Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Anon tüntetés lesz

2010. február 04. - Reformer

Ezt az üzenetet kaptam az Anonymoustól:

Anonymous rég jelentkezett, de most tennie kell valamit!

2010. február 12-én, 19-22 óra között kerül megrendezésre az VIII. Anonymous tüntetés Magyarországon, Budapest VIII. ker. Múzeum út 2-6 között.

Itt tartják a szcientológusok az Élet Bálja elnevezésű rendezvényüket, szeretnénk felhívni mind az előadók, mind a vendégek figyelmét, hogy ez a szcientológia egyház befolyásszerzési akciója.

Bővebb infó az Élet Báljáról: A Drogmentes Maraton jótékonysági bált szervez

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr431728630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G_P 2010.02.04. 10:57:27

Nagyon helyes!

Álszent módon társadalmilag elfogadott események, tevékenységek mögé bújva akarnak érvényt szerezni elmebeteg elveiknek, én vízágyút is vinnék szívesen, dehát nem lehet.

Dr. Kix 2010.02.04. 16:36:27

Adjatok helyes adatokat a naiv látogatóknak, még mielőtt belépnének az épületbe. :)

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.04. 17:28:49

Jöhettek ti is bátran. :) Viszont javaslom minden érkezőnek az álarc, vagy vmi hasonló felvételét.

G_P 2010.02.04. 17:59:27

@anonymoushun: Miért? Illegális szcientológia-ellenesnek lenni? Tényleg viszonylag zöldfülű vagyok, mesélj

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.04. 18:59:39

@Grace Park: Nem értem a kérdésed. Nincs ebben semmi illegális. Nézd meg a weboldalam.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.04. 19:09:04

@Grace Park: Bocsi, most esett le. Vacsorán épp túl vagyok, biztos azért nem fogott előtte az agyam.
Azé, mert esetleg majd zaklatnak, vagy esetleg megfenyegetnek, esetleg beperelnek....

G_P 2010.02.04. 20:19:25

Köszi!

Az anyjuk valagát a szcientológusoknak.

Plejádok 2010.02.05. 08:52:32

Így a báli szezonban, este, nem is lesz feltűnő pár álarcos!
Aki "oda" megy, az tudja, hogy "hova" megy!

Ronni 2010.02.05. 11:04:17

Leginkább a zsidózás zavart, de annál is jobban az utolsó kis opusz drogrehab helyett igehirdetés! Hogy a jóbánatba történhet ez meg?

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.05. 11:07:18

@Ronni: Talán a cikkben, mint pénzéhes szinonimájaként értették, mert ehhez szerintem nem sok közük van, meg nem is ez a lényeg.
Az meg hogy megtehetnek sok mindent a szciók, sajna a jelenlegi törvények miatt van.....

örge1 2010.02.05. 11:37:50

A kurucinfo elmehet a fenébe. Ha valamivel el lehet cseszni egy ilyen jó kezdeményezést, hát akkor a zsidózással biztosan.
Csak saját magukat teszik ezzel, ha lehet még nevetségeségesebbé. Arról, hogy minden rossz okozójaként a zsidókat jelölik meg, nekem a szcientológusok pszichiáterellenessége jut eszembe.
@anonymoushun: az, hogy a pénzéhes szinonimájaként értik, nem menti fel őket. Épp ezzel a primitív hozzáállással hajtják a szcik malmára a vizet.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.05. 11:47:05

@örge1: Ez nem a kuruc ról szól és nem a jobb vagy bal oldalról. A kurucos megjelenés azért jó, mert sokan olvassák, és hátha többen leszünk, mert korábban is mindenki csak ígérgette, hogy jön, de talán 20-23 főnél többen soha nem voltunk.

sertésmájkrém 2010.02.05. 12:09:37

Ha tetszik, ha nem a kuruc és a hozzá tartozó körök az egyetlen olyan erő ma Magyarországon ahol elítélik és kivetik a szcientológiát...

örge1 2010.02.05. 12:13:23

@anonymoushun:
Hát ez az, ennek valóban nem erről kellene szólnia. De a kurucosok úgy tűnik azért mindent megtesznek, hogy ideológiai nézeteikhez kapcsolják a szci elleni fellépést, és ez nagyon aggasztó.
Biztos vagyok benne, hogy egy ilyen cikkel sokkal több embert veszít, mint amennyit nyer ez a kezdeményezés.

sertésmájkrém 2010.02.05. 12:14:42

Egyébként meg el kéne gondolkodni azon hogy a káros dolgok (pl szci) elleni fellépésnél mennyire is fontos hogy korrektek legyünk.

A lényeg hogy aki tudja jegyezze meg, hogy miféle társaság ez. A PC, liberális eszközök nagyrészt teljesen hatástalanok ezzekkel a férgekkel szemben, a saját eszközeikkel viszont jól lehet fellépni ellenük. (Ugyanez igaz sok más dologra is, de ezt csak akkor értik meg az emberek, ha hozzájuk is elért a baj...)

Aki kényes és finnyás az a szűkebb és tágabb környezete jövőjét kockáztatja.

Na nem ragozom tovább, szvsz a veszélyességüket figyelembe véve minden eszköz megengedett ellenük.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.05. 12:16:26

@örge1: Ahhoz a cikkhez nem sok köze van az anonymous kezdeményezésnek. Arra meg jó, hogy felhívja a figyelmet a szektára.

@sertésmájkrém: Ez van sajna. De reméljük ez előbb vagy utóbb megváltozik és a politika is hajlandó lesz foglalkozni ezzel a szekta problémával. Ezért sem adtuk fel még, csak egyelőre csendben dolgoztunk. De ez a bál, egy újfajta kezdeményezés a részükről, ezért ott kell lennünk minél többen.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.05. 12:17:22

@sertésmájkrém: :) Hát a fotózás és a megjegyzéseink nem is nagyon tetszenek nekik :)

Reformer 2010.02.05. 12:18:55

Mindenkit megkérek, hogy ne vigyük el ezt ebbe az irányba. Kuruc.info-s cikkeket igazságtartalmuktól függetlenül pedig lehetőleg ne linkeljünk. Nem szeretném, ha egy kalap alá vennének bennünket. Az ott megjelenő tartalmak között vannak olyanok, amelyek pont annyira szélsőséges és fanatikus hülyeségek, amelyeket Hubbardtól olvasni.

A szcientológia elleni küzdelemből nagyon nem kellene politikai kérdést csinálni. A tevékenységük pártállástól függetlenül elítélendő.

@sertésmájkrém: nem csak a "kurucok" szemében szálka az "egyház". Ha pld. meglesz a FIDESZ kétharmad, akkor szerintem tuti búcsút vehetnek az egyházi státusztól.

Reformer 2010.02.05. 12:21:47

@sertésmájkrém: megvannak a törvényes eszközök az ellenük való fellépésre. Ha nem így lépünk fel, jogosan előhúzhatják a vallásüldözési kártyát, és akkor ott a láblövés magunknak.

Valójában a szándék hiányzik, reméljük a BKV, a MÁV stb. után egyszer ők is sorrakerülnek az ügyészségnél.

Warlimont 2010.02.05. 12:47:55

Kurucok és Jobbik kapcsán:

"Az életút látványos fordulatainak titka megfejthető. Dr. Morvai Krisztina te­hetségét és ambícióit általában az ak­tuális divatáramlatban igyekszik kama­toztatni, mivel itt ígérkezik számára a leggyorsabb és legnagyobb siker. Ami­kor az volt a trendi – az SZDSZ fény­korában –, a zsidó homoszexuálisok és leszbikusok hatékony szószólója volt a megrontás életkori határának csökken­téséért. Később hasonló sikerrel ka­matoztatta tehetségét az ultraliberális és családellenes feminista mozgalmak keményvonalában, még bestsellert is írt Terror a családban címmel, amit leg­alább annyian elkapkodtak, mint a Ma­gunkfajták címűt. Most a radikális jobb­oldal hullámán lovagol. Életútja alapján felvetődik a kérdés: amennyiben ez a hullám őt az Európai Parlament képvi­selői közé emeli, egy újabb divathullám majd merre, hová sodorja őt?"

kissendrefarkas.freeblog.hu/files/html/morvai_krisztina_korszakai.html

anonViktor 2010.02.08. 13:27:57

Ott leszek. Mint mindig.

V.

Satan Panonski 2010.02.09. 00:08:21

Igaza van Reformernek, minden alávalónak ott van a kártya az ingujjában: minket itt bántanak!

Másrészt, egyáltalán nem baj, ha más portálokon is megjelennek "kiskedvenceink".

