Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Könyvtárkampány - újabb lehúzókör 2000% árréssel

2009. október 20. - Reformer

Ki hitte volna - újabb pénzszerzési kampány indult az egyházban!

Ezzel a kísérőlevéllel ment ki a mellékelt reklámanyag 7 nappal az anyagban említett ünnepség előtt. Külön szeretném felhívni a figyelmet a K-Á-P-R-Á-Z-A-T-O-S stílusra.

A szövegben az "Első könyv" a Dianetika: A szellemi egészség modern tudománya c. Hubbard-könyvet jelenti, az "org" pedig a szcientológia egyházi szervezetek elnevezése.

Egy 2 db DVD-ből álló csomag adományoztatása 10.000 Ft-ba fáj a hívőknek (100.000 ilyen DVD-csomag sokszorosítása piaci áron - 2 x papírtok, 2 x műanyag doboz, 2 db DVD másolása - kb. 600 Ft/csomag áron kihozható. Az egyház ugye házon belül az éhbérét dolgozó Sea Org tagokkal kb. 400 Ft/db áron meg tudja ezt oldani, tehát 9600 Ft forint a profit egy csomagon. Ha levonunk 600 Ft-ot a szállításra csomagonként, akkor is több, mint 2000% az árrés. Ügyes.)

A levél:

Szeretném megkérdezni, hogy láttad már az új Dianetika dvdt?
Hogy tetszett?
Szeretnélek tájékoztatni az új kampányunkról:
Szeretnénk minden magyar könyvtárba kijuttatni 2db Dianetika dvd-t, hogy több emberhez is eljussanak a DVD-n található fontos adatok.
Ehhez szeretnénk az összes Szcientológus segítségét kérni, hogy ennek érdekében is fogjunk össze.
Egy csomag 10 000 Ft, amivel Te is hozzájárulhatsz a kampányhoz nálunk a recepción.
Sok sikert a továbbiakban is!
Üdvözlettel,
 

A reklám:

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr801462873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thinker_ 2009.10.20. 13:55:28

azt találom szomorúan, hogy nem tudnak a hatóságok végre fogást találni ezen az "egyházon"
nyilt titok, hogy rengeteg szabálytalanságot követnek el, hogy megalázzák a követőiket, stb, stb és mágis csinálhatják.
ez a demokrácia szégyene.

◄ViZion 2009.10.20. 13:59:13

A bolygó minden könyvtárába... B+ inkább tennétek vmi tényleg hasznosat az emberiségért, ha már az a célotok.
Legyen klír bolygó? akkor minden sci-fan legyen öngyilkos, és ez máris egy lépéssel közelebb vitte a B-O-L-Y-G-Ó-T a klírséghez...

Kanguru 2009.10.20. 14:02:48

@thinker_: Demokrácia máshol (is) van - mondjuk inkább, hogy Magyarország szégyene!

beszélő 2009.10.20. 14:06:28

Az hogy ma magyarországon kb 170 magát felekezetnek nevező jórészt üzleti vállalkozás létezik, azt az MDF-nek, az Antal kormánynak köszönhetjük.(és még jó néhány elévülhetetlen cselekedetet aminek következményeit a mai napig nyögjük.)

-miu- 2009.10.20. 14:07:18

Soha nem értettem, hogy ki az a vadbarom, aki ezt a rengeteg hülyeséget elhiszi, amit ezek nyomatnak?

gray 2009.10.20. 14:10:29

Ne felejtsétek el a legújabb "kampányukat, ami már a csapból is folyik! (Scienet...)

Lacka929 2009.10.20. 14:10:36

Mit lehet erre mondani? Ügyes...

