Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Egyre kevesebb a magyar szcientológus

2009. szeptember 18. - Reformer

Megjelent az APEH honlapján a 2008-as SZJA 1% felajánlások listája.

A szcientológusok száma 13%-al csökkent a tavalyihoz képest.

Az utóbbi pár év adatai:

2002:   840 fő - 3368400 Ft
2003:   833 fő - 3568392 Ft
2004: 1034 fő - 4109757 Ft
2005:   880 fő - 4154000 Ft
2006: 1263 fő - 5727350 Ft
2007: 1155 fő - 5645974 Ft
2008: 1007 fő - 5064622 Ft

Csak így tovább!

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr951390178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirakel 2009.09.18. 16:09:12

Sajnos ez is sok. Ennél persze jóval többen vannak.

Dr. Kix 2009.09.18. 20:07:06

@Mirakel: Azért szerintem a "hardcore szcik" sokkal többen nem lehetnek. A kemény magnál elvárás lehet (és az adóbevallás készítése idején rendszeres beszédtéma), hogy az 1%-nak hova _kell_ mennie. Szerintem. De majd egy (ex)szci megcáfol, vagy megerősít a feltételezésemben, remélem.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.09.19. 12:48:58

A 2006-os szint alá esett vissza a felajánlók létszáma. Jajajj, lesz felelősségrevonás-statisztikagyártás?:D

baka 2009.09.19. 15:39:16

@immortalis:
Pontosabban a 2004-es szint alá, és ez még csak a 2008-as lista. Remélem, hogy Anonymous hatására még ennél is nagyobb csökkenést tapasztalhatunk majd a 2009-es adatoknál.
@Kix:
Szerintem sincsenek ennél sokkal többen, inkább kevesebben (a kemény mag), már csak azért sem, mert hallottunk olyan történetet itt a blogon is, hogy egy szci megkérte a nagymamáját (aki nem szci, azt sem tudja, hogy mi az a szci), hogy ő is utalja a szci egyháznak az 1%-át.
És Reformer belső infói (miszerint a belső aktív levelező lista 500 fő körüli) is ezt támasztják alá.

exscn · http://exscn.net 2009.09.20. 00:37:40

@Kix: "A kemény magnál elvárás lehet"

Nincs elvárás, engem konkrétan soha senki nem kérdezett a témában. Levelek persze jönnek ezzel kapcsolatban és a civil 1%-okkal kapcsolatban is kampányolnak.

kalman 2009.09.20. 13:28:01

Üdv exscn.
mond, te kemény mag voltál?:)
vagy ha dolgoztál bent, (mivel egyházi juttatást kaptál) ha munkatérs voltál,adót nem kell leírni belőle, ergo, adó 1% os visszatérítés nem nagyon lehetséges:)
kül a heti szaros 2000. ft ból nem sok jönne őssze.

exscn · http://exscn.net 2009.09.20. 23:52:37

@kalman: Nem tudom mi számít nektek kemény magnak, de Sea Orgos nem voltam, ha ez a kérdés. Mondjuk ők egyházi személyek, így ha jól tudom, adót nem kell fizetniük. Ugyanez vonatkozik a sima munkatársakra is.

Mindenesetre én voltam sima munkatárs és fizető public is, természetesen nem egyszerre. Azt tudni érdemes, hogy az emberek státusza nem valami kőbe vésett merev dolog. Van olyan, hogy valaki fizetos public-ként elvégez egy-két dolgot, aztán elmegy munkatársnak, ott rájön, hogy ez nem az ő világa, aztán inkább visszamegy fizetős public-nak, vagy épp belép a Sea Orgba. Itt nincs olyan, mint a kaszt-rendszer Indiában.

hajni707 (törölt) 2009.09.21. 02:32:43

Honnan vannak ezek a pontos adatok reform?

◄ViZion 2009.09.21. 07:59:01

A honlapunkra is adtak fel hirdetést...
Persze "törlődöt":

Feladó adatai:
Név: Dianetika Életjobbító Központ
Település: Budapest
E-mail: dn2001@freemail.hu
Kategória: Eladó
-------
Mi az ésszerűtlen viselkedés forrása?
Tudja meg! Szerezze be és olvassa el:
DIANETIKA A szellemi egészség modern tudománya írta
L.Ron Hubbard
1073 Budapest, Erzsébet krt. 5.
hXXp://dianetika.bolthely.hu/
Ára: 4225
dn2001@freemail.hu

Hát kiscserkészek, itt ti nem hirdetni/fogtok toborozni, ami én vagyok az Admin :)

norbert79 2009.09.21. 09:00:02

@◄ViZion: Akkor vagy ismét beregisztráltak, vagy azóta leválthattak, mert ismét a megadott címen virít a kis hirdetésük.
Mi történt?

Reformer 2009.09.21. 10:12:21

@hajni707: az APEH holnapjáról vannak

hajni707 (törölt) 2009.09.21. 15:03:11

Kedves Reformer! Ha neked nem a szcientologusokkal van gondod,ahogy ezt leirtad a blogod felvezetésében és nem azt a hitvallást támadod,akkor mi a célod itt,sértve érzed magad a szcientologia egyhaz altal és az ott ért dolgok miatt,miért nem pereled be oket? És viszel konkrétan es egyenesen bizonyitékokat a tapasztalataidrol es meglatasaidrol,ha azok torvenybe ütközőek és ember ellenesek,ne félj lesz aki melléd áll és nyernél.De igazából én azt érzem hogy te egész végig mióta ezt a blogot irod,hazudsz,mert ha nem igy lenne és lenne a kezedben valami már rég kezdtél volna vele valamit.Hisz ez a kitartás és gyűlölet mely belőled sugárzik,nem más mint a tehetelenség,vagy pedig téged is pénzel valaki ezért a blogért,ami igazán reális lenne számomra,mert hogy a szövegednek semmi alapja az is biztos.Egyebkent ha most 100 országbol 2000 ember tüntet,akkor szamold ki a százalékot,hogy hol tart a szcientologia ellenesség a vilagon,sehol... Egyébként szerintem kereshetnél magadnak valami értelmes dolgot is,ami épitojellegű lenne,mint másokat szapulni alaptalanul,mert ennyi erovel magadat is szapulhatnad a tukor előtt,hogy ennyire makacsul ragaszkodsz a semmihez,aminek semmi alapja és amivel semmire sem fogsz menni soha,hisz ha lenne alapja,akkor már rég csapást mérhettél volna erre az egyhazra,vagy bárki más a világon 60 év óta.De egyenlőre nem igy történt,nézd ezt az egyházat már az amerikai hadsereg és kormany is be akarta szippantani az elején,de nem sikerult neki,hisz ez a technologia elnyomo celokra nem volt elado,valoszinu ha ennyire ismered ezt az egyhazat akkor ezt is tudod,meg azt is hogy onnantol élvez adómentességet amerikaban,miutan rászált kint az adóhivatal és több hónapos alapos ellenőrzés utan megallapitották,hogy még nem lattak olyan céget,társaságot,alapitvanyt és semmi hasonlot amerikaban,akinek ennyire renbe lenne a szamlazasa,adózása...stb-je,pedig hidd el a bezárás volt a céljuk,de mindezek utann bocsanatkérés képpen megkapta az egyhaz az adomentességet amerikaban a makulátlanságuk miatt,errol nem lattam meg sokat a blogodban,pedig igazi tenyeken alapszanak,ha már objektiv es szubjektiv a blogod akkor tartsd magad ehez te is jó?

kalman 2009.09.21. 15:57:22

Üdv Hajni!
szabad kommentelnem a kommentedre?
Tudod, én volt sea org tag vagyok, és van egy-két rálátásom a dolgokra, ezért mondom, azt, amit:

'miért nem pereled be oket?'

ehhez egy ember nem elég, és sajna, talán, már ott tartunk, hogy "vallás" címszó alatt mindent megtehetnek. Bár, szerintem ezt te is tapasztaltad, tapasztalod.

