor Kotász 2012.02.21. 10:02:06

@triarius: "A "csuhások" között nincsen "sok" pedofil. Valamennyi van, mondjuk 0.01%. Az is sok, de semmivel nem több, mint amennyi a buddhista egyházban, vagy mint amennyi pl. a tanárok között."

Mint kiderült, 10%-a volt pedofil a romkat egyházban. Azokban az országokban, ahol kitört a botrány.

Egyébként meg 40%-ban voltak buzik egymás között.
Degenerált banda a katolikus egyház. A vezetőjük a pápa, betiltatná a gumióvszert, közben meg egymást kúrják seggbe a papok a kolostorban, és molesztálják az árvaházi gyerekeket.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.02.21. 10:02:41

@kb. kognitív disszonancia:
Figyeld meg, ha meg vagy keresztelve, akkor mikor támogatásért fordul az államhoz az egyház, te is a tagja vagy, amikor véleményt nyilvánítasz ugyanerről az egyházról, akkor kintről ne ugass bele a dolgukba...

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.02.21. 10:04:17

@triarius:
A pedofil papokkal kapcsolatban nem az a fő baj, hogy előfordul ilyen, hanem az, hogy mindig igyekeznek eltussolni ezeket az ügyeket.

csárli hárper 2012.02.21. 10:05:54

vallás....amikor az első csaló találkozott az első ostobával.

The_Goat 2012.02.21. 10:16:26

NINCS VALLÁSSZABADSÁG VALLÁSTÓL VALÓ SZABADSÁG NÉLKÜL.

A Keresztény értékrendnek meg semmi köze a kereszténységhez, az már létezett előtte is (lásd pl. Konfuciusz)

A szekuláris humanizmus is vallja az ún. keresztény értékeket a dogmatikus körítés nélkül.

LAVÓRVAGÁNY 2012.02.21. 10:26:28

Nem értem, miért tépi a száját mindenki. Függetlenül attól, hogy szcientológiához, vagy a kaotikus egyházhoz húz a szíve, mindenki picsog, holott én sem adnék több támogatást ezeknek. Főleg az utóbbinak. Adjanak el pár húsztonnás aranykeresztet, máris lesz pénz, ha esetleg a betanított birkáktól összekunyerált ilyenolyan adományokból ne volna.
Ezek az ufók meg húzzanak el a retekbe, senki nem kér belőlük.

comes 2012.02.21. 10:30:27

@Doktor Kotász:
Kedves Doktor Kotász!

Honnan tudod, hogy "degenerált banda a katolikus egyház"? Más egyházakról is van véleményed, vagy ott ilyesmi nem fordul elő? És a civil tanári (tanítói) karban talán ilyesmi egyáltalán nem fordul elő?

sulcus (törölt) 2012.02.21. 10:31:16

Itt egyszerűen arról van szó,hogy a"történelmi"egyházak nem engedik az újabb csalókat a húsosfazékhoz,beindult a konkurencia harc az egyház maffiák között a buta,elkeseredett,gyenge,sajátmagukban nem hívő emberek lehúzásában!

triarius 2012.02.21. 10:33:11

@Zabalint: Mindig igyekeznek eltussolni? Akkor nézd már meg, mennyi kártérítést fizetett ki ez ügyben a katolikus egyház, aztán meg azt is, hogy mennyit fizettek a buddhisták és mennyit a zsidók. Meg aztán van egy olyan dolog is, hogy megjelentek a hiénák, akik kártérítésre vágynak alap nélkül (főleg Amerikában sport az ilyesmi). Vannak olyan hitközségek, ahol ez ellen úgy védekeznek, hogy a pap soha nem maradhat kettesben senkivel, hanem mindig ott van legalább még egy személy. Ami persze rombolja az intimitást, de nincs más megoldás, mert gyorsan elindítják a pert, ha nem vigyáz az ember.

miro1 2012.02.21. 10:34:32

@kb. kognitív disszonancia: Keresztelő ingyenes...
@Zabalint: és a pedofil rabbik?32 évet kapott egy pedofil rabbi
Börtönbüntetésre ítéltek hétfőn New Yorkban egy rabbit, aki többször is molesztált egy 16 éves fiút - közölte a brooklyni ügyészség. Harminckét évet kapott.

