Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Emberkereskedelem a Szcientológia Egyházban - már nyomoz az FBI

2011. február 07. - Reformer

A hír

Megkepő dolog derült ki tegnap.

Először is, The New Yorker-ben egy 26 oldalas tényfeltáró írás jelent meg az egyházról, elsősorban Paul Haggis, hollywoodi rendező és forgatókönyvíró (mindkét minőségében kapott Oscar-díjat; ld. itt és itt) történetén keresztül bemutatva a szcientológia viselt dolgait. Ezt majd egy tényfeltáró könyv is fogja követni. Az írás szerzője Lawrence Wright, aki az Al-Kaidáról írt tényfeltáró könyvéért 2007-ben Pulitzer-díjat kapott.

A cikk említést tesz arról, hogy az FBI 2009 decembere óta nyomoz emberkereskedelem gyanúja miatt, és több volt Sea Org tag is tett már vallomást az ügyben.

Mi számít emberkereskedelmnek?

 

Az Egyesült Nemzetek határokon átnyúló szervezett bűnözés elleni Egyezményének az emberkereskedelem, különösen a nők és gyermekek kereskedelme megelőzéséről, visszaszorításáról és büntetéséről kiegészítő Jegyzőkönyve (Palermói Jegyzkönyv) meghatározása szerint az emberkereskedelem fogalma: „személyek toborzása, szállítása, átadása, rejtegetése vagy átvétele fenyegetéssel, vagy erőszak alkalmazása útján, vagy más kényszer alkalmazásával, elrablással, csalással, megtévesztéssel, hatalommal vagy kiszolgáltatott helyzettel való visszaéléssel, továbbá anyagi ellenszolgáltatás vagy előnyök nyújtása vagy elfogadása, a célból, hogy egy másik személy felett felügyeletet gyakorló személy beleegyezését elnyerjék kizsákmányolás céljából. A kizsákmányolás fogalmába tartozik különösen mások prostituálásának kihasználása vagy a szexuális rabszolgaság más formái, a kényszermunka vagy kikényszerített szolgáltatások, rabszolgaság vagy az ahhoz hasonló gyakorlat, a szolgaság vagy szervek eltávolítása.”

Kiemelések tőlem, amelyek megállják a helyüket a Sea Orggal kapcsolatban.

Kalifornia állam (itt van a szcientológia nemzetközi központja) büntető törvénykönyve a következő jeleket sorolja fel, amelyek az emberkereskedelem áldozataira jellemzőek:

"trauma vagy kimerültség jelei; fél vagy képtelen beszélni (megtiltották neki, vagy biztonsági intézkedések teszik ezt lehetetlenné); egy meghatározott helyen dolgozik, amelyet nem hagyhat el; tartozása van a munkaadója felé; nem rendelkezik szabadon az azonosító dokumentumaival."

Több volt Sea Org tag állításaival egybehangzó jellemzők ezek.

 

Egy volt magyar Sea Org nyilatkozott erről egy rádiónak

 

A „László” néven bemutatott volt magyar Sea Org tag a tampai (ez egy floridai város) rádió The Edge c. műsorában szerepelt. A teljes adás meghallgatható itt

A következőkről számolt be:

16 évesen elveszített az édesanyját, ekkor találta meg az egyház, szcientológus lett, hogy fel tudja ezt dolgozni.

A 1990-es évek elején megtalálta az egyház szerzetesrendjének, a Sea Organization-nek a toborzója, egy bizonyos Berndt László, aki ma is aktív szcientológus. Azt ígérte neki, hogy a clearwateri Sea Org bázison (ez Floridában található, a neve "Flag Szárazföldi Bázis) jó a fizetés, akár egy autóra is elég, szép lakást fog kapni, az orvosi ellátás biztosított, amerikai felesége lehet, a legmagasabb szcientológia szintekre is eljuthat munkatársként ingyen. Minden évben 1 hónapra hazajöhet a családjához is.

Aláírt egy egymillárd éves szerződést, ami úgymond az elkötelezettség szimbóluma. Más angol nyelvű papírokat is aláírt, magyar nyelvű változatot nem kapott egyikből sem.

A valóság, amikor kiért:

A szálláshely egy kis házban volt, 18 ember lakott 2 szobában, 1 fürdőszoba volt. Heti fizetésként 23 dollárt kapott. Naponta 15 órát kellett dolgozni átlagban, alig volt szabadnap, szabadságra pedig az ott töltött 10 év alatt egyszer sem engedték el. Orvosi ellátás: hetekig nem engedték orvoshoz fülgyulladással; egy másik esetben csak akkor kapta meg a gyógyszer egy másik fertőzésénél, akkor már majdnem elájult.

Étel: nem volt rossz, de 10 éven át ugyanazokat a kajákat ette, amit gyorsan meg lehet unni. A reggeli mindig tojás vagy müzli volt, azóta rá sem bír nézni a tojásra. Kevés zöldség vagy gyümölcs volt, helyette nagydózisú vitamintablettákat kaptak.

Ha "alacsony statisztikájú" volt, akkor csak hideg rizses babot kaphatott, volt hogy hónapokig azt ette.

Ha panaszkodott, vagy kifogásai voltak, akkor "etika részecskének" ill. "etikai csaléteknek" minősítették, ilyenkor még rosszabb kaját kapott, elvonták a fizetését, és megszégyenítő munkákat végeztettek vele (kuka és WC mosás).

Alvás: átlag 5,5-6 órát aludt naponta, volt olyan, hogy 70 óráig dolgozott alvás nélkül - ki volt adva, hogy addig senki nem megy haza, amíg meg nem csinálnak valamit.
 
2003-2004 körül további szigorítások voltak a "külső behatások" megszüntetésére - ennek az újságok, a család, a nem-szcientológusok minősültek, akiktől negatív információkat szerezhettek volna a szcientológiáról. A családtól jövő leveleket felbontották, telefonon a szülőket csak az etikatiszt jelenlétében lehetett hívni, nehogy olyat mondhasson a tag, amit nem szabad.

 

Kelet-európai munkaerőimport

Abban az időszakban, amikor ő is kiment oda dolgozni, többszáz ember érkezett a Sea Orgba Magyarországról és Oroszországból. Az R-1-es vallási dolgozói vízum nyújtotta lehetőséggel visszaélve történt ez. A többségük angolul sem tudott, amikor odaért. Az útlevelet le kell adnia az egyház titkosszolgálatának, az OSA-nak. Később ők intézték neki a Zöld Kártyát is (Green Card, letelepedési és munkavállalási engedély az USA-ban). Az OSA dossziét vezetett a Green Card-ot intéző bevándorlási tisztekről, és felkészülve mentek oda a Sea Org tagok (tudták, melyik baseball-csapatnak szurkol, mi a hobbija, mivel lehet rá hatni). 

2004-ben több mint 80 embernek járt volna le a vízuma, ekkor mindenféle kényszerházasságokat köttettek velük (USA állampolgárokkal, vagy olyanokkal, akik már megkapták a zöld kártyát), hogy ne toloncolják ki a munkaerőt.