"De igazából én azt érzem hogy te egész végig mióta ezt a blogot irod,hazudsz,mert ha nem igy lenne és lenne a kezedben valami már rég kezdtél volna vele valamit."

ha elfogadod LRH-t és a szavait, akkor idézzem neked a személyes intergrításról szóló refkót?
neki, (és sok más embernek) sajnos az a TAPASZTATLATA, amit ő maga megfigyelt és ami neki igaz, az hogy CSALÁÁS a szci.
hogy LRH szavaival éljek:

„Writing for a penny a word is ridiculous. If a man really wanted to make a million dollars, the best way to do it would be to start his own religion.”

Azaz:

„Szavanként egy pennyért írni nevetséges. Ha valaki igazán szeretne egymillió dollárt keresni, annak a legjobb módja az, hogy megalapítja a saját vallását.”

ezt nem én mondom, hanem LRH.
Ha nem hiszed, járj utána. A baj, hogy íyg van. de gondolom te is NAP MINT NAP találkozol a pénzlehúzással.és a nyomással, hogy így menj fel a hídom, meg úgymenj fel a hídon.
Az most mellékes, hogy még nincs is vége:)

"Hisz ez a kitartás és gyűlölet mely belőled sugárzik,nem más mint a tehetelenség,vagy pedig téged is pénzel valaki ezért a blogért,ami igazán reális lenne számomra,mert hogy a szövegednek semmi alapja az is biztos."

nem is ismered reformert, kérlek ne nyilatkozz róla rosszalüan, ha olvasnád a blogon a kírást
TAPASZTALATOK és TÉNYEK, MEGTÖRTÉNT dolgokról van szó.
a blog nem elvakult, nem csak szcik, és sem nem volt, illetve anti szcik vannak itt.
(objektíven)
Reformer azért írja ezt a bolog, mert emberszeretetéből ez ki kívánkozik, tudván, hogy mi is ez, amibe ő benne volt, és hogy milyen rossz ez.
mondok egy példát, hogy megértsd:
teszem azt, te rájönnél arra, hogy mia rák univerzávil ellenszere, akkor nem osztanád ezt meg másokkal? nem kapnál érte talán egy kanyiló vasatse, sőt lennének ellenségeid, pedig jót akarsz, de puszta emberszeretetedből segítenél. megpróbálnál segíteni..

"Egyebkent ha most 100 országbol 2000 ember tüntet,akkor szamold ki a százalékot,hogy hol tart a szcientologia ellenesség a vilagon,sehol... "

nos, szerintem lassacskán eljutunk egy olyan pontra, aholis több lesz az antiszcientológus, mint a szcientológus.
Sokan rájönnek ám, hogy mennyire becspták őket.
Amerikába könnyú a népet beetetni, de vannak okos emberek, illetve olyanok, akik nem haggyák magukat becsaapni, utána járnak a dolgoknak, és kiderül egy-két dolog....

"Egyébként szerintem kereshetnél magadnak valami értelmes dolgot is,ami épitojellegű lenne,mint másokat szapulni alaptalanul,"

alaptlanul?
mondj légyszíves CSAK EGY alaptalan dolgot kérlek:
??

"rég csapást mérhettél volna erre az egyhazra,vagy bárki más a világon 60 év óta.De egyenlőre nem igy történt,"

dehogynem történt csapás azegyház ellen, LRH t is elítélték kedves feleségével egyetembe, csak neked ezt nem kötik az orrodra az egyházban:D
tudod, titkos állami dokumentumok ellopásáért elítélték LRH börtönbüntetésre ítélték, de nemzetközi vizekre menekült : Lásd. Sea Org kialakulása.
ennyi.

Csak jó, ha tudod, ha egy csaló, bűnözőt követsz, te magad is azzá válsz.
akit követsz, olyan lezsel te is.

" onnantol élvez adómentességet amerikaban,miutan rászált kint az adóhivatal és több hónapos alapos ellenőrzés utan megallapitották,hogy még nem lattak olyan céget,társaságot,alapitvanyt és semmi hasonlot amerikaban,akinek ennyire renbe lenne a szamlazasa,adózása...stb-"

aha.. jó tudni hogy az egyházak adómentesek nem?
1950 óta.
nem tudom miről beszélünk.
adómányrólmeg nem kell számlát adni :D
ha adnak is, az a belső ellenőrzés miatt van.

azért kapta meg az adómentességet, mert vallásként van bejegyezve, de attól még nem az. érted?
illene tudni mi a vallás.
és azt is, hogy miért vallás?:)
mert a pénz a lényeg a szci ban, és a profitból nem akarnak adózni ergo legyen vallás xD ennyire pofonegyszerű, meg így jobban be lehet etetni a népet. körülbelül ez az igazság fogalmazódott meg LRH fejében.
Főleg ha az RPF re gondolsz, nem tudom tudod-e mi az?
A Sea Orgban tudod , van egy "Rehabilitációs Projekt Csapat (tem)) akik 'ártótett terméket' hoztak létre és oda rakják magukat, na alényeg az, hogy ott annyi emberi jog sérül, hogy az hihetetlen, miután az emberi jogokról prédikál a CCHR, nem írónikus? fpleg ez EPF en is történik, nem tudom mennyire vagy otthonezekben, de tudd meg légyszi..
én anno egy oldalra leírtam a volt Sea orgos múltam, és szeretném, hogy minél több ember rájöjjön, mi is ez valójában.
Különben igazából a Sea Org,csak a jéghegy csúcsa. oda csak a legagymosottab, legszerencsétlenebb emberek mennek. vagy azok akiknek nincs életcéljuk, vagy kisgyrekek(mint pl akk én voltam az)
kérlek olvasd el, sok kérdésedre váalszt ad:

remalom.blog.hu/2008/05/25/magyar_sea_orgos_tortenet

ez én volnék:P
sokat tanulhatsz belőle.
üdv

Warlimont 2009.09.21. 18:10:53

Kalman!

".. így aztán gondoltam nyári munkának legalább jó lesz, de mint kiderült, ez igazából egy milliárd évre szól."

:)))))))

MartinBro 2009.09.21. 18:17:48

Hát azt hiszem fölényes pontozással Kalman nyert!!! :)

