Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Pózolj Molnár Oszkár polgármesterrel és a Köztársasági Őrezreddel!

2010. augusztus 25. - Reformer

Némi késéssel eljutott hozzám Kunfalvy Ákos, a Drogmentes Maraton nagybetűs Alapítójának újabb körlevele.

Az érdekesebb részeket kiemeltem, a fotók pedig magukért beszéltek.

20 szcientológus ért rá a legfelső központjuk megmentésére, és 15 Edelény védelmére.

Fogyik az a nyáj...

 

 

Feladó: Kunfalvy Ákos
Elküldve: 2010. június 6. xx:xx

 

 



















Kedves Barátaim!

Gyönyörű ez az ország, akármerre nézek, dél, kelet, nyugat…

 

Ahogy a Római parton fák csúcsai kandikálnak ki a Duna fodrai alól, ahogy a bejáratokat öblögeti a nagy víz, békés kiskacsák végzik reggeli nap-fürdőjüket, egyszerűn szép ez a táj, még így is, hogy belelóg a lábam a vízbe, pedig a konyhában állok éppen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze ez így nem igaz, hiszen az OTL teraszán álltam és persze nem lógott bele a lábam a vízbe, de isten ne adja, hogy igazam legyen egyszer.

Mert a Duna még emelkedik, az előrejelzések szerint még 1-2 métert emelkedni fog.

Hölgyeim és Uraim, baj van!

 

 

Mi, néhányan, kb. húszan lehettünk, akik eljöttünk Közép-Európa egyetlen Sea Org bázisának megmentésére!

Tudjátok, hogy végtelenül szeretlek benneteket, ugyanakkor végtelen őszinte vagyok: Vérlázítónak tartom, hogy több ezer Szcientológusból alig több mint 1 tucatnyian voltunk ott.

Beszélgettem Bognár Attilával, aki 3 napig Edelényben esőben és fagyban cipelte a zsákokat és az 1500 hivatásos és önkéntes és városlakó civil mellett mindössze 15-töd magával Önkéntes Lelkészként szinte elvesztek a tömegben! (a fényképek ezt direkt nem mutatják)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugyanakkor találkozott Edelény – mostanság a média által elhíresült – polgármesterével és adott neki Az út a boldogság füzetet és készültek remek fényképek és elképeszető élményben volt részük azoknak, akik végigcsinálták ezeket a napokat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De még nem ért véget a játék, szükség van rátok!

Szükség van asszisztokra, erős markokra, józanészre és mindenre, amit egy Szcientológus adhat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Budapesten, vidéken, mindenhol!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Több ezer aktív Szcientológus van az országban, ebből több száznak kell egyen annyi vér a pucájában, hogy eljön és legalább egy napra segít!

Hívjátok az OTL-t, az Orgot, a Missziókat és akik tesze-tunya azt tegyétek helyre!

Start!

Végtelen szeretettel

Ákos

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr852247609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

citrofail 2010.08.25. 22:22:34

nincs is jobb mint a szcientoLOLógus náci...

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.08.26. 09:26:47

'Több ezer aktív Szcientológus van az országban, ' mega LOL

Ammonia73 2010.08.26. 09:52:04

"és adott neki Az út a boldogság füzetet és készültek remek fényképek és elképeszető élményben volt részük"-több és már nem fért a mondatba?
"kell egyen"
"akik tesze-tunya azt tegyétek..."
:D

zala 2010.08.27. 17:08:57

"Gyönyörű ez az ország, akármerre nézek, dél, kelet, nyugat…"

Ezt én is kipróbáltam - gondoltam tán' így adják a "józanészt" - és tényleg!
Elnézek északra és mit látok: dél, kelet és nyugat ...

kalman 2010.08.27. 23:46:55

Ammónia! mi e za baromság!?!?

Akarva se tudnék ilyet találni?XD

Ez a dávidos dolog dúrva :P

astarseran2012.com/main/articles.php?article_id=1118

érdekes hmmm

de sok marhaság is van benne.