Ha valaki el akar menni, illetve ő hogy lépett le

6 hónapig is eltarthat, mire valaki elmehet. A folyamat lezárultáig minimális fizetést kap, kevesebb alváslehetőség van, rizs és bab a kötelező kaja.

Úgy döntött, hogy nem várja végig és dobbant. 10 évig nem nagyon volt kapcsolata a világgal (semmi információ, semmi pénz), így megtervezni sem volt egyszerű. Postán újította meg az útlevelét, az OSA-nak a lejártat adta oda. Összeszedte a ruháit, levágta a főbiztosítékot (hogy ne lássák a kamerákon), és kirohant az épületből, majd felugrott az első buszra. A reptéren várták volna, ezt már tudta (ez a gyakorlat), nem oda ment rögtön.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr152644265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ubk 2011.02.07. 14:15:00

Nem semmi! Amúgy ezen a helyeken miket dolgoztatnak általában a "szerzetesekkel"?

(remélem itthon is vannak már ilyen titkos nyomozások ellenük:-D )

Scn.Hun 2011.02.07. 14:57:31

@ubk: Ilyen magasabb szervezetekben a Sea Org tagok csinálnak mindent, tehát a wc pucolástól kezdve az auditáláson keresztül a igazgatóságig bármit. Persze mindezt látástól vakulásig. Miscavigen kívül mindenkinek van felettese, mindenkit egyfolytában agyon hajtanak felülről.

Magyarországon a szcientológus "szerzetesrendet" (OTL) úgy jegyeztették be, hogy Országos Tanács és Lelkészség, pedig ez nem magyar, hanem angol rövidítés. Az igazi jelentése Operations and Transport Liaison, tehát Működési és Szállítási Összekötő. Nem igazán egyházi szerzetesrendek megfelelő név. Nem tudom, hogy nyomoznak-e utánuk, de nagyon remélem.

ubk 2011.02.07. 15:04:34

@Scn.Hun: Értem, köszi. Akkor ezek szerint tényleg bármit elvégeztetnek velük. Azt hittem, hogy a wc pucolás csak bünti meló.

Scn.Hun 2011.02.07. 15:18:11

@ubk: A wc pucolás természetesen büntetés. De azt is a "szerzetesek" csinálják.

kalman 2011.02.07. 18:25:39

""trauma vagy kimerültség jelei; fél vagy képtelen beszélni (megtiltották neki, vagy biztonsági intézkedések teszik ezt lehetetlenné); egy meghatározott helyen dolgozik, amelyet nem hagyhat el; tartozása van a munkaadója felé; nem rendelkezik szabadon az azonosító dokumentumaival."

Több volt Sea Org tag állításaival egybehangzó jellemzők ezek."

Igen... Mint volt Sea org tag csak bólogatni tudok, SŐT a mobil telefonjainkat is elvették, még az elején az EPF-en, Dániában, hogy ne zavarjon, se a munkába, se a tanulásba.

Ez a duma része a dolognak

Az igazi, gyakorlati része a dolognak az, hogy nehogy akármelyik családtagod, haverod, vagy ismerősöd még ideje koán felhívja a figyelmed arra, hogy agymosnak/agymostak

És az, hogy az alapvető kommunikációhoz való jogod megfosszák, hogy beszélhess akárkivel, amikor csak akarsz.. Ők mondják meg hogy te mikor kivel beszélsz.. A modernkori rabszolgatartás ez RPF, RPF-- ezt LRH is pontosan tudta :)

De reformer, a sors pikantériára lett volna, ha behánytál volna nekünk valamit a CCHR ről, a szci álszervezetről, ami az emberi jogok védelme érdekében jött létre, nem? :)

köszi

üdv

Valerijov 2011.02.07. 19:30:53

engem az érdekelne, ha valaki már kiszakadt ebből az ördögi körből, és rászánta magát a szökésre, elintézte az útlevelet, szerzett pénzt, akkor miért tart attól, hogy a reptéren várják? vagyis, milyen eszköz van ott a rohadékok kezében, hogy meggátolják az elutazásban? kivülállóként azt gondolnám, akkorát rúg az osa pribékjeibe, ha elé állnak a reptéren, hogy beszorul a fejük az álmennyezetbe.

thinker_ 2011.02.07. 21:35:49

soha nem értettem ezt. ígérnek valamit. kiérünk, de nem az van. fogom magam és azon nyomban hátat fordítok és hazajövök. hogy lehetnek emberek ennyire bárgyúak és bugyuták.

exscn · http://exscn.net 2011.02.07. 21:39:24

@Valerijov: Kívülállóként szerintem nehéz ezt elképzelni.

A tapasztalat mégis az, hogy akit elkapnak a reptéren, azt vissza is viszik.

Sajnos a szcientológiában a lelki terror olyan szintű tud lenni néha, hogy az egy külső szemlélőnek szerintem felfoghatatlan.

exscn · http://exscn.net 2011.02.07. 21:42:21

@thinker_: nem mindenki olyan okos, mint te.

Van, aki útlevél, pénz és nyelvtudás nélkül inkább leblokkol és nem mer menni sehova az egyetlen ismerős helyről.

exscn · http://exscn.net 2011.02.07. 21:52:00

@thinker_: Egyszer beszéltem egy sráccal, aki a Freewinds-en dolgozott a konyhán. A Freewinds egy óriási óceánjáró, ami a Karib tengeren jön-megy picike szigetek között.

A srác semmilyen nyelven nem beszélt a magyaron kívül. Az útlevelét azonnal elvették, ahogy fellépett a hajóra. Szinte rabszolgaként dolgozott pár dollárért. 2 vagy 3 évig dolgozott, mire össze bírta hozni valahogy, hogy hazaengedjék.

És ezek után még szcientológus is maradt, nekem egy szcientológus szervezetben mesélte el a történetét.

kalman 2011.02.07. 23:04:16

@Valerijov:

ÓÓ nagyon egyszerű

Kérdésed így szolt:

"vagyis, milyen eszköz van ott a rohadékok kezében, hogy meggátolják az elutazásban?"

Nos több dolog, haladjunk lépésről lépésre :)

Az első és talán legnyomósabb érv az az, hogy ha egy hajón vagy (a mi esetünkbe Sea Org) avagy Tengeri szervezet.., nincs hova menekülni, max az óceánba... Tehát meg kell várni azt, amíg szárazföldre ér a hajó, de mire ez megtörténne, lyukat beszélnek a hasadba, újra agymosnak, világmegmentése, meg ez meg az... ETIKA :)

2,

És a saját kézírásoddal kiírt O/W k (gyónások) elég nyomós érv lehet a bent maradásra.

Ami ugye kötelező...

3, ÉRDEKES egybeesés volt nálam, hogy minden papírom (és 25 koronám) egy Dán korona 33 HUF
-.-"
Eltűnt...