lordmiko 2009.09.21. 21:09:26

Szia Kálmán:D Te volt Sea Org tag,látom jó sokat megláttál a szcientologiábol,igen es igazad van az az igaz ami szamodra igaz.És látom ez a refkó,jol megmaradt bennetek,jol be tudjatok ugratni az embereket ezzel a sorokkal,akiknek fogalmuk sincs a dologrol.„Szavanként egy pennyért írni nevetséges. Ha valaki igazán szeretne egymillió dollárt keresni, annak a legjobb módja az, hogy megalapítja a saját vallását.”
:D Tudod az Öreg Ron nagy mókamester volt és szeretett viccelődni,ha valaha talán volt olyan írása amiben nem volt megnem értett szavad,talán te is emlékszel.Tudod az hogy menekulnie kellett,meg elitélték ezért,meg azért,meg sitten ült,meg menekult,lásd Sea Org kialakulasa,nem tudom te hol jarsz,szerintem nem a foldon Kálmán,neked olyan adataid vanna és valami olyat kozvetitsz,ami nem igaz.De ha neked ez az igaz,sajnalom,de elég ciki,mert bizonyitani nem tudsz semmit,sem a Reform,sajna ezek csak blablablabla elméletek,sok meglogott,képtelen embertol,akik tul nagy fába vágták a fejszéjuket.Ha voltal a Sea Orgban tudod mi a pálya,valszeg neked nem ment a tempo,de hogy a Sea Org tagokat ennyire lehuzod,hogy képtelen embere és teljes agymosottak,akkor te nem tudom hol jartal,melyik bazison,mert akkor te is agymosott vagy és lehet mindig is az voltal és amiket toled hallunk az mind agymosás,nem igazság,egy nagy agymosás,hihetetlen egy agymosottnak irok.:)Félre a tréfát,én is volt Sea Org tag vagyok és sejtem te milyen ember lehetsz kedves Kálmán,de nem akarlak a a végtelenségbe értékelni,hisz a sok enthétátokat,csak thétával lehetne kiütni,de ezen a helyen kevés thétha maradna meg,ugye érted mirol beszelek,azert nem mondhatod hogy nem tanultal semmit az oregtol,mert akkor csalodnék.:) Bűnözőtől:D Hiába a világon szinte a legtobbet elismert es dijazott ember egy bűnöző,akinek a konyvei a lejobban kelnek a vilagon és akinek a technologiáját és vallasat tobben ismerik mint a keresztenyseget valaha:D Vicces vagy Kalmán,noekszik az ellentábor mi? 100 orszag 2000 ember,ez nevetseges te is nagyon jol tudod,nevetseges,ha az iskolaban tanultakat hasznalva kiszamolod,rohognod kéne,meg akkor is ha le mered nyomni a billentyut volt Sea Org tag létedre és pocskondiázni azokat akik annyit tesznek naponta a te fejedért is,persze te igy koszonod meg,mert ellógtál valami miatt,valahol nem álltad meg a helyed,de ezért nem kéne még őket okolni,ha te gyengének bizonyultal valamihez,ha meg ki akarod forgatni Ron néhany gunyos vagy vicces referenciáival a Szcientologia valosagat,nos akkor mar latszik is kivel van dolgunk,csak sajna ezt egy laikus nem tudja,de én latlak teged Kálmán és ne haragudj az eddigi ertekelesekert is,de tudnam fokozni egy szép nagy gradiens skalan hogy te hova csusztal,meg a Reform is,de tudod jol mikor elhagyod majd ezt a testet,nagyot fogsz majd csodálkozni,ha valaha lettél volna exterirorba,vagy ha valaha foglalkoztal volna az eseteddel egy picit,lenne bizonyosságod,igy már csak akkor lesz miután leveted a tested,de én szoltam előre.De van egy johir minden SP képes tenni valamit hogy kezelje magát és a sok ártását az emberiseg ellen,mer itt nem Ront bántod,vagy a Szcientologiat,mert azt soha nem fogják Sp-k megallitani,itt az emberiseget tartod vissza a nyeresegetol,még ha neked soha nem is voltak,hidd el a 98%-nak vannak nyeresegei,csak 2,5%-nak nincsenek és azt hiszem tudod hogy miert.Amirol olya sokat olvastal Rontol az a szemelyiseg,akire rá kéne nezned,az te vagy,csak tukorbe kene nezned,persze ha ezt felismerned lehet meg is halnal,hisz ha nincs IGAZAD,meghalsz...:) Eros szavak voltak tudom,de én nem egy uccai fuszeres vagyok Kálmán,nagyon is tisztaban vagyok miket mondtal és mirol és sajnalom hogy a kommunikácod oda fajult,hogy már nem vagy képes az igaz szora.Ha igazán támadni akarsz ne innen tedd és reform sem,ne bujjatok el,ha igazan meg vagytok gyozodve hogy ez káros és van bizonyitekotok is akkor durr bele,szemtol szembe,ne kis szurasokkal tegyetek ezt mint az 1.1-esek:) Ja es az Abraham Lincol idézet inkabb ratok vonatkozik,mint bárki masra,lehet nem véletlen nem értettétek meg mit is jelent,azert még is van valami ott ami maga ellen dolgozik a Thetan alapvetoen jo,ezt ne feledd el,lesz meg eselyetek nektek is,ha nem mindig a pénzre gondoltok,mert az eléggé lent van ha csak ebbol indultok ki,meg ilyen témakbol,gyertek picit feljebb.Csak tudod mi van,ha feljebb jottok akkor meg mar nem tamadnatok a Szcit ujra,mert lennetek azon a tudatossagi szinten,hogy raneznetek a dologra,amit eddig csinaltatok.Milyen az élet ugy hogy nem lehet igazat mondani és ranezni a valosagra? Most milyen nektek,hogy itt ultok es pocskondiaztok,készultok,meg gondolkodtok,hogy lehetne ezt meg azt és tudjatok hogy soha nem lesz semmi,mert rossz oldalon alltok,sosem nyerhettek,mert negativak vagytok és valami olyan ellen harcoltok,ami a legtobb jot tette,teszi es tenni fogja a bolygoért.Ha a laikusok ezt olvassak hidjék el,hogy Kálmán és Reform igen is érzi és tudja mirol beszelek,akár mit is irnak majd erre,akármilyen negativ,meghazuttolo dolgot és ez olyan vicces,hisz elvileg tanultak már a sajat aberraltsagukrol, és tudjak hol nem mukodik az elmejuk eppen.mert ha nem lenne ilyen akkor nem itt ulnenek és keservesen harcolnanak es mondanak el a "TAPASZTALATAIKAT" hisz kis marsalakok lehetnek minden sor mogott,ha a szcientologiat emlitik elottuk,na vajon miert? Azert mert ez a valosag szamukra,kedves laikusok,ez a hozza szolas nem nektek szolt,nektek,kik tévébol és netrol ismeritek a Szcientologiat ezt a két ex-nek irtam akik eltévedt baranykak lettek,csak sajna befeketultek kozben és nem a szci miatt,hanem maguk miatt,hisz mindenki abba a kakiba lép amit megvalasztott...:)

örge1 2009.09.21. 21:52:52

@lordmiko:
"...Tudod az Öreg Ron nagy mókamester volt és szeretett viccelődni..."

Bizony-bizony, jól megviccelt benneteket. Sajnállak, őszintén...

hajni707 (törölt) 2009.09.21. 22:05:45

Gyávák lesznek azokból, kik csendben maradásukkal vétkeznek, amikor tiltakozniuk kellene.

