Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Az egyetlen norvég OT VIII-as otthagyta az egyházat

2009. augusztus 13. - Reformer

Geir Isene, norvég OT VIII (ez az egyházban elérhető legmagasabb szellemi szint) pár napja nyilvánosan bejelentette, hogy kilép a szcientológia egyházból (bár a módszert továbbra is működőképesnek tartja).

Egyébként az illető egy FreeCode nevű cég CEO-ja (vezérigazgató) és a nyílt forráskódú és szabad szoftverek elkötelezett híve. Amikor az Electronic Frontier Foundation fel akarta emelni a hangját az ellen, hogy a szcientológia egyház cenzúrázni próbálja a netet, ő "kezelte" a helyzetet. Forrás: Mark Rathbun blogja.

Az úgynevezett Kétség állapot kidolgozást is kitette a weboldalára ide. Pár gondolatot kiragadnék belőle:

- az egyháznak azért van rossz híre, mert a vezetőség szándékosan rossz irányba viszi az egyházat
- az ideális org program csalás, csak az ingatlanvagyon gyarapítására szolgál, valódi terjeszkedést nem okoz
- súlyos emberi jogi visszaélések, lekezelő, durva bánásmód a nem munkatárs szcientológusokkal (őt például egyszer le is köpte egy Sea Org tag), miközben milliók mennek az egyházat népszerűsítő emberi jogi kampányra
- a kilépett tagok zaklatása gyónások során kiderült titkok nyilvánosságra hozatalával
- az egyház folyamatosan hazudik a taglétszámról és a terjeszkedésről

Lelkes híve ezenkívül annak, hogy Hubbard minden műve kerüljön ki egy kereshető adatbázisban a netre, ennek projektjét csatolta is a fenti "kidolgozáshoz".

Remélem, a magyar OT-k is követik a példáját és otthagyják a remélhetőleg már süllyedő hajót. Az információ el fog jutni hozzájuk, az biztos.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr551306618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csipinymous 2009.08.13. 10:59:12

A híd, kártyavárpillérei remegnek!

Érthető, hogy a módszert még működőkepésnek tartja. Az elkövetkező hónapjai, borzalmasak lesznek.
Labilitásban, kételyek között fog vergődni.
Ha, túl lesz rajta akkor, élvezi majd a szabadságot. Tuti, hogy kirándulni megy! :-)
Mert már lesz erre is ideje!
Idő van! Mert idő, mindig van! :-)
A véleménye, napról napra változik majd, ahogy szembesül az igazságokkal. Valószínű, hogy felkeresi Wilfried Handl-t, Bécsben.
Megisznak egy jó kis kávét.
Majd az egyik legnagyobb elnyomó lesz a földön akit, bárhol, bármilyen eszközzel megsemmisítettnek a szcientológusok.
Úgy érzem, hogy a közel jövő, tartogat még meglepetéseket számunkra.
A szcientológiai zagyház legnagyobb ellensége LR. Hubbard volt. Halála után, fejezi be az életművét.
A semmibe vezeti a karavánját.

Satan Panonski 2009.08.13. 14:26:54

Furcsákat álmodhat mostanában a pöttöm zsebhitler, akarom mondani Mizgavidzs elvtárs... Bár, amilyen kis korlátoltank tűnik a fotókról, még ez se biztos.

sTormy 2009.08.13. 16:40:50

Ugyan már, mibe tart elmagyarázni a híveknek, hogy ez a szerencsétlen megtévelyedett, és összevissza beszél? Vagy hazudik? Amíg egy magasabb és egy alacsonyabb rendű szci benne van a brancsban, addig a brancs élni fog.

titkom 2009.08.13. 16:50:07

"A híd, kártyavárpillérei remegnek!"

...egy fecske még nem nyár..

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.08.13. 16:57:25

Ajánlom tanulmányozásra a kereszténység történetét...

szomoruszamuraj 2009.08.13. 16:59:36

@sTormy: Elsőre nekem is ez ugrott be. De Reformer azt írja, hogy ennél magasabb fokozat nincs. Meg lehet félreértettem, de mire VIII-as szintű istencsászár, mindentlátó Zulu-Xenu007-es lesz valaki, addigra már Clear is, szóval elvileg nem lehet se beteg, se depressziós, se elhülyült, de még szénanáthája se nagyon....Szóval ezt jó lesz kimagyarázniuk, bár biztosan szokás szerint kiteregetik a szennyesét a pacáknak, hogy szavahihetőségét megkérdőjelezzék. Bár biztosan számolt ezzel mielőtt kiszállt.

