Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Cikkajánló

2009. június 29. - Reformer

 

Hubológia - Tündérgyár  - szcientológia-paródia a Fallout 2 játékban

Comment.com - A szcientológusok már a CNN-en vannak

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr111215246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wiggin 2009.06.29. 13:09:43

Anno (kb. 10 éve, anyáám) én is találkoztam velük a játékban, akkor még fogalmam sem volt, mi előtt "tiszteleg". Befizettem nekik a nagy pénzeket, aztán izgatottan néztem a skilljeimet, hogy van-e új. Hát nem volt :) Visszakértem a zsét, de nem adták, úgyhogy szépen halomra lőttem mindenkit. Néha nem is lenne rossz egy poszt-apokaliptikus világban élni :)

al Dajjal 2009.07.01. 10:19:54

Sziasztok Anonok!

Ma láttam egy óriásplakáton és... szóval nekem bűzlik...
Utána tudtok esetleg nézni, hogy ez szci szervezés-e?

www.sikerkonferencia.hu

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.07.01. 11:02:52

Valószínűleg nem, wiki szerint:

in 1985, he released an updated version of this seminar as a self-help audio tape entitled "The Psychology of Achievement".

Ilyet szci nem csinál :D

Ammonia73 2009.07.01. 12:00:59

Brian Tracy a fő előadó ezen a konferencián...és ő SZCIENTOLÓGUS!!!
Itt láthatóak az egyházban elvégzett anyagai:
www.truthaboutscientology.com/stats/by-name/b/brian-tracy.html

A másik előadó a konferencián:
Tonk Emil klub tagságai között az iwiw-en meg ott van a "Második esély" , ami köztudottan szcientológus, mivel a Criminon-hoz tartozik. A klub így kezdi a bemutatkozását: "A Criminon Magyarországért alapítvány a börtönben fogva tartott rabokat rehabilitálja, tehát képzi.
A föld számos országában működik az "átképző" program sikeresen."
Hát erről ennyit...:X A Sciennet is a klubjai között van.
BAlázs Attila meg a Bridge hungary nevű cégével (bridge= híd)...hát...ehhez már nem is tudok hozzászólni.
Szóval erről ennyit. Ez a sikerkonferencia bizony szci-dolog!

Ammonia73 2009.07.01. 12:02:33

al Dajjal: ...utánanéztem :D és jó volt a megérzésed.

Ammonia73 2009.07.01. 12:03:40

al Dajjal: ...hát utánanéztem :D jó volt a megérzésed. :)

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.07.02. 11:37:17

Akkor csak 5 éve az, de úgy tűnik, hogy előtte is ezen a vonalon mozgott...

al Dajjal 2009.07.02. 14:40:38

Köszi Reformer. Ennyire sajnos nem követem a blogot.
süti beállítások módosítása