Abraham Lincoln
Nos fiuk hajra,Kalman nincs ilyen magyarazat es mentseg amit te irtal a rossz ellen hogy tul sokan vagyunk,vagy az elmeleted megbukott,mert ha ennyire nem muködik miert is terjed jobban mint barmi mas....jo kerdes mi?de oka van az tuti.En abszolut megertem a te nezöpontod,felteszek par kerdest jo lenne ha tömondatban,te is es Reform is tudna nekem valaszolni erre,mert ennek ami itt folyik ertelme nincs.1-Szeretned e te ha a gyereked gyogyszereken nölne fel?2-szeretned e te hogy minden utca sarkon megtamadjanak,es mindennek kiszolgalltatva lennel a vilagban?3-szeretned e te ha el lenne törölve a vallasi szabadsag,hogy nem mondhatnal,tehetnel dolgokat kenyed kedved szerint?4-szeretned e ha valaha haborus bunösnek tekintenek magyarorszagot,es ezalltal teged,es kerdes nelkul a mult miatt igaba,rabsagba vernenek?5-szeretned e te ha eltörölnek a jogot a tanulasra,es a gyerekeid sose jutnanak hozza ehez a lehetöseghez?Nos,ugye tudjuk miröl beszelek,mire tanit a scientologia,gyerekek nem tetszik olyan kifogas nincs hogy nem tudsz mit tenni,azonnal utnak es toborozni,ugyvedeket szerezni,megprobalni bezaratni mindent-en drukkolok,ha ez valoba visz valamerre es jo fele.De akkor csinaljatok ne a tökeiteken uljetek csendben,mikor tiltakozni kellene a borzalom ellen:)Na ez a vicc barataim,bar nem vagyok kepzett etika tiszt,auditor,de latom a nyuszgest,peldaul azt hogy szlovakiaban szulettem es magyarkent most 2009 ben ha megszolalok magyarul 5000 eu s buntetes jar erte-nem vagyok hajlando mas buneiert en szenvedni,ugye ertitek.Vagy te aldoznal ezert,mert belyeget nyomnak rad,es te is magyar vagy,ahol ez bunnek szamit.Na ezert van a sci es SEMMI masert,vajon kepes vagy e te ezt megerteni,te aki olvasod?Ami Reformert illeti nem ismerem szemelyesen nincs jogom itelkezni,ö hogy teheti meg megis-alljunk csak meg,ismerte ö Ront Kalman,ugy öszinten?Ami az irast jelenti hogy kifogasolja ket emberke,akinek semmi ertelmes kommentje a dolgokhoz,csak az na a sci kommandosok megint mit es hogyan irtak,hat en is kifogasolhatom a semmit mondast,es a nick nev möge bujast,nyugodtan megnezheted az adatainkat nem fog egyezni,mert ket kulönbözö ember vagyunk,bar ismerem lordmikot szemelyesen.Ami a többit illeti en ugy tudom Kalman ,olvastam ugyanezzel a nickel,es ugyanezt mondtad el egy masik blogban tehat nem tevedek,te vagy az a Kalman,es en ugy tudom hogy te KrISNAS vagy,tehat ugralsz ide oda,alld meg a helyed,talalld meg,de abban legy 100 szazalekos es vedd vegig az eleted,te mennyit es hanyszor segitettel mar masokon?TUdom h nem vagy rossz indulatu,ismerek krisnasokat szemelyesen es van tolleranciajuk a masik irant.Ne feledjetek nem lenne itt egy sci sem ha nem lenne ez a borzaszto szelhamossag.Ami az agymosast illeti,na te mar vegig mentel rajta,en meg nem:)de mondd meg,magyarazzd el hogy lehet valakin gyogyszer,ital,drog,hipnozis nelkul agymosast vegezni?TE figyelj,en jo allapotban levö embernek erzem magam,es aki jo testben es lelekben megdöbbentö lenne ha az utcan koldulna....nos a sci es a penz,ha nem tudsz valamire NEMET mondani az nem a sci hibaja hanem a tied,tölem is kertek mar volt hogy nem adtam,nem magyarazkodtam,es nem vertek meg erte.......de ha volt jo celert szivesen adtam,ahogy te is segitesz barmikor barkinek,es ez tuti hogy az itt levökre,mindre jellemzö-Kalman-mondd azt hogy nem jogos az en nezetem,es mondd azt hogy mindenben rosszul gondolkozom-en nem igy latom.DE önmagaban a blog hihetetlen sok kivetnivalot hagy maga utan,elöször is irja hogy nem scientologia vallas gyakorlasa ellen es a szcientologusok ellen,hanem az egyhaz ellen,könyörgöm ember,hat mi az egyhaz ha a nem hivök reszvetele,ha valoban olyan ember lenne,mint amilyen a reform kitiltana mindazokat akik szemelyes serteseket adnak masoknak,legyen az sci vagy vog,ugye erted?Aztan ott van a szekta pejorativ megnevezes,tudod te mi az a szekta,az amikor lekötve,meggancsolva rad eröltetnek nezeteket,amikor azt KELL tenned amit a vezetöd mondd,de a szektahoz meg a jehovakat sem mernem besorolni,mert nem artanak az eg vilagon senkinek,es a krisna is terjeszt,a kereszteny is,a zsido is,meg a penzt is felveszik,meg a keresztenynel minden vasarnap penz osztas,na EZ A PENZ HOVA JUT?Mert en tudom a sajatomat,es basszus van jogod nemet mondani,van jogod valasztani mindenben,nem tetszik-odebb allsz baratom,de ha közösseget uszitasz egy iranyzatban,minden bizonyitek nelkul,az mar nagy gaz.Nem tudom ha Ron elne egy szobaba lenne reformmal,es veled Kalman,megmernel e mukkanni...ujra csak ezt tudom mondani,tegyetek ne köpködjetek,mert a munkassagotok igy csak ovoda.ES ujrA ELMONDOM-minden VALLAS MAGYARAZZA VALAHOGY AZ ELET KEZDETET,EZERT LETT A SCI VALLAS,NEM ANNAK INDULT,HANEM TUDOMANYNAK,ES TE AKAR TESZEL EZ ELLEN AKAR NEM,EZ BARATOM IMMAR 60 EVE TUDOMANY ELISMERVE,MEGPECSETELVE.Na ha meg ebben is az iras minöseget provokalod akkor ott veled van a hiba,nem minden gondolatot ir le az ember,a legtöbbször beszel,de az nem mindegy hogy mit,es ha te meg soha semmiben nem tevedtel-en gratulalok neked.

hajni707 (törölt) 2009.09.21. 22:06:51

@örge1: Az a baj öreg hogy téged mégjobban megviccelt,esetleg érdekesebb kommentet ehez,vagy csak ennyi telt?

norbert79 2009.09.21. 22:33:18

Annyira rohadtul látszódik melyik írás származik elvakult szcientológusoktól, s melyik gondolkodó olvasoktól. Látom az offolás is megy... Nem baj, mindig jönnek szcientológusok, s mindig beletörik a bicskájuk ebbe a blogba. Nem baj fiúk-lányok, hajrá, én tényleg szurkolok nektek ;-)

hajni707 (törölt) 2009.09.21. 22:39:32

@norbert79: szurkolhatsz,ugyse lesz semmi:):D

MartinBro 2009.09.21. 22:48:16

@lordmiko: Öreg rég röhögtem ekkorát. Ha olyan zsír dolog a szci akkor kérd meg hogy tanítson meg magyarul.

kalman 2009.09.21. 23:17:21

@lordmiko:
Üdv lordmiko!
Húha, hol is kezdjem, soronként kell majd megcáfoljalak, mert tudnod kell, sajnos egy két apróbb kiegészítés rádfér:)

".„Szavanként egy pennyért írni nevetséges. Ha valaki igazán szeretne egymillió dollárt keresni, annak a legjobb módja az, hogy megalapítja a saját vallását.”
"

Egánytalán, ha vicc is (ami előfordulhat) nem tagadom, akkor is, hogy ötlik fel valakiben ez a gondolat?
Talán úgy, hogy van némi igazság alapja?
A legtöbb viccnek van, ha észrevetted.
Legyünk konkrétak:
-alulfizetett emberek
-kihasznált 10 enévesek, akik robotalnak RPF en és EPF en, mint a hülyék, gyakorlatilag éhbérért
-Milliós költségek a publicknak.
-had ne soroljam.. mást is akarok írni:)

"Tudod az hogy menekulnie kellett,meg elitélték ezért,meg azért,meg sitten ült,meg menekult,lásd Sea Org kialakulasa,nem tudom te hol jarsz,szerintem nem a foldon"

a baj az, hogy iagz.
Szokták mondani, aki nem hiszi, az járjon utána. Kérdem én, ha hivatalos dokumentumakkal is alátámasztanám, hogy Mary Sue t egykori LRH feleségét elítélték (aki ült is börtönbe) és LRH-t is, csak nemzetközi vizekre menekült.. stb.
nos, ha mutatnék neked erre hivatalos dokumentumokat, cikkeket, stb... akkor elhinnéd?
tudom, neked szci tudatod van, azt mondanád, az állam is elnyomó, ez elynomó az elnyomó, meg hogy az nem is úgy van, mert nekem nem tetszik.
ez strucc politika.
Ez igen jellemző a szcientológiában.

