Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

"Egy 8-10 millió kellene..."

2009. március 30. - Reformer

A blog egyik olvasója küldte ezt az emailt, amit kapott.

 

Tisztelt Wise cég tulajdonosok!

Veress Andrea vagyok, a Buda Misszió munkatársa! Egy kéréssel fordulok Önökhöz.
Hatos osztályú auditornak képződöm,de még az elején járok,most zártam a Tanulói Kalapot amely a szintek előfeltétele, ugy volt tervbe véve, hogy a Budapest orgban tanulok az Ötös szintig majd  Koppenhágában a Hatoson, mert kint képződni végig, túl nagy kiadás lenne amire még nincs kerete a Missziónak.

Ez kb. olyan, mintha egy ált. iskola ötödik osztályban kezdene el valaki az egyetemi tanulmányaira pénzt kérni. A Tanulói Kalap nevű a tanfolyam a legelső (!) tanfolyam az egész képzésből, kb. 3-4 hét alatt elvégezhető, az egész képzés kb. 3-4 évig szokott tartani. 

Azonban jött még egy fordulat a helyzetemben, a párom aláirta a szerződést a Malmői Ideális orgban és csütörtökön kiutazott, hogy már a megnyitó előkészítésében is tudjon segíteni!

A fontossági sorrendeket érdemes figyelni.

Most végiggondoltam a helyzetet és találtam egy megoldást amely a legtöbb jó lenne a legtöbb dinamikán, vagyis nekem, a párkapcsolatomnak, a csoportomnak (Buda Misszió) és az emberiségnek is, mégpedig az, hogy kint képződnék mostantól Koppenhágában egészen a hatos szint végéig! Ez nagyon jó lenne mert viszonylag rövididőn belül profi auditort képeznének belőlem és minden embert a Buda Misszióban el tudnék juttatni a Clear állapotig, hatékonyan!
Szeretnék minnél több embernek segiteni a lehető leg standard-ebb módon!
Ezzel az egésszel csak egy hiányzó dolog van, mégpedíg a pénz.

Eljutottunk a lényeghez.

Szükségem lenne minimum nyolc millióra a képzéshez,de ideális esetben 10-re mert akkor nem kéne kint dolgoznom hanem reggeltol estig minden nap a képzésemmel tudnék foglalkozni!
Amennyiben tudnának ebben segiteni akár anyagi támogatással akár valamilyen ismerősük elérhetőségével aki esetleg tudna segiteni azt megköszönném és hálás lennék érte, bármilyen segítség sokat számít! Csapatban könnyebben elérhető a cél!
Cserébe mindenképp úgy térnék vissza minnél hamarabb, hogy a legnagyobb segitségére lehessek Magyarországnak és a bólygónak a clear-é tételében!
Előre is Köszönettel visszajelzésükért és segítségükért!
Üdvözlettel: V.A., A Buda Misszió teljes idős tanulója

8-10 milliót kérni emailben szerintem simán veri a nigériai leveleket abszurditásban.

Az ellenszolgáltatás is hasonlóan értékes!

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr161034871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matrix_ 2009.03.30. 11:48:42

ez egy visszautasíthatatlan ajánlat!
hol kell fizetni??

a rekettyés 2009.03.30. 13:02:29

Ugyanmár ki nem kért még milliokat e-mailban. Vagy ki nem fizetett még milliokat egy idegennek mert dobott egy mailt:)
Meg különben is megirta ez jo az emberiségnek is...

dundolka 2009.03.30. 13:09:07

Ez nagyon de nagyon szomrú. Sajnálom szegény nőt!!!

Bruno 2009.03.30. 13:46:20

Miért lenne szomorú? Inkább röhejes... De: felnőtt (?) fehér emberről van szó, aki úgy él ahogy akar. Ő így akar élni. Ennyi.

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.03.30. 13:48:55

Ráadásul fogalmazásgátlót is bevett levélírás előtt.

Mcfly100 2009.03.30. 13:59:11

Kedves Egybegyűltek!

Hosszú évek munkája nyomán,kis családommal eljutotunk,egész az albérlettől önkormányzati lakáson keresztül a saját lakásig.A végső cálunk egy saját családi ház lett volna,de sajnos (gondolom sejtitek) ez nagyon sok pénzbe kerül.Minimum 20 millió kellene,de az ideális legalább 100 millió lenne,mert akkor nem nagyon kéne már dolgoznom sem.Ez jó lenne nekem,a páromnak,a gyermekeimnek ,a barátaimnak,és tulajdonképpen mindenkinek,az egész emberiségnek,mert tobbet nem nyafognék itt a fórumon!Szerintem még klír is lennék,de tényleg!Kérlek benneteket segítsetek!Köszönöm Mc.

k_attila78 2009.03.30. 14:02:27

Jó szcientológus lesz mert már képzés előtt elment az esze, már akár taníthatna is:)
ja és itt szeretném leszögezni hogy nem vállalom a miniszterelnökséget:)

Doubledeceker 2009.03.30. 14:17:17


Nagyon zsír!

Én a következő dolgokhoz kérném a segítséget, szeretném kivásárolni a jelenlegi mukahelyem egy részét, akkor kaphatnék az osztalékból, és nem kellene már többet dolgoznom, szerintem ez jó lenne mindenkinek de leginkább nekem.

Aztán szeretnék repülőgépet vezetni tanulni, ez mindekinek jó, mert nem zuhanok rátok, mivel megtanulok rendesen vezetni.

Honnan a fenéből szednek ilyen lökött embereket.

Komolyan gondolja, hogy adnak neki pénzt, mert ő majd megmenti a földet?

Én is szeretnék tanulni, de valahogy senki nem akar segíteni ebben.

Legjobb, hogy jobb lenne ha több pénz lenne, mert akkor egyáltalán nem kellene dolgoznia, csak mosathatn az agyát reggeltől estig?

Istenem, megáll az ész.

Legjobb dolog az életemben, hogy rátaláltam erre a blogra.

Victum 2009.03.30. 14:24:25

Ez valami titkos! szci tech, hogy ennyi felkiáltójelet! kell használni a lehető lehülyébb! helyeken?
Mert ha ezen múlik!, akkor tuti nyerő!!!!!

Jadro 2009.03.30. 14:25:02

Nekem is kellene 10 milla, mert akkor nem kéne egész nap melóznom és több időt lehetnék együtt a kislányommal. Fontos, mert még csak fél éves és sok új dolgot kell megmutatnom neki. Előreláthatólag így is marad ez még jópár évig. Ha lehetne akkor inkább évente szeretnék 10 milliót. Köszönöm!

Matyko 2009.03.30. 14:31:45

Retard Max Fokozaton!

Nem vagyok fideszes 2009.03.30. 14:43:22

Skacok, jól jönne nekem is olyan 8-10 millió, mert akkor Japánban nem kéne dolgoznom, hanem minden időmet iskoláslányok hajkurászására és szaké vedelésére fordíthatnám.

Na, na..?

Robzon 2009.03.30. 14:44:01

Nehez elkepzelni, hogy irästudo ember tenyleg annyira hülye lenne, hogy ha kapna 10 milkät befizetne a szcinek. Szerintem inkäbb ez csak egy normäl lehuzäs.

Nem vagyok fideszes 2009.03.30. 14:46:23

Robzon: de, van ilyen elmeroggyant.

QM 2009.03.30. 14:49:19

"A WISE a World Institute of Scientology Enterprises (Szcientológus Vállalkozások Nemzetközi Szövetsége)."

Mi a probléma? A biznisz vallásból profitáló cégekhez (zsákmányolj ki másokat, de leginkább önmagad) vezetői simán összedobnak papíron(clear valutában) ennyit. Azaz, mehet clear-relni önmagát ingyé', csak utána eszébe ne jusson kilépni, mert akkor nagyon is valóságos (nem clear valutában), pénzzel kell kiegyenlítenie a számlát.

Amennyiben nem vagytok clear stupidok, úgy ne kívánjátok ezektől a 10 millákat.

____ 2009.03.30. 14:51:22

a legbetegebb az egeszben hogy nem volnek meglepodve ha mar regen a kezeben lenne a le, vagy a tobbszorose.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.03.30. 15:02:09

Szerintem már rég túl van képződve. Idióta.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.03.30. 15:29:01

"legnagyobb segitségére lehessek Magyarországnak és a bólygónak a clear-é tételében"

nemes cél, megér 10 milkát.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.03.30. 15:30:22

@QM:

Annyira azért nem pörögnek ezek a vállalkozások. Ha egy cég tényleg betartja Hubbard összes menedzsment tanácsát, elég hamar tönkremegy (és nem csak a tanácsadók díjazása miatt).

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.03.30. 15:35:40

ennek a majomnak előbb általános iskolai képzés kéne mert nem tud írni sem. köszönjük :)

sprenczl 2009.03.30. 15:38:54

Ehhez kiívánunk jó egészséget.....!!!:-)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.03.30. 15:39:42

egyébként az itt a legnagyobb gond, hogy az ilyen levelek nem véletlenül íródnak.
igen, igen, van az az ostoba aki erre majd ad pénzt.
felkiáltójel!!!!!!!!!

nothing.at.all (törölt) 2009.03.30. 15:45:51

szeretnék 10 milliót, hogy kiutazhassak angliába és fizethessem az oxfordon a tandíjat. ez leginkább az emberiségnek lenne jó, mert végül felfedezném a rák gyógymódját. köszönöm!

norbert79 2009.03.30. 15:46:12

Sziasztok, megint itt, kicsit eltűntem az elmúlt időszakban.
Az aktuális témához hozzászólva:

Egyszerűen fáj látnom azt a mennyiségű helyesírási hibát, amit a kedves író képes volt a levelében elkövetni. Szinte sikít a fejemben... Katasztrófális!

"Kedves blog.hu olvassók!!!

Annyagi hejzetem javitasához szüksségem lenne tízmillió forintra, kérlek segíccsetek!"

Se ész, arc hatalmas, csodálom, hogy az 'egyház' még nem dobta ki magából. Nem érzik cikinek ezt odabenn, ha valaki ennyire buta, s még írni se tud? Senki nem veszi a fáradtságot, hogy megtanítsa, vagy legalább kijavítsa?

sayer (törölt) · http://angellilith.wordpress.com/ 2009.03.30. 15:56:45

Jó! Aki küld nekem pénzt, mondjuk beérem pár tízezer forinttal, arról írok egy elbeszélést. Minél többet küld, annál sikeresebb lesz benne. De azt is megbeszélhetjük, hogy ha nem akarja, hogy írjak róla, azért is fizethet.
A nyelvtannal nem lesz gond, megígérem.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2009.03.30. 16:00:01

@norbert79: de még fogalmazni sem tud. A csaj még gázabb mint a bajnai...

T1GRIS 2009.03.30. 16:14:35

Ööö, ez egy paródia, vagy igazi levél? Bár nem, igazi nem lehet. Már majdnem bedőltem. ;)

Egyébként én rögtön a címet elolvasva úgy döntöttem, odaadom a nyolc millát, mert látatlanban is nyilvánvaló volt számomra, hogy fontos dologra kéri. Viszont elhatároztam azt is, hogy minden felkiáltójeles mondatért levonok egymilliót.

Kedves Andrea, Ön így kétmillió forinttal tartozik nekem, a számlaszámomat üzenetben átküldöm. Hogy ne érezze lehúzásnak, cserében vállalom, hogy egy 3-4 hetes tanfolyamon megismertetem a magyar nyelv alapjaival - és AZ valóban jót tesz majd az egész bolygónak.

Fekete Sámuel 2009.03.30. 16:18:45

Akkor ne adjatok neki. Ilyen egyszerű.

És akkor mi van, ha pénzt kér? Mér, mit kérjen, jéghideg ásványvizet?

Ő pénzt kér, Dlux meg csajt.

Ti mit kérnétek, ha lenne merszetek szembenézni a vágyaitokkal?

...én küldök neki százhúsz rugót, ha a képződése után féláron auditál a keret terhéig. De csakis akkor.

Hans Lopkowitz 2009.03.30. 16:19:45

eg standard-ebb

Ez egy "clear" szó...

sayer (törölt) · http://angellilith.wordpress.com/ 2009.03.30. 16:26:39

Pszientológus!
Képzeld, én szembe mertem nézni a vágyaimmal, és ebben egy szcientológus segített, és csak azért nem fogom leírni a nevét, mert jobban féltem tőletek, mint a "normális" emberektől.
De! Egyetlen percig sem gondoltam, hogy húha akkor ez a szci egy nagyon jó dolog, és rohanok belépni. Hidd el kívülről, távolról olyan részletek is látszanak, amit ti nem akartok észrevenni. Csak míg én például fenntartom a lehetőségét, hogy tévedek, és esetleg nektek van igazatok, addig ti egy percet sem vagytok hajlandók ezen gondolkodni. Pedig néha nem ártana!

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.03.30. 16:32:40

Ez olyannyira hihetetlen. Semmi sem változott egy év alatt. Csak most már egy kis koldulás is hozzájött a listához.

mojszika 2009.03.30. 16:40:46

@nothing.at.all: Így van, például. De a példád csak egy a millió közül amire értelmesen valóban kéne pénz. Gyűlölöm a sci-t egy rohadt nagy hazugságra épít, így ez a csaj is egy rohadt hazug senki, úgy ahogy az összes többi tag.
Takrodjatok innen szarházi link ingyenélő banda, van épp elég ilyen az országban!!!!!! ennyi......

sTormy 2009.03.30. 16:46:30

@Pszientológus: mit kérnék? Nem tudom. De elsősorban is nem volna pofám milliókat tarhálni puszira, azért, hogy odaadjam azoknak, akik azt állítják, hogy a tevékenységük a bolygó üdvét szolgálja, de csak akkor hajlandók a bolygó üdvét szolgálni, ha ezért nagyon sok pénzt kapnak. De explicite beleírni a levélbe, hogy azért volna jobb, ha nyolc helyett tízmilliót kapnék, mert akkor nem kellene dolgoznom, na ahhoz aztán végképp nem volna pofám.

Missing Link 2009.03.30. 17:01:17

a legszomorúbb, hogy simán el tudom képzelni, hogy lesz lóvé... persze nem az szomorú, hogy el tudom képzelni, hanem hogy lesz... :)

nobodyxxx 2009.03.30. 18:13:46

Hogy miért kér levélben 8-10 milliót a képzésére? Hát, mert ezt látta, hogy így kell csinálni! Missziós munkatárs a hölgy. Kiáramoltat (levelet küld szét, hogy pénzre van szüksége) és majd jön a beáramlás. Így gyűjtenek pénzt a missziók is könyvre, előadásokra, számítógépekre, bármire ami kell, meg persze telefonálgatnak. És van, aki ad pénzt egy ilyen levél, vagy telefonhívás után, ezt tudom.

Fekete Sámuel 2009.03.30. 19:09:03

sayer: Nem vagyok szci. Nagyon sok, nagyon nagy hibát látok a szciben. Ezek nem kis részben azonosak a jelen blogon elhangzottakkal. Egy szci nem jöhet ide, mert ez a blog tele van entétával, negatívságokkal, gonoszsággal. Elnyomással. Ezért itt nincsenek szcik. Aki néha mégis bejön, az valószínűleg többe van neki, mint hinnétek. De ennek a fórumnak egy igazi szcire van szüksége. Nem lehet úgy közösen utálni valakiket, hogy meg ne jelenjenek. Én vagyok ez a valaki. Én vagyok itt az ördög ügyvédje. Ezért sokan utálnak itt. Kivéve Kix-et, aki valójában teljesen más miatt utál, de úgy tesz, mintha ő is ezért utálna.

Mivel jószándékú újoncnak tűnsz, ezért írtam le neked ezeket megint. A lényeg ez: nem vagyok szci. Nagyon sok, nagyon nagy hibát látok a szciben. Ezek nem kis részben azonosak a jelen blogon elhangzottakkal.

De ez itt senkit nem érdekel. A lényeg, hogy itt a Pszientológus, akin jól leverhetjük a napi mérgünket. De én ezt a szerepet tudatosan vállaltam fel. Ezért a felém áramló gyűlölet nem zavar, hisz éppen ezt várom.

Ez alól kivétel Kix gyűlölete. Ő ugyanis nem azért utál, mint aminek a látszatát kelti, hanem egész más miatt. Ezért Kix gyűlöletét nagyon igazságtalannak és fájdalmasnak érzem.

Fekete Sámuel 2009.03.30. 19:12:51

sTormy: úgy van. Ebben van igazság. Szcientóul ezt úgy mondják, hogy nincs meg a csaj cseréje azokkal szemben, akik adakoznak neki. Márpedig, nagyon kisarkítva Hubi gondolatmenetét, a szci egyik alaptétele, hogy ingyen kapni bármit rossz, mert bűnözővé nevel. Mindennek meg kell adni az árát, mert úgy korrekt. Ez a csaj meg lényegében ingyen kér pénzt, a semmiért.

sayer (törölt) · http://angellilith.wordpress.com/ 2009.03.30. 19:35:49

Pszientológus
Amit én látok ebben az egészben, és a hasonló fanatikusokban, azt leírtam a blogomon A Megváltó - ban. Nem utálom a szcit, csak nem értem, hogy egyébként roppant értelmes emberek mit látnak benne. Egyébként nem vagyok itt újonc, csak régen más néven szóltam hozzá, de az már jó rég volt.

Luxon 2009.03.30. 19:36:10

Pszientológus: most igazán eldönthetnéd hogy szcí vagy vagy nem... :D
Már megint lemaradtam valamiről.

Luxon 2009.03.30. 20:02:30

Pszientológus: "Egy szci nem jöhet ide, mert ez a blog tele van entétával, negatívságokkal, gonoszsággal. Elnyomással."

Nem mondod?! Ez a sok elnyomó! Hű és ha!

Látom bekapcsoltad a hejes iras elllenorzott. lol.

örge1 2009.03.30. 21:33:22

@Pszientológus:

"Ti mit kérnétek, ha lenne merszetek szembenézni a vágyaitokkal?"

Ha rendesen olvasod a blogot, láthatod, hogy az itt kommentelők többsége épp egy bizonyos közös vággyal néz szembe:)))

"Nem vagyok szci."
"De ennek a fórumnak egy igazi szcire van szüksége. Nem lehet úgy közösen utálni valakiket, hogy meg ne jelenjenek. Én vagyok ez a valaki."

Most akkor mi is van?
Egyébként járt itt már nem is egy igazi sci, de egyikőjük sem bírta sokáig a gyűrődést, totálisan csődöt mondott a tech.

Big-B 2009.03.30. 21:57:32

A legtisztább lenne, ha a kiscsaj szétrakná a kis picsáját a sok WISE főfasznak, és ezzel szedné össze a zsét. Az már nem bűn ugye?
Hubi nem írt valamit az orális szexről. Esetleg ajánlott pózt is. Tuti. Ő mindenre tudta a választ...

Big-B 2009.03.30. 22:03:59

Én is szembenéztem a vágyaimmal... és megvalósítottam.
1. Például, hogy halhatatlan leszek. Eddig úgy néz ki, ez sikerült, legalábbis semmi nem utal arra, hogy meghaltam volna.
2. Fiatal maradtam, ami azért is jó, mert nem minden 32 éves mondhatja el magáról, hogy elkérik a személyijét ha sört vesz a boltban, vagy megfordulnak utána a 17 éves kiscajok.
3. Olyan helyen dolgozom, ahol mindig is szerettem volna
4. Olyan hobbim van, amire vágytam gyerekkorom óta

Mindezt Szci nélkül. Ha beleszámítom, hogy a fülcimpám nagyon lenőtt és farkasfogam van; szerintem én vagyok Buddha.

camulogus 2009.03.30. 22:29:15

Elképesztő!
Egy ideje olvasom a blogot, és a leírtak alapján el kell hinnem, hogy akik azt mondják magukról, hogy ex-tagok, azok tényleg azok. Ami nem fér a fejembe, hogy ilyen értelmes emberek, hogy kerülhettek bele. Valami súlyos lelki zavar az, ami ilyen mélyre le tud nyomni akár intelligens fiatalokat is? Érzelmi fejletlenség? Üres család, tartalmatlanság? Szeretethiány? Céltalanság? Eszménynélküliség? Hogy zuhanhatnak ilyen kábulatba, ilyen aljas lelki drogba? Miért dobják oda magukat kritikátlanul egy ilyen igazán minden szempontból sivár bűnszövetkezet karmai közé? Ismerethiány? Tapasztalanság? Az önbecsülés hiánya, önértékelési zavarok?
Remélem, nem bántok senkit a kérdéseimmel, hisz látom, hogy akik itt ténykednek, azon vannak, hogy másokkal ne történjen hasonló baleset. Köszönet érte. Mint szülőt is érdekelne, hogy válik egy fiatal ilyen szerencsétlenné.

camulogus 2009.03.30. 22:31:40

bocs: tapasztalatlanság

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.03.31. 00:48:22

@Pszientológus:
Basszus Pszi ez már tőled is durva :) 3 hozzászólásban két ordeáré ellentmondás:

"Nem vagyok szci."
VS.
"De ennek a fórumnak egy igazi szcire van szüksége.... Én vagyok ez a valaki"

"És akkor mi van, ha pénzt kér? Mér, mit kérjen, jéghideg ásványvizet?"
VS.
"Ez a csaj meg lényegében ingyen kér pénzt, a semmiért."

Nehéz úgy vitatkozni érdemben, hogy folyamatosan változtatod az álláspontodat.

T1GRIS 2009.03.31. 00:49:01

@Pszientológus: "Ez a csaj meg lényegében ingyen kér pénzt, a semmiért."

Na most már sürgősen fejezd be ezt az elnyomást, amit a blogon folytatsz, te negatív ent... (fölfelé szkrolloz) entéta! Mi ez a hazugság, hogy a csaj a semmiért kér pénzt?! Hát oda van írva világosan: MEGMENTI A BOLYGÓT, VAZE!
Ha ez nem elég ellenszolgáltatás 8 szaros milláért, akkor nem tudom, mi lehetne az. :))

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.03.31. 01:02:08

@camulogus: Jogos kérdések és nem egyszerű a válasz. Azok alapján amit eddig tapasztaltam a következőket gondolom:

Egy bizonyos személyiség típus fogékonyabb az MLM-re, szektákra. Olyan útkereső emberek, akiknek nincs elég önbizalmuk ahhoz, hogy saját felfogásuk legyen az életről és az emberekről. Az ilyen személyiségek számára megváltás egy kidolgozott, könnyen emészthető eszmerendszer, ami "mindenre választ ad". Sajnos a környezetemben is ismerek ilyen embert. Hogy ezek az emberek valami szerény és jószándékú keresztény szektánál vagy pl. a szcientológiánál kötnek ki a sors műve.

A másik gyakori jellemzője a szci-vé válásnak, hogy az embert akkor találják meg amikor érzelmi/anyagi mélyponton van, pl. egy válás után. Nem kell ecsetelnem miért sokkal egyszerűbb az ilyen állapotban lévő embereket belerángatni valamibe.

anyós 2009.03.31. 08:39:02

@camulogus: Megerősíthetem AnonHun álláspontját, az érzelmileg, önbizalomban mélyponton lévő fiatal ebbe aszektába könnyen becsábítható, hiszen azt sugallják, hogy mindenről csak a környezetében élők tehetnek, de ők az egyedül üdvözítők az összes probléma megoldására. Mi ennek sajnos több, mint két éve vagyunk szenvedő alanyai és belülről látjuk, hogy mennyi aljasságra képesek még ártatlan kisgyerekekkel szemben is. ANAFEB blogján olvashatod atörténetünket. Remélem elég elrettentő.

Dr. Kix 2009.03.31. 10:09:54

Na, gyerekek, megint megkaptam. :) Hogy én hogy gyűlölöm Pszientomókust. De szerintem Pszientomókus összekeveri a gyűlölet irányát.

Én csak szánalmat érzek iránta, mert az általa írtakból az látszik, hogy bizony tele lehet gyűlölettel, és elég szar élete lehet. 3 hozzászólás 2 szép nagy ellentmondás: a gondolataival se lehet minden teljesen rendben.

Szerintem segítségre szorul(na).

Doubledeceker 2009.03.31. 11:02:23


Nyilvánvaló hülyeség az amiben a szcichentológusok hisznek, de számomra nem különbözik ettől sokban a többi vallás sem.

Viszont a keresztány egyházak, nem ennyire arogánsak, nem formálnak jogot a világ megmentésére.

A vak hit egy bizonyíthatatlan dolgoban, az maga a hülyeség, de mint írtátok, vannak emberek akiknek erre szükségük van.

Viszont a többi egyház, nem állít ennyire ellentmondásos dolgokat, nem húzza le ennyire nyilvánvalóan a híveket.

Bár azért ne feledjük, hogy a nagy történelmi egyházak a központi költségvetséből kapják a zsét.

A sci-vel a legnagyobb baj, hogy tagjait hülyék alkotják, és nyilvánvaló hülyeségekbe hisznek

Túl sok fogás van rajtuk. Ami jó, mert jót nevetünk rajtuk.

Hogyan zajkik egy ilyen utcán induló személyiség teszt, érdemes ezt kipróbálni csak, hogy az ember láthassa mennyire hüllék ezek?

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2009.03.31. 13:39:36

@Nandi29: Jól mondod. A többi vallás..... a szci nem vallás, hanem csak egy destruktív szekta. Nagy a különbség!

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.03.31. 15:41:17

@Nandi29: A stressz tesztjüket OCA-nak (Oxford Capacity Analysis) hívják. Semmi köze az Oxfordi egyetemhez, ez csak marketing.

Itt lehet kitölteni online:
sajat-weboldal.hu/tarhely/szcientologia/oca.html

Persze azt nem javaslom hogy megadd nekik az elérhetőségeidet.

A jó válaszokat megtalálod itt:
www.xenu.net/archive/oca/

A teszt eredménye minden (!) esetben negatív és kétségbeejtő. Miután elmagyarázták, hogy milyen szar neked, felajánlanak egy könyvcsomagot megvételre, ami pont a te problémáidon tud segíteni. Innen már egyenes az út a szcientológiába.

Egy norvég lány, aki öngyilkos lett, miután megkapta a lesúlytó értékelést:
www.aftenposten.no/english/local/article2371180.ece
illetve
en.wikinews.org/wiki/Girl_commits_suicide_after_taking_Scientology_personality_test

Hogy kipróbálod-e vagy sem az a te dolgod. Én megtettem a magam részét azzal, hogy figyelmeztettelek a potenciális veszélyekre.

Doubledeceker 2009.04.01. 11:38:01

@AnonHun:

Köszi, szerintem kipróbálom, ugyis mindig az mondja a baártnőm, hogy nagy a fejem. És az önbizalamam is túl sok, egyáltalán egy barom vagyok, tehát nekem még jót is tehet.

:D

Elérhetőségemet meg kell adjam, hiszen akkor hogyan tudok majd rajtuk röhögni?

Devil 2009.04.01. 12:30:24

Na ez tortenik ha olyan ezkozt (Freudi elmeletek) adunk egy gazember kezebe.
Vicces amit a bortonokrol kerdez, itt hirtelen nagyon engedekeny lesz, biztos nem nagyon tetszett neki "odabent" ;)

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.04.01. 22:41:07

@AnonHun: Elnézegettem ezt a "helyes" válaszokat tartalmazó táblázatot, és arra gondolok, hogy ezek képtelenek egy 200 adatot taralmazó táblát úgy két felé tagolni, hogy mindkettőben 100 adat legyen? Miért van az egyikben 99, a másikban 101? Ezek tényleg ennyire hülyék?

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.04.02. 13:21:32

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: Na ezt nem tudom. Ezt lehet hogy pont Andreas cseszte el :)

Fekete Sámuel 2009.04.03. 04:49:57

Mindenkinek nagyon köszönöm a korrekt és emberi válaszokat, kivéve Kixnek.

Kix: sajnos a hozzászólásaid alapján igen világos, hogy mit csinálsz. A szcientológiában ezt úgy hívnám, hogy egy 2.0-s tónusú (antagonista) játszmát folytatsz ellenem. Az pedig, hogy sajnálsz, ténylegesen az ártó tetteid miatt van: ugyanis pontosan tudod, hogy igazságtalan és undok és undok vagy. A szánakozásod tényleges oka az a belső kényszer, hogy ezeket az ártó tetteket kimagyarázd.

Fekete Sámuel 2009.04.03. 05:11:42

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: Lehet, hogy csak be voltak tépve, te drogos!

@AnonHun: én láttam már szép Oxford-tesztet. Valahol a neten jónak gondolt megoldókulcs is van, ezt esetleg az interneten az anon reklámozhatná is, elkerülendő azokat az eseteket, amikor valakit akarata ellenére (például állás elnyerésével kecsegtetve) kényszerítenek a kitöltésére.

A stressztesztet egyébként pár éve átnevezték Oxford-tesztről OxfordI tesztre. Lehet, hogy ezzel összefüggött, hogy Veér András az egyik antiszci könyvében még kikelt a teszt elnevezése ellen.

Az ellentmondásaim azért látszólagosak, mert az ellentmondónak tűnő kijelentések különböző nézőpontokra vonatkoznak, és ez szerintem a szövegkörnyezetből is kiderül: attól, hogy nem vagyok szci, ennek a fórumnak a számára még lehetek az, mint ahogy vagyok is. Egyébként többször is hangot adtam már annak, hogy nem örülök ennek, de kénytelen vagyok tudomásul venni ezt a realitást.

Ahogy az is a realitás, hogy szükségetek van egy ördög ügyvédjére. Ha nem járok erre, nagyon leülnek a topicok. Még az is lehet, hogy az engem többször is, véleményem szerint igazságtalanul letiltó Reformer örül nekem a legjobban, mivel felpezsdítem a hangulatot a fórumon.@sayer:

@Nandi29: Alapvetően nem ismered a szcientológiát, és elkövetted azt a hibát, hogy nem tanulmányoztad az ő álláspontjukat a kérdésekben.

@T1GRIS: :-) Igen.

@anyós: Nem azt mondják, hogy ők a megoldás az összes problémádra. Ténylegesen sokkal keményebbet mondanak. Azt mondják, hogy TE vagy az megoldás az összes problémádra.

@sTormy: Azt hiszem ez mögött az a koncepció, hogy azáltal, hogy a megkeresett pénzedből a szcinek fizetsz, aki ebből képes tovább terjeszteni a bolygó megváltásának igéjét, olyan, mintha a pénz megkeresése során te magad is a bolygó megmentésén dolgoztál volna.

@sayer: okos vagy, én már akkor utáltam a szcit, amikor Reformer még nem is volt benne. Aztán belekerült, és én még mindig nagy szciutáló voltam. Aztán ő kikerült, én meg megismertem, amit utáltam. Most már nem utálom. Most már nézegetem. Te is nézegesd! Nem harapnak, nem kell mindennel egyetérteni, nem kell túl mélyen belemászni, nem kell az agyadat tálcán nyújtani nekik, hanem tanulni kell tőlük, mert sokmindenben igen okosak.

@Big-B: Tudod, a szci csajok is igen gyakran szétrakják a lábukat, ha azzal akarnak felfelé törni. De ők nem mesélik be maguknak, hogy második dinamikás okból teszik. Pontosan tudják, hogy első dinamikás okból teszik. Egy nőn átkozottul sokat tud dobni az, hogy nem mesél be magának hülyeségeket.

sayer (törölt) · http://angellilith.wordpress.com/ 2009.04.03. 06:46:53

Pszientológus!
Kétszer is írtam neked emailt, mert nem nyilvánosan szerettem volna veled beszélni. Ha gondolod, egyik email-címemet megtalálod az oldalamon! Én örülnék neki!

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.04.03. 07:09:28

@Pszientológus: Az előző hozzászólásomban linkeltem a megoldókulcsot!

Sajnos ezt az agresszív, pszichopata és szűklátókörű hozzáállásodat a drogokhoz még mindig képtelen vagyok tolerálni.
Te az összes dohányost is a Dunába lőnéd?

Fekete Sámuel 2009.04.03. 10:27:04

@sayer: Tudnál várni kb. keddig a dologgal? Van egy bizonyos objektív kényszer ezzel kapcsolatban, sajnos.

@AnonHun: Egyelőre nem dohányról volt szó, hanem narkóról, és nem a mezei fogyasztókról, hanem azokról, akik terjesztik. És nem dunába lövésről, hanem az iráni modell alkalmazásáról beszéltem.

A többi stimmel.

sayer (törölt) · http://angellilith.wordpress.com/ 2009.04.03. 11:24:21

@Pszientológus: Az oldalam ott lesz, meg az email-címem is. Megtalálsz.
Köszönöm a választ.

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.04.03. 13:19:08

@Pszientológus: Te is jól tudod, hogy a nikotin is drog, ahogy az alkohol is. Függőséget okoz, tönkreteszi a függő személyt és gyakran a családját is. A dealer ebben az esetben Juci néni a tafikos és Margó a kocsmárosné. Ezzel arra akarok rávilágítani, hogy mennyire nem gondolod végig a kérdéskört és mennyire inkonzisztens az álláspontod.

anonim én 2009.04.04. 17:44:35

@AnonHun:
Csak azt nem értem, miért álltok le vele vitatkozni. Körbe-körbe szaladgál a saját maga által kitalált mókus (:P) kerékben, amíg Reformer megint ki nem tiltja egy-két hónapra, aztán majd kezdi elölről. Visszakereshetném hogy mikor, és hányszor tartott már ugyanitt, de nem fogom. Gondolom szüksége van erre a mentális problémái miatt, hát hadd játsszon.

Fekete Sámuel 2009.04.07. 05:48:25

@AnonHun: Én pedig arra akarok rávilágítani, hogy a szavakon lovagolsz, mellébeszélsz, köntörfalazol, és eközben a drogokról kussolsz, a kőkeményen drogellenes szcit meg utálod. És ez gáz.

A konkrét mellébeszélés eszköze ezúttal az, hogy az büntetőjogilag nem számítanak ezek drognak, tudatmódosító hatás szempontjából meg igen. A csikicsuki lényege az, hogy tetszőleges értelméről van is szó, lehet kötekedni arról, hogy miért nem a másik értelmét használom.

Szerintem ne süllyedj le Lovag szintjére. Eddig az nem a te szinted volt.

Fekete Sámuel 2009.04.07. 05:50:09

@anonim én: Ti ismételgetetitek ugyanazokat az érveket... de néha én is unni szoktam már... azért törekszem rá, hogy minden kör minőségileg új legyen. :-)

Fekete Sámuel 2009.04.07. 05:55:46

@anonim én: Továbbá ez a lowend sértegetés pedig nyilvánvalóan annak a tehetetlenségnek a jele, hogy semmit nem tudtok kezdeni az érveimmel, az igazammal, a tényeimmel, még együttes erővel sem. Sehol sem vagytok, nem veszitek észre például, hogy mindenre kizárólag reagálni tudtok, de soha és semmi újat és érdemit nem hoztok fel?

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.04.07. 10:38:57

@Pszientológus: Tényleg nem érdemes veled erről vitatkozni.

szaten 2009.04.07. 11:59:26

@anonim én: ezt kaptam válaszul Kix től én egy napig ezen nevettem , de találó. Ez Pszinetológus :
"Kix · www.vasrud.com 2009.03.14. 20:01:35
@szaten: Ehhez azért még tegyük hozzá, hogy vagyunk jó páran, akik nem utálják. Egyszerűen csak szánalmat érzünk iránta.

Szcientológus szeretne lenni. Azonban már nem lehet. Még az egyházból is kidobták. Még nekik sem kellett. A megnyilvánulásaiból arra lehet, következtetni, hogy még a szci egyház is "gáznak", kezelhetetlennek, menthetetlennek tartotta. Ezért kitették. A hozzászólásaiból látszik, hogy ez mennyire fáj neki. Még mindig auditálást szeretne. Pedig lehet, hogy Warlimont és a pszichológia sokat tudna segíteni neki.

Ott van még az eszement gyűlölet, amit a drogfogyasztók ellen érez. Ha rajta múlna, ez összes rasztafari vallás követő embert kiirtaná. Neki már lehet én is mocskos drogosnak számítok, csak mert nem akarom felakasztani az összes dealert. Vajon azzal tisztában van, hogy az alkohol akár komolyabb függőséget és károkat okozhat, mint a fű? Vajon a misebort osztó papot is dealernek nézné?

Közben persze úgy gondolja, hogy "mindenki hülye, csak én vagyok helikopter", vagyis, meg van győződve arról, hogy nála van az igazság. "Ő ad nekünk helyes adatokat." A fórum meghatározó elemének tekinti magát, nem veszi észre, hogy a legtöbben úgy nézünk rá, mint egy udvaribohócra.

Hát ezek a dolgok azok, amik miatt nem hiszem, hogy agyilag százas. Nem tudom gyűlölni. Kívánom neki, hogy kapjon szakszerű -szcimentes- segítséget.

De a fenti dolgok miatt van az is, hogy nem tudom komolyan venni. Ill. meg se próbálok vele érdemi kommunikációt folytatni. Ahogy a szakállas mondás tartja: ne vitatkozz hülyékkel, mert lerángatnak a szintjükre, és ott legyőznek a rutinjukkal.

Röviden ennyi."
"mindenki hülye, csak én vagyok helikopter", vagyis, meg van győződve arról, hogy nála van az igazság. "Ő ad nekünk helyes adatokat."
Erről a megyőződéséről nem könnyű lebeszélni , szerintem nem igazán érdemes . Nála egy gyilkos is védelmet élvezne ha drogellenes lenne , mintha az felmentés lenne bármire.Miért külömb egy lelki sérültet a pszi karmaiba lökni mint droggal kínálni? Semmi különbség ,függést okoz mindkettő!

Fekete Sámuel 2009.04.07. 22:01:59

@szaten: Várj-várj, ilyeneket én is ki tudnék találni rólatok, ha lenne mire alapoznom. De nincs. Mert ti magatokról nem mondtok, nem mondtatok soha semmit, miközben én igen.

Támadhatnám még a nézeteiteket is, nagyjából ugyanabban a stílusban, ahogy ti teszitek. Csakhogy nektek olyanok sincsenek... egyáltalán soha, semmiről nem mondtok véleményt, kivéve arról, hogy én milyen lúzer, idióta, elmebeteg voltam/vagyok/leszek. Ezt így tényleg nem lehet támadni, nem is támadom...

Ezért csak bízva bízom abban, hogy magatokat minősítitek ezzel.

Meg hát, úgy gondolom, hosszabb távon meg fogja hozni a gyümölcsét a hozzáállásaink közti tetemes etikai szintkülönbség.

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.04.08. 12:13:50

@Pszientológus: Szcientológia-országaban talán. Vedd észre kérlek, hogy nem létező kritériumokat támasztasz saját magaddal szemben.

anonim én 2009.04.08. 17:30:04

@Pszientológus:
"magatokról nem mondtok, nem mondtatok soha semmit, miközben én igen"

Pedig nem.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.04.09. 16:44:06

@Pszientológus:

Ez aztán a válasz komám... :D
Mondjuk be kell valljam, nem is számítottam értelmesebb megnyilvánulásra tőled. :)

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.04.09. 16:45:42

@Lovag, aki azt mondja: Ni!:
nem aztán, asztán. :)
Bocsánat, néha én is tévesztek...

crazyfish 2009.04.19. 21:45:22

ahogy a dal mondja...egy nagy lófaszt!!...sok-sok lófaszt!!...repetát is!!....lol

pinduri77 2009.04.20. 21:27:18

kedves veress andrea! mire is kéne az a pár milkó? 3D-és mozira vagy új DC8-asra? te komolyan ilyenekben hiszel?: www.freeweb.hu/scientology/xenu.html
e
be is b@szn@, ha ilyeneken múlna az ország és a bóóóóólygó sorsa :)))))

CConstantine · http://www.xenu.net 2009.06.16. 22:17:56

Szerencsétlen Andrea, csak sajnálni tudom.
Ő még hisz benne, ahogy a legtöbb SCI belül, teljes átélés és odaadás.
csak nem látja hol van és kik között.
Az Ő realitásában "ideális" ötletet vetett fel, csak hát, mint a legtöbb Scinoid eltávolodott a valóságtól, bár azt hiszi neki az övé a tökéletes reality
süti beállítások módosítása