Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Lenkei doktor "kiváló" reklámja

2009. július 09. - Reformer

Lenkei úr halad a korral, reklámot is forgatott.

 

Amikor először megnéztem, azt hittem, hogy valami paródia, vagy vicc, de aztán rájöttem, hogy komolyan gondolja.

Íme a remekmű:

 

 

Amire külön érdemes figyelni:

- Lenkei úr kiváló, az alámondásos VHS filmek fénykorát idéző intonációja
- a stylist által gondosan kiválasztott ruha
- a végén az utcás háttér előtt menetelő kissé pocakos egészségvédő sziluettje
- a hangeffektek
- a kamerabeállítások
- a temetőben nyilatkozás

A narrátor pedig ki lehetne más, mint a Clear Bognár "TV2" Tamás.

Hát ha lehetne Arany Málnát osztani reklámoknak, többet is megérdemelne!

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr121236445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nakiazaki 2009.07.09. 16:14:07

Hát ez übergagyi... Egyébként a Hősök terére nem mert kiállni? Nagyon látszik a bluebox-os kontúr :)))

kalman 2009.07.09. 17:15:24

Nos ez ritka béna!!
narrátor
"egy orvos, aki leleplezi azokat, akik az ön pénzéből gazdagodnak meg"
Ilyenkor magára gondol
nem is hal meg 22 ember naponta Magyarországon, hát még nem a gyógyszeripar miatt.
kiváncsi leszek, ha Lenkei úr megbetegszik, megy e a patikába gyógyszerér, vagy körme szakadtáig a hülye vitaminjaira támaszkodik?
Mennyire egyértelmű, hogy senki nem vette már meg a régi cenzúrázott egészség ügy.
Könyvet, ezért még egyszer kiadja ugyanazt, egy kis változtatás a boríton, aztán jó napot.
az alapokkal is ez a helyzet. .senki nem viszi, hát egy picit megváltoztatjuk itt ,ott, újra kiadjuk, jó sok pénzt bekasszírozunk, megy ez
Lenkei
"most Magyarországról, sé a magyar emberekről van szó"
No meg magyar pénzről, meg az RTC ről, akihez vándorol pár millió forinti ki magyarországról amerikába
mr David miscawige zsebébe.. ami mellesleg így is meg van tömve..
"az évtized leleplező könyve"
UGYANN MÁÁÁR!xD
Lenkei:
"én orvosként esküt tettem"
arra, hogy belekeverjem a hülye vallásomat a unkámba? avgy azt, hogy minél több pénzem van, annál jobb?
vagy mire tett esküt? a csalásra?
lehet, hogy ő nem tudja, hogy mit csinál, (hülyeséget: a szcientológiát)
De attól még ő ugyan csaló, mint a vezető, aki tudja...
Ezt a szerezze meg még mielőtt bezúzzák azt jelenti, hogy mivel a gonosz gyószergyári küldötteknek ez nem tetszik, ezért próbálják megsemmisíteni azigazságot?? : D
de béna..
ki se adhatta volna, ha olyan dolog lenne benne, ezt jelenti a cenzúra..
Csak hát a pénz beszél a kutya ugat.. jól tudja ezt Lenkei úr..
Remélem boldog lesz a pénzévél...
Fulladjon bele!!!!!
Üdv.

norbert79 2009.07.09. 17:32:43

Dr Lenkei Úr: Ha nem tetszene hazudni, mint a vízfolyás, illetve nem vallaná magát szcientológusnak, elhatárolódna az 'egyháztól', szívesen meghallgatnám, s esetleg el is gondolkodnék szavain, de tudja, sajnos nem ez a helyzet, így Önt csak simán egyszerű hazudozónak minősíteném. Köszönjük, de jobban jártunk volna, ha nem vágják ki azokat a fákat, amiket maga a könyvének kinyomtatásával tettek, egy icipicivel több friss levegőt tudnánk így szívni. Kérjük, Ön ne tegye!

Ammonia73 2009.07.09. 17:34:45

Jujujjj...ahogy medvemód lépked azzal a ingtakart rengő pocakjával...abszolút az egészséges ember mintapéldánya! :D:D:D

örge1 2009.07.09. 20:16:50

Azért kíváncsi lennék, hogy a 22 ember halála gyógyszerektől/nap adatot honnan szedte, de még ha így is lenne, ennek fényében igen érdekes kérdés az is, hogy hányan halnának meg naponta, ha nem kapnák meg gyógyszerüket.

Matrox 2009.07.09. 20:35:04

Nem bírom ki, hogy egy mondat erejéig ne reagáljak erre az irgalmatlan buta kommentekre...illetve, frászt, mindenki úgy bolondul meg ahogy akar.
A világegyetem és az emberi butaság végtelen, bár az előbbi még nem biztos.
Csak sajnálni tudok minden elvakult, fröcskölődőt...

Ammonia73 2009.07.09. 20:47:24

"erre az irgalmatlan buta kommentekre" ...:D:D:D és ezt 2x :D

Warlimont 2009.07.09. 20:59:52

Nem kicsit táskás szemek, hatalmas pocak, ez komoly egészség.

A 22 halott/nap adat forrása kérdéses. Arra, hogy hány ember szed fölösleges, tévesen választott gyógyszert, vagy adagolja túl magának a gyógyszerét és tényleg emiatt halt-e meg, mennyi a beteg, az orvosa és a gyógyszergyár szerepe, ez így nagyon spekulatív.
Felmerült bennem, hogy mi van, ha Lenkei ravasz módon az öngyilkosságok számára gondol a 22/nap adattal, de ez meg ehhez sok. Tudtommal olyan 20-30/100ezer ember az éves arány, ebből "csak" 6-7 esne egy napra, ráadásul ez független az elkövetés módszerétől.

bumburnyak 2009.07.09. 21:14:41

@kalman:

beszélgess el vele holnap, ha jól tudom, pécsen dedikálja az új könyvét :D :D :D
délután, a nevével fémjelzett üzletben :D

norbert79 2009.07.09. 21:26:23

@Matrox: Egyben egyetértünk: "...mindenki úgy bolondul meg ahogy akar." Igen, ez így van. Csak nem mindegy, hogy ezt csak a maga kárára, vagy mások kárára teszi. Ugyanebből az okból született ez a blog is.

Matrox 2009.07.09. 22:36:02

Nem akarok az ördög ügyvédje lenni. Én ateista vagyok, no jó, Isten félő ateista. Valaki a konyhában egy totemoszlop előtt imádkozik. Vallásszabadság van. Vagy nincs. Lehet, hogy tényleg van szcientológus vitamin, estleg katolikus aspirin. Nem ezzel van a bajom, inkább a tudattalan gyűlőlködés taszít. A tények makacs dolgok. Ha valaki indulatból eldöntötte, hogy nem szeret valamit vagy valakit, azt nem lehet meggyőzni. A tények ismerete nélkül "nagy igazságokat" kinyilatkoztatni szerintem önbecsapás. Id. Béres József erről sokat tudott volna mesélni. Ha valaki ismerné az Ő történetét, hogy hogyan lett a "krumplis Béresből" a ma már a csapból is béres csepp folyik végkifejlet, nos talán közelebb kerülne mindenki az igazsághoz. Bár, olvasva a bejegyzéseket, talán az igazság számít a legkevésbé.

norbert79 2009.07.09. 22:47:55

@Matrox: Kettős érzésem van veled kapcsolatban. Egy részről azt érzem, hogy sokra tartod a vallásokat, s erről az oldalról közelíted meg. A probléma csak az, hogy a szcientológia nem vallás. Üzlet, semmi több. A második probléma, hogy ezek az emberek, ha még nem tűnt volna fel, 'vallási' elkötelezettségből vallják, hogy a pszihiáterek gonoszak, semmilyen tudományos alátámnasztással nem élnek, vagy olyanokkal, amiket egy ovódás is kiröhögne. (Lásd professzor és a süket bolha esete). Innentől kezdve már nem lehet elfogolutlannak hívni, s ha megnézed, kőkeményen üzleti szempontok vezérlik a kedves "doktor" urat. Elvégre ha tényleg az orvosi hitvallás vezérelné, akkor miért csinálna ekkora felhajtást, vagy szegülne szembe az ANTSZ előírásainak, teli rakva a 'vitaminjait' nemcsak százszoros mennyiségű anyaggal, de ráadásul mérgező anyagokat is tesz bele, s pumpálja beléd a sok ferdítést, a sok csúsztatást. Hol mondanád ezt te tisztességes, isten félő embernek?
Itt, ha még nem tűnt volna fel, nem a vallása miatt rühelljük Lenkeit, hanem azért, amit a vallásából kifolyólag tesz. Egy terrorista is ugyanezt teszi, mégsem beszélhetünk vallási szabadságról, amikor Allah nevében robbantgatnak össze-vissza... Ugye?