"ugye érted mirol beszelek,azert nem mondhatod hogy nem tanultal semmit az oregtol,mert akkor csalodnék.:) Bűnözőtől:D"

Igen, sokmindent tanultam.
Rengeteget tanultam...
és tudod mire jöttem rá?
nagyon egyszerű. a szci nem vallás.
egy üzlet, ami egyedül csak és kizárólag a pénzre megy ki. De gondolom ezt te is tapasztaltad.

"Hiába a világon szinte a legtobbet elismert es dijazott ember egy bűnöző,akinek a konyvei a lejobban kelnek a vilagon és akinek a technologiáját és vallasat tobben ismerik mint a keresztenyseget valaha:D Vicces vagy Kalmán,noekszik az ellentábor mi?"

igen, téged ezzel etetnek az orgban, hogy így nő a szci, meg úgy nő, meg ilyenjók vagyunk, meg olyanjók:D
kommunizmusban is ez volt:D
így jó ez, meg úgy szép az,
de a keserű valóságról senki nem akar beszélni,ránézni, így aztán az nincs is.
De tudod, vannak mindig statisztikák, hány ember jött be a szci ba egy évbe.. párezer..
De kérem én, mennyi jött el?
:)
és szci nek számít-e az aki vesz egy Dianetika könyvet? :D
sokat kell még tanulnod.. de egyszer majd rájössz.
Rájössz majd akkor, mikor az életed célja nem az lesz, hogy állndóan szótisztázz, és saját magadon "javíts" értsd auditálás.
(ez mind szép és jó, de mit szolgál mindez?)
mi a végcél?
nem mindegy.
mert ugye LRH mondja, mi a szci célja?
Egy háború, bűnözés, és dorgmentes virág megteremtése
(javíts ki ha tévedek)
de had áruljam el, hogy 1989 óta Somogyvámoson van egy ilyen világ, bárki lhet ott, és ott nincs se háború, de drog, se bűnözés
pl a Krisnásoknál nincs ilye. érdekes, 89 óta sikerült ezt megteremteni, auditálás ,és szci tech nélkül, mégis virágzik.
de valahogy ez a szcientologusokat nem hatja meg...
miért?
ők elérték 20 év alatt azt, amit ti 60 éve próbáltok.
ennyi.

"volt Sea Org tag létedre és pocskondiázni azokat akik annyit tesznek naponta a te fejedért is"

inkább ne tennének semmit.
hagynánaka csudába! könyörgöm. senki nem kérte tőlük. nehogymár én legyek hálás azért,m elvettek az életemből fél évet, és kimelóztam a belemnekik... nemár. légyszi.
különben az, akik "lelkileg" magas szinten áll, azt nem hatják meg ha sértegetik.
úgyértem a konfrontálás ugye?:)
amikor rólam írsz (bár nem ismersz) nem zavar..
ha igazak, hát elgondolkodom rajta.
ha nemazok, nem veszem magamra. ilyen egyszerű.
írhatsz bármit... én is mindenféle hülyeséget összeírok, nem?:)

"De van egy johir minden SP képes tenni valamit hogy kezelje magát "
szépen eldöntötted, hogy elnyomó vagyok, köszi xD
még a papírom nincs meg...
de azért ne döntsünk ilyen elhamarkodottan.
azért, mert valakinek rossz tapasztalatai vannak az egyházzal kapcs. már SP ?:D
köszönöm szépen.

"itt az emberiseget tartod vissza a nyeresegetol,még ha neked soha nem is voltak,hidd el a 98%-nak vannak nyeresegei,csak 2,5%-nak "

számoljunk utána légyszi :)
különben, amit csinálsz az mind anyagi. nem lelki. ergo amit ott tanulsz az anyagal kapcsolatos. nem vallás.

"ha ezt felismerned lehet meg is halnal,hisz ha nincs IGAZAD,meghalsz...:) "

ez nem igaz:D
milliószor rájöttem már, ha tévedek, és érdekes, még élek.
a slusszpoén ebben a kijelentésben. hogy elméletileg eljutottunk odáig, hogy a lélek halhatatlan.
:)

És mivel én egy lélek vagyok, nem ez a test, ergo meghalni sem tudok. (ha igazam van, ha nincs)

"Ha igazán támadni akarsz ne innen tedd és reform sem,ne bujjatok el,ha igazan meg vagytok gyozodve hogy ez káros és van bizonyitekotok is akkor durr bele,szemtol szembe,ne kis szurasokkal tegyetek ezt mint az 1.1-esek:) "

oké, a kalman12345@citromail.hu
ra légyszi küld el a tel. számod intézünk egy találkozót, és megbeszéljük, jó?

"Thetan alapvetoen jo,ezt ne feledd el"
aha, és én SP, mitől vagyok rossz?:D
azért, mert a TE SAJÁT érzékielégítésed veszélbyen van.
egy WOG a barátait az alapján dönti el, hogy NEKI milyen érzékkielégítést ad, és az az ellensége, aki neki rosszat csinál.
szcientológia szerint a pszihók az elnyomók:)
(konkurencia:D)
a pszihók szerint a szci.sok az elnyomók:D
ennyi.
De egy VALLÁSOS ember, azt mondaná, hogy az a barátom, aki hívő, szolálatot tesz, mégha velem goromba is, nem érdekel, de valamilyen formába törekszik a jobb állapot elérésére.

",mert ha ennyire nem muködik miert is terjed jobban mint barmi mas"

a csalás, a hazugság, az emberek agymosása láthatóan működik. sajna ez tény.
De aki szeretné, hogy becsapják, azt be is fogják csapni.
ez a társadalom a becsapottak társadalma.
Az üzlet RAGYOGÓAN működik:)
A tech ezen része tny és való, hogy megy.
DE NE NEVEZZE MAGÁT VALLÁSNAK!!!

"Szeretned e te ha a gyereked gyogyszereken nölne fel?"

természetesen nem, max homeopátiásokon,de itt két dolog:
1, amilyen tudatba nemzed a gyerekt olyan lesz.
ez nem csak szóbeszéd:
Ergo ha ittasan, nem gyerenemzés céljából üzöd a sportot:P akkor olyan lesz a gyereked.... remélem érted. ha meg józanvagy, és nem a kély irányít, akkor meg valamivel normálisabb lesz... állítólag...

1,
de idevágóan, had kérdezzek én is:
Szeretnél e 25 millió forintot kifizetni azért ,hogy megtudd azt, ami ingyen fent van a neten?

"2-szeretned e te hogy minden utca sarkon megtamadjanak,es mindennek kiszolgalltatva lennel a vilagban?"

természetesen, nem szeretném.
De szerinted te állítóod meg a bűnözést?:D
nevetséges, azzal hogy kiraboljátok az országot? kész vicc az egész:!!
hogy prédikálhatod a drogmentességet, amikor lehet inni ,és cigizni nálatok?
hogy?