Az 59 éves Baruch Lebovits rabbit március elején találták bűnösnek. A vád szerint 2004 és 2005 során nyolc alkalommal molesztált egy akkor 16 éves fiút.
A rabbi legkorábban 10 év és 9 hónap büntetés letöltése után kérheti szabadlábra helyezését. A brooklyni rabbi ellen két további pedofil ügyben is vádat emeltek.
(MTI)

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Ez nem igaz, bár a bűn minden fajtáját elítélem, de vannak frekventáltabb helyek is a problémában:

Miközben Németországban hetek óta szinte nap mint nap elsősorban katolikus iskolákban, illetve más egyházi intézményekben fiatalokkal szemben elkövetett szexuális bűncselekményeket tárnak fel, hétfői sajtóértesülések szerint az ország különböző sportegyesületei ugyancsak melegágyát jelentik a szexuális visszaéléseknek.
A Frankfurter Allgemeine Zeitung szerint a sport különös vonzerőt jelent a szexuális bűnözők számára, és az elkövetett bűncselekmények száma jóval magasabb, mint gondolták. Az áldozatok azonban a leggyakrabban magukra maradnak, az egyesületekben, illetve a szövetségekben a feltáró tevékenység rendkívül hiányos.
Az egyházi intézményekben elkövetett szexuális visszaélések napvilágra kerülésével párhuzamosan a társadalmi élet több más területe is górcső alá került. A konzervatív napilap által idézett szakértők szerint így nyert megerősítést, hogy a sport területén a szexuális bűncselekmények száma minden valószínűség szerint jócskán meghaladja az egyházi visszaélések számát, ezzel kapcsolatban azonban pontos adatok nem állnak rendelkezésre. Az összlakosságot tekintve ugyanakkor a megfelelő vizsgálatok rávilágítottak arra, hogy Németországban minden negyedik 18 év alatti lányt és minden tizenegyedik, ugyancsak 18 évnél fiatalabb fiút szexuálisan molesztálnak. A német szövetségi bűnügyi hivatal az elmúlt évben hivatalosan 16 ezer ilyen szexuális bűncselekményt regisztrált, a szakértők szerint az ilyen jellegű, ténylegesen elkövetett bűncselekmények száma ugyanakkor csaknem 300 ezerre rúg. Mindennek kapcsán a szakértők rámutattak: az országban 27 milliót tesz ki a különböző sportegyesületek tagjainak száma, és ebből 5 millió a 14 év alatti gyermek. A sport pedig különösen "csábító" a pedofil bűnözők számára.
Mindezt a többi között az magyarázza, hogy a különféle sportágakban gyakran túl közeliek a testi érintkezések, nem is beszélve a közös utazásokról, illetve edzőtáborokról. A tettesek egyharmada ugyanakkor szintén 18 év alatti fiatalkorú.
Az újság szerint a sport területén a szexuális erőszak minden formája előfordul. A teljesítménysport területén mindezt még az erőszak egy különleges formája egészíti ki, ezt pedig a megalázó edzési módszerek jelentik. Így az elmúlt években Németországban gyakran fordult elő, hogy edzők különösen sportoló lányokat, illetve nőket totális függő helyzetbe kényszerítették.
A sportegyesületekben ugyanakkor még erősebb az eltussolási szándék, mint az egyházi intézetekben - írta a lap, amely mindezt több példával támasztotta alá. Utalt ugyanakkor arra, hogy vannak pozitív kivételek is, megemlítve az észak-rajna-vesztfáliai tartományi sportszövetséget, a Német Olimpiai Sportszövetséget, továbbá a Német Labdarúgó Szövetséget. Ezek a szövetségek élen járnak az erőszak és a diszkrimináció elleni kampányban - fogalmazott a lap, hangsúlyozva ugyanakkor, hogy a szexuális visszaélések feltárására irányuló készség a sport területén általánosságban rendkívül csekély.
(mti)

triarius 2012.02.21. 10:35:27

@The_Goat: Semmni köze? SEMMI?
Ez azért igen meredek megállapítás.

A keresztény értékrend alapja, hogy Jézus Krisztus áldozata minden embert megváltott. Erről azért meredek lenne azt mondani, hogy

1. Semmi köze ne lenne a kereszténységhez
2. Más formában, vallás nélkül is megvolna.

miro1 2012.02.21. 10:36:15

@LAVÓRVAGÁNY: Szerintem se kell, csak adják vissza azokat a javakat amit a kommunisták elvettek tőle...

triarius 2012.02.21. 10:37:44

@Doktor Kotász: Az a marhaság, amit te írsz.
Összekevered az egyház tagjait az egyház alkalmazásában álló személyekkel.

Az egyháznak az a tagja, aki belépett az egyházba. Ez többnyire megkereszteléssel, vagy más szertartással történik. Soha, de soha nem jelenti az egyháza tagja azokat a személyeket, akik az egyház alkalmazásában állnak.

triarius 2012.02.21. 10:39:18

@LAVÓRVAGÁNY: Én meg azt nem értem, milyen alapon támogatják a BKV-t állami pénzből, vagyis az én adómból? Semmi közöm a BKV-hoz, tőlem aztán csődbe mehet, vagy aki utazni akar rajta, az adja el a családi ezüstöt, aztán fizesse ki abból a költségét. Tiltakozom!

sulcus (törölt) 2012.02.21. 10:47:17

@triarius:" A keresztény értékrend alapja, hogy Jézus Krisztus áldozata minden embert megváltott."

Forrás?! Valóság alap?!
Egy szerző nélküli könyvön kívül amit bármikor írhattak és az a címe,hogy Biblia!

triarius 2012.02.21. 10:55:37

@Dr sulcus: Nézzél utána nyugodtan. Nincs keresztény értékrend Jézus Krisztus nélkül. Ezért értelmetlen vallás nélküli keresztény értékrendről beszélni (attól természetesen a keresztény értékrendből sok minden átkerült a szekuláris értékrendbe).

A Bibliával kapcsolatban azért a "bármikor" szó igen erős túlzás. Nagyon komoly forráskutatások vannak a Biblára vonatkozóan. De ha te nem hiszel benne, a te dolgod. Abban hiszel, amiben akarsz.

triarius 2012.02.21. 10:56:48

@miro1: Na ez a lényeg. Hogy mi a polkorrekt, és mi nem.

Csuhás pedofil = polkorrekt
Kaftános pedofil = nem polkorrekt.
Buddhista pedofil = nem polkorrekt.

Lásd még kettős mérce.

sulcus (törölt) 2012.02.21. 10:58:42

@triarius: "A Bibliával kapcsolatban azért a "bármikor" szó igen erős túlzás. Nagyon komoly forráskutatások vannak a Biblára vonatkozóan."

Az egyházak részéről,nem kicsit egyoldalúan.

triarius 2012.02.21. 11:00:25

@Dr sulcus: De ha nem hiszel nekem, itt egy idézet egy keresztény filozófustól:

>A keresztény erkölcs alapja az az ember, aki >megtért, megigazult módon Istentõl várja a >jóra vezetõ útmutatást.

Elég meredek lenne azt mondani, hogy ennek nincs köze a valláshoz, vagy hogy ezt mondta már Konfuciusz is...

triarius 2012.02.21. 11:01:20

@Dr sulcus: Dehogy is. Ugyan már. Egy nagy csomó kifejezetten ateista és antiklerikális kutató is foglalkozott a Bibliával, kifejezetten azért, hogy cáfolja. Mérsékelt eredménnyel.

triarius 2012.02.21. 11:10:07

@LAVÓRVAGÁNY: Hát, izé. Először is semmiféle húsztonnás aranykereszt nincsen. Másodszor érdemleges aranykincseik csak a katolikusoknak vannak, ők pedig az összes hívő kb. 60%-át adják. Mondjuk a reformátusoknak semmiféle kincsük nincsen. Harmadszor ezeket a kincseket nem lehet eladni, mert nemzeti műemlékek, muzeális tárgyak. Negyedszer annakidején a szovjetek frankón eladták a orosz orthodox egyház műkincseit - aztán ma se kincs, se szovjethatalom. Szóval nem érdemes ilyeneket irkálni.

(त्वष्टृ) (törölt) 2012.02.21. 11:57:06

@Dr. csárli hárper: "vallás....amikor az első csaló találkozott az első ostobával."

Ha tényleg doktor vagy tudhatnád, hogy a vallást nem szabad összekeverni az egyházzal.
Csak hogy tudd, mit beszélsz.

csárli hárper 2012.02.21. 12:01:51

@(त्वष्टृ): egyház....amikor az első csaló találkozott az első ostobával.
így megfelel?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.02.21. 12:09:10

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Te beszélsz, te alávaló, aki még az avatarját is lopta? Tolvaj vagy.

Pirx 2012.02.21. 12:38:36

@triarius: State religions are official or government-sanctioned establishments of a religion, but neither does the state need be under the control of the church (as in a theocracy), nor is the state-sanctioned church necessarily under the control of the state.
Ezt miért felejtetted ki?
De hagyjuk. Ez nem erről szól!

Ammonia73 2012.02.21. 14:09:38

és megint...:X
Mindig ez van, amikor megjelenik egy poszt az index blogajánlójában...jönnek a népek és idekeverik a buddhistákat, katolikusokat, az inkvizíciót, a pedofil papokat és egyebek.
Ez a blog itt a szcientológiával foglalkozik...és miről szól a legtöbb hozzászólás? A egyéb egyházak (nem mintha a szcientológia annak nevezhetné magát) visszaéléseiről és erényeiről.

mim 2012.02.21. 14:41:13

@Ammónia73: Mert azokat ismerik, vagy vélik ismerni. Aztán egy gyors általánosítás és akkor akár át is vezethető a téma arra, amiről könnyebb okoskodni.

Hogy témában maradjak:
A szcientológiát azért is támadják, mert titkosszolgálati eszközökkel és módszerekkel él. Mivel eleve egy erősen megkérdőjelezhető alapokra épülő és módszertanú szervezetről van szó, amely mindig is a legitimitás mezsdjéén tevékenykedett, simán hihető egy a topik által feltételezett akció. Legalábbis számomra.

sulcus (törölt) 2012.02.21. 15:25:43

@mim: "A szcientológiát azért is támadják, mert titkosszolgálati eszközökkel és módszerekkel él."
Azt még kifelejtetted,hogy urándúsítást,és atomkísérleteket folytat!
Berosálok az ilyen jól értesültektől!
Na így kell a semmiből,nagyot teremteni;meg reklámot csinálni!
A muzulmán egyház meg terrorista kiképzéssel foglalkozik.

mim 2012.02.21. 16:01:21

@Dr sulcus: Hogyan jutottál el titkosszolálati eszközöktől idáig? Tudod mit takar egyáltalán? Miért erőlködsz, hogy más vallást valahogy belekeverj? Csak nem szcientológus vagy?
Röviden: WTF?

sulcus (törölt) 2012.02.21. 16:17:15

@mim: Hát hogy a faszba ne!
Neked is vannak titkos szolgálati eszközeid,hogy ilyen hamar "rájöttél"?!

mim 2012.02.21. 17:08:35

@Dr sulcus: Lám-lám! Szóval nem tudod. További kellemes dühöngést :D

sulcus (törölt) 2012.02.21. 17:42:58

@mim: Te még azt is látod,hogy dühöngök?
Szuprmen nem rokonod?

Dr. A. Nordenholz 2012.02.21. 17:55:19

Ha vallást alapítanak, az a gond, ha Kft-t, akkor meg az.

Jurát így belekeverni meg ezeket a dolgokat leírni róla szerintem személyiségi jogok megsértése és bunkóság is.

Arra nem gondolt tisztelt Bonyai úr, hogy ha Jura nyíltan kiállna az egyház ellen, akkor kinyílvánítanák és soha nem láthatná többet a gyermekeit?

Ez a blog a butaság és a gyűlöletbeszéd szócsövévé vált.

mim 2012.02.21. 19:22:36

@Dr sulcus: Hát a szöveged pontosan ezt mutatja. Cinizmusnak túl erőltetett volt. Az egész produkciód.

sulcus (törölt) 2012.02.21. 22:03:19

@mim: Szerintem,ha visszaolvasod amit írtál,te is értelmetlennek találod.
Sebaj látom nem vagy túl okos ember,megbocsájtható!

keng 2012.02.21. 22:04:55

" taktikai okokból lenne hindu", hát ez nagyon jól hangzik :-)

Ammonia73 2012.02.21. 22:15:22

@Muster Mark: "Láttam a Veith Katit minap. Szembejött az utcán. Kifejezetten idegesnek tűnt..." - ez miben nyilvánult meg? Rángatózott és forgatta a szemét? :D:D:D

bot23 2012.02.22. 00:00:15

Feladtam!!!A hétvégén megint óriási vitánk volt szci. gyermekemmel, és hiába a tények, az ész érvek semmi nem gyózi meg!
Gondolom, hogy a szci oldal erősebb, jobb a ráhatásuk!! KFT. vagy egyház szinte mindegy, majd a tagok többet adakoznak és emelt díjas tanfolyamokon vehetnek részt. Az a nyomorult egyház meg nem akar bedölni. A fent nevezett úr, akiről a cikk szól, volt vagy jelenleg is szci. nem titok, hogy mit csinált? Csináljuk neki a reklámot!

Reformer 2012.02.22. 09:41:56

@Dr. A. Nordenholz: az a bajom ezzel a cégalapítással, hogy nem tisztességes. Egyrészt nem tisztességes elhallgatni az egyik kulcsember hátterét. Egyrészt az emberi jogokat lábbal tipró szervezeteknél dolgozott, másrészt nem mondott igazat, tehát egyből egy komoly hitelességi deficittel indul. A másik pedig, hogy valószínűleg egyáltalán nem a vallásszabadság, mint eszme fontos, hanem az adómentesség és az állam lehúzása. Ezt meg képmutatásnak nevezik. Juráról csak az interneten nyilvánosan elérhető információkat osztottam meg, a családjáról pld. semmit nem írtam.

Ammonia73 2012.02.22. 09:53:54

@bot23: "Feladtam" - ezt még sokszor fogod érezni...de aztán megint nekifutsz, újra és újra. Az eredmény pedig mindig sajnos ugyanaz lesz amíg ugyanúgy csinálod. Tényleg nehéz, de meg kell próbálni máshogy...egyszer csak megmozdítasz valamit benne...

Ammonia73 2012.02.22. 09:58:25

@Reformer: egyébként szerinted mit tudnak elérni ezzel a cuccal? Kaphatnak adómentességet talán? Mert nem úgy tűnik, hogy bármire is jó lenne ez a Kft.
"A cég adományokból szándékozik fenntartani önmagát" - nem tudom elképzelni, hogy normális ember felajánlana nekik, a szcientológusok meg kb. 1000-en vannak az országban. Szóval szerintem ez egyszerűen csődbemegy és kész. Szerinted?

Dr. A. Nordenholz 2012.02.22. 15:56:23

@Reformer:

"Egyrészt nem tisztességes elhallgatni az egyik kulcsember hátterét."

Szerintem már nincs köze az egyházhoz, ha nem hírdeti magáról. Azok közül, akik kiugranak, sokan fordulnak pl. a tibeti buddhizmus felé. A hinduizmus is belefér.

