Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

A szcientológusok kiszorulnak az emberi jogi bizottságból

2010. június 04. - Reformer

Kezdődik... :) Egyébként maximálisan egyetértek. Egy, az emberi jogokat lábbal tipró szervezetnek (gyerekmunka, modern kori rabszolgatartás, kikényszerített abortuszok, "ellenségek" zaklatása, gyónási titokkal visszaélés stb.) semmi keresnivalója egy ilyen bizottsági ülésen.

Forrás: stop.hu (kiemelések tőlem)

A szcientológusok kiszorulnak az emberi jogi bizottságból - Szétcsapnak a civilek között

 
Lukács Tamás (Forrás: parlament.hu)
 
Új ügyrendet szeretne bevezetni az őszi ülésszaktól kezdődően a parlament emberi jogi bizottságában Lukács Tamás kereszténydemokrata bizottsági elnök, aki megszüntetné a különféle civilszervezetek privilégiumát és nem adna a szcientológiai egyház alszervezeteinek se állandó belépőt. Ha a szcientológusok egyházként akarnak megjelenni, arra akkor lesz módjuk, ha az egyházakat érintő kérdésekről esik szó, jelentette ki.
 
Új ügyrendet szeretne elfogadtatni a parlament egyik legsokrétűbb feladatokkal foglalkozó testületének az Országgyűlés Emberi jogi, kisebbségi, civil- és vallásügyi bizottságának, Lukács Tamás kereszténydemokrata képviselő. A testület üléseire rendszeresen sokan mennek el, a sajtót kevéssé, a civil szervezetek egy részét azonban erősen foglalkoztatja, mi történik a bizottsági üléseken. 
 
A legrendszeresebb látogatók állandó belépőt kaptak még az előző ciklusban, így rendszeres résztvevője lehetett az ülésnek a Társaság a Szabadságjogokért, a Helsinki Bizottság, de állandó belépője volt a szcientológus egyházhoz köthető több szervezetnek is, így például a Drogmentes Maratont szervező társaságnak. Lukács Tamás most a Stop-nak azt nyilatkozta, rendet szeretne tenni és az az álláspontja, ne legyen privilégiuma egyetlen szervezetnek se. 
 
Az elnök úgy látja, ha a szcientológusok például egyházként akarnak megjelenni, ennek nincsen akadálya, de csak akkor van helyük az ülésen, ha egyházakat érintő kérdés van napirenden, "civil köpenybe bújva ne jöjjenek" - mondta a bizottsági elnök. Egy másik példát említve jelezte, van egy olyan magát országos civilszervezetként aposztrofáló társaság, amelyet hol az apa, hol a gyerekei képviselik. "Mi ez családi vállalkozás?" - kérdezte Lukács Tamás, aki úgy látja ősztől már rend lehet a bizottság által osztott állandó belépők között. 
 
A kereszténydemokrata politikus alapvetően annak a híve, hogy alkalmi belépőhöz jussanak a vendégek és akkor jelenhessenek meg az üléseken, ha az ő, illetve szervezeteik profiljába tartozó ügyről esik szó. Lukács azt tervezi, még a nyári szünet előtt letesz képviselőtársai asztalára egy ügyrend-tervezetet, amiről az őszi ülésszak első bizottságai üléseinek egyikén dönthetnek, ebben újraszabályoznák, hogy ki kapjon állandó és ki ideiglenes vagyis napi belépőt a testület üléseire.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr502055354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A. Nordenholz 2010.06.04. 09:22:32

A szcientológus szervezetek kitiltása teljesen jogos. Ezek alapvetően azzal a céllal működnek, hogy az egyháznak híveket toborozzanak. Ennek az egyházi irányelvekben is utána lehet nézni. Ha tevékenységük szempontjából valóban az emberi jogokat tartanák szem előtt, akkor jogos lenne, hogy résztvételük az emberi jogi bizottságban.
A szcientológia egyház és a szcientológusok azonban voltaképp megsértik az emberi jogokat. Hiába a csodás videokampányuk az emberi jogokról, az egyház berkein belül a vallásszabadságot, szólás- és gondolatszabadságot kizárólagosan a szcientológia számára tartják fenn. Elég elolvasni a Szcientológia működésben tartása című irányelv levelet, amiben Ron minden más módszert és törekvést elutasít és leszól.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.06.04. 12:54:06