Evvel segítik a te kintmaradásodat.. a konzul kedden és csüt dolgozik 10-12 ig... háát igen

Tehát, ha lakni akarsz addig is valahol, és enni, akkor dogozzáá (addig is agymosnak)

4,

Ha van bent családtagod, párod .. Akkor már csak őértük bennmarad az ember. Vagy ha nincs se párod, se családod, ahova visszamehess a csövességhez képest egy fokkal jobb, nem?

5,

Jellemző a pénztelenség, ha van is, adományozz, fejlődj (pénzért) ha nincs akkor is :) Pumpold le a családtagokat- akármi.
Pénztelenül nincs hova menekülnöd, esélyed nincs megnyerni egy pert ellenük, miután kiraboltak gyakorlatilag-- több tíz, de akár húsz millió forintos tanfolyamok, amit is neked ki kell fizetned ha el akarsz menni...
Hiszen ahhoz, hogy te jó minőségű munkát láss el, ki kell, hogy légy okítva, ami pénzbe kerül, de sebaj... amíg munkatárs vagy ez ingyenes :)
(1.000.000.000 azaz Egymilliárd évre szó a szerződés, tehát ELVILEG nem áll fenn ennek a veszélye, de mégis)

Remélem ez az 5 röpke érv megtette a hatását, és ez szerintem még nem mind... 5-6 év alatt újabb praktikák alakultak ki ;) az tuti

Gyakori egyébként, hogy 10-15 éves KEMÉNY munkaviszony után, (amíg voltértéke az illetőnek) kirúgják, azt küldik a számlát, mert hát kell a pénz.
Hivatkozni meg bármire lehet.
Gyakorlatilag egy ingyen alkalmazott vagy, akit megrágnak, majd ha már nem kellesz kiköpnek. KB erről szól a történet.

Sőt, amikor kiléptem egy papírt alá kellett írnom, hogy soha senkinek egy szót sem fogok mesélni senkinek arról, ami bent történt.

Miért is volt erre szűkség?:)

Emlékszem, volt egy ellenőrzés is, amikor beléptem, ami így szólt az E-máterrel ellenőriztek.

Szek csek, vagy mi : D

"FBI- ügynök vagy-e ??!"

És ha igen?

"Azért jöttél ide, hogy öngyilkosságot kövess el?"

Hogy merül fel a kérdés? Nem értem.

"Újságíró vagy?"

Az miért is baj?

és sorolhatnám a kérdéseket...

A stat-nyomatásról nem is beszélek. ahány helyen megfordultam, annyiszor aláíratták velem azt a nyavalyás papírt, gondolom ez azért kellett, hogy büszkélkedhessenek, hogy 3 ÚJ ember jött a SEA orgba!!
Aki egy- de az is elment...
Kb ennyi :)

Üdv

v2peti 2011.02.07. 23:12:35

A reptér be van kamerázva, ott nem tudnak vele erőszakoskodni, de szerintem már a reptérre menő vasúton is van legalább biztonsági őr az amcsiknál.

Netuddki. 2011.02.07. 23:19:28

Ezt nálunk csicskáztatásnak hívják.

A rengeteg babtól milyen lehetett a légkör...

keng 2011.02.07. 23:21:55

@Valerijov:
Ennek a kérdésnek a megválaszolása mélyebb vizsgálódást igényel.

A srác nem szakadt ki az ördögi körből amikor rászánta magát a szökésre. Ha valóban úgy lett volna, akkor egyszerűen reggel felkel, kisétál az utcára és fütyörészve hazamegy, ha valaki megkérdezte volna hogy hová megy, akkor azt mondta volna hogy haza, és nem tudtak volna vele semmit csinálni. Nem tudom hogy érthető e ez? Habár azt felismerte nagyon okosan hogy ahol van az nem jó hely számára, és ügyesen el is intézett mindent, de mégsem az egyszerűbb utat választotta.

Mitől van az, hogy egy felnőtt ember ilyen szintre jut el, hogy biztosítékot lecsapva kelljen elhagynia egy objektumot? Miért gondolja azt, hogy ki kell ütnie az áram hálózatot hogy elmehessen az épületből? Vajon ennek az „előkészítése” mennyi időt és energiát vett igénybe. Egyáltalán miért kellett ezt előkészíteni titokban egy fiatalembernek éjszakákon át heteken keresztül? Hogyan jut el az ember egy ilyen állapotba hogy ezt kelljen cselekednie?

A srác történetéből ki lehet venni egy pár választ.

A fő válasz pedig a félelem. Ez az az eszköz kedves kérdező!

Tehát a „miért tart attól” kérdés átformálódik „miért fél attól”-á.

Miért félt? Azért, mert a repülőtéren megjelennek a tagok és kényszeríteni fogják fizikailag hogy húzzon vissza? Azért, mert ha ez megtörténik, vissza kell mennie és ki tudja mi vár rá? Lehet hogy emiatt évekig szigorú ellenőrzés alatt lesz? Alig fog kaját kapni? Egyből küldik RPF-re? Nem kommunikálhat senkivel amíg „jó útra nem tér?” Soha nem fogja viszont látni szeretteit? Nem fogja megtapasztalni a kinti világ szépségeit? A igaz szerelmet, az élet őszinte pillanatait?

Lehetséges hogy ezek miatt.
A félelem is gondolat.

A valóság az, hogy a „rohadékok kezében” nincs semmilyen eszköz. Egyáltalán nincs, csak azt gondolják. „Elő van írva” nekik hogy mit hogyan kell csinálni, hogyan kell kezelni a „szökevényeket”. Érted? Csak gondolják hogy van valamijük, de ami nekik van az nem az ő gondolatuk, tehát nincs semmijük! Ők ugyan azok az emberek akik akkor voltak, amikor még nem volt meg "az" a gondolatuk. Ez benne a csapda, te ez már más téma...

A srác nagyszerű tette az volt hogy „meglátta” azt ami van. Ő nem gondolkodott azon ami van, hanem tisztán érzékelte azt. Ebből a gondolat nélküli felismerésből jött létre a szándéka hogy le fog lépni. Ebben a felismerésben nem volt gondolat, csak azonnali cselekvés. Ez az a szabadság amin már oly sok ex scis átesett.

l.x. 2011.02.07. 23:27:06

@v2peti: Kamera és őrök ide meg oda: Franciao.-ban nem akármi vezetett oda, hogy jogfosztott "egyház" lettek: aktív és ex-tagok úgy ugráltak ki toronyházakból, mint nemrég a Foxconn munkásszállásaiból. Mármost el lehet képzelni, hogy ki van agyilag facsarva az, aki még csak nem is fogoly, otthon alszik, onnan indul munkába, mégis úgy érzi, hogy ezektől nem szabadulhat másképp, csak ha megöli magát (nem véletlen a hazugságvizsgálós kérdés az öngyilkosságra vonatkozóan - picit sok van a számlájukon).

A pszichiáterutálatuk sem véletlen: ki a franc tudna ép embert faragni valakiből, aki becsavarodott tőlük, ha nem egy dilidoki.