Hümüzhümümüz 2009.10.20. 14:22:26

Mi köze az Antall kormánynak és az MDF-nek a szcientológiához és egyéb agyhalott "egyházakhoz"??? Ezek minden országban megtalálhatóak szinte, ahol lakik pár idióta.
De utálom már, hogy mindennel kapcsolatba hozzák egyesek a politikát. Hányok ettől!!! Következő az lesz, hogy a szappanok magas PH értéke a Fidesz műve, a fogkrém fehérítő hatása a Jobbiknak köszönhető és a tej hőkezeléséért az MSZP felel. :S:S:S Váááá, de idegesítő ez. :S

Amúgy az Euronics nevű műszaki áruházlánc is a szcientológia elvén működik. Illetve kóceráj vezetői aktív "hívők" és mossák is a dolgozók agyát keményen. :(

◄ViZion 2009.10.20. 14:23:05

@gray:
A Sciennet elvileg nem tartozik hozzájuk (csak neve hasonló), én úgy olvastam valahol. Mi az igazság?

Gremlin (törölt) 2009.10.20. 14:33:15

Aki van olyan hülye hogy pénzt ad egy szektának az meg is érdemli.

Gremlin (törölt) 2009.10.20. 14:35:00

Minden egyháznak csúfolt valami üzleti vállalkozás,és a lelki nyomoroncok lehúzásából él.Ennyi.

KPC 2009.10.20. 14:40:25

Szerintem ezt nem így kell nézni. Aki kemény hívő akkor is megvenné, ha 10-szer ennyibe kerülne és egy masnival átkötött szardarab lenne, aki meg nem hívő az úgyis kiröhögi...

beszélő 2009.10.20. 14:47:37

@Hümüzhümümüz: Az a helyzet, hogy az Antal kormány kreálta az egyházügyi törvényt, miszerint ha 100főt valaki leadminisztrál az már vallási felekezetnek számít.
Ennek a jelenleg kb 170 "felekezetnek" akik az adó támogatást és egyéb egyházaknak járó kedvezményt 90 %-a üzlet.
Aki egyébként az hiteti el magával hogy a politika nem kíséri minden napunkat (mint a fizika)az önmagát csapja be, vagy azt próbálja elhitetni másokkal, hogy ha valakinek könnyű az élete, vagy nehéz az nem a politikától, vagy a törvényektől van.
Pedig aha vaki nem tudja magát időben gyógyíttatni, (a várólista miatt) vagy a gyere csak költségtérítéses egyetemre járhatna, vagy nincs munkája, vagy nem tudja kifizetni a közüzemi számlákat ez nem azért van mert rosszul alszik, hanem azért alszik rosszul, mert ezeket a gondokat saját maga nem tudja megoldani.

ThufirHawat 2009.10.20. 14:54:42

Kb. az összes nyugati egyház ilyen, csak az évek alatt kicsit csiszolódott a stílusuk. De a lényeg kb. mindenhol azonos: örökéletet kapsz, ha ezt az egy jelentéktelent nekünk ajándékozod.

ThufirHawat 2009.10.20. 14:58:03

"mert ezeket a gondokat saját maga nem tudja megoldani"
Az emberek 95%-a meg tudja oldani. Nem lehet, hogy a maradék talán kicsit maga is hibáztatható sorsa ilyetén alakulásáért?

beszélő 2009.10.20. 15:04:18

@ThufirHawat: Az, hogy mi a nyugati és mi a keleti egyház, az bizony nehezen pontosítható, de azért a reformáció ott kezdődött amikor egy Ágoston rendi szerzetesnek elege lett a bűnbocsájtó cédulák árusításából, a csodatévő szenthelyek által működtetett pénz szivattyúzásból, és azt hirdette: hit által üdvözül az ember és nem a pénze által.
Ezt a szerzetest Luther Mártonnak hívják.
Minden évben október 31.-én van a reformáció ünnepe a protestánsoknál.

kalannenikalandjai 2009.10.20. 15:12:00

Ha a vatikáni bagázs állami támogatást kap, akkor nekik is jár!

2009.10.20. 15:14:04

@gray: Ha megnézed az oldalt, akkor rájössz, hogy semmi közük hozzá.

