Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Petícióval az egyháztörvény ellen

2010. november 08. - Reformer

Beindult "az elnyomás kezelése" az egyháznál - megpróbálják megakadályozni az egyháztörvény megváltoztatását.

Ennek részeként körlevelekben szólítják fel a mostani és volt tagokat is ennek a petíciónak az aláírására:

http://www.ipetitions.com/petition/vallasszabadsag/

Az persze már a helyesírási hibákból is egyértelmű, hogy honnan származik. :) 

Viccet félretéve, azt csiripelték a verebek, hogy nem fogják harc nélkül feladni a számos, mondjuk úgy, hogy materiális előnnyel járó státust. Legalább kiderül, hogy meddig ér el a kezük (remélhetőleg már nem túl messzire).

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr542432937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A. Nordenholz 2010.11.08. 10:03:07

Igazából nem értem, miért gond nekik, hogy adót kell fizetni. A public/közönség is fizet adót. Dolgozik, családot tart el, fizeti az adót, stb... és emellett megveszi az Alapokat és a Hidat. A regisztrátornak minden csak KF-ezés.
Szóval miért gond a Szcientológia egyháznak, hogy adót kell fizetnie?

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.11.08. 11:27:14

Lehet, hogy be kellene vezetniük a minimálbért? :)

Ammonia73 2010.11.08. 15:05:47

Azt hiszem, holnap bemegyek auditálásra...mert olyan furcsa visszatartásom van...:S
...valami visszatart attól, hogy aláírjam ezt a petíciót...pedig a PETA állatkísérleteseit mindig aláírom...meg a "ne legyenek vadállatok a cirkuszokban"-t is...
...mi lehet a gond ezzel az egyháztörvényessel?
:D

Ammonia73 2010.11.08. 15:09:44

index.hu/kultur/media/2010/07/21/tom_cruise_a_teveben_bizonyitana_hogy_normalis/
Szerintem meg nem azt akarja majd bizonyítani elsősorban, hogy ő normális...
Hanem reklámozni szeretné a szcientológiát és az azzal átitatott "boldog" és "tökéletes" családi életet...
A "Keti" már pár éve is válni akart és egyes hírek arról szóltak, hogy egyik forgatásán összejött egyik színésztársával...na, ha eddig nem vált, majd most...
Szegény Suri is elég hisztis és idegbeteg és "gyerekségmentes"...már csak pár kamera hiányzik a lakásba...

kalman 2010.11.08. 19:39:13

@Translator +X+:

Előbb húznak ki az országból, mintsem minimálozzanak, meg adózzanak, meg számoljanak el a pénzekről.

Ez milyen érdekes:

ez az oldal nem is magyar szeróról, hanem amerikairól fut, jó mi? :D

www.programmer.lt/en/geoip/?q=http%3A%2F%2Fwww.ipetitions.com%2Fpetition%2Fvallasszabadsag%2F

Üdv

Dr. A. Nordenholz 2010.11.08. 20:18:59

@Translator +X+: A szcientológus cégeknél szerintem be van vezetve :) különben ha Lenkei kivitte a cégét szlovákiába, akkor a Budapest Org is biztos talál valami megoldást.

A petíciót nem olvastam ugyan, de ha a Szcientomókusokat kihagyják belőle, akkor lehet, még alá is írom :)

Azért Szcientomókusok, mert "mókuskodnak" szellemi utak területén :)

Ammonia73 2010.11.08. 20:40:32

@Dr. A. Nordenholz: "A petíciót nem olvastam ugyan" - a szövegét mindenesetre biztosan nem szcientológus írta, mert túl normális...nincs fölösleges nagy betű, nem hemzseg a helyesírási és fogalmazási hibáktól...:)
És nincs benne szó a szcientológiáról...még Hubbardról sem...
De mivel ez a petíció minden olyan egyház mellett áll, amelyeket a törvénymódosítás hátrányosan érintené...és tudjuk, hogy a szcientológia egyház is eléggé megsínylené ezt a dolgot...;)

Ammonia73 2010.11.08. 20:41:35

@Ammónia73: "hátrányosan érintené" = hátrányosan érintene :)

Dr. A. Nordenholz 2010.11.08. 21:23:05

@Ammónia73: Gondolom, ügyvéd írta. Egyértelmű.

exscn · http://exscn.net 2010.11.09. 00:16:54

Ha ez a petíció a megoldásuk a problémájukra, akkor fasza!

