Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

"Új ember született"

2009. február 19. - Reformer

Belső listán "nyereségjelentés" ... übermensch Homo novis született. A levelet változtatás nélkül közlöm, csak a neveket vettem ki.

 

feladó: K.T.

Kedves Lista Olvasók!

Ma rátaláltam az interneten egy olyan videoklipre, ami nélkül nem mertem volna megirni ezt a levelet, mert nem tudtam volna átadni az érzelmi részét az élménynek, amit azóta érzek, amióta lezártam a Négyes Fokozatot [közvetlenül a Clear előtti szint - Reformer].

Ha van kedved kattints rá a zenére, és úgy olvasd tovább:

https://www.youtube.com/watch?v=p17BlsbB9Gs

A Dianetika könyvből 1991-ben egyetlen egy dolgot értettem meg: Ron kifejlesztett egy mesterséges evulúciós lépcsőfokot, amit aki akar, megléphet.

Megéreztem, hogy részese lehetek valami nagyobbnak, egy történelmi pillanatnak - én része akartam lenni.

Sok akadályt leküzdve, 2009. január 8-án sikeresen lezártam a négyes fokozatot. A Haladó Eljárások és Axiomák könyv szerint HOMO NOVIS lettem.

Megszüntem végérvényesen sapiens lenni, és vagyok egy ÚJ EMBER.

Sosem gondoltam volna a Dianetika könyv elolvasása előtt, hogy valamennyire is izgalmas életem lesz.

Szürke, unalmas, és egyhangú lesz - erre számítottam.

1993 óta élek! Akkor mentem be az első előadásomra a Pécsi Misszióba, amit A. Cs. misszióvezető tartott.

Viszont most, egy olyan állapotot értem el, amit akkor el sem tudtam képzelni. Szinte hihetetlen, hogy a dolgok megváltozhatnak: ha rosszak voltak, jobbá válhatnak. Ha valami elromlott, megjavul. Ha nem volt rajta szándék, de megéri, akkor lesz. A dolgok összejönnek - ha nem látok reményt rá, akkor is.

Visszatekintve, sokkal, de sokkal gyorsabbnak kellett volna lennem.

Most megkaptam azt a képességet, hogy folytassam.

Fent vagyok a Hídon, és megyek tovább, a magasabb fensík felé. A felhők felett szép az ég.

Köszönöm auditoromnak: M. Á-nak, a Budapest Orgnak, mindenkinek, aki segített, különösen fsm-emnek: M. R-nek, és feleségemnek K. I-nak.

Minden elismerésem és hálám Roné. 

K.T.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr21952831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonim én 2009.02.19. 15:37:56

Na ja, ismételgesd addig, míg te magad is el nem hiszed. Úgyis csak az az igaz, ami számodra igaz.
(ehhh...)

_Feree_ 2009.02.19. 19:05:52

Hát vazze! Én nem szoktam senki önkifejezési formáját kritizálni, de ha a szcientológusoknak kötelező így beszélni, írni, bárgyú eufóriában ujjongani, akkor csodálkozom, hogy egyáltalán képesek egy kiló kenyeret kérni a boltban.

Ja! Hüle vagyok ... az önkiszolgálók korában ... :P

Az a szánalmas, hogy totál komolyan gondolják. Nem paródia. Még csak röhögni sem lehet rajta igazán, szívből.

Mennyibe kerülhettek ennek a csókának 16 éven keresztül a tanfolyamok, könyvek, előadások ... ha még mindig csak az "előszobában" jár?

pekmester 2009.02.19. 19:25:36

szegénykém de szomorú lesz amikor felébred...

al Dajjal 2009.02.20. 05:23:08

@_Feree_: Ez a kérdés nekem is eszembe jutott. Színes élete van, de vajon saját háza, autoja, bankbetétje is? Vagy csak adósságai a zagyház felé uzsorakamatra?

A zene amúgy nekem nagyon tetszik.

szaten 2009.02.20. 11:46:12

@al Dajjal: a zene gyönyörű, az jutott eszembe ha ennyit képes adni egyes ebereknek, hogy hazsnálhatják ennyire rosszra ezt a dolgot.
Milyen ára van az eufóriának amiről a srác ír, és nem az anyagiakra gondolok elsősorban .Mit kellet feladnia ?
Ha valaki agykontroloz , vagy az NLP, stb művelője akkor megveszi a könyvet vagy elvégez pár tanfolyamot és valóban magasabb tudatossági szintre kerül .
Nem feltétlen a módszerektől , attól hogy foglalkozik a problémáival nem nyomja el őket és megoldási módokat próbál találni rá .
A scn is igy indul és ami utána lesz miért válik ,válhat horrorrá?Úgy sajnálom hogy ennyi ember rámegy ....

Nargile 2009.02.20. 21:04:24

Ajánlom figyelmetekbe a drogmentes szció konferenciáról készített beszámolót: www.drogriporter.hu/hu/node/1201

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2009.02.22. 00:34:58

én elolvastam a dianetika könyvet, nagyjából a feléig. akkor leraktam, mert olyan szinten ömlött a hülyeség, hogy azt már nem bírtam röhögés nélkül. mindemellett az a véleményem, hogy - főleg a kezdetekben - a dianetika és a szcientológia alkalmas arra, hogy a posztban leírt "nyereségeket" produkálja. mert hiába az egész egy félművelt, kiégett író képzelgése, rátapintott néhány olyan dologra, amit sokan az élettapasztalat hiánya, vagy egyéb okok miatt nehezen tudnak kezelni. én simán elhiszem azt, hogy ez az ember jobban érzi magát azáltal, hogy megoldást kapott néhány problémájára, és kreált magának egy életcélt. félreértés ne essék, nem akarom megvédeni a szcientológiát, de hubbard abszolút nem volt hülye. létezik az az alkat, akinek valóban erre van szüksége, ez okoz neki boldogságot. ha nem lenne a szcientológia, ezek a csávók most egy másik szektában találnának menedékre. van aki alapban menthetetlen, agymosásra, vezetőre van szüksége. itt ők pontosan azt kapják egy rakat pénzért, amire vágynak. tiszta üzlet.

Luxon 2009.02.22. 09:12:36

Lotterfeld Boholy:ez igaz.

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.02.22. 09:23:30

@Lotterfeld Boholy: Sajnos igazad van. Nekünk mégis mindent meg kell tennünk azért, hogy ők esélyt kapjanak arra, hogy végre felnyithassák a szemüket.

Én sajnálom őket emiatt és nem ártani, hanem segíteni szeretnék nekik.

csipinymous 2009.02.23. 00:37:16

Index, Nordi kolléga kapta!
Nocsak, zavargások és tiltakozások történtek a Zagyházban.

Kaptam egy emailt, hehe, nem bcc-zve vannak benne a címek, úgyhogy most van egy remek címlistám, höhöhöh :D

Feladó: scn hun
Subject: Nyílt levél

> Nyílt levél minden Szcientológusnak
>
>
>
> Kedves Szcientológus,
>
>
>
> Abban a reményben írok neked, hogy tisztázhatom a közelmúltban történt zavargások és tiltakozások körülményeit.
>
>
>
> L. Ron Hubbard sokat beszélt az integritásról, a felelősségről, az őszinteségről és az etikáról. Ezek jó dolgok. A világnak több őszinteségre, az embereknek több integritásra, jobb etikára és nagyobb felelősségvállalásra van szüksége.
>
>
>
> De van egy kis probléma.
>
>
>
> Sajnálom, de őszintének kell lennem. Te feladtad a felelősségedet az Egyházért. Átadtad az Egyház iránti felelősségedet meg nem nevezett és láthatatlan egyházi vezetőknek. A legtöbb Szcientológus csak egy személyről tud, David Miscavigeről, mint vezető.
>
>
>
> Meg vagy győződve, hogy az egyház vezetősége jó munkát végez. Bízol benne, hogy megfelelő döntéseket hoznak. De az egyetlen információforrás arról, hogy hogy és mit is csinál a vezetőség, azok a vezetőség által bemutatott ünnepségek amik - nyilvánvalóan - úgy készülnek, hogy a vezetést jó színben tüntessék fel.
>
>
>
> Az Egyház Vezetésének konkrét intézkedései és statisztikái nem ismertek. A konkrét személyek, akik érintettek az Egyház vezetésében - David Miscavige kivételével - nem ismertek.
>
>
>
> Azt mondták neked, hogy minden külső forrásból származó információ az Egyházról hamis és az egyetlen érvényes információforrás azok az ünnepségeken az Egyház Vezetősége által bemutatott előadás. És Te ezt elhiszed és követed.
>
>
>
> Ez felelőtlenség.
>
>
>
> Ez a Te Egyházad. Te vagy felelős a Szcientológia Egyházért. Te. Nem David Miscavige, nem valami misztikus és meg nem nevezett "vezetés", nem "valaki más", hanem Te.
>
>
>
> Azt mondták neked, hogy a te "felelősséged" az, hogy kövesd a vezetés utasításait. Ez nem felelősség. Az "engedelmesség" nem része a felelősség egyik definíciójának sem. A felelősség magában foglalja a tudást és cselekvést - tudást, amit te magad szereztél meg, nem valami rádtukmált, túlegyszerűsített, válogatott információ halmazt, amit az ünnepségek keretében hallhatsz; a cselekvést, amit Te döntöttél el, ami akkor a leghelyesebb, ha az a saját személyes tudásodon alapul.
>
>
>
> Nem fogom megmondani mit tegyél, csak annyit, hogy vállalj felelősséget. Az Interneten elérhető információk nem fognak megölni téged. Már emberek milliói olvastak mindent ami elérhető és senki sem halt bele. Senki sem lett beteg. A Szcientológia biztos nem tett gyengébbé téged azoknál az embereknél. Biztonságosan körülnézhetsz.
>
>
>
> Egyes információk nyugtalanítóak. Na és? Olyan gyenge a hited, hogy az ellentétes vélemény legkisebb fuvallatára darabjaira esik? Nem gondolod, hogy elég intelligens és felkészült vagy ahhoz, hogy megkülönböztesd az igazságot a hazugságtól? Én úgy gondolom, hogy igen.
>
>
>
> A felelősségvállalás sosem volt egyszerű, de mindig szükség volt rá. Itt az ideje, hogy lépj és vállald fel a felelősséget, amit feladtál.
>
>
>
> Szégyenkezned kellene amiatt, hogy mások érezték az egyház iránti felelősség vállalás szükségességét. Lehet, hogy nem értik teljesen és ügyetlenkednek, miközben megpróbálják kijavítani a dolgokat. Te nyilvánvalóan sokkal jobb lennél ebben, de Te nem csináltál semmit.
>
>
>
> Vállalj felelősséget az egyházért. Itt az idő.

A levél külföldi eredetű, csatolva van hozzá az eredeti angol szöveg is.
Hát, majd csak valagba rúgjátok már ezt a Dévid Miskavitézt.
Vagy ha nem, akkor őt érdemlitek továbbra is ;)

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.02.23. 10:43:37

Remélem komolyan veszik! Volt régebben egy hasonló levél, aztán jött rá az ellenpropaganda a "vezetőktől".

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.02.23. 16:32:24

@csipinymous:
Tudom, nem szép dolog, de ha van egy címlistánk, bármilyen körlevelet ki tudunk küldeni bármilyen feladóval. Természetesen elméletben. Csak szólok.

A szerelő 2009.02.28. 22:43:15

ezt a levelet én is megkaptam, mint ex szcientológus :) és kaptam egy másikat is, amiben egy újabb pénzbeszedési trükk van. a könyvtárakba hangoskönyvként eljuttani bizonyos anyagokat, a tagság adományaiból. na, még egy bőrt lehúznak szerencsétlenekről
süti beállítások módosítása