Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Elindult a Drogmentes Maraton, és már blogja is van

2010. április 20. - Reformer

Idén egy blogspotos blogon is nyomon lehet követni a Drogmentes Maratont itt. A blog.hu verziót valaki már lefoglalta (miért pont a garázsban?).

Visszatérve a témához, szombaton, "jó 200 ember" (max. 150) jelenlétében bemutatkozott a Maraton új nagy "V" betűs Védnöke,


























                                      Egy ex-elnök és egy elnök

és el is indította útjára a futást, és hatalmas, mintegy 30 fős tömeg útra is kelt.

Van egy YouTube-ra feltöltött. kommentálhatatlan videó is az oldalon. Ebből 1,5 perc van bevágva az indító elnök & elnök beszédekből + ráadásként egy kis Miklovicz "nemvagyokazegyházszóvivője" Attila (ide hogy kerül?), majd egy kb. 7 percnyi anyag követő a futásról. Futók és háttérzene.

A végére még egy fárasztó poént azért elsütök:

Idén ennyire futotta a Maratonnak (értik? futotta!), úgyhogy megnyugodtam: továbbra sem fenyeget az a veszély, hogy 2010-re tényleg Clear lesz ez az ország.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr891936311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbert79 2010.04.20. 10:17:07

Engedtessék meg nekem egy nagyon gyenge, fárasztó vicc:
Viszont a pénztárcájuk annál "clear"-ebb lesz!

Köszönöm! :)

Plejádok 2010.04.20. 12:53:25

Híjjnye fiúk, de vérszegények vagytok ma!

norbert79 2010.04.20. 13:03:18

@Plejádok: Köszönöm, de én egyedül vagyok, nem szenvedek skizofréniában :)

Dr. Kix 2010.04.20. 13:53:14

Talán azért ne a garázsban, mert egyébként máshol javallott? :)

Ez a Lomnici csávó meg mindig egy ellenszenves alak volt. Nem csoda, hogy Sólyom nyíltan örült, hogy az uralkodásának vége. Megtalálta a hozzá való bandát. Passzolnak.

kispista 2010.04.21. 10:34:43

Lomnici mindig is egy gerinctelen féreg volt, megtalálta a neki való helyet!

csipinymous 2010.04.21. 10:59:02

@kispista:
Ismeros ez a kep!
A jovobe mutato ember! XD
Holgyek, Urak!
Nemtudomertelmezni B. Monikahoz, nem kellene orvost hivni? Nagyon rosszul nez ki! Sajnalom szegenykemet.

Miklovicz Attila 2010.04.23. 15:21:39

Kedves Reformer!

Látom megint megtaláltál, bár ahogy írod "A blog írója nem a szcientológia, mint vallás gyakorlása ellen van, és nem a szcientológusokat, mint egyéneket támadja személyükben és hitükben."

Kedveltük mi egymást, amikor még Sea Org tag voltál, vagy bántottalak, esetleg te bántottál, hogy újra és újra "szádra veszel"?

A Drogmentes Magyarországért Maraton szervezői barátaim, és felkértek, hogy lássam el a műsorvezetői teendőket, ahogy egyébként a videóból ki is derül. És ugye "a rádióamatőrök összetartanak" ezért örömmel tettem eleget a felkérésnek. Remélem ez megválaszolta a kérdésed.

Egyébként az indulásnál több százan futottak, csak érthető okokból 1 km-nél, 3 km-nél, 6 km-nél és 8 km-nél voltak megállók, ahol ki tudtak szállni azok, akiknek ezek a távok voltak teljesíthetők. Valóban, amikor a 8. km-hez értünk, már nem többszáz fős volt a menet, hanem kisebb.

Reformer 2010.04.23. 16:10:48

@Miklovicz Attila: köszönöm az információt, így már teljesen világos. Személy szerint semmi bajom veled, sőt tisztellek is az eredményeidért. Igazából csak sajnálom, hogy azt a tábort erősíted - tudod, én úgy látom, hogy a jó ügyért, csak a rossz oldalon harcolsz.

Most konkrétan nem a Drogmentes Maratonra gondolok, hanem a szcientológia egyházra (a Maratont eszembe se jutna górcső alá venni, ha nem lenne a háttérben a "baljós árny", az egyház).

A létszám - a videón csak a köztes állapot látszott, én csak az alapján tudtam a létszámot megbecsülni.

Egyébként mi újság arrafelé? Hogy áll a 2010 Clear lesz Magyarország projekt? És az ideális org? Nem, mint az egyház képviselőjét kérdezlek, hanem mint magánembert.

A német filmet (Bis nichts mehr bleibt) láttad?

Dr. A. Nordenholz 2010.04.24. 11:18:19

Rövidhírek drogmentes témában:

1.) A Váci úti Lenkei shop helyén patika nyílik.

2.) Kaliforniában úgy tűnik legalizálni fogják a marihuánát:
index.hu/kulfold/2010/04/23/a_kaliforniai_fu_kenterbe_verheti_amszterdamot/

Hajrá drogmentes maraton!

És ne feledjük, egyetlen más drogprevenciós módszer sem hatékony a Szcientológián kívül!

Dr. A. Nordenholz 2010.04.24. 11:24:24

re: HEBER JENTSCH

Kedves Miklovicz úr!

Heber Jentsch merre van? Önnek nem tűnt fel, hogy az Egyház Elnöke évek óta eltűnt a nyilvánosság elől? Ha ő tényleg akkora bűnt követett el, hogy süllyesztőbe kellett kerülnie, akkor mennyire lehet hatékony a "technológia"? Vagy nem kapott 100 százalékos sztenderd techet a Nemzetközi Vezetésben?

Vagy még mindig "vak vezet világtalant"?

Dr. Nordenholz

Dr. A. Nordenholz 2010.04.24. 20:05:19

Nem itt van az egyház központja?

Marihuánát szívóknak nyílt szálloda Los Angelesben:
www.parameter.sk/rovat/bulvar/2010/04/21/marihuanat-szivoknak-nyilt-szalloda-los-angelesben

Miklovicz Attila 2010.04.28. 22:10:44

@Reformer:

Ismét köszönöm az elismerést.

Tudod, én is látom, hogy néha történnek olyan dolgok, amit Ron nem így szándékolt volna. Viszont tekintettel arra, hogy ezt a technológiát még ezelőtt sehol nem használták, ráadásul nem mindenki Superman, hogy azonnal úgy alkalmazza, ahogy kell - azt gondolom -, hogy ezeket a gigszereket túl lehet élni.
Az elérhető nyereség bőven kárpótol ezért, és még senki sem mutatott jobbat. Nekem legalábbis.

Te például egy értelmes figurának tűnsz, és biztos, hogy igazad is van sok mindenben. Fura nekem, hogy nem sikerült rendezned a nézeteltéréseid a megfelelő emberekkel. Ha szükséged van segítségre, szívesen...

Látom, hogy ez egy kényelmes szerep neked, hiszen - ahogy a Mátrix Vasutasa - ezt a cyberteret te építetted, itt te vagy a király, itt minden úgy történik, ahogy te szeretnéd.

Lehet azonban, hogy időnként érdemes egy pillantást vetni az eredményekre is, pusztán az objektivitás okán is.

Tudom, hogy én csak egy "agymosott" robot vagyok, akinek a véleménye semmit nem ér, hiszen boldog együgyűségben tengetem napjam, de hidd el vannak emberek, akiknek tényleg jobb lett az életük. És hát, ahogy a Talmud is fogalmaz, aki egy ember életét megmenti, az egész világot menti meg.

A projektek haladnak. Nem tudom nem észrevenni a szarkazmust a kérdéseidben, úgyhogy engedd meg, hogy hasonló stílusban azt válaszoljam: mire felfeded magad, ahogy ígérted, talán ezek is lezárulnak.

Üdvözlettel

Attila

Miklovicz Attila 2010.04.28. 22:12:04

Ui: A filmet még nem láttam.

Reformer 2010.04.28. 23:31:20

Kedves Attila! Az nem kérdés, hogy a szcientológiával lehet elérni eredményeket, de gondolom az neked is reális, hogy nem mindenkinek jön be. Ez persze lehet az out-technek tulajdonítani, de egy idő után nekem gyanússá váltak az arányok. A budapesti org addressoja emlékeim szerint min. 40.000-50.000. Ennek ellenére az eventeken max 1200 ember bukkan fel, az igazán aktív mag 150-200 körül stagnál. Nem gyanús ez? Ha a tech működne, akkor még rosszul alkalmazva is sokkal jobb arányokat kellene produkálnia.

Hubbard pedig a KSW #1-el és halálával leragasztotta az egyházat az időnyomon. Engem pld. halálba idegesített publikként, hogy a legsittesebb multinál is alapnak számító CRM-rendszert az egyházban még szinte hírből sem ismerik, mert ugye Ron nem írt erről.

Ebből van az, amikor 5 különböző szervezet 5 különböző munkatársa próbálja eladni ugyanazt, sokszor ugyanazon a napon. Ezt a viszonylag egyszerűen megoldható problémát egyház képtelen évek óta kezelni. Sejtem, miért - ugyanis egy globális CRM-rendszerből azonnal kiderülne mindenki számára, hogy nem 8 millió szcientológus van, hanem 50.000.

Tudom, hogy vannak emberek, akiknek saját meglátásuk szerint jobb az életük, de vannak olyanok is, akiknek meg sokkal rosszabb lett (van több ember is, aki konkrétan öngyilkos lett). És akkor a Type III-be menőkről ne beszéljünk.

Az pedig elfogadhatatlan, hogy DM fizikailag bántalmazza a beosztottjait, és ezt a kultúrát terjeszti a Sea Orgban. Ez abszolút védhetetlen, arról nem is beszélve, hogy a CO CLO Walter Kotric is hajlamos ütni-vágni embereket.

Az OT IX-X és a Super Power is már évtizedek óta jön kifelé. Ja, és hol a híres szótár, ami ugye mindennek az alapja lenne per study tech.

Hubbard összevissza hamisított életrajza se éppen növeli a bizalmat.

Ezek csak az alapvető bajaim.

Dolgoztam én sok helyen, de a Sea Org volt a legőrültebb munkahely, amivel valaha dolgom volt.

Mindegy - remélem, hogy a FIDESZ-kormány gondoskodik a szcientológia egyházi státuszáról, és az "egyház" kénytelen lesz gazdasági vállalkozásként működni.

Akkor majd kiderül, hogy mennyire jó a tech, amikor majd rendesen adózni kell és meg kell fizetni normálisan az alkalmazottakat.

Miklovicz Attila 2010.04.30. 18:49:32

@Reformer:

Kedves Reformer!

Megértem az aggályaid. Szívesen leülnék veled ezekről beszélni, biztos vagyok benne, hogy érdekes beszélgetés lenne, mert Te is rengeteg információ birtokában vagy, és én is úgy gondolom, egy-két dolgot ismerek - de nyilván ez nem lehetséges.

Addig is, ahogy a nagy öregek mondták, az idő majd megmondja kinek volt igaza. Én sosem menekülök el, ha be kell ismerni, hogy tévedtem.

Üdvözlettel

Attila

kalman 2010.05.01. 09:57:53

Mélyne Tisztelt KEDVES Attila

" Szívesen leülnék veled ezekről beszélni, biztos vagyok benne, hogy érdekes beszélgetés lenne, mert Te is rengeteg információ birtokában vagy, és én is úgy gondolom, egy-két dolgot ismerek - de nyilván ez nem lehetséges. "

Miért nem?
miért nem lehetséges egy 4 szemközti találkozót szervezni?
Nem engedi az egyház hogy hivatalos elnyomókkal társalogj? akkor reformer küld mást helyette, az nem jó? nem értem.
Különben meg, kérlek szépen vedd észre ezt a trükköt (a sok közül) ez a duma: ez az alaptalan képzelgés hogy jobb lesz szebb lesz, könyebb lesz, mert a tech működik, és márcsak legtöbb két éven belül ki lesz adva az ÖSSZES OT szint ahogy Gombos B. is mondta: ha kijön a 9-10 akkor már 15 ig ki fog jönni. De kérlek vedd észre, mindig ez volt a mentalitás: most szopok, mert most szar, de tudom jobb lesz: nem . nem lesz jobb.eddig se volt jobb :D most se jobb. mindig sajna rosszabb lesz, főleg ha hülyeséget csinálunk. már bocs.
Próbálok a lehető legőszintébb lenni.
Csakhogy egy gyakorlati példát mondjak, Pécsett 2005-6 ban meg volt hírdetve, hogy a misszióbol Org lesz, mi lett belőle? semmi.
(adományt gyűjtöttek persze tiszteséggel)
most csak egy kis Dianetika közptonttá vált, tehát nem hogy nőttek volna, de csökkentek, mint létszámilag mint mindenhogy. Ne kenjük ez az ogokra. kül. igazad van. az idő válaszol úgyis. :) magadat csapod be.
nem fogod bevallani magadnak, ha tévedtél, (még ha napnál világosabb lesz) akkor sem, mert túl sok erőt, enegriát, és pénzt fektettél be, ezért igaznak kell lennie:)
Ez a másik trükk amit LRH kitalált. és ezt te is tudod a szíved mélyén. csak ne mvallod be magadnak. Idő meg fogja mutatni. ez tény:)
Csak kérdés, hogy mi az ára az elfecsérelt időnek? najó. nem ragozom tovább:)
Szia

Reformer 2010.05.01. 10:59:29

@Miklovicz Attila: most tényleg nem lehetséges egy ilyen beszélgetés, de lehet, hogy egyszer az lesz.

Dr. A. Nordenholz 2010.05.03. 23:20:49

@Miklovicz Attila: Tévedtél. Egyre kevesebb Szcientológus lesz, és egyre több anti-szcientológus. Ez nem vitás. Az, hogy OT VIII-ak lépnek ki, valamint olyan emberek, mint a Flag Szolgáltató szervezet vezetője, Miscavage második embere és még sorolhatnám, jelez valamit. Ha a tech működne, ez nem következne be. Vagy a "Tech" nem működik vagy rosszul működtetik a "techet".
Nem lehet mindenkit SP-vé nyilvánítani, nem gondolod?
A KSW-ről egy épelméjű hozzászólást találhatsz ezen a linken:
markrathbun.wordpress.com/2010/04/24/miscavige-meltdown/#comments
Terril Park tollából. Ez az írás azt is megvilágítja, mi az alapvető probléma a szcientológiával.

A "fix adomány" pedig nem adomány, hanem valaminek az ára. Az igaz, hogy a keresztény egyház sem ingyenes, hiszen az adófizetők pénzéből tartja fenn magát, de bárki bemehet gyónni az utcáról.
A szcientológia (auditálás-fogadás oldalról) pillanatnyilag a gazdagok időtöltése.

Ezzel kapcsolatban érdemes elolvasnod ezt az írást, főleg azt a részt, ami Isaac Hayes-ről szól.

markrathbun.wordpress.com/2010/04/24/miscavige-meltdown/#comments

Persze, mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy Mark Rathburn egy hazug áruló, mint mindenki, aki bármi rosszat mond az egyházról. Hiszen Anderson Cooper műsorából a kilépettek feleségeitől tudjuk, hogy ők a Sea Orgban töltötték legszebb éveiket, ahol nem voltak nehézségek. Innen tudjuk, mekkorát lódított LRH, mikor azt mondta, a Sea Org "Nem séta a parkban". :D

Egy szó, mint száz, egyre több kibukott szcientológus lesz, egyre kevesebb marad. "Sokan vannak a kibukottak, kevesen azért mégis maradnak."

Mikor lesz Magyarországon Ideális Org (olyan lélektelen, pazarlás fílinges dizájnnal, piros béléses vámpír egyenruhával)?

kalman 2010.05.04. 20:44:44

@Dr. A. Nordenholz:

Igazad van, de annyit hozzáfűznék:)
:
"Nem lehet mindenkit SP-vé nyilvánítani, nem gondolod?"

Dehogynem:D

nem mintha ez egy létező dolog lenne, mármint az emberek változnak, a gondolataik is, ígyaztán a papír egy dolog. érted.
meg aki a szci ellen prédikál az anti szociális tevékenységet végez, nem?
akkor ő egy SP ilyen egyszerű. a 12 pont meg hab a tortán, és relatíve rádfogják. kész :)
Ilyen egyszerű. rögtön, ha behódoltál a szci nek akk max PTS leszel:) ilyen egyszerű, mert ha még csak félig anymosott vagy akkor, ha elhitetik veled h beteg leszel, meg hibákat fogsz elkövetni, ha társulsz SPK kel akkor nem fogsz találkozni volt szci tagokkal akik felvilágosítanának:D
ahogy LRH fogalmazott:
"minden hiba és betegség PTS-ségből származik"

najó, de ki az aki hibátlan ebben a világban? akkor a PTS ségről ennyit. :)
üdv

Dr. A. Nordenholz 2010.05.05. 00:16:38

@kalman:

Nekem úgy tűnik, hogy az "elnyomó személyek"... valójában maguk a szcientológusok.

Ott van az emberi jogok nyilatkozata, amit az egyház a zászlójára tűzött. Gondolatszabadság, szólásszabadság, vallásszabadság. Ebből a háromból mi az, amit a szcientológia engedélyez? Mindhármat csak saját viszonylatban.

A gondolatszabadságról: Az etika célja: 1. eltüntetni az ellenszándékúságot, majd 2. a másszándékúságot is.

A szólásszabadságról: a legkisebb kritikát a kritizáló személy kivizsgálása követheti. A nagyobbakról nem is beszélve.

A vallásszabadságról: egyedül a szcientológia "működik". (Mint egy gép.)

A fentiek értelmezéséhez külön ajánlott a KSW elolvasása.

A gondolatszabadság értelmezése tehát, gondolatszabadságot azoknak, akik a szcientológia gondolatait gondolják. Csak nekik.

A szólásszabadság értelmezése: szólásszabadságot azoknak, akik LRH-t idézik, illetve az ő útmutatásai alapján beszélnek.

A vallásszabadság értelmezése: vallásszabadságot a szcientológiának.

Ez nekem az eredeti fogalmak megmásításának és elnyomónak tűnik.

Mára több kinyilvánított SP van a világon, mint aktív szcientológus.

Miklovicz meg az OSA-nak dolgozik, különben nem cseveghetne itt.

exscn · http://exscn.net 2010.05.05. 01:51:03

@Dr. A. Nordenholz: Ritkán fordul ez velem elő, de ez egy olyan hozzászólás, amivel 100%-ban egyetértek. Grat!

kalman 2010.05.05. 07:11:04

Dr A.!

igen! jól szóltál:)
Saját kénye kedve szerint formálja a szavak jelentését, és ha láttad a filmet, akkor joggal kérdezzük meg, mi értelme volt egy "személyiség fejlesztő" tanfolyamnak, ha végül Sea Orgosként (ami én is voltam) egy agymosott biorobot leszel?:)
süti beállítások módosítása