Goose (törölt) 2009.08.13. 17:06:20

Nem értem miért hívják ezt az üzleti vállalkozást egyháznak.
Égy sci-fi iró kitalálta hogy kell elszedni a szellemi-lelki toprongy gazdagok pénzét.
Ennyi.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.13. 18:19:47

@csipinymous:

vissza fog térni, sajnos.
róla is van zsarolási adatbázis.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.13. 18:20:20

@csipinymous:

vissza fog térni, sajnos.
róla is van zsarolási adatbázis.

alf (törölt) 2009.08.13. 18:22:53

@Goose: Azzal semmi baj nem lenne, ha a szellemi és lelki szegények ámde anyagilag gazdagok pénzét fosztogatnák. A baj az, hogy azokat fosztogatják elsősorban akiknek nincsenek fölös millióik.

Goose (törölt) 2009.08.13. 18:30:28

@alf: Igaz,de főleg a tomkrúz félékből élnek.
Az pedig hogy az átlagembereket is fosztogatják sajnálatos,de aki ad nekik az meg is érdemli.

kalman 2009.08.13. 18:44:56

"@sTormy: Elsőre nekem is ez ugrott be. De Reformer azt írja, hogy ennél magasabb fokozat nincs. "

áljunk meg egy szóra
kiegészítés, a MA elérhető "legmagasabb" szint a hídon az OT8, DE
a híd OT15 ig van -állítólag- kiadva, aminek a végén a teljes igazság feltárul:)
nos, tundi kell, lehet, hogy nincs is OT9-10-11 ... 15. csak kamu.
De lehet hogy van, és azt is repesgetik
(jkatísatok ki ha tévedek)
hogy OT8 ig ki auditálás történik.
utána meg be auditálás xD
a hírt egy szci től tudom.. bár lehet, h téves.
a másik, logikaileg nem érthető dolog, meg ha csak OT8 ig vagyunk meg, akkor ki és hog fogja az OT9et szolgáltatni? mert annak illene OT9nek lenni, aki azt akarja szolgáltatni.
a titkos OT1-8ig pdf megvan már.. jöhetne lassan a 8-15ig is xD jókatnevetnék szerintem:)
üdv.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.08.13. 18:54:04

Na, új tagja van a zónának, teljes mellszélességgel támogatom az összes elképzelését.

Még ki kellene valahogy sírnia, hogy a norvég törvények szerint a vallási iratokra nem vonatkoznak a szerzői jogi törvények (vagy vennie egy szigetet, mint ahogy a piratebay akarta).

:: csipinymous 2009.08.13. 10:59:12
:: A híd, kártyavárpillérei remegnek!

csipi, téged tényleg nem zavar, hogy orbitális hülyeségeket írsz és szövegértésből a béka segge alatt vagy?

Se a hidat nem tudod, micsoda, se azt nem, hogy pont a hidat támogatja, a vezetést ítéli el.

:: Labilitásban, kételyek között fog vergődni.

A kétség kondi kidolgozása jelzi azt, hogy már nem vergődik kételyek között, eggyel magasabb etikai szintre lépett, felismeri, hogy az új csoportjának eddig teher volt. Kezdődhet a teher kondi kidolgozása.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.08.13. 18:56:45

kalman, ott van a "régi" OT 4-7 is, azután jönne az "új" OT 8, ami a "régi" OT8 egy része, és csak ezután az igazi OT 9-15. Szóval ez annál is bonyolultabb, mint gondolod.

anonim én 2009.08.13. 20:01:23

"Se a hidat nem tudod, micsoda"
igazad van. nem tudjuk ezeket a dolgokat. Elmagyaráznád?