Sok olvasni valóm lesz itt úgyérzem :D

Azért köszi, szerintem nem csak szci vonzata van, minden más fajta, vallású irányzat isszerepel itt.
ÜDV

Ammonia73 2010.08.28. 02:40:20

@kalman: "Akarva se tudnék ilyet találni?XD" én sem direkte kerestem ilyet...:)
"Sok olvasni valóm lesz itt úgyérzem :D" -örülj, hogy az egyik sz@rból okosan kimásztál, én is örülök, örülök, úgyhogy nehogy én legyek az, aki miatt egy másik agymosott dologba keveredsz és Ashtar galaktikus harcos leszel (vagy mi a szösz van ott)...:)
"szerintem nem csak szci vonzata van" -nem tudom, hogy van-e neki, csak az első, az oldal mottója és egyéb ott található dolog okozta meglepetés után a cikkcímeket olvasva megakadt a szemem ezen, aminek pont az a címe, mint a szciknél egy ugyanezen témájú dolognak - "pszichiátria-halálipar"...

kalman 2010.08.28. 11:13:20

Ó Ammonónia hát van itt más is pl:

Van efy ilyen cikkely benne :

"ENTITÁSOK ÉS SZELLEMI TÖREDÉKEK"

gyanűs, sőt

"PSZICHIÁTRIA: Halálos profitszerzés"
akkor

Mondjuk ez inkább valami ezpterikus oldald..

Ja meg ezt muszáj megnézni, nagyon béna
egyébként a szci ben is benne van, hogy VALAMI NAGY dolog fog zötzénni 2010, méghozzá az, hogymegfordul a lefelé húzó spirál.

Ebba a trükk az, hogy ha nem lesz világváge, akkor azért nem lesz, (mert ők megállították a folyamatot):D ha meg lesz, akkor "ők megmondták" adományoztál volna többet :D

Sok szemét :)

üdv

Ammonia73 2010.08.28. 12:06:18

@kalman: igen...ismerem ezeket, sőt, egy hatalmas vörös bolygó is közelít felénk, és csak az élheti túl a katasztrófát, aki feljődik szellemileg, hogy egy magasabb szintre lépve kapcsolatot tudjon teremteni a földönkívüliekkel, akik meg akarnak minket menteni...:D

Ammonia73 2010.08.28. 12:08:28

Szóval aki nagyon szeretne "tartozni valahová" és befogadó az effajta dolgokra, van miből válogatni...egyszer a vonaton egy "fényharcos" lánnyal beszélgettem, már induláskor rámszállt, hogy ő egyedül utazik, menjünk együtt...és mesélt, mesélt...végül leszállt valahol szerencsére. :)

kalman 2010.08.28. 14:04:47

Olyan sok hülyeséget olvastam én is erről!

www.astronet.hu/asztrologia/bolygok-es-hazak/a-nibiru-miatt-lesz-vilag-vege-2012-ben-44986.html

Sok marhaság!

hogy létezzen egy plussz bolgyó amit megjövendöltek a maják, és az majd nemtudom mit fog csinálni, vagy ütközni fog a Földdel, vagy "csak" a polaritását váltja fel, vagy megáll a forgásban. Egyébént az Annunakik ezen a bolgyón élnek az ufók, akik a mi ősatyáink, mert genetikailag manipuláltak bennünket, hogy a rabszolgái lehessünk...