Ammonia73 2011.02.07. 23:47:02

Today Show: Is Church of Scientology violating human rights?
www.youtube.com/watch?v=022sAK_s3cg&feature=feedlik

exscn · http://exscn.net 2011.02.08. 00:18:07

Sajnos a szcientológusság egy olyan összetett elmebajos állapot, hogy valószínűleg egy könyv kéne a részletes elemzéséhez.

Kérdés, hogy érdekelne-e bárkit is egy ilyen könyv.

l.x. 2011.02.08. 00:23:24

@exscn: "Kérdés, hogy érdekelne-e bárkit is egy ilyen könyv. "

A börtönkísérletből film is lett, a munka- és haláltáborok körmönfont szervezeti felépítéséről könyvek és filmek tucatjai mesélnek - itt hasonlóról van szó.

Muster Mark 2011.02.08. 00:32:15

Miskának is van felettese, ez az a bizonyos "L. Ron Hubbard library", akik a könyvek elején szerepelnek.

Az közismert, hogy a hubi anyagok szerzői joga nem az egyházé. A közhiedelem az, hogy az RTC-é, aki ezzel tartja markában az egyházat. De ez sem igaz, az RTC csak kezeli a védjegyet, amit ettől az lrh librarytől kapott.

Ez egy jogászcsoport, NEM IS SZCIENTÓK.

Annakidején kérdeztem a tanfelügyelőt, hogy ez micsoda, hogyhogy nem hubi anyag. Csak nézett nagyot, úgy tűnt, hogy ő is akkor látja először :-)

No most az érdekes kérdés ugye az, hogy ténylegesen mi áll az lrh library mögött.

Én nem tudom. De biztos valami nagy, sötét, gonosz dolog lehet. :-)

eax_ 2011.02.08. 00:44:54

"Ha valóban úgy lett volna, akkor egyszerűen reggel felkel, kisétál az utcára és fütyörészve hazamegy, ha valaki megkérdezte volna hogy hová megy, akkor azt mondta volna hogy haza, és nem tudtak volna vele semmit csinálni."

Jogilag. Nem jogilag szerintem siman tarthatott attol a ficko, hogy korbealljak 10-en vascsovekkel, agyonverik, es elassak a hatso kertben - es ez az elmondottak alapjan egyaltalan nem tunik irracionalis felelemnek.

exscn · http://exscn.net 2011.02.08. 01:20:48

@eax_: Az a baj, hogy ez a félelem több, mint az életed féltése.

Képzeld el azt, hogy gyanútlanul besétálsz egy ilyen szervezetbe és megoldódik valami alap problémád, amitől 10 éve szenvedsz.

Elkezdesz nézegetni, hogy a többiek vajon miket tanulnak itt?

Látod, hogy olyan technikákat tanulnak és alkalmaznak, hogy az ember emlékezetét tegyék teljesen akadálymentessé. És ezek működnek.

Legalábbis valamennyi auditálás után olyan dolgokra emlékszel, amikre korábban nem, vagy csak halványan.

A másik dolog, hogy egyes eljárások bizonyos képességeket állítanak helyre.

A trend nyilvánvalónak tűnik: Csinálni kell és egyszer csak tökéletes emlékezést kapunk és mindenre képessé válunk.

Ez előző életekkel kapcsolatban is igaznak tűnik.

Sőt, Hubbard szerint ezek a megszerzett képességek stabilak, következő életekben is megmaradnak.

Szóval a lényeg, hogy szépen lassan, egyáltalán nem erőltetve, de bekajálod, hogy a szent grál, az örök élet elixírje, a bölcsek köve itt hever előtted. És ebben teljesen bizonyos vagy, hiszen az auditáláson szerzett tapasztalatok ebbe az irányba mutatnak és itt amúgy is mindenki meg van győződve róla, azaz biztosan tudja, hogy ez így is van.

Tehát megtaláltad az örökkévalóságot, amit mindenki keres évezredek, sőt évmilliárdok óta.

Ez az örökkévalóságod, ami OT nemtudnihánynál szerezhető meg, aztán teljesen beépül az életedbe. Mindig ott van, teljesen reális és elérendő célként.

Át is állítod magad, hogy semmi más nem fontos annyira, mint az örökkévalóságod. Sőt hogy még jobban hangozzon magad számára, az egész bolygó örökkévalósága. A bolygót is meg kell menteni...

Az hozzá tartozik viszont, hogy ez az örökkévalóság valójában elzárt tudás és csak itt az egyházon belül lehet hozzájutni.

Ha az egyházból kizárnak, ugrott az örökkévalóságod és véged van. Halálod után ugyanúgy nem fogsz emlékezni semmire, mint a többiek és visszasüllyedsz az ő szintjükre.

Ez szcientológusként még a halálnál is rosszabb.

Na ez is egy olyan elem, ami bent tart a csapdában.

L.K.R. 2011.02.08. 01:25:00

Én csak azt nem értem, hogy ennek a bűnszövetkezetnek a vezetőit miért nem ültették még le? Vagy hogyan nem érte még őket egy sajnálatos baleset?!
:-)
Persze azt sem értem, hogy ki az aki bedől egy ilyen meghatározhatatlan célú bullshit generátorral összefércelt fél-ideológiának.

Egyébként mielőtt bárki meggyanúsítana, semmilyen információval nem rendelkezek a témáról, csak amit a sajtóban lehet olvasni, meg most kíváncsiságból felmentem a magyarországi honlapjukra. Hát mit mondjak, nem csalódtam... :-) ha röhögni akartok, csak nézzétek meg: www.scientology-budapest.org/

Konfúz az egész, és két összefüggő mondat nincs az egészben... Persze sajnálom aki áldozatul esik nekik, de azért valljuk be, hogy aki ezekről két milliszekundum alatt nem veszi le hogy szélhálmosok, annál szintén nnicsen valami rendben....

exscn · http://exscn.net 2011.02.08. 01:32:32

@L.K.R.: "Én csak azt nem értem, hogy ennek a bűnszövetkezetnek a vezetőit miért nem ültették még le?"

Nem érdemes. Ez egy rendszer, ami úgy van felépítve, hogy tetszőleges személyzettel ugyanezeket az "eredményeket" produkálja.

Más megoldás nincs, mint eltüntetni a föld színéről az egészet, de sajnos ez a vallási álca miatt közel lehetetlen.