beszélő 2009.08.13. 20:40:32

@Goose: Igazad van.A Szcientológiának annyi köze van az egyház fogalmához, mint a hagymatermesztőnek a szivacs-halászathoz.A sebesült tengerész amikor kényszerű pihenőn volt a hadikórházban akkor rakta le a Szcientológia alapjait.Első nekifutásra az amerikai pszichiátriai szövetség pert nyer Hubard ellen azóta egyház néven hülyíti a nagyérdeműt.Mellesleg Hitler is a bezártságában irta A Mein Kamf-ot.

motyago 2009.08.13. 21:09:04

„Egy elmebaj, bűnözők és háború nélküli civilizáció,..." Milyen eredeti! Hogy ez másnak nem jutott eszébe! Még jó, hogy lrh ilyen világos elme volt, és megfogalmazta a célt.
Erről az elmebajos szövegről - így, az ő szájukból - mindig ez a klasszikus jut eszembe:

mek.oszk.hu/03500/03575/html/01.htm#26

motyago 2009.08.13. 21:13:09

(Nálam néhány másodpercbe telik, mire az elbeszélések közül bejön az, amelyiket ide szántam. Dr-ral kezdődik a címe.)

ohh_vazze 2009.08.13. 21:26:38

OT VIII-as muhahaha :-D
hogy milyen szinten szánalmas ez a galeri....

ohh_vazze 2009.08.13. 21:40:07

Vazze ez a science:-))))

"Akarat nélküli élőhalottként viselkednek..."


index.hu/tudomany/kornyezet/2009/08/13/gombak_iranyitjak_a_zombihangyat/

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2009.08.13. 21:41:54

És most akkor a Tömegember Egyház tagja lett, vagy tényleg önálló ember?

csipinymous 2009.08.14. 01:51:20

@Translator +X+:
Kedvesem! :D
Hogy te, mennyire ostoba vagy.:-DDD

csipinymous 2009.08.14. 01:58:52

@titkom: Itt, azért már több fecske van. :-)

Dr. Kix 2009.08.14. 11:18:54

Hosszú út előtt áll a fószer. Tekintve, hogy OT8-as, lassan le fog esni neki, hogy nem tudja elhagyni a testét, nem tudja irányítani a MEST-et és nem isten.

Ebből bizony nem lesz szabad zóna. És majd arra is rájön, hogy a módszer bizony sokszor nem működik.

Ammonia73 2009.08.14. 16:45:40

@Translator +X+:

"Na, új tagja van a zónának," ...szerintem nem sokáig.
Exszcientológus, (aki néha hozzászól itt a témákhoz) szintén így kezdte, a szabad zóna érdekelte amikor kilépett, de később rájött, hogy ez az egész úgy rossz, ahogy van...:)

motyago 2009.08.14. 22:08:45

Egy ilyen übermenschnek miért kell kilépnie egyáltalán? Hát nem tud akár egyszerre több "helyen lenni"? Vagy a hatalmassá dagadt elméje nem tud "okozója" lenni egy idő-visszaforgatásnak, hogy törölje magát a rendszerből?

Szerencsétlen alak. Aki az ökörré válás nyolcadik "szint"-jéig süllyedt, annak borzalmas lehet, ha egyszer tényleg felfogja, mit tettek vele. Rádöbben például, hogy bár ki tud lépni a testéből, de ezt ő is csak egyszer teheti meg, mint mindenki.

Szabadon ollózva: Az Übermensch,(vagy szcientológus? - m.) mint a jövő filozófiájának hordozója és a múlt embereszményeinek tévedéseit kiküszöbölő új embertípus, egy olyan emberideált testesít meg, amely egyaránt viseli a - szellemi értelemben vett - arisztokratikus jegyeket és az ezzel járó nehézségeket, áldozatokat.
Többek között Nietzsche ezzel kapcsolatos elmélete alapján tartotta egy másik hibbant társaság a "német fajt" felsőbbrendűnek.

Ha egyszer tényleg kitisztulna, a legjobb, amit tehet, hogy a nyilvánosság elé áll, és mesél. Ahogy ezt már többen megtették. Nagyon helyesen.

exscn · http://exscn.net 2009.08.16. 00:26:04

@Ammónia73: Mostanában olvasgattam kicsit translator weboldalát és érdekes dologra jöttem rá vele kapcsolatban. Remélem nem haragszik meg azért, hogy ezt leírom ide.