:: Az elnök úgy látja, ha a szcientológusok például egyházként akarnak megjelenni, ennek nincsen akadálya

És ezt pont egy KERESZTÉNYdemokrata elnök mondja??? Ennek sem kell a szomszédba mennie álszentségért. :(

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.06.04. 16:54:50

@Translator +X+:
Miért is? a szci zegyház nem egyház, hanem destruktív szekta.

Csináljanak pártot az idióta szcientológusok, jussanak be a parlamentbe, és majd akkor részt vehetnek amiben akarnak.....

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.06.04. 17:29:20

:: anonymoushun · anonymoushun.com/

:: Miért is? a szci zegyház nem egyház, hanem destruktív szekta.

A szci de iure egyház, megkapta a címkét az államtól. Ha szerinted mégsem az, vonsasd vissza a címkét. (Érdekelne, hogy csinálod, hogy akkor maradjon akár csak EGY egyház is :P)

:: Csináljanak pártot az idióta szcientológusok

Gratulálok, átment a lényeg.

Sok hülye indokot lehetett volna hozni (pölö a szci egyház az emberi jogi sérelmekre hivatkozni), de valláshoz/egyházhoz kapcsolódásra kifejezetten NEM kellett volna hivatkozni, tipikus fútsát, 100% vallásüldözés. Vagy lett volna fideszes. Vagy akármi. Így sikeresen a szci tábor színvonalára sorolta be nálam magát ezzel az ürüggyel.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.06.04. 20:56:54

@Translator +X+: ecsém te még mindig nem érted....
a szci nem egyház! az egy dolog hogy ilyen név alatt működik. remélem nem sokáig. remélem vissza is lesz vonva, igaz ezt az óriási hibát nehéz helyre hozni.... de rajta vagyunk

kalman 2010.06.04. 21:36:44

Transz!

anonnak igaza van, attól még h valami be van védetve mint egyház ,meg az, hogy van róla papírja, attól az még nem lesz az.
Gondolj csak bele.
Szerinted Idiában a hiunduizmust, mint vallást, be kell védettni? (R) vagy beregisztráltatni? vagy ilyesmi? Nem, mert az ottélőknek kúltúrálisan (védák) egyértelmű hogy az, senki sem kérdőjelezné meg. Ezért értelmetlen. DE az ami nem vallás, na azt be kell védetni gyorsan:)(pont azért mert nem az)
Ki van ez találva, és a vicc az, hogy ezt te is tudod, mégis ilyeneket írsz? :S
Figyeld meg, ezt a jogot ahogy sok más országban betiltották, úgy itthonis lehetséges: legfeljebb majd csak mint szervezet működhet, nem mint vallás. ennyi.
Márcsak a félreértések elkerülése végett is:)
Gondold végig.
Szia

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.06.04. 21:53:32

:: anonymoushun · anonymoushun.com/ 2010.06.04. 20:56:54

:: a szci nem egyház!

Legutóbb néztem, bent volt a magyarországi egyházak és felekezetek (meéf) között. Olyan névvel, hogy "Magyarországi Szcientológia Egyház". Szóval egyház. Ha nem tetszik, ne nálam reklamálj, hanem a jogalkotóknál. Vagy esetleg mondj érvet (azért nem egyház, mert...).

:: hogy az, senki sem kérdőjelezné meg.

Én csont nélkül mindent megkérdőjeleznék, az csak az agymosottság fokát jelzi (aka "szent tehén", gondolom nem kell részletezni a kifejezés jelentését), ha valamit valaki meg sem kérdőjelezne.

