Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Lenkei rendkívül trükkös és pofátlan (ismét)

2009. június 03. - Reformer

Meglepő dolgot olvastam ma a Szkeptikus fórumon:

Mit szóltok Lenkei új vitamincsomagjához? 240 db. van benne, a dobozra ráírta, hogy "Vegyen be naponta 1 tablettát...". Ez az adag bőven a megengedett értékek alatt van. A boltban pedig elmondják, hogy napi 8 db.-ot kell bevenni, akkor tartalmaz ugyanannyi hatóanyagot, mint a régi alapcsomag, és így éppen 30 napra elég, viszont nem tudják betiltani, mert a dobozán 1 db. szerepel.

Megnéztem, és tényleg. Vegyük pld. az erős csomagot, ezt találtam meg hirtelen.

420 kapszula van benne, Lenkei elmésen odaírja, hogy 2 db a javasolt, és odabiggyeszti:

*Hatóságilag előírt figyelmeztetés: „A javasolt napi adagot ne lépje túl!”

Aztán, nem zavartatva magát holmi hülye tudósoktól és akadékoskodó hatóságoktól, odaírja az ő receptjét: napi 14 tabletta. Milyen érdekes - 420 / 14 = 30, tehát egyhavi adag a Lenkei-féle ipari mennyiségben szedve.

De persze ő nem tehet arról, hogy a magukról megfeledkezett állampolgárok 1 hónap alatt elpusztítják a 210 napi adagot, mert ő bizony odaírta, hogy ne lépjek túl a hatóságilag biztonságosnak ítélt adagot. A mellette lévő oszlop, tisztelt bíróság? Az csak az én megfigyeléseimet tartalmazza (á la Hubbard), én egy szóval sem mondtam, hogy annyit kell szedni!

Hát ez elképesztő. Elég sajátos a doktor úr tehetsége, de lehet, hogy bizonyos területen hasznát is vehetné az ország. Én őt küldeném az IMF-hez tárgyalni, hátha ott is ki tudja trükközni, hogy úgy teljesítjük a feltételeiket, hogy valójában nem is... Attól meg nem kell félni, hogy nem értik meg egymást a kormánytagokkal. Abba a társaságba Lenkei tökéletesen beleillene.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr841162414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MP 2009.06.03. 23:33:36

Ebben az országban miért csodálkozunk ezen?

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.06.03. 23:33:58

Ügyes trük, azt meg kell hagyni.
Kérdés, mennyire lehet ezt hivatalosan támadni

Fusi · http://fusi.inda.hu 2009.06.03. 23:43:33

Nagy trükk. Ez felháborító....NOT

Lichtenstein · http://terrormedia.blog.hu 2009.06.03. 23:51:26

Ez a Lenkei egy féreg. Agyon kéne ütni.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2009.06.04. 00:02:37

WTF, Lenkeinek köze van a szcihez?

musi 2009.06.04. 00:02:58

Az a helyzet hogy nem csak a Lenkei beszél a "megadózis" vitaminokról, csak ti nem tudtok róla... Magyarországon nem csak ő árulja. Rajta kívül több cég is ugyanolyat árul. Ezen kívül nem tudjátok, hogy a "hatóságok" miért akarják betiltani. Nézzetek utána egy kicsit jobban, vagy a Codex Alimentariusnak... www.vitaminszabadsag.com

dJw_ · http://rendszergazdak.blog.hu 2009.06.04. 00:04:25

én kipróbáltam a vitaminjait... 3 hónapig szedtem és semmi bajom nem volt tőlük... azóta sincs semmi...

napi 3000 mg C-vitamint szedek több mint 1 éve és semmi problémám nincs...

van valakinek konkrét bizonyítéka arra, hogy akár a lenkei akár más szuperdózisú vitaminok károsak? mármint konkrétan egy-egy termékre vonatkozóan.

Warlimont 2009.06.04. 00:12:08

Ez ám az "etika" a javából. :( Mit mondjak? Ezután jöhet a macskaeledel kiszerelés is, amire ráírják, hogy emberi fogyasztásra nem alkalmas, határ a csillagos ég és Xenu.

Flynn 2009.06.04. 00:18:53

Én konkrétan egy alapcsomagot kaptam egy ismerősömtől. Egy hónapig szedtem és utána vesekövem lett. Én nem mondom, hogy ettől, de a családomban, a felmenőim között soha senkinek nem volt, és nekem sem 33 év alatt. Soha senkinek semmilyen veseprobléma. Azóta nem ettem Lenkei-vitamint, nincs a vesémnek se semmi baja. Lehet, hogy nincs összefüggés, de mindenesetre elgondolkodtató.
Biológusként pedig azt tudom mondani - mert az eset után utánaolvastam kicsit a dolgoknak -, hogy a komolyabb vitaminadagok a szervezet belső folyamatait nem feltétlenül jó irányba módosíthatják. Ugyanis az anyagcserének van egyensúlya, és ha bizonyos folyamatokat katalizálsz benne, akkor ugyanúgy felborulhat az egyensúly, mintha hiány lenne az egyes folyamatokhoz szükséges anyagokból.
Az meg egy mese, hogy manapság nincs vitamin az élelmiszerekben. Mer a régi emberek aztán olyan vitamindúsan étkeztek... a kommunizmus idején... vagy akár a középkorban. Ne nevettessük már egymást... Olyan élelmiszerekhez lehet hozzájutni, amiket fél évszázaddal ezelőtt az átlagember ünnepnapokon se szagolt...

KenSentMe 2009.06.04. 00:29:43

@HavocS: nézz utána, mennyit adakozott a Sci egyháznak Lenkei tavaly, aztán gondolkozz el rajta, hogy mennyire mosták ki az agyát;)

nyomi 2009.06.04. 00:32:32

djw_: Mennyit fizetsz erte? A C-vitaminbol annyit ehetsz, amennyit akarsz, a felesleget kipisiled. Legalabb nezz utana eloszor. Valszeg, ha a vitamin zabalast befejezed, akkor betef lennel, elvegre keszen kapod a sok szart, ahelyett, hogy a szervezetednek kellene osszekalapalnia, pl a tokfozelekbol, vagy a hamburgerbol :P Es kesz is az ordogi kor, a tuti vasarlokkal egyutt, akik halljak, hogy vki kilepett, es rogton beteg is lett. Zsenialis!

clemens (törölt) 2009.06.04. 00:32:47

nos kedves Flynn a veseköved szinte 100%, hogy nem a lenkei-féle vitamintól lett, ha nem már előtte is megvolt, az alapcsomagban lévő vitamin dózis megfelel kb. egy erősebb drogériában is kapható vitamin dózisának.
Én a lenkei féle vitaminokat nem tudom elítélni, ugyanis aki, sportol vagy kemény fizikai munkát végez napi több ezer kalóriát is elégethet, vagy aki csak komoly szellemi munkát végez, annak az átlag ülő életmódot folytató egyéneknél sokkal nagyobb vitamin szükséglete van. Én lenkeit max. azért tudom elítélni mert túl drágán árulja a vitaminjait, a többi piacon is kapható más hasonló készítményű termékekkel szemben.

davidmoyes 2009.06.04. 00:39:59

Érdekes, hogy a vitaminkirály tablettái ugyanannyi hatóanyagot tartalmaznak, mégsem tiltották be...
Akkor most ki a hülye?

nyomi 2009.06.04. 00:43:29

@clemens: Aki alszik, az meg rohadtul sokat eget, aki meg hulye hozzaszolasokat ir, mint pl en, az meg mar valosagos kemence. Annyi sok kaloriat elegettem most, hogy ettol aztan egy valag vitamint be kell szednem! Megyek is tolok vagy fel kilo aszkorbinsavat, persze inhalalva, hogy mas effekt is fellepjen.