Szóval a volt szcientológusok között van egy kategória, akiknek tényleg volt hasznuk az auditálásból vagy a képzésből és ezt képtelenek is elfelejteni. Viszont arra rájönnek, hogy Hubbard művei nem 100%-osak. Elismerik, hogy a szcientológiában vannak ténylegesen működő dolgok, de valahogy az egész nem teljesen van rendben. Hogy mekkora részben téves a szcientológia, az általában egyénenként más és más.

Vannak, akik elkezdenek kutatásokat folytatni (kutató auditálás), vannak, akik a hibás irányba való eltérést keresik, vannak akik új eljárásokat, technikákat fejlesztenek ki, vannak, akik az előzőleg felsoroltak eredményeit tanulják, alkalmazzák, elemzik, vagy kutatják tovább.

Az ilyeneket az ex-szcientológus közösség inkább independent-nek (függetlennek), vagy újabban indy-nek nevezi. Tehát ezek az emberek nem tartják magukat betű szerint Hubbard írásaihoz, engednek eltéréseket, sőt sokszor azt állítják, hogy a saját technológiájuk egyszerűen eredményesebb, magasabb rendű, mint Hubbard-é.

Ezzel szemben a FreeZone igazából 100% standard szcientológia, néhány konkrét megkötéssel ill. kiegészítéssel.

Nos, translator szerintem inkább az independent kategóriába esik, mert nem annyira elvakult, mint a FreeZone-osok (szerintem). Ezúton köszönöm egyébként neki, hogy fenntartja a weboldalát. Biztos vagyok benne, hogy nagyon sok szcientológusnak segít, mikor elkezdenek eszmélni. A weboldalán fordításban megtalálható „The Pilot” anyagok egyébként nekem nagyon megdöbbentőek és elgondolkoztatóak voltak. A technikai anyagai pedig a rengeteg háttérinformációval szerintem elképesztően tisztán érthetőek Hubbard-hoz viszonyítva. Szerintem ezek egyébként hasznosak lehetnek azoknak is, akik a szcientológiát „agymosás” nélkül akarják megérteni és szeretnék megérteni a szcientológusok világképének „agymosottság” (übermensch, identitás-csapda, stb.) nélküli részét.

kalman 2009.08.16. 15:45:18

@Translator +X+:
aha
és mi a különbség a régi és az új között?
nem tudod?
akkor miről beszélünk?:D
ekkor csak levegőbebeszélsz, és az is aki neked ezt mondta
ja
és ha LRH nál volt a TUDDDDÁÁÁS
akkor miért volt szűkség korrekcióra?
jó kérdés nem?
ő elszórta volna?
az alapokkal is ugyanez a helyzet
ő rébólinott h ezek a könyvek ilyenjók meg olyanjók
Mr. David 1988 ban azt állítótta 100% LRH és h ezek a könyvek PURE LRH
Emlékszel?:)
na, és láss csodát rá 20 évre
újrakiadjuk az alapokat, mert senki nem veszi xD
és egy két változást berakunk. enyyi.
szted ez mi?
ez azt mondja, hogy mr. D. M.
jobb LRH nál, ha kijavítja őt, nem?
dehogynem, ez nem követés, ez újítás, mert neki így nem tetszik,meg úgy nem tetszik illetve "nem működik" neki nem, mert kevesebb pénz foolyik be az már nemjó
ez a mére
ezért anyagi az egész
mert a pénz a mérce
amikor ránézel egy FO ra, vagy HCO PL re
vagy bármilyen Bulletinre, és ott az RE
akkor tudod, azt LRH máshogy írta meg csak aka kedves RTC és a vezetője gondoltegyett, hogy neki h jó, és átreformálja..
könyörgöm..
üdv

Dr. Kix 2009.08.17. 09:23:11

Nem is lehet számítani másfajta (érdemi) reakcióra, ha kényes kérdések merülnek fel.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.08.18. 00:12:12

Na, végigolvastam, ne írj ennyit, hamarabb végzek vele.

Itten mostan két dologról lenne szó:
- az eredeti LRH anyag tákolásáról (ez ugye főleg az olló nevű célhardverrel történik), amit DM csinál, és amivel te is összetalálkoztál.
- Valamint létező OT3 kiegészítések új OT szintekként történő megjelenítéséről.