4
-szeretned e te ha el lenne törölve a vallasi szabadsag,hogy nem mondhatnal,tehetnel dolgokat kenyed kedved szerint?

Tény úgy ahogy jónak látod, ne, nem kell eltörölni a vallászabadságot.. legyen.
Szerintem. De kéne tudni, mi az a vallás.
Egy drogos, iszákos csaló, aki 200 embert lefizet, hogy "vallást" tudjon amerikába alapítani, az hogy lehet HITELES? könyörgöm...
a Binlia egy szentírás. el lehet fogadni,a védikus irodalom is ilyen.
De a dianetika nem az. ki írta? ha?
lrh. jó , de ki volt ő?
egy lecsúszott sci-fi író, akinek kellett a pénz ennyi.

"szeretned e ha valaha haborus bunösnek tekintenek magyarorszagot,es ezalltal teged,es kerdes nelkul a mult miatt igaba,rabsagba vernenek?"

természetesen nem:D
de ne hidd egy percig is, hogy te ezen fáradozol, és hogy a világot mented meg xD lol
Tényleg azt hiszed, hogy a világot mented meg azzal, hogy mi beszélgetünk?
EMBER!!
Először magadat mentsd meg...
Különben, én is kérdezek:)
amikor volt egy szek chekk, a sea orgba, feltettek egy kérdést: vagyis többet:

"Azért jöttem-e pda, mert öngyilkos akarok lenni"

nos, hogy merül fel a kérdés?

"Újság író vagyok--e, és titokba felvételeket szeretnék csinálni"
Nos, ha így van, az miért baj?

ha bemegyek egy evangélista templomba, szerintem senki nem tiltja meg, ha fényképet készítek.

"szeretned e te ha eltörölnek a jogot a tanulasra,es a gyerekeid sose jutnanak hozza ehez a lehetöseghez?"
Ezt pontte mondod?
ne haragudj, annyi időm se volt a sea orgba (a legelitebb szci közösségbe) hogy W/C re menjek, szerinted mennyit tudtam tanulni ??
boltba nem volt időm!! (se pénzem)
nemhogy kúltúrálódni, egy nyavajás színházba!!!!
Hiába emberi jogom, megsértik.
ez tény.
napi 18 órát minimum levoltam foglalva.
de ha te is sea orgos leszel, megutod miről beszélek. addig meg tapasztalataid hiányában nem hinném mit tudnál hozzzászólni.

" Kalman,es en ugy tudom hogy te KrISNAS vagy,tehat ugralsz ide oda,alld meg a helyed,talalld meg,de abban legy 100 szazalekos es vedd vegig az eleted,te mennyit es hanyszor segitettel mar masokon?"

ez így van.
nem látom, mi ebben a baj. eldöntöttem, már van 2 éve, hogy oda tartozom:D
azért köszi.
nem ugrálok ide, sem oda, csak vannak olyan emberek, akik kaptak HAMIS életcélt, és nekik próbálok itt is, és mindehol segíteni, akárkivel személyesen találkozok!

"nos a sci es a penz,ha nem tudsz valamire NEMET mondani az nem a sci hibaja hanem a tied,"

amit a szci dúrván ki is használ.
nehogymár a gyenge emeberekre fogjátok, hogy de ő vl gyennge! még szép hogy kihasználom!
ő a hibás!
neki kellett volna nemet mondani!
:D kész cirkusz!

"mar volt hogy nem adtam,nem magyarazkodtam,es nem vertek meg erte......."

még szép:)

"minden bizonyitek nelkul,az mar nagy gaz"

figyelj. engem úgy küldtekki dánába az AOSH eu ba, és a CLO épületébe, hogy egy darab vékony plucsim volt. a JÉGESŐ VERTE A HÁTAM ODA VISSZA
kértem pénzt kabátra nem kaptam.
vacsora nem volt. mondván h PTS vagyok, amiért megfáztam, legyengültem.
rosszulvoltam. és csak meló és meló
egy 14 éves gyerek 1500 kilométerr e az othonátol egy szigeten, hogy mondhatna nemet?
a Sea org elvileg egy tengeri szervezet, hajón van. a hajóról ne mtudsz elmenkülni barátocskám:) hova mennél?:)

"Nem tudom ha Ron elne egy szobaba lenne reformmal,es veled Kalman,megmernel e mukkanni.."
vagy ő megmerne-e szólani.
vallást alapítani, semmi alap nélkül?
a kereszténység a biblián épül.
a krissna tudat a bhagavat-gítára épül. szentírásokra épül, és azt mondják ami okda le van írva.
nem a kisujjukból szonak ki minden hülyeséget
kül. itt mutakozik meg egy dolog/vallás stb mibenléte:
hogy mi a következménye:
nézz meg engem, kihasználtak, akárcsak mindenki mást) csak az ego az ami nem engedi ezt bevallani. és a következménye a szci, hogy a pénzéhséget, a büszkeséget, és az egót pítí, de ezerrel. ami sajnos nem jó dolog..
sajnos.

a kommentemet lezárnám azzal, hogy mondjátok meg, hogy hol hazudok?
mert nem azt mondom, hogy tévedhetetlen vagyok:
krisna mondja bhagvat gítában, az elesett lelkeknek(nekünk) (lrh nak is)
4 alapvető hiányossága van:
-hibákat véthet
-hajlamos a csalásra ( LRH IS :) )
-tökéletlenek az érzékei
-illúzióba eshet
(isten nem rendeklezik ezzekkel a hiányosságokkal)
nos, akkor had kérdezzem meg, ha LRH is ebbe volt (cáfoljatok meg), akkor milyen utat kínál?
egy olyan utat (Hídat) aminek mégcsak a végét se látod.
Tök olyan, mint amikor motorozol egy alagútba, de nem látod a végén a fényt, de te csakazért is nyomod neki, mint a hülye. szerinted mi lesz a vége?:)
ugyanaz, mert nem látod át az egészet.
nem is kell átlátnod, nekik nem éri meg:D
neki az a jó, ha visszaküldenek minden tanoflyamra, jó dok pénzt otthagsz, mész-mész fel a hídon, de sose fogod elérni zt a célt, mert nem is adják ki a végét (OT8-15)
Gondolok ilyenkor a felröppenő hírre,miszerint már HAMAROSAN kiadják az OT9-10-11 et..mese ez is... de a lényeg, hogy csak gadzag emberek tudnak feljutni...
na mindegy..
így is sokat írtam
üdv
Válaszoljatok mindketten!
Érdekel a vélemyénetek!

exscn · http://exscn.net 2009.09.21. 23:21:08

@hajni707: és @lordmiko: Ha ismernétek a Ron-féle PR referenciákat, akkor tudnátok, hogy ezekkel a hozzászólásokkal sokszorosan többet ártottatok a szcientológiának, mint amekkora jónak hiszitek, amit csináltok.

Gratulálok! Profin csináltok hülyét magatokból :)

Kellemes kondíciózást kívánok nektek az etikatisztnél :)

exscn · http://exscn.net 2009.09.21. 23:44:08

Csak úgy mellékesen jegyzem meg, hogy engem konkrétan komolyan elgondolkodásra késztetett anno, mikor a hajni707-hez és lordmikohoz hasonló hülyék elkezdtek tömegesen elszaporodni az egyházban.

Szerintem pont az ilyenek miatt van az egész szcientológia halálra ítélve. Csak a hozzájuk hasonló mártírok maradnak meg köztük.

Az épeszű emberek többségének szerencsére feltűnik ez a dilettáns bolygómentő mártíromság és utánanéz a neten, hogy mi ez a baromság.