L.K.R. 2011.02.08. 01:44:28

Hmmmm. Mindent el lehet pusztítani. Pl. a ku-klux klán se nagyon ugrál már, pedig ők is elég erősek voltak régebben. Szerintem ezekre is durván rá kellene szállni titkosszolgálati módszerekkel. Aztán mikor a seggük lukában is poloska figyel majd, akkor már nem lenne nehéz néhány tucat, vagy néhány száz embert lesittelni. Nyilván ez is csak olyan szervezet mint a legtöbb MLM rendszer. A felül lévő nagykutyák profitálnak belőle, ők az értelmi szerzk és a működtetők. Ha őket kilövik, már össze is dől az egész. Az egyházi vonalat meg nem is értem. Ez mitől egyház??? Léteznek van 40 éve? Kitalálták magukról hogy egyház oszt jónapot? Szerintem a 'Cosa Nostra' is ott baszta el, hogy erre nem jöttek rá. Őket is egyházként kellett volna bejegyezni, és senki nem merne hozzájuk nyúlni? Ugyanmár. Parasztvakítás ez az egyház dolog is. A BTK nem tesz különbséget egyház és nem egyház között. Ha vki emberkereskedő, akkor le kell sittelni és kész.:-))))
Persze nyilván én vagyok naiv, mert hát ugye nem ez történik. Ennek pedig biztosan megvan a maga oka...

L.K.R. 2011.02.08. 01:46:31

Ja és köszi a választ. Én tényleg nem tudok erről a témáról, de mérhetetlen ellenszenvvel figyelem az ilyen pökhendi, kártékony és álszent szervezeteket.

_poxy_ 2011.02.08. 05:03:30

Szerintem is bűnszövetkezet alapvetően, viszont nagystílű, profi, és még valami. Beszélgettem kiugrott szcientológussal, többel is, és számomra az derült ki, hogy van valamiféle mentális, vagy "nem anyagi" technikájuk, ami bizony működik. Olyasmiket tudnak, ami nagyon hihetetlen (számomra mégis úgy néz ki, hogy igaz). Viszont ezt a dolgot (is) sötét célok szolgálatába állítják. Tehát, az van szerintem, hogy az elfogulatlan vagy naiv betévedőt bizony elbűvölhetik ezek a titkos technikák, illetve ezek látványos és hihetetlen, de mégis tényként tapasztalható működése. A baj az, hogy ezt a ki tudja honnan származó és eredő "bűvös erőt" nagyon-nagyon rossz célokra használják.

Spiritmonger 2011.02.08. 05:46:51

nem érem én ezt

nem csak csövesek lesznek szcientológusok, hanem ún normális emberek is

kérdem én, hogy senkinek nincs egy olyan rokona/barátja, aki csekekszik, ha látja, hogy a szerette meghülyül

nekem elég labilis az öcsém, felnőttként is figyelni kell rá, mert hülyeségeket csinál,
de soha nem lenne szci, mert az első beszéd után, amikor kiderülne, hogy velük van, sokadmagammal verem össze az egész bagázst, mintegy pavlovi reflexet kialakítva bennük, hogy adott terület és személyek látogatásáért hatalmas verés jár, és őt ezek után békénhagynák. a bevésés folymata elég erős és hatékony, hogy megtörje a szci kondicionálást, ha nem elsőre, akkor másodikra biztosan, nincs olyan elvakult szci, aki a nyomorékká verés és a békében való lelépés közül az elsőt választja

hiányzik a társadalmi önvédelmi reflex, ez nagy baj, mert nem egy eset van olyan, amikor a rendőr, az ügyész, a bíró félrenéz, esetleg cinkosan kacsint

azt nem értem, a szcisek miért nem jelentenek huvatalosan nemzetbiztonsági kockázatot?

betiltani tán nem kéne őket, mert mindenkinek alanyi joga, hogy meghülyüljön, és valami xenu nevű amorf fantazmagóriától rettegjen, ugyanakkor nem kell őket engedni működni, meg lehet baszogatni a csoportot apeh, nbh, jegyző által eléggé, hogy kivonuljanak

Reterro 2011.02.08. 07:00:47

Nem értem én ezt az egészet!
Miért is lesz annyi színész is szcientologista, amikor az egészet nem is gondolják komolyan.
Például ő:

erotikaafilmekben.blog.hu/2011/01/30/catherine_bell

Roy 2011.02.08. 07:11:30

@ubk: Dehogy vannak. Semmilyen korlátozás sincs. Hab a tortán, hogy láttam a adó 1%-ért óriásplakátjukat is. Ezek szerin nálunk elismert egyházak közé tartoznak.

teddybear01 2011.02.08. 08:26:28

"de soha nem lenne szci, mert az első beszéd után, amikor kiderülne, hogy velük van, sokadmagammal verem össze az egész bagázst, mintegy pavlovi reflexet kialakítva bennük, hogy adott terület és személyek látogatásáért hatalmas verés jár, és őt ezek után békénhagynák. a bevésés folymata elég erős és hatékony, hogy megtörje a szci kondicionálást, ha nem elsőre, akkor másodikra biztosan, nincs olyan elvakult szci, aki a nyomorékká verés és a békében való lelépés közül az elsőt választja"

Ezek szerint nem találkoztál még szcivel. Nem rebeghetsz ezért elég hálaimát az istenedhez.

Szóval az ilyen veréseket gyakran megpróbálják a tagok szándékosan kiprovokálni. Közben persze a többi szektatag filmet, gobelint, hologramot készít az eseményről, és már tárcsázzák is az ügyvédeiket. A végeredmény meg az, hogy nem hogy elzavarnád őket, de téged lecsuknak, és fizethetsz egy horribilis kártérítést is.

sfece 2011.02.08. 09:46:33

@L.K.R.: vetettem egy futó pillantást a honlapjukra, bakker, ezek még a saját címüket sem tudják leírni helyesen...
ettől függetlenül sajnos félelmetes bagázs, és örülnék, ha elkezdenék szépen mindenfelé betiltani őket

BAR0KKER 2011.02.08. 10:27:17

@sfece: Én továbbra se látok, olvasok, tapasztalok semmi komolyat erről a társaságról se, pedig mindig elolvasom az összes dolgot, ami csak a kezembe kerül, akár róluk szól, akár ők írták... ezt az egészet műbalhénak tartom.
Aki nem veszi észre a legeslegelső alkalommal, hogy itt valami nem oké... és belemegy... odaadja az iratait... hát milyen idiótának kell ehhez lenni? De őszintén... aki meggyőzhető bármiről, akaratgyönge, azt bárki megvezeti és elnyomja. Nem kell ahhoz szci.
Egy volt osztálytársamat a krisnások "vitték el". Akkor azt gondoltam, hogy ez a saját döntése, végül is tényleg... csak hát, 14 meg 16 évesen az ember nem tud tisztességesen dönteni, hiszen még nem felnótt ember.
Én egyedül a gyerekeknél szabnám meg, hogy az utcai térítő még csak hozzá se szólhasson, egyik se. Jehovás se, mormon se, szci se, senki.

A felnőtteknél viszont - mivel demokrácia van - én igenis hagynám, hogy aki hülye, az lehessen hülye szervezetten, aki azt várja, hogy megalázzák, az mehessen ingyendolgozni lökött scifi-írók és barátaik nagy fehér hajójára, vagy mehessenek dominához, aki még jól meg is korbácsolja őket.

Én nem akarok a hülyékhez igazodni. Közben meg tudom, hogy van olyan, akinél a szci sok pozitív változást hozott és közben nem szippantotta be az egyház. Mert ugyebár, lehet így is.