Matrox 2009.07.09. 23:02:04

Aha:) Ez csúsztatás, szerintem. Annyit azért tudok róla, hogy vitassam az állításod. A szcientológiának van egy vallási része. Az az igazán boldog ember -szerintem - aki részesűlhet abban, hogy hihet. No, és nam amit Hubbard / remélem jól írom / valamiféle életvezetésnek kreált. A katolikusok 10 parancsolat szerint élnek a zsidók az úr 600-valahány parancsolata szerint. Ami pedig az üzletet illeti, nos biztos tudod, hogy ha a katolikusoknak gyónni kell, mi számít a legfőbb bűnnke? Kicsit archaikus: pápai vizeken kalózkodtam. A fantáziádra bízom, miért volt ez a fő bűn:)

norbert79 2009.07.09. 23:13:17

@Matrox: Nos, vagy nem akarod figyelembe venni az eddigi blogbejegyzéseket, vagy csak simán nem vetted a fáradtságot, hogy végigolvass, s csak azt értetted meg, jegyezted meg, amit magadnak akartál megjegyezni. Ez a 'vallás' csalásra, hazugságokra, pénzre, üzletre, erőszakos terjeszkedésre, megfélemlítésre épül valódi eredmények nélkül. Nagyon másképp olvasunk szerintem, nem érzed, hogy túlságosan csak a 'jót' akarod meglátni, s szinte mellőzöl bármilyen negatív dolgot? Elég elfogult látásmód szerintem...

exscn · http://exscn.net 2009.07.09. 23:48:05

Nem kommenteltem még ide, de egy ideje követem a blogot és hozzáfűznék néhány dolgot.

Először is van két külön dolog, amit nem kéne egybemosni szerintem.

Az egyik a szcientológia, a másik pedig a nagydózisú vitaminok szedése.

Nagy dózisú vitaminokat már akkor is szedtek emberek, mielőtt Hubbard színre lépett ezen a területen. Sok más "felfedezéséhez" hasonlóan ezt is egyszerűen csak beemelte a "tanításai" közé.

Az egy szerencsétlen helyzet hogy Magyarországon csak egy szcientológus orvos akadt, aki felvállalta volna, hogy nagyobb nyilvánosság előtt is előjön ezzel a témával.
Még nagyobb szerencsétlenség a vitaminok szempontjából, hogy Lenkei inkább üzletember mint orvos (lásd Comline), így a szavahihetősége erősen kérdésessé válik.

örge1 2009.07.09. 23:53:08

@Matrox:
"A szcientológiának van egy vallási része. Az az igazán boldog ember -szerintem - aki részesűlhet abban, hogy hihet."

Kedves Matrox, épp ez a lényege!!! Ezt használja ki a szci.
A szci vallás része maga a mézesmadzag, amit "egyház" mivolta miatt ráadásul adómentesen húzhat a szerencsétlen, amúgy jószándékú, de nagyon naív emberek előtt, miközben szép lassan kiforgatja őket a vagyonukból.

norbert79 2009.07.09. 23:57:01

@exscn: Nem vagyok orvos, sokat nem tudunk a testünkről, de egyet az életben már megtanultam: valami folyamatosan nagyon sok a testednek, hosszútávon, mindenképp káros. Ez igaz MINDENRE :)

exscn · http://exscn.net 2009.07.10. 00:24:57

@norbert79: Az a helyzet, hogy ez a "nagyon sok" eléggé relatív.
Nézd meg például a tengerimalacot: Az emberhez hasonlóan nem képes a c-vitamin-szintézis utolsó lépésére, a szőlőcukor -> c-vitamin átalakításra. Szinte kizárólag zöldségeket eszik, mégis képes krónikus C-vitamin-hiányban elpusztulni, ha kizárólag boltban vásárolt zöldségekkel eteted.

Az ember sajnos ugyanilyen. A mai vegyszerekből "gyártott" zöldségek nem elegendőek.

A többi élelmiszerünkkel sajnos kb. ugyanez a helyzet.

norbert79 2009.07.10. 00:33:08

exscn: Amit te mondasz az is elég relatív... Ne általánosíts szerintem, mert pillanatok alatt 20-an esnek neked, s elmondják, hogy ostobaság amit írsz. Ami meg a tengerimalacos dolgot illeti, nos, tartottál már tengerimalacot? Én igen, s büszkén jelenthetem, hogy mind az aranyhörcsögöm elég vénen hunyt el (3 évesen), a tengerimalac pedig 9 év után múlt ki, s nem etettem mással, mint a szokásos gyümölcs, magvak, stb.
Ne harahudj, hogy ezt mondom, de kérlek, ne ködösíts, maradjunk a tényeknél. C-Vitamin köztudottan hiány esetén skorbutot okoz, túladagolás esetén vesekövet, veseelégtelenséget okozhat. Tudom miről beszélek, mert vesekőérzékeny voltam, s az I. sz. Gyermekklinika páciense voltam sokáig, Reusz doktor úr kezei alatt (azóta már professzor).
Amit Lenkei művel, az egyszerű tudatlanságból elkövetett barbarizmus, mérgezi a népet, s közben össze-vissza hazudik. Hadd kérdezzem meg egy egyszerű dolgot: Ha annyira megvan győzödve a dolog működőképességében, miért nem csinál egy 30 napos bemutató, mint a "Super Size Me" rendezője/főszereplője? 3 független doki, 30 napos kúra, rendszeres teljes vérkép, vizeletvizsgálat, vérnyomásellenőrzés, esetleg röntgen/ultrahang. Kiváncsi lennék az eredményre.

exscn · http://exscn.net 2009.07.10. 00:53:53

Még szcientológus koromban elég közeli kapcsolatban voltam Lenkeiékkel és saját szememmel láttam azt a rendeteg "wogok", azaz nem szcientológusok által írt levelet, amiben emberek önként leírják a saját gyógyulásukat, elküldenek vérképeket, leleteket, stb.

Rengeteg ilyen van neki, szerintem több ezer lehet. Azt nem értem mondjuk, hogy miért nem használja fel őket.

Mondjuk Magyarországon törvényellenes tettnek számít a vitaminok gyógyhatásának hirdetése, le is kellett szedjék az összes betegséget a címkékről.

Feleségem húgának volt tengerimalaca, az valami szívbetegséget kapott. C-vitamin adagolásával a szakirodalom szerint megelőzhető lett volna.

Neten rákeresel a c-vitamin tengerimalac témára, szerintem találsz elég infót.

exscn · http://exscn.net 2009.07.10. 00:59:17

@norbert79: "C-Vitamin köztudottan hiány esetén skorbutot okoz"
Igen, ez amolyan nagyon durva hiány.
Enyhébb esetekben csak szív és érrendszeri megbetegedéseket, fáradtságérzést, fogmosáskori fogínyvérzést és gyakori megfázást.

örge1 2009.07.10. 01:28:11

@exscn:
Van valami konkrét, tudományosan megalapozott statisztika arra vonatkozóan, hogy akik tömik magukba a mesterséges c-vitamint, azok tovább és egészségesebben élnek, mint akik csak "mezei" zöldségeket, gyümölcsöket esznek?
Egyszer ugyanis azt olvastam egy cikkben, (úgy emlékszem, hogy itt a blogon régebben a linket is megadtam, de most nem találom), hogy egy neves egyetemen végzett kutatás szerint azoknak az embereknek, akik mesterséges vitaminokkal tömik magukat (mondjuk itt nem csak a C-vitaminról volt szó), az immunrendszerük legyengül, nem lesz képes önállóan ellenállni a káros hatásokkal szemben, egyfajta függőség alakul ki, és az átlagéletkoruk is alacsonyabb.

örge1 2009.07.10. 01:31:21

...holnap majd még próbálom előkeríteni ezt a linket.

exscn · http://exscn.net 2009.07.10. 02:06:55

@örge1: Nem tudnám megmondani, hogy hol, de olvastam olyasmit, hogy a mai szintetikus C-vitamin már természetazonos. Régen még ellentétes irányban csavarodott a molekula, az nem volt tökéletes az emberi szervezetnek és hajlamos volt vesekövet okozni.

Amúgy én is elég régóta szedek vitaminokat és nálam a legjobb mellékhatás, hogy a korábbi állapothoz képest nem nagyon van alvásigényem.