Azt sajnálom csak, hogy 15 éve nem lehetett így tájékozódni, mint ma.

Sajnálom egyébként mert kisülhetett volna jobb dolog is a szcientológiából, de mára már egy hatalommániás paranoid kishitler magánhadseregévé degratálódott ez az egész.

A továbbiakat hajni707-nek és lordmikonak üzenem, ha esetleg végigolvassák a kommentem.
Nemhiába maradt ki a Philadelphia Doctorate Course anyagából az alábbi rész az újabb kiadásokban:

"Did you ever read poor old George Orwell's 1984? Yes,yes, that's wonderful. That would be--------could be the palest imagined shadow of what a world would be like under the rule of the secret use of Scientology with no remedy in existence."

lordmiko 2009.09.22. 00:35:09

Értelek titeket,mindenki magábol indul ki.nektek a vilag ellensege a szci,legyen is ugy,nektek megvannak a pontos adataitok a scirol a netrol,tévébol,kálmánnak meg a sea orgbol is,ott én is voltam,meg epf-en is.Kálmán figyi,te valasztottad,te nem konfrontaltal vele,tudtad milyen kemeny,én is tudtam,nekem is az volt ,én is a CLO-ba kerultem én is sokat lattam éreztem,de én nem hordanek ossze ennyi suletlenseget,én a penzugyi osztalyon dolgoztam FBO voltam ha ez mond neked valamit,nem csak EPF-en voltam hanem komoly beosztasban es penzeket kezeltem és koltottem el es hidd el nem szarsagokra az hogy kemenyen bantak veled a sea orgban elejetol kezdve,nos sorry ez nem leanycsapat és ha ilyen erzekeny vagy,akkor tenyleg nem neked valo.De azt is latom hogy semmit sem tudsz LRH-rol sem az OT szintekrol.Amit te a neten olvashatsz nagy adat 25 miilioért az nem csak az hogy elolvasod,nem azt kapod 25 millioert,de persze te keveset voltal bent hogy ezt megtudd.Meg az hogy lecsuszott scifi irovol es kellett neki a penz,nos megnezheted LRH bevételeit sikereit,joval a sci elott és hogy mennyi pénze volt,de azt hiszem nektek emberek tok mind1 mit irok,annyit mondhatok ha tenyleg szapulni akartok valamit akkor olvassatok el a lényeget,ez pedig a KUTATÁS ÉS FELFEDEZÉS kék köteteiben találhatok,az egész dolog kifejlesztéséről,tőrténetéről,pontosan,dátum szerint.Hogy ez nem egy vallás,hát hány vallás foglalkozik nem elméleti szinten az élettel,lélekkel és a létezéssel? Az összes,sajna,de a szci nem és Kálmán ha picit tovabb maradtal volna lehet egy két jot is meglathattal volna,aminek hasznat veszed,sajnalom hogy épp semmit nem lattal a szcibol,csak annyit hogy pénz,pénz,pénz.Nem baj,majd talán következő életedben:) Sok sikert neked a Krishna vallashoz,ha tenyleg nem vallas neked a szci nézd meg szerintuk miért az és aztan tisztazd le az osszes meghatarozasat a vallas szonak és akkor ,megértheted az szci,miért vallas és miért elfogadott vallaskent van bejegyezve,hiszen ha nem az lenne,akkor nyilvan szektanak lehetne nevezni,de addig nem:)Persze nevezheted annak,de az már óvoda lenne...:)de azon nagyot mosolyogtam miket ki nem talaltok itt 200 amerikai politikus megvesztegetése meg ilyenek,ironak kéne mennetek ekkora fantaziaval,persze bizonyitek megint sehol:) Nem szamit,mi nyomulunk és tudjuk mirol van szo és tudjuk miért vagytok duhosek,folyamatosan köpködők,nem baj,mert ez semmin sem valtoztat,szerencsere és soha nem is fog.Pár ember mindig lesz es ez az adat hogy 100 orszagbol 2000 ember megy tuntetni,még mindig azt bizonyitja,nem gyozom hangsulyozni,hogy még elenyészőnek sem mondható az ellentábor és igen is a szci mukodik és nekünk ennyi elég,ti pedig csak éljetek a magatok kis világát,pocsgondiázzatok, harcoljatok az igazsagotokért,de azt csinaljatok rendesen és békével,szevasztok.

sertésmájkrém 2009.09.22. 02:52:53

hajni=lordmiko? Vagy nálatok valamiért senkinek sem szabad space-t nyomni írásjelek közelében?

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.09.22. 04:29:48

@lordmiko:
Nekem csak egy dolgot árulj el kérlek. Honnan lehetsz teljesen bizonyos abban, hogy a te adataid (mondjuk a Mo.-n lévő szcientológusok számáról) a jó adat és honnan lehetsz teljesen biztos abban, hogy a mi adataink helytelenek?

Arra kérlek hogy ne körkörös érveléssel válaszolj.

Köszönöm.

Dr. Kix 2009.09.22. 09:52:50

@sertésmájkrém:
Hajni=lordmiko

stílus: passzol,
esetlegesen nagybetűvel írt szavak: passzol,
néha használ ékezetes betűket, néha nem: passzol
vessző után nem tesz space-t: passzol.

@Reformer: meg tudod nézni, hogy _véletlen_ nem azonos-e az IP-jük?

(mint ahogy azt már egy posttal arrébb leírtam:) )

főzőlaci (törölt) 2009.09.22. 09:58:43

2Hiába a világon szinte a legtobbet elismert es dijazott ember egy bűnöző,akinek a konyvei a lejobban kelnek a vilagon és akinek a technologiáját és vallasat tobben ismerik mint a keresztenyseget valaha:D"

lordmiko, ezt ki adta be neked? :D többen ismerik, mint a kereszténységet VALAHA. LOL!!!

főzőlaci (törölt) 2009.09.22. 10:00:54

csak hozzáteszem: napjainkban 2 MILLIÁRD keresztény van a Földön. és nem az lrh a legolvasottabb könyv, hanem a Biblia.
ja és hozzáteszem: nem vagyok hívő. de a hülyeség nagyon idegesít.

norbert79 2009.09.22. 10:37:22

@exscn: Én is pont ugyanezért írtam amit ;-)

Reformer 2009.09.22. 11:05:30

@Kix: szia, már nem lehet megnézni az IP-címeket az admin felületen.

Az email-címek különbözőek, lordmiko-t tudom, hogy kicsoda (ismerem is személyesen), hajni707-ról tippem van, de szerintem őt is ismerem.

Warlimont 2009.09.22. 13:11:23

"szcientológia szerint a pszihók az elnyomók:)
(konkurencia:D)
a pszihók szerint a szci.sok az elnyomók:D"

A pszichiáterek nem tekintik a szcientológusokat semminek. A szakmai rendezvényeken, kongresszusokon nincs szó a szcientológiáról. Nekünk nincs ellenségképünk, az állandó mocskolódásra pedig a szakma immunis.

A sok szcientológus agyrém tehát csak 1. nevetség tárgya, 2. megdöbbenés tárgya, hogy ez a gátlástalan szekta mire képes.
Amikor megnéztük a hülye vándorkiállításukat, akkor is csak nevettünk este, hogy a pszichiáterek, az összes így egyben, koncentrációs tábort működtetnek Dél-Afrikában?? :) :) Mi is? Ezek szerint én is? :) Miért nem tudtam eddig erről, meg senki az országban? :)

Sajnálunk mindenkit, akit bepaliz a szekta, ennyi az álláspont.

kalman 2009.09.22. 14:53:14

üdv!