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.11.09. 08:34:56

Kb. semmit nem érnek el majd ezzel....

Dr. A. Nordenholz 2010.11.09. 10:42:11

Kommentezni is lehet a petíciót. Részben igaza van annak, aki megfogalmazta. Max pár százan biztos alá fogják írni.

silversurfer 2010.11.09. 15:27:17

@Dr. A. Nordenholz: "A szcientológus cégeknél szerintem be van vezetve :) "
Remélem ebben némi irónia is volt, mert úgy tudom, pl. Lenkei konkurenciájánál még véletlenül sincs :)

Ammonia73 2010.11.09. 19:52:18

index.hu/bulvar/2010/11/09/kek_ufot_lattak_washington_felett/?rnd=737
...kicsit megijedtem most...:S
Szerintem Xenu kémlelte a DC Org-ot...készül a végső csapásra és felméri előtte a helyzetet...

Dr. A. Nordenholz 2010.11.09. 20:57:38

@Ammónia73:
Ne parázz, szótisztázz!
Világosan megírták, hogy a kékfény volt:
www.youtube.com/watch?v=Sut_9VRoxj4&hd=1

Dr. A. Nordenholz 2010.11.09. 21:01:10

@SilverSurfer: Jó, nem fogalmaztam pontosan. Minimál bér közeli :) Alulról és távolról. De csak akkor, ha megkapod a pénzedet. Arról meg lehet feledkezni, hogy a hatóságokhoz fordulsz, ha nem, mert az egyből elnyomó cselekedet. :D
Így kell meggazdagodni... álá szkí

kalman 2010.11.10. 20:25:23

Egy kicsit off , de nagyon jó!! :)

picasaweb.google.com/113021100752173305708/BernardPercyM agyarorszagon?feat=directlink

a képek magukért beszélnek

no komment :)

mi a véleményetek ?

üdv

béla 23 2010.11.10. 22:14:30

A fenti Bernard Percy képek lejátszásánál a harmadik képkocka sor középső négy kockájában látszik egy körszakállas, fekete mintás inges férfi aki az előadó mellett áll illetve ül ő ki ismeri , mi a poziciója a szci-ben?

Ammonia73 2010.11.10. 23:53:29

@béla 23: ő Miklovicz Attila (aki maga sem tudja, milyen szerepe van az egyházban)
Amúgy...itt valaki biztosan tudja pontosan :)
...de nézd meg ezt a videót és döntsd el, mennyire lehet épelméjű:
www.youtube.com/watch?v=5eqAps8n9eE

Ammonia73 2010.11.11. 00:00:52

@béla 23: am miért kérdezted? Ismerős valahonnan?

kalman 2010.11.11. 00:34:03

Miklovitz Attila? :)

www.youtube.com/watch?v=5eqAps8n9eE

Akkoris ez viszi a pálmát!

Jó kis bemutatkozás :D

üdv

kalman 2010.11.11. 00:39:36

www.youtube.com/watch?v=KOsyyfAX58c&feature=related

Milyen szépen prédikál az egészségről....

Annak ellenére, hogy dohányzik..

Ő se gondolja komolyan az egészség témát- csak sok pénz van benne, tudjátok :)

Üdv

Ammonia73 2010.11.11. 01:45:27

Vajon mennyi lehet az IQ-ja? :D

Ammonia73 2010.11.11. 03:13:32

24/11, -es képen pedig a fehér felsős nő Gaján Éva (Alkalmazott Oktatástan képzési vezető)

(24/12 és 24/13 ő áll elől)

Piroska Gyula felesége.

kalman 2010.11.11. 09:46:34

@Ammónia73:

Szci I/Q teszt szerint, vagy ténylegesen? :)
A kettő homlok egyenesen ellent mondana egymásnak, az tuti.