Lenkei új 8 tablettás napi vitaminjából eszek 4-et minden nap, plusz néhány 1000-es C-t. A teljes napi adag engem álmosít hosszabb távon.

exscn · http://exscn.net 2009.07.10. 02:35:44

@exscn: Na közben olvasgattam kicsit, úgy tűnik, ez a csavarodásos dolog valami kamu. Az a lényeg, hogy a szintetikus vitaminokat ugyanolyan folyamattal állítják elő, mint ahogy a természetben is létrejönnének, ezért természetazonosak.

Vesekő témában kicsit ellentmondásos dolgokat találtam, de úgy tűnik, hogy akinek már volt veseköve, az jobb, ha 2 grammnál kevesebbet eszik naponta, a többiek meg ehetnek, amennyit akarnak.

A Prospective Study of the Intake of Vitamins C and B6, and the Risk of Kidney Stones in Men:
linkinghub.elsevier.com/retrieve/pii/S0022534701660270

Effect of Ascorbic Acid Consumption On Urinary Stone Risk Factors:
linkinghub.elsevier.com/retrieve/pii/S0022534705633356

És még millió tanulmányt lehet találni.

exscn · http://exscn.net 2009.07.10. 02:51:48

Na mégegy tanulmány (érdemes megnézni, kik a szerzők)
Intake of Vitamins B6 and C and the Risk of Kidney Stones in Women:
jasn.asnjournals.org/cgi/content/abstract/10/4/840

A lényeg: nagy adag C-vitaminnak semmilyen hatása nincs a vesekőképződésre, míg nagy adag B6-vitamin csökkenti a vesekőképződés kockázatát. Valószínűleg van értelme a nagy adagos komplex vitaminnak.

Egyébként ez a nagy adag dolog elég újkeletű. Szentgyörgyi még min. 1000 mg C-vitamint javasolt naponta, a ma elfogadott 60 mg-ot Hitler vezette be a II. Világháborúban, mint a minimális mennyiség ahhoz, hogy a katonái ne kapjanak skorbutot.

Reformer 2009.07.10. 09:09:29

@exscn: Lenkeivel az a bajom, hogy ugyanúgy üzletet csinál a gyógyításból, mint a "gyógyszermaffia" és az üzleti érdekek az elsődlegesek.

Az egészséges életmód, a normális, kiegyensúlyozott étrend, a szemét kaják mellőzése és a rendszeres testmozgás sokkal fontosabb a táplálékkiegészítőknél. Erről valahogy sosem beszél, csak a megadózisú vitaminok fontosságát nyomatja.

De még ez sem lenne baj, ha nem állítaná be magát egy új egészségkultúra meghonosítójának. Ez így átverés, mert ő valójában csak egy vitaminárus. Az a gusztustalan, hogy ideológiát kerít az egész köré.

Matrox 2009.07.10. 09:14:04

A zsidókat több ezer éve akarják különböző nációk kiírtani és nem a vallási téziseik, hanem a vélt vagy valós gazdasági befolyásuk miatt. Ez a helyzet a szientológiával is. A neoprotenstáns HIT gyülekezet sem kivétel. A Horn kormány alatt született egy megállapodás a Vatikán és az országunk között, hogy a katolikus egyház mentesül a közterhek alól. Ha jól tudom parádés bevételekkel rendelkeznek. A kereszteléstől a temetésig a házaságkötéstől az oktatásig sok-sok bevételre tesznek szert / lásd a Notredam de Sion gimnáziumi képzését / közterhek nélkü. Ne értsetek félre n ezt nem sajnálom, de amikor a " más szemében a szálkát a sajátomban a gerendát " sem vesszük észre az már egy sajátos látásmódot bizonyít.
A vitaminok. Nyílván kell a szervezetnek. Lenkeit 2005.-ben azért támadták a hivatalos szervek mert a nagy menyiségű vitaminok gyógyítanak...ezt pedig nem teheti. 2009.-ben azért mert uyanezek a vitaminok már mérgezőek. Sokat fejlődött az elmult években az orvostudomány. 15 liter fekete kávéval meg lehet ölni egy felnőtt embert. 3 levél aspirin egy kicsi gyerek halálát okozza. Ha eddig nem derűlt volna ki én lelkes híve vagyok a vitaminoknak. Kevésbé a gyógyszereknek. Iszonyatos pénzek vannak a gyógyszerekben és emiatt nagyon nagy a hatalmuk is. Gazdasági és politikai egyaránt. Ja, hogy a vitamint nem lehet levédeni? Ez gáz, mert szabadon forgalmazzák és hol marad a gyógyszerészek haszna? Nosza az aszkorbinsavhoz tegyünk még valami kis nüanszni bigyót és a rutascorbin már gyógyszer. ..nevetséges. Emlékeztek még a 80.-as évek Contergán bibikre? Kéz és láb nélkül születtek gyerekek az áldásos hatásuk miatt. Gyorsan kivontás ezért csak kb. 30 ezer ilyen baba született. Kivonták, de nem végleg. Most került újra forgalomba, még a neve is ua. Csak most a végstádiumú rákos betegeknek adják. Ők már biztos nem fognak panaszkodni, de a befektetésből a hasznot ki kell szedni.
Utána néztem és higgyétek a hír igaz. Napont átlagosan 20 körüli magyar hal meg gyógyszer mellékhatás következtében. Ezek lejelentett esetek. Ami sztem a töredéke a valós számnak.
Ha egy gyógyszernek az e mellékhatása, hogy belehalunk, az nem mellékhatás. Van betegtájékoztató mellékelve és van egy az orvosok számára készűlt tájékoztató is. No, azt érdemes elolvasni.
Ésszel gyógyíts, ne gyógyszerrel...ez van kiírva a SOTE belgy. kabinetében.

Reformer 2009.07.10. 09:29:09

@Matrox: Az elméleted ott bukik meg vallásügyben, hogy a szcientológia nem vallás, így nem egy kategória a zsidó, katolikus hittel, vagy éppen a hitgyülivel.

norbert79 2009.07.10. 09:47:27

Matrox: "3 levél aspirin egy kicsi gyerek halálát okozza" Látom a hatásvadászat, s a csúsztatás már nem marad el, mert normális, észérvekkel nem tudsz meggyőzni már itt senkit :)
Aspirin, csak jelezném, töményen, éhgyomorra egyben nyelőcső sokkot is okozhat, ami perforációt is előidézhet. Nem kell oda 3 levél sem. Matrox, ne, hagyd abba, mert csak lejáratod magad. Butaságokat beszélsz, nincsen fogalmad arról, amit mondasz; amíg normális érvekkel jöttél, s elővettél egész jó ellen érveket, s emberi véleményt fogalmaztál meg, addig szívesen reagáltam, de erre...

"Utána néztem és higgyétek a hír igaz. Napont átlagosan 20 körüli magyar hal meg gyógyszer mellékhatás következtében. Ezek lejelentett esetek. Ami sztem a töredéke a valós számnak."
Forrás? Link? Valami?

@Reformer: Hagyd, látod, nem fogja fel, mert nem is akarja... Aki hinni akar valamiben, teszi, s látod, ennek aztán beszélhetsz...

exscn · http://exscn.net 2009.07.10. 09:48:07

@Reformer:
Teljesen egyetértek veled. Lenkei gusztustalanul csinálja, amit csinál. Ezért írtam, hogy szerencsétlen helyzet, hogy pont egy szcientológus üzletember nyomja a vitaminjait ezerrel.

Lejáratja a témát és sokan emiatt összekötik a vitaminokat a szcientológiával, ahogy néhányan itt a hozzászólók között is.

Ezt az egészet a pozicionálás miatt csinálja Lenkei: tehát valami olyan mellé állni, ami elfogadott, aztán majd a mi termékünket (ami valójában a szcientológia) is megveszik. Többről nem nagyon szól. Régebben simán üzletként tekintett erre a vitamin dologra, mostanára viszont teljesen pszichotikus lett: kereszteslovagnak hiszi magát és meg van róla győződve, hogy Magyarországon ő a szcientológia legnagyobb terjesztője.

norbert79 2009.07.10. 09:54:57

@exscn: "...és sokan emiatt összekötik a vitaminokat a szcientológiával, ahogy néhányan itt a hozzászólók között is."
Ne általánosíts már megint, kérlek :)

Csimasz 2009.07.10. 10:00:19

Hu bazz, ez kokemeny :)))

exscn · http://exscn.net 2009.07.10. 10:08:31

@norbert79: A néhány nem általánosítás, csak azért írtam, hátra észreveszik magukat páran. Nem muszáj magadra venni.

norbert79 2009.07.10. 11:04:41

@exscn: Dehogy vettem magamra, egyébként is ott volt a kis mosolygós a mondatom végén. :)

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.07.10. 15:38:51

@norbert79 2009.07.09. 23:13:17

:: Ez a 'vallás' csalásra, hazugságokra, pénzre, üzletre, erőszakos terjeszkedésre, megfélemlítésre épül valódi eredmények nélkül

Ez a blog soha nem tekintette céljának, hogy a valódi eredményeket megkeresse és leválassza a többi általad sorolt tételről, szóval nem csoda, ha nem találsz itt ilyesmit. Ott eredményeket találni, ahol azt tényleg keresik is.