Flynn 2009.06.04. 00:45:22

@clemens: Erre csak annyit tudnék mondani hogy egy sima Multivitamin Plusszban 120mg Ca van, Lenkei alap csomagjában 500mg, az erősben pedig egyenesen 1000mg, ami már önmagában több, mint a napi kalciumigény. (Persze nem a Lenkei szerint.) És azért a táplálékkal is jut a szervezetbe Ca, nem is kevés. Az erős fizikai munkától meg nem lesz szükséged több kalciumra...

clemens (törölt) 2009.06.04. 00:52:58

@nyomi: ki nem szarja le, hogy mit gondolsz, biztos valami nyalókafejű 40 kilós kis buzi nyomorék lehetsz, neked még a plussz tablettában lévő vitamin is sok lenne.

de akar itt győzködni titeket, a faszom, nekem használt és kész. részemről téma lezárva.

@Flynn: én már több mint 3 évi szedek szerintetek "nagy" dózisú vitamint és semmi mellékhatást nem tapasztaltam. Ellenben sokkal energikusabb vagyok és nőtt a koncentrációs képességem is.

Jedlik 2009.06.04. 01:01:34

Én kipróbáltam, mondtam magamnak, hogy há figyejjél, annyi szart magadba tömtél már, oszt élsz még, hát nem épp pont a vitaminok fognak kicsinálni. Aztán az lett, hogy egy-két hét után elkezdtem nem kimerülni teljesen nap végére, meg nem voltam álmos folyamatosan. Mondok magamnak, hogy ez használ vagy mi, hát egy idő után hanyagolni kezdtem, mer hogy milyen jó nekem, aztán lett egy betegségem, és honapokig nem tudtam összeszedni maga utána, gondoltam akkor nézzük na most hat-e a vitamin. És egy két hét alatt megint látványos javulás állt be.

Szal tök para ez a dózis, meg hogyan merjek bizni egy elmeroggyant szcientológusban, meg kurvadrága, de sajnos az van, hogy a tények azt mutatják, hogy esetemben működött a dolog.

Megjegyzem a napi 1g C vitamin, magne b6 és béres csepp kombó is hasonló hatású volt.

Nem tudom mi a böjtje ennek a dolognak, meg hogy hosszú távon mi van, de időnként mikor megfekszik az ember, akkor nagyon jól jönnek a mega vitaminadagok, de folyamatosan azért nem merem szedni.

nyomi 2009.06.04. 01:27:50

@clemens: Irjal meg sok marhasagot ossze, a hit ereje hatalmas. Ha elkezdenel gombokat zabalni vitamonik helyett, vakprobaban, hidd el, pont ennyire elnnel energikus, es fitt, es iqfigter, mint most, csak mellette kajaval vidd be azt a mennyiseget, aire valoban szukseged van.

Es ne szemleyeskedj, ha lehet. Zavar.

Atosz_24 · http://www.egeszsegstar.hu 2009.06.04. 01:35:49

Üdvözlök mindenkit, eddig nem tudtam semmit a Lenkei vitaminokról, de nagyon sok táplálékkiegészítőnél és vitaminnál csinálják azt, hogy 60-90-120 db a megvehető mennyiség, kis ember örül, hogy hú ez sok hónapra elég lesz, s aztán mikor elolvassa az ajánlott fogyasztási mennyiséget, akkor meg kiderül, bizony ez egyhavi adag sincs.

Két esetem volt, az egyikben megjártam. Vettem 60 szemes zsírégető tablettát, amiről kiderült, hogy napi 4-et kell bevenni azaz 15 napos adag volt röpke 6000-ért, másodjára már nem húztak be acsőbe az egy spirulina alga készítmény volt, amiről mármint a spirulina algáról sok jót olvastam. Ez 7000 ft volt és 90 tabletta volt. Ebből az ajánlott beviteli mennyiség 4-10 db. Tehát max 22 napig elég minimum meg 4 napig.

Utánna találkoztam a green gold solar, lunar termékekkel melyek havi adagok napi 4-4 gr és 120-120 gr por van a dobozban. Kicsit kellemetlen, hogy por, s hogy mindig kutyulni kell vízben, de legalább több folyadékot eszek.

Amúgy a sokféle vitamin meg táplálék kiegészítő után ez bevált, sőt kis csalással ketten esszük barátnőmmel :), de így is sokkal jobban érzem magam tőle, illetve jópár változáson átmentem. Például: megállt a hajhullásom (24 évesen fél év alatt a homlokomnál 1-2 centis kopaszodás indult meg); úgy néz ki elkezdett nőni a hajam ott ahol előtte kihullott; a fogaim mozogtak, s mostmár egyáltalán nem érzem hogy mozognának; nem vagyok stresszes; jobb a hangulatom.

Tehát nekem nagyon beváltak a green gold termékek, ezen felbuzdulva illetve, hogy érdekel miben mi van elkezdtem csinálni egy oldalt a www.egeszsegstar.hu -t ahol a termékekben található vitaminokat gyógynövényeket kezdtem el kigyűjteni, sajnos még korán sem teljes kb 30%-os lehet az oldal, mert egyszerűen nincs időm vele foglalkozni.

Remélem valakinek tudtam segíteni a tapasztalataimmal.

Atosz_24 · http://www.egeszsegstar.hu 2009.06.04. 01:39:51

@clemens: bizonyos vitaminokból (zsírban oldódó vitaminok) káros a túlzott bevitel, míg a vízben oldott vitamonokból lehet túlzott mennyiséget bevinni, mert kiürülnek a szervezetből. Csak nagyon sok vizet kell inni azért, hogy a vesédnek nehogy baja legyen. Kondisok szoktak 5-10 gr c-vitamint bevinni a 60 mg helyett, de ők se huzamosan mert a vesékre káros lehet. Ugyanez igaz a túlzott ásványi anyag bevitellel, aminek a vége a vesekő lehet. Ásványvízből is azt mondják rendszeresen váltogatni kell a különböző fajtákat, mert ha mondjuk magnéziumból mindig sokat viszel be, akkor az is gond lehet ...

gitáros 2009.06.04. 01:44:33

@clemens:
"Szedése során milyen mellékhatások fordulhatnak elő?
Nagy dózisú, általában 1000 mg feletti aszkorbinsav hosszú ideig történő alkalmazásának leggyakoribb mellékhatása a hasmenés, gyomor és bélpanaszok. A vizeletet megsavanyítva a húgyutakban urát-, oxalát- vagy cisztin kövek képződhetnek. Vesekőképződés veszélye különösen azon betegek esetében áll fenn, akiknek a kórelőzményében veseköves megbetegedés szerepel, ill. daganatos betegségekben szenvednek."
(hazipatika.com)

Persze nem kell elhinni.