A pszichiáterek már viszont sokkal jobban zavarnak. Az ő esetleges beavatkozásuk nem beleegyezés kérdése sokszor. Rengeteg visszaélésről hallottam és láttam a saját szememmel is. Ezek a sztorik, amiket itt olvasok, hülyékről szólnak, akik önként hülyék, szopni járnak, mint a vadász. Akiket kicsinál a pszichiátria, azok sokszor önhibájukon kívül lesznek zombik, meg öngyilkosok és nem föltétlen ők akarják, hogy a pszichiáterek gyógyszerezzék őket. Ez itt a lényeges különbség.

Scn.Hun 2011.02.08. 10:44:06

@Muster Mark: "Miskának is van felettese, ez az a bizonyos "L. Ron Hubbard library", akik a könyvek elején szerepelnek.

...
No most az érdekes kérdés ugye az, hogy ténylegesen mi áll az lrh library mögött."

L. Ron Hubbard Library és a nem szcientológus jogászokból álló CST (Church of Spiritual Technology azaz A Lelki Technológia Egyháza) ugyan az a cég két különböző néven. Ők az "egyház" igazi vezetői. A CST-nek nincs címe, telefonszáma stb, egyetlen elérhetősége egy postafiók Los Angelesben. Ők az összes új dianetika és szcientológia könyvek, kiadványok copyright tulajdonosai és/vagy írói. Az amerikai szerzői jogi adatbázisba többféleképpen lettek beregisztrálva a könyvek. Valamikor a könyv címébe van beírva L. Ron Hubbard és a CST szerepel mint író. Valamikor Hubbard az író és valamikor Hubbard már nem is szerepel a bejegyzésben. Ilyen például a Dianetika könyv 2007-es kiadása: cocatalog.loc.gov/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?Search_Arg=TX0006823696&Search_Code=REGS&PID=s1VKPPzH6LLRmZyc8IfJ3dUTsL4cH&SEQ=20110208043643&CNT=25&HIST=1

DIANETICS THE MODERN SCIENCE OF MENTAL HEALTH.

Type of Work: Text
Registration Number / Date: TX0006823696 / 2007-09-25
Application Title: DIANETICS THE MODERN SCIENCE OF MENTAL HEALTH.
Title: DIANETICS THE MODERN SCIENCE OF MENTAL HEALTH.
Description: Book, 679 p.
Copyright Claimant: Church of Spiritual Technology, Transfer: by assignment. Address: P.O. Box 1182, Los Angeles, CA, 90078
Date of Creation: 2007
Date of Publication: June 30, 2007
Nation of First Publication: United States
Authorship on Application: Church of Scientology International, employer for hire; Citizenship: United States. Authorship: Some text, editorial revisions, cover artwork, photographs.
Previous Registration: 1950, A 44437.
1977, R 676199.
Pre-existing Material: previously published text and photographs.
Basis of Claim: Additional text, editorial revisions, cover artwork and additional photographs.

Itt lehet keresgélni a copyrightos anyagok között: cocatalog.loc.gov/

Spiritmonger 2011.02.08. 10:47:57

@teddybear01: már nem vagyok túl fiatal, a 90-es években szocializálódtam, és láttam egy-két dolgot, többek között nevelő célzatú verést is. az alany, aki a nevelést kapta,az első eset után, amikor csak egy pofont kapott, másodszor már ügyvéddel és erős emberekkel jött, meg felvételeket akart készíteni, nem sikerült neki, az ügyvédjével és a brigádjával együtt verték össze, bár az ügyvéd az első pofon után lemondott a képviseletről és elszaladt
hidd el, hogy ilyen szándékú, preventív verésről max múholdról tudnak felvételt csinálni, mert ott akkor kő kövön nem marad, nemhogy videós ember, meg gobelinszövő
sajnos ez az egyetlen módszer az önvédelemre, mert labilis vagy idősebb, megfélemlíthető emberek önmagukban nem tudnak ellenállni, de az aktív középkorúak igen, elég hatásosan

l.x. 2011.02.08. 11:01:06

@Spiritmonger: Sajnos tényleg csúszós útszakasz a dolog, ui. egy ilyen verés nem az "egyszerű rejtői" kategória, mert 5 perc alatt kihozható belőle a felekezet "diszkriminálásának" szándéka, ha pedig elhangzik két pofon között egy horddelaszcientológusbőrödet, máris ott tartasz, hogy nem nekik kell bizonyítani a verést, hanem neked, hogy nem is Hubbard emléke előtt tisztelegve igazítottál náluk fogsort.

Jól sáncolnak, erre vannak tápolva már a lótifuti szinteken is.

oroszlánka 2011.02.08. 11:08:34

Én vagyok csak ennyire szkeptikus, hogy nem merek hinni benne, hogy az FBI elér vmit Amerikában, és az hátha kihat kis hazánkra is? Pedig annyira kellene, hogy történjen már vmi ezekkel a mocskokkal... Remélem, az FBI sikerrel jár, itthon meg az új vallási törvény...

Laarson 2011.02.08. 11:22:44

Franciáknál tiltották be őket teljes joggal.

Hozzá Szóló 2011.02.08. 11:37:02

@oroszlánka: Bocsánat, az USA-ból jött a SZCI is, minden mozzanatában, minden giccses kiadványában, indulóiban, szemléletében kimondottan IGAZI JENKI SZAR. Az a kimondott, tipikus jenki szarság.

Amúgy én se értem, mireföl kell jobban üldözni a szcit, mint bármelyik más egyházat. Láttam már olyat, aki a szci-ben fejlődött, láttam olyat, akit valamelyik keresztény egyház hülyített meg és emiatt kitagadta az egész családját, merthogy "bűnösök".

Ez a Heti Válasz és a hozzá hasonló média szintje, amikor a NEKIK NEM TETSZŐ 50 egyházat előszedik és fikázzák.

A pszichiátria, az embertelen eljárások ellen mikor fog végre tenni valaki valamit? :(
Az ugyanis - ahogy ezt már itt le is írták - nem választás kérdése, mint a szci. Vagyis, nem mindig.

norbert79 2011.02.08. 13:07:29

@Hozzá Szóló: Szerintem ezeket a kérdéseket tedd fel azokon a blogokon, ahol a többivel foglalkoznak. :)

Spiritmonger 2011.02.08. 13:47:32

@l.x.: ha egy embert/embereket nevelő célzattal irgalmatlanul megvernek kesztyűben, csuklyában, esetleg lapáttal, viperával, az utána nem fog komoly, érdemi vallomást tenni, különösen úgy, hogy nincs bizonyító felvétel
ellenben a környéket messze elkerüli majd

ha nem ilyen szervezett a verés, és 1 az egyben megy a bunyó, akkor ott elég nehéz bármit is bizonyítani
olyan alkalmom kell, hogy megértsék, a környéken nincs helyük

mint egyes falvakban a betelüpni kívánó nemkívánatos személyeknek először elmondják, hogy hurcolkodjon arrébb, második alkalommal a falu közösen rájukgyújtja a házat, és érdekes módon, ebből értenek

thinker_ 2011.02.08. 18:02:29

@exscn: én nem az okosságommal kérkedtem. ehhez nem okosnak kell lenni, elég ha megvan a józan paraszti ész.

eax_ 2011.02.08. 20:02:51

@Hozzá Szóló: "A pszichiátria, az embertelen eljárások ellen mikor fog végre tenni valaki valamit? :("

A szcik, ha nem sikerul oket idejeben lekapcsolni.

teddybear01 2011.02.08. 20:55:35

@Spiritmonger: Csak nem érted. Ha nekimész egy szcinek, maximum összeversz egy huszadik senkit. Nem érsz el vele semmit.