Mennyire sugárzik az agymosott arc, nem?
:\
Véglegesen be van darálva :S

üdv

béla 23 2010.11.12. 14:37:38

Igen ez a Miklovitz Att. ismerős nekem, több ízben jártam a Dianetika központ környékén és kicsit szemlélődtem az autóból ismerősökkel is, ott láttam ezt a figurát , a buta, vigyorgós pofájával.Van ott egy kidobó fiú is aki a ötvenes kora ellenére adja kezébe a röpcédulákat és szólítja meg az arra járó járókelőket. Szemben a polgármesteri hivatal hivatalos irodája senki nem tudja mi folyik a tulodali dianetika központban?

Ammonia73 2010.11.12. 17:59:30

@béla 23: találtam egy ilyen hozzászólást ezen a blogon régebbről:
"Akit bizonyítékot akar, menjen el a Blahára, álljon oda a polgármesteri hivatal elé és figyelje a dianetika központ fölötti ablakokat. Be fog látni a tanfolyam terembe. Ha szerencséje van, elkaphat egy tanfolyamzárást, aminek a végén kötelező felállni és megtapsolni LRH fényképét. A tanfolyamfelügyelő vagy valamelyik elvarázsolt szci, elkezd hip-hip-hurrázni is. Szörnyű látvány. Hubbardot bálványként kezelik. Menj be a Dianetika központba és mond azt, hogy Hubbard tévedett valamiben. Fetrengeni fognak a röhögéstől."
Szóval lehet, hogy a polgármesteri hivatalban dolgozóknak ez a mindennapi szórakozásuk, hogy figyelik az elmebeteg dianetikásokat...ezért nem tesznek ellene semmit sem...:X

Ammonia73 2010.11.12. 18:25:28

@béla 23: ezt www.pestylaszlo.com/filmek_hun.php?video=szektak.flv a videót már láttad?
Talán valahogyan megnézethetnéd a gyerekeiddel...

béla 23 2010.11.13. 00:07:36

Ezt én már láttam, de nem hiszem, hogy meg tudnám nézetni, alig beszélnek már velem, mióta próbáltam felnyitni a szemüket, és valamilyen szerződésekre hivatkoztak és, hogy miért baj, hogy ők így harmincévesen is állandóan képezik magukat, emiatt, most feladtam, bár folyamatosan szemmel tartom őket a távolból, de egyenlőre ennél sokkal többet nem tehetek és várom ahogy Ti mondtátok, hogy ők jöjjenek rá , hogy tévedtek, de sajna ez nem akar bekövetkezni.

Ammonia73 2010.11.13. 00:35:46

@béla 23: "valamilyen szerződésekre hivatkoztak" remélem nem az 1000000 éves tagság...:X

béla 23 2010.11.13. 08:07:59

Mert , ha az , akkor az nagy gáz???

peterke01 2010.11.19. 17:15:34

@kalman: Ez valami üzleti sikerre oktató kurzus? A fószerről nekem minden beugrik, de hogy sikeres, az nem. Olcsó kvarcóra, rosszul nyírt, zsíros haj, edzőcipő, kínai póló... A képek is elég rosszak, különösen a 21. kemény.

kalman 2010.11.19. 17:51:09

pterke kérsz még?

Olvasgass csak, ha tetszik, énis sokat nevetek rajta! :)

Tessék:

Üzenet szövege

Gyere el Te is, és tudd meg, hogyan lehet több sikerélményed családi életedben!!!

A rendezvény címe: Családi nap Bernard Percy-vel

Párkapcsolati szeminárium: 2010. november 26. (péntek) 17:00 - 21:00
Gyermeknevelési szeminárium: 2010. november 27. (szombat) 10:00 - 18:00

Íme néhány résztvevő véleménye Bernard Percy tavalyi szemináriumáról:

„Élvezetes személyiség élvezetes előadásában kaptunk a GYAKORLATBAN is használható útmutatást. Tetszett MÉG az előadó humora, a remek kísérő diaanyag, NAGYON TARTALMAS VOLT.” (Cs.Klára.)