:: Figyeld meg

Figyelem, de még nem tiltották be.

:: Gondold végig.

Végiggondoltam. Hirtelen a szci mellett az áll, hogy EBBEN AZ ÉLETEDBEN lecsekkolhatod, igaza van-e ellentétben a többi "vallás"-sal, amelyek min. 99.9%-a önámítás és hazugság.

Pölö ott van a 231 meéf. Ebből min 230 hazudik és le akar húzni. Esetleg lehet javasolni, hogy melyik IGAZ. De annak azért elég komoly szűrőkön kell keresztül esnie ahhoz, hogy halovány esélye legyen a sikerre.

Na de ezt TE végiggondoltad-e?

kalman 2010.06.04. 22:16:04

Jaj transz.. én értem:)
De akkor mondok egy másik érthetőbb példát.

Apukád és anyukád a te szüleid. Több mint valószínű. Mégis feltétlen bizalmad van bennük e téren, mert azt mondták. Habár nem tudod bebizonyítani, illetve DNS tesztel lehetséges lenne, de ott a 99.999 % :) Na meg a hamisítás lehetősége. Na szóval arra akarok kilyukadni, hogy vannak ilyen dolgok, amikben az ember nemigen kételkedik, főleg ha saját kultúrájáról van szó. (A védák nem az én kultórám csak egy példa)
Na de honnan fogod akkor mégiscsak megtudni, hogy az az a te apád, aki annak mondja magát?
Hát igen.. nem egyszerű :) Ezeket a dolgokat el kell hinni, hamár 100% osan nem is lehet megérteni, megtudni.
Teis tudod, hogy végtelenségig lehetne sorolni az okokat, miért nem vallás (a szci).
De akkor egy életszerű helyzetet vegyünk:
lehet, hogy van valakinek HIVATALOS vagy másszóval haTályos igazolványa, vagy papírja, egy képzettségről, hogy ő pölö tud teszemazt robotokat építeni, sőt, iskolákba is járt, tanárok is igazolják, szín ötös volt, stb.
DE EZ MÉG NEM JELENTI AZT, HOGY Ő TUDJA.
Annyit jelent, hogyötöse volt beírva a napolóba, meg ezt, hogy van papírja, MÁS kérdés a gyakorlati tudás.
Talán idevág az is, hogy aki érti csinálja, aki nem az tanítja. ?:)
Megintcsak a "hivatalosság kérdésére" akartam csak kilyukadni, hogy a papír mindig is csak egy dolog; továbbmegyek: megvan a papírja, csak 2es volt, egy agysebész.
Te a kése alé feküdnél?
mert van engedélye. :) érted? :)
Sajna manapság egyre többször hallhatjuk, hogy a korruptság mitt a piacokon lehet venni mindenféle papírt. Sajna. Megbuliznak az eberek ma már szinte mindent.
Adómentesség miatt vanez az álca. Ennyi.
Kül. (ez már csak az én eszemfuttatsom)
védikus időkben, nem az volt a törvény, amit egy két fejes mondott, és nem az volt a vallás amit egy két fejes kitalált, ésaz utcáról betérve egy központba beíratja magát, kétszáz lefizetett hívével. HANEM ugye a szentírásokra hivatkoztak, és nem módosítgatták őket, saját kényük kedvük szerint. Értsd úgy, hogy amit én hozok törvény,az tökéletlen:ezért változtatgatom össze vissza. De amit Isten mond, a védákban, ugye:) azok tökéletesek, nem is változtatják meg őket. LEgalábbis ezek voltak a védikus idők. Ma más helyzet van, mindenki Isten akar lenni, ezért van enyi vallás. Csak sajna nem jön össze.
(ugyan így a vallás nem az volt, amit én mondok, vagy mait én beregisztrálok, mert halucináltam valami baromságot drogok miatt) HANEM ami a szent könyvekben benne van ennyi.
(Biblia, vagy Bhagavat-gíta ,Korán akármi)
Bocs ha sokat írok :)!
Kéne egy aláírásos missziót csinálni, hogy ne legyen a szci vallás, 10 000 ember simán aláírna! :) vagy mennyi kéne?
Üdv! :)

kalman 2010.06.04. 22:19:02

Ja ez kimaradt:
(érdekesség)

szanszkritul a vallásos filofózia az a "dharma"
aminek sok jelentése van ugye,ezt már sokat tárgyaltuk :)
(kötelesség) stb.