FelixJager 2009.06.04. 01:57:18

Az aszkorbinsav hosszú távú, magas dózisú szedése okozhat vesekövet, de nem hinném, hogy egy hónap alatt, más oka lehetett, vagy ez volt a bizonyos utolsó csepp a pohárban.

Szintén C-vitamin hiány jellegzetes tünete a fogíny gyulladása, ami ha ráterjed a fogágyra, akkor okozhatja a fogak mozgását, bár lehet, hogy csak az eleve meglévő fogkő ért el akkora méretet, hogy stabilizálta a fogakat :P

A könyveit pusztán érdeklődésből elolvastam, ami nekem nagyon nem tetszik: sokszor előfordul a bezzeg régen nem volt rák, bezzeg régen meddig éltek az emberek etc...
De: tény, hogy a populáció átlagos várható élettartama még Magyarországon is növekedett, lehet, hogy az elmúlt pár évben csökkent, de 100-200 éves skálán ezer százelék, hogy közel 1,5-1,75-szeresére nőtt. Sok fejlett országban pedig töretlen, enyhe lineáris növekedést mutat.
Másik: nem volt régen ennyi daganat. Nem biztos lehetett akár. Közegészségügy és képalkotó eljárás meg labor, azok nem voltak. 45 előtt volt pár millió ember, aki soha nem találkozott orvossal, azok értelemszerűen a statisztikába se kerültek be.

stefan75 2009.06.04. 01:58:50

@Clemens:
@Jedlik:
Mi van, kihajtott benneteket a szekta tanúságot tenni?

Atosz_24 · http://www.egeszsegstar.hu 2009.06.04. 02:18:52

@DrGenya: remélem nem a több fogkő miatt nem mozognak a fogaim ... :), hanem mert most normálisan eszek vitaminokat, s nem fordul elő olyan, hogy 3 napon keresztül csak pizza és hambi. Amúgy programozóként bár próbálok mindig normálisan enni napi 1x :$, de van hogy 1-2 hétig a rendes táplálékomban nincs friss zöldség vagy hasonló, de ezért kezdtem el most táplálékkiegészítőt enni.

A fogmozgási gondom télen jelentkezett, a kopaszodással gondom meg tavaly szeptember óta van. Gondolom mindkettő vitaminhiány lehetett, legalábbis remélem múltidő mind a kettő ...

mokas_gizi 2009.06.04. 04:08:43

Szerintem Lenkei dolgaival a többség tisztában van aki az ő termékeit megveszi az meg is érdemli...!!!

mokas_gizi 2009.06.04. 04:10:23

@mokas_gizi:

Most látom hogy ez a Szcientológia blog akkor túl sok kommentár nem kell hozzá + még zsidó is az emberke mint a Szcientológia maga...

pappito · http://pappito.com 2009.06.04. 04:35:47

@Atosz_24: "A fogmozgási gondom télen jelentkezett, a kopaszodással gondom meg tavaly szeptember óta van. Gondolom mindkettő vitaminhiány lehetett, legalábbis remélem múltidő mind a kettő ..."

meg ne bántódj, de nem jutott eszedbe megkérdezni egy ORVOST? tudod, aki 7 évet ül az egyetemen, majd évekig gyakorlatban tanul, hozzáfér a diagnosztikai berendezésekhez... tudod, az a fehérköpenyes alak. Lehet, hogy van valamiféle kiválasztási rendellenességet vagy pszichés mittomén (ezek még csak tippek sem, nem vagyok orvos) de miért kell hétköznapra a mágia? KÖnnyen lehet, hogy egy egyszerű, de pillanatok alatt megoldható problémád van, csak nem tudod. A vajákolás ideje lejárt.

pappito · http://pappito.com 2009.06.04. 04:36:31

@mokas_gizi: ezek szerint nem csak a zsidókról, hanem a szcientológiáról sem tudsz semmit. nyilván kommentelni kell ilyenkor lúzerke :)

Fabled 2009.06.04. 06:26:43

Így első olvasásra mintha roaccutant szednék kálium pótlóval húgyhajtó mellé. Akinek veséje nem 100-as simán meghalhat tőle egy szempillantás alatt. A vitamin okozta májzsugor? Pajzsmirigybetegek jódterhelés miatti mérgezése? Vastárolási betegek vasterhelés miatti mérgezése?
Ez az ember hol felejtette a diplomáját? :S

sprenczl 2009.06.04. 06:49:15

A placebo hatás itt is működik.

Hyberoid 2009.06.04. 07:19:46

Én csak attól kapok hidegrázást, hogy milyen alapon mondhatja meg az ÁNTSZ azt, hogy én max. mennyi vitamint vehetek be egy nap...
Foglalkozhatnának a gyógyszerekkel - fájdalomcsillapítót annyit vehetsz, amennyit csak akarsz, a Lenkei vitaminjaira meg rászállnak azzal, hogy "túl sok"...
Pedig fájdalomcsillapító túladagolása halálos, viszont ha vitaminból annyit nyomsz be amennyi csak belédfér, akkor legfeljebb lesz egy kis szemszárazságod...
Nem furcsa? Nekem van üldözési mániám?

vjalle76 2009.06.04. 07:19:56

Miert kene ezt tamadni? Mindenki azt szed amit akar. En Centrumot szedek, napi kettot, a hivatalos 1 helyett :) Merges lennek, ha az allam meg akarna vedeni sajat magamtol, es kirendelne egy ellenort, aki ellenorizne hogy csak 1-et egyek. Egyebkent sok ertelme nincs, a vitamin nem csodaszer, a feleslegnek nincs semmi hatasa. De nem is karos, es megtehetem, kosz a kerdest, jol keresek :)

Vkat118 2009.06.04. 07:20:28

Napi 2-3 órát edzek és egy hónapig szedtem gyúrós vitaminokat. Simán rá van irva hogy pl b-vitaminból a napi adag 7000%-a van benne, legális, semmi bajom se volt tőle(leszámitva, hogy neonzöldet hugyoztam a bevétel után mindig). Mondjuk hasznom se, szóval inkább ezt a pénzt elköltöm egzotikusabb gyümölcsökre, zöldségekre szerintem jobban járok...

vjalle76 2009.06.04. 07:31:02

Hyberoid tok igazad van, a sok recept nelkul kaphato nyugibogyo es altato sokkal veszelyesebb, azok az igazi mergek. Amikor a reklamokban artalmatlannak allitjak be oket, az ugyanolyan hazugsag, mint amikor a vitamint csodaszerkent kezelik.
Nekem csak annyi bajom van a Lenkei bogyokkal, hogy a sok szci mellebeszeles es altudomanyos magyarazkodas miatt nem bizom a bogyo minosegeben, persze lehet hogy alaptalanul. Ezert is szedem profi gyarto profi termeket, mely nem LRH tanain, hanem a biokemian alapul :)

Gonoszfóka 2009.06.04. 07:44:59

@Hyberoid: Keress rá arra a kifejezésre, hogy hipervitaminózis. Meg fogsz lepődni az eredmény láttán.

Az ÁNTSZ pedig nem játszásiból mondja meg, hogy mennyi a max. bevihető vitaminmennyiség. Ettől többet persze mindenkinek szíve joga enni, csak nem biztos, hogy jó is. Hozzáteszem, hogy nem minden vitaminra, ásványi anyagra határozható meg egyértelműen a max. mennyiség, de több van a Lenkeis csomagban, ami túllépi ezt az EU-s mértéket. Tehát talán mégis van oka.