"án figyi,te valasztottad,te nem konfrontaltal vele,tudtad milyen kemeny,én is tudtam,nekem is az volt ,én is a CLO-ba kerultem én is sokat lattam éreztem,de én nem hordanek ossze ennyi suletlenseget,"

figyelj.... nincs okom hazudni, miért tenném?
a másik meg, hogy én úgy tudtam, hogy kapok érte fizetést, no ez valahogy elmaradt (érdekes) SŐT, megtudtam, ha kaptam is volna fizut, az is egy huszas (20HUF) lett volna ,napi 10 óra kutyapiszok szedésért, heti 6 napon át.
és akkor erre te meg azt mondod, hogy sületlenségetek beszélek.
HA EZ NEM ÁTVERÉS AKOR MI?
Hogy nem sül le a pofájáóról a bőr, aki 20 forintokal fizeti ki az alkalmazottait!(heti bér)
Hihetetlen.
h aez nem átverés, ill csalás, akkor mi? :)

"KUTATÁS ÉS FELFEDEZÉS kék köteteiben találhatok,az egész dolog "
Kutatás?
Hogy 3 hét alatt dobta össze a dianetika könyvet?
nem egyértelmű, hogy a kisujjából szopta ki az egészet?
persze, jól csinálta ,mert pénz folyt be.
(ha ez volt a cél)

"Hogy ez nem egy vallás,hát hány vallás foglalkozik nem elméleti szinten az élettel,lélekkel és a létezéssel? "

nos itt kéne tisztázni a vallást, hogy mi is az, mi acélja? stb...
hagyatkozhatunk a spenótra (szakszóval) avagy a magyar értelmező kéziszótárra, de hogy LRH is anno jól megmondta, azok az emberek akik a szótárakat írják, is tévedhetnek, de akkor kitől tudnám meg mi a vallás?
HA pölö a védikus irodalmat nézzük, akkor úgy magyarázza, hogy Dharma=vallás.
Dharma az amit Krisna, Isten mond.
ha valaki őt követi, akkor vallásos életet él.
HA valaki egy csaló drogost követ, akkor az valószínű nem Istent, illetve annak hiteles képviselőjét követi.

Hiszen hivatalosan mi a vallás?
Amerikába, ahogy LRH tette, szerzett kétszáz "követőt" akik "hiszenk" a szcientológiában, és akkor hivatalosan elfogadtatja magát vallásként.
Ez kell hozzá, kétszáz hívő.
(nem politikus xD nem tudom hogy jött ez ide a kommentedben.)
szóval ezt bárki megteheti, aki Istennek érzi magát, alapít egy vallást, miért ne?
200 csövesnek adsz egy üveg valamit ,csak írd alá, és kész is.
Ilyen egyszerű:
Különben Görögországban be vannak tiltva, max mint szekta létezhet ott.
vajon miért?
Kínáról ne is beszéljünk..
oroszországról se.. nem folytatom.
Meg kell értened, hogy nem az a vallás amit LRH mod, ő nem egy olyan ember, akinek lehetne hinni, illetve ABSZOLÓT jónak lehetne elfogadni.
ha elfogadod őt abszolút jónak, akk sajnálom.
Istent a Bibliából, a védákból stb meg lehet ismerni, azt el lehet fogadni abszolút jónak:
DE SEMMIKÉPPEN SEM HÍVHATOM A SZCIENTOLÓGIA EGYHÁZAT VALLÁSANK ?AMIKOR TUDOM? HOGY NINCS EGY NYAVAJÁS SZÓ ISTENRŐL, SEM SEMMI AMI LELKI LENNE! sőt, eg ima sincs ott.
vagyis van 1,de az nem imádat, imádkozás..
hanem valami olyasmi, hogy:
"Hosszük, hogy minden embernek saját jogavan ehhez, és ahhoz"
(amit mellesleg pont a szci. tipor a sárba)
nem írónikus?

"miért vallas és miért elfogadott vallaskent van bejegyezve"

Az, hogy a magyar kormány elfogadta a szci. át vallásnak ekkor és ekkor, itt és itt. az egy dolog. de attól nem lesz az. értesd meg.
Kitlálhatok én is Xenu sztorikat, és mondhatom rá, hogy vallás, sőt lefizethetek, egy két fejest a Parlamentben, hogy megszavazzák, de attól az még nem lesz az.
Érti? :)

"de azon nagyot mosolyogtam miket ki nem talaltok itt 200 amerikai politikus megvesztegetése meg ilyenek"

na ilyet nem mondtam...

"nem gyozom hangsulyozni,hogy még elenyészőnek sem mondható az ellentábor"

"Egy bolond százat csinál"- a te szempontodból nézve..

üdv
kérlek a kérdéseimre válaszolj.. mindegyikre, nem csak azokra amit itt tettem fel ,hanem az előzőekben is.

Valerijov 2009.09.23. 07:28:19

@lordmiko:

de rég volt erre ilyen szófosó mOSAkodás. ha ey ici-pici józan eszed maradt volna még, akkor ezta két szövegrésted egymás mellé téve látnád az ellentmondás: 1: "sajnalom hogy a kommunikácod oda fajult,hogy már nem vagy képes az igaz szora" és akkor ezzel vesd össze a 2-sel: "Hiába a világon szinte a legtobbet elismert es dijazott ember egy bűnöző,akinek a konyvei a lejobban kelnek a vilagon és akinek a technologiáját és vallasat tobben ismerik mint a keresztenyseget valaha." Mert a 2.-ból egy árva szó sem igaz.
s még rengeteg hazugság van a kommetjeitekben, de ezt már kezdem megszokni, de egyet még kiemelnék:
@hajni707: 60 éve tudomány? ki ismerte el annak? MTA, rektori konferencia? ezek amcsi megfelelője?
kezd már az agyatokra menni, hogy a behazudott clear Magyarország nem jön össze jövőre, ugye?

Scn.Hun 2010.09.15. 09:45:50

APEH új 2009 szja 1% felajánlások:
2009: 1116 fő - 5389550 Ft
www.apeh.hu/szja1_1/kimutat/2010_rend_egyh_kiem.htm
Ez már 3 éve veszély kondíciója. Ejnye-bejnye, valami baj lehet az etikával vagy a tech-el????

Scn.Hun 2010.09.15. 10:16:33

APEH új 2009 szja 1% felajánlások:
2009: 1116 fő - 5389550 Ft
Helyes link: www.apeh.hu/szja1_1/kimutat/2010_rend_egyh_kiem.html

béla 23 2010.09.17. 23:00:07

Hajni és lordmiko

Elég sok sületlenséget írtatok le itt pár nap alatt. Olyan embereket neveztetek csaló, hazugnak akik sok igazságot leírtak a szci-ről.Sajnos nekem a gyermekem és a párja vannak benn a szci-ben. Én mint kivülálló nagyon sokat tapasztalom a Reformerék által leírt dolgokat a saját börömön és nem kívánom senkinek.Bár nem vagyok vallásos ember, de várom, hogy felszálljon náluk mielóbb a lila köd. Bár ha velük beszél az ember azt mondják minden szép és jó, de érzed, hogy mellébeszélnek és ha támadod az szcit egyből olyan visszavágásban van részed, hogy nem ismersz rájuk. Az "egyház" sajna teljesen kifordította a józan gondolkodásukat és bár ezerrel dolgoznak, pénzük az soha nincs, pedig nem járnak drága ruhákban kb évek óta ugyanabban.Nem járnak színházba, koncertre, néha mennek el egy moziba, bank betétjük nincs, akkor hova folyik el a pénzük?
süti beállítások módosítása