„Feltöltődtem – nagyon kellett ez az előadás.” (P.J-né Zsuzsa.)

„Sok hasznos ötlettel térek haza, melyeket hasznosítani szeretnék.” (B.L-né Erzsi.)

„Rendhagyó volt a sok száraz, hagyományos előadáshoz képest.” (S.Miklósné)

„Nagyon élveztem az előadást, lekötötte a figyelmemet, megerősített sok dologban. Nagyon tetszett az előadó gyerekek iránti tisztelete.” (M-né P.Enikő.)

„Nagyon tetszett Bernard Percy közvetlensége, saját élményekből táplálkozó előadása, kiváló előadói készsége. Feltétlenül jobban odafigyelek a gyerekeimre, igyekszem bennük megtalálni az értéket.” (Sz-né S.Ilona.)

Ne hagyd ki ezt a nem mindennapi lehetőséget!

Kedvezményes árak november 13-23-ig:
Pénteki szeminárium: 6.500 Ft /fő
Szombati szeminárium: 10.000 Ft /fő
Aki mindkét nap eljön, annak a bérlet összesen csak: 12.500 Ft /fő

Helyszíni árak:
Pénteki szeminárium: 8.000 Ft /fő
Szombati szeminárium: 12.500 Ft /fő
Aki mindkét nap eljön, annak a bérlet összesen csak: 15.000 Ft /fő

Házaspároknak további 10% kedvezményt adunk.

További részleteket Bernard Percy magyar nyelvű honlapján találsz:
www.bernard-percy.fw.hu

Jelentkezz most!

Kattints ide: www.alkalmazottoktatastan.hu /bernard_percy

Találkozzunk együtt Bernard Percy-vel!

Gaján Éva
Képzési vezető
Alkalmazott Oktatástan Magyarország
www.alkalmazottoktatastan.hu
70/619-7982 vagy 70/618-5213
E-mail: eloadas@apshun.hu

Hát azért, amit az ALAPOK tanfolyamok adnak nekem. Annyira értelmes minden perc, amit azzal töltök,
hogy ezeket a tanfolyamokat tanulom, hogy leírhatatlan. Imádni való érzés, hogy olyan dolgokról tanulok folyamatosan, amelyek hasznosak, értékesek, amelyek segítik a túlélésemet, melyek alkalmazásával sikeresebbé, boldogabbá, TÖBBÉ válok.

Ja, és imádni való dolog úgy tanulni, hogy az oktatók (tanfolyam felügyelők) kompetensek, magas tónusúak, hatalmas ARK-juk és igazi szándékuk van azon, hogy mi, akik ott tanulunk egyre okosabbá, kompetensebbé váljunk az életünkben. Mert a különböző iskoláimban ez sajna egyáltalán nem így volt: 100 tanárom közül 2 ha ilyen volt.

Nekem még a többi szcientológia tanfolyam sem tudta ezt az óriási változást hozni. Természetesen hasznosnak hasznos volt mindegyik, éreztem, hogy segítik a túlélésemet. De! A sok szótárazás, véget nem érő szótisztázás elvett az élvezhetőségükből.

Az ALAPOK tanfolyamok pedig briliánsak, mert:
1. Maguk az anyagok könnyen érthetőek a színvonalas fordítás miatt.
2. Hihetetlenül megkönnyíti tanulásukat a könyvek, átiratok végén található szószedet.
3. Pedagógiai-módszertani szempontból kiválóak a hozzájuk tartozó feladatok, melyek mindig kiemelik a lényeget, és egyfajta ismétlést igényelnek a tanulótól minden rész után. (Azt pedig tudjuk: "Ismétlés a tudás anyja" ;)