Ja a gyógyszerekkel egyetértek, én se eszek minden nap bogyót. Csak Bérest bő másfél éve, betegség ez idő alatt nuku.

2009.06.04. 07:54:49

Egyetek zöldséget és gyümölcsöt.

ű 2009.06.04. 08:05:03

Én elmentem a sámánomhoz az előző hónapban és tanácsot kértem tőle mert nem bízok a gyógyszeripar rabszolgáiban (orvosokban), adott is 13000ft+áfáért egy szárított békacombot és 40g C-t, ezt kellett bevennem 5g C-s adakokban naponta egy kis darag combdarabbal, és láss csodát, mire beszedtem az egészet, elmúlt a náthám.

Remélem mindenkit meggyőztem.

kozzzzo 2009.06.04. 08:11:32

lenkeivel ket baj van: 1. tagja egy elnyomo/kizsakmányola szektanak, de ez maganugy. 2. Kornyezetszennyeza, nem visszavalthata csomagolasban vannak a termékei. Erről sokat tudnanak meselni azok, akik a koruton laknak abban a hazban, ahol a bazisa volt sokaig. A szomszedok kukait pakoltatta tele az ipari mennyiségben berendelt anyag csomagolasaval, es hiaba szoltak neki, nem allt le, raadasul a szag is naygon rault a kornyekre.

Retexis 2009.06.04. 08:19:04

@Hyberoid:
Pálinkából is annyit iszol, amennyit akarsz. De ha olyan hülye vagy, hogy lenyomsz a torkodon egy hetó málnaszörpöt, attól is lehet bajod. A gyógyszereket, még ha vény nélküliek is, szigorúan ellenőrzik. A vitaminokat keveésbé. A gyógyszerekben találsz egy kis papírt, amin rajta van az a dagolás és az esetleges mellékhatások. Lenkei csak annyit mond: szedj jó sokat!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.04. 08:19:48

@dJw_: ezt egy gyermek is tudja - mert tanulja biológiál! A túlzott vitaminfogyasztás egyrészt a májat károsítja, de egyesével sem túl barátságos - pl.: A vitamin - születési rendellenességek, kiszáradt nyálkahártyák stb., E vitamin túladagolás tünetei : fáradékonyság, hányinger, fejfájás, zavaros látás, szélszorulás és hasmenés stb, A D vitamin segít megkötni a kalciumot a csontban, viszont túladagolása révén mobilizálódik a kalcium..stb...kell ezt folytatni, általános iskola biológia anyag!!!! természetesen túl lehet lépni az előrt adagot, ha az embernek hiánya van (legrosszabb esetben avitaminózis) de nem 10x-es. A C.vitamin más tészta - általában a nem zsírban oldódók, de akkor is napi 2000 felett gyakori hasmenéssel kell számolni....

Ráadásul valóban a bélflóra termeli és szívja fel jelentős részüket..

Aki nem látja be hogy ez egy hatalmas üzlet pusztán, avval komoly baj van...

Sákif za morro? 2009.06.04. 08:27:37

Én nem szedek ilyen szarokat. Helyette eszek sok zöldséget, gyümölcsöt és eszek finom husikat is. Sikeres ember lehetek még valahogy?

Atosz_24 · http://www.egeszsegstar.hu 2009.06.04. 08:27:38

@mokas_gizi: te se haragudj meg, bár szerintem nem is fogsz, de elvből nem komálom az orvosokat. Főleg azért mert nagyon sok orvos, ha bajod van szedj antibiotikumot mert az úgyis használ... Szóval inkább a házi jellegű orvoslás híve vagyok, de inkább mondjuk úgy megelőzés híve. Plusz egy kisebb megfázásért nem fogok elmenni orvoshoz. Ha komolyabb problémám van, de ne legyen, akkor remélem lesz pénzem magán úton elintézni, ahogy a fogorvost is intézem ..., s nem állami intézetekben rohadni napokat, hanem pár óra alatt elintézni magánba.

Más nem a fogas téma, a hajam elkezdett húlni, két fodrásznál is voltam, s közben rákérdeztem, hogy tud e valami ajánlani, s a válasz kb annyi volt, hogy hát ez természetes hullás lehet. Ja mondom, de fél év alatt felkopaszodtam 1-2 cm-t ... ha így haladunk 30 éves koromra kopasz leszek. Ezek és a fogmozgáson is segítettek nekem a vitaminok. Szerintem mindenkinek kellene vitamint szednie, persze nem ész nélkül, csak mindenből annyit amennyi a szervezetnek kell ...

(a pl Centrumban asszem 30 vitamin és nyomelem van amit én szedek abban ennek a többszöröse)

Lord_Cica (törölt) 2009.06.04. 08:39:40

Én nem szedek vitamint és 200%-al nőtt a koncentrációskészségem!
Ezek a scik mindig kitalálnak valami debil dolgot.

Lord_Cica (törölt) 2009.06.04. 08:40:53

Ja és a design bé van halva. A kommentek nem nyomják le a fehér dobozt. (firefox)

Jedlik 2009.06.04. 08:42:32

@stefan75: Nem tom olvasol is, vagy csak hülyeségeket írogatsz. Én a nagydózisú vitaminkúrával kapcsolatos saját tapasztalataimat írtam ide, és nem azt, amit kigugliztam. És mint biztos láttad a szemeddel nem csak a lenkeiről írtam.

És mint azt is biztos láttad szintén a szemeddel, elmeroggyantnak neveztem a scientológusokat.

Mellesleg más cégek vitaminjait is kipróbáltam, és pl. a Nu skinféle cucc úgy tűnt sokkal jobb arányokkal rendelkezik, láthatóan lassabban ürült ki a szervezetemből (vizelet színén látszik, milyen gyorsan távozik a B vitamin pl.) csak az meg kb. 3x annyiba kerül mint a lenkei.

(tényleg csak zárójelben és nagyon marginálisan, hogy amikor Albert Schweitzer nem kapott rendes gyógyszereket csak vitaminokat, akkor úgy roborálta a betegeket, hogy basznagy adagokat etetett meg velük. Valamint abba is érdemes belegondolni, hogy ki és milyen módon találta ki a napi 60mg C-vitamin adagot. Talán elgondolkodtató, hogy annó az északi havas jeges helyeken élő népek nem is találkoztak olyannal, hogy C vitamin mondjuk téli időszakban, aztán mégis volt eszkimók pl. Valamint az sem mindegy, hogy Szentgyörgyi meg tolta magába, mint az állat, igaz ő meg fehér cérnakesztyűben járt mert félt mindenféle kórokózótól, szal a C vitamin zabálás lehetett nála pszichés kórtünet.
Valamint azt se feledjük, hogy a legnagyobb vitamin és antioxidáns forrásainkat, a zöldségeket/gyümölcsöket még nagyrészt éretlenül szedik le, és az etilénes érlelés során rohadtul nem keletkeznek a paradicsomban karotinoidok.

Valamint egy egyszerű, otthon is elvégezhető kísérlet: kis jódoldatot (pl. betadint) kell csöppenteni a paprikára. A C vitamin elszínteleníti a jódot, ha van a paprikban belőle. Nagyon feltűnő, hogy a primőr paprikához képest a nyári paprika sokkal több jódot tud elszínteleníteni. Ezt nyugodtan próbálja ki az is, aki azt mondja, hogy nincs kevesebb tápanyag az ipari méretben termelt kajában.)

