Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Mukodj, avagy a kognitív disszonancia rulez

2009. január 05. - Reformer

A koppenhágai OT-szinteket szolgáltató szervezet legújabb magazinjából mellékelem az OT-nyereségeket.

 

18 és 40 millió HUF körüli összegekért ilyen képességeid lehetnek!

 

 

 

 

 

 

Szavak:
ötödik dinamika - minden élőlény összessége
posztulátum - okozó gondolat, döntés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MEST = anyagi univerzum 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8C: kontroll
enturbulált théta: összezavarodott, "alacsony tónusú" életerő
as-iselni: vmivel pontosan megegyező szellemi másolatot készíteni, aminek hatására az eredeti dolog megszűnik létezni
töltés: kellemetlen múltbeli élmény negatív hatása

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr25859086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guten Morgen! 2009.01.05. 13:19:51

Volt egy autista fiam és posztuláltam hogy nem lesz többet autista és már nem is az!

PPéter 2009.01.05. 13:38:15

A tűzoltós sztorin már hangosan nevettem. Rémisztő, de vidám történetek ezek az elmebetegek világából.

szaten 2009.01.05. 13:39:47

@Guten Morgen!: posztuláltam hogy a beteg agyaddal csinálsz valamit , kiveteted... minek van ha úgyse használod?Pszientologus , mustermark vagy hivd magad ahogy akarod , te akkor is egy beteg elme vagy.

Reformer 2009.01.05. 14:27:46

szaten - egy hétre elbúcsúztunk ettől az olvtárstól is

pekmester 2009.01.05. 14:42:49

hova lehet utalni a plénzt? :))

pekmester 2009.01.05. 14:46:35

most olvastam végig a tűzoltós sztorit.
sajnos ez már nem a vicces kategória. ezek az emeberk tényleg elhiszik, hogy ők oltották el a tüzet. ezek komolyan elhiszik, hogy van egy ilyen képességük. ez inkább félelmetes, mint vicces.

ThufirHawat 2009.01.05. 16:05:16

Ha jó kommban lennék az ötödik dinamikán, akkor rájuk küldeném az összes szúnyogot, ami csak van a világon.

Komolyan érdekelne annak az embernek a lelkivilága, aki ezt beveszi... Annyira de annyira szánalmas.

robson 2009.01.05. 16:10:54

Úristen, úristen, úristen! Van olyan ember, aki ezeket komolyan elhiszi? Persze nyilván van, hiszen különben DM már sitten lenne, de ez akkor is hihetetlen.
Persze totál értelmetlen ezeket elemezni, de azért csak felteszek pár egyszerű kérdést, hátha olvassa valami szci-ben épp elbizonytalandó ember és elgondolkozik rajta:
1. Ha valaki állítása szerint balesetmentessé tud tenni egy autópálya szakaszt, akkor miért nem teszi balesetmentessé mindjárt az összeset? Persze gondolom nem véletlenül maradt ki a nagy OT eseményből, hogy amúgy melyik ország, melyik autópályájának melyik részéről van szó, még valaki utána nézne :) Na és mi van akkor ha én odamegyek és direkt balesetet csinálok?

2. Ha valaki állítása szerint gondolattal tud tüzet oltani, akkor miért nem jelentkezik önkéntes tűzoltónak? Vagy ez csak amolyan alamizsna volt a szerencsétlen wog-oknak, hogy na nesztek ezt most eloltom, de azért inkább maradok etikai tiszt? Arról nem is beszélve, hogy emberünk azt írja, hogy a tűzoltók már egy órája dolgoztak amikor ők beszálltak, ők meg 20 perc alatt a gondolatukkal eloltották víz nélkül. Na és a tűzoltók vajon mit csináltak ez alatt a 20 perc alatt? Megérezték, hogy itt valami OT tutiság lesz és gyorsan elzárták a fecskendőket? :)
Nameg nemrég fél kalifornia lángokban állt, bezzeg oda nem jutott egy szci csodatevő sem, pedig ott azért akad belőlük bőven. :) Najó ez már tényleg akkora agyrém...

3. A bőséges parkolóhely sztori egy másfajta problémát vet fel: Mi lesz akkor ha az egész bolygó clear lesz és mindenki úgy indul el a célja felé, hogy ott legyen üres az egész utca?

4. Ez nem kérdés hanem tény: egy modern autóba nem megy bele fordítva az akkumulátor és a saruk is eltérő vastagságúak, szóval ha összecsinálja magát a szerelő, akkor sem tudja fordítva betenni/becsatlakoztatni. Ciki.
De azért itt is felteszek egy kérdést: Ha valaki ekkora OT képességekkel rendelkezik, annak miért kell fizikailag ott állni a szerelő mellett, hát nem pont arról szól ez az egész, hogy a szomszéd szobából is figyelemmel tudja kísérni az eseményeket?

Matrix_ 2009.01.05. 16:37:09

@robson:

ha most a török megszállás alatt lennénk, azt mondanák rád, hogy hitetlen gyaur kutya vagy. :)
Amúgy meg csak normális gondolkodású.

Amúgy a parkolós dolog velem is elő szokott fordulni. Jó mondjuk nem az egész utca ürül ki, de szoktam találni parkolóhelyet ott ahol akarok. Akkor én most spontán OT vagyok?

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.01.05. 17:00:24

Kíváncsi lennék arra, hogy egy igazi Szcientológus hogyan magyarázza meg logikusan pl. a parkolós esetet.

1. A parkoló végig tele volt és akkor tűntek el az autók amikor rágondolt.

2. A parkoló már korábban kiürült, minthogy kívánta volna, tehát visszament valahogy az időben.

Valerijov 2009.01.05. 17:02:41

@robson: ja, nekem még a niacin-kúrás poszt után jutott eszembe, mivelhogy az a sugárbetegséget is gyógyítja, nem csak a leégést, hogy a zegyház igen nagy marketinghúzást hagyott ki, mikor 86-ban nem segítettek a csenobili lakosokon/odavezényelt munkásokon. érthetetlen, egyszerűen érthetetlen.

bumburnyak 2009.01.05. 17:53:52

@Valerijov: hát az ő szavukkal élve, ez nem egy cirkuszi mutatvány, kérlek... csak nem fogják megmutatni ország-világ előtt, mire képesek!

amúgy ezek aztán a csúcs nyereségek! ilyeneket talán kató néni is tud!

@robson: teljesen egyetértek veled. a tűzoltós sztori az már nagyon velős volt.
én ezt a csodás képességekkel teli OT-t leönteném 1 kicsit benzinnel, meggyújtanám, és megnézném, hogy a gondolataival el tudja-e oltani saját magát. vajon akkor is cirkuszi mutatványnak gondolná, ha ez életét előttem kéne megmentenie?

félreértés ne essék nem kívánom én senkinek a halálát, csak a megvilágosodását! (bár a tűz elég szép fényt ad...)

robson 2009.01.05. 18:44:58

@Valerijov: Na igen, teljesen egyetértek, pont ez a marketing érték buktatja le az egészet.
Ha az eddig felsorolt OT "nyereségekből" csak egyetlen egy is igaz lenne és azt az egyház nyilvánosan bemutatná, a világ összes embere azonnal szcientológus akarna lenne, a pszcihókat börtönbe zárnák és öntenék a pénzt az egyház kasszájába számolatlanul. De nem, ők inkább költenek reklámra, ügyvédre, magánnyomózókra, de semmi esetre sem mutatják be ország-világ előtt a kezükben lévő térmeszetfeletti hatalmat, amivel egycsapásra megoldódna minden gondjuk.

Vajon miért nem?

Persze, ők azt mondják: nem cirkuszi mutatvány. Ok, viszont ha nem cirkuszi mutatvány, akkor meg miért kérkednek vele a magazinjukban? Ha leírni le lehet, hogy én tudok gondolattal tüzet oltani, akkor bemutatni miért nem lehet ugyanezt, főleg amikor ez az egyház számára elképesztő előnyökkel járna? Az egyik egyház tanítása azt mondja, hogy bármi áron terjeszteni kell a tech-et, akár az ellenségek megsemmisítésének árán is, de ebben a bármi árban nincs benne, hogy a tech-el elérhető nyereségeket egyszerűen bemutassuk és ezzel bizonyítsunk a hitetlenek előtt?
Na neeee.

Végtelenül örülnék ha lenne csak egy bátor szcientológus aki idejönne és feloldaná ezt az ellentmondást, de asszem erre várhatunk még egy darabig.

Kanda 2009.01.05. 19:58:09

Mondjuk engem is az ütött most sziven, hogy a "Tűzoltók 80 percig keményen dolgoztak mire eloltották a tüzet" vs. "20 percig arra gondoltam, hogy a tűz kialudjon" meccset valaki fix 2-esre hozza.

Ilyenkor azért kiváncsi lennék mire gondol. Ha nem posztulál, akkor nem is sikerül elolteni a tüzet soha? De ugyanez igaz a többi story-ra is (najó kivéve a monostori kisértethistóriát), csupa olyan dolgot írtak le, ami véletlenül is simán előfordul. Ezek meg betudják a különleges képességeiknek.

Szarka Varro 2009.01.05. 20:43:07

Senkinek nem tűnt fel, hogy közben megoldották az örökmozgó problémáját is?

A ventilátor. Rászólt, hogy működj és azóta nem állt le.

Istenem mekkora barmok ezek.

crizal 2009.01.05. 22:02:25

"Tűzoltók 80 percig keményen dolgoztak mire eloltották a tüzet" vs. "20 percig arra gondoltam, hogy a tűz kialudjon" meccset valaki fix 2-esre hozza.

:DDDDDDDDDDDDD Ne csináld, befosok!

rpont 2009.01.05. 23:49:47

dáh, ez a pár buta sztori mutatja, mekkora a kamu az egész, ha tényleg képesek lennének tenni vmi érdemlegeset hatalmas ot erejükkel, akkor nem láttam-kétszer-delfineket meg ráparancsoltam-a-ventilátorra típusú baromságokkal fárasztanák a nagyérdeműt.

a nagyon ot házaspár meg legközelebb vigyen inkább egy termosz kávét a tűzoltóknak, azzal többet segítenek.

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.01.06. 01:46:49

Basszus megtalálja a tárgyat a fekete táskában az elméje erejével, de azért TV szerelőként dolgozik :D:D

sertésmájkrém 2009.01.06. 08:14:30

@AnonHun: Mikor az egész bolygó klír lesz, akkor is kellenek majd utcaseprők... :)

ThufirHawat 2009.01.06. 13:44:19

Ma teljesen OT napom volt. Rengeteg nyereségem volt rajta ezen belőle kifolyólag.
1.: Reggel ébredéskor valahogy megéreztem, hogy fiamnak nem lesz kedve oviba menni, és nehezen fog ébredni. Így előre fel tudtam rá készülni, és nem húztam fel magam ezen ebből kifolyólag.
2. Munkába menet megéreztem, hogy pár km-el arrébb néhány szarvas pont egy hatosikreket szállító kisbusz elé akar kilépni. Gyorsan kommba lettem velük az ötös dinamikán, és megkértem őket, sétáljanak arrébb. Mire a testem is odaért, már nyoma sem volt a szarvasoknak, és a kisbusz is rég továbbhaladt. Teljes biztonságban.
3. javában dolgoztam a munkahelyemen egy etikusabb világ megteremtésén, amikor egy meteort érzékeltem, ami nagy sebességgel halad a Föld felé. Vontatónyalábot vetettem ki rá, és kihajítottam az ismert univerzum határain kívülre. Persze a NASA is érzékelte, így kénytelen voltam az ötödik dinamikán megkérni őket, hogy felejtsék el ezt a borzalmat, nehogy pánik törjön ki. Elfelejtették! Benne sem lesz a holnai újságokban!

És még csak a nap fele telt el!! Hát nem izgalmas és eredményes az életem? Te is szeretnél ilyen galaktikus kalandokban résztvenni? Most csupán a családi házad, az autód, és a családod kell feladnod, hogy mindezeket a szuper képességeket elsajátíthasd! Jelentkezz még ma!

szmissz.dzson (törölt) 2009.01.06. 15:07:03

nem igazán tudom, hogy hova írjam be, ezért ide teszem: bizonyára sokan tudjátok, hogy meghalt john travolta fia. a srác 16 éves volt. A fiú ugyan egy fürdőkádi esés miatt hunyt el, de Travolta annyit mondott egy korábbi nyilatkozatában, hogy fiának Kawasaki-szindrómája van, aminek következtében gyengébb a szíve. Vajon közrejátszott-e a halálában ez és ha igen, vajon, milyen orvosok vizsgálták életében?

Dr. Kix 2009.01.06. 15:54:34

@Szmissz.dzson: Reformer azt mondta, hogy nemsokára kapunk egy postot Jeff Travoltáról. (Reméljük minden kérdésre választ ad majd.)

Várjuk a postot, Reformer! :)

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.01.06. 16:29:41

@ThufirHawat:

Nekem is csodálatos, OT nyereségekben gazdag napom volt ma. Bár nem mentettem meg a földet, mint Te, de a saját magam sok nyereséget tapasztaltam. Reggel fél nyolckor tudat alatt komm-ba kerültem saját magammal, és két perccel az előtt, hogy az ébresztő megszólalt volna felébredtem. Így nem kellett hallgatnom azt a rohadt sípolást, amit annyira utálok.
Amikor beértem, elkezdtem dolgozni, egyszer csak éreztem, hogy a kávéautómataszerelő éppen a munkahelyem felé tart, ezért gyorsan mentem és ittam egyet, mielőtt odaért, és szétszedte volna a gépet. Igaz, minden nap kb ugyanakkor jön, de ez most nem fontos.
Van egy munkatársam, akivel nem nagyon szeretek beszélgetni. Amikor kinéztem az ablakon, és láttam, hogy cigizik, én is ki szerettem volna menni rágyújtani, de nem volt kedvem beszélgetni vele. Erre komm-ba léptem vele, és utasítottam, hogy jöjjön be. 2 percen belül be is jött, így én nyugodtan kimehettem cigizni. Biztos nem a hideg miatt jött be, kabát is volt rajta.

Lassan vége a munkaidőmnek, nemsokára kezdek gyúrni a parkolóhelykészítésre, mert meló után a belvárosban lesz dolgom.

Csodálatosak ezek az OT képességek! Csatlakozzatok minél többen a $zcientológia Egyházhoz, és hagyjátok ott minden vagyonotokat, tegyétek tönkre a családi kapcsolataitokat! Higyjétek el, megéri!

fairi 2009.01.06. 18:32:37

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: @ThufirHawat:

gondolom már türelmetlenül várjátok hogy kiadják végre az OT IX anyagokat,akkor már UFO-kal is tudtok majd harcolni...

ThufirHawat 2009.01.07. 08:39:09

@fairi:
Hülye vagy? Most torrentezem le a OT XII-t. Már csak attól, hogy megtaláltam az anyagot, hihetetlenül erős képességeim lettek.

Ültem otthon a gép előtt, és hírtelen nagyon melegem lett. Mondom magamban, lejjebb kellene csavarni a fűtést, de nem volt kedvem felállni. Így gondolatban elzártam a gázcsapot.

Jobban sikerült, mint gondoltam. Bocs.

fairi 2009.01.07. 14:16:00

@ThufirHawat:

Csak XII találtad meg, nemsoká meglesz a XIII is, akkor már repülni is tudsz a világűrben szkafander nélkül...Nyihháááá:_)
Most akciósan csak 35 millió Ft-ért odaadom az anyagot! Csak most,csak neked,senki másnak...
xDxDxD

És 50 millióért leírom neked a készülő OT XV-ös anyagnak az első HÁROM(!!!!!!!) sorát!

bumburnyak 2009.01.07. 15:33:16

@ThufirHawat:

a fél világ ámul a képességeid láttán, mester! taníts!

köszi, reggel óta ezen röhögök! :D

Gatto Negro (törölt) 2009.01.07. 17:54:17

A Silva féle agykontrollos könyvek tele vannak ilyesféle sztorikkal. Dr. Domján is kiadott párat Hétköznapi csodák agykontrollal címmel. Szeretném tudni, hogy szerintetek Silva nyúlta le Hubbardot vagy fordítva.

_Feree_ 2009.01.07. 18:45:33

@ThufirHawat:
És csendesn lebólintottam a laptopot.
Vinnyogok a röhögéstől ... te ... te ... TE ... nagyon hüle. :) :) :)

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.01.07. 18:53:36

@Gatto Negro: Szerintem mindketten az emberi hiszékenységet használják ki.

@fairi: Én azt olvastam, hogy azt csak intergalaktikus nyelven fogják kiadni.

fairi 2009.01.07. 20:29:04

@Gatto Negro:

Nem,csak a módszer ugyanaz..
Síva és LRH és ugyanarra hajt a hiszékenységre,jóhiszeműségre és kognitív disszonancia!
www.freeweb.hu/skepdic/kognitiv.html
Itt van Síva:www.freeweb.hu/skepdic/agykontroll.html

al Dajjal 2009.01.07. 22:38:11

A jelenség magyarázata egyszerű:
Szci befizet egy vagyont a fantörpikus OT szintért. A zagyház folyamatosan azt súlykolja, hogy ha valami nem megy, csakis a te hibád. Az emberre két dolog jellemző nagyon: a megfelelési kényszer és, hogy nagyon nem szereti elismerni, ha hülye volt. Ergo, a szerencsétlen kitalál sztorikat, ill. ártatlan dolgokba belemagyarázza a saját tetteit, hogy ne tűnjön hülyének. Ezeket nagy hangon közzéteszik páran. Ez inspirálja a többieket is, hogy saját történeteikkel erősítsék meg a jelenségeket.
Színtiszta pszichológia.

Guten Morgen! 2009.01.11. 16:43:33

Igen a szci egyház pszichológiában a legjobb!

Sz. Z. Panda 2009.01.13. 02:30:52

Én praktikusan azt javasolnám, hogy a "tűzoltó" OT-k lakását/házát - spontán öngyulladásos balesetnek álcázva persze - lángra kapatni és derűs arccal végignézni a tétlen és ugyancsak vidám lánglovagokkal karöltve, ahogy porrá és.

Bizonyíték, nem ígéret..

leon, a proli 2009.02.03. 08:47:09

a múltkor a deák téren vártam a 2-es metrót dél körüli időben, a déli pályaudvar irányából. két megállót terveztem haladni a szerelvénnyel. mivel már legalább 5-6 perce nem érkezett meg a vonat, ezért becsuktam a szemem, kommba vágtam magam, és posztuláltam, ahogy a szerelvény begördül a peronra, majd ki- és beszállnak az emberek. ezek után körülbelül 2-3 perccel megérkezett a metró, az utasok kiléptek, mások beszálltak, én meg csak mosolyogtam magamban.

Sandor Zsolt 2019.03.16. 10:16:52

Ez semmi! Chuck Norris 2X elszámolt a végtelenig :)
süti beállítások módosítása