Az "új" OT4-5-6-7 alapvetően az OT3 befejezése, azaz miután TE clear vagy, rendet raksz magad körül, és ezek után jött volna sorban a "régi" OT4.

A "régi" OT szintek tényleg OT szintek voltak, azaz tényleg az OT képességeket fejlesztették.

Szóval nem csoda, ha általánosítasz az alsóbb szintek alapján, de sajnos (gondolom számodra nem meglepő módon) az olló fent sokkal nagyobbat nyesett, mint lent.

@Kix: Te még kalmannal ellentétben egy érdemi kérdést sem bírtál feltenni, nem kellene a nagyobbik arcodat elővenni.

csipinymous 2009.08.18. 09:55:55

OT, képességekhez tartozik, a parkolóban álló autó, pszichés ráhatással való szerelése is.
Anno egy zónás, erre nagyon büszke volt. A siker jelentését az index-re írta.
Nevet nem írtam. :-DDDD
Ugyan ezen zónás egyed, az e-meteres vitában, az orrunk alá dörgölte az ORFK, szakértői vizsgálatát, amiben engedélyezik az eszköz Magyarországi használatát.
Írván, hogy nekünk is el kell fogadnunk mert, ugye ezek szakértök.
Majd az új vizsgálatnál amit, Dr. Péterfali Atilla kezdeményezett, a biztonsági teszttel kiegészítve, ugyan ezen ORFK-s szakértői csoport a következőket állapította meg.
Az eszköz ezen kérdés környezetben hazugságvizsgalatra alkalmas.
Akkor ez a pszichés ráhatásokkal rendelkező zónásszcientológuskitöbbnekérzimagátminthubbard, tajtékozva tiltakozott!
Akkor már Péterfalvit is dilettáns rosszakarónak titulálta, a szakértökkel együtt.
:-DDD
:-DDD

kalman 2009.08.18. 11:32:28

"Szóval nem csoda, ha általánosítasz az alsóbb szintek alapján, de sajnos (gondolom számodra nem meglepő módon) az olló fent sokkal nagyobbat nyesett, mint lent."

na és a pénztárcán mennyit nyesett?:D

Mivel nem csináltad az OT szinteket, (sem a régit, se maz újat) -javíts ki ah tévedek- ezért az amit elmodntál, csak valahonnan kapott infó. nem biztos adat:)
ezt vki mondta, vagy valahonnan olvastad, de nem te TUDOD.nem mindeegy.

a másik, meg hogy LRh amit írt (ha azt elfogadjuk jónak) akkor nem javítom át kétszeris xD ennyi.
előszörmég csak lrh ból csinálok balekot.
másodjára, magamból is, mert saját magamat javítom ki:) (de őszinte) +800 ezer hopp.
persze a régi már hirtelen nem lett jobb. mindenki vegye meg az újjat!
:D
nem egyértelmű?:)
majd amikor 3 adjára kiadják, akk sem fog leesni transz?
hányszor kell még kiadniuk, hogy rájöjj?
üdv.

Dr. Kix 2009.08.18. 13:03:45

Találós kérdés jövőbelátóknak, jósoknak, és persze magas szintű OT-knek:

Mi lesz transzlator jövője:
1) Sose fog eljutni olyan OT szintre, ahol tudnia kellene irányítani a MEST*-et
2) Eljut olyan OT szintre, ahol tudja irányítani a MEST-et, de miután nem sikerül előreugrania az időben megnézni a jövő heti lottó-nyerőszámokat, és még egy gombóc fagyit se tud teremteni magának, rájön, hogy az egész egy humbug, és keres magának másik agybajt a szci helyett
3) Eljut olyan OT szintre, ahol tudja irányítani a MEST-et, és bár nem sikerül előreugrania az időben megnézni a jövő heti lottó-nyerőszámokat, és még egy gombóc fagyit se tud teremteni magának, kijelenti, hogy ez az elnyomók miatt van (vagy kijelenti, hogy meg tudja csinálni csak ő nem bohóc, hogy mindenkinek mutogassa), és folytatja a szci létet.

*MEST: agyag, energia, tér, idő (ha jól emlékszem)

motyago 2009.08.18. 14:30:07

Kix!

Hát igen. A gonosz elnyomók... Nem hagyják kibontakozni a tudás fájának szorgos kukacait, az ész gigászait. Még a fagyit is sajnálják tőlük.