@örge1 2009.07.09. 23:53:08

:: A szci vallás része maga a mézesmadzag, amit "egyház" mivolta miatt ráadásul adómentesen húzhat a szerencsétlen, amúgy jószándékú, de nagyon naív emberek előtt

Ezt a mondatodat majd csiszold ki, mert nem találtam benne alanyt :D

A jelen gyakorlat tényleg az, hogy az egyház(tagok, meg a vezetés által jóváhagyott promók) elhúzzák az ember orra előtt a mézesmadzagot, aztán nem kap belőle semmit sem.

Amúgy én LRH-tól nem sok helyen olvastam megavitaminadagok bevételére buzdítást, egyedül a B1 vitamint javasolja körítéssel auditálásra (és az auditálás tényleg elég megterhelő tud lenni), valamint RÖVID IDEIG méregtelenítés során.

Valerijov 2009.07.10. 18:21:16

nagyon tehetséges ez a lenkei, megnézném, ahogy budapest tv-n énekli a fényes lett az új cipőm című számot

csipinymous 2009.07.11. 10:29:01

Lenkei? Ki az a Lenkei?
A legundorítóbb az egészben, hogy mindenáron pénzt kell teremteni!
Felfordul a gyomrom ezektől az emberektől!
Senkire és semmire sincsenek tekintettel. Visszaélnek az emberek naivitásával, tájékozatlanságával, gyengeségével.
Irányelvek Hubbardtól?
Az ember életében max kettő lehetne! Három felett már gyanús, és több száz már beteges.
Ebből a kis filmből is, ezek az irányelvek csöpögnek ki.
Így kell ezt csinálni Hubbard módra!
Csaljunk, hazudjunk, szőjünk intrikákat!
Előre a Hubbardi hídon és vesszen a férgese!

Matrox 2009.07.11. 10:38:26

@norbert79: No, ez tényleg a süketek párbeszéde:)Nem vagyunk egyformák, még akkor sem, ha igyekszel mindenkit a saját habitusodra formálni. Két dolog keveredik a vallás és egy kvázi új "egészség kultúra " iránya.
A vallás= hit. Azért hit, mert nem szorul sem bizonyításra, sem bizonygatásra. Egy hívő embert a te érveiddel a te igazadról nem fogsz meggyőzni, ha az nem az ő igazsága. Az egészség és annak "karbantartása" az már más tészta. Kedvencem a tv.-s nagymama aki valamelyik csodabogyó hatására akár 12 órán keresztűl is lovagoltatja a hátán az unokáját, mert nem fáj a dereka. Persze fáj, csak nem érzi. Magas a vérnyomásod?a koleszterined?..bármire kaphatsz csökkentő szereket, de a kváltó ok nem szűnik meg...tudod a "mitől"!Részemről nem szeretnék sem a Székely Tamás vagy akár a Mikol által fémjelzett eü karmai közé kerülni. De, azt gondolom ez is mindenki nagy magánügye. Hipokratész azt írta fő művében: " táplálkozásotokbsn keressétek gyógyulásotokat " Az meg, hogy a szcientológusok is ajánlják a vitaminokat, nagy kaland. Mondjuk én nem szeretem a búvárokat, pedig az ő ajánlatuk biztos az, hogy vegyünk sűrűn levegőt. Én meg azért sem, mert hogy néznek ki...gyerekes:)
Vallás és üzlet...biztos így van, amit írtok, nem tudom. Azért javaslom, csak hogy teljesebb legyen a kép, nezz utána a Keresztény Vállalkozó Egyesületének.
Én véletlenül keveredtem a közelükbe, annyi már az elején kiderült, hogy nem egy karitatív társaság.

Matrox 2009.07.11. 10:42:06

@Valerijov: Barátom, te aztán uálhatod az egész világot:)
Az ember életében max kettő lehetne! Három felett már gyanús, és több száz már beteges.
Ebből a kis filmből is, ezek az irányelvek csöpögnek ki.
Ezek szerint se a keresztények se a zsidók se egyik vallás se jöhet szóba:)

Warlimont 2009.07.11. 23:21:09

Matrox:

"Utána néztem és higgyétek a hír igaz. Napont átlagosan 20 körüli magyar hal meg gyógyszer mellékhatás következtében. Ezek lejelentett esetek."

Hol néztél utánna? És mit értesz azon, hogy "lejelentett esetek"? Ki jelenti le és kinek? Amikor meghal valaki kórházban, az ezután készítendő dokumentáció bonyolult, de nincs benne olyan beikszelős rubrika, hogy "Halál oka gyógyszermellékhatás? IGEN / NEM"
Tehát ki jelenti le, és mi alapján?

A másik komoly probléma, hogy a betegek igen jelentős százaléka a gyógyszereket össze-vissza szedi sajnos. Megemeli, mert úgy érzi jónak, kihagyja, vagy éppen csak akkor veszi be a rendszeresen szedendő pl vérnyomáscsökkentőt, ha szubjektíve fontosnak érzi. Vagy a szomszédasszony ad kölcsön a saját másik gyógyszeréből, hihetetlen dolgok történnek ilyen téren.
Amikor gyógyszermellékhatásról van szó, akkor különbséget kell tenni a tényleges mellékhatás, és aközött, hogy a beteg hülyesége miatt a gyógyszerek ártanak neki.
A napi 20 betegbe beltartozik az is, akikről kiderül, hogy allergiásak a gyógyszer ható- vagy segédanyagára és emiatt halnak meg? Allergiás roham nem csak gyógyszer kapcsán alakulhat ki, hanem rossz esetben gyakrolatilag bármi miatt, amivel érintkezel.

Tehát mesélj erről az "utánnanézésről".

ű 2009.07.12. 00:48:42

Én is utánanéztem, és naponta átlagosan -2 ember hal meg gyógyszermellékhatások következtében, forrás természetesen nem kell, ezt mindenki tudja.

Matrox 2009.07.12. 11:24:58

@Warlimont:
www.medical-tribune.hu/index.php?pid=7&lid=1&sid=408&aid=6273

A Garnum nevű családorvosi szakmai folyóirat:
"..az elfogyasztott gyógyszerek mellékhatásai következtében Magyarországon évente 7-8 ezer fő hal meg. Naponta 20-22. Majd minden órában egy ember.."
Félreértés ne essék. Ezek az emberek nem azok, akik öngyilkosok akarnak lenni. Ez a halálozás az orvos által rendelt ( legjobb tudása szerint ) és az általa előírt adagban történt gyógyszerfogyasztás következménye.

Az ÁNTSZ által közétett..." tömeges közegészségügyi tekinthető: az összes mérgezések 80% gyógyszermérgezés"

Viszont -részemről- befejeztem ezt a meddő párbeszédet, vagy inkább monológot. Hosszú és boldog, no meg egészséges életet kívánok mindenkinek.:)

Ammonia73 2009.07.12. 11:34:58

@Matrox: "Utána néztem és higgyétek a hír igaz. Napont átlagosan 20 körüli magyar hal meg gyógyszer mellékhatás következtében. Ezek lejelentett esetek. Ami sztem a töredéke a valós számnak."
engem is érdekelne, hol találtál ilyen infót? Már többen kérték, de nem linkelsz...így pedig az infód hiteltelen a számunkra.

Matrox 2009.07.12. 12:33:17

A Garnum nevű családorvosi szakmai folyóirat 2009 áprilisi száma. Sajna csak javasolni tudom, hogy szerezzétek be, mert előttem van, max szekkenelni tudnám:)

Ammonia73 2009.07.12. 14:43:08

@Matrox: Köszönjük a link. :D
"Félreértés ne essék. Ezek az emberek nem azok, akik öngyilkosok akarnak lenni."
...a szcientológia ezzel szemben mindenféle gyógyszer nélkül hajszol pszichiátriára vagy halálba (pl. öngyilkosságba) embereket. Hallottál már ezekről az esetekről? ...vagy linkeljek párat?