Egyszerűen, IMÁDOM minden percét annak, amikor tanulok. IMÁDOM RON BÖLCSESSÉGÉT ÉS HUMORÁT.
ÚJRA IMÁDOK TANULNI!!! Nagyon élvezem, ahogy hétről-hétre nő a tudásom, a stabilitásom, a megértésem az ÉLET-ről

Standard órarendem van, az Alkalmazott Oktatástan teljes idős munkatársaként heti 12,5 órát tanulok.
És tényleg betartom, hogy minden héten tanulok, ha tudok, akár többet is. Én szeretem, hogy a Bp. Org munkatársai kipasszírozzák belőlem a lehető legtöbbet. Nyomnak a gyors tanfolyamzárásokon, hogy azonnal fizessek be a következőre, hogy elérjem a napi célomat stb. Nekem ez kell, nekem segít az ő kontrolljuk, hogy nem hagyják, hogy ne haladjak, ez jó nekem nagyon! Ők az én igazi segítségeim a gyors és ügyes haladásomban.

2011. MÁRCIUS 13-IG TELJES ALAPOK ZÁRÓ LESZEK ÉN IS, AZ ARANYCSAPAT TAGJA!

És tudjátok, újra tele vagyok életerővel, reményekkel, hittel és célokkal azzal kapcsolatban, hogy TANULNI AKAROK életem végéig, és hogy tanulni fantasztikus dolog, meg hogy nem élhetek tanulás nélkül. MINDENT TUDNI AKAROK!!!

Sajnálom azokat, akiknek ez a jó érzés nem adatik meg, és utálnak tanulni, utálnak iskolába járni, és buták maradnak, sőt, azzal, hogy iskolába járnak, majdnem mindegy, hogy melyikbe, csak évről-évre butulnak. És abban a tévhitben élnek, hogy ez a természetes.

Az ideális képet a tanulásról-tudásról én a Szcientológiában tapasztaltam meg, és főként most, az ALAPOK tanfolyamok tanulása során. Az ALAPOK tényleg az évszázad durranása!

Kívánom tiszta szívemből ezt az érzést mindenkinek!

Szeretettel:
Gaján Éva
Akadémiai tanuló, aki teljes gőzzel halad az ALAPOK-on

Az utóbbi hetekben azon vettem észre magam, hogy egyfolytában nagyon jól érzem magam a bőrömben.
Elkezdtem töprengeni rajta, hogy vajon mi okozza ezt az isteni jó érzést, és rájöttem:

Visszakaptam a 6 éves kori Gaján Évát!!! Azt, aki nagyon-nagyon akart iskolába menni, és sok jó dolgot megérteni, megtanulni. Képzeljétek, annak idején annyira akartam tanulni, hogy annak ellenére elértem, hogy beírassanak iskolába, hogy annyira pici voltam, hogy nem ért le a lábam az iskolapadból. Nem viccelek: külön miattam a padlásról hoztak le valami kis méretű iskolapadot, hogy kényelmesen tudjak ülni egész nap a suliban.
Tudjátok, én azért akartam annyira iskolás lenni, mert okosabb akartam lenni, mindent meg akartam tanulni.
Pl. rendhagyó módon még azt is elértem, hogy már első osztályos koromban, amikor még meg sem tanultam olvasni,járhattam zeneiskolába is. (Mindenki második osztályba kezdi a zeneiskolát.)

És aztán útközben valahol elveszett az a fene nagy lelkesedés. Rengeteg felesleges dologgal traktáltak az iskolában, nagyon sok mindent nem is értettem, és főleg nem éreztem azt, hogy túl sok haszna lenne annak, ami ott történik. Csalódtam.

Utolsó reményem az egyetem volt, mert arra gondoltam, ott végre legalább azt tanulhatom, amit én választottam, amit én akarok. De nem, mert az még borzalmasabb volt. Egy vacak, színvonal nélküli népámítás. Egyszerűen egy nagy semmi 5 éven keresztül. Persze jól hangzik, hogy bölcsészkar, meg Pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem, meg diploma. Csak sajnos nincs mögötte szinte semmi.