De a fő jelentése, az, amit Krisna mond.
Amit Isten mond, na az vallás.
(ez kell(ene) hogy legyen)

Üdv

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.06.05. 01:01:59

:: Pölö ott van a 231 meéf. Ebből min 230 hazudik és le akar húzni

Kálmán, veled akkor folytatom, ha a fenti mondatot képes vagy értelmezni, mert úgy látom, hogy csak írsz, nem olvasol.

csipinymous 2010.06.05. 01:18:02

Nem régiben erről beszéltem. Íme egy olyan ember, aki követi a Hubbard-i nyomot. Ki akar ilyen lenni?
Hubbardírozás!

Retexis 2010.06.05. 01:31:01

A KDNP se sokkal jobb mint a sci és szerintem ők inkább a normális civileket szeretnék távol tartani és a scidióták épp kapóra jöttek ürügyként.

teddybear01 2010.06.05. 10:42:39

Egyrészt a szcientológusokat nem is kellett volna egy ilyen bizottság közelébe sem engedni, másrészt a KDNP, mint párt már több választási forduló óta nem kapta meg a választók felhatalmazását, hogy képviselje őket. Ilyen szempontból már régen nem szabadna őket semmilyen népképviseleti szervezet közelébe engedni őket.

Elathes 2010.06.05. 16:44:45

Az érzelmi részt most hagyjuk. A szcientológia egy egyház. Hogy valójában mi a szcientológia, az sem lényeges most. Ami a lényeg: A 89-90-ben, a rendszerváltáskor, több évtizedes vallásüldözést követően olyan törvényeket szabtak, ami által az ún. történelmi egyházak jogot formálhattak a korábban elkobzott vagyonukra. Mivel a tulajdon fogalma sem volt jelen az átkosban, ezért hirtelen akartak visszaharácsolni minden egyes milliárdot érő ex-tulajdonukat. Tehát olyan törvényszabályozások kellettek, olyan vatikáni egyezmények a kormánnyal, amik ezekben a célokban őket semmi nem akadályozta. S mivel akkor alkotmányellenes lett volna kiemelni egy-két egyházat és úgymond rájukprivilégizálni kizárólagosan az egyházi törvényeket, ezért mindenkire vonatkozhatott (soknak úgysem volt tulajdona az államosítás előtt, sok meg még nem is létezett akkor idehaza). Ennek a törvénycsomagnak egyik hátulütője, hogy nem volt korlát a tekintetben, hogy milyen csoportosulás lehet egyház. (Ha ebben lett volna bármilyen szigor is, abban a pillanatban kommunistának bélyegezték volna meg a rendszerváltó demokratákat, tehát ennek szigorítására nem volt semmi esély, nem is törődtek vele, a történelmi egyházak meg csak a markukat vakargatták nagy reményekkel és tervekkel és imádkoztak, hogy a nem vallásos képviselők bármi szót is emeljenek az tulajdonuk esetleges vissza nem harácsolásáról, ezért inkább a történelmi vallást képviselő képviselők is hallgattak, alku volt ez. ) Másképpen mondva a tulajdonnal korábban rendelkező egyházak kapzsisága az, ami megszülhette a szcientológiát egyházként Magyarországon. Tehát a KDNP-nek köszönjétek elsősorban (ők rendelkeznek visszaharácsolt tulajdonnal leginkább) azt, hogy a szcientológia most egyház Magyarországon.