Sherpa_1 2009.07.12. 15:03:41

@Ammónia73: Kedves CH3-OH
Matroxnak igaza van, te meg egy elfogult kis buzi vagy. Paneleket húzol elő a tarsolyodból, ha már nincs ész érved

norbert79 2009.07.12. 22:12:15

@Sherpa_1: Viselkedj már, eddig teljesen kultúrált hangnemben ment itt a beszélgetés, amíg meg nem jelentél. Kevesebb személyeskedést!

Warlimont 2009.07.12. 23:24:56

Matrox!

Az általad belinkelt rövid írás nem tudományos publikáció, hanem a lap valami beköszöntője, a szerző, Tinnyei Mária pedig a főszerkesztő.

Én csak egy dolgot szeretnék mondani és elfogadtatni véleményként:
A "mellékhatás" nem arról szól, hogy a gyógyszer direkt rossz, maffia, gonoszorvos, stb. A mellékhatás egy nem törvényszerűen, sőt ritkán előforduló balszerencse. Olyan, előre sokszor kiszámíthatatlan dolgok vezetnek ide, mint pl. az adott beteg által szedett egyéb (sokszor igen sok) gyógyszerek egymásrahatása, a szervezetének egyedi adottságai, a betegségek hatása, stb. Pl. ha valakinek tönkrement a veséje, vagy elitta a máját, ott a gyógyszerek lebontása, ürítése, vagy éppen felhalmozódása nagyon kiszámíthatatlan tud lenni. Vagy ki tudja látatlanban megmondani, hogy pl valaki allergiás lesz-e valamire? Egzotikus fűszerre az étteremben, új mosószerre, bármire. Ez is csak utólag derül ki.

Sajnos be kell kalkulálni, hogy gyógyszert szedni nem mentes a kockázattól. Helyes cél a kockázatcsökkentés, de nulla sosem lesz. Az utcára lemenni is kockázat, repülőre ülni is, autózni is, minden az életben.

csipinymous 2009.07.12. 23:27:10

@Sherpa_1: Hát ennyire begurultál? Biztos vagyok abban, hogy erre is van legalább tíz irányelv.
Te, láttál itt, valakitől is ilyen szavakat?
Ejnye no, istenadta húzd hátrébb az agaraidat.
A témát, egészében nézd és ne ragadj le apróságoknál. :-DD

Matrox 2009.07.13. 06:42:59

@Warlimont: hali!
Én nem akartam ennyira kisarkítani a kérdést. Nem vagyok sem orvos sem pedig gyógyszer ellenes. Annyira. Egy gyógyszernek van legkevesebb 15-20 féle hatása a szervezetre. Ebből ha egy használ is, ne nevezzük már a többit mellékhatásnak, mert az is a HATÁS. Vagy jó, vagy rossz.A gyógyszeripar a 19. század utolsó évtizedében született meg amikor a Bayer gyár elkezdte az acetil-szalicil sav (aszpirin) gyártását. No az sok mindenre jó:) Láz, reuma, izületek fájdalomcsillapító sőt még az ételt is tartósítja...képzelheted, mit művel az ember gyomrában. Magyarországon 1.2 millió ember szed tíznél több fajta gyógyszert. belgyógyász professzoromtól azt tanultam, hogy háromnál többet nem szabad felírni, mert a kereszt hatások miatt követhetetlen a kimenetel. Vagy pl a kemoterápia...az okos sejtméreg. Csak kérdezz meg egy orvost, hogy magán alkalmazná e. De, ajánlok egy könyvet: Griffin: a világ rák nélkül. Csak, hogy legyen pozitív példa is. Az orvos képzés pont a XIX. században csúszott félre, amikor Rotschildék hathatós támogatásával képezték azokat az orvosokat, akik elfogadták a gyógyszerezés szükségességét. Ettől az időtől datálódik, hogy az orvosok szállították a betegségeket a gyógyszeripar meg a megoldást. Ez nem összeesküvés elmélet. Ha valaki egy kicsit jobban belemászik, könnyen rájöhet, hogy az egyes eü határértékek, lásd koleszterin, várcukorszint, miként változtak az igényeknek megfelelően. Ez egy ördögi kör. Mondom, nyílván nem minden ördögtől való, de a manipuláció akkor is nyílvánvaló. Az orvoslás ma tüneti kezelés és nem a tüneteket kiváltó okok megszüntetésére irányúl. Az emberi szervezet öngyógyító mehanizmusa egy csoda. Működik is, ha karban tartod. Minden betegség kialakulását megelőzi egy hiányállapot a szervezetben. No ezt kell elkerülni.

ThufirHawat 2009.07.13. 12:11:10

Mondjuk jobb lett volna, ha eskü mellett szakvizsgát is tesz a doktor úr...

Warlimont 2009.07.13. 20:33:11

"Én nem akartam ennyira kisarkítani a kérdést. Nem vagyok sem orvos sem pedig gyógyszer ellenes."

Ha nem vagy orvos ne menj bele olyan következtetésekbe, amit nem tudsz.

"Az orvos képzés pont a XIX. században csúszott félre, amikor Rotschildék hathatós támogatásával képezték azokat az orvosokat, akik elfogadták a gyógyszerezés szükségességét."

Ez egy nagy marhaság. Nincs titkos felvilágosítás orvostanhallgatók részére, ahol gyógyszercégek vérszövetséget kötnek velük az egyetemen a betegek ellen.

"Ettől az időtől datálódik, hogy az orvosok szállították a betegségeket a gyógyszeripar meg a megoldást. Ez nem összeesküvés elmélet."

De az. Sőt pontosan ez az összeesküvés elmélet. :) Nevezhetném paranoid téveszmének is, de nem szeretnélek ezzel megsérteni.

"Ha valaki egy kicsit jobban belemászik, könnyen rájöhet, hogy az egyes eü határértékek, lásd koleszterin, várcukorszint, miként változtak az igényeknek megfelelően. Ez egy ördögi kör."

Szerinted a cégek hatására direkt megváltoztatták az élettani értékeket? Pl. a valódi "jó" vérnyomás nem 120/80 körül van, csak a cégek miatt nyomták le 170-ről, hogy több vérnyomáscsökkentőt adjanak el? És a normál hőmérséklet is 38 fokig tart, csak a lázcsillapítós maffia... :)

"belgyógyász professzoromtól azt tanultam, hogy háromnál többet nem szabad felírni, mert a kereszt hatások miatt követhetetlen a kimenetel."

Ezek szerint mégis orvos vagy? Nálatok volt titkos szövetség a gyógyszercégekkel? :)

"Vagy pl a kemoterápia...az okos sejtméreg. Csak kérdezz meg egy orvost"

Ezek szerint mégsem vagy orvos? Akkor most melyik?
Egyébként kemoterápiát rákbetegség esetén sokan fogadják el. A rák komoly csata, ahol a siker érdekében áldozatot is kell hozni.


"Az emberi szervezet öngyógyító mehanizmusa egy csoda. Működik is, ha karban tartod. Minden betegség kialakulását megelőzi egy hiányállapot a szervezetben. No ezt kell elkerülni."

No, ez meg egy h.lyeség. Az általad is említett XIX. századig nem volt gyógyszermaffia. Mennyi is volt akkoriban a születéskor várható átlagos életkor? És mennyi most....? Ja, hogy most a gonosz gyógyszeripar és az orvosmaffia direkt tartja életben a szegény embereket 70-80 évig, hogy a lehető legtöbb gyógyszert tudja eladni nekik....? :)

Matrox 2009.07.14. 08:46:35

@Warlimont: Öregem, sok zagyvaságot írtál össze. Kár, hogy nem vagyok grafomán, a válaszom kötetnyi lenne.
Csak címszavakba, mert feltételezem, hogy rendelkezel azzal a képességgel, hogy amiről gőződ sincs, csak-csak utána nézel. Persze nem fontos, csak akkor megint ott tartunk, hogy a naív és elfogult állításaid köszönő viszonyban sincsennek a valósággal.
A tudománytörténet végül is a már megtörtént dolgokkal foglalkozik, gondolom ennek az értelmezés, pláne úgy, hogy igaz vagy sem, meddő. A farmakológia oktatásszintű és "súlykolás szintű " megjelenése az orvos képzésben időben és történésében is adekváltan behatárolható. Az orvosképzés akkortájt is költséges dolog volt és csak azok létesültek a banki alapítványok támogatásába, akik beálltak a sorba. Ez tény, ha nem tetszik akkor is.
Ami az eü határértékeket illeti. Vannak triviális és vannak empírikus határértékek. Amióta a házi orvosok jutalékot kapnak a felírt sortos receptekért, nem találsz normális koleszterin szintű embert. Ja, hogy a koleszterin termeli a férfi és női nemi hormonokat?, már bocsi, de ki nem szarja le.
Csak egy utólsó mondat az átlag életkortó, csak hogy ne legyünk már szétzuhanva az örömtő, hogy eléldegélünk akár 70 évig is.
Az emlősöknél van egy ököl szabály. Általában a növekedési szakaszuk hatszorosát élik meg. Tehát, ha egy egér négy honapig növekszik akkor statisztikailag kb 2 évig él. Az ember 20, de inkább 24 éves koráig növekszik
Genetikailag 120-130 év ami genetikailag kódolt életkor.