És most, hogy folyamatosan haladok az ALAPOK-on, érzem, hogy: EZ AZ!!! Ez az, amit én akartam már 6 éves koromban. Hogy pontosan miért is?

Folytatás következik...

Egy anyuka, 2 hónappal a szeminárium után:

Bernard Percy és én

Amikor találkoztam Bernarddal, és elkezdte a „Hogyan neveljünk sikeres gyermeket?” c. szemináriumát, még nem tudtam, hogy ez egy új korszak kezdete az életemben. Bernardban egy rendkívül hiteles személyt ismertem meg, akinek igen nagy tudása van mind a gyerekekről, mind arról, hogyan kell jó szülőnek lenni, és én mindezért CSAK csodálni tudom őt.

A szeminárium végére tudtam, hogy az életem megváltozott. Van egy 3 éves fiam. A szeminárium előtt is jó volt a kapcsolatunk vele, de most ez a kapcsolat minőségileg ugrott szinteket. Több eszközt is elkezdtem használni a szemináriumon tanultak közül, és rögtön látható volt a különbség. Majdnem minden konfliktus megszűnt a fiam és köztem. És csupán ennyi történt: TUDOM, hogyan kell vele helyesen bánnom, hogyan kell őt megfelelően tisztelnem, hogyan kell ténylegesen látnom az ő nézőpontját és az adott szituációt, és hogyan valósítsam meg azt, hogy mindketten megkapjuk, amit akartunk, de mindenféle rossz érzés nélkül.
Már nem érzem, hogy fel kellene adnom bármit is őmiatta. Folyamatosan imádom őt, és amikor figyelem, mosolyra fakadok és büszke vagyok arra, hogy az anyukája lehetek. Az, hogy segítsek neki sikeres és boldog emberré válni, valódi célommá vált. Most a vele töltött idő mindig örömöt okoz, és minden perc egy lehetőség haladni a cél irányába.

Ez előtt a szeminárium előtt, amikor azon gondolkodtam, hogy akarok-e még egy gyermeket, nem voltam benne biztos, hogy képes lennék őket megfelelően kontrollálni és felnevelni. Nem voltam benne biztos, hogy jó lenne nekik egy olyan anyuka, mint én. Nem tudtam, hogy boldog lennék-e attól, hogy még több időt töltök el gyerekekkel. Mára ez teljesen megváltozott. Amikor elkezdtem használni a tanult eszközöket, láttam a változást fiamon is: segítőkészebb, barátságosabb, könnyebben kontrollálható és kedvesebb lett.

Bernard a szemináriumon LRH gyermekekről és az emberről írt műveiből vett adatokat használ, és a saját példáival támasztja ezeket alá, melyek az adatokat élőbbé teszik. Jó néhányat ismertem ezen adatok közül, de nem igazán használtam őket intenzíven. Most megértettem annak fontosságát, hogy ezeket minden nap, minden percben használnom kell, hogy legyen egy boldog gyermekem, hogy boldog szülő legyek és hogy boldog család legyünk. Amikor találkoztam LRH munkáival, tudtam, hogy ez megmentette az életemet. Amikor találkoztam Bernarddal, az volt az érzésem, hogy egy élő példát ismerhettem meg arra, amikről LRH ír a könyveiben. Nem tudom eléggé megköszönni mindkettőjüknek ezt a szemináriumot és tudásanyagot, mely valódi szülőt varázsolt belőlem. KÖSZÖNÖM!!!!!

Agymosás KO....

bIasius 2011.11.05. 11:59:14

Valójában a hivatkozott link nem az egyház petíciója. Na mindegy a tényszerűtlenséget ezen a blogon már megszokhattuk.

A NEM ELFERDÍTETT PETÍCIÓ EZ:

"A Magyarországi Szcientológia Egyház petíciója

2011. július 11-én az Országgyűlés egy olyan törvényt készül elfogadni a gondolat, a lelkiismeret és a vallásszabadság jogáról és az egyházak jogállásáról, amely súlyosan diszkriminatív.
A törvénytervezetben az előterjesztő képviselők az eddigi történelem során példátlan hatalommal kívánják felruházni a mindenkori államhatalmat a vallások és egyházak felett. Aláírásunkkal állunk ki a mindenkire érvényes vallásszabadság mellett, és arra kérjük a Tisztelt Országgyűlést, hogy NEM-mel szavazzon!

