Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

A szcientológia szürreális belső világa

2008. szeptember 22. - Reformer

Az egyik szcientológus, bizonyos F. Sz., küldte ezt körbe az ismerőseinek.

Kiegészítettem magyarázó szövegekkel, mert sokat elárul a belső mentalitásról:

 

Szia!

Képzeljétek el, nem is tudom mennyi munkaóra volt ebben a ciklusban, de nagyon sok. De nagyon megérte, most már tudom, hogyan lehet valakit 2 perc alatt lezárni, úgyhogy ő akarja, és pontosan úgy ahogy ő kigondolta. Nyilván ehhez az kell, hogy már eljusson legalább ahhoz a szinthez, hogy "NEM AKARJA MEGVENNI AZ ALAPOKAT".

 

A "ciklus" azt jelenti, hogy "ügy, dolog, folyamat". A "lezárás" - meggyőzni valakit, hogy a visszavonhatatlanul a vásárlás mellett döntsön. 

 

Én kb. 1 éve hajtom el azokat az embereket, akik ALAPOK-at akarnak eladni nekem. Az, hogy megnézzem a DVD-t végig, egy nagyon ügyes koppenhágai Sea Org tagnak sikerült, akit személyesen is jól ismerek. És heteken keresztül nem adta fel, és én csak az ő kedvéért, illetve baromi ciki volt, hogy megigértem, hogy megnézem és valahogy nem jött össze, bealudtam folyamatosan, bármi próbálkozásom volt, meg mindig voltak fontosabb dolgaim...

 

Szóval - kb. 1 éve rendszeresen hívogatják (információim szerint ez akár napi 1-2 telefonhívás is lehet!) és hősünk elaludt az Alapokról információkat adó roppant izgalmas DVD-n, ahol David Miscavige, a mostani vezető beszél... és beszél... és beszél...

 

Igazán az történt, hogy eljutottam odáig, hogy tényleg David Miscavige mondja, és biztos nem akar rosszat, de valami miatt nekem az nem romom, hogy magamon segítsek. Másnak meg így is tudok segíteni. De annyira nyomják ezeket a ciklusokat, valahogy bele kellene keveredni. Aztán megigértem, hogy segítek itt, meg ott, hátha lesz valami mozgás ezen.  

Rom = súlyos probléma, ami romba dönti az életet.

 

Képzeld el belementem egy olyan ciklusba, ahol én voltam az eladó, aztán volt a befektető aki betette a pénzét, amiért én havi 10%-os kamatot fizetek. Szóval uzsorakamatra Alapeladás, csak hogy felnyomjam a szükségességi szintemet! Meg is lett az eredménye, ARK-törések, meg sárga papírok! Nem győzöm kezelni.

Szóval havi 10%-os uzsorakamatra adnak kölcsön a mezei tagoknak "befektetők", hogy megvehessék az Alapokat... Valószínűleg ez nem egyedi eset, mert én is hallottam ilyenekről más forrásból. Ez vajon hogy fér össze az etikus üzleti világ megteremtésével?

 

Havi 10% a rettentő sok, ráadásul gondolom kamatos kamat, tehát az 1 év alatt nemfizetés esetén az eredeti összeg közel háromszorosára (313%) növekszik.

 

A "szükségességi szint" Hubbard szerint az a szint, amikor annyira sarokba szorul az ember, hogy hirtelen addig rejtett képességei bújnak elő. ARK-törés: megértésbeli probléma, általában a sértődés, összeveszés szinonimája. A "sárga papír" arra utal, hogy az org etika részleg is kiadott az ügyben utasításokat (pld. az elnyomó személlyé nyilvánítást is ilyenre adják ki).

 

Aztán kifizettem napi kamatokat, meg volt a tanulságom. Belegondoltam, lehet hogy meg kellene nézni ezt az ALAPOK DVD-t, meg lehet hogy kellene egy saját példány, hogy hiteles legyek mér jó ez! 

Ezekszerint tényleg kamatos kamat volt... (a napi kamatok rész erre utal).

 

Fogytak a terminálok, akik még hajlandók voltak nekem ALAPOK-at eladni, vajon mennyien lehettek, 20-an biztos hogy voltak. Aztán volt egy olyan komm-ciklus, hogy beszéltem valakivel és átvette egy magyar profi auditor a flagből, és olyan szinten betalált a beingness adásába, hogy ott maradtam a vonalban :)  Olyanokat mondott, meg kérdezett, meg ahogy használta a tudatossági skálát, mintha auditált volna, ahogy ránéztem a hasonló korábbiakra.

A "terminál" egy munkatárs v. külső munkatárs általános megnevezése. Ezekszerint 20 különböző ember hívogatta őt rendszeresen... "Komm-ciklus" - kommunikációs ciklus = beszélgetés. "Flag" = a szci Clearwaterben lévő központjának neve. "Beingness adás" - kedvesség, a másikkal való figyelmesség. "Tudatossági skála" - Hubbard egyik skálája az emberek tudatossági szintjeivel; azaz ki mennyire "éber" szerinte.

 

De amikor arra került a sor, hogy akkor most VEDD MEG. Akkor mondtam, hogy NEM. Aztán jött az alkudozás, hogy miben maradjunk, aztán belementem abba, hogy végülis bizonyos körülmények között elfogadnám ezeket az ALAPOKAT. És megigértem, hogy felírok 5 módot, hogyan tudnám megoldani. Ebbe voltak olyan irreálitások, mint hogy rokkantnyugdíjas anyám felhív, hogy ad fél millát (szoktam hazadni pénzt), meg ARK-töréses "lehetett volna üzlettársam" ad 1 millát és cserébe ezt és ezt kéri...

A rokkantnyugdíjas anyuka, mint bevételi forrás... khm. "ARK-töréses" - sértődött, akivel haragban van.

 

De bármennyire is próbáltam irreális posztulátumokat kitalálni az 5-ből 3 elindult és alig bírtam elfojtani őket, meg ha már ez ilyen könnyen megy, akkor mehetne úgyis, és az a posztulátum nyert. Az utolsó egységgel illetve terminállal akivel beszéltem 2 perc volt, és elfogadtam. 10 perc múlva már a kezemben voltak az előadások (megjegyezném, hogy nem volt annyi pénzem, nem kértem kölcsön, és nem is tartozok senkinek). Mégegy ark-törés (vagy sárga lap, de lehet hogy 2 sárga az már piros lap) lett volna, mivel reportoltak (nem tudom mit jelent ez, de vigyázzatok mert veszélyes lehet), de mondtam, hogy 1 óra múlva otthon leszek és felhívok egy fickót, szerintem kelleni fog neki, de nem volt időm mert hazafelé összefutottam valakivel, aki lecsapott a ciklusra!

Posztulátum - okozó gondolat, tehát kb. az, hogy eldöntöd, hogy lesz 500.000 forintod, mire 1 perc múlva hív egy régen eltűnt adósod, hogy most megadja a fél millát, amivel lóg... Ez az utolsó rész nekem is homályos, itt már valószínűleg hősünk a maradék kapcsolatát is elvesztette a valósággal... Lehet, hogy csak álmában vette meg azt Alapokat? Mivel pénze nem volt rá és kölcsön se kért.

 

Van ám utóirat is:

 

UI: ha még nincsenek meg AZ ALAP-jaid, de NEM IS SZERETNÉD, akkor keress meg 2 perc alatt végzünk  

 

Mekkora király ez az ember - 2 perc alatt el tudod adni neked valamit, amiről eldöntötted, hogy tuti nem veszed meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr68676038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reter 2008.09.23. 14:20:13

Feree!

Azt írtam kereszténység, nem azt hogy református, vagy görög katolikus, mint tudod, a kereszténység gyüjtőfogalomba nem csak a "történelmi" egyházak tartoznak bele. Nagyon sok keresztény "szekta" van, ha nem tévedek a hitgyülisek is kereszténynek tartják magukat...

Amúgy nem széndékoztam megsérteni a keresztényi érzéseidet, de személy szerint sajnos a "történelmi egyházakért" sem rajongom.

Feree 2008.09.23. 14:31:28

Szepi79 - OK. De valljuk be: meglehetősen kicsi annak a valószínűsége, hogy pont egy muszlim csajt akarok nejemnek, akit a saját országában akarok elvenni. :)
(Egyébként - úgy vélem - ha mindketten akarjuk, megoldható lenne.)
Amúgy nem is ez volt a mondanivalóm lényege.

Reter - nem vagyok vallásos. :)) De ez nem jelenti azt, hogy nem *ismerem* a Biblia tanításait, a Pápa állásfoglalását vitatott kérdésekben, etc. Mert ezek *nyilvános* adatok.

Abban igazad van, hogy a kereszténységnek többféle irányzata van - de szerintem ennek kitárgyalása nem erre blogra tartozik.

Azt vettem ki az írásodból, hogy azon értetlenkedtél: miért pont a szcn zagyháznak "megyünk neki".
Csak felsoroltam pár okot, amiben a "vallásgyakorlásuk" merőben - és elítélhetően - eltér más egyházakétól.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.23. 14:36:25

Reter
Hogy a "hitelesnek pont nem nevezhető" csigatv és retekklub nem foglalkozik ezzel a témával, annak megvan a miértje. De erről is beszéltünk már korábban. Pl. Jakubcsek kapcsán. Ma nálunk ugyan ez a két legnézettebb tv adó, attól a szinvonala még a béka segge alatt van. A politika pedig elvan a saját kis jártékaival foglalva, épp nagy ívben tesznek a szektákra.

örge 2008.09.23. 14:36:46

Reter,
bár én meg vagyok róla győződve, hogy te szci vagy, azért megpróbálok veled úgy beszélni, mintha nem lennél az:)
A törvény azért nem tud ellene hatékonyan fellépni, mert sajnos annak idején valahogy sikerült ennek a förmedvénynek magát egyházként bejegyeztetni. Az egyházak elleni ügyeket viszont máshogy és nagyon óvatosan kell kezelni, mert aztán persze kihozhatják belőle, hogy Magyarországon vallásüldözés folyik.
Ez az egyik dolog, a másik, hogy mint azt Szepi is írta, nem hülyék az egyházvezetők, szerencsétlen tagokkal mindenféle szart aláiratnak, hogy bebiztosítsák magukat, zsarolhatóvá teszik őket, fenyegetnek, zaklatnak.
Más országokban már folytak/folynak ellenük vizsgálatok, eljárások, perek. Előbb-utóbb mi is eljutunk erre a szintre, ne aggódj!:)

ignac 2008.09.23. 14:48:19

Tudjátok mi a gáz? Ez:
www.iwiw.hu/pages/community/comdata.jsp?cID=1011168
Kb 128.000 barom nem nézi meg, h milyen klubnak is lett a tagja. Elég a hangzatos máz. És ezért dőlnek be sokan a scinek. Utána már nehéz szabadulni...
Bocs hogy OFF

örge 2008.09.23. 14:55:03

...ja, és persze emiatt nem foglalkozik nyomatékosan a média sem ezzel a problémával, bár azért ott vannak meggyílvánulások, többek között a HírTV-ben, Népszabadság-ban, HVG-ben, Magyar Nemzetben, MaNcs-ban, Indexen már jelent meg jópár cikk ezzel kapcsolatban, és egyikben sem tüntették fel jó színben az "egyházat". Menj csak fel a honlapjaikra, írd be a keresőbe a szcientológiát, érdekes dolgokat fogsz találni.

944 2008.09.23. 14:55:18

Beghe nyilatkozta, hogy a Sea Orgbol kilepokkel alairatnak egy papirt, amiben az van, hogy valahanyszor rosszat mondanak a szcire 50 ezer dollart kell fizetniuk.

Feree 2008.09.23. 14:58:25

Jó, tudom én, hogy TótaW nem "hiteles" ... de legalább lehet az írásán röhögni (gondolkodni és "guglizni" is).

index.hu/velemeny/jegyzet/xenu/

... meghát ott van a South Park 912, aminek mi is a vége?
Stan elmondja a hívőknek az igazat. "Jogos" felháborodásukban megígérik neki, hogy széjjelperlik a seggét.

Ha valós történet lett volna, akkor arról olvashatnánk a médiában, hogy Stan 100csillió dollár kértérítést köteles fizetni a zagyháznak "hitelrontásért". :P

Nézz utána Reter (ismét csak javaslom: Google) -, hogy a scn-k hány és hány ember ellen indítottak pereket vallásüldözés, szerzői jog mesértése, jó hírnév megsértése, etc. miatt.

Mindegy, hogy nyernek vagy vesztenek ... lényeg a folyamatos zaklatás, idézés, bíróságra járás - az, hogy az áldozatnak ne legyen nyugta.

Példaként: index.hu/tech/net/sciento/

Igaz, született ebből egy orbitális önlábonlövés is. :)
XS4ALL szervereinek lefoglaltatása. A Fisman vallomás teljes anyaga azóta is ott van a szolgáltató egyik gépén.

ignac 2008.09.23. 15:03:55

w.blog.hu/2007/03/21/tisztelt_kibaszott_szcientologusok
Ez is TWÁ. Persze, h megkóstolták őt is. Amúgy érdemes beleolvasni a több mint 1500 kommentbe, érdekes dolgok vannak benne...

Presbiter 2008.09.23. 15:13:28

Szerintem meg Reter, te nettó szcientológus vagy. A maszatolás, a téma elterelése, az úgy csinálás, mintha csak ártatlan kívülálló lennél, a források bagatellizálása, helyettük saját "hiteles" források beépítése, finom csúsztatások más vallásokat illetően, szóval ezek mind visszaköszönnek az lrh-i fegyvertárból. Ne gyere azzal, hogy te is szidtad az egyházat, mert maximum finoman piszkálódtál, ami bőven belefér az "inkognitódba". Majd ha LRH-t veszed a szádra, akkor újraolvaslak. Tudod miért.

Feree 2008.09.23. 15:20:09

Presbiter - látom, nemcsak nekem tűnt fel a taktika. :)
www.szabadgondolkodo.hu/gyik/csalard-ervelesi-technikak.php#6
Amit írtam, annak az érdemi részéhez egy szava nem volt.

Vissza kell terelgetni a lényeghez, mint a jó auditor. :P Újra és újra visszamenni ahhoz, amit nem akar értelmezni. :)

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2008.09.23. 15:23:53

Ma késő du. ráér vki egy kis álarcos megmozdulásra?

OT III 2008.09.23. 15:32:48

Presbiter, teljesen igazad van.

Azon röhögök, hogy egyesek folyamatosan a vallás és egyház szavakat használják a szcientológiával kapcsolatban. Csak egy szcientológus, vagy egy szcit nem ismerő ember csinálhat ilyet.

Mi, akik jó néhány évet lehúztunk odabent, pontosan tudjuk, hogy nevetséges összehasonlítgatni a szcientológiát bármivel is. Nem vallás, nem egyház, igazából nem is szekta, de inkább közelebb áll a szektához. Egy fura mutáns mörfedvény, amihez hasonló nem nagyon volt eddig. Olyan mint egy új agresszív vírus, amire egy ideig nem nagyon volt ellenszer. Mostanáig.

Ma már itt az internet, ami az információ cserélés gyors módja. Jómagam csak ámulok, hogy egymás után ébrednek fel OT társaim is. Eddig mindenki at hitte, csak ő a hülye. Én is így voltam vele. Most már látom, hogy minden OT azt hiszi csak vele van baj.

Nagy változások lesznek. A szcientológia mint olyan, el fog tűnni. Köszönet Csipinimusznak (vagy hogy a francba hívják) Reformernek meg a többi embernek, aki segít felnyitni mások szemét. Az én szememben mindegyik hős.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.23. 15:39:04

OT III
Mi indított el, hogy kilépj?

Reformer 2008.09.23. 15:45:03

OT III:

szívesen vennék egy emailt rólad és az OT-társaidról, akik felébredtek, ide: scnreformer kukac gmail pont com

bumburnyák 2008.09.23. 16:00:49

scientologus illuminatus

Rater! több szcientológust ismerek, köztük most már a volt páromat is (aki persze még mindig tagadja, hogy szci lenne...)és mindegyikőjükön ugyanazt a "hű de boldog vagyok" vigyort látom. a háttérben meg az anyagi problémák, kölcsön kölcsön hátán, behajtócégek levelei, privát problémák a csodás kommunikációs készségük miatt... és sorolhatnám...
mosolyogva mondják nekik, hogy boldog vagy, mert haladsz a hídon a célod elérése felé, boldog vagy, mert adakozhattál a missziónak, és ezért cserében tanfolyamra járhatsz...
vagyis lefordítva: boldog vagy, mert azt mondjuk és kész!
minden idődet lekötik, hogy minimális legyen a más emberekkel eltöltött időd.ezzel kiiktatva azt a veszélyt, hogy befolyásoljanak. hogy lásd a való világot. amolyan "nézd milyen szép az élet velünk, csak ne lásd, ami kívül van!"

Tapasztalat...-tal meg annyira hasonlít a helyzetünk, mintha teljesen ugyanazon mentünk volna át. csak nem ugyanaz a pasi volt ? :D
viccet félretéve, tényleg kísértetiesen hasonlít a történetünk. tapintatlan, már-már undorító gusztustalan módon kért meg, hogy költözzek el, miután persze egész nap a szci kollégáival volt. érdekes, mi minden problémánkat meg tudtuk oldani előtte... de amióta velük összekerült, csak gyűltek a gondok! Tapasztalat! mindkettőnknél megtalálhatók a tipikus szci elemek... hogy került be a párod ebbe az egészbe?

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.09.23. 16:03:19

anonymoushun:

8-9 körül érek rá csak. Ha még akkor is aktuális lesz, dobj mail-t, nézem szinte folyamatosan. Álarcom sajnos nincs, de sálam az van. :)

Reter 2008.09.23. 16:06:12

Presbiter!

Szóval finoman piszkálódtam?
"...hiszem, hogy az szci egy rabló banda, ami kihasználja az emberek gyengeségeit és manipulál..."

De nem bánom, hogy szci-snek hisztek páran, csak bebizonyítottátok amit az elején írtam, olvass vissza és megérted.
Tehát ha nem barát vagyok akkor ellenség? és te ítélsz el ugyanezért bárki mást?

Tudod én csak egy analítikus elme vagyok, és érdekel az emberek motívációja, ennyi, megpróbáltam az információim alapján objektívan megítélni valamit...látom itt ez hiba...ettől függetlenül én is elítélem az szci-t csak nem úgy ahogy te és pár társad. Én ezen a blogon megkaptam a válaszaimat, csak máshogy mint ahogy gondolod.

És hogy megnyugodjon pár ember: a pokolba L. Ron Hubbard -del...vagy pár para társunknak mást is írjak be?

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.23. 16:10:50

Reter
Kevés infód van a szciről, még olvass utánuk egy picit, akkor még változni fog a véleményed, kivéve ha tényleg szci vagy. :)

Malacus Dortemente 2008.09.23. 16:17:11

Helló Jokka!
Mi van veled? Hogy állnak a statjaid?
Jó volt az a beszúrt link. Bravó! Én is olvastam az OSA programot, amit te ám. Még azt is tudom, hogy ki vagy. Ha nem sajnálnálak egy kicsit, biztos szétrúgnám a segged, ha elfordulsz!
Te már ismered Xenut, újabb bravó. Kár hogy ez a sok barom SP ingyen elolvasta, amit te jó drágán. Nem baj, majd kezeled a dilettáns degradált lényeket.
Csak így tovább.
Könyörgöm ébredj fel bazmeg! Aztán kérj a Fricitől egy túrórudit.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.23. 16:22:21

Malacus
:))) Jokka fent van a wiw en is. :)

Feree 2008.09.23. 16:30:25

Reter - belekapaszkodtál a "mi a történelmi egyház" vonalba.

Nem igazán reagáltál érdemben arra, amiről ez a blog szólt.
A mia.szcientológia oldal dícsérete utána következő mondatod ez volt:
"Érdekes, hogy néhány embernek az az élete, hogy az szci-t gyalázza folyamatosan, még blogja is van erre."

Tipikus scn duma, hogy "nektek kitölti az életeteket a gyűlölködés, de azt gyűlölitek, ami ellen vétkeztetek".

"Csak annyit akartam mondani, hogy mi is vagyunk annyira erőszakosak, ha nem jobban, a hitünk mellett mint ők. És minket sem érdekelnek, a következmények csak az, hogy elfogadják a mi igazságunkat, még akkor is, ha ezzel emberileg összeroppantjuk őket."

Ezt írtad, MIUTÁN valaki leírta Neked, hogy nem a szcientológusok kihozása a cél, hanem az, hogy az emberek tudják meg, miről van szó és viseltessenek fenntartással, ha gyanús jeleket vesznek észre, ha a zagyház által pénzelt alapítványokkal akad dolguk. stb.

Tehát megint félresöpörted a lényegi részt.

"Ezzel szemben gondoljatok csak bele a keresztény eszmékbe, amely negatív érzésekre hajaz.. "

Innentől kezdve kvázi "vallásháborút" folytattál és ismét elsiklottál a lényegi részek felett.

Most pedig megsértődsz, mert sokunknak feltűnt, hogy tipikus szcientológus kommunikációt folytatsz. :)

Lehet, hogy csak azért fordult ez elő, mert még nem tudsz eleget a szientológiáról - akkor (már javasoltam) ess neki a Google-nak és keress. Meg fogsz lepődni.
Vagy tényleg jól sejtjük - akkor viszont vállald azt, ami vagy ... senki nem fogja a fejed leharapni.

Kommentelt már ezen a blogon néhány szcn, mindegyik túlélte - amint lejjebb adta az arroganciát, egész érdekes párbeszédek születtek. :)

Retexis 2008.09.23. 16:40:36

"A Szcientológia halad előre töretlenül. Ennek ékes bizonyítéka a különféle negatív megnyilvánulások, amelyek mindig megtörténnek, ha egy mozgalom erősödik. Ezeknek nem szeretnék itt és most teret adni, hiszen a mi theta komm vonalainkon élősködnek csak. Aki ilyenekkel találkozik, annak jusson eszébe, hogy minden pozitív és erőteljes mozgalmat meg próbáltak kicsinálni, elpusztítani."

langelaszlo.blog.hu/

:D

Feree 2008.09.23. 16:55:18

Összefoglalva: a sikeresség bizonyítéka a bírálók számának növekedése.

Marhaság.

anon 2008.09.23. 16:57:01

Jokka fen van az IWIW-en? Hol? Megnézném a fejét :)

anonim én 2008.09.23. 17:03:57

Reter:
"megpróbáltam az információim alapján objektívan megítélni valamit"
Akkor kevés az információd.
A felvetésediet többször, (több százszor?) végigrágták már ezen a blogon, Reformer, és a kommentelők is.
De rendben. Kérdezd meg újra, százegyedszer is, hogy "miért nem a többi vallás?".
Mondd el újra, százegyedszer is, hogy nekünk nincsenek valós tapasztalataink, csak szóbeszédre építkezünk.
Mondd el sokadszorra hogy xenu nem nagyobb hülyeség, mint jézus, buddha, mohamed, vagy a nagy zöld tüsszentő.
Hmm?
A másik lehetőség, hogy valóban megteszed, amit állítasz magadról, és többet tájékozódsz, mielött vitatkozni kezdesz.
Nem feltétlenül vagy szci, pl. sodi sem az, mégis azt játszotta itt, hogy ő a megtestesült objektivitás. Ajánlom a blogját, lehet hogy lelki társra lelsz benne. Csak aztén össze ne vesszetek, hogy ki a pártatlanabb.

Tapasztalat... 2008.09.23. 17:06:51

Hehe... :)
Pl. ha a háborút minél többen bírálják, akkor az a sikeresség jelképe??
Barmok!!

anon 2008.09.23. 17:08:13

Azt hiszem, megvan Jokka. És van közös ismerősünk, Jézusmária :))

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.09.23. 17:11:10

Jézusmária is fent van iwiw-en? :)
Bocs, ezt nem tudtam kihagyni. :)

anon 2008.09.23. 17:13:27

A szelleme lebeg felette :)

Reter 2008.09.23. 17:18:08

Dehogy kapaszkodtam bele, az uccsó hsz-ben sem tudom hol olvastál erről. Ráadásul írtam hogy nem vagyok vallásos, csak párhuzamokra és ellentétekre világítottam rá. Ha kiragadsz mondatokat a hsz-eimből úgy kicsit mást jelentenek.

Én emberi oldalról közelítettem meg a dolgokat, mindent így szoktam, ilyen vagyok. Én pont ezt szeretem, a szélsőségeket (mint ez a blog), ahol hamar megmutatkozik maga az ember.

Itt is ez történt, én nem akartam meggyőzni senkit, csak rávilágítani más aspektusokra. (volt akitől még bocsánatot is kértem, sőt szidtam LRH-t is, de ez itt nem elég)
És mit váltottam ki: a magas lóról lenézve az szciesekre pár ember reakciója kiábrándító, rögtön ellenséggé váltam...

Feree 2008.09.23. 17:19:33

Anon - ismered Jézusmáriát? :D
Szólni kéne neki, hogy rossz társaságba keveredett.
(bocs - magas labda volt)

Tapasztalat... 2008.09.23. 17:23:01

bumburnyák 2008.09.23. 16:00:49

Igen eléggé hasonló az eset. Hát elmondom, mert azt tudom róla, hogy Ő pl. soha nem olvasna ilyen oldalakat, mert tiltva van neki és Ő betartja ezeket a szabályokat. Ő az "FLP által" került be, aztán aki az FLP-be vitte szerintem ugyanaz vitte a szci-be is.
Az MLM szarság a legjobb ugródeszka ide. Ugyanis ott elkezdik, hogy milyen kurva jól fogsz keresni, mert xy is mennyit keres szinte nulla munkával. Aztán mikor belekezd, nem jut előre és már-már kezdené belátni, akkor jön a szci-sek. Hogy van egy nagyon jó technika amivel sikerülhet.(jön a mézes madzag)
Hát így történt nála. Persze utána már elindul a lavina. És én hiába próbáltam neki elmondani, hogy nézze meg a másik oldalt is, már késő volt. Egyszer eldicsekedett, hogy a kommunikációs tanfolyamnak milyen jó hatása volt, mert az apjával majdnem fél évig nem beszélt, de a tanfolyamon tanultakkal elkezdett vele kommunikálni. Na ennek kb. az lett a hatása, hogy 1 hónap múlva az apja közölte, hogy van 2 hete elköltözni.. Ez ám a kommunikációs nyereség mi?? :)))
Előtte tök jól megvoltunk, ha gond volt, akkor egy nagy lelki beszélgetéssel minden tök jóra fordult. Aztán ezek a beszélgetések elmaradtak és szerintem ott valaki tömte a fejét, hogy mi nem vagyunk egymásnak valók. Ugye az volt a baj, hogy én nem motiváltam Őt ezért nem jött be neki az FLP. Ahhoz képes, hogy több mint fél éve nem vagyok ott mint hátrány okozó személy, ugyanúgy nem jutott előbbre.
Különben voltam egy előadáson, ami nem a szciről szólt konkrétan, de általában az volt a lényege, ha jobban akarsz élni, akkor tanfolyamokat kellene elvégezned. Ez a nem kötelező de, ha jobban akarod magad érezni, akkor csak ez az út.
A másik, hogy ha egy kapcsolatban valaki bekerül és a másik nem az 100% hogy szétveri a kapcsolat. Meg is van miért. Akik tudják, hogy van a szic-ben egy un. tónus skála. Az átlag ember 3.5 pontot ér el. Aki elkezd auditálni az szép lassan feljebb megy a skálán. Namost Ők azt mondják, hogy két ember akkor tud együtt élni, ha maximum fél pont a különbség kettőjük között. Értitek a ravaszságot? Nem mondja ki, hogy nem illetek össze. De levezeti. És emiatt is lett vége vele. Igazából sajnálom Őt, mert tényleg jóindulatú és naiv ember, aki szívesen segít, de annyira elvarázsolták az elméjét, hogy Én már nem bírtam hatni rá. ha hatottam volna is egyből ott bent "kiauditálták" volna belőle. Így nem volt esélyem megtartani.

Feree 2008.09.23. 17:23:12

Reter
Írd le légy szíves, mit jelentenek az általam kiragadott mondataid szövegkörnyezetükbe visszahelyezve.
Illetve minek módosult a jelentése a mondanivalódból kivéve?

Reter 2008.09.23. 18:13:04

Okés megpróbálok reagálni a 2 hszedre bár nem egyszerű. Lehet hogy nem sorrendben a fenti kiragadásokra, de a lényeget megpróbálom megragadni.

Nem reagáltam arra, miről szól ez a blog? csak ezt tettem, írtam, hogy azokat az embereket úgysem éri el, akik potenciális áldozatai lehetnek a dolognak, akik a célközönsége. Ezt tartom...a post meg bocs de nem szól semmiről, az első pár hsz-ben a többség arra próbál rájönni, hogy miről is szól. A forrástalan semmire hogyan lehet reagálni??

Vallásháborút folytattam? ÉN azt írtam, hogy a többi vallás vagy szekta sem jobb, a cél ugyanaz mindegyiknél, és próbáltam más vallásoknál is pár negatívumra rámutatni, DE egyikre sem mondtam hogy jobb vagy rosszabb. Tudom az elvárás itt más, de nem minősítettem.

És igen, tartom hogy túl sok itt a magát ex-szci-snek valló (OT-s nicckel, érdekes, gyűlöli, de ez a nicckje), túl sok, az ismereősöm is megjárta, az olyan aki ismer olyat akit bűnszövetkezeti módszerekkel megfélelmitett azszci (kicsit sarkítok:)), a hiteltelen (valaki küldött valakinek valamiről levél) információ. És nem utolsó sorban a fecsegés, és gyűlölködés.

Tipikus szci-s kommunikációt folytatok??? Minden mögött ilyen dolgokat láttok? Azért ez már kicsit para nem gondolod? de biztos nincs igazam semmiben

csipinymous 2008.09.23. 18:16:31

Kedves Jokka!
Ugye azt már sejted, hogy ott bent, a külvilágtól elzárva te, magad is gyanúba keveredtél?
Nem is tudom, hogy ki tehet érről? ;-)
Most már téged is figyelnek. Gondolom szar érzés lehet de, hát ilyen ott bent az élet. Az emberek néha nagyon gonoszok tudnak lenni. ;-)
Azt, hiszem, hogy ez a kis dolog, nagyon sokba fog neked kerülni.
Jobb ha nem bízol meg senkiben!

Kedves OTIII!
Nagyon köszönöm! Tudod nincs ennél jobb, egy olyan ember írja, aki kijött!
Már megérte az egész! Felbontok egy palack bort a te, és a többi kijött egészségére!
Ha gondod lenne, kérlek keresd meg a Claritast! Ott, ha szükséged van rá segítenek. Ingyenes jogi képviselet...stb.!
www.claritas.co.hu/
Kérlek figyeljetek oda egymásra az első, 3-4 hónapban!
De, ezt inkább a Claritasra bíznám! Sokan jelentkeztek már náluk. Diszkrétek mindenkivel szemben! S, eddig 100%-s a teljesítményük.
Tényleg nagyon örülök!

Feree!
Teljesen igazad van!

csipinymous 2008.09.23. 18:30:52

landov · landov.blog.hu 2008.09.23. 18:26:30
lol,
gyenge.

anon 2008.09.23. 18:35:49

Találtam Landov blogjában egy teljesen jó linket:

www.xs4all.nl/~jeta/spb/english.html

Vedd vissza a pénzed a szcientológusoktól, állítólag már egymillió eurót visszavettek.

csipinymous 2008.09.23. 18:49:48

Anon!
Évekkel ezelőtt, találkoztunk egy hasonló dologgal (oldallal), az index, vallás, biznisz, maffia topikjában.
Akkor valahogy bebizonyosodott, hogy az osa, vagy is a szcientológusok csinálják. A kilépett embereket akarják kontrollálni, és furfanggal fizetésre bírni.
Emlékeim szerint, hasonló volt ehhez az oldalhoz. De, lehet, hogy tévedek.
Minden esetre, jobb körbejárni Őket, mielőtt beleugrik egy ilyenbe valaki. S, kiadja személyazonosságát, gondjait egy ismeretlen szervezetnek.

anonim én 2008.09.23. 18:54:30

reter
"az embereket úgysem éri el, akik potenciális áldozatai lehetnek a dolognak"

1. tehát lehetnek potenciális áldozatai?
2. Próbálkozni azért szabad? Esetleg tájékoztatni?

"ÉN azt írtam, hogy a többi vallás vagy szekta sem jobb, a cél ugyanaz mindegyiknél."

1. ez bizony csúnya általánosítás. így vagy objektív?
2. kaptál kimerítő választ arra hogy mi a gond a szci-vel, a többi valláshoz képest. fentebb Feree-től, és átléptpl rajta.
2. nyilván unalmas lehet sokadszorra olvasni az erre adott választ, miszerint: Akkor tessék kritikus blogot indítani a katolikus egyházról, meg a mohamedánokról meg a többiről, és előadni a problémákat.

"túl sok, az ismereősöm is megjárta, az olyan aki ismer olyat"
hát bizony, ez mind csak "elmondás". Mit szeretnél? Leplombált bizonyítékokat? Javaslom, olvass vissza a blogban kicsit. Találni fogsz (nekik) igen kellemetlen hivatalos "egyházi" doksikat, filmfelvételeket, hanganyagokat, igaz nem leplombálva, de olyat ne is akarj. Elmagyarázzam, miért?
Ja nem vagyok kiugrott szci, sosem volt közöm hozzájuk, épp csak felismerem a parasztvakítást, hogyha látom.

anonim én 2008.09.23. 19:05:59

ja, és továbbra is tartom, hogy nem vagy szci, csak egy sodi wannabe.
:)

Luxon 2008.09.23. 19:06:36

OFF
Elismerésem csipinymous! (Praha)
ON

landov · http://landov.blog.hu 2008.09.23. 19:16:16

"amiért én havi 10%-os kamatot fizetek. Szóval uzsorakamatra Alapeladás, csak hogy felnyomjam a szükségességi szintemet"

Ha valakinek gondja van a szükségességi szintjével, annak hajlandó vagyok 20%-os havi kamatra pénzt kölcsönözni. Kétszer jobb ajánlat a példában szereplőnél, mert kétszer jobban felnyomja a szükségességi szintet. Ne hadja ki!!

anon 2008.09.23. 19:31:02

csipinymous, ez nagyon durva lenne, meg is nézem, van-e valami háttérinfó az oldalról...

csipinymous 2008.09.23. 19:32:10

Élőben!
Az első Anon már osztja a szórólapot, és nagyon csúnyán néznek rá! A többiek úton vannak!
:-DDD

csipinymous 2008.09.23. 19:40:41

Luxon!
Nagyon köszönöm neked és a többieknek is!
Nem szabad félni a szcientológiai zagyháztól!
De, ebben a pillanatban Budapesten, demonstrálnak a többiek! Nem aggódom miattuk, csak erősen szoríttok!
Ha, nem zavar titeket akkor, néha beírnám, hogy mi történik ott.
Előre is elnézést mindenkitől.

Anon!
Remélem, hogy tévedek ezzel kapcsolatban és ez a szervezet normális. De, ennek nagyon csekély az esélye.

anonim én 2008.09.23. 19:43:59

csipi, simán! Percről percre, mint az indexen!
:)

csipinymous 2008.09.23. 19:44:29

A Hotel Stadion mögött a „sima” stadionnál! Ott van egy szcientológus rendezvény!

csipinymous 2008.09.23. 19:45:21

anonim én !
Simán! ;-DD

anon 2008.09.23. 19:45:37

csipinymous, megnéztem, a honlapjukon kívül szinte sehol sincs említés róluk. Ha egy cég visszaszerez egymillió eurót a szcitők, annak minden bizonnyal nagyobb visszhangja lenne. Szvsz igazad van: OSA adatgyűjtés.

gollum 2008.09.23. 19:45:54

Reter 2008.09.23. 18:13:04

Valamit félreértettél. Nem a post értelmére próbáltak/unk rájönni, hanem a bepostolt levél tartalmának az értelmét keresték/ük. ("a post meg bocs de nem szól semmiről, az első pár hsz-ben a többség arra próbál rájönni, hogy miről is szól")

anonim én 2008.09.23. 19:54:39

csipi, muhaha. Ez egy ilyen ot megérzés lehetett.
:P

csipinymous 2008.09.23. 20:02:41

Anon!
Hát, anno mi is ezért kezdtünk el gyanakodni!

Volna egy kis kommunikációs zavar az ilyen demonstrációkkal kapcsolatban, az Anonymusok között!
Az októberi demonstrációra, veszek egy pár feltöltős kártyát. Van egy-két régi telefonom, amit odaadok azoknak az Anonymusoknak, akiket már ismerek! De, a feltöltésékről magatoknak kell gondoskodni! A számokat egymás között kell majd elmentenünk! Így a személyes biztonsága mindenkinek biztosítva van, és megtaláljuk egymást a demonstrációk alatt.
A központi szám, továbbra is nyilvános.

Feree 2008.09.23. 20:14:11

"Nem reagáltam arra, miről szól ez a blog? csak ezt tettem, írtam, hogy azokat az embereket úgysem éri el, akik potenciális áldozatai lehetnek a dolognak, akik a célközönsége."

Ezt mivel tudod bizonyítani?

"a post meg bocs de nem szól semmiről, az első pár hsz-ben a többség arra próbál rájönni, hogy miről is szól. A forrástalan semmire hogyan lehet reagálni??"

Namost akkor az egész blog an-block? Vagy konkrétan ez a post, amin max. röhögni lehet, meg tanulni a scn komm tech-et. :P
Viszont Te ebből már azt kombináltad le, hogy hatástalan, értelmetlen az egész.

"Vallásháborút folytattam? ÉN azt írtam, hogy a többi vallás vagy szekta sem jobb, a cél ugyanaz mindegyiknél, és próbáltam más vallásoknál is pár negatívumra rámutatni"

A helyzet az, hogy a többi - államilag elismert - egyház összesen nem olyan kártékony, mint ez az egy vállalkozás.
*** Ezen a blogon a szcientológiáról van szó. ***
Van egy valláskritika.lap.hu - ott vannak összegyűjtve jó sok linkek, más vallásokról. :)
Attól, hogy más vallásnak is vannak ártalmas húzásai, még nem kell a szcientológia mellett szó nélkül elmenni.

"És igen, tartom hogy túl sok itt a magát ex-szci-snek valló (OT-s nicckel, érdekes, gyűlöli, de ez a nicckje), túl sok, az ismereősöm is megjárta, az olyan aki ismer olyat akit bűnszövetkezeti módszerekkel megfélelmitett azszci (kicsit sarkítok:)), a hiteltelen (valaki küldött valakinek valamiről levél) információ. És nem utolsó sorban a fecsegés, és gyűlölködés."

- Az exszci-stől első kézből kap az ember információt (főleg, ha még mindig küldözgetik neki a "buzdító" kis emileket ;) ).
- Ha elolvasod a kommenteket is, olvashatod, hogy bizony sokan a saját bőrükön tapasztalták a szcientológia "áldásos" hatásait.
- Gyűlölködés? Mindenkinek megvan a maga motivációja. Az enyém pl. az, hogy takarodjanak el az iskolák - gyerekek közeléből.
- Fecsegés? Ebben igazad van ... egyre inkább olyan érzésem van, hogy kár az időt töltenem a neked írt válaszokkal.
Amiket eddig írtam, azokat sem vetted figyelembe. Ez így nem eszmecsere, hanem valóban csak "fecsegés".
Viszont más kommentekből értékes információhoz jutottam, tanultam - megismertem mindkét oldal véleményét, érveit.

"Tipikus szci-s kommunikációt folytatok???"
Igen. :)) Rájuk jellemző taktika, hogy nem veszik figyelembe a konkrét válaszokat, kapaszkodnak bele apróságokba, siklanak el szándékosan a lényeg fölött.

Az első hsz.-ban feltetted a következő kérdést:
"Valóban hiteles infokat ad?"

Hát nézd: ha több helyen olvashatod ugyanazt és szcientológus oldalon annak az ellenkezőjét, akkor én a helyedben elgondolkodnék, hogy mégis ki mond igazat.
Ezek az antiszci blogok elég szép (magyar, angol, német oldalakra mutató) linkgyűjteménnyel is rendelkeznek. Vedd a fáradtságot és nézd át. Keress forrásokat.
Kezdésnek tudom javasolni ezt: www.szabadgondolkodas.hu/index.htm
Nézd meg, hogy a szcientológus honlapok milyen linkgyűjteményt mutatnak fel.
Számomra nem hiteles, ha azt írják, hogy pl.:
"1988-ban az Európa Tanács parlamentáris gyűlése határozatban támogatta a Narconon-programot, és az olyan eljárások között külön is megemlítette, amelyek „a rehabilitáció során nem használnak más drogokat", mivel közismeretté vált, hogy a metadonnal való leszoktatásnak megvannak a maga veszélyei."

... és a fenti állításról egyetlen szci oldalon leírt állításon kívül más forrásból meggyőződni nem tudtam.

Tehát a kérdést inkább így kéne feltenni: ki ad hiteles(ebb) infot?

csipinymous 2008.09.23. 20:25:46

Feree!
A legjobb oldal volt évekkel ezelőtt, majd eltűnt.
Sokan kerestük már és nem találtuk! Nagyon örülök, hogy újra él! Lementettem. Köszönöm.

csipinymous 2008.09.23. 20:31:41

Hírek!
A szcientológiai egyház, megpróbálta a helyi biztonsági örökkel elzavartatni az Anonymusokat de, Ők erre nem voltak hajlandók. Most érkeztek oda a rendőrök.

örge 2008.09.23. 20:37:37

Csipi, hány Anonymous van ott?

bumburnyák 2008.09.23. 20:38:20

élesedik a helyzet! :O

anon 2008.09.23. 21:41:53

csipi, megvagytok még?

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.09.23. 22:06:27

Na épségben megúsztuk. :) Jó kis felfordulást okoztunk. :) Holnap majd beszámoló!

Feree 2008.09.23. 22:07:19

Várjuk.
Jóéjt. :)

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.09.23. 22:22:30

csipi
A csarnok neve SYMA. :)

Magyarnaba 2008.09.24. 09:34:53

Ha klír lesz Magyarország, akkor nekem is meg kell majd vennem ezeket az istenverte ALAPOKAT? Akkor úgy éljek, hogy kivándorlok valami normális országba. Például Bajorországba vagy Franciaországba, ahol tudják hogyan kell kezelni ezt a "Dein Kampf"-árusító handa-bandát!

Tapasztalat... 2008.09.24. 10:49:40

Magyarnaba 2008.09.24. 09:34:53

Most is lehetsz clear, csak alaposan meg kell mosakodnod.. :D :D

yx 2008.09.24. 14:16:44

Reter:
Ha nem vagy szci (amit erősen kétlek, de ez az én meggyőződésem), járj utána! :) Tárt karokkal várják a missziók, a BPOrg, de akár Koppenhága vagy CW is az elhivatott érdeklődőket! Akár milliárd évekre avagy millió dollárokra! Ha kétségeid vannak, hogy a blog vagy a miaszci mond-e igazat, illetve melyik mennyire csúsztat: próbáld ki! Várjuk a "hiteles" beszámolódat! :) Címlista, hogy hová mehetsz, itt: mia.szcientologia.org/Html/part14/chp42/index.html (Jótanács: Vazelint vigyél! :D)

Feree 2008.09.24. 14:56:15

csipinymous 2008.09.23. 20:25:46

Sajnos régen frissült, egy csomó link már nem működik és találtam rajt olyan információt is, ami mára hitelességét vesztette (Meixner-iskola pl.)

Természetesen ez nem von le az értékéből, a készítő gyűjtőmunkájából (hiszen az akkor rendelkezésre álló infókból dolgozott).

Kiindulópontnak éppen megfelel :) + Google :))

bumburnyák 2008.09.24. 22:43:29

Tapasztalat... 2008.09.23. 17:23:01

Tapasztalat!
sajnálom, hogy így alakult az életed a pároddal, teljesen együtt érzek veled, nálunk is hasonlóképp ment az egész. én már szabályosan örülök, hogy megszabadultam tőle, pedig a világon mindennél jobban szerettem őt! nehéz volt, nem is kicsit, de jobb volt most, mint 1 gyerek mellett!
remélem már sikerült teljesen túltenni magad rajta!
ha szívesen beszélgetnél valakivel aki hasonlón ment keresztül, megbeszélhetjük, hogy jut el hozzád az email címem!

Reter 2008.09.25. 05:51:54

Én csak elvekről és gondolkodásmódról beszélek, de elég negatívan álltok mindenkihez, aki nem ugyanazt fújja mint ti.

És látjátok, ti az szci nagy ellenzői, akik szerint ez maga a sátán, mégis eljutottunk odáig, hogy ti küldtök oda hozzájuk (yx hsz-e), mert nem értek mindenben fullra egyet veletek. Azért ez hypergáz.

Csak 1 példa hogy miről beszélek: azt sem tudjátok, hogyan kell valami ellen küzdeni:
Fentebb írtátok hogy 3 anonymus maszkban elment "tüntetni" vagy mit? ellenük. Szerintetek ez árt vagy használ az szci-nek?? Elárulom: az ő malmukra hajtjátok a vizet. Miért? Mert ha valaki nem értesült a témában, de tudomást szerez a fenti esetről, akkor titeket azonosít azzal, hogy 3 félörült maszkban futkorászik, egy többmillió hívőt számláló egyházzal szemben. Magatokat égetitek. Így váltok hiteltelenné.

Nagyon sok olyan ember van mint én, aki kétkedő, és hitelességre vágyik, nem nyal be mindent elsőre, de ti magatok ellen dolgoztok. Pedig TUDOM hogy igazatok van, csak filóztam egy kicsit, de emiatt majdnem ti csináltatok belőlem szci-st.

Úgy küzdötök valami ellen, hogy hsz-eket gyártotok, meg betéve tudjátok az összes szcis és antiszcis oldal címét? Röhej.

Tudjátok hány jobboldali lett balos az elmúlt időben, a szélsőjobb megmozdulásai miatt? Na a maszkban futkosó anonymok durva sarkítással kb ugyanezt érik el. Csak égetnek titeket. Nevetség tárgyai lesztek. Még szerencse, hogy kb 20 ember tud erről az országban.

AnonHun · http://www.xenutv.com 2008.09.25. 07:11:28

Reter:

Több dologban sem értünk egyet.

- Sok szcientológus megfordul itt a fórumon, akikkel aztán tényleg nem értünk egyet. Mégis (gyakran) komoly és értelmes párbeszéd folyik a két oldal között.

- Az Anon tüntetéseknek nincsenek objektívan mérhető eredményei. Soha nem fogjuk megtudni, hogy ki lesz szcientológus miattuk vagy ki az aki miattuk nem lesz az.
Ugyanakkor nem úgy látom, hogy maszkos félőrülteknek néznének minket az emberek. Inkább felkelti a kíváncsiságukat, hogy miért van rajtunk.

"Mert ha valaki nem értesült a témában, de tudomást szerez a fenti esetről, akkor titeket azonosít azzal, hogy 3 félörült maszkban futkorászik, egy többmillió hívőt számláló egyházzal szemben. Magatokat égetitek. Így váltok hiteltelenné."

- Aki nem értesült a témában, az nem tudja, hogy ez egy "többmillió hívőt számláló" egyház lenne.
Aki pedig értesült a témában, az tudja, hogy közel sincsenek ennyien.

"Magatokat égetitek. Így váltok hiteltelenné."

- Nem látom az összefüggést.

"...de emiatt majdnem ti csináltatok belőlem szci-st."

- Jujj :D

"Úgy küzdötök valami ellen, hogy hsz-eket gyártotok, meg betéve tudjátok az összes szcis és antiszcis oldal címét? Röhej."

- Nem. Úgy látom nem fogadtad meg a többiek tanácsát és nem néztél jobban utána a dolgoknak. Te szerintem azt gondolod, hogy Anonymous egyenlő Reformer blogjával.
www.youtube.com/watch?v=IvPGFLJuGY0

"Tudjátok hány jobboldali lett balos az elmúlt időben, a szélsőjobb megmozdulásai miatt?"

- Nem hiszem hogy bárki a szci pátjára állna azért mert maszkban tüntetünk.

"Nevetség tárgyai lesztek."

- Ezt eddig csak szcientológusoktól hallottam. Az utca embere egészen másképpen áll a dolgokhoz mint azt gondolod.

"Még szerencse, hogy kb 20 ember tud erről az országban."

- Még szerencse hogy megint tévedsz :D

yx 2008.09.25. 10:54:57

Reter-Reter.. Egyre nagyobb meggyőződésem, hogy egy magát objektívnek hazudó szci vagy! Hogy OSA-s, etikatiszt vmelyik szervezetnél vagy szabados hozzáállású szci publik, még nem derült ki számomra, de a stilus miatt inkább az előbbiek egyike. Az objektivitáshoz meg már rég nem közelítenek a hozzászólásaid, ugyanis ha vennéd a fáradtságot, hogy csak ebben a blogban korábbi bejegyzésbe is beleolvasgatsz, sokminden világossá válhatna számodra, amit most új hozzászólóként "naivan" újra felvetsz! Pl. hogy mi a vélemény a szci prómóoldalról, mi a KSW1-ről az álláspont, mi a hozzászólók véleménye a keresztényekkel kapcsolatban, ki anon és ki volt szci.. (van-e közös eleme a halmaznak? :))
Mindenesetre viccesnek tartom, amikor objektívnek vallod magad, de használod a szci komm-techet és zsargont, viszont letagadod a kapcsolatod és mereven elzárkózol attól az ajánlatomtól, hogy saját tapasztalatokat szerezz (továbbra is tartom, hogy szerintem már neked is vannak) és megoszd velünk, legyen az akár pozitív, akár negatív! Én volt tag vagyok, aki vallja, ha nem hiszed el, amit itt olvashatsz (akár tőlem), menj és próbáld ki, tapasztald meg! Sokan vannak, akik nem osztják ezt a véleményem és én sem ajánlom, de ha téged kétely emészt?! Nem kell megfélni, azért nem fognak a szaunában lekötözve LRH-t felolvasni neked 24 órában és Lenkei-vitamínnal tömni, míg teliholdkor feláldozhatnak Hubbard szellemének, ígérhetem! :D Csak ne felejts el pár hónap múlva "objektív élménybeszámolóval" jelentkezni! ;)

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.09.25. 11:17:41

Ejjj-ejjj Reter. Csak kibújik a szög a zsákból. :) xy-nak igaza van.

Feree 2008.09.25. 12:37:14

Reter - volt egy kérdésem:
"Nem reagáltam arra, miről szól ez a blog? csak ezt tettem, írtam, hogy azokat az embereket úgysem éri el, akik potenciális áldozatai lehetnek a dolognak, akik a célközönsége."

Ezt mivel tudod bizonyítani?
-----
... és volt egy javaslatom, hogy folytass kutatómunkát - megdöntve, vagy alátámasztva az Anonok vs. Szcientológusok állításait (ugye ha egy információt több helyen olvashatsz, hallhatsz más-más forrásokból, akkor az nagy valószínűséