Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Minden erkölcsi igényt kielégítő Ideális Nő

2011. június 11. - Reformer

A PR mesterei ismét akcióba lendültek.

Hamarosan riportkönyv jelenik meg "Weith Katalin - Hiszek az Emberben" címmel a Magyarországi Szcientológia (már nem sokáig) Egyház elnökével.

Íme az emberhit nagyasszonyának jellemzése a kiadó blogján:

"Weith Katalin, akit mikor személyesen megismerünk, mosolya és esztétikai látványa azonnal lenyűgözi környezetét. Pár perc, pár gondolat, és olyan emberi értékek kerülnek a felszínre, amelyek után az ember minden erkölcsi igényt kielégítve érzi úgy, hogy ilyen az Ideális Nő.

Mindezt túlszárnyalva, életútja, munkássága bizonyítja különleges emberi értékeit. A vele való beszélgetés olyan iránymutatás minden ember számára, mely nélkülözhetetlen az élet és világnézetünk számtalan területén." /Zelina György/

Három kérdőjel és három angol szó jut erről eszembe, amit WTF-nek szoktak rövidíteni. 

Nehéz elhinni, hogy valaki komolyan azt hiszi, ezzel javíthat az egyház megítélésén és elfogadottságán.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr342975726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ammonia73 2011.06.12. 00:33:46

:D ezek hülyék...:D

Egyébként meg...hát én nem tudom, Ti hogy vagytok vele fiúk, de az én hátam egyenesen borsódzik ennek a nőnek a mosolyától és esztétikai látványától...brrrrrr..és szerintem nem az lehet a baj, hogy nő vagyok...hanem az, hogy egyenesen ijesztő szegény :D

Ammonia73 2011.06.12. 00:55:49

"Weith Katalin, akit mikor személyesen megismerünk, mosolya és esztétikai látványa azonnal lenyűgözi környezetét."

Ez meg milyen mondat? :O Értem én, hogy ő az író, de mégis...ennek a mondatnak semmi értelme...:X

antiszci17 2011.06.12. 00:57:48

Gondolom lrh szellemében íródott. Mesélik, hogy hosszan tudott beszélni anélkül, hogy egy épkézláb mondatot alkotott volna.

sharvere 2011.06.12. 02:21:19

Még a szeme sem áll jól! -és komolyan, nézd meg!

silversurfer 2011.06.12. 07:08:47

@Ammónia73: mert volna mást írni... ez egy PR-könyv, ezért nem lényege objektíve bemutatni valamit, hanem hogy eladja tárgyát, legyen az bármilyen... :)
Ha már kérdezted... úgy 6 jäger kéne hozzá asszem (inkább nem próbálom meg:))

Jane Smith 2011.06.13. 06:40:56

"esztétikai látvány" XDXDXDXD De gáz!

Volverine 2011.06.15. 10:32:52

Ki ez a Zelina György? Szerintem teljesen bele van zúgva a Weith Katiba. Ez egy objektív könyv a témáról? Szerintetek milyen az ideális nő? Nekem nem a Kati jutna először az eszembe...

Volverine 2011.06.15. 10:38:47

Úgy látom ez a fazon könyvet írt a Soós Zoltánról és Dévényi Lászlóról is. Ő a hivatalos szci életrajz szerző? Ki veszi ezeket a könyveket? A tagok?

Ammonia73 2011.06.15. 11:35:39

Újabb könyv a szcientológia titkairól:
www.amazon.com/Inside-Scientology-Americas-Secretive-Religion/dp/0618883029
Ötletes a borítója :)

...ezek itthon biztosan úgy döntöttek, hogy ellenírnak annak a sok külföldön megjelenő szciellenes könyvnek és rövid időn belül az összes vezető tagról kiadnak egy dicshimnuszt :D

Yarner · http://androlib.blog.hu 2011.06.15. 11:58:40

Atyaúristen. Zelina Györgyöt azonnal beiratni egy alapfokú magyar nyelvtanfolyamra.

A nőt még nem láttam, de azak után feltétlenül ráguglizok az "esztétikai látványára" :-)

Amelie Poulain 2011.06.15. 12:23:03

Szerintem szép nő - az én női szememmel. És megnézném, hogy hány magyar nő néz ki így ennyi évesen... Csinos, igényes és nincs elhízva.