A törvény 17. paragrafusa értelmében az egyházakat bejegyző Bíróság szakértőket rendel ki annak megállapítására, hogy az egyházi bejegyzésre pályázó vallási közösség megfelel-e a vallás azon definíciójának, amit a beterjesztő képviselők a törvényben megfogalmaztak. Ezzel szélesre tárják a kaput azon önkényesség előtt, hogy a törvényben nem részletezett szakértői bizottság akár politikai alapon, vagy annak sugalmazására alakítsa véleményét egy olyan kérdésben, amely teljességgel szubjektív terület. Ezen túlmenően a törvénytervezet különbséget tesz a különböző felekezetek "fontossága és értéke" között, ami nem pusztán diszkriminatív, hanem újfent előrevetíti annak lehetőségét, hogy ebből a pozitív diszkriminációból egy súlyos következményekkel járó negatív diszkrimináció fejlődik ki.

A vallási/etnikai tisztogatások nem múltak el a II. Világháborúval. Alig több mint másfél évtizeddel ezelőtt, kevesebb mint 500 kilométerre Budapesttől történt a modern európai történelem egyik legvéresebb vallási leszámolása Srebrenicában, amit a Hágai Bíróság népirtásként minősített. A magyar és az európai történelemben nem ismeretlen, hogy egy látszólag "ártalmatlan" törvény megágyaz egy későbbi vallási/etnikai alapú tömegmészárlásnak. Elég, ha csak a 1920. évi XXV. Törvényre, a Numerus Clausus-ra gondolunk, amit bizonyos értelemben az első zsidótörvénynek is tekintenek, mert bár nem tartalmazott semmilyen elnyomó szankciót, törvénybe iktatta az etnikumok eltérő jogainak meghatározását, amely később 600.000 magyar számára bizonyult végzetesnek. Ne feledjük, a mai világvallások kicsiny közösségekként indultak.

A kereszténység történetének egyik meghatározó epizódjáról a Bibliában az Apostolok cselekedetei 5. fejezetében (17-42. rész) olvashatunk. Péter és az apostolok Izrael vénei és főpapjai előtt nem hajlandóak feladni hitüket és annak terjesztését. Ekkor szólal fel a bölcs Gamáliel: "Ezért mondom nektek, hagyjátok békén ezeket az embereket, és engedjétek őket szabadon. Ha ez az elgondolás vagy mozgalom az embertől származik, magától felbomlik. De ha Istentől van, nem tudjátok szétoszlatni őket, és úgy látszana, mintha Istennel szállnátok szembe." Ha nem szólal fel akkoriban Gamáliel, könnyen lehet, hogy az apostolokat megölték volna, és most nem beszélnénk kereszténységről vagy egyházairól. Arra kérjük a Tisztelt Országgyűlést, hogy NEM-mel szavazzon! Magyarországi Szcientológia Egyház

Kiadó: Szcientológia Egyház Budapest"

bIasius 2011.11.05. 12:04:33

@bIasius: És milyen érdekes, kezd a petícióban megfogalmazott aggodalom testet ölteni az országban.

"Ezen túlmenően a törvénytervezet különbséget tesz a különböző felekezetek "fontossága és értéke" között, ami nem pusztán diszkriminatív, hanem újfent előrevetíti annak lehetőségét, hogy ebből a pozitív diszkriminációból egy súlyos következményekkel járó negatív diszkrimináció fejlődik ki."

És mi van ma a józan figyelmeztetés ellenére?
Pontosan az, ami a petícióban meg lett fogalmazva. "Súlyos következményekkel járó negatív diszkrimináció fejlődik ki"

index.hu/belfold/2011/06/27/elkuldik_kecelrol_a_nem_katolikus_gyerekeket/
süti beállítások módosítása