Az egyiptomi Isteneket is ide lehet keverni, azért is volt tojás fejük, mert az ufók, az Annunakinak is olyan volt, keresztezve lettek.

www.youtube.com/watch?v=su8VFTg8Ps0&feature=related

Mert hát ugye tudniillik az Annunaki az egyfajta gyíkféle állat, ezért zöld színű, és gyakran az egyiptomi Isteneket is zöld színnel rajzolták:

www.youtube.com/watch?v=y0doarQQCMA&feature=related

ez is jó

Állítólag az van most azegyházban, hogy ha sikerül visszafordítani a lefelé húzó spirált, akkor kiadják RÖGTÖN OT9-15 ig mindet egyszerre, mert akkor már "fel lesz rá készülve" a bolgyó. Még nincs.
HATALMAS beáramlás lesz, fel kell készülni!!
:))
2013 ban, megkérdezem egyik szci ismerősömet, hogy akkor most hol van az? :D

megpróbálok valami givatalos reklámot szerezni erről a baromságról, lehessen vkinek a szemébe vágni az ostobaságát :P :)

2012 dec végére teszik ezt a híres nevezetes világvégét. Kiváncsi vagyok mi lesz belőle :)

üdv

Warlimont 2010.08.28. 19:05:53

Ha Reformer egyszer kiadja a könyvét, remélem, ez lesz a címe:

"SZCIENTOLÓGIA: Halálos profitszerzés"

Ammonia73 2010.08.28. 21:06:59

Kedves Reformer!
Mi újság a könyvvel? Már kész van, csak nincs módodban (nem akarod, nem tudod, nincs miből, stb.) kiadatni, vagy még dolgozol rajta? :)

csipinymous 2010.08.29. 10:35:56

@kalman: Pár éve felreppent egy spanyol honlapon, hogy Tomiboy a Kruiz, egy rakétába szeretné invesztálni oly keservesen összekuporgatott pénzét. Ugyan is a zagyház bolygóközi utazásra adná fejét, hogy más bolygókon is hirdethesse Hubbardibácsi nagyságát. Úgy emlékszem, hogy Tomi egy amatőr felvételen beszélt erről, amit nem találok már sehol.
A gázos csak az, hogy a honlap alkotóját napokon belül utolérte a zagyház keze. Tudomásom szerint, hajlandóak lettek volna felvásárolni az a kis oldalt. Az ifjú anti thetán, nem ment bele, majd perrel fenyegették meg. Pár nappal később munkába menet, balesetet szenvedett. Elaludt a volán mellett és belehajtott egy másik kocsiba. Később maga irt arról, hogy a vérében egy bőrön keresztül felszívódó drog szerű anyagot találtak.
A kocsiajtaja kilincsén szintén ezt találta a rendőrség.
Mennyire érdekes dolgok ezek. Debrecenben is volt valami hasonló eset egy pszichiáterrel aki belehalt.
Pár napja találkoztam egy orvossal, aki vizsgálódott ez ügyben. Érdekes dolgokat mondott, a vizsgálattal kapcsolatban.
Lehet, hogy újra kellene vizsgálni ezt az ügyet és több figyelmet szentelni az előzményeknek?

Plejádok 2010.08.29. 12:09:08

Nem jelenik meg a hsz.:))

kalman 2010.08.29. 14:04:22

Igen, valóban igen érdekes dolgok ezek!

Bevett szokás ám az ilyesmi...

theunfunnytruth.ytmnd.com/

itt (ha tudsz angolul) érdemes olvasgatni.

Ki van ez találva, és mivel súlyos érdekek húzódnak meg a dolgok mögött, ezért hát csak-csak előfirdukgatnak ilyesmik..
Főleg, hogy ez az miről "tudunk". Akkor mik lehetnek azok, amikrpl nem tudunk.
Én személy szerint nem bánkódom mostani szcik iránt, a mély befolyásos addikt szcikből lesznek a legjobb anti szcik :D ez már bizonyos.
Üdv

Ammonia73 2010.08.29. 15:07:08

@csipinymous: :O erről az esetről volt már itt poszt?
Talán kellene egy...ez igencsak érdekes ügy...

Lángharcos 2010.08.29. 18:17:01

Arról tudtok, hogy újabban a Dianetika cukorkát népszerűsítik a nyugati pályaudvar aluljárójában? Sokkal forgalmasabb ponton, mint a Blaha Lujza téren..

Ammonia73 2010.08.29. 19:23:37

@Lángharcos: :O:O:O...ez kész! :O
Komolyan? Nem lehet, hogy Dianás cukorkát láttál? Mert arról már hallottam, a nagyim nagyon szerette...