kalman 2010.06.05. 20:07:33

Elathes, ez volt régen, igen, de hogyan tovább?
Milyen lépéseket tartasz megvalósíthatónak, a tekintetben, mint pl Görög ország, vagy sorolhatnám, hogy mint szervezet működhessen, és ne mint egyház?
A konklózió lemaradt a szövegedből :$ :)
köszi
szia

Dr. A. Nordenholz 2010.06.05. 21:01:27

Ha olyan lehet, hogy Jedi egyház? akkor szci egyház miért ne lehetne?
Az emberi gondolkodással van az alapvető probléma.
A lobbiérdekek mindennél előbbre helyezésével.
És addig a törvények is csak a lobbiérdekek kiszolgálói. Nem hoznak jóértelemben vett rendet. csak pillanatnyi haszonélvezői vannak, igazi haszon nélkül.
Ez pl. jó elv a szcientológiában: a legtöbb jó a legtöbb dinamikán.
egy csomó jó dolog van a szcientológiában, csak becsületesen kellene alkalmazniuk, nem fanatikusan, ellenségképpel a fejükben. akkor lehetne (nemcsak a jog szempontjából) vallásnak nevezni a szcit.
persze, ha valahogy elkapják a tökömet, hogy itt olyanokat írok amiket, akkor lehet, hogy sikerül belőlem is fanatikus ellenséget varázsolniuk :D
A keresztény egyházzal kapcsolatban az a szomorú igazság, hogy alapvetően politikai célzattal alakult. íly módon nem sok különbség van a szci meg a ker között... a tanai sem igazolhatók tudományosan...

Elathes 2010.06.06. 07:49:50

@kalman: Ez volt régen, és ez van most is és ha engem kérdezel, ez lesz továbbra is. Egy ilyen horderejű törvénymódosítás az elkövetkező 100 évben én nem látok kivitelezhetőnek. Túlságosan sok ingatlan, pénz, szerződésfelbontás, politikai kapcsolatok (főleg külhoni) forog kockán. Az alkotmányunk úgy is át lesz írva, többek között belekerül a kerszesztény Isten, stb. De gondold végig, ha hozol egy olyan törvényt (súlyos alkotmánymódosítás kell hozzá), ami leszabja, hogy csak az lehet egyház, amit bizonyíthatsz is, vagy csak az lehet egyház, ami stb. (teljesen mindegy, ilyen oldalról minden csak korlát) akkor nagyon furcsa helyzet állna elő, kb. olyan, mint az putyini Oroszországban... Ez az egyik oldala a dolognak. A másik, hogy Magyarország múltja, beidegződése, stb. nem azonos azokkal az országokkal, amelyeknél a szcientológia nem egyházként működik (pl. Németország), teljesen más alapokon nyugszanak az ilyen típusú kérdések. Amelett, hogy Németországban sem az alkotmányt módosították a szcientológia egyházi partvonalon kívülre helyezésének érdekében. Ennyire hülyék a németek sem voltak. Illetve nem akartak belőle olyan vallásháborút, amit ma 100%, hogy elvesztettek volna (nem a közpkorban élünk). Simán a büntetőtörvénykönyvet vették alapul. És az a véleményem, hogy Magyarországon, és általában a jogállamban nem is lehet, nem is szabad más eszközökhöz nyúlni, ha jót akar az ember, márpedig a büntetőtörvénykönyv be nem tartásakor igenis legyen következmény (másik szál, elképzelhető, hogy ebbe fognak belenyúlni olyan módon, hogy bezárhassanak minden olyan egyházat, amely visszaél az egyházi státusszal - élükön a Magyar Katolikus Egyházzal, meg a fű alatti, feletti ügyeivel - szóval ez sem olyan egyszerű, nem alkothatsz a büntetőtörvénykönyvben olyan passzust, hogy ez az egyház elkövethet ezt meg azt büntetlenül, a másik meg nem). Mondom, ez az ár 100 év, míg elvonul... Vagy beköszön és beborítja Magyarországot is a putyini fél-demokrácia, fél-diktatúra és ezzel az egész országra ismét egy jó nagy pecsét kerül.