Lord_Cica (törölt) 2009.06.04. 08:45:18

@Atosz_24: A hit csodákra képes. Nézd milyen szép zöld az égbolt!

WildBear 2009.06.04. 08:45:31

Szervusztok,
sok vitaminból ha extrém mennyíséget viszünk be, a szervezet rááll a felesleg kiürítésére (pl. 1000 mg C vitaminból 950 -et biztosan kipisilsz), ezért ha abbahagyod, a szervezet ugyanúgy kiüríti a már normál bevitt mennyíség nagy részét.
C vitamin valóban okozhat (kálcium-oxalát tipusú) vesekövet, arra hajlamosaknál, már akár 1 hónap alatt is. (napi 1g feletti dózisban), és ez fokozottan igaz, ha mellette sok kálciumot viszel be.
A zsíroldható vitaminokkal még több gond van.

Fogadjuk el, hogy ami jó (pl. vitamin) abból a nagyon sok nem feltétlenül jó.

Az, hogy Lenkei scientológus, nem tartozik ide (bár elgondolkodtató..)

Abban is érdemes belegondolni, hogy természetes körülmények között pl. mennyi citromot, vagy narancsot kellene megenni, hogy ugyanennyi C vitamint vigyünk be. Néhány raklapnyit. mennyire természetes szerintetek az ilyen extrém bevitel..?

BTW Lenkei vitaminjai is szintetikusak (ezt le is írja a könyvében), az általa ostorozott gyógyszergyárakban készülnek.

Üdv; Bear

WildBear 2009.06.04. 08:50:35

Hyberoid: recept nélkül ma már nem kasz se nyugtatót, se altatót !! Max. Valerianat, amiben egy teljesen ártalmatlan növényi kivonat van. Az erősebb (veszélyesebb) fájdalomcsillapítók is vénykötelesek.
Erre is figyel az ANTSZ. Tudod, inkább szakemberek döntsenek, mint Mari néni.

Jedlik 2009.06.04. 08:51:52

wildbear: ezt is googliztad? valaki szoljon hozza aki ert is hozza, aki ezzel foglalkozik. engem ez erdekelne. mert vannak orvosi allitasok es cafolatok dogivel, es valojaban meg az orvosok is abban HISZNEK (mert sosem tapasztaltak), amit olvastak a tankonyvben, ami nem eppen szentiras, es igy generaciorol generaciora mennek a fura allitasok.

Pl. csak a szojaban van meg az osszes esszencialis aminosav a novenyek kozul. Igen? Miert az osszes novenyt megvizsgaltuk? Vagy hogy csak az ember nem kepes C vitamint szintetizalni. Igen? Minden mas allatot megvizsgaltunk?
Es meg sorolhatnam.

Sierpe (törölt) 2009.06.04. 08:53:32

Szcientólógiától teljesen független forrásból is hallottam már, hogy jó lehet a nagy mennyiségű vitamin fogyasztás, ennek ellenére én nem kaptam rá. Orvosok is javasolják néha pl C vitaminból de csak kúraszerűen.
Gyakorlati tapasztalat: szedtem supradynt egy időben amiben nagyjából a hivatalos napi adagok vannak, néhányból egy picit több. Reggel beszedtem és a még délelőtt tapasztaltam, hogy jó erős sárgára festette a vizeletet (tudtommal ez valamelyik B vitamin). Ez felveti a kérdést, hogyha a supradynban lévő kis mennyiségű vitaminból is pisálsz ki akkor minek kéne beszedni a lenkei által javasolt adagot ami annak sokszorosa?
Többen írják, hogy szedték de nem lett semmi bajuk. Ez azért nem olyan meglepő. Egyrészt előfordulhat, hogy tényleg nem lesz baja tőle, mert olyan a szervezete, de lehet másnak lesz. Másrészt a káros hatások amivel az orvosok riogatnak hosszútávúak vagyis nincs értelme olyannal jönni, hogy szedte valaki egy hónapig vagy egy évig és semmi baja nem lett.
A lenkei meg egy demagóg ellenszenves idióta, múltkor a koleszterinről láttam egy videót tőle hülyítette a népet rendesen
Mindenesetre olyan ember nekem ne pofázzon tudományról aki xenuban hisz :)

özseni 2009.06.04. 08:54:18

Lenkei Doktorról tudni kell, hogy Ő egy életművész.
Amikor én megismertem, Ő egy üzleti oktató és tanácsadó iroda vezetője volt.Kereskedelemmel foglalkozó cégeknek segített az állam által szabott oktatási pénzét elkölteni, COM-LINE képzési program keretében. A nemrég alakult cégével osztotta az észt, nekünk régi kerekedőknek, hogy mikor, mit kell csinálni, hogy sikeresek legyünk.
Saját magáról elmondta, hogy Ő egy nőgyógyász orvos volt, de ez a terület jobban érdekelte, mármint az emberek oktatása, ezért váltott. Ez már kicsit gyanús volt, hogy egy nőgyógyász miért vált.
De amikor meghallottam, hogy e kitérő után, amit annyira "szívvel lélekkel csinált", hogy most meg Ő a világmegváltó "egészségőr", hát ez kicsit elgondolkodtató.
ÖRÖK IGAZSÁG: ha valami mindenre jó az semmire sem való és ha valaki mindenhez ért, az semmihez nem ért.
... de igen, egy valamihez biztosan, embereket manipulálva sok pénzt keresni. Gratulálok Doktor Úr!

Jedlik 2009.06.04. 08:59:05

@Sierpe: Az hogy a kevesebbnek is egy reszet kipisileg nem jelenti azt, hogy a nagyobb dozisbol nem marad tovabb a szervezetben.

Masreszt en is azzal ertek egyet, hogy csak kuraszeruen szabad a nagy dozisokat szedni. Es valoban, mint minden ingerhez a szervezet a kemiai ingerekehtz is hozzaszokik es kompenzal, amik esetunkben a vitomanik.

Egyebkent meg jo lenne latni hiteles tanulmanyokat a temarol.

terrybenedict 2009.06.04. 09:00:19

Flynn, Clemens:

Nekem is vesegyíkom lett a vitaminkomplexumoktól.
IGaz nem lenkei, hanem egy másik, ami "jobb, mint a Lenkei".
Nem 40 kilós buzi vagyok, hanem 75 kilós kick-boxoló. Soha sem szedtem ilyen szarokat, a családban is inkább a szesz irtott, mint a vesebaj. Nekem se volt sose vesebajom, aztán két hónapig zabáltam a szart, aztán meg elkezdett fájni a vesém. Kő nem volt benne, mert azt mondták, azt biztos kihugyoztam, de azt mondta a doki, hagyjam abba a kokszolást. Én meg mondom, nem kokszolok, csak vitamint zabálok. Erre kiröhögött. Aztán elvittem neki a dobozt, és aztán nem röhögött...

Ennyit a vitaminokról!!!