Viszont ők ezt aztán úgy kihasználják, ahogy egy szemétláda ügyvéd csak képes. Rád uszítják az összes rendőrt, meg mindenkit. Közben nemzetközi sajtókampányt rendeznek , hogy itt elnyomják a vallásszabadságot, őket a hitük miatt üldözik, stb,stb.

Ráadásul, ha azonosítani tudnak valahogy, és hidd el, ehhez aztán nem sajnálják a pénzt, még azt is megbánod, hogy valaha macskába rúgtál...

teddybear01 2011.02.08. 20:59:16

@Hozzá Szóló: "A pszichiátria, az embertelen eljárások ellen mikor fog végre tenni valaki valamit? :("

Miért, kezeltek már?

Vagy csak a városi legendákat ismételgeted te is?

Egyébként te mit tennél azzal a szerencsétlennel, aki késsel hadonászva támad rád? Lelövöd, vagy rábízod azokra, akik jobban értenek hozzá?

Dr. A. Nordenholz 2011.02.08. 22:50:08

Az FBI 15 hónapja nyomoz vagy már lezárták a nyomozást. Lehet, hogy ők mindent rendben találtak...? :D

béla 23 2011.02.08. 22:52:41

Tudjátok nekem a gyermekem és a társa minketten a 30-nál és értelmiségiek, és elájulnak mennyi érdekeset és hasznosat tanulnak, és a verés nem lehet sajna gyógymód a kijövetelre, bár nem próbáltam, de a szép szó az nem hatott, pedig a gyermekünkkel régen mindent meg lehetett beszélni.Ha pedig elmondod, hogy miket olvasol a szciről , hülyének néznek vagy kiabálnak.

2011.02.09. 10:31:21

Off:
Napi Fix • Ez itt L. Ron Hubbard, a szcientológia egyház...
napifix.tumblr.com/post/3183765535/ez-itt-l-ron-hubbard-a-szcientologia-egyhaz

Hozzá Szóló 2011.02.09. 11:44:13

@teddybear01: Nem, csak anyádat kezelték és az ő érdekében mondom, mert szeretem anyádat is és téged is nagyon szeretlek.
Jó válasz volt?
Nem az egyértelműen közveszélyesekre gondolok, ahogy azt nyilván te is kisakkozhattad ügyesen. Játszd a hülyét még haver, ha jólesik. A városi legendák meg nem érdekelnek, amit a saját szememmel láttam, az elég volt, köszönöm.

csipinymous 2011.02.09. 13:14:24

@Dr. A. Nordenholz: Kapisgatod a dolgot!
Feltetelezem, az erdekesebb PC-k otda is eljutnak. Ingyen, feltunesmentes spionazst tarthatnak fent, zagyhazi kontosben. Ipari, gazdasagi kemkedesek Europaban. Egy sci-droid fel sem meri, hogy milyen ereju infokat ad ki, gyakran utasitgatasokra, szemelyekrol, cegekrol...stb.!
A nemetek, ezert aggodnak.
Mindenki jol jar. Amerika megkapja az infokat es csarabe levedi a zagyhazat.
Eddig minden esetben az USA lepett fel mellettuk, egy esetben gazdasagi nyomassal is ( francia 1993).
Azert fura, Billi fiu (ex usa elnok) ota, vedett alotok lettek a scik!

csipinymous 2011.02.09. 13:17:06

@csipinymous: Bocsi a hibakert telefonon potyogom be XD

norbert79 2011.02.10. 10:06:51

@Ammónia73: Hadd tegyem hozzá Mark Bunker bejegyzését is az eseményhez, amelyek mellékelik az összes hozzátartozó videót is:
www.xenutv.com/blog/?p=5122

A szerelő 2011.02.10. 21:14:12

@Hozzá Szóló: anyám skizofrén. majd az egyik hónapban "elfelejti" beadatni magának az injekciót, cserébe odaköltözik hozzád, csak hogy tapasztalj. kiváncsi lennék, hogy mi lenne a véleményed ezek után a pszihiátriáról. és van még jópár életből merített példám, de azokat majd legközelebb.

Jane Smith 2011.02.10. 22:09:36

10 évig képes volt a semmiért dolgozni, ahol megalázták, elnyomták és nem adtak neki rendes kaját? Milyen nyápic már az ilyen? Ki az a hülye, aki minden további nélkül odaadja az iratait? Értem én, hogy fél, de könyörgöm, rögtön ott kellett volna hagynia őket. Erre maradt tíz évig. Nem normális. És attól nem félt, hogy tíz évet elveszteget az életéből, és ezt az időt soha nem fogja visszakapni?

Hozzá Szóló 2011.02.11. 13:24:16

@A szerelő: Milyen injekciót? Mit jelent az, hogy skizo? Milyen tünetekkel jár ez? Nagyon nem egyforma.
Mióta áll fenn és mivel kezelték korábban és most mivel kezelik?
Költözhet hozzám amúgy, a pszichiátriáról megvan a véleményem és előttem már nem mossa ki magát ez a társaság. A pszichiáterekre állami pénz megy, a szcientológusok egy zárt klub, akik megukat tartják el. A pszichiátriára bevisznek, a pszichiáter adott esetben igazságügyi szakértő lehet egy ügyben, ahol esetleg te lehetsz a sértett (az ügy során pl a pszichiáter sértettje, tetszik érteni) a szcientológusokkal nem kerülsz kapcsolatba, ha nem mégy a Blahára, egyezzünk meg ebben...

norbert79 2011.02.11. 14:43:20

@Hozzá Szóló: Ezt az utolsó mondatod a helyedben átgondolnám még egyszer, nagyon alaposan, s most tényleg abban szeretnék hinni, hogy csak tájékozatlanságodból kifolyólag követted el ezt a kijelentést.
S megtennéd esetleg, hogy konkrétumokat is felsorolnál, amit te kifogásolsz? Az a gond, hogy eddig nagyon felületesen szóltál hozzá, kerülöd a konkrétumokat.

Hozzá Szóló 2011.02.11. 17:39:40

Persze, találkozol, mert odamennek hozzád. Ahogy a mormonok és a jehovások, meg a koldusok is.
Elküldöd őket és ennyi.
De ha te akarsz fejlődni meg tanulni, meg világot megváltani, scifi-szerzetesnek állni, akkor odamégy a Blahára, kitöltöd a teszteket, fizetsz, vagy dolgozol, vagy mindkettő... de ezek rajtad múlnak.