2009.10.20. 15:19:24

A Szcientológusok ténykedése valóban kritizálható, de sokan az alapjaival sincsenek tisztában. (A Sciennet idehozása elég durva példa, de nem erre gondoltam.)
Ha csak agykontroll szinten működnének, nem lenne ennyiszer beszédtéma, de hát ők elég kitartóak, mondhatni megszállottak és talán pénzéhesek is, bár ez nem biztos, hogy minden emberre igaz, aki benne van.
Nekem van személyes tapasztalatom, úgyhogy tudom, miről beszélek.

beszélő 2009.10.20. 15:21:20

@kalannenikalandjai: Mitől egyház de facto a Szcientológia eltekintve attól, hogy az egyházügyi törvény szerint de júre annak számít.
Miben hisznek, hol képzik a "szerzeteseiket".
Talán csak nem abban a haditengerészeti kórházban ahol Ron Hubbard veretes esszéit kitalálta.
A bezártság nagy dolgokra készteti az embert.
A másik "gondolkodó is a kényszerű bezártságában szülte meg a "világra szóló" förmedvényét a Mein Kampf-ot.Ebben legalább hasonlítanak.

R. Daneel Olivaw 2009.10.20. 15:21:36

@lxrose: ha valóban van személyes tapasztalatod, akkor kétlem csak igazán, hogy tudod miről beszélsz...

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.10.20. 15:22:45

Csak két kérdés:

- Dianetika Ma! hun van? 30 év tapasztalata van benne, nem az első csúsztatásokkal meg kitalációkkal teli könyvet kellene annyira nyomatni. Ezt talán még használni is jobban lehetne.
- Mi van a dvdn, vki tudja?

R. Daneel Olivaw 2009.10.20. 15:25:52

@kalannenikalandjai: ... mondd, normális vagy?!
a szientológiát a katolikus egyházhoz hasonlítani... gratulálok...

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.10.20. 15:31:23

@lxrose: Talán nem minden ember pénzéhes odabent, de a rendszer előbb-utóbb úgyis rákényszeríti a statokat. Ennyi.

Meséhetnél a tapasztalataidról.

drflash · http://drflash.hu 2009.10.20. 15:44:22

összekötni szögesdróttal a hitgyülekezetes veuetőséggel azösszeset, és pöcegödörbe velük minnél gyorsabban!!

Dekatlon 2009.10.20. 15:48:21

@R. Daneel Olivaw: pedig van alapja a párhuzamnak, csak nem a mai egyházat nézd:
bűnbocsátó cédulák, inkvizívió...

2009.10.20. 15:50:02

@AnonHun: Szerintem az elmélet nagy része rendben van. Főleg, ami az elme működésével kapcsolatos.
Sok átfedés van a mai pszichológia/pszichiátria és a Dianetika között. Például, hogy egy adott múltbeli stresszes helyzetet újra és újra elismételtetnek, hogy aztán egyre kevésbé blokkoljon. (Mondjuk ez nálam nem nagyon működött, mert valahogy sehogy nem akart több részlet eszembe jutni.)
Abban mondjuk nem értek egyet, hogy minden kezelhető terápiával, mert vannak esetek, amikor csak a biokémia segíthet, de tény, hogy az orvosok elég gyakran alkalmaznak gyógyszereket akkor is, amikor nem feltétlenül kellene.
Ami nekem nem tetszett, hogy ha már egynél többször mész be hozzájuk, akkor már azt hiszik, hogy te is aktív segítő akarsz lenni. Amikor ez elég nyilvánvalóvá vált, akkor hagytam ott őket végleg.
(Tájékozató anyagot segítettem szerkeszteni, de egy idő után már a takarítási rendbe is bele tettek. )
Én nem gondolom, hogy mindenki agymosott lesz, aki oda betér, de ettől még lehet tárgyilagos és tájékozott.

ellenszenvesfigura 2009.10.20. 15:58:21

"sürgős, sürgős" mi olyan kurva sürgős? xenu elfoglalta a klotyót és nagydolga van?

meg aszongya, "bolygóközi terjeszkedés". beszarok, tiszta sci-fi.

persze a jóhiszemű ember most arra gondol, hogy élve ledarálná ezeket a férgeket, de egyelőre az is elég, ha szépen bemegyünk a könyvtárba, és ha találunk ilyet, törjük ripityára. ez jócselekedet!