Elathes 2010.06.06. 08:13:02

Csak hogy a büntetőtörvénykönyvi oldalról érzékeltessem, nem egyszerű a dolog. Melyik a bicskanyitogatóbb? Az, hogy elküldöm a 7 éves kisfiamat a cölibátusban szenvedő papbácsihoz és az megerőszakolja? Vagy az, hogy ha elküldöm a 17 éves fiamat a szótisztázóhoz és az lesz a vége, hogy eladja a leendő örökségét még az én fejem felett? Ha speciálisan az egyiket szabályozod, akkor a másikat is kell és fordítva, illetve ki kell terjesztened az összesre. Ennek az lenne az eredménye, hogy vagy nem lenne szekularizált az állam (ugyanis ekkor az egyházakra külön, új törvénykönyv kellene, amit az állam hozna, felügyelne, stb. ne is menjünk bele, ilyen legutóbb valóban a középkorban volt, pl. IV. Henrik idején), vagy nem lenne az állam területén működő egyház ergó üdv a sztálinizmusban.

Egyébként a téma fontos és szerintem érdekes is, bőven megérne egy alapos posztot is...

kalman 2010.06.06. 10:44:06

@Elathes:

"Csak hogy a büntetőtörvénykönyvi oldalról érzékeltessem, nem egyszerű a dolog. Melyik a bicskanyitogatóbb? Az, hogy elküldöm a 7 éves kisfiamat a cölibátusban szenvedő papbácsihoz és az megerőszakolja? Vagy az, hogy ha elküldöm a 17 éves fiamat a szótisztázóhoz és az lesz a vége, hogy eladja a leendő örökségét még az én fejem felett? Ha speciálisan az egyiket szabályozod, akkor a másikat is kell és fordítva, illetve ki kell terjesztened az összesre."

Jó a kérdésed, bár a szci felöl kisebb baj az orvérzésig és tovább menő szótisztázás, hanem a SO és az RPF visszaélései, az agymosás stb.

DE a kérdésedre akkor had válaszoljak:
Mind a kettő rossz, és mind a kettőjüknek felelniük kell az elkövetett cselekedeteiért.
Nem lehet ezt eljátszani büntetlenül, mert vallás. Ez nem kifogás, ha valaki a törvényeket megsérti, akkor felelősségre kell azt /őket vonni. Ennyi. Mindegy, hogy zsidó, keresztény, vagy szci.
Németországban, Görögországban,Franciaországban
Oroszországban,

kuruc.info/r/6/58545/

www.hirszerzo.hu/cikk.a_szcientologia_egyhaz_bunszervezet.130701.html

translate.google.hu/translate?hl=hu&langpair=en%7Chu&u=http://www.unchain.gr/

translate.google.hu/translate?hl=hu&langpair=en%7Chu&u=http://abcnews.go.com/International/story%3Fid%3D5829728%26page%3D1

Ausztráliában,- szegényebb országokat fel sem sorolom, gondolom tudod miért-
És még bőven sorolhatnám az országokat,
na de ezekben az országokban miért lehetett megbulizni azt, hogy ők mint üzleti szervezet működhessen, s nem mint vallás? Mivel jobbak ők? Vagy többek mint mi?
Aláírás gyűjtögetés nem férne bele? Vagy nem tudom...
Szia :)

Elathes 2010.06.06. 12:45:01

@kalman: Azért nehéz megbulizni, mert Magyarországnak nagyon egyedi a múltja, beidegződése, stb. Kevés országban van betiltva a szcientológia ott, ahol 40 évig nem volt legális a vallás, holott előtte nagyon is az volt, illetve ott, ahol 1848 óta (sőt a törökök térfoglalása óta) csak szenvednek (vesztenek folyamatosan valamit) az emberek. Egy ilyen megbulizáskor persze a szcientológia hullik, mint a döglött légy, de hullik vele, ránt magával sok, más egyházat is, köztük a legnagyobbak egy-egy részeit is. Ha érdek nélküli lesz majd a megbulizás, akkor lehet szó differenciált törvényhozásról, addig semmiképp, ami kb. 100 év... Gyűjthetsz aláírást, és akkor mi van? Semmi. Nem itt bűzlik ez dolog, hanem mint már írtam a jogállam vs. történelmi egyházak vs. vagyon körül és ezek érdekeinél... Keményebb ez a dió, mint első klikkre el tudod képzelni, sokkal keményebb :)