Gondolom, minden Oltári Titán tud legalább háromszázezer trillió nyelven. De ha kíváncsi vagy az emberfeletti tudására, valami ilyesmire számíthatsz:

"-Hogy mondják azt urdu nyelven, hogy
"tegnap sajnos kificamodott a bokám"?
-Nem mondom.
-De hát miért nem?
-Azért, mert a Besenyő Pista bácsi a lelkemre kötögette, hogy sohase hazudjak..."

Plejádok 2009.08.19. 07:56:16

" Mi lesz transzlator jövője:"
Transziért nem aggódnék, de miattad igen.

csipinymous 2009.08.19. 11:01:19

@Plejádok: őt is deportálni kell! Az én, vagonomba van még hely!
A vagon ajtaján a következő felirat áll!
Nyolc ló vagy negyven ember!
Tenniük kell valamit, a tiszta Magyarországért!
:-D

Plejádok 2009.08.19. 11:58:41

@csipinymous:
"Tennünk kell valamit a tiszta...."

Bizony-bizony, azon vagyok.
Miattad is aggódom.
Csipi, ha "szci-országba" megy a vonatod, még jegyet is váltok rá.
Örülök, hogy szci-nek tartasz, de sajnos nem vagyok az.(Csak szeretnék).

Dr. Kix 2009.08.19. 13:55:21

Pszientológus szagot érzek. Ezt erősíti, a friss, 0 napos regisztráció, az összesen 2 hozzászólás (emellett, hogy úgy szól hozzá, mint aki régóta itt van), és persze az, hogy egyből nekem ugrik. + az egyező stílus

Plejádok 2009.08.19. 15:01:00

@Kix:
Rossz a szimatod. Új hozzászóló vagyok, de 2 hónapja olvasom a blogot. Azért jöttem ide, hogy kiábránduljak, erre mi történik, megerősödött a szimpátiám a szci-vel kapcsolatban.
Meglepődtem, hogy ennyi embert érdekel a szci.
(Még Téged is, különben nem lennél itt).
Dicsértes!
Nem ugrottam Neked, csak irritált a kommented, Transzit sokra tartom.
A stílus? - ilyen.
(Nem leszek 4 napig net közelben, így a "bombáitokra" csak hétfőn reagálok, talán).

Plejádok 2009.08.19. 15:05:18

Bocs, a köszönés lemaradt.
Mindenkinek jó hétvégét kívánok.
Sziasztok.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.08.19. 15:30:30

Kix, azt látom, hogy kérdezni tudsz, de az "érdemi" részre még gyúrhatnál...

csipinymous 2009.08.19. 16:56:53

Úgy érzem, hogy itt, egy ember válaszolgat mindenkinek, más nevekkel! Sőt, még magával is eldiskurál. Az indexen anno, elkotyogta magát. Talán itt, is az ő szerepjátékát élvezhetjük.
Lehet, hogy ez már beteges?

Dr. Kix 2009.08.20. 10:30:28

@csipinymous: Ennek is van előnye: Sosincs egyedül! :)

Fekete Sámuel 2009.08.22. 03:16:37

Á Kix! Örülök, hogy újra látlak! :-)

Szia Transi! Rég láttam a kedves racionalitásod :-)

Transi! Kix-szel semmit nem lehet kezdeni, én hónapokon át próbáltam kilendíteni ebből, de nem ment. Reformernek kéne közbelépnie, de ő meg nem fog, és szerintem azért nem, mert nem akarja gyengíteni a blogján az antiszci vonalat. Szerintem alapvetően semmit nem lehet csinálni vele, de szerintem ez a viselkedés még mindig lehető legjobb.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.08.22. 21:08:39

@Transi! Kix-szel semmit nem lehet kezdeni

Tudom, látszik rajta, csak néha beszólok neki, nem azért, mintha köze lenne a logikus gondolkodáshoz, hanem mert jólesik :D

Dr. Kix 2009.08.22. 23:18:37

Úgy látom, betalált a kérdésem.

Plejádok 2009.08.24. 09:20:45

@Pszientológus:
" semmit nem lehet kezdeni..."