Sierpe (törölt) 2009.06.04. 09:08:12

@Jedlik:
Én laikus vagyok ilyen téren, van ismerősöm aki ilyen téren dolgozik, ő azt mondta, hogy gyártanak olyan tablettákat amik lassan bomlanak le így úgymond folyamatosan adagolják a vitamint. Ezek a jók mert ami csak "sima" annak a nagy részét kipisiled, mert nem tudja elraktározni a szervezet. Ha ez így van és lenkeié nem ez a típusú akkor még ez negatívum. Persze az is lehet, hogy manapság már minden tabletta ilyen.

ThufirHawat 2009.06.04. 09:21:04

Tök jó. Akkor most 14X annyi hordozóanyaggal mérgezi a fogyasztóit, hiszen minden tabletta 99.9%-ban eből áll.

Más. Láttátok: index.hu/gazdasag/magyar/2009/06/04/az_otven_dusgazdag_koreai_orszaga_vagyunk/ Nincs 1200 szci sem... Hihihi!

sertésmájkrém 2009.06.04. 09:39:05

@sprenczl: Na igen a hit a lényeg, így lehet meggazdagodni a lámákból.

krivoli 2009.06.04. 09:43:38

DrGenya 2009.06.04. 01:57:18
Az aszkorbinsav hosszú távú, magas dózisú szedése okozhat vesekövet, de nem hinném, hogy egy hónap alatt, más oka lehetett, vagy ez volt a bizonyos utolsó csepp a pohárban.

Jómagam napi 30000 mg C-vitamint szedek. Volt idő, amikor 80000 mg-ot kellett szednem. Milyen érdekes, nincsen vesekövem, még csak nem is fáj a vesém. Ez egy bődületes baromság, hogy ha sokat szedsz, akkor veseköved lesz.
Engem egy - az orvosok által gyógyithatatlannak vélt agydaganatból - segített kimászni a C-vitamin (meg más egyéb vitaminok és táplálékkiegészítők). Úgyhogy engem senki nem tud meggyőzni arról, hogy ezek károsak.
4 évvel ezelőtt, amikor kiderült, hogy mi van a fejemben, akkor burkoltan közölte az orvos, hogy kb. fél évem van. (Utánanéztem ahol csak tudtam és mindenhol ezt írták, hogy fél év, aztán szeva.) Ehhez képest itt vagyok és a daganatot eltüntettem. Az orvos se nagyon hiszi el. De ez legyen az ő baja.
Egy életem van és nekem ez a fontos.
Lenkei vitaminokkal kezdtem annak idején, de aztán elég gyorsan váltottam. Akkor csalódtam benne, amikor a boltban a kezembe nyomták a szcientológiáról szóló könyvét. Oda se figyeltem, megvettem és otthon láttam csak, hogy mit vettem. Azonnal kivágtam a kukába és azt mondtam magamban, hogy engem ne térítsen meg senki.

Matrox 2009.06.04. 09:52:19

Az emberi tudatlanság és a világegyetem határtalan...bár az utóbbiban nem vagyok biztos. A világon a negyedik vezető halálok a gyógyerek mellékhatásából ered. Minden gyógyszernek van mellékhatása. Magyarországban 1,2 milló ember szed több mint 10 féle gyógyszert. Nos ezekbe évente egy kisebb város lakossága hal bele. 2005.-ben Lenkeit azért támadták mert a vitaminjai gyógyítottak és, ugye ezt csak patikai termék teheti...most azért mert mérgezőek...emberek ÉBRESZTŐ. Ja igen..szcientológus vitam, katolikus aszpirin, esetleg református hashajtó. Döbbenetes.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2009.06.04. 10:04:34

@VRbagoly: pff, na ez durva. Anyám most vett egy raklapnyi vitamint tőlük... bár mondjuk én csak a C-t szedem, az elég jónak tűnik, és még apró kis alieneket se hallucinálok :D

norbert79 2009.06.04. 10:40:56

@krivoli: Azért az a 30 gramm naponta nagyon erős... Nem lennék biztos benne, hogy a C vitaminnak köszönheted a gyógyulásod, mindenesetre örülünk, hogy felgyógyultál. (Azért egy teljes vérképet csináltatnék egyszer a helyedben (májfunckiók inkluzíve)).

Ami meg Lenkei dokit illeti, hatalmas, utcára ordító tévékkel önti a népre a reklámját itt Fehérváron; számomra az a szomorú az egész sztoriban, hogy fogta a régi termékeit, átcímkézte, s csókolom, ismét árulja. Régi időkben az ilyet elég hamar benyomták dutyiba, manapság ezek szerint bármit pofátlanul meg lehet tenni, ha azt mondod rá, hogy az embereket gyógyítod vele.

Na megyek, sétálok egy kicsit, megnézem kinek nyomja a fenekét a súlyos pénztárca, megszabadítom tőle, mielőtt a dereka megfájdul...

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2009.06.04. 10:49:41

Én 3 hónapig szedtem, és csak a harmadik hónapban lettek mellékhatásai, enyhe hasmenésem lett tőle. Akkor abbahagytam, és a Scitec Greens-t kezdtem el szedni, de az OÉTI azt is betiltotta, most Inteligent Design -- Green Vitamins néven lehet kapni.
Szerintem ennek az összetétele sokkal jobb, mint a Lenkei-félének, és vitaminokon kívül egy csomó jó dolog van benne, pl. probiotikumok, vagy máriatövis-kivonat, fokhagymakivonat, ginzeng-kivonat, stb... Szóval csomó olyan dolog, ami egészséges. Ja, persze nem napi 3-at szedek be belőle, hanem csak napi 1-et.
shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4?id=6613


Az OÉTI-hez visszatérve meg: ők bekaphatják. Én tavaly nyár óta próbálok egy táplálékkiegészítőt keresztűlverni rajtuk, és nem sikerül. Minden egyes szóba, garfikai elembe belekötnek, miközben az adott táplálékiegészítő az egész világon kapható. Nem írhattam rá olyan mondatokat, hogy mikor kellene beszedni a tablettákat, hogy mire hat, meg hasonlókat. Van egy nemzeti lista efrira1.antsz.hu/oeti/elbizt/etrkieg/nemzlistahu.pdf

és csak ami ebben benne van, azt lehet ráírni a táplálékiegészítőre. Azaz hiába köztudott, hogy aki sokat iszik alkoholt, annak nagyobb a c-vitamin szükséglete, ezt nem írhatod rá, mert nem szerepel ebben a nemzeti listában. Ráadás, hogy az OOÉTI egy kommunizmusból ittragadt csökevény. Hetekig nem veszik fel a telefont, majd mikor felveszik, közlik, hogy éppen ebédelnek, és leteszik. Napokig nem válaszolnak e-mailekre. (Illetve én kérdeztem tőlük, hogy XY terméket miért tiltottak be, és fél éve nem válaszoltak rá.)
Az én termékemnek a nevébe is belekötöttek, így most azzal kapcsolatban a mnisztériumtól kérünk állásfoglallást, ugyanis azt a nevet, amit adtam volna neki, semmilyen törvény, rendelet, előírás nem tiltja.