Ammonia73 2010.08.29. 19:24:46

@Lángharcos: a google sem hallott még ilyen nevű cukorkáról...:)

Ammonia73 2010.08.30. 10:49:24

www.youtube.com/watch?v=O4SrmRPogvU&feature=recentlik
Ha így haladnak, hogy lesz clear a bolygónk???:O
...aggódom...:S

Muster Mark 2010.09.01. 15:02:48

@Ammónia73: "Szóval aki nagyon szeretne "tartozni valahová" és befogadó az effajta dolgokra, van miből válogatni...egyszer a vonaton egy "fényharcos" lánnyal beszélgettem, már induláskor rámszállt, hogy ő egyedül utazik, menjünk együtt...és mesélt, mesélt...végül leszállt valahol szerencsére. :)"

Mekkora lúzer vagy! Miért nem dugtad meg inkább?

kalman 2010.09.01. 15:34:45

Muster a megjegyzésed mindent elárul rólad..

Egyébként Ammónia nő, és egy "fényharcos LÁNNYAL" találkozott, akkor szerinted miért nem dugta meg?

ja és ha ellentétes neműek is lennének, szerinted ez normális dolog vonaton, futú kalandként?

DD:

Üdv

Warlimont 2010.09.01. 16:48:02

Szerintem Muster felvetése poénnak jó, gondolom ő is annak szánta. "Fényharcos lány" agresszív kezdeményezésére poén szinten éppen megfelelő válasz "varázsvesszővel" ellentámadni, és pozitív energiákat átadni vele. :)

norbert79 2010.09.01. 17:01:22

Na menjetek ám a fenébe, én meg miket olvasgatok itt meló közben (mások is belelesnek néha mit olvasok)... :)

kalman: Figyu, ha te találkozol egy kellemes lánnyal, felébred bennetek a közös érdeklődés akkor miért ne terelné az ember a dolgot egy még kellemesebb út felé, még ha futó kaland is? (Persze kulturált körülmények között...)

Visszatérve a témához: Reformer, nagyon inaktív lettél mostanában! Nyári pihenés, vagy megint körülötted lebeg az OSA, vagy más az oka? Nem számonkérés, csak érdeklődnék, nagyon eltűntél...

Elathes 2010.09.01. 20:18:23

@kalman: Mi a gyanús, az entitás? Az és? Vagy a szellemi töredék? Melyik nem idősebb, 60 évnél? Olvass többet és ne szemetet, például preszokratikusokat. (Eztán majd nem lesz gyanús, ha egy szó több száz helyen előfordul számos kontextusban. Kevésbé leszel paranoiás, viszont annál inkább tájékozott!)

kalman 2010.09.01. 21:10:09

Szia Norbi!

Nos azért nem, mert vannak elveim, akár mit is jelentsen ez a szó, és nem akarok csillagfény harcos gyereket :\

Elathes, szóval azt mondod, hogy:

astarseran2012.com/main/articles.php?article_id=1118

ezen az oldalon nincs semmi kapcsolat a szcientológia és az oldal közt?

Lehet hivatalosan nincs is, de ezt figyeld csak:

"Elektrosokk - PSZICHIÁTRIA: Halálipar"

PSZICHIÁTRIA: Halálos profitszerzés

astarseran2012.com/main/articles.php?article_id=1264

ezek a tipikus beállított emberek, akiknek semmi közük nincs az egészhez, de valahonnan előveszik őket, és előadják magukat, aNNYira tipikus, nem?:D

mint egy reklám, meggyőznek, miért is jó. vagy rossz valami, amikor csak konkurenciáról van szó. Akiben ennyire ott van a pszhiátria gyűlölet több mint valószínű hogy szci vér csörgedezik a zereiben :D

De tovább megyek:

A tipikus összeesküvés elmélet:

astarseran2012.com/main/articles.php?article_id=1185

Folytassam? folytatom :D

"Próbáld pénzzel, fájdalommal, rettegéssel..."