2009.10.20. 16:01:08

@RanTom: Talán lehetne olcsóbb is, de ők máshonnan nem kapnak támogatást, a helyet meg nekik is ki kell fizetni, meg a fűtés sincs ingyen.
Mi lenne, ha a keresztény egyház nem kapna támogatást? A híveknek sem lenne olcsó, nem lenne annyi szép nagy templom...

Hozzászóló 2009.10.20. 16:05:51

Én ezt nem értem, mi ez.

gabcigirl 2009.10.20. 16:09:13

drflash

Bocs, ne haragudj, de te kicsit kevered a fogalmakat. A Hit Gyülekezete egy neoprotestáns irányzatú, istenhívő felekezet.

A scik meg valamiféle agymosoda-nem is tudni igazán, kiben is hisznek. Kicsit nem egy kategória.

trallalalala 2009.10.20. 16:10:12

hát, a matek nem az erősséged! ez a 2000%-os árrés sehogy nem akar kijönni...

(amúgy persze szarjon sünt az összes szcientológus)

Fat Jew Biatch 2009.10.20. 16:13:43

Jó hogy mondjátok ezt, mert nekem épp a napokban kínáltak száznyolcvan milláért valami ruszki ikont (180.000.000 HUF) és most jövök rá, hogy még az aranyfüst se ér rajta többet öt rugónál. A fa szinte ingyenbe volt nekik, a többi szarság detto, éhbérért dolgozott rajta valami fasz szerzetes, és még egy tizennégy éves ukrán nimfácskát se húzhatok meg bónuszképp ha megveszem. Plusz olyan régi, hogy esik szétfelé, és már alig látszik. Eszem megáll. Minek néznek ezek, madárnak? Hány LCD tévét vehetek ezért a pénzért baszki, arra nem gondoltak? Full HD? 50 collos átmérővel? Több mint HÉZSZÁZAT bazmeg.

kalman 2009.10.20. 16:15:59

Ez már tényleg undorító!
Túl megy a pofátlanság határát!
ááá sajnálom őket. komolyan.

Hümüzhümümüz 2009.10.20. 16:16:51

@beszélő:

Ne haragudj meg, de szerintem beteg vagy.
Én olyan kellemesen el tudok lenni politika nélkül hetekig, hogy az nem igaz... Persze mindig belepiszkít ebbe egy hozzád hasonló ember, aki politikával kel és fekszik, illetve él. Már-már ugyanolyan hülyeség, mint a szcientológia.

Ne akard plíz kimosni az agyam, leszarom a politikát és hogy ki mit csinált. Javaslom néha Te is hanyagold. :D Béke!

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.10.20. 16:26:14

:: lxrose 2009.10.20. 15:50:02
:: Sok átfedés van a mai pszichológia/pszichiátria és a Dianetika között

Muhaha, ezt Warlimont is tudja? :DDD

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2009.10.20. 16:26:47

@kalman: ne sajnáld őket. az embernek azért van értelme és szabad akarata, hogy éljen vele. aki megveszi a DVD-t ennyiért, megérdemli. kíváncsi vagyok, ha bevezetnék szellemi alapon a tajgetoszt, hány szcientológus maradna életben:)

Lord_Cica (törölt) 2009.10.20. 16:42:23

"új dianetikusok száma: 100 000"

No azért ne igyunk előre a medve bőrére! :)

instant legenda 2009.10.20. 17:19:56

Az a durva, hogy valóban eljuttatták a könyvtárakba ezt a mocskot. Mondjuk nálunk a helyi könyvtár gyarapítási vezetője visszaküldte a faszba azzal, hogy ez nem a mi gyűjtőkörünk.
Menjenek a picsába!