norbert79 2009.06.04. 10:50:53

U.i.: Hmm, kemény, összesen 1155 ember ajánlotta fel 1%-át a szcientológus egyháznak. Ejjejj, mikor lesz ebből clear bolygó? :)

norbert79 2009.06.04. 10:57:59

@Meister: Csak kérdés: Ki ez az Intelligent Designs? Egy szót sem találok róla a neten, csak a kifejezéssel kapcsolatos fogalmakat. Nem zavar, hogy valaki olyannak veszed a termékét, akiről azt se tudod ki fia borja? Hol van a képviselete? Hol van a központ? Miért nincs weblapjuk? (Vagy csak én nem találtam meg?)
Lenkeinél legalább nyomon lehet követni, hogy WISE és szcientológus cégeken át származik a termék, de amit te szedsz...? Nem csoda, ha az OÉTI hárpiás ezekre a noname termékekre.
Amúgy ez reklám akart lenni? :)

Atosz_24 · http://www.egeszsegstar.hu 2009.06.04. 11:22:57

@Lord_Cica: Hit tény, hogy sokat jelent a gyógyulásban (50%), ezt nevezik placebo hatásnak, ha hiszünk benne akkor az már jó hatással lesz ránk, de mivel szervezetünk kémiai és biológiai folyamatok összesége, a megfelelő kémiai, vegyi anyagokra (aminosavak, zsírsavak, vitaminok és ásványi anyagok) szüksége van, s ezekből megvan a megfelelő mennyiség. Persze ez más egy sportolónál és egy gyereknél vagy egy nyugdíjas hölgynél.

De kellenek vitaminok a szervezetbe, de nem túlzott bevitel, mert az is káros.

Kutatók kimutatták, hogy a 15 évvel ezelőtti paprikához képest a mostani 85%-kal kevesebb ásványi anyag és vitamin van... Ez persze a piaci nagy termelésre vonatkozik, az otthoni háztái jobb, de az se olyan mint régen ...

Mit gondolsz a japcsik miért élnek tovább, miért nem annyira stresszesek mint mi? Napi torna, tengeri halak fogyasztása (omega zsirsavak) és nemzeti kajájukban szerepel az alga ami szintén rengeteg vitamint és ásványi anyagott tartalmaz, ha nem a legtöbbet...

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2009.06.04. 11:34:49

@norbert79: nem zavar, mert tudom, hogy ez a Scitec terméke. Csak az OÉTI miatt átcímkézve.
És nem, nem akart reklám lenni, ha reklámoznék, akkor tárhelyszolgáltatást reklámoznék, az az én bizniszem. :-)

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2009.06.04. 11:37:21

@norbert79: Ja, egyébként Lenkei sem maga gyártja a vitaminjait, ő is importálja az USÁból, mindenféle noname cégektől. Szóval ennél azért a Scitec Greens-ében jobban megbízom, akkor is, ha most éppen nem Scitec Greens néven kapható, hanem Intelligent Design Green Vitamins néven. :-)

Atosz_24 · http://www.egeszsegstar.hu 2009.06.04. 13:21:16

@Meister: én meg a természetes összetételű kiegeket fogyasztom ... :)

a rekettyés 2009.06.04. 13:50:54

Én kiprobáltam a lenkei vitaminjait és békává változtam... de már elmult...
Azért érdekes soha nem szedtem semmi ilyen vitamin szart és sosincs semmi bajom. Max egy évben egyszer megfázás. Ellenben akik mindig minden szart beszednek állandoan nyögnek valamitöl...

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2009.06.04. 13:58:24

@a rekettyés: nincs két egyforma ember. Ha mindenki egyforma lenne, akkor már lenne olyan gyógyszer, hogy soha senki ne legyen beteg. :-)
Minden ember kiválasztása, emésztése, baktériumkészlete más. Más az igény is... Van akinek B-vitamin kell, van akinek magnézium. (Mert mondjuk sokat izzad, egy kohóban dolgozva). Vagy pl. aki megiszik napi 3 sört egy füstös kocsmában, annak sem árt némi segítség...

Persze, ha valaki rendszeresen mozog, nem piál sokat, egészségesen táplálkozik, annak nem kell kiegészítőket szednie.

Az, meg hogy Lenkei-félét szed-e valaki, vagy Polivitaplexet, szerintem mindegy. A Polivitaplexben is többszöröse van a napi szükségletnek több vitaminból, mégis szabadon kapható.

a rekettyés 2009.06.04. 14:50:27

Na mégegyszer a tisztánlátás végett. ezekkel a vitaminokkal az a baj hogy sok esetben ideologia áll mellette aki azt mondja, nem! Az örüljön hogy nem találkozott még vele. Nekem egy "volt" ismerösöm van kint külföldön szcientologuséknál... Ahogy megérkezett tüdögyulladást kapott. Persze egy gramm rendes gyogyszert sem kapott csak szedd ezt a vitamint mondatokat. Meg azt hogy biztos azért vagy beteg mert lelkileg van valami bajod. Itthonrol küldtek neki a rokonai gyogyszereket. Azota semmi hir rola kb fél éve. Szoval összegezve ezért és az ilyenektöl fordul fel a gyomrom lenkeitöl /igen kis betüvel/ és az egész szörnyegyháztol.
És mégegy ha polivitaplexet szedsz senki nem állit mellé ideologiát.

a rekettyés 2009.06.04. 15:59:50

5 dl (= 1 üveg) sör tartalmaz:
175 mg káliumot: ez a napi ajánlott bevitel 5%-a.
85 mg kalciumot: az ajánlott napi bevitel 5,6%-a.
6 mg szilíciumot: a napi ajánlott mennyiség egyötöde.
0,14 mg piridoxint (B6-vitamin): a napi ajánlott bevitel 6%-a.

A fentiek ismeretében könnyen kiszámítható, hogy az egészséges táplálkozás érdekében miért 20 üveg/rekesz kivitelben árusítják a sört.
Kérlek hogy Te is tégy meg mindent a szervezeted számára szükséges ásványi anyagok rendszeres bevitele érdekében!

Ammonia73 2009.06.04. 16:45:39

davidmoyes "2009.06.04. 00:39:59
Érdekes, hogy a vitaminkirály tablettái ugyanannyi hatóanyagot tartalmaznak, mégsem tiltották be...
Akkor most ki a hülye? "
Szerinted a vitaminkirály mögött ki áll? Elárulom: Lenkei :)

csipinymous 2009.06.04. 18:03:42

Látom, hogy a papagájkommandó megérkezett és megpróbálja ellangyosítani a témát.
Elterelni a szcientológiáról a figyelmet.
Persze, ez is egy feladat.
Lenkei, megmozdulásai még is csak aggályosnak mondhatók és személye a szcientológiával együtt kritikát érdemel!
Nagyon remélem, hogy a felelősségre vonására sem kell, sokáig várakoznom.
Megkérném, a több IP. címről, gyors regisztrált, talonban várakozó szcientológusokat, hogy egy intim pillanatban kettesben Lenkeivel, kérdezzék már meg a következőket!
-Mond Gáborom, a desztillált vizes kezelések, horrorisztikus áron (anno), milyen eredménnyel végződtek a rákos betegeknél?
Vajon, elmondtad nekik, hogy a csodaszérum amit kitaláltál néhány pénzéhes barátoddal, csupán ioncserélt csapvíz?
Hányan haltak meg és mi lett a családokkal? Visszakapták a pénzüket? Meddig bujkáltál?
Lenkei, mint egy szcientológus!
Majdnem olyan mint ha, egy Jehova tanúja, belgyógyász lenne és a vérátömlesztés helyett Őrtorony újságot ajánlana fel!
Lenkei, épp úgy szembefordul a nyugati orvoslásnak mint, ahogy az istenbáránya tenné! Ilyen alapon, visszaadhatná azt az orvosi diplomát aminek, amúgy is kétséges a jogossága! De, erre is rákérdezhetnétek!
Lenkei, kis Hubbardként tengeti életét mint, szcientológus. Tudjuk már, hogy mikor, mit és hogyan kell cselekednie (erről Reformer és a többi megszabadult, többet tudna mesélni és talán jobban megértik)! Itt kezdődnek az aggályok!
Vajon a Hubbard receptírózásában, a szcientológusok által gyártott és a Lenkei lévén forgalmazott vitaminok, mennyire ártalmasak? Mennyi a tudományos alapja? Itt, nem a szcientológusok, hiteltelen meséire és összecsapott felszorzott (ezer x) statisztikáikra vagyok kíváncsi!
Ennyire, nem lehettek ostobák!
" A vitamintúladagolás tünetei mindenkinél más időben jelentkeznek, 15-20 év után már várhatóak"

**Angel** 2009.06.04. 21:01:40

@Ammónia73:
Mielőtt ilyen hülyeséget írsz, talán nézz utána a dolognak...
A Vitaminkirálynak és Lenkeinek semmi közük egymáshoz. Pontosabban van, konkurenciák :)

csipinymous 2009.06.04. 21:48:09

@**Angel**: Nézz utána! :-DD A Szci, több szálon futtatja a vitaminjait!
Demecsék, a vitaminkirálynál épp olyan madarai a szcientológiának mint, a Lenkei. Egyébként áttételesen, van közük egymáshoz.
De, a vitamin királyok, nem érhetik utol Lenkeit, talán csak az aljasságban.
Mert, kérem alássan! Azok a vitaminok, valahogy bekerülnek az országba és ezek együtt kapják meg azokat! Vajon kik, hozzák be és hogyan? Milyen címen megy át a vámon?

Ammonia73 2009.06.04. 22:04:08

**Angel** 2009.06.04. 21:01:40
Rendben. Lehet, hogy igazad van abban, hogy nem Lenkei ott a főnök... de Demecs István is agymosott szcientológus.Szerinted az ő vitaminjait nem a Nulab gyártja? :) Sőt, az egyik szcientológiához kötődő magyarországi halálesetnek fontos közreműködője volt: groups.google.com/group/hun.vallas.szcientologia/browse_thread/thread/f9713e70875ba3cf?pli=1

FelixJager 2009.06.05. 02:33:39

@krivoli:
Szövegértés nem megy, úgy látom. Pedig Te idézted. Az okozhat szó azt jelenti, hogy okozhat. Nem azt, hogy okoz, vagy kell okozni, vagy minden esetben okoz. Ez egy biostatisztikai adat aminek Te a "nem okozott vesekövet" oszlopában szerepelsz, mint strigula.
Felépülésedhez szívből gratulálok.

Satan Panonski 2009.06.07. 00:04:08

Problémád van? Kapjál be egy bogyót, tök' jó lesz! Lőjj be 30000000 mg C-vitamint, meg 50000 mg B-vitamint, és főleg 7000000 oldal Lucifer R. Hubbardot! NE mozogj, ne sportolj, ne nevess, ne olvass, ne gondolkozz, ne egyél zöldséget, ne igyál jó bort, ne szeress, ne vedd emberszámba azt, aki ellenkezik veled, ne mosolyogj szép lányra, ne menj szemét orvosokhoz, kuruzsló az mind!, ne bízzál senkiben, és főleg ne kövesd saját gondolataid szabad szárnyalását!
Légy sikeres! Légy öntudatos! Légy lárvás! Légy ájtatos manó! Dobj be egy bogyót, és figyeld spektrométerrel a pisád színét! És markold a fémrudakat, vagy markolászd a f...at, biztos megnőtt a vitaminkúrától.

Valerijov 2009.06.07. 11:05:10

ez a sokadik eset, mikor ezen a témán elkezdünk rugózni (lenkei meg vitamindózis), és mindig jönnek a "én nem vagyok szcientológus, de 5 éve szedem a vitamint, és minden tök fasza" arcok.
komolyan, lehet valaki akármilyen jóhiszemű vagy naiv, de gondoljunk már bele: egy olyan ember, aki a kisemmizésből, agymosásból, modernkori rabszolgatartásból élő szci oszlopos tagja, tesz olyat, ami jó egy hétköznapi embernek?!
azaz nyomat neki olyan gyógyhatású szert, hogy jó legyen? ezen kellene elgondolkozni faékegyszerűségű vitaminfogyasztók. bár itt rögtön kiviláglik, hogy aki ezt az összefüggést nem látja be, hülye mint a segg, ennélfogva aki a fentieket állítja, vagy hülye, vagy szci, aki tompítani próbálja a dolog élét.

WildBear 2009.06.08. 10:46:55

Jedlik: gyógyszerkutató vagyok.

"es valojaban meg az orvosok is abban HISZNEK (mert sosem tapasztaltak), amit olvastak a tankonyvben, ami nem eppen szentiras, es igy generaciorol generaciora mennek a fura allitasok. "

Ez nem így van. Az orvostudomány (is) folyamatosan bővül, és tisztul. Bekerülnek az új módszerek. A tankönyvben sok-sok orvos, egymásra épülő tapasztalata van leírva.

"Pl. csak a szojaban van meg az osszes esszencialis aminosav a novenyek kozul."

..elegendő mennyíségben, az eddig megvizsgált tápláléknövények közül. Pl. az algák most jönnek elő.

"Igen? Miert az osszes novenyt megvizsgaltuk?"

Az összes TÁPLÁLÉKnövényt.

"Vagy hogy csak az ember nem kepes C vitamint szintetizalni. Igen? Minden mas allatot megvizsgaltunk?"

Ahogy írtad; az EMBER nem képes C vitamint szintetizálni, sok ÁLLAT igen.

De mivel mi EMBERek vagyunk, és nem tudunk C vitamint szintetizálni, ezért kívűlről kell bevinnünk; persze nem mindegy, hogy 10,100,1000, vagy 10000 mg-os mennyíségben.

V.ö. napozás: bizonyos mértékű napozás KELL (a D vitamin termeléshez), de ez nem azt jelenti, hogy egész nap a tűző napon kellene feküdnünk.

Üdv; Bear

Ammonia73 2009.06.08. 21:10:24

WildBear : "gyógyszerkutató vagyok." ...fantasztikus hogy itt vagy!
...legalább Te úgy ontod itt a szót, hogy értesz is ahhoz, amiről... :D

vasmester 2009.06.14. 15:46:28

Sok helyen olvastam már, hogy a Lenkei féle vitaminadagolás Hubbard receptjét követi. De sehol nem találtam ennek az igazolását. Tudna valaki konkrétummal szolgálni, hogy hol lehet ennek utána nézni, vagy ezt az információ csak úgy szájról-szájra terjed?

krivoli 2009.09.02. 13:32:41

@norbert79:

Szia Norbi79!

Rendszeresen járok vérvételre és tökéletes a vérképem. :)

valerianna 2014.02.01. 09:50:19

@dJw_: Semmi problémád? Mert nem veszed észre, hogy üres lett az agyad...az pedig érzéketlen.
süti beállítások módosítása