Tipikuss szci felfogás:

astarseran2012.com/main/articles.php?article_id=1110

Persz sokminden más is van itt, de szerintem van köze egymáshoz!
Egyébként én is új holfény harcos akarok lenni, vagy mi! :D

:)

Üdv

exscn · http://exscn.net 2010.09.01. 22:06:55

@kalman: Lehet, hogy a szcientológusok paranoiásak (én is eléggé az voltam), de azért nem kéne azt gondolnod, hogy minden paranoid ember szcientológus.

Szerintem ez csak egy szimpla bolond, aki mindent összeválogat, ami egybevág a paranoiájával.

Ammonia73 2010.09.01. 23:07:56

@kalman: "Akiben ennyire ott van a pszhiátria gyűlölet több mint valószínű hogy szci vér csörgedezik a zereiben :D" ... na, látod, pont ezt nem kéne...aki pszichiátriaellenes, az szcientológus, aki drogellenes, az is ugye (drogmentes maraton), aki nem rajong a gyógyszerekért az is tutira szcientológus, stb. - és így fogják meg a szcik maguknak azokat, akik hasonlóan vélekednek.
Vannak pszichiáterek is, akik a pszichiátriát a legrosszabb börtönhöz hasonlítják (Feldmár A.), és egyre több ember világosodik meg a gyógyszereket illetően is, mivel nagyon sokszor feleslegesen tömnének minket ezekkel...gondolok itt pl. arra a sajnos mindennapi dologra, amikor sima megfázásra is antibiotikumot írnak fel, és hát...a vírus az még véletlenül sem baktérium...:X
Na, mindegy, csak arra akarok kilyukadni, hogy nem kéne ezeket a dolgokat mind a szcientológiához kötni...

Ammonia73 2010.09.01. 23:08:56

@exscn: "Lehet, hogy a szcientológusok paranoiásak (én is eléggé az voltam)" és ez miben nyilvánult meg?
Mármint a paranoia :)

Warlimont 2010.09.02. 11:12:43

"sima megfázásra is antibiotikumot írnak fel, és hát...a vírus az még véletlenül sem baktérium..."

Óvatosabban fogalmaznék. Ha az influenzára gondolsz, arra önmagában valóban értelmetlen az antibiotikum, viszont a hozzá társuló bakteriális felülfertőződések miatt valóban lehet szerepe sok esetben.

És sajnos a dolognak van egy társadalmi oldala is. Az RTL "Fókusznak" és társainak is köszönhetően egyre feljelentősebb világban élünk. Valaki elmegy az orvoshoz, elmondja, hogy lázas, stb, az orvos pedig hazaküldi általános javaslatokkal, ki kell feküdni, pihenjen sokat, szedjen vitaminokat, stb. Mit lép erre sok mai beteg? "Simán hazaküldött! Nem írt fel semmit! Biztosan azért mert... (vérmérséklet szerinti spekuláció), na de majd én... (keresek "jó" orvosttól a feljelentemig)"
És mivel a sima influenzában is meg lehet halni, és olyan lett a világ és a média szerepe, hogy a (család)orvosok egyre kevésbé merik felvállalni, hogy a beteget hazaküldik recept nélkül. Önmagukat is védik. És ebben sajnos semmi(!) "gyógyszermaffia" nincs.

"Vannak pszichiáterek is, akik a pszichiátriát a legrosszabb börtönhöz hasonlítják"