Bocsánat, itt egyesek úgy érzik, hogy a társadalom csecsemőkből áll, akiket meg kell védeni, pólyában tartani, 2011-ben.

Hát NEM.
Nem fogok a hülyékhez igazodni. Ha nem tud valaki nemet mondani, akkor nem csak a szci jelent veszélyt, hanem bármilyen szervezet, amelyik embereket győz meg és gyűjt be. Akár a katolikusokat is említhetném. Főleg, ha a megszólalásaikkal meg szertartásaikkal nem inkább ellenreklámot csinálnának maguknak :D

Milyen konkrét dolgokat mondjak? Azt, hogy miket láttam a pszichiátrián? Sztárdoktorok által szétbaszott betegeket. Amikor pl megkérdezem, hogy mit kap a beteg... akkor azt válaszolják, hogy "vitaminokat kap, erősítjük", de amikor megnézem konkrétan, hogy mi folyik a beteg vénájába, akkor látom, hogy RIVOTRIL.

Ja, nem tudtam, hogy a rivotril vitamin. Ha ezt dr Lenkey tudná :D
Lekötözött betegek, elektrosokk, tompítók. Az antidepi-tabletták folyamatos adagolása. Ezek a tabletták sok esetben nem is kellenének és sokszor nem is lehet abbahagyni.

Nézd, én nem hiszem, hogy érdemes lenne ezügyben kutakodni.
Vannak emberek, akik úgy gondolják, hogy le lehet csonkítani kislányok és kisfiúk nemi szervéből egy darabot, mert a sivatagi barbár törzsük, amiben élnek, ezt így szokta meg.
Vannak emberek, akiknek hiába magyarázza az ember, hogy ez az egész úgy, ahogy van, rossz, nekik ez a normális, ezt szokták meg.
Ha megszoktad és szereted a pszichiátriát, akkor ezen kár is rugózni.

De ha anyukád állapota jó, akkor miért gond, ha hozzám költözik?
Ha rossz, akkor miért kellene a pszichiátriát megkedvelnem az ő esete által?
Nem egészen értem, mi van...

Ammonia73 2011.02.14. 23:40:26

A fhansziákh is...:)
www.youtube.com/watch?v=YRHAWMmiNPc&feature=feedbul

Hát...én nem tudom...nálunk mikor lesz ilyen hír a híradóban? :D

Muster Mark 2011.02.15. 21:53:53

@l.x.: Sőt a szuper szcióban is elejétől végéig ilyenek vannak! Tessék: szabadzona.hu

Én a szuper szcióból értettem meg igazán a szcientológiát.

Azóta az összes scifi műsort és könyvet teljesen más szemmel nézem, az élvezeti értékük sokszorosára nőtt. És ez nem vicc. Tényleg.

Ti is olvassátok el!

szabadzona.hu/index.php?doc=technology/sscio/index

Muster Mark 2011.02.15. 21:56:40

@Hozzá Szóló: Katkók jó arcok, nem azért csinálnak ellenreklámot maguknak, mert hülyék, hanem azért, mert 50 éves marketingtechnológia helyett kétezer éves törvényeken alapszik a működésük.

Ugyanezért talán nem szereted őket, de ők még akkor is itt lesznek, és ugyanazt fogják mondani, amikor Magyarország, de talán még Európa is már csak legfeljebb régészeti leletek formájában lesz elérhető.

A katkók örökkévalók. Mein Hubbard is: Joshua ben Joséf.

Muster Mark 2011.02.15. 22:00:46

@l.x.: Szerintem első körben disconnectálni szoktak. És igen, azt meg is teszik. Az esetek többségében igazságtalanul illetve olyasmikért, amiket meg is lehetett volna beszélni.

Muster Mark 2011.02.15. 22:02:20

@Scn.Hun: Drága jó Scn.Hun! De kár, hogy nincs Magyarországon működőképes Szabadzóna! A könyveim, amiket a cultban vettem, csak porosodnak a polcon.

Hozzá Szóló 2011.02.17. 15:57:51

@Muster Mark: Ugyanezért? Te most egyedül otthon elmerengtél, magad elé képzeltél engem és most jól megmondod rólam, hogy én kit nem szeretek és MIÉRT nem szeretem? Waahahahahaaaa :D

Először is a katolikusok haldoklanak. Nézd csak meg a templomokat. A szcik a folyamatos támadások ellenére élnek és gyarapodnak. Miközben ők NEM KAPNAK 5 MILLIÁRD FORINTOT MINDANNYIUNK PÉNZÉBŐL, ahogy a drága jó katkóid.

exscn · http://exscn.net 2011.02.17. 23:39:35

@Hozzá Szóló: Jó úton haladsz, hogy szcientológus légy, ha még nem lennél az.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2011.02.18. 00:04:36

:: Muster Mark 2011.02.15. 22:02:20

Van meg lesz, amint megjelenik egy normális laptop, megint ráhajtok. Addig ha auditor meg hasonló érdeklődésű kell, szólj.

Hozzá Szóló 2011.02.18. 13:46:09

@exscn: Na mi a baj kispofám, nem maradt más érved, csak a személyeskedés van, ennyire telik? Mondanám, hogy te meg mivé váláshoz haladsz jó úton, de fölösleges, mert ott a fotód, láthatjuk. Majd akkor szólalj meg, ha valami gondolatod is van okoska.

exscn · http://exscn.net 2011.02.18. 23:24:24

@Hozzá Szóló: "nem maradt más érved"

Nem tudom, mit vettél érvnek, mindenesetre nem szándékoztam vitatkozni.

A reakciód viszont megerősíti a feltevésem...

Ammonia73 2011.02.19. 00:50:44

@exscn: "A könyveim, amiket a cultban vettem" :)

BAR0KKER 2011.02.20. 06:50:44

@exscn: Azt látom, kis majmocska, hogy vitázni nem tudsz és nem akarsz, így inkább sértegetsz. Én és a szcientológia :D
Hát hogyne :D

Elmarad most a vastaps, ha nem gond :D

norbert79 2011.02.20. 13:17:08

Nem tudom, én azt tanultam, hogy csak annak fáj egy 'sértés', ha igazság is van mögötte...

Hozzá Szóló 2011.02.21. 05:55:07

@norbert79: Ha nem tudod, akkor minek magyarázol? :D
Találkozzunk, hogy megvizsgáljátok, ti, okosok bizottsága, hogy kszenuhívő-e vagyok?
Mennyi eszed van neked? :D

Hozzá Szóló 2011.02.21. 05:56:28

@norbert79: Ha nem tudod, akkor minek magyarázol? :D
Találkozzunk, hogy megvizsgáljátok, ti, okosok bizottsága, hogy kszenuhívő-e vagyok?
Mennyi eszed van neked? :D
süti beállítások módosítása