Az, hogy Jurának nem a vallásszabadság a fontos, vádaskodás, mielőtt kiderítettél volna bármit is ezzel kapcsolatban. Ez szerintem nem helyes.

Kft. eleve nem lehet adómentes. És az 1%-ra sem tarthat igényt. Megértem, hogy nem tűnik szimpatikusnak a Kft alapítás, de ha belegondolsz, te jobban jársz, mintha alapítványt hoztak volna létre és kérik az 1%-ot.

A vallásszabadsággal mint fogalommal semmi gond, amíg demokráciában élünk. Azokkal van gond, akik ezzel visszaélnek.

Scn.Hun 2012.02.22. 18:05:46

@Dr. A. Nordenholz: "Szerintem már nincs köze az egyházhoz, ha nem hírdeti magáról."

Persze, hogy nem hírdeti magáról, hogy szcientológus. Épp az a cél, hogy egy sokkal elismertebb keleti vallás által létrehezott kezdeményezésnek tünjön fel.

Nos a WISE-ban dolgozók mind Sea org tagok. Az WISE jelenlegi saját honlapja szerint is Jura Nanuk ott dolgozik, tehát nemcsak, hogy szcientológus aki megjárta a Sea Orgott, hanem most is a szcientológia legbelső szerzetes rendjének tagja.
wisecentraleurope.org/kapcsolat

Persze más oldalról is meg lehet közelíteni a dolgot. Pld. megnéztem, hogy ki is regisztrálta a Central-European Religious Freedom Institute Nonprofit Kft. honlapját ami a cerf-institute.org/

www.whois.net/whois/cerf-institute.org
A domaint 2011. december 2-én nem meglepően Jura Nanuk regisztrálta, és persze azon sem csodálkozom különösebben, hogy címként az 1031, Budapest, Nánási ut 1/c van megadva, ami a WISE Budapesti címe.

Szóval próbálják a szcientológus kapcsolatát eltitkolni, de nagyon nem sikerült. Kíváncsi vagyok, meddig hagyják ezek után fent a WISE honlapján a nevét.

Egyébként a Sun Myung Moon féle Egyesítő Egyház és a szcientológusok máskor is szövetkeztek ezen cél érdekében. Lásd "Foundation for Religious Freedom" (eredetileg "Cult Awareness Network")

Dr. A. Nordenholz 2012.02.22. 18:51:28

Így már pontosabb. Ezeknek a dolgoknak nem jártam utána.
Na, ezek után nem csodálkozok, ha vannak, akik be akarják tiltani úgy, ahogy van:)

Scn.Hun 2012.02.22. 23:01:11

@Dr. A. Nordenholz: "Na, ezek után nem csodálkozok, ha vannak, akik be akarják tiltani úgy, ahogy van:)"
Még egy érdekesség, ahogy Reformer is írta, hogy Jura Nanuk volt a budapesti OSA azaz Különleges Ügyek Irodájának vezetője, aki természetesen csak Sea Org tag lehet. Az OSA többek között a hírszerzéssel, jogi ügyekkel, az szcn "egyházat" ért külső támadásokkal, az "egyház" széleskörű elismertetésével és a szcientológia és más szervezetek közti kapcsolat kiépítésével és ápolásával foglalkozik. Az OSA (korábban Guardian Office-nak hívták) számtalanszor bebizonyította, hogy milyen nagyszerűen tudja beépíteni ügynökeit stratégiailag fontos helyekre. Persze attól sem riadtak vissza, hogy szükség esetén hazudjanak, vagy iratokat hamisítsanak. Mivel a szcientológiában mindenre van elméleti és gyakorlati képzés, erre is van. Az egyik felsőszintű titkos kiképzési gyakorlat neve "Hírszerző Specialista Kiképzési Gyakorlat TR-L", ahol az L az angol lie azaz hazugság szót jelöli.
A gyakorlat első részében a tanuló begyakorolja, hogy meggyőzően és hatékonyan tudjon hazugságot kijelenteni. A második részben a tréner megpróbálja a tanulót akinek hazudni kell beugratni, összezavarni, kihozni a sodrából vagy ellentmondásba keverni. A gyakorlat akkor sikeres, ha a tanuló bármilyen körülmény ellenére sikeresen, hihetően és meggyőzően tud hazudni.
johanw.home.xs4all.nl/CoS/tr-l.txt

Scn.Hun 2012.02.23. 19:40:24

Kicsit jobban utánajártam Jura Nanuknak és nagyon úgy tűnik, hogy ez egy évek alatt az OSA által szépen felépített hadművelet.