Ezek a "pszichiáterek" vagy nem is pszichiáterek, vagy az IMEI-ben (igazságügyi elmemegfigyelő) dolgoznak, na az tényleg börtön, de ott elmebeteg bűnözők vannak.
A pszichiátria osztály is olyan, mint a többi, pl. belgyógyászat. Itt is, ott is vannak, aki kijárnak, és vannak, akiknek állapotuk miatt nem lehet. A kórházra mindig azt mondom, semelyik (!) osztályra nem örömből kerül az ember, hanem azért, mert van egy problémája, amit csak ott lehet megpróbálni megoldani. A pszichiátriák hátránya, hogy a szakma és társadalom rossz hozzáállása miatt kevesebb pénz jut felújításra. Sokkal könnyebb akármilyen cégtől adományt kapni, segélykoncertet szervezni mondjuk egy gyerekosztályhoz.
Plusz sok új beteg és család előregyártott, netről olvasott prekoncepciókkal érkezik, és amikor kiderül, hogy nem elektrosokkoljuk, tömjük tele gyógyszerrel, stb. már az ajtóban és később se, szabályszerűen meglepődik.

De ennyi erővel és hatalmas adag butasággal, ha a pszichiátria börtön, akkor a sebészet meg mészárszék?

Nagyon veszélyes tudás és a tényleges helyzet ismerete nélkül okosnak lenni egy témában. A neten olvastam (lehetőleg szci érdekeltségű oldalon), hallottam egy emberről akinek az ismerőse mondta... kezdetű történetek pedig... :) A net alapján különösen nehéz a pszichiátriát megítélni, mert ha rákeres az ember valami ilyen témára, gyógyszerre, bármire, akkor a találatok döntő többsége hazugság, ferdítés, féligazság. (Utóbbi a legrosszabb, mert ez csapja be legkönnyebben a laikust)

anonViktor 2010.09.02. 11:35:56

Sziasztok!

Ha jól tudom, a hét végéig Budapesten, a Pólus Centerben leledzik a CCHR gyengeelméjű csapata, és teszi bele az etikát a Pszichiátriába.

Tolják tech-el (erőszakkal) a szórólapokat.

V.

Ammonia73 2010.09.02. 14:19:00

@Warlimont: "sima megfázásra is antibiotikumot írnak fel, és hát...a vírus az még véletlenül sem baktérium..."

"Óvatosabban fogalmaznék. Ha az influenzára gondolsz, arra önmagában valóban értelmetlen az antibiotikum, viszont a hozzá társuló bakteriális felülfertőződések miatt valóban lehet szerepe sok esetben."
...igen...értem én...csakhogy sokszor meg sem vizsgálják, hogy fennáll-e ilyen, csak felírják az antibio-t :)vagy lehet, hogy munkát spórolnak maguknak és ezt megelőzendő írják fel, nehogy a legyengült szervezeted "bebakterizálódjon" és megint visszamenjél hogy nem javulsz? :O
Ebban az a legrosszabb, hogy ha később olyan gondod lenne, amire tényleg kell az antibiotikum, már nem olyan egyszerű a helyzet, mert ha jól tudom, a baktérium hozzá tud szokni, és ha gyakran szedi valaki, az immunrendszere is gyengül...

Reformer 2010.09.02. 16:26:07

@norbert79: pihenés ... :) meg nem is nagyon volt hírértékű dolog mostanában

norbert79 2010.09.02. 16:43:40

@kalman: Nem is konkrétan csillagfényharcos leánykára gondoltam, csak általánosságban írtam :). Amúgy meg ismerem őket is, próbálom az összeset elkerülni, ezért is tanulmányozok sok szekta jellegű csoportot. Nem akarom, hogy bármelyik is megközelítsen.

@Reformer: Egészségedre! :) Hmm, ami a hírértékkel kapcsolatos, szerintem Ursula Caberta csoportjának 'felrobbantása' szerintem azért hordoz magában hírértéket. Ugyancsak kicsit fellapozva a netet találni azért egy két szót érdemlő hírt is, de tény, hogy 'eget rengető' nem történt.

exscn · http://exscn.net 2010.09.02. 19:09:46

@Ammónia73: >>"Lehet, hogy a szcientológusok paranoiásak (én is eléggé az voltam)" és ez miben nyilvánult meg?
Mármint a paranoia :) <<

Félelem az internettől, a pszichiáterektől, a gyógyszergyáraktól, stb.