A harmadik dolog meg az, hogy itt elhitették bizonyos körök: ez itt egy angol kávéház, ahol úriemberek vitatkoznak... A probléma az, hogy ez nem egy angol kávéház, hanem egy ország; és nem úriemberek, hanem köztörvényes bűnözők követelnek maguknak "toleranciát", "vallásszabadságot" meg mindenféle "jogokat".

Bízom benne, hogy a józan ész - előbb vagy utóbb - kiveti magából ezeket a nyerészkedő, az emberi elesettségből, reményből, bizonytalanságból vámot szedő rühes sakálokat, és nem ül fel az éppen soronkövetkező, önjelölt "megváltónak". :)

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.09. 08:38:32

Sziasztok,

A Cím hibásan jelent meg:
Múzeum utca 2-6 között tartjuk a tüntetést.
Találkozunk a Pollack Mihály tér és Múzeum utca sarkánál!

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.09. 08:59:59

Megnéztem, nincs is út, csak utca a VIII kerben. A lényeg, hogy mindenki odataláljon.

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2010.02.09. 10:04:11

Sziasztok!

A tüntetés legfontosoabb szabályai:

1. Viselj maszkot/álarcot.
2. A tüntetés békés. Fegyvert eszedbe se jusson hozni.
3. Lesznek, akik megpróbálják majd megzavarni a tüntetést. Ne hagyd magad felidegesíteni.
4. Ez nem politikai célú tüntetés. Ha nem tudod ez mit jelent, akkor inkább maradj otthon.
5. A rendőrök utasításait minden körülmények között követsd. Jelvényszámot csak legvégső esetben kérj.
6. Ha valami hülyeséget akarsz csinálni, válassz másik napot.
7. Készíts magadnak transzparenst, nyomtass szórólapot, találj ki rövid és hangzatos jelmondatokat.
8. Anonymous egy légió. Sose légy egyedül.
9. Viselj kényelmes cipőt és hozz magaddal üdítőt. Ne sört. Üdítőt.
10. Hozz magaddal kamerát vagy fényképezőgépet, hogy megörökítsd az eseményt.

csipinymous 2010.02.10. 10:39:25

Holgyek es Urak!
Teat hozzatok mert, hideg lesz!
Maxonimous (az elso anon kutya), csatlakozik a demonstraciohoz, ezert jutalomfalatot is hozzatok!
:))))

fodorbela81 2010.02.10. 14:25:54

Sziasztok!

Én nem vagyok szientológus de hallottam már róluk. Nem gondoltam, hogy rábukkanok egy ilyen oldalra ahol azzal töltitek a drága szabadidőtöket, hogy ez ellen a szekta ellen nyomoztok és megosztjátok egymással. A pszihiátria ellenességükről hallottam már. Én egyetértek ebben velük mert nem szeretném ha a gyerekemet begyógyszerezné valami hülye de ha felnőttök és gyerekeitek lesznek lehet megváltozik majd a ti véleményetek is.

Üdv

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2010.02.10. 14:38:27

@fodorbela81: Köszi, már felnőttünk és némelyikünknek gyerekeik is vannak :)

A pszichiátriáról bizonyára sok jó és sok rossz dolgot is el lehet mondani. A baj az, amikor egy csoport szándékosan eltorzított, a tényeket elferdítő propaganda dumával kreál magának ellenségképet a követői lekötésére, ill. lehúzására.

Szerintem kicsit nézz jobban utána a Szci és a Pszi kapcsolatának. Eg.:
- Miért pont őket utálják?
- A Pszi és LRH kapcsolata
- A pszichoírtók, stb...

Egyébként én sem szeretném, hogy a gyerekem bármiféle gyógyszert is szedjen, de a Szci egy sokkal veszélyesebb alternatíva a mentális gyógyításra!

fodorbela81 2010.02.10. 14:55:30

@AnonHun: "A baj az, amikor egy csoport szándékosan eltorzított, a tényeket elferdítő propaganda dumával kreál magának ellenségképet a követői lekötésére, ill. lehúzására." Ezt nem értem. Ti itt nem ugyanezt csináljátok?

fodorbela81 2010.02.10. 15:13:17

@AnonHun: Ez a xenus történet viszont nagyon jó lett. Nagyon sokat nevettem rajta

microlas (törölt) 2010.02.10. 15:40:21

@fodorbela81: és az a durva, hogy xenu sztorija a szcientológusok VÉGSŐ IGAZSÁGA, amit az egyszerűs szci tökéletesen kizsákmányolva és függve tud meg sok-sok év múlva. szóval nem egy vicces kedvű ember kitalációja...

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.10. 15:49:58

@fodorbela81:
Nekem van gyerekem ezért is küzdök, hogy ez a szektát végleg eltöröljük. Jó még soha nem cselekedtek.....

fodorbela81 2010.02.10. 15:50:07

@microlas: Hihetetlen, hogy mennyi pénzt ki tudnak sajtolni az emberekből az egyházak. Az a kedvencem amikor a fizetésed bizonyos százalékát egyből át kell utalni azt hiszem az egyháznak. Azt hiszem a Hit gyülekezetnél van ilyen. Ja és küldhetsz sms-t istennek. :-D

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.10. 15:57:22

fodorbela81, direkt emiatt a poszt miatt regisztráltál? :)

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.10. 16:02:05

@fodorbela81: Hát itt egy ilyen bejegyzést, mint amit feljebb olvashatsz posztnak hívnak.
Sok sok szcidiótának fáj ez, hogy anon újra megjelent, és pont most.... :)

fodorbela81 2010.02.10. 16:06:14

Én az első kommentem miatt regisztráltam. Mert nem gondoltam, hogy ilyen oldal is van ahol gyalázzák végig a szientológiát. Aztán azóta olvasom az oldalon összeszedett anyagokat. És itt ragadtam. :-D

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.10. 16:07:31

@fodorbela81: És miért volt meglepő számodra, hogy sokan nem értenek egyet a szci "tanokkal" ?

fodorbela81 2010.02.10. 16:08:15

Igazság szerint mivel ma vagyok először az oldalon nem tudom, hogy mi azaz Anon ezáltal azt sem tudtam, hogy eltünt és most megjelent

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.10. 16:10:54

@fodorbela81: Igen, ma írtál először a 10-ei regisztrációd óta. Nem eltűnt, csak háttérbe vonult idáig...:)

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.10. 16:12:09

És hogy találtál pont ide? Ha nem titok?

fodorbela81 2010.02.10. 16:13:57

@anonymoushun: Azért mert a pszihiátria ellenességgel egyetértek én is. Nem gondoltam viszont, hogy ennyire sok rossz dolog is van a háttérben náluk. Viszont még most sem jöttem rá a gyülölet okára. Mert ha az a gond ,hogy ellopják vagy elcsalják a pénzt abban a politikusok is nagyon jók.

fodorbela81 2010.02.10. 16:16:23

@anonymoushun: Nem titok. Könyvekről nézelődtem a neten aztán eljutottam l ron hubard-ig aztán wikipedia és onnan ide lehet jönni

fodorbela81 2010.02.10. 16:17:42

Munkaidőben ráér az ember az ilyesmire :-D

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.10. 16:18:22

És miért fura, hogy küzdünk a szci ellen. Szóval róluk már hallottál? Talán a családban van szci?

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.10. 16:19:29

@fodorbela81: Szóval támogatod a kollektív bűnösség elvét?

fodorbela81 2010.02.10. 16:20:05

Az alatt mit értünk?

fodorbela81 2010.02.10. 16:21:41

Volt munkahelyemen volt ilyen ember

fodorbela81 2010.02.10. 16:27:33

Persze, hogy támogatom. Úgy utálom a pszihiátereket mint a ... Az is dilis aki ilyen helyre viszi a gyerekét aztán meg csodálkozik, ha kiderül, hogy elkábította aztán megerőszakolta szegény gyereket. Csak rá kell nézni a "Sztár" Csernus Dokira. Mondja azt valaki, hogy normális. Főleg úgy, hogy ő is drog vagy gyógyszer függő volt.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.10. 16:28:03

@fodorbela81: Mi nem gyűlölünk senkit. Mi csak egy káros és rendkívül veszélyes szektát akarunk megszüntetni.

fodorbela81 2010.02.10. 16:28:24

Most mennem kell. Ha írsz csak később tudok válaszolni

Üdv

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.10. 16:32:00

@fodorbela81: Micsoda butaságot hiszel Te a pszihiáterekről...
Lehet a szomszédod, anyósának, a szeretőjének, a barátnőjének a volt férje mesélte ezt a történetet?

Valerijov 2010.02.10. 17:06:56

jut eszembe, 2010 van, hogy is áll az a clear Magyarország dolog, bruhahaha

csipinymous 2010.02.11. 09:15:36

Miert kell ezt minden alkalommal eljatszani?

fodorbela81 2010.02.11. 09:21:08

Igazából egy szegény ismerősöm járt úgy, régebben, hogy úgy gondolta, hogy nem lesz katona és eljátszotta, hogy dilis mint azt sokan régebben. Aztán kapott kezelést a pszihiátrián és egyre rosszab lett az állapota. Aztán teltek múltak az idők és szegény a gyógyszerektől tényleg begolyózott és azóta is Nyírbélteken van a pszihiátrián. Nekem ennyi bőven elég volt a pszihiáterekből. Szegénynek előtte semmi baja nem volt csak jól játszotta a szerepét és kezelést kapott. Na így gyógyulnak az emberek odabent. Mondjuk nem is hallottam olyat, hogy valakit meggyógyítottak volna. Ti hallotatok már erre példát, hogy valakit kezeltek és helyrejött?

microlas (törölt) 2010.02.11. 09:54:56

igen, hallottam. többet is.

másfelől meg ha egészséges embert kezelnek gyógyszerrel, akkor ne csodálkozzon, ha tényleg megkattan. az év vicce, inkább lett volna katona a hülyéje...

norbert79 2010.02.11. 11:54:12

@fodorbela81: Szia Béla! Nos, ami a pszihiátriát illeti, se pszihiáter, sem pszihológus sem vagyok, de alapvetően a Xenu módszere és a pszihológia között az van, hogy a pszichológia általános szabályok, megfigyelés alapján próbál következtetésekre jutni, pszichiáterek pedig az adott területi problémákat vagy kezeléssel, vagy gyógyszerrel próbálják korrigálni.
Az "Egy csodálatos elme" ugye egy hasonló esetről számol be, bár tudni kell a valóságban nem gyógyszerek segítettek a matematikuson, s nem azokat hallucinálta, mint a filmben, hanem önön agyi lemondásával korrigált a saját állapotán. Igen, véleményem szerint a psziháterek és a pszihológia tud segíteni, nem kevés tapasztalat van már benne, nem mostani tudomány, bár személyesen nem tartom teljesen valódi tudománynak.

Xenuék viszont egy fantáziatörténetre alapozva, s más tudományok eredményeit felhasználva fabrikáltak egy módszert, amit aztán adózási okokból elneveztek vallásnak.

Valójában az a gond, hogy előbb beetetnek, hogy ők aztán ám nagyon tapasztaltak, eredményesek, s ki kell fizetned több millió forintot ahhoz, hogy megtudd, hogy mindennek alapja egy harmadrangú sci-fi sztori. Cserébe folyamatos nyomás alatt vagy, hogy igenis támogasd őket, vegyél részt tanfolyamon, s ha valaki kívülről megpróbálja felhívni figyelmed, hogy itt bíz átverés folyik, PTS-nek nevezik (possible trouble source, azaz lehetséges bajkeverő), majd elnyomó személynek titulálják (supressive person), s mindent megtesznek annak érdekében, hogy eltávolítsák tőled, hogy Te zavartalanul folytathasd az utad a hídon, azaz perkálj ezerrel, s fizesd a további tanfolyamokat.

Akkor ott jön még a csavar, hogy néha képesek, s fogják az egész oktatóanyagot s újra kiadatják hatalmas pénzért, amit te aztán kénytelen vagy megvenni, mert az addigit érvénytelennek minősítik, mert hogy ez most tényleg az Igazi. Újabb pénzlehúzás...

Szóval épphogy megpiszkáltam a jéghegy tetejét, ez a blog nagyon jól összefoglal mindent, amit az 'egyházról' tudni érdemes, így amit érts meg, amíg a te ellenszenved lehet abból fakad, hogy kevésbé ismered a pszichiáterek eljárásait, magát az egészet óvatosággal kezeled, főképp a gyógyszerek miatt, addig a CCHR és a Xenuék ellenszenve a pszichiáterek felé szimplán elvi alapon és anyagi okokból van csak jelen. Egyszerűen konkurencia, illetve könnyen fel tudja tárni a szcientológia önellentmondásait, tehát a szcientológiára nézve káros. Amíg te egyszerűen csak félted saját és környezeted egészségét, addig a szcientológia nem titkolt célja a szimpla pénzszerzés. Minden áron.
Szó szerint minden áron.

Plejádok 2010.02.11. 12:43:01

@fodorbela81:
objektivszcn.blog.hu/2008/09/14/marc_headley_beszede_a_szept_4_i_hamburgi_konferencian_video_es_kivonat

Ha érdekel a téma és szeretsz olvasgatni, ajánlom ezen blog régebbi oldalát.
Itt a kommentekre hívnám fel a figyelmed elsősorban, mert van objektív és szubjektív is.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.11. 14:12:08

@norbert79:

Pontosabban így érdemes kezdeni:

Nos, ami a pszihiátriát illeti, se pszihiáter, sem pszihológus sem vagyok, sőt a szicentológiához sem értek ... :P

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.11. 15:53:45

@Translator +X+: Még pontosabban így: Mi tudjuk, hogy működik nálunk ez a szekta.

fodorbela81 2010.02.11. 16:15:05

Hát úgy látom tényleg felkészültek vagytok a témából. Én is tudtam a scientológiáról egy két dolgot de nem vagyok egy elfogult tipus. Csak a buzikat utálom. De amit itt a két napban olvastam teljesen más nézőpontból világítja meg a dolgokat. Mostmár értem, az utálatotok tárgyát.

exscn · http://exscn.net 2010.02.11. 16:23:55

@fodorbela81: Utálni nem érdemes, mert az csak annak rossz, aki utálja.

A káros dolgokat viszont jobb felszámolni, mielőtt túlságosan elterjednek. Szerintem ez utálat nélkül is ésszerű tevékenység.

Sajnos a felelősség azokra hárul, akik már látják, hogy mi újság van, mert valamilyen módon kapcsolatba kerültek a scientológiával. A többieket ez érthető módon nem érdekli.

norbert79 2010.02.11. 16:34:24

@Translator +X+: Én meg nem haragszom meg rád azért, mert szívből szeretnél hinni abban, hogy működik. Valószínűleg sok erőt, s időt fektettél bele.

Warlimont 2010.02.11. 18:26:30

"Igazából egy szegény ismerősöm járt úgy, régebben, hogy úgy gondolta, hogy nem lesz katona és eljátszotta, hogy dilis mint azt sokan régebben. Aztán kapott kezelést a pszihiátrián és egyre rosszab lett az állapota."

Ismerősöm ismerőse hallotta... :) AHA... :)
Fodorbela, a barátod jó nagy hülye, ha ezt csinálta. Bemegy a sebészetre szimulál, erre megműtik, hogy panaszai alapján jószándékkal (!!) segítsenek rajta, erre még ő van felháborodva, hogy most van egy heg a hasán. És utálja a sebészeket.

Vagy elmegy kamuból a fogorvoshoz, hogy nagyon fáj a foga, az kihúzza, erre az a galaktikus észlény spanod elkezdi utálni a fogorvosokat.

És te se vagy jobb, ha ezzel a sztorival alapozod meg a véleményedet valamiről, amiről semmit nem tudsz. Állítólag.

Így ez a sztori egy nagy hülyeség. A barátod egy hülye, vagy hazudott neked, és valójában tényleg beteg volt. Vagy te hazudsz itt most. Vagy mindketten hülyék vagytok. Vagy mindketten hazudtok. Ezek a lehetőségek.

A pszichiátriai gyógyszerektől pedig nem lesz maradandóan "hülye" senki, max sok nyugtatót kap valaki és alszik. Ha abbahagyja, újra éber. Aki tartósan hülye, az nem gyógyszertől hülye, hanem sajnos önerből.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.11. 19:26:32

@Warlimont: Őszinte leszek. Én azt gondoltam elsőre, hogy megint idezavartak egy idióta szcidiótát, hogy keverje a sz@rt, mert hát fáj ez nekik nagyon nagyon, hogy holnap Anonymous is jelen lesz a legújabb próbálkozásukon.... :))) De úgy kell nekik. Jön a tavasz, mi elhoztuk az előszelet. Lesz ez még nekik sokkal sokkal rosszabb is... :))))

Satan Panonski 2010.02.12. 00:04:02

Van egy olyan érzésem, hogy Fodor Béla (szül. 1981) csak egy kamu, de a gonosz csaló - megilletődve kedvességetektől - inkább elment "Nyíbéltekre", a szanatórium mosókonyhájába pálinkát főzni lopott áramból...

Szép próbálkozás volt, én a helyében folytattam volna. :)

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.12. 00:27:38

Norbi ecsém, csak finoman céloztam arra, hogy a hozzászólásod egy összeollózott közhelygyűjtemény, saját gondolat híján, mert te HISZEL és MÁSOLSZ. ;)

Az, hogy mi igaz meg mi nem abból, amit mondtál, abba nem megyek bele, mert a mondottak mögött nálad csak olvasott szavak vannak, és még amiben igazad van (és ne hidd azt, hogy nem tudom, miben van igazad, meg hogy van-e egyáltalán), sem érted, hogy miért igaz. És ezt valódi tapasztalat nélkül, az egyházzal való konkrét kapcsolat nélkül nem fogod tudni.

:: Én meg nem haragszom meg rád azért, mert szívből szeretnél hinni abban, hogy működik.

Inkább hívj valami homoki szektásnak, az őszintébb, és el is hiszem, hogy komolyan gondolod :D

Persze ha meg tudod magyarázni, hogy egy pszichológus miért "általános szabályok, megfigyelés alapján próbál következtetésekre jutni", ellentétben a szcissel, aki "szívből szeretne hinni abban, hogy működik", és hogy ezt a kettőt miért nem lehet felcserélni, akkor esetleg mondhatsz valami olyan érdekeset, amit figyelmesen meghallgatok ;)

:: Valószínűleg sok erőt, s időt fektettél bele.

Yep, anélkül nehéz érteni bármihez is. Presze ismerek ám olyan nehéz szavakat, mint "kognitív disszonancia" meg "ólomsúly", tudom is, hogy nem a pörkölthöz isszák otthon két ADHD és SSRI koktél között a pszichiáterrezidensek, szóval nyugodtan felfejlődhetsz és esetleg próbáld ki, hogy értelmes és gondolkodó embernek tartasz ;)

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.12. 06:09:43

@Translator +X+: Te még mindig ott jársz lassan két év után, hogy hiszel a tündérmesékben? Még mindig azt hiszed, hogy a szci szekta csak szépeket és jót tesz?
Akkor miért nem bent auditáltatod magad? Miért vagy még mindig szabadzónás?

norbert79 2010.02.12. 10:02:38

@Translator +X+: Miért akarsz nekem bizonyítani minden áron? Megmondtam, abban hiszel, amiben akarsz, én ezért nem haragszom rád. Tartom magam az előző üzenetemhez.

norbert79 2010.02.12. 10:07:01

@Satan Panonski: Ugyan már, ennyire nem szabad leírni egyből mindenkit. Még ha igazad is van, hogy csak kamu-user volt, akkor is értelmes kérdéseket tett fel, nem próbált meggyőzni, simán érdeklődésnek vettem üzeneteit. Én szívesen válaszoltam vissza.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.12. 10:44:56

:: anonymoushun
:: @Translator +X+: Te még mindig ott jársz lassan két év után

Inkább tizenkét év...

:: Még mindig azt hiszed, hogy a szci szekta csak szépeket és jót tesz?

Ez úgy 1-2 hónapig tartott...

Miért vagy még mindig szabadzónás?

Mert nincs jobb.

:: norbert79 · norbert79.deviantart.com 2010.02.12. 10:02:38

:: Miért akarsz nekem bizonyítani minden áron?

Miért, akarok? Csak kiegészítettem a kezdeti feltételedet ;)

Esetleg kifejthetnéd akkor, hogy miért írtad a "Valószínűleg sok erőt, s időt fektettél bele" mondatodat, ha nem a kognitív disszonanciára akartál vele finoman célozni, mert így félreérthető volt (mint ahogy azt a mellékelt ábra mutatja).

Ronni 2010.02.12. 10:49:05

Nem értem miért kellene az egyház elitéléséhez személyes tapasztalat?
Nem elég amiket belső emberek mesélnek el, és amiket tesznek?
Norbert 79, igazán normális hangnemben irt Translatornak.Nem tudom miért bőszült fel!
Hite magán ügy, hogy neki jó a módszer legyen, de kár győzködni itt bárkit arról hogy az egyház ok. Nem az, és pont!
Nem a hit miatt, bár vallás csak adó miatt lett hanem a tisztátalan módon ahogy a tagokkal és az emberekkel bánnak, valamiért Translator is a szabadzónában kötött ki.

Plejádok 2010.02.12. 11:27:14

@Translator +X+:

Nem értem, azt írod "1-2 hónapig", a blog elején xy-nak volt egy bejegyzése (2008. 03.hó), amiben ez áll:

"Ha tényleg érdekelnek a problémák és a megoldásukra tett javaslatok is, (amit egy igen magas posztról kirakott "kisérletező" javasolt,) ajánlom figyelmedbe Transzi oldalát:"

Ez Te vagy, nem? (a kirakott)
Milyen magas posztról beszél?
Hogy lettél auditor?

(csak kiváncsi vagyok)

PKD 2010.02.12. 12:17:24

Elképedve olvastam az utóbbi hozzászólásokat. A blogban megjelent rengeteg poszt és komment ellenére – vagy talán éppen azért - még mindig ott tartunk, hogy a szcientológia olyan dolog, amiben HINNI kell??? Komolyan mondom, nem értem...

norbert79 2010.02.12. 12:53:55

@PKD: Szerintem a hangsúly a "kell" szón kellene legyen. Nem az a gond, hogy hinni szeretnének, teszik, vagy próbálják, vagy kerülik. A baj akkor van, hogy ha "kell".

fodorbela81 2010.02.12. 14:47:44

@Warlimont: Azt nem tudom, hogy neked az ismerősöd ismerőse kicsoda, de nekem közeli ismerősö járt így. Ha belegondolsz egy kicsit a pszihiátrián nem csak nyugtatókat kap az ember nameg a nyugtatóból is van pár fajta. Ha már itt tartunk az ismerősöm esete nem túl egyedi mert a kolléganőmnek az unokatestvére ugyanígy járt csak ő nem a katonaság miatt hanem le akarta százalékolni magát de ezt éppen azért nem írtam, hogy nem kössön belém senki, hogy az ismerősöm ismerőse féle dumát adom elő.
Satan Panonski: Nem szertnék magyarázkodni a nevem miatt mert ugyebár itt mindenki a saját nevét használja. Vagy mégsem?

PKD 2010.02.12. 16:14:55

@norbert79:
Ha hinni kell, akkor tényleg gáz. Ám Translatornak nem hinném, hogy bármiben hinnie kellene, de majd kijavít, ha mégis.

Én a magam részéről még nem tapasztaltam olyat, bármiben hinnem kellett volna, legalábbis public-ként. Persze, ha valakiben jó adag megfelelési kényszer van, az érezheti úgy, hogy el kell hinnie, azt amit LRH vagy valaki más mond, de az az ő dolga. Nekem is volt ilyen problémám, de aztán rájöttem, hogy nem történik semmi, ha elmondom, hogy én ezt vagy azt másképp látom. És ha hiszitek, ha nem, ha valaki tényleg tanulmányozza a szcientológiát és meg is érti a leírtakat, akkor egyre jobban kiáll saját magáért és egyre önállóbb és stabilabb személyiséggé válik, ezt saját magamon látom.

örge1 2010.02.12. 16:40:56

@fodorbela81:
Nekem ez utóbbi történeted is igencsak sántít, de ha igaz is lenne, és a kolléganőd unokatesója azért tettette volna magát hülyének, mert azt akarta, hogy leszázalékolják, akkor megérdemelte a sorsát.

Warlimont egyébként pszichiáter - ha ezt eddig nem tudtad volna. Tudod, ő az, akit te szívből gyűlölsz, úgyhogy most aztán kiadhatod magadból nyugodtan:)

teddybear01 2010.02.12. 16:57:20

@fodorbela81: Amikor katona voltam, nálunk is volt olyan, akinek pirossal írták be a katonakönyvébe, hogy semmilyen fegyveres szolgálatot nem adhat. Ennek ellenére kiszolgálta a rendes idejét.
Meg volt olyan nyóckeres vagány is, aki mindenáron le akar szerelni, ezért napi másfél tucat kávét ivott, illetve egyszer kiugrott a gyengélkedő emeleti ablakán. Persze pont alatta volt az oldalbejárat esővédő eresze, így aztán nem esett nagyot.

Személy szerint én leszolgáltam az előírt időmet, és túléltem. Nem volt az olyan rossz.

Persze ha valaki inkább a diliházba ment, az szerintem eleve nem lehetett normális. A sereg annál mindenképp jobb volt.

Warlimont 2010.02.12. 21:56:37

"Ha már itt tartunk az ismerősöm esete nem túl egyedi mert a kolléganőmnek az unokatestvére ugyanígy járt csak ő nem a katonaság miatt hanem le akarta százalékolni magát de ezt éppen azért nem írtam"

Fodorbela, ezek szerint nem értetted meg a mondanivalómat. Fussunk neki megint, lassan olvasd...
Aki csal, szimulál, és fölöslegesen szed bármilyen gyógyszert, műtteti meg magát, húzatja ki az amúgy jó fogát, AZ ÖNMAGÁNAK ÁRT, ÉS AZ BIZONY HÜLYE. És aki ezt elhiszi, és ebből általánosít, az MÉG NAGYOBB HÜLYE.
A haverjaid a saját hülyeségük áldozatai, és ha ezt nem vagy képest felfogni, akkor vagy hülye vagy, vagy pedig szcientológus. Bár a kettő igen közel van egymáshoz.

Na, még egy példa, hátha megérted.

Pédául elkezdesz kamuból vérnyomáscsökkentőket szedni, mert BECSAPOD az orvost és azt HAZUDOD, hogy oké, most éppen jó a mért érték, de otthon esküszöl mindig 180/100-at mérsz. Orvos JÓHISZEMŰEN ad gyógyszer, szeded, levered az amúgy jó vérnyomásod a mélybe, elájulsz, akkor szerinted ki a hibás? Az orvos? :)))) Vagy éppen te magad?? :))

És ezután mész és teleböfögsz egy csomó topicot a marhaságoddal, hogy a vérnyomáscsökkentő egy méreg, milyen rosszul vagy tőle, a belgyógyász majdnem megölt.

Szánalmas a sztorid, a csaló haverjaid meg szégyelljék magukat.

Satan Panonski 2010.02.12. 23:11:13

@norbert79: Jól tetted. Vicc nélkül. Engem zavarnak bizonyos tényezők, de ez az én bajom.

@fodorbela81: Nem is kell magyarázkodnod. Itt mindenki, szigorúan a saját nevét használja. Engem például - gonosz humorral megáldott, pszichiáter végzettségű szüleim - "Pannon Sátán"-ként anyakönyveztettek abban a poros kis Bethsaida nevű faluban.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.13. 01:35:25

:: Ronni 2010.02.12. 10:49:05

Kicsit nehéz volt kiszűrni, kicsit általánosan írtál, remélem ezekkel rám is gondoltál:

:: Nem értem miért kellene az egyház elitéléséhez személyes tapasztalat?

Nem ahhoz kell, hanem hogy értelmes embernek tűnjön, aki tudja, hogy miről beszél. Azért feltűnik elég hamar, ha valaki csak kopipészt üzemmódban mondja a véleményét. Konkrét példa a Xenu kontra egyházalapítás. LRH 1953-ban alapított szci egyházat, a Xenu sztori meg 1967-ben jelent meg.

:: Nem elég amiket belső emberek mesélnek el, és amiket tesznek?

Én is belső ember voltam :D

:: Nem tudom miért bőszült fel!

Ha felbőszülök, az nem így néz ki, csak kicsit megpiszkáltam ;)

:: de kár győzködni itt bárkit arról hogy az egyház ok. Nem az, és pont!

Ezen nem fogunk összeveszni, megnyugtatlak :D

:: Nem a hit miatt, bár vallás csak adó miatt lett

Asszem erre a klasszikus kérdés az, hogy "hol olvastad"? Volt ennek más oka is, pölö az auditálást nyugodtan (azaz pölö kuruzslással vagy engedély nélküli hipnotizálással való fenyegetőzés nélkül) így lehetett végezni.

:: Plejádok 2010.02.12. 11:27:14
:: Ez Te vagy, nem? (a kirakott)

Ja, valami hasonló.

:: Milyen magas posztról beszél?

A magas poszt biztos nem én vagyok, szóval nem tudom, miről van szó. Az oldalamon vannak értelmes és magasabb képzettségű embereknek írása, ilyen L. Kin, lehet arról volt szó.

:: Hogy lettél auditor?

Érteni akartam az elme működését. Aztán elkezdtem csinálni a tanfolyamokat.

:: PKD 2010.02.12. 12:17:24

:: norbert79 · norbert79.deviantart.com 2010.02.12. 12:53:55
:: @PKD: Szerintem a hangsúly a "kell" szón kellene legyen.

A hozzászólás lényege az volt, hogy a szciben nem hinni kell, hanem alkalmazni...

:: PKD 2010.02.12. 16:14:55
:: egyre jobban kiáll saját magáért és egyre önállóbb és stabilabb személyiséggé válik, ezt saját magamon látom.

Dettó.

:: Warlimont 2010.02.12. 21:56:37
:: AZ ÖNMAGÁNAK ÁRT, ÉS AZ BIZONY HÜLYE.

Csak egy kérdés: az milyen fokozatú HÜLYE, aki egy HÜLYÉnek elhiszi, hogy ez meg az a baja? Ha valaki bejut a pszichiátriára, miért kell bármit is elhinni abból, amit mond? Miért nem lehet a HÜLYÉket kiszűrni, vagy az igazi problémájukkal kezelni?

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.13. 09:52:06

Transzi: Te vagy a legjobb példa arra, hogy a szci nem vallás. Tehát nem szabad hogy vallásként működhessenek! És itt erről van szó....

norbert79 2010.02.13. 14:06:24

@anonymoushun: Vigyázz, mert még meggyőz, hogy miért lenne fontos, hogy mindenki higgyen benne, mert az az egyetlen, igazi vallás.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.13. 17:57:22

@norbert79: Én azt akarom, hogy mindenki képes legyen gondolkozni a szci adatokat kiértékelve és használva. Ha azt akarnám, hogy higgyél, akkor azzal azt is akarnám, hogy buta legyél, és én nem akarok az okos kisebbséghez tartozni. Az okos töbség részének jobb lenni ;)

Tehát amikor kiollózott véleményeket írsz össze, akkor nem gondolkozol, hanem hiszel (ha nem is a szcientológia mellett, akkor ellene) és én pont ez ellen szeretnék küzdeni.

Warlimont 2010.02.13. 18:31:32

translator, jól szolgálod a szektádat. :)

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.13. 22:52:10

:: Warlimont 2010.02.13. 18:31:32

A hízelgésnél jobban értékelem, ha megmondod, hol nincs igazam :)

Warlimont 2010.02.14. 09:29:18

"Miért nem lehet a HÜLYÉket kiszűrni, vagy az igazi problémájukkal kezelni?"

Sajnos nem lehet 100%, és persze ezt nyilván te is nagyon jól tudod. A lelki tényezőket nem lehet kimutatni vérvételle, röntgennel, itt a beteg válaszai, spontán panaszai, viselkedésének az értékelése döntő. Aki csal, magát csapja be.

Fodorbela csalo haverja elmegy az orvoshoz mert valamihez orvosi papírt akar, előadja, hogy éjszakántként nem alszik. Ott helyben nem ellenőrizhető a panasza, haver jól alakít, ezért orvos jóhiszeműen felír neki valami alap altatót.
Te ezt pl mivel szűrnéd ki ott helyben?

teddybear01 2010.02.14. 11:16:30

@Warlimont: "Te ezt pl mivel szűrnéd ki ott helyben? "

Gondolom előveszi a náluk rendszeresített hazugságvizsgálót, és leteszteli az illetőt..

Tekintet nélkül az alany jogaira, és a törvényekre.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.15. 00:45:33

:: Warlimont 2010.02.14. 09:29:18
:: Sajnos nem lehet 100%, és persze ezt nyilván te is nagyon jól tudod.

Nem biztos, még csak kérdezek. A hülyéket akkor viszont kinek kellene kezelnie?

:: A lelki tényezőket nem lehet kimutatni vérvételle, röntgennel

Akkor viszont az jön, hogy ha nem testi baja van, miért kell gyógyszerrel kezelni? (Amúgy első körben azért elküldeném mindenképpen vérvételre, te pölö biztos tudnál mondani tucatnyi endokrinológiai problémát, ami miatt nem tud aludni).

:: Te ezt pl mivel szűrnéd ki ott helyben?

Ööö. Szóval mi (mint programozók) ezt a megoldást gányolásnak szoktuk hívni. Neki az a TÜNETE, hogy nem tud aludni. Emmellé van egy OK, hogy miért nem tud aludni. Most elrejthetem a tünetetet egy altatóval, de cserébe marad egy rejtett okom, meg van egy megszüntetett tünetem, pár aknaként elrejtett potenicális mellékhatással.
Ezt általában úgy szoktam megfogalmazni, hogy akkor kapcsold ki a vészcsengőt, ha zavar a probléma megoldásában, és ne a vészcsengő kikapcsolása legyen a probléma megoldása.

:: teddybear01 2010.02.14. 11:16:30
:: Gondolom előveszi a náluk rendszeresített hazugságvizsgálót, és leteszteli az illetőt..

Tudod, kismaci, a lelki problémák esetében lehet hogy hasznosabb, mint a CT vagy a vérkép...

:: Tekintet nélkül az alany jogaira, és a törvényekre.

Kifejezetten tekintettel az alany jogaira vagy a törvényekre. Az így szerzett adatra kétfajta megközelítéssel is hivatkozhatsz, ez lehet "különleges személyi adat" vagy "gyónási titok", jogilag talán az elsőre jobban lehet hivatkozni. És elég pontosan le van írva, hogy mi az és ki és hogyan nyúlhat hozzá.

Ha valaki ezzel visszaél, szerintem teljesen jogosan mehet szappanszedőnek valamely fegyházba, megérdemli.

microlas (törölt) 2010.02.15. 13:36:19

kíváncsi lennék, hogy hubbard olvasott-e freud-ot, mert ez az egész szci f@szság nekem egy pszichoanalízis-klónnak tűnik.

anonViktor 2010.02.15. 13:53:55

Sziasztok!

Az alábbiakban szeretném néhány mondatban összefoglalni a pénteki tüntetés eseményeit, tapasztalatainkat.

A rossz időjárás erősen megtépázta társaságunkat. Kit hogyan, hol ért utol a havazás, az nem tartozik ide, a lényeg az, hogy eleinte csak ketten voltunk, elszántan, maszkban, szórólapokkal, és részemről süteménnyel eleresztve, hogy legyen mit osztogatni az embereknek a hidegben. Később még ketten csatlakoztak hozzánk, "újoncok", legalábbis ez volt az első alkalom, hogy cselekményre szánták el magukat - igaz egyikük máshol, más formában már régóta küzd a szekták ellen.

A túloldal mennyiségi adatai egészen másképp alakultak. Bevezetőnek meg kell említeni, hogy rendeztek ellentüntetést! Aminek nyilván egyetlen értelmes célja csak annyi, hogy ők elfoglalják az utca egyik oldalát, így nekünk csak a másik jusson. (Ezt a rendőrség kapásból megfúrta azzal, hogy első szándékuk szerint az utca érzékenyebbik felét szánták nekünk). Ezen túl viszont kifejezetten komikus volt, ahogy félálarcos, 30 fős tömeg fagyoskodott a hidegben azért, hogy az akkor még két anon ellen fellépjen. Megjegyzem teljesen sikertelenül. Továbbá bevetettek még legalább 12 fő "testőrséget", és megdolgoztattak ugyanennyi rendőrt, de erről később.

Amint azt már megszokhattuk, mindig van egy-két nagyfejű, középkorú, kifejezetten bunkó paraszt szcientológus, aki úgy áll hozzánk, hogy most mindjárt lerángatjuk az álarcodat, te szemét. Örök tanulsága minden tüntetésnek, hogy az ilyenekkel viccelni kell, szavalni nekik Hubbard valódi tetteiről, énekelni nekik, bármit, csak nem szabad felvenni a kesztyűt. Nemcsak azért, mert az álarc drága, és eltörhet közben, hanem azért is, mert látva az ő viselkedésüket, és a miénket, a rendőrök hallgatólagosan pár percen belül mellénk állnak. Így volt ez most is.

A bevezető után a rendőrök kénytelenek voltak másik helyre, egy sarokra vezényelni minket, közben megejtve az igazoltatást, és a szokásos adminisztrációt a bejelentett esemény körül. (Szegényeknek mindig magyarázni kell, hogy csak akkor vesszük le az álarcot, ha nem tud minket más lefényképezni - de megértőek, összehozzák a megfelelő körülményeket.) A helyünk a rendezvény bejárata, és a legközelebbi mélygarázs között volt, így lehetőségünk volt a sétáló vendégek egy részének sütit, szórólapot adni. Ez volt a főműsorszám a szcidióták részéről is, mert mindent megtettek azért, hogy senki ne jusson hozzá a szórólapunkhoz. Először is minden vendég elé rohantak, legalább ketten, és két oldalról kísérték őket, egész addig, míg rajtunk túl nem jutottak. Ettől még simán oda tudtam adni a szórólapot mindegyik kezébe - egyszer próbálták erőszakkal megakadályozni, de a rendőrök ismét mellénk álltak, és kijelentették, hogy ha én nyújtom, és az illető el akarja fogadni, akkor nem akadályozhatják meg ebben. Tovább sétálva azonban minden vendégnek keresztül kellett mennie még vagy nyolc szcientológus alkotta sorfalon, akik következetesen kivették a vendégek kezéből a szórólapot, és összegyűrték. Volt olyan majom vendég is, aki szándékosan újra, és újra szórólapot akart kérni, nyilván, hogy minél többet dobhasson a szemétbe. Amikor már a harmadikat akarta kérni, mondtam, hogy elég lesz neki kettő, elvégre ketten vannak a párjával. Mire belőle is előbújt a vidéki gyerek, hogy asszongya "adjá még"! Oké, adok, ha itt és most felolvasod fennhangon a tartalmát. Nem olvasta fel, hát nem kapott többet.

Sajnos kevés vendég jött ezen az útvonalon, a többség valószínűleg taxival érkezett, és pontosan a célállomásnál szállt ki belőle. Vicces volt, hogy ahogy a szcientológusok azon erőlködtek, hogy a rendőrök megkedveljék őket. A primitív nyomulós stílusuk leírhatatlan, azt látni kell. (Ahogy a rendőrök reakcióit is). Szegény zsernyákok egyre kíváncsibbak lettek, hogy vajon mi lehet a szórólapunkon, elvégre mégiscsak normálisan viselkedünk, és láthatóan elszántan harcolunk, hát csak lehet benne valami. Náluk azonban aranyszabály, és ezt következetesen be is tartják, hogy nem fogadnak el senkitől semmit, nehogy félreértés legyen belőle. Viszont egyre másra érkeztek más egységektől is rendőrök, nyilván mert itt is dolgozhatnak egy kicsit, beszélgethetnek a társaikkal, meg amúgy is ráérnek. A vándorlók közül az egyik aztán tett az egészre, és odajött hozzám egy szórólapért, aztán jól körbe adta mindegyik társának. Ezzel tulajdonképpen több rendőrt állítottunk magunk mellé, mint amennyi szcientológust kigyógyítottunk, de lássuk be, ebben a helyzetben ez reálisabb cél is lehetett volna. Egyszer még azt a kérdést is megengedtem magamnak az egyik rendőrhölgy felé, hogy mennyire tetszik neki az információs szabadság azon lábbal tiprása, hogy mindenkitől elszedik a szórólapot. Annyit válaszolt, hogy ő itt kénytelen a munkáját végezni, és nem lehet döntőbíró. Igaza is volt, rossz volt a kérdés.

Összefoglalva tehát kevesen voltunk, de ez nem rajtunk múlott - ellenben megdolgoztattunk a fagyban legalább negyven szcidiótát, hülyét csináltunk belőlük a vendégeik előtt, és még inkább a rendőrök előtt.

A süti megmaradt.

V.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.15. 15:30:35

A gázálarcos Anon viszont nem vett minket észre, miközben az elején ment az igazoltatás, így szegény lelépett, azt hitte, hogy egyedül van.... Gondolom a túloldali szcidióták be is szóltak neki, mint nekünk is....

Warlimont 2010.02.16. 11:16:37

"Neki az a TÜNETE, hogy nem tud aludni. Emmellé van egy OK, hogy miért nem tud aludni. Most elrejthetem a tünetetet egy altatóval, de cserébe marad egy rejtett okom, meg van egy megszüntetett tünetem, pár aknaként"

Hűűű, barátom, de okosat mondtál megint! :) :) Szerinted én/mi nem tudjuk, hogy az alvászavar és a szorongás nem ok hanem tünet?? :) Az a kérdés, hogy meg tudod-e oldani az okot. Családi, munkahelyi, anyagi gondot nem fogok tudni megoldani más helyett, pláne ha mint fodorbéla haverjai, valaki eleve a rokkantnyuddíjra játszik, mint betegségelőny. Ha partner valaki, akkor lehet segíteni, motiválni, ha viszont nem akar, akkor ha megfeszülünk sem lép előre, pl alkoholista. És nyilván te sem oldod meg helyette a gondját a szektában, max elküldöd, és a statisztikában nem veszel tudomást róla.

Van olyan ember, akit minden héten 3-4x behoz a mentő részegen, direkt csinálja, iszik, lefekszik az utcán, hogy megtalálják, mindig akad járókelő aki jószándékkal mentőt hív, behozzák, és fedél van a feje felett reggelig, plusz kap enni, reggel vigyorogva elmegy. Na, ezeknél kapcsold ki a vészcsengődet, vagy amit akarsz....

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2010.02.16. 12:28:24

@microlas: Igen, ez már sokaknak feltűnt :) Nem értek a témához, de azt tudom, hogy sokban hasonlítanak, kivéve hogy a Szci-ben az Auditor nem ad válaszokat, nem ítél, csak kérdez.

Egyébként LRH bizony eléggé beleásta magát anno a szakirodalomba. A legtöbb könyvét nem tollal, hanem ollóval írta ;)

Gratula az összes Anon-nak aki elment! Nem is kell sokat tenni, csak lehetőséget adni az egyháznak hogy lejárassa magát. És ők minden alkalmat ki is használnak.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.16. 14:44:04

@Warlimont:

Izé, az feltűnt, hogy válaszoltam a kérdésedre?

Warlimont 2010.02.16. 17:07:35

Nem, nem tűnt fel. Az tűnt fel, hogy állandó féligazságokkal, csúsztatásokkal dolgozol, és mint a Tamiflu szövegedből is látszik, elég távol állsz a tényleges tárgyi tudástól.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.16. 18:37:59

@Warlimont:

:: Hűűű, barátom, de okosat mondtál megint! :)

Látod ez van, okosat kérdezel, okosat válaszolok ;)

:: Családi, munkahelyi, anyagi gondot nem fogok tudni megoldani más helyett

Ki mondta, hogy neked kell? Küldd el szocmunkáshoz. (Vagy kellene vmi kiépített pszichoterápiai rendszer, ami ugye sehol nincs).

:: Na, ezeknél kapcsold ki a vészcsengődet, vagy amit akarsz....

Ja, az ilyesmit hívják munkatábornak vagy kényszerelvonónak vagy vmi hasonlónak első körben, és bár hasznos lenne, cirka 70 éve nem népszerű.

:: Nem, nem tűnt fel.

Asszem a finom célzás nem volt elég válaszként: mióta van egy mezei (körzeti) orvosnak elég adata ahhoz, hogy valakiről, aki nem alszik, eldöntse, hogy mi kell neki?

Ha hangos a környék, inkább füldugó, ha zúg a füle, fülorrgége, ha hormonzavar, vérvétel, ha agyrákja van, CT. Azaz először ADAT, utána jöhet a megoldás. Azért csak úgy bemondásra kábszert felírni nem túl jó ötlet sztem.

Egy átlag orvosnak nem KELLENE ott helyben eldöntenie valamit, ha nincs elég adata. Ekkor ugyanis ugrik a tudományosság és átveszi a helyét a kuruzslás.

:: Az tűnt fel, hogy állandó féligazságokkal, csúsztatásokkal dolgozol

Segítene, ha jeleznéd: "Transzi, seggfej vagy, ez a mondatod pölö féligazság." utána jöhet a konkrét előfordulás.

Tamifluról meg majd a helyén, ha ráérek.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.16. 19:35:09

@Translator +X+:
- Asszem a finom célzás nem volt elég válaszként: mióta van egy mezei (körzeti) orvosnak elég adata ahhoz, hogy valakiről, aki nem alszik, eldöntse, hogy mi kell neki?

Mióta kérdezget, megvizsgál. És ha fasz vagy és hülyeségeket mondasz akkor meg vállald a következményeit.

- Egy átlag orvosnak nem KELLENE ott helyben eldöntenie valamit, ha nincs elég adata. Ekkor ugyanis ugrik a tudományosság és átveszi a helyét a kuruzslás.

Nem ,baszdmeg, küldjük még harmincöt helyre, mert én nem dönthetek, de majd ő sem, meg ő sem, de ha már bejártad a fél világot, majd összehívunk egy konzíliumot....

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.16. 19:36:22

Te transi, mi lenne, ha egyben néznéd amit írnak neked, ez a szci faszság, hogy szétszedsz mindent szavanként, egy akkora ökörség....
Legközelebb majd betűre szedem amit írsz, és tételesen cáfolom....

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.16. 20:03:31

Egybe nézve azt látom, hogy válaszolok egy kérdésre, akkor helyette nyomnak öt másikat, hogy bezzeg azt nem oldja meg a válasz. Így jobban műxik.

PassageInTime 2010.02.16. 20:54:03

sziasztok,sajnos a magyar anon tunteseken nem lehetek ott,daniaban elek,de orommel latom,hogy nyomjatok.milyen volt,vannak kepek vagy valami beszamolo rola?
itt koppenhagaban mar reg nem volt Anon demo,de most ugy nez ki holnap megint ossze gyulunk.
Itt nagyon sok magyar van bent,tobbek kozott az ex-em is,aki miatt hivatalosan sarga papiros SP-nek lettem nyilvanitva.
szoval milyen volt?

Warlimont 2010.02.16. 21:10:13

"Transzi, seggfej vagy"

Egyáltalán nem tartalak téged idézve, "seggfejnek", ezt komolyan mondom. Szerintem értelmes, jó vitakészségű ember vagy, és éppen ezért sajnálom, hogy nem akarod megérteni, amit mondok, mert így viszont nem sok értelme van veled beszélgetni, vitatkozni.

Mondjuk a te alapszakmád építészmérnök, akkor ha az építészetről beszélgetünk, nem mindenképpen azt akarnám bebizonyítani, hogy én értek jobban a te szakmádhoz, mert ezzel csak nevetségessé lehet válni, vagy egy szánakozó legyintéssel ott lehet hagyni a félművelt okostóbiást. Nem azt mondtam, hogy érts velem egyet mindenben! Csak azt, hogy nekem egy olyan évtizedes rálátásom van az egészségügyre és a pszichiátriára, amit te a google és a wikipedia segítségével sem szerzel meg sosem. Ne érts egyet, csak ne akarj a semmire mindent jobban tudni az én pályámon. A sajátodon lehetsz mértékadó, itt nem vagy az.

Na, egy újabb konkrétum a tévedéseidre:

"kényszerelvonónak vagy vmi hasonlónak első körben, és bár hasznos lenne, cirka 70 éve nem népszerű."

Elvonókúra nem létezik, hatásosság tekintetében sosem létezett. Be lehetett zárni a pácienst, ma már rég nem tesszük. Amikor volt, akkor sem a pszichiáterek találták ki, hanem az ÁLLAM, a BÍRÓSÁG kényszerítette erre őket, és áttételesen minket is!!
De miért kampányolsz most emelett a túlhaladott dolog mellett? Nem éppen a te szektád tiltakozik a kényszergyógykezelések ellen...? :) Így a Tamiflu után lőttél egy újabb nyilvános öngólt. :)

A kényszergyógykezelés nem létezik, amikor volt anno, akkor sem ért semmit. Aki inni akar, az inni fog, idő kérdése. Az alkoholról leszokás első lépését, a döntést a betegnek kell megtenni, bármilyen egészségügyi segítség csak ezután jöhet. Tehát "kényszerelvonókúra" nincs, csak "leszokást SEGÍTŐ kezelés" lehet reális. És akár hiszed, akár nem, rengeteg ember egyszerűen NEM AKAR leszokni, tenni ezért pedig pláne nem, ezt látom nap, mint nap.

Na, részemről ennyi, a mondandómat elmondtam, kiszálltam ebből a topicból.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.16. 21:30:48

@PassageInTime: Beszámoló most még csak itt feljebb pár sorral, képek hamarosan....

PassageInTime 2010.02.16. 22:08:07

ja koszi,most latom mar.fasza:D

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.17. 00:21:13

:: Warlimont 2010.02.16. 21:10:13

:: Szerintem értelmes, jó vitakészségű ember vagy, és éppen ezért sajnálom, hogy nem akarod megérteni, amit mondok

Yepp, ebben van a kihívás, pont ezek miatt nekem is nehéz olyasmit találnom, amiben nincs igazam, egy idő után kezdenek elfogyni XD

:: De miért kampányolsz most emelett a túlhaladott dolog mellett?

Ugye az alapelv az lenne, hogy az ilyen egyén veszélyes a társadalomra. Te is ezt gondolod, én is ezt gondolom, hiszen pénzbe kerül, munkába kerül, vissza meg nem tesz semmit. Hagyni kellene, hogy a tisztességesen dolgozó embereket energetikailag és anyagilag is leszívja? Vagy el kellene őket különíteni? Mert ti (konkrétan pszichiáterek) pölö meghúztok egy határt, hogy ki az, aki veszélyes a társadalomra és ki az, aki nem, ki az, akit ki lehet engedni az emberek közé, és ki az, akit nem. Meg persze van vmi börtön nevezetű izé is, ami a más, nyíltabb szempontból közveszélyes egyéneket zárja ki a társadalomból. Szóval ez miért is túlhaladott?

:: Amikor volt, akkor sem a pszichiáterek találták ki, hanem az ÁLLAM, a BÍRÓSÁG kényszerítette erre őket, és áttételesen minket is!!

Hát az mondjuk igaz, hogy nem smasszernek kellene őket kezelnie, az is igaz, hogy külső kontroll kell erre, szóval az egy jó kérdés, hogy az ipari mennyiségű léhűtővel mit is lenne érdemes kezdeni.

:: Nem éppen a te szektád tiltakozik a kényszergyógykezelések ellen...? :)

Izé, csak hogy tisztában legyél vele, nem az én szektám. És hadd legyen már saját véleményem. És hadd ne azonosíts a CCHR-es demagóg futóbolondokkal. Szerintem megérdemelnék, hogy egy hétre átvegyenek egy pszichiátriai osztályt, utána sokkal kisebb arcuk lenne. Nem hiszem, hogy az egész magyar egyházben lenne 4-5 olyan ember, aki képes lenne páciensekkel foglalkozni.

:: A kényszergyógykezelés nem létezik, amikor volt anno, akkor sem ért semmit.

Most hogy mondod, rémlik. Van szocmunkás ismerősöm, csak régen beszéltem vele erről.

:: És akár hiszed, akár nem, rengeteg ember egyszerűen NEM AKAR leszokni, tenni ezért pedig pláne nem, ezt látom nap, mint nap.

Igen, ezért kellene őket elkülöníteni. Azaz visszatérünk az első ponthoz, mit tegyünk azzal, aki veszélyes önmagára is, a környezetére is?

:: Na, részemről ennyi, a mondandómat elmondtam, kiszálltam ebből a topicból.

Kár, pedig most kezdünk (vagy kezdek én) konstruktív lenni :(

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.17. 00:27:55

:: anonymoushun · anonymoushun.com/ 2010.02.16. 19:35:09
:: Mióta kérdezget, megvizsgál.

És erre altatót ad? Csak én tudnék találni tucatnyi okot arra, hogy vki miért nem alszik. Ennek 90%-hoz több vizsgálat kell, mint a sima kérdezgetés.

:: Nem ,baszdmeg, küldjük még harmincöt helyre, mert én nem dönthetek, de majd ő sem, meg ő sem, de ha már bejártad a fél világot, majd összehívunk egy konzíliumot....

Igen, pontosan. Ez különbözteti meg a hasraütéses kuruzslást a tudományos alapú orvoslástól. Akkor kell dönteni, amikor van elég adat, és nem tekinted kísérleti nyúlnak a júzert.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.17. 15:50:35

@Translator +X+: Nem biztos, hogy altatót ad... ott vagy minden betegnél, minden orvosnál?

Nem, tévedsz, nem kell 50 helyre küldeni, de meg kell vizsgálni....Az adatot egy orvos is össze tudja szedni, ha ért hozzá és akar foglalkozni a beteggel...

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.17. 15:59:53

Onnan indultunk ki, hogy "Ott helyben nem ellenőrizhető a panasza, haver jól alakít, ezért orvos jóhiszeműen felír neki valami alap altatót."

Én valahogy nem tudok olyan körülményt elképzelni, amikor egy tisztességes körzeti doki öt perc beszélgetés után már felírna vmi altatót.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.02.17. 16:02:58

@Translator +X+: Én igen. Pl. Ő ismeri a teljes kórtörténetét a páciensnek......

Warlimont 2010.02.18. 00:38:01

Újabb jószándékú, de téves vita folyik, aminek megint az az alapja, hogy nem ismeritek a napi egészségügyi gyakorlatot, és a pénz- és orvoshiány alakította szokásokat.

A családorvosok 99.9%-ával simán fel lehet íratni 5 perc alatt valami enyhe altatót. Nem fog sokat kérdezni, főként mert odakint még vár 30 beteg. A következő beszélgetés fog zajlani:

-Jónapot!
-Üdvözlöm. Mi a panasz?
-Hááát, doktor úr, rosszul alszok.
-Pontosan mit ért ez alatt?
-Háááát, nehezen alszok el, és már éjfél után ébren vagyok, csak forgolódok, forgolódok, nem megy az alvás. Másnap meg olyan vagyok, mint a mosott rongy, de rá este megint nem megy az alvás.

Ezen a ponton az orvos még rákérdez pl a kávé, alkohol, egyéb betegségek, gyógyszerek, nyugodt alvási környezet, rendezett családi háttér témákra, és ha ezeken a szűrőkérdéseken átmegy a beteg, ezután az történik, hogy felír neki altatót. Ehhez pszichiáter sem kell. Gerodorm, Stilnox, Imovane és társai, felírja.

Nem fog elküldeni CT-re és 15 egyéb vizsgálatra, mint ahogy a láz-köhögök-folyik az orromnál is ír lázcsillapítót és antibiotikumot, nem küld egyből belgyógyászatra.
Ha nem válik be mondjuk a második altató sem, akkor küldi a családorvos szakorvoshoz a beteget.

exscn · http://exscn.net 2010.02.18. 12:33:39

@Warlimont: Ez kb. olyan, mint amikor az autódat elviszed a szerelőhoz, hogy világít egy lámpa a műszerfalon, ő pedig kiköti a lámpát.
Egy ilyen szerelő nem valószínű, hogy sokáig végezné a tevékenységét büntetlenül. Ha orvos csinálja ugyanezt élő emberekkel, azzal semmi probléma...

Warlimont 2010.02.18. 13:24:14

Az autó-beteg analógia azért nem tökéletes. "Sima" láz-köhögéssel téged vagy családtagodat hány vizsgálatra szokták elküldeni? De nem is kell egyből és azonnal röntgenezni, CT-zni és a többi, mert ezek pl nem csekély sugárterheléssel járnak, és többet ártana vele az orvos, mint használna.

Nem az a jó orvos, aki ezer vizsgálatot kér mindenre, és CT, MR, SPECT, PET és fél liter vér laborbaküldése nélkül nem mert eldönteni semmit, hanem az, aki el tudja különíteni az egyszerű rutinesetet a komoly problémától, és a súlyuknak megfelelően kezeli az egyes eseteket.

Egy enyhe altatóval sokat ártani egyébként nem lehet, egy ilyen felírható saját hatáskörben indokolt panaszok esetén. A jó családorvos viszont ezután észreveszi, ha a beteg sorozatban járna hozzá gyógyszerért, pláne ha egyre többet kérne, és ekkor kell szakorvoshoz küldeni.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2010.02.18. 23:26:38

:: @anonymoushun · anonymoushun.com/ 2010.02.17. 16:02:58
:: Én igen. Pl. Ő ismeri a teljes kórtörténetét a páciensnek......

Esetleg így, de akkor már korábban járt sok helyen :D (Nekem ez nagyon nem jutott eszembe, hiába, magamból indultam ki, nincs az az orvos, aki sokat látott volna).

:: @Warlimont 2010.02.18. 00:38:01

:: Válasz erre
:: megint az az alapja, hogy nem ismeritek a napi egészségügyi gyakorlatot, és a pénz- és orvoshiány alakította szokásokat.

Nem teljesen. Én éppen arra keresem a választ a magam perverz kötözködő módján, hogy "a pénz- és orvoshiány alakította szokások" még tudományosnak számítanak-e, vagy már átcsaptak a kuruzslás szintjére.

:: Ehhez pszichiáter sem kell. Gerodorm, Stilnox, Imovane és társai, felírja.

De ettől miért gyógyulna meg vki? Úgy értem, ezeket szedi három hónapig, és azután?

:: nem küld egyből belgyógyászatra.

"Nem, nem kötözködök, nincs veszélyes járvány, Translator most visszafogja magát" XDDD (bocsi, ez magas labda volt XD)

:: @exscn 2010.02.18. 12:33:39
:: ő pedig kiköti a lámpát.

Azért elő szokott ez fordulni, nem kevésszer XD
süti beállítások módosítása