2009-ben Jura regisztrált a facebookra, de egész 2011-ig nem foglalkozott vele.

2011. február 17-én szcientológusok garmadája gratulál a születésnapjához.

2011. február 18-án Megjelenik Juran könyve: A SMALL BOOK ON HINDUISM issuu.com/jurananuk/docs/a_small_book_on_hinduism
Érdekes módon Swami Brahmaputra 2011. február 7-én tette fel az internetre a hamarosan megjelenő könyvének ismertetőjét: swamibrahmaputra.wordpress.com/author/swamibrahmaputra/
aminek szintén A Small Book on Hinduism a címe. Micsoda véletlen és még a fejezetek címei is azonosak.
Juran teljes könyve online olvasható. A könyv minden oldalán szerepel a következő: "A SMALL BOOK On Hinduism by Jura Nanuk", kivéve a 85. oldalon, ahol ez szerepel: "A SMALL BOOK On Hinduism by Swami Brahmaputra", ajjjjjajjj valaki ezért még nagy bajba kerülhet.

2011. márciusában került szóba az új egyházi törvény hivatalosan, de ezt az OSA, mint hírszerzésben nagyon jártas, már régen tudhatta.

2011. június 6-án Jura két szanszkrit szó írt az egyik bejegyzésébe: "Vasudhaiva Kutumbakam" azaz "Az egész világ egy nagy család".

2011. július, lájkolta a HARE KRISHNA-ISKCON-t és Hinduism-ot.

2011. július, megváltoztatta a következőket: Lakóhely és Rólam.

Scn.Hun 2012.02.23. 19:41:24

@Scn.Hun: Folytatás:
2011. július 30-án megosztja a CENTRAL-EUROPEAN RELIGIOUS FREEDOM INSTITUTE honlapjának linkjét. cerfi.wordpress.com

Ettől kezdve minden vallásos oldalra linkel, megoszt, lájkol stb. Mindenhol terjeszti a cerfi.wordpress.com-ot. Feltesz a facebook oldalára egy csomó Hinduizmussal kapcsolatos képet.

2011. december 2-án Jura regisztrálja a cerf-institute.org domaint, de elköveti azt a hibát, hogy a Budapest, Nánási út 1/c. címet adja meg, ami megegyezik a Magyarországi Szcientológia Egyház, az OTL és a WISE címével is.

2011. december 4-én Megjelenik Juran könyvének második javított kiadása. A SMALL BOOK ON HINDUISM issuu.com/cerf-institute/docs/smallbook
Itt már nem szerepel Swami Brahmaputra íróként egyik lap tetején sem.

2011. december 17-én Jura megkapja az Egyesítő Egyház Béke Nagykövete Oklevelet (Ambassador for Peace)

2012. január 20-án Jura megkapja a Védikus Nagykövet Oklevelét (Vedic Ambassador) a Véda Barátok Szövetségétől (Vedic Friends Association)
www.vedicfriends.org/how_to_join_the_VFA.htm
Ehhez az oklevélhez el kell olvasni Stephen Knapp A Dharma Ereje (The Power of the Dharma) c. 170 oldalas könyvet, majd válaszolni egy (az író szerint nagyon egyszerű) teszt kérdéseire. www.stephen-knapp.com/vedic_ambassador_study_course.htm
www.stephen-knapp.com/power_of_the_dharma.htm

2012. február 17-én szcientológusok garmadája gratulál a születésnapjához, köztük Tóth Imre a WISE vezetője.