Folyamatos SP-keresés, szcientológiáról negatívan nyilatkozók gyanúsak, bármilyen emberrel való beszélgetés közben folyamatos kiértékelések, vagy nem is tudom, hogy nevezzem ezt - folyamatosan futottak az elmémben a szcientológia dolgai és próbáltam beilleszteni a látott, hallott dolgokat a szcientológia (Hubbard) rendszerébe, az embereket viselkedésük alapján osztályozni, stb.

Borzasztó így visszagondolni, hogy mindent Hubbard paranoid szemével próbáltam látni.

Ez az átkozott szcientológia leginkább olyan, mint egy szűrő, ami az egyén és a környező világ közé ékelődik be. Minden érzékelésed keresztülmegy rajta, illetve végső soron a szcientológus maga teker azon, hogy minden érzetét, észlelését keresztülvezesse ezen, hogy a szcientológiának megfelelően torzítsa a dolgokat.

Nem tudom érthető-e, igazából a lényeg, hogy teljesen elmebaj szcientológusnak lenni.

Utána viszont fantasztikus, mert ahogy tudatosulnak ezek az emberben, csodálatos módon az összes korábban már beépült hasonló "szűrő" is szertefoszlik és újak sem "épülnek be". Legalábbis nálam ez történt.

Warlimont 2010.09.02. 19:53:52

Ammonia:

A "baktérium nem hozzászokik" (mint Józsi bácsi a pálinkához, vagy Kovácsné az orvosi tanács ellenére marokszám szedett Frontinhoz), hanem rezisztens lesz. A baktériumok gyorsan szaporodnak, és gyorsan változnak, szinte véletlenszerűen. Ha egy új verzió jobban alkalmazkodik a környezeti viszonyokhoz, az szelekciós előnybe került a többivel szemben és elterjed. Az antibiotikum is egy ilyen környezeti tényező számukra, aki ellenáll vele szemben, az túlél és elterjed.
A dolog érdekessége, ha ez a szelekciós előny megszűnik, esetleg más környezeti szempontok merülnek fel, a rezisztens törzsek kiszorulhatnak a képből.

Az antibiotikum felírásával az a baj, hogy háziorvosi szinten nem lehet a kórokozót meghatározni, tehát alaptünetek alapján indul a terápia. Mondjuk magasabb láz esetén kb automatikusan. Visszautasítom azt a buta gyanút, hogy az orvosok önös érdekből, lustaságból, a betegtől menekülendő használják az antibiotikumokat.
Másrészt látjuk nap mint nap, sajnos sokan szednek antibiotikumot (is) orvos nélkül, mert pl megmaradt egy korábbi felírásból, kapta a jólelkű szomszédasszonytól, stb. De a legnagyobb hiba, ha az antibiotikum th nem megy végig! Pár nap után abbahagyni, na ez az igazi a rezisztencia számára. A fegyvert csak megmutatni tanulságként az ellenségnek, pedig azokat ott, ha már elkezdték, ki kéne irtani. Ha antibiotikumot kezd valaki szedni, 1 héten belül ne hagyja abba! Vagy el se kezdje.

A másik, és ez talán kevésbé ismert, hogy a rezisztens törzsek kialakulásában hatalmas szerepe van az állattenyésztésnek is! A legdrasztikusabb változást az állattartás iparosítása okozta. Az állatokat gabona helyett el kezdték tápszerrel etetni, melyek tele voltak állati eredetű fehérjékkel, növekedési hormonokkal, és antibiotikumokkal (!), a betegségek elkerülése és a hozamfokozás végett.

De a végeredmény mégis az, remélem, ebben egyetértünk, hogy amióta Fleming jóvoltából elindult az antibiotikum korszak, a fertőzéses eredetű halálozás drasztikusan lecsökkent. Lehetne sok mindent sokkal jobban is csinálni, de sokkal előrébb vagyunk most, mint 100 éve.

Ammonia73 2010.09.02. 21:22:53

@exscn: köszönöm a választ! :)
süti beállítások módosítása