norbert79 2009.07.14. 09:39:00

@Matrox: Te, Mátrox bácsi, nem tűnt fel, hogy Warlimont már a második ember, akit elfogultsággal, naívsággal és értetlenséggel vádolsz? :)
Komolyan, olyan vagy, mint a viccben a sofőr:
"Rádióban bemondják, miközben hősünk az autót vezeti, hogy vigyázzanak, mert az M7-esen egy őrült megy a forgalommal szemben. Hősünk már a hatodik autót látja magával szembejönni, s mérgesen felhorkan:
- Egy? MIND!"
Az a gond Matrox, hogy mindig felhozol adatokat, soha semmivel nem támasztod alá, egyszer arról beszélsz, hogy nem vagy orvos, akkor mi alapján állítod ezeket az adatokat? Én is tanultam hasonlókról, de tudod, ott nem fűztek bele olyan szavakat, mint "adekváltan". Olyan érzésem van, mintha csak egy cikkből ásolnád az egészet, s lefogadnám, rákeresnék a neten, megtalálnám még a cikket is.
Vagy saját véleményt alkoss, vagy támaszd alá az adataid valami tudományos kutatással, forrást megjelölve.
Matrox, az a baj, hogy ködösítéssel, pontatlan idézetekkel, források nélkül nem fogsz senkit meggyőzni itt. Jó veled beszélgetni, tényleg, mert beszélgetni akarsz, csak úgy érzem nagyon meg akarsz győzni minket az igazadról. Valahogy nem igazán értem, mit is szeretnél, segíts ebben minket, kérlek, hogy megértsük!

ThufirHawat 2009.07.14. 09:55:12

@Matrox: Szia! Leszögezném, hogy hüje mérnök vagyok, de ez a mondatod "Minden betegség kialakulását megelőzi egy hiányállapot a szervezetben." még nekem is meredeknek tűnik.
azt állítod, hogy amennyiben minden szükséges vitaminból, nyomelemből, stb., kellő mennyiséggel rendelkezik egy adott illető, akkor onnantól automatikusan immunis minden vírus és baktérium ellen? Vagy mégsem MINDEN betegség oka egy hiányállapot? Segíts értelmezni ezt egy totál laikus számára, légyszi.

Magyarnaba 2009.07.14. 13:48:45

Valaki segíthetne a Dr. Lenkei cikk megírásában a scik-nek a Wikipédián. Igen nehezen megy nekik, már valaki töröltetni akarja, mert annyira béna.

Warlimont 2009.07.14. 17:06:20

Matrox:

Én csak röhögök rajtatok, amikor teljes vehemenciával állítotok olyasmit, amit sose tanultatok, csak sose csináltatok, de szentül hiszitek, hogy jobban megálmodtátok. :) És külön vicces amilyen megkérdőjelezhetetlen vehemenciával véditek a sületlenségeiteket.

No, írok én is ilyet. Sosem voltam autószerelő, nem végeztem ilyen képzést. Autót már láttam, de ennyi éppen elég, hogy jól megmondjam az igazat és kioktassak mindenkit.

A dízel- és a benzinmotor az autógyártó maffia, a mindent behálózó olajlobbi találmánya, amivel igába hajtották az emberiséget!! Ez a gonosz összeesküvés eredményezi, hogy elhitették velünk, az autóba benzin vagy dízelolaj kell. PEDIG VALÓJÁBAN NEM!! Új könyvemben pontosan leírom, hogy az autó egy csodálatos, komplex gépezet, ami magától is képes lenne menni, ha hagynák. A középkorban sok bölcs és igaz ember foglalkozott az örökmozgóval, de ezeket elnyomták, elhallgattatták, és a fogorvos-olajlobbi szövetség az inkvizíció által kivégeztette őket. Pedig az autó tudna menni magától is, csak fel kell szabadítani a benne rejlő atomi energiákat. Ha megveszitek az új könyvemet, pontról pontra leírom, hogy hogyan kell ezt csinálni. Sőt! Ha fordítva szerelnénk be a befecskendezőt a motorba, akkor az nem elvonná a benzint a géptől, hanem visszaadná az üzemanyagtartályba, így a benzinkúttól nem vennénk az üzemanyagot, hanem eladnánk ott. Ez az igazság!
Tanfolyam+könyv: 450 ezer + Áfa, az első 50 jelentkezőnek 440 ezer + Áfa kedvezményes áron elérhető.
Ez NEM összeesküvés elmélet. Ez az eddig elhallgatott igazság, ideje volt már kimondani. Vesszenek a fogorvosok és az autószerelők!

Warlimont 2009.07.14. 17:20:57

"Genetikailag 120-130 év ami genetikailag kódolt életkor."

Csak sajnos az elmélet és a gyakorlat sosem fedi egymást. Ne legyen légszennyezettség, ne legyen UV sugárzás, ne legyenek mindenféle betegségek, legyenek ideális táplálkozási viszonyok, ne kelljen robotolni stresszelni a munkahelyen, 8 óra munka után jöjjön 8 óra valódi wellness pihenés minden nap, stb., stb. Ez van, az elméleti maximumot szinte elérhetetlen ideális feltételek biztosítják.

Az Európai Unió országainak átlagában manapság a nők 81-82 év, a férfiak 75 év körüli élettartamra számíthatnak. Magyarországon ez az élettartam olyan 6-10 évvel kevesebb lehet sajnos.

Az EU-ban csak 1970-2000 között 6 évet nőtt a várható élettartam, de még nálunk is sikerült elérni pár év növekedést minden egészségügyi leépítés ellenére. Ez az egyre fejlettebb orvostudománynak, műszereknek, gyógyszereknek köszönhető, amit csak az idióták neveznek maffiának és hasonlóknak, akinek egy csepp esze van, az az orvostudomány szót használja.

A középkorban senkit sem zaklatott a gyógyszermaffia és bérenc orvosaik. Meddig is éltek akkoriban az emberek átlagban...?
Vagy meddig élt a szcientológia atyja, minden titkok tudója? Száz hány évesen is halt meg...? :)

kalman 2009.07.15. 14:03:27

@Warlimont:
Ha nem tudnád LRh ra ne mvonatkoztak ezek a bugyuta anyagi dolgok: akkor ment el, amikor ő akart
(csak viccelek) xD
vagy akkor amikor túllőtte magát beugrott a tengerbe és megfulladt.. de ez csúnyábban hangzik... :S
Az, hogy magasabb OT szinteket kutat ki, az jobban hangzik nem?
És a sok idióta még el is hiszi!!
Aztán jön a következő kérdés.. oké, elment akkor amikor, de mikor jön vissza? miért is nem jön vissza?
Azért nem születik meg újra, mert magasabb rendű dolgot csinál LRH úr épp, mintsem bebizonyítsa a szci működését, és hogy vezesse agy mosott híveit. na mit csinál?:)
Egy lyukra vigyáz a tehta csapda körül, mert ott ki lehetne szabadulni áám, de az nem jó, mert az OT7 eseknek, és 8 asoknak együtt (min. 10 ezed darab) nak kell lennie, és akkor oké.különben ő megállít, és hat a te etikádra :D mekkora hülyeség mi?
meg amikor megkérdezel egy OT-t, hogy miért nem tud hegyeket emelgetni
(ANYAG, energia, tér idő ura) ugye..
akkor máris takarózik a gyógyszergyárak ügynökeivel (kész halál ez a kitaláció) xD és a pszcihiáterek.. mind elnyomó személyek, és az ő en-thetájuk, a rossz kisugárzásuk már épp elég, hogy neki az ő thetáját elnyomják, és ezért nem sikerül.. a baj az, hogy ez úgy hülyeség, ahogy van.
nem hinném, hogy ehhez kell komment:D
Üdv.

exscn · http://exscn.net 2009.07.15. 19:39:48

@kalman: "magasabb OT szinteket kutat"

Ehhez képest a halottkém jelentése szerint a hátsójába Vistaril injekciót adtak. A Vistarilt a vérmintájából mutatták ki.

Ez egy olyan pszichiátriai szer, amit tomboló őrülteknek szoktak adni, hogy lecsillapodjanak.

A "magasabb OT szinteket kutat" mesét David Miscavige találta ki.