Elathes 2010.06.06. 12:51:34

Főleg most, hogy Orbán Viktor elkezdett a politikai beszédeibe latin szövegeket, erősen keresztény kötődésű idézeteket is. Szóval, nyugi, ez az egyházasdi marad úgy, ahogyan eddig és ahogyan az USA-ban is működik (az eredmények most lényegtelenek). Eszköz, amivel meg lehet szerezni, meg lehet tartani fontosnak gondolt dogokat. Welcome to the real (political) world:)

kalman 2010.06.06. 13:03:41

@Elathes: Mit mondjak erre Elathes?:D

Ha Orbán Viki (nemtom van-e fia) fiának is olyan tapasztalatai lennének, mint amiket én szereztem anno a SO-ban Dániában, akkor nem kéne 100 év. Szerintem :) Ezek a fránya érdekek... :)
Nembaj, jó tudni, minél többet tevékenykedik a szci, annál inkább maga alatt vágja a fát.
ÜDV
:)

Elathes 2010.06.06. 13:49:09

@kalman: Az egészben az a döbbenetes, hogy nem, pont nem, nem vágja maga alatt a fát szcientológia, ezt írom elég konkrétan följebb. Rákapaszkodott a történelmi egyházak kapzsiságára. És addig lóghat ott büntetlenül, amíg ki nem fogy az esztergomi kincstár (jártam ott, láttam, van bőven mit csimpaszkodnia a szcientológiának). El kell telnie egy-pár olyan generációnak, ami megszokja és tudja kezelni az olyan közeget, ami pl. az angol polgári forradalom utáni évektől (17. század) formálódott Angliában és a későbbi hullámokban egész Nyugat-Európában. Mi még ilyen értelemben csecsemők vagyunk (és vannak országok, amik meg örök álmodozók és/vagy örök kamaszok :) Ennyi és csókolom.

Môžeš mi pomôct'? 2010.06.09. 01:00:57

Nem értetek ti semmit. Itt nem arról van szó most, hogy ezeknek a wogoknak a nyekergését kell végighallgatni, és úgy tenni, mintha ehhez kompetencia társulna, mert nincs olyan hatáskör. Itt most az van, hogy vissza kell térni az alapokhoz, de ez nem az, hogy jó, ez most egy újraterítése az anyagoknak megint valami középtávú dologban, szóval ez most ne a jószándékról szóljon, hanem TÉNYLEG be kell tenni az etikát, mert itt legalábbis bolygószinten van tennivaló. Ez olyan horderejű most, hogy nem lehet egyéni ambícióból egy olyat sem csinálni, hogy analitikusan alterálom a techet, szóval mókuskodok, hátha jobban tudom hogyan kell az OT-t csinálni, mint Ron, mert most nem SP-k meg PTS-ek vannak a játékban, hanem tényleg olyan a másik oldal, hogy szükség van MINDENKIRE a fedélzeten!
Úgyhogy ez most nem egy "kék az ég, és zöld a fű" szintű valaminek a promója, hanem ha TÉNYLEG tengerre szállunk, akkor most mindenkinek a posztján kell lenni.
Ez egy nagy lehetőség, és ilyen nem gyakran van, ilyen az elmúlt húszmillió évben csak egyszer volt, és én szeretném, ha Ron büszke lenne arra amit mi most csinálunk, és én nem hiszem, hogy valaki is azt mondhatja, hogy csak azért mert ez meg az, szóval ködösít, hogy ezért meg azért nem.
Szóval most rátok is szükség van, és én kezdetnek csak annyit kérek, hogy sürgősen gondoljátok át ezt a dolgot, hogy hogyan is álltok MOST Ronnal, a techhel, meg az Egyházzal, mert most tényleg történnek a dolgok, és ha ki fogtok maradni, az mindenkinek veszteség lesz, pedig tényleg lehetne tenni valamit ezzel kapcsolatban!
De tényleg. Vagy legalább Buci kapjon kosútdíjat. No nem mintha megérdemelné! Vagy legalább vezethesse az ikszfaktort. Egy gesztipéterért nem fogom megnézni! De ez persze egy egyéni dolog, és mentes minden objektivitás látszatára törekvő értékítélettől.