Öreg Sam 2009.10.20. 17:25:41

@ellenszenvesfigura:
Jaaaaaah kérem,amig lószar van,addig veréb is van-mondotta az öreg Kohn bácsi...

Énszóltam 2009.10.20. 17:32:33

Éljen a liberalizmus! Tűrjük meg a szart magunk között és legyünk hozzájuk kedvesek, mert szabadsáááág van!

Manapság a normális embernek van a legkevesebb joga.

okoska100 2009.10.20. 17:58:25

És a Biblia miért kerül 10-15 ezer forintba,de a legolcsóbbak is 5 ezernél kezdődnek?
Akkor a katolikus egyház is lehúzza a hívőket?
A világon egy dologról hülyeség beszélni,és ez egy termék árképzése.Hagyjuk már meg mindenkinek azt,hogy az áruját annyiért kínálja amennyiért csak akarja. A vevők meg döntsék el kell e nekik annyiért vagy sem.

Puncskocka 2009.10.20. 18:02:59

jól tolják.... ugye fentről nem jön juttatás, most itt hozzák be.... aki megveszi ennyiért, vessen magára.

JohnWatt · http://allas.dolgok.com 2009.10.20. 18:03:51

@◄ViZion: én is úgy tudom, hogy nem, de az is nagy biznisz a felső pár embernek!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.10.20. 18:16:53

Először is messze nincs az 600 ft, a két nincs 100 forint, a papírtok (ha van), még 10, a műanyag tok talán 50, de ebben már a borító is benne van.
Persze úgyse ez a lényeg...

De tetszik a konverziós arány, a 115ezer könyvtár 230ezer dvd-vel 100ezer új tagot produkál...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.10.20. 18:19:33

@okoska100: mindenki úgy képez árat, ahogy akar, mindenki arra bassza el a pénzét, amire akarja, mindenki azt kritizál, ami neki (nem) tetszik.
A katkó egyház amúgy nem kényszeríti a híveit arra, hogy darabját súlyos tízezrekért bibliákat vegyenek tőle, amiket utána gyakorlatilag túlnyomó arányban szinte automatikusan a szemétprés alá küldenek...

gray 2009.10.20. 18:24:46

@◄ViZion: Az USA-ban van bejegyezve. Végogolvasgattam néhány dolgot (gazdagonjon.com), érdekes dolgokat, néhány homályos utalást találtam. Nincs idegem végignézni a prezentációkat - pedig talán megérné, tiszta lenne pro, vagy kontra a kép.

Fat Jew Biatch 2009.10.20. 18:45:24

Nekem van egy négy és fél millás (4.500.000 HUF) Bibliám, és az aukció óta ki se nyitottam. Tudjátok hány plazmatévét vehetnék ebből? HD ready, 50 collos képátló? Majdnem HUSZONHÁRMAT! És még full HDsből is legalább, lássuk csak... Mennyi most egy full HD 50 collos? De most komolyan, szerintetek inkább plazmát vegyek, vagy LCD-t? Vagy ilyen dietetika könyvet? Anyósom úgyis cukros, bár asszem az inkább diabetika. Vagy bioetika, vagy valami. De mit flancoljak, értitek mi van.

Fat Jew Biatch 2009.10.20. 19:06:22

Egyébként rettenetesen bosszant, ha valaki a Diabetikát a Bibliához hasonlítja. A kereszténység nem önüdvözítő vallás, sőt, ellenkezőleg.

Roberto1 2009.10.20. 19:39:56

@Môžeš mi pomôct'?: Márpedig szerintem is minden egyház, vallás, szekta, egyvalamire épül: a gyenge emberekre. Ezzel még nem is lenne gond, hiszen nem minden ember tud megbirkózni a rá nehezedő terhekkel, de hogy üzletet csinálnak belőle, attól hányok! És igenis a vatikán az egyik legnagyobb bizniszcsászár a világon! Elfogadom, ha valaki hisz Istenben, de azt otthon is lehet!