Nem is kell!
Nagy mellénnyel és felpuffadt egoval nem jut messzire.

Dr. Kix 2009.08.24. 13:31:42

Milyen jól elbeszélget magával.

De komolyan: remélem, hogy Transzi hamar eljut valami magas OT szintre, ahol már OT képességekkel kellene rendelkeznie. Reméljük - legkésőbb - akkor rájön, hogy az egész egy humbug.

De az is fura lehetne neki, hogy OT-k már vagy 50 éve léteznek, a képességeik létezésére még sincs semmi bizonyíték.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.08.30. 01:17:18

@Ammónia73 2009.08.14. 16:45:40
:: Exszcientológus, (aki néha hozzászól itt a témákhoz) szintén így kezdte

Azért OT8 biztos nem volt :D

:: exscn 2009.08.16. 00:26:04
:: Nos, translator szerintem inkább az independent kategóriába esik

Nem sértesz meg vele.
Amúgy ez nem olyan egyszerű osztályozás, vannak (OSA-sok ;)), aki FZ-nek csak a Ron's Orgokat tartják. De mivel az FZ egy olyan vámmentes övezet, ahol a gondolatokat fizetés nélkül lehet kicserélni, eléggé gumiszerűek a fogalom határai. (Főleg ha volt olyan fickó is, aki azt mondja, hogy a szci szar, csinált sokkal jobbat, de azért csont nélkül előkapta az ARKX kezelést rajtam, amikor éppen arra volt szükség :D)

@kalman 2009.08.18. 11:32:28
:: ezt vki mondta, vagy valahonnan olvastad, de nem te TUDOD.nem mindeegy.

Piros kötetekben láttam. Ennél jobb hely nem hiszem, hogy lenne.

:: a másik, meg hogy LRh amit írt (ha azt elfogadjuk jónak) akkor nem javítom át kétszeris xD ennyi.

Miből gondolod, hogy DM-nek bármi értelmes és társadalmilag is hasznos célja lenne a szcivel?

:: majd amikor 3 adjára kiadják, akk sem fog leesni transz?

Miből gondolod, hogy nem esett le már nagyon régen?

@Plejádok 2009.08.19. 07:56:16
:: Transziért nem aggódnék, de miattad igen.

Én Kix jelenjéért is aggódok :D

@Kix · www.vasrud.com 2009.08.24. 13:31:42
:: De komolyan: remélem, hogy Transzi hamar eljut valami magas OT szintre, ahol már OT képességekkel kellene rendelkeznie.

Na, ez egy értelmes felvetés, erre kapsz választ.
Szóval nekem az tetszik a szciben, amit MOST nyújt, nem amit az OT szinteken ígérget. Az nekem is népmese, ami vagy igaz, vagy nem.
De ha az előző életeknek (amelyekből már kaptam ízelítőt) tényleg van igazságtartalma, akkor már abból nagyon sok minden következik: távolbalátás/hallás (valahogy a testtől független lélekhez el kell jutnia a testnek), azaz valami fajta anyagfüggetlen TUDÁS (ami nem igazán kapcsolódik a tanuláshoz), telekinézis (amivel a testedet mozgatod), azaz a fizikai univerzum törvényeinek áthágása, és még ki lehetne találni dolgokat

exscn · http://exscn.net 2009.08.30. 22:29:02

@Translator +X+: Igen, nekem is pont ez tetszik az egyházon kívüli szcientológiában. Valami hallatlan szabadság van, mert tudják, hogy az ortodox vonal zsákutca, viszont a működő dolgokat egyáltalán nem vetik el.
Mondjuk néhány FZ/Indy csoport ugyanazt a hubbardi csapdarendszert használja. Szerintem ezektől jobb távol maradni.

Fekete Sámuel 2009.08.31. 19:58:05

@Plejádok: nem is akar... ő itt egy stabil szereplő. Stabilan itt van, és stabilan baszakodik.

Fekete Sámuel 2009.08.31. 20:00:09

@Kix: izé nem akarlak kiábrándítani de a tipikus szcit nem az OT motiválja (nem is reális neki), hanem a release vagy a clear állapot.

Fekete Sámuel 2009.08.31. 20:03:08

@Translator +X+: Ó, hát én is erre jutottam a saját tónusomon.
süti beállítások módosítása