Elathes 2010.06.09. 06:45:23

@Môžeš mi pomôct'?: Te most itt komolyan toborzol? Ennyire betegesen rossz a helyzet az egyházadban? Nocsak! De azért nyugodj le. Ha csak nem nyírjátok ki magatokat, van még bőven időtők (köszönd a KDNP-nek). Egyébként nagyon érdekes világban éltek ti, nálatok 50 éve mindig most van, és úgy tűnik, holnap is az lesz, meg holnap után is. Olyan érzése támad veletek kapcsolatban az embernek, mintha megállt volna az idő felétek...

kalman 2010.06.09. 10:48:11

Mózes, tudod te hogy fekete promó miatt milyen etika vár téged? HÚha:D Ugyanis egy SP kezeli ezt a weblapot, és itt csúnya rossz dolgok vannak fent, ami ugye rossz. És ilyet nem szabad neked olvasnod! Mert akkor PTS leszel, hisz kapcsolatba kerülsz egy SP vel!! Sőt továbbmegyek- mi mind betegek vagyunk meg minden, a csúnya gonosz reformer elnyom bennünket!! :D
Mentsd meg a világot, hajrá :D
Sok sikert! :)
Ne haragudj, de az agymosottsági rátán a lehető legmagasabb szinten állsz :D
Üdv

Plejádok 2010.06.09. 10:48:42

@Môžeš mi pomôct'?:
Mond már el, vagy, valaki mondja már meg legyen szíves, miről szól ez a hsz.?
Nem értem:
..” mert itt legalábbis bolygószinten van tennivaló. …Ez olyan horderejű most.., MI?
„… szükség van mindenkire a fedélzeten! ” MIHEZ?
„Ez egy nagy lehetőség és ilyen nem gyakran van,…..MICSODA?
„….Most tényleg történnek a dolgok” MIK?
Köszi.

exscn · http://exscn.net 2010.06.09. 11:27:10

@Plejádok: Szerintem csak végzett valami tanfolyamot és egy csomószor hívták ezekkel a dumákkal.

Gondolom elég vicces ezeket hallgatni annak, aki még nincs "agymosva".

Szerintem inkább röhögjetek egy jót a hozzászólásán, mert poén :)

Plejádok 2010.06.09. 11:37:24

@exscn:
:))
Igen, a lényeg lemaradt.:))

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.06.09. 14:08:32

@Môžeš mi pomôct'?:

Szép írás, az első két bekezdés alapján elhittem, hogy agymosott szektás vagy, gratula XD

Plejádok 2010.06.09. 14:37:47

@Translator +X+:
OT! Mondom én!:))
Kösz trans, rendesen megkajáltam ezt a hülyeséget.:DDD

Elathes 2010.06.09. 15:14:14

@Plejádok: Én is megtöröltem a szám szélét :)

Dr. A. Nordenholz 2010.06.09. 17:39:08

Poén persze, de jól elkapta a stílust. :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.06.09. 21:50:24

@Translator +X+: Vissza fogják vonni azt a címkét, alig kell néhány álmatlan éjszakát végigforgolódnod az ágyadban és már túl is leszünk rajta :o)
süti beállítások módosítása