Részleteket itt találjátok:
www.xenu.net/archive/hubbardcoroner/

Matrox 2009.07.18. 10:42:51

@norbert79: Barátom, ti aztán tényleg fantasztikus emberek vagytok:)
Ady örökbecsű szavai jutnak az eszembe:

Itt valahol, ott valahol
Esett, szép, szomorú fejekkel
Négy-öt magyar összehajol
S kicsordul gúnyos fájdalmukból
Egy ifjú-ősi könny, magyar könny:
Miért is?

Ahogy végignéztem a blogolokat, tényleg négy-öt fájdalom és pláne meggyőzhetetlen. Talán azért mert tudatlan.
Legtöbbetekről feltételezek valamiféle diplomát. Hogyan szereztétek az ismereteket. Hallomásból, a bulvársajtóból, kávéházi traccsparti? Mert lehet szakirodalmat olvasni. esetleg meghalgatni a témához értő előadókat is. Mivel bosszant az emberi butaság, összeszedtem némi olvasni valót. Ha elolvastad, lehet jelentkezni egy kis eszmefuttatásra. Ha meg csak mafgatokat akarjátok hülyíteni, ahhoz nem kell asszisztencia. Csak vigyázzatok mert a beltenyészet degeneratív elváltozást okoz. A jelei már mutatkoznak

• Baker, J.E., Rainey, D.P., Norris, D.M., and Strong, F.N., p-Hydroxybenzaldehyde and other Phenolics as Feeding Stimulants for the Smaller European Bark Bettle, Forest Sci., 14(1):91–95, 1968.
• Blum, M.S., and Woodring, J.P., Secretion of Benzaldehyde and Hydrogen Cyanide by the Millipede Pachydemus crassicutus (Wood), Science, 158: 512–513, 1962.
• Briese, R.R., and Couch, J.F., Preservation of Cyanogenetic Plants for Chemical Analysis, J.Agr.Research, 57(2): 81–107, 1937.
• Brown, W.E., Wood, C.D., and Smith, A.N., Sodium Cyanide as a Cancer Chemotherapeutic Agent – Laboratory and Clinical Studies, Am.J.Obst. & Gynec., 80: 907–918, 1960.
• Browne, J.G., Progress Report on the Work Done on the Hydrocyanic Acid Content of California Grown Lima Beans, Univ. Calif. Coll. of Agr., Agr. Exptl. Station, Project No. 521, p. 770 et seq., June 17, 1932.
• Brioux, and Jones, E., The Production of Cyanogenetic Glycosides by Linseed: Measurement of HCN Production, Ann. Agron., 8(4): 468–480, 1932.
• Chappel, C., Toxicity Studies on Amigdalin, McNaughton Foundation, Montreal, Canada, 1967, p.2.
• Charlton, J., The Selection of Burma Beans for Low Hydrocyanic Acid Content, Memoirs Dept. Agr. India Chemical Series, 9(1), 1926–1928.
• Dedolph, R.R., and Hamilton, R.A., The Bitterness Problem in Some Seedling Macadamias (Due to amigdalin –– ed.), Hawaii Farm. Sci., 8(1): 7–8, 1959.
• Delga, J., Mizoula, J., Veverka, B., and Bon, R., Studies on the Treatment of Cyanide Intoxication by Hydroxycobalamin (Provitamin B-12), Ann. Pharmaceut., 19(12): 740–752, 1961.
• Dillemann, G., Hydrocyanic Acid in Hybrids of the Pear with the Quince, Bull. Museum Natl. Hist. Nat., 18: 465–467, 1946.
• Doak, B.W., Cyanoglucosides in White Clover, New Zealand J.Agr., 51: 159–162, 1935.
• Domingues, J.B., Hydrocyanic Acid in Shoots of Dendrocalamus giganteus (Bamboo), An.Fac.Farm., E. Odontal Univ., Sao Paulo, 13: 169–171, 1955–1956.
• Dunstan, W.R., Henry, T.A., and Auld, S.J.M., Cyanogenesis IV. Occurrence of Phaseolunatin in Common Flax V. Occurrence of Phaseolunatin in Cassava,Proc.Roy.Soc., 1906, 78B, 145–158.
• Dunstan, W.R., and Henry, T.A., and Auld, S.J.M., Cyanogenesis in Plants II. The Great Millet, Sorghum vulgare, Phil.Trans.Roy.Soc.,199A: 399–410, 1902.
• Dunstan, W.R., Henry, T.A., and Auld, S.J.M., Cyanogenesis VI. Phaseolunatin and the Associated Enzymes in Flax, Cassava, and the Lima Bean, Proc.Roy.Soc., 79B: 315–322, 1907.
• Ekpechi, O.L., Dimitriadoo, A., and Fraser, R., Goitrogentic Activity of Cassava (A Staple Nigerian Food), Nature, 5041: 1137, June 11, 1966.
• Festenstein, G.U., Substrates for Rumen Beta-Glucosidase, Biochem. J., 70(1): 49–51, 1958.
• Flux, D.S., Butler, G.W., Johnson, J.M., Glenday, A.C., and Petersen, G.B., Goitrogenic Effects of White Clover, New Zealand J.of Sci. and Tech., 38(A): 88–102, 1956.
• Flux, D.S., Butler, G.W., Rae, A.L., and Brougham, R.W., Relationship between Levels of Iodine and Cyanogenetic Glucoside in Pasture and the Performance of Sheep, J.Agric.Soc., 55(2): 191–196, 1960.
• Golse, J., New Method for the Determination of Hydrocyanic Acid and Benzaldehyde in Cherry Brandy, J.Phar.Chim., 12:44–65, 1915.
• Greshoff, M., The Distribution of Prussic Acid (HCN) in the Vegetable Kingdom, Report Brit.Assn., 138–144, 1906.
• Guignard, L., The Development of Cyanogenetic Glucosides During the Germination of Plants, Compt.rend., 147: 1023–1038, 1908.
• Guignard, L., The Presence of Cyanide-Yielding Compounds in the Elderberry, Compt.rend., 141: 16–20, 1905.
• Herissey, H., The Cyanogenetic Glycoside Prulsurasin Crystallized from the Leaves of the Cherry Laurel, Compt.rend., 141: 959–961, 1905.
• James, M.B., Fleming, J.W., and Bailey, L.F., Cyanide as a Growth–Inhibiting Substance in Extracts of Peach Leaves, Proc.Amer.Soc.Hort. Sci., 69: 152–157, 1957.
• Jones, M.B., Seasonal Trend of Cyanide in Peach Leaves and Flower Buds and Its Possible Relation to the Rest Period.Proc. amer.Soc.Hort.Sci., 77: 117–120, 1961.[nee Jones?, rsc]
• Liebig, J., and Wohler, F., The Composition of Bitter Almonds,Annalen, 22(1): 1–24, 1837.
• Liebig, J., and Wohler, F., Formation of the Oil of Bitter Almonds, Ann.Chim.Phys., 64: 185–209, 1837.
• Luh, B.S., and Pinochet, M.F., Spectrophotometric Determination of Hydrogen Cyanide in Canned Apricots, Cherries and Prunes, Food Research, 24: 423–427, 1950.
• Martin, J.H., Couch, J.F., and Briese, R.R., Hydrocyanic Acid Content of Different Parts of the Sorghum Plant, Jour.Amer.Soc.Agron., 30(9): 725–734, 1938.
• Michajlovski, M., Stukovsky, R., and Nemeth, S., Effects of Feed Composition on the Thiocyanate Content of Cow Milk, Biologica(Broteslavia), 16: 459–468, 1961.
• Monekosso, G.L., and Wilson, J., Plasma Thyocyanate and Vitamin B-12 in Nigerian Patients with Neurological Disease, Lancet, No. 7446: 1062–1064, 1966.
• McIlroy, "The Plant Glycosides," Edward Arnold & Co., London, 1951, pp.21–22.
• Oke, O.L., Chemical Studies of Some Nigerian Vegetables, Exp.Agr., 1(2): 125–129, 1965.
• Osborne, D., Solving the Riddle of Wetherhill Mesa, Natl.Geo.Mag., 125(2): 155–194, 1964.
• Perry, I.H., The Effect of Prolonged Cyanide Treatment on Body and Tumor Growth in Rats, Am.J.Cancer, 25: 592–[ff.],1935.
• Pobiondek-Eabini, R., The Hydrogen Cyanide Content of Millet, Arch.Tiernarh., 2/3, 71–80, 1951.
• Pjoan, M., Cyanide Poisoning from Choke Berry Seed, Am.J.Med.Sci., 204: 350–553, 1942.
• Rabati, J., Biochical Study of the Peach Tree, The Presence of Amygdonitrile Glucoside, Bull.Soc.Chim.Biol., 15: 385–395, 1933.
• Schroder, J., and Damman, H., Studies of the Amount of Hydrocyanic Acid Obtained from Different Millets, Chem.Ztg., 35: 1436–7 (Chem.Abst. 62 1327).
• Stebbins, R.C., Lizards Killed by Millipede (Through HCN-benzaldehyde emission from latter, ed.), Amer.Midland Nat., 32(3); 771–778, 1944.
• Weiss, M., Hydrocyanic Acid in Apple Embryos, Flora, 149(3): 386–395, 1960.
• Wokes, F., and Willimott, S.G., The Determination of Cyanide in Seeds, J.Pharm. & Pharmacol., 3: 905–917, 1951.
• Worth, F.J., A Note on the Hydrocyanic Acid Content in Burma Beans, Memoirs Dept. Agi. India Chem.Series, 7(1), 1928 (cf paper by Browne, J.G.).