Amúgy 5 diplomája van... mellesleg.

antiszci17 2011.06.15. 12:49:49

@Amelie Poulain: Attól még nem lesz szimpatikusabb. Amúgy senki sem állította, hogy buta vagy műveletlen, de sajnos nem a diploma teszi az embert. Nekem elhiheted, nekem is van kettő :-))) Szerintem sem csúnya egyébként, de van valami a tekintetében ami unszimpatikussá teszi, elrontja az arc harmóniáját.

ubk 2011.06.15. 17:08:10

Ha már könyvek: két helyen is láttam a héten (Fény utcai piac, meg XI kerületben, az Építész utcánál), hogy nagy poszteren hírdetik a szent könyvöket, a Dianetikát. Ez most az új reklámkapmpányuk? :-(

antiszci17 2011.06.15. 17:16:11

@ubk: itt nálunk is van egy hatalmas dianetikás plakát, minden nap elmegyek mellette :-((

Jane Smith 2011.06.15. 19:41:36

Nálunk pedig van egy dianetikás hirdetés - nem plakát - kitéve a városháza elé, pedig a városból állítólag kitiltották a szciket, előző topikban meg is említették.
Persze a papíron nem szerepel a szcientológia szó... tulajdonképpen cska annyi van rajta kurwanagybetűkkel, hogy DIANETIKA. Egy sima fehér lapon.

Mintha ez meggyőzne bárkit is.

antiszci17 2011.06.16. 20:08:56

Ezt küldözgetik egymásnak a szektások:

Máté-Tóth András és Nagy Gábor Dániel könyvét Bögre Zsuzsa szociológia mutatja be. A L'Harmattan kiadó által megjelentetett könyv 20%-os kedvezménnyel a helyszínen megvásárolható.

Idő
2011. június 23. · 16:00 - 17:30
Helyszín
Kossuth Klub
Múzeum utca
Budapest (Budapest, Hungary)

Ebből is látható miről szól :-)))

Ammonia73 2011.06.17. 07:33:29

"Bögre Zsuzsa szociológia mutatja be."
:D...nem rossz.

antiszci17 2011.06.17. 10:58:39

Másoltam, ártatlan vagyok!!!!!!

A szerelő 2011.06.30. 12:28:33

brandingcoach.hu/-n van a csaj, de említés szintjén sincs a szci. Viszont nem egy szerény valaki lehet, a pixelhuszár (ez mi ez?) oldalról így ajánlják: "...hazánk egyik legfelkészültebb tréneréhez." vagy az oldaláról ilyen idézet: "„Láttam egy angyalt a márványban, és addig faragtam a követ, amíg ki nem szabadult.”(Michelangelo)"
Amúgy 1-2 jól fotosopplt képen tényleg jól néz ki, de ideális nőnek vicc :) Főzni, takarítani tud-e? :) Gyurinak egyszerűen csak farkalhatnéka van :)

béla 23 2011.06.30. 22:46:23

Én is ismerek személyesen egy ilyen ideális hölgyet közvetlen közelről, és vakon megy a tanfolyamokra,minden szabad idejét ott tölti. Közben meg elcseszi vele az egész fiatalságát.

Könyvbirodalom · http://konyvbirodalom.blog.hu/ 2011.09.06. 15:56:18

Én ismerem ezt a Zelina nevű khm... f*szt, és nála nyomorékabb emberrel nem nagyon volt balszerencsém "kommunikálni".

Ne haragudjatok a kirohanásomért. :-) Szerintem a Szcientológia Egyház sem fog vele dolgozni, amint kiderül, mennyire féreg a pasas. Ha azóta már ki nem derült a dolog, ki tudja?

Tán az sem véletlen, hogy már megszűnt a fent belinkelt andalúz kiadós weboldal...

C1CA 2015.06.05. 18:08:49

Zelina György egy szimpla csaló. A kiadó felszámolás alatt van, miközben előlegeket vett fel kiadandó kötetekre, vagyis kicsalt pénzeket, egyszerű szerencsétlen kisiparosoktól. Azok soha nem látják sem a beígért könyveket, sem a pénzüket. Közben arra hívatkozik, hogy ő pszichiátriai kezelés alatt áll. Hogy rohadjon meg a tenyérbemászó, ronda, hazug hernyó ott ahol van.
süti beállítások módosítása