Érdekes megnézni, hogy kik lájkolják Jura posztolgatásait és kik gratulálnak a születésnapjára. A legtöbben a szcientológia legbelső magjába tartoznak.

Scn.Hun 2012.02.23. 19:42:49

@Scn.Hun: Folytatás 2:
Van tehát 3 szereplőnk akik nagyon szövevényesen kapcsolódnak egymáshoz:
Jura Nanuk www.facebook.com/jura.nanuk
Swami Brahmaputra www.facebook.com/profile.php?id=100001856513633
Stephen Knapp www.facebook.com/profile.php?id=637327194

Mindhárman egymás ismerősei a facebook-on. Jura Nanuk azt írja könyvének az elején, hogy a könyv egy részét Stephen Knapp írta és az ő engedélyével vette azt a részt át. Swami Brahmaputra pedig már Juran Nanuk előtt megírta ugyanezt a könyvet.
Swami Brahmaputra lehetne akár Jura Nanuk is, mivel mindketten Budapesten laknak a facebook szerint, de azért ezt nem hiszem.
Swami Brahmaputra email címe: thefirstreligion@ymail.com
Van neki egy weboldala is, ahol az Ugráló Jóga Alapítójának mondja magát. firstreligion.wordpress.com/jumping-yoga/
Ez viccnek tűnik, de a weboldal címében és az email címében is szerepelnek a "First Religion" szavak. Mindenki döntse el maga.

Dr. A. Nordenholz 2012.02.25. 22:25:48

Swami Brahmaputra eltűnt a Facebookról !!!

Ez az ugráló jóga meg micsoda idiótaság!

Ez a szöveg is az (bemásolom, mielőtt eltűnik ez is :)

"JUMPING YOGA is not trademark or service mark. It is not copyrighted. You are free to use it, promote it, preach it, make millions with it if you wish. But remember and never forget that it was founded on Facebook by Swami Brahmaputra on December 9, 2010 and mention that fact to anybody to whom you will promote it. Do not omit this step as it is important part of initiation into this form of Yoga."

Ez a magát Swáminak nevező idióta is szcientologista. Erre az oldalra becsempészett egy szkí videót:
firstreligion.wordpress.com/2010/11/28/religious-influence-in-society/

Ezek nagyon alattomosan, trójai falóként próbálnak beépülni nemcsak a társadalomba, a vallásokba is. Múltkor egy hírdetésre kattintottam, és egy olyan emberi jogi oldalon találtam magamat, ahol csak ezek a videók voltak fennt, de semmi információ arról, hogy a szcintologisták lennének a háttérben.

Scn.Hun 2012.02.27. 14:41:42

@Dr. A. Nordenholz: "Swami Brahmaputra eltűnt a Facebookról !!!"

Az OSA tovább dolgozik az ügyön. Most már az a link sem működik, ahol Swami Brahmaputra bejelentette, hogy hamarosan megjelenik az új könyve:
swamibrahmaputra.wordpress.com/author/swamibrahmaputra/
Ezt az üzenetet kapom:
"swamibrahmaputra.wordpress.com/ is marked private by its owner. If you were invited to view this site, please log in below."
A blog privát lett, csak meghívottak láthatják az oldalt. Valakinek nincs kedve kipróbálni?

Az OSA-nak még a következő dolgokat kell minél előbb végrehajtani:
- Eltünteni a A Small Book on Hinduism c. könyv első kiadását, ahol még szerepel Swami Brahmaputra neve.
- Újraregisztrálni a cerf-institute.org -ot más lakcímmel
- Eltünteni Juran Naruk facebookos oldaláról az ismertebb scientológusok kommentjeit és lájkjait.
- Eltüntetni azokat a bejegyzéseket, emaileket (CCHR,OSA,WISE) amiket Jura még akkor írt, mikor hivatalosan is szcientológus volt.

Szóval van még mit csinálni, hajrá. OSA START!!!
süti beállítások módosítása