kalman 2009.07.18. 12:36:08

@Matrox:
valaki nagyon okosnak hiszi magát :)
a szép irodalommal semmi baj, csak annyi, hogy nem a szcientológiáról szól, mert mint tudjuk-jobb esetben- ez egy szcientológiáról szóló blog, nem szép irodalomról.
A másik, meg ha olvastad volna, reformer már az elején írja
"TÉNYEK, TAPASZTALATOK" stb. a szcientológiáról.
Egy kicsit nehéz lesz szembenáézni azokkal, akikkel megtörténtek a kár esetek, és megmondani nekik, hogy az nem is úgy van :D
Dehogynem.. pont úgy van.
De ezt te is tudod..
üdv.


Kül.
Exscn mond meg nekem légyszi:
LRH saját magának adta be a nyugtatót? vagy más adta be neki?
Még a nyugtató hatására is volt olyan heves, és kiugrott a hajóból? vagy hogy van ez?
üdv.

örge1 2009.07.18. 13:56:55

@Matrox:
"Genetikailag 120-130 év ami genetikailag kódolt életkor."

Arra én is nagyon kíváncsi lennék, hogy akkor például időszámításunk kezdetén hogy lehetett csupán 20-30 év, vagy a középkorban 30-40 év az átlagéletkor

Warlimont amúgy orvos (pszichiáter), úgyhogy vele nyugodtan folytathatod az eszmefuttatást, nem a bulvársajtóból és kávéházi traccspartikból szerezte ismereteit...

Dr. Kix 2009.07.18. 19:13:44

Hehe!

Ilyet szól Matrox: "összeszedtem némi olvasni valót."

Összeszedte... valaki más esetleg. Innen "ctrl+C ctrl+V"-zte ki az okostolás:

curezone.com/foods/laetrile.asp

Mindazonáltal, tekintve, hogy még magyarul se tud helyesen írni, nem igazán hiszem, hogy ezek közül bármelyiket elolvasta volna angol eredetiben. De az észt azt keményen osztja.

Matrox 2009.07.18. 19:45:33

@Kix: Kedvesem, ez az egyik diploma munkám hivatkozás jegyzéke...csak az 50.-es évekig nyúlik vissza. Én, ellentétben veled konyítok valamit ahhoz amiről beszélek. De, igaz ami igaz én a vitaminokról beszélek, valszeg én járok rossz helyen:)

Dr. Kix 2009.07.18. 19:54:36

Az egyezés meg pusztán a véletlen műve, persze... Ezt senki se veszi be. Ha van is diplomád - amit személy szerint nehezen hiszek el - tuti nem te írtad, mert a postjaid tele vannak helyesírási hibákkal. Vagy ha te írtad, akkor annyit is ér.

Matrox 2009.07.18. 21:00:25

@Kix: A lényeglátásod lenyügöző:)

Matrox 2009.07.18. 22:15:19

Ez tényleg vicc:) Az a nyuszikás. Ha van rajta sapka az a baj, ha nincs, akkor az. Volzak állításaim, de hülyeség, mert csak az én véleményem. Nosza, néhány forrás. Nocsak, itt sem stimmel valami:))))) Találkozunk a lobotómia után:))))))))

motyago 2009.07.19. 00:46:49

Bocs. Nem dadogok, de valami malőr miatt az előbb még nem látszódott, hogy átment volna a hozzászólás.

motyago 2009.07.19. 01:14:38

Nem akarom felsorolni arrogáns úr összes bántó helyesírási és nyelvhelyességi hibáját, de a diplomamunka két szóba írva... Ez jobban zavart, mint az olvasnivaló szétszakítása.
Hiteltelenít minden szöveget, ha hemzseg a durva hibáktól. Nehéz miatta a tartalomra összpontosítani, még akkor is, ha az éppen arról mesél, milyen művelt a szerző.

Matrox 2009.07.19. 10:26:50

@motyago: Na Öregem..szarva között a tőgyét:)Rátapintottál a lényegre:)Grécsi László tanár úr csókoltathat. Körülbelül annyit ér a véleményed, mint egy pár dingó kutya vese.
De, mondjuk tőled eltekintve / ez könnyen fog menni / arra azért őszintén kiváncsi lennék, hogy a rák gyógyításában miért tilos a b17 vitamin alkalmazása?

...egy kis adalék:
A rák egyik legfontosabb ellenszere, a B 17 vitamin - cyanogen-glycosid - felfedezése és alkalmazása a rákgyógyításban Dr.Ernst T. Krebs és édesapja nevéhez fűződik.
B 17 vitamin a sárgabarack magjában található meg legnagyobb arányban (2 - 2,5 %), ezenkívül a csonthéjas gyümölcsök puha magjában, mint pl. cseresznye, őszibarack, nektarin, szilva valamint az almában. A magok íze minél keserűbb, annál nagyobb B 17 vitamin tartalma. Magas B 17 vitamin tartalma van még egyes gabona fajtáknak, mint pl. köles, hajdina valamint a mungobab, limabab és a makadámia dió, bambusz csíra.
Dr. Krebs megállapította, hogy a B 17 vitamin egy molekula hidrogéncianidból, azaz kéksav, és egy molekula benzaldehidből - fádalom csillapító - valamint 2 molekula glükózból áll. A két igen mérgező anyag - hidrogéncianid és benzaldehid - a B 17 molekulán belül stabil, kémiailag inaktív és nem mérgező. A molekula megbontása csak az ún. beta- glucosidase nevezetű enzimmel lehetséges. Ez az enzim ugyan megtalálható az egész szervezetben, de a legnagyobb mennyiségben ott, ahol a rákos sejtek elszaporodtak. Itt a két mérgező anyag egymást felerősítve összekapcsolódik és egy még erősebben mérgező vegyületet hoz létre, mely a rákos cellákat megöli. Az egészséges cellákat megvédi a rhodanese nevezetű enzim, mely csak az egészséges sejteknél lelhető fel. Rhodanese méregteleníti a cianidot és oxidálja a benzaldehid csoportot.
Ez azt jelenti, hogy a B 17 vitamin hajszálpontosan csak a rákos cellákban fejti ki hatását és nem az egészséges szövetben.

Dr. Kix 2009.07.19. 11:17:11

Ez a Matrox valahol Pszientológus és Translator közt lehet szellemileg. De inkább Pszientológushoz közelebb. Nem veszi észre, hogy azzal, hogy ide copy-paste-el néhány általa vélt okosságot még nem fog okosabbnak látszani. Pláne úgy nem, hogy magától még egy mondatot sem tud leírni helyesen magyarul.

Ha ehhez még hozzátesszük, hogy a smiley-k túladagolásával, - amivel próbál jópofizni, fölényeskedni - csak hihetetlen erőltetettség, erőlködés, izzadtságszag jön felszínre, még szomorúbb a helyzet.

Ezzel csak azt akartam mondani, hogy nem tudom komolyan venni. Őt sem.

Matrox 2009.07.19. 11:56:46

Barátaim / na az kellene még /
Végül is az önkritika - azt gondolom - egyfajta erkölcsi szilárdságot ad az embernek. Igazatok van, én nem kellek ide. Azt gondoltam, hogy el lehet vonatkoztatni bizonyos lelki degenerációktól és a való világ problémáival foglalkozni.Sirdogáljatok csak...a kutya ugat a karaván halad. Nem vagytok a való világ reprezentásai. Azért ez szerencse.

Füstkarikagyáros 2009.08.07. 11:40:24

@Matrox: irodalomjegyzéket betű szerint kopipésztelni és saját diplomamunkával összefüggésbe hozni méretes láblövés. Ideje lenne nicket váltani :D
süti beállítások módosítása