És csak hogy tudd, engem meg az BOSSZANT, hogy lemegyek nagymamámhoz, és azt hallom, hogy a pap, aki a szegénységet prédikálja, közben 2faluban 2háza van + 2kocsi, nem adja vissza hónapok óta a kölcsönpénzt, amit kikuncsorgott a nyugdíjasoktól! Mocsok az összes, léhűtő szar alakok, leköpni sem érdemes egyiket sem!

Keresztény vagyok, de néha már szégyellem...

thinker_ 2009.10.20. 19:48:13

@Kanguru:

a szcientológiai egyházat a nálunk sokkal fejlettebb országokban sem tudják megfogni, úgyhogy ez most kivételesen nem a mi országunk hibája.

röntgenszeműlány 2009.10.20. 19:59:36

Értem én, hogy baszott ködös dolgok ezek a matematikai műveletek, összeadás, osztás, brr... A százalék meg főleg, az nekem sem volt egész tiszta, amikor Enikő néni magyarázta.

De mi lenne, ha csak az írná le a % jelet, pláne címben, akinek valami halovány fogalma van arról, hogy mit jelent.

2000%, ja, pont annyi.

lunatik 2009.10.20. 20:16:16

@röntgenszeműlány: úgy számolta hogy nekik volt 9600-600 és 9000:400 az 22,5 ami 2150% árrés, csak az ködös kicsit hogy ha a 400 önköltség akkor a 600 miért nem az.

Fekete Sámuel 2009.10.21. 00:55:47

Brrr... ijesztő, szerintem a napnál is világosabb, hogy ilyenkor ténylegesen azt mondja a cult: "szarul vagyunk, kérlek segíts".

És hát bizonyos mértékű segítségről lehet szó, de ennyiről nem.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.10.21. 00:56:15

@Môžeš mi pomôct'?:

Hasonlítsd a buddhizmushoz. Száz éve még vitáztak azon, hogy vallás-e úgy egyáltalán.

Fekete Sámuel 2009.10.21. 01:32:20

@okoska100: Biblia 1-2000 forint, kb. azonos méretű és díszítettségi könyvekkel van egy árban, vagy talán még alatta. Nem tudom, kik és hol akartak ennyiért Bibliát rád sózni, a Ferenciek terén a templom mellett van egy katolikus könyvesbolt, az olcsó és tisztességes.

Fekete Sámuel 2009.10.21. 01:34:40

@Before: Sőt, elérhető a Biblia a neten (free :-) ), keresztény honlapokon többnyire címhelyen van. (pl. www.katolikus.hu)

sertésmájkrém 2009.10.21. 07:15:32

@Môžeš mi pomôct'?: Jó, hogy mondod, a két dolog, ez a férc cd meg az orosz ikon, hát tényleg bazmeg. Egy kategória. Hogy nem jutott eszembe ez a párhuzam. Beszarás. Hát így már nem is lehúzás.

sertésmájkrém 2009.10.21. 07:17:29

@Roberto1: Vannak mindenhol visszásságok, főleg annak világos ez akinek már kinőtt az agya vagy nem nevelték ezt bele.
Viszont a szci sokkal durvább eset, ezt akor tudnád meg barátom, ha 2 lányod lenne, mondjuk az egyik elkezdene hinni a katolikus istenben, a másik meg ron hubbard agymenésében. Akkor megértenéd mi is a különbség, ha addig nem sikerült.

sertésmájkrém 2009.10.21. 07:18:42

@thinker_: Számos országban be van tiltva, néhányban meg már megkenték a megfelelő vezetőket. Normális vezetők, mint társadalomra fokozottan veszélyes szektát kezelik és nem tűrik meg.

sertésmájkrém 2009.10.21. 07:23:44

@lunatik: Egyszerűen kerekített... A sok metekzseninek aki meg tényleg nem tud számolni de azért itt osztja az észt kellemes sünszarást kívánok.
Egyébként ilyen tételben az egész legyártása bőven nem kerül ennyibe sem, ha meg a droidjaikkal csinálják gyakorlatilag ingyen van.

ThufirHawat 2009.10.21. 09:15:46

@beszélő: Aztán elmész egy református istentiszteletre (van szerencsém kellő gyakorisággal), ahol mást se hallasz, mint nacionalizmust, antiglobalizációs marhaságot, tarhálást és "politikai iránymutatást".
Az elvek talán valaha igazak voltak, de amivé vált, az nevetséges/vicces/szánalmas, kinek-kinek ízlése szerint.

Plejádok 2009.10.21. 10:17:04

@Môžeš mi pomôct'?:

Hu-hú, barátom Te még jobban eltévedtél, mint én, mármint a blogot illetően.

bumburnyak 2009.10.21. 17:39:48

on:

Személy szerint szánalmasnak tartom azokat a kommentelőket, akik a középkort hasonlítják össze a jelennel (kereszténység kontra szcientológia).

A legtöbb könyvtárban szerencsére tudják, miről van szó, ha a Dienetikát említjük. Reméljük az országba egyre több pontján végzik a dvd-k kukában.

off:
Ma sétáltam az utcán, és véletlenül megpillantottam egy Narconon-os autót. A rendszáma LRH - 001 volt :-D
Sajnos nem tudom megosztani veletek az élményt, mert a mobilom nem kamerás. Pedig ezt az életben egyszer mindenkinek látni kéne! :-D

ShadowPhrogg32642342 (törölt) 2009.10.21. 22:32:03

bármelyik zagyház egyenlő lehúzás. ennyi.

csipinymous 2009.10.23. 08:39:32

Reformer! Kérlek, járj annak utána, hogy ki és milyen okból bizonytalanította el az embereket, a H1N1 oltással kapcsolatban! A rendőrség már nyomoz, mivel az Egészségügyi Miniszter feljelentést tett, ismeretlen elkövetö ellen!
Köszönöm. :)))

Dr. Kix 2009.10.23. 11:17:46

@bumburnyak: Ja, ettől én is lehalok. Ezer évvel ezelőtt a keresztény egyház sok-sok hibát követett el. Ugyan miért kellene ennek azt jelentenie, hogy ezeket a hibákat innentől kezdve bárki elkövetheti következmények nélkül? Vagy hogy evvel bárki takarózhat? Komolyan: "Ha Hitler kiirtott több millió embert, akkor nekem is szabad" elv? Röhejes.

Fekete Sámuel 2009.10.23. 16:48:37

@Kix: Yeah, ebben igazad van! Örülök, hogy látlak - már hiányoztál. :-)

csipinymous 2009.10.24. 14:10:36

@Translator +X+: Emlékezz csak a körlevelekre és a hozzájuk csatolt videóanyagra!
Amit valakik, kiküldtek a háziorvosoknak is!
A rövidfilmben, egy szci orvos látható és hallható. Persze a vallási hovatartozása csak utánjárással deríthető ki. Az is érdekes, hogy az úriember, egy felelős személy a szci vitaminok gyártásánál.
Vajon a terjesztő, újra Amerikába utazik, a felelősségre vonás elöl?

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.10.25. 00:29:14

csipi, nem tudom, hogy milyen anyagról beszélsz.

Én azt látom a blogban, hogy az orvosok java része nem hajlandó beadni az oltást, mert a gyártó háttere ismeretlen, az oltóanyag teszteletlen, a terjesztés körül anomáliák vannak (nincs lejárati idő az oltóanyagon, megszakad a hűtőlánc, mérgező tartósítószer van benne), nem finanszírozza az orvosoknak a TB.

Ennek semmi köze nincs a szcihez, ez egy orvosi vélemény. És az illető véleménye a szciről negatív, példa rá: giulio.freeblog.hu/archives/2005/09/page/2/

kalman 2009.10.25. 10:00:16

Transz.. az összeesküvéselméleteiddel... :)
Nem vagyok a híve se annak, hogy oltassd be magad, vagy ne. De azért ne higgyük azt, hogy egy ember fél Magyar országot ki akarja így írtani.
könyörgöm
a kommented arra utal.
köszi
üdv.

csipinymous 2009.10.25. 11:58:56

@Translator +X+:
Taranszi!
www.youtube.com/watch?v=hlgMvKGBa2k

A körlevelet már letöröltem mert, baromságnak tartottam. Egyébként Lenkei és csapata terjesztette!
Emlékezz csak! Vagy kérdezz meg egy háziorvost aki volt olyan szerencsétlen és megkapta a mail-t!

csipinymous 2009.10.25. 12:08:08

Bocs, hogy kézrészben folytatom!
A szci, agyament összeesküvés elméletével csak Magyarországon és egy-két Kelet-európai országban szórakoznak!
Más országban ez nem téma! Mindenki beoltatja magát. Bár, ott az ilyen Lenkei fajta emberek, nem rúgnak labdába. Hamar csattan a bilincs!
De, ezekben a tagállamokban nem is pattog ennyit a szci. Inkább csak lapít.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.10.25. 12:36:13

Csipi,

- FOGD FEL, HOGY AZ A DOKI NEM SZCI PROPAGANDISTA!!! (Ha gondolod, syerveyek neked valami kommtanfolyamot, hogy képes legyél felfogni, amit mondok.)

- továbbá ottan van piszok sok kérdés feltéve, kommentben válaszold meg és akkor mindenki megnyugszik

- összeesküvéselméletekről:
www.origo.hu/nagyvilag/20091019-h1n1-oltas-nemet-botrany-a-ketfele-vakcina-miatt.html

Ezen a képen meg védőkupakkal oltják szeeretett miniszterünket:_
giulio.freeblog.hu/files/FFoltas.jpg

És sorolhatnám. Lenkeit meg leszarom.

Válaszoljatok a kérdésekre, és nektek hiszek. Amíg azt mondjátok, hogy "nem összeesküvéselmélet, mert csak", addig ti vagytok a droidok.

Fekete Sámuel 2009.10.26. 02:37:55

Én például már onnantól bullshitnek tartom a tisztelt kollektívát, hogy érdemben foglalkozik a H1N1-gyel.

Ebola, agyvelőgyulladás és a többi kamu, vaklárma után hogy a p*ba lehet ennek is így felülni?

Vagy másik oldalról: veszettségben _évente_ 60ezren halnak meg a világon. H1N1-ben meghaltak eddig néhány százan. Mikor rohantok a legközelebbi sztk-ba veszettség ellen oltani, paranoid okostojások?

Idióták. És ezek akarják megmondani, hogy a sci inherently evil. A faszt. Ti vagytok inherently stupidok.

csipinymous 2009.10.26. 11:22:27

@Translator +X+:
Transzi, és Pszich!
Nem kötelező az oltás!
Szedjétek a vitaminokat.
Váljon egészségetekre.
Mindenki úgy hülye, ahogy tud.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.10.26. 13:34:24

Csipi, a sértett felsőbbrendrendűségedet azért megalapozná, ha érveket is dobnál mellé, mert így gyenge lesz :D

a100penz 2010.05.04. 10:49:50

Szia jó a téma. Biztos van más értelmes civilizáció is vagy volt és lesz. Az ember nem egyedüli. ebben biztos vagyok. A gondolat és elme az anyag öntudatra ébredése, olyan mint a robotoknál ahol meg akarják teremteni az elmét, csak áramkörökkel, ami nálunk a kémia, na de mondjuk a lélek az elgondolkodtató, hogy mi lehet.

mondak.blog.hu
filmek.blog.hu
süti beállítások módosítása