Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Sikerült egy 4 oldalas pozitív cikket lehozatni az egyháznak

2010. január 05. - Reformer

Ez a hír ment ki a szcientológus levelezőlistára.

A jelek szerint az egész OSA, Beleznay és Kunfalvy kellett ahhoz, hogy egy alapvetően jóindulatú (és tájékozatlan) riporterrel lehozassanak egy pozitív cikket egy alig ismert újságban. Gratulálok. Azt meg külön öröm olvasni, hogy Ákos barátunk a Drogmentes Maraton kapcsán bejut a polgármesterekhez, és abszolút etikus módon átmegy hittérítői üzemmódba. Ügyes.

 

Feladó: Kunfalvy Ákos, IAS Szabadság Érmes

Kedves Barátaim!

Egy nagyszerű hírt szeretnék megosztani veletek!

Felhívott Beleznay Endre barátom azzal, hogy szeretne egy újság riportot készíteni velem. Ez ugyan nem lepett meg, de a riporternő a Szcientológiáról akar velem riportot készíteni!

Nosza, mondtam magamban, megint valami turpisság készül, majd jó lemondjuk, úgy is annyi dolgom van. Aztán kérdezősködtem, beszéltem az egyházzal és beszéltem az újságíró hölggyel is. Végtelen kedves, és nagyon szociális lényt ismertem meg. A kérdései korrektek, tiszták, és érdeklődőek voltak. 

Kicsit túl szépen indult az egész.

(nem ehhez vagyunk hozzászokva.)

Arra volt kíváncsi, hogy egy válogatott sportoló, aki aztán sikeres költő lett, miért éppen a Szcientológiát választotta?

Ó, édes istenem, ezer éve várok erre kérdésre!

Már a drogmentes maraton polgármesteri látogatásoknál is, a sokszor több órás beszélgetések után alig vártam már azt a kérdést, hogy: És, mondja, mi is valójában az a Szcientológia?

És ilyenkor boldog mosollyal az arcomon, nyugodtan hátradőltem és már vettem is elő a könyveket és mintegy spontán még egy órás kiselőadás következett, ami után nem akartak elengedni.

Az interjú után, átküldték az anyagot, picit javítottam, de remek cikk született!

Aztán a hölgy beszélt még az egyház képviselőjével Novák Ferivel. nem is csigázom tovább a kedélyeket.

Aztán megjelent az újság. Hát, ilyen thétát ritkán látok!

A lényeg a következő:

Az EZO Magazin januári számában egy 4 oldalas végtelen théta cikk van a Szcientológiáról, Az énjobbítás művészete címmel, egy hosszú Beleznay Endre és egy rövidebb Kunfalvy interjúval!

Továbbá LRH idézet hatalmas betűkkel a belső oldalakon, mindamellett, hogy a címlapon ez áll:

Indulatok nélkül a szcientológiáról

Kérem szépen, vegyétek meg, mert érdemes!

.mert ugye a lény alapvetően jó, és a társadalom 80%-a szociális!

De még mennyire, hogy az!

Szeretettel

Kunfalvy Ákos 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr951650507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2010.01.06. 00:02:48

A jogdíjakat vajon kifizették-e az idézetekért? :)

A szerelő 2010.01.06. 05:19:52

"(nem ehhez vagyunk hozzászokva.)"
na, vajon miért nem? :) tudom tudom, a többiek a hülyék, csak én vagyok okos :)

"Kicsit túl szépen indult az egész."
most vagy kicsit, vagy túl, de a kettő együtt nem fér össze :)
biztos van egy szótár, amiben szerepelnek azon szavak, melyeket kötelező egy sci-ről szóló írásban elhelyezni. ezek a szavak ide fértek csak be :)

"Hát, ilyen thétát ritkán látok!"
érdekes, azt hittem, hogy igaz, amit állítanak, hogy az egyházon belül csak úgy hemzseg a sok-sok hatalmas théta :)

"Ó, édes istenem, ezer éve várok erre kérdésre!"
na, akkor csak megérte kivárni azt a kis időt :)

"....ami után nem akartak elengedni."
rendőrt hívtak? :)

Joco74 2010.01.06. 07:41:54

Már azt is hatalmas eredménynek érzik, hogy az EZO Magazinban pozitív hangvételű cikk jelenik meg róluk?
Hát... kövezzetek meg, de én ennek örülök :D

thinker_ 2010.01.06. 07:46:54

túl sok örömöük nem lehet nekik, ha ez ennyire kiemelkedő.
agymosott népség...

kalman 2010.01.06. 09:18:50

üdv

"Kérem szépen, vegyétek meg, mert érdemes!

.mert ugye a lény alapvetően jó, és a társadalom 80%-a szociális!

De még mennyire, hogy az!"

Nos ez elebe butaság..
LRH nak vannak tecnikáji (állítólag) amivel lehet kezelnia csúny ropossz gonosz SP ket
és ha 80% a Földnek szociális akkor (gondolom én9 a maradék 20 antiszociális.
na ha egyet is kezelünk az antiszociálisak közül, akkor már nem 80-20 az arány.
Kül. megbízható forrásokból tudom (bár ez se tuti) hogy 2.5% a Földnek antiszoc, DE mondom, ha bárki is kezelni tudná ezt, akkor már nem az az arány amit mélyentisztelt LRH úr kiszopkodott a kisujjából.
Mindig kell egy olyan nemlétező kör, ami ellen harcolunk, és mivel igazából egy megfoghatatlan dologról van szó, ígya harc örök. (Pszihiátia, Gyógyszeripar, kormány, más vallások, és persze azok, akik rájöttek, hogy mekkora átverés is ez).
köszi
üdv

hvuk 2010.01.07. 12:09:19

Az a szciseknél alapkövetelmény, hogy ne tudjanak helyesen írni? Én sem vagyok egy géniusz a témában, de némi átolvasás után ennél mérföldekkel helyesebben tudok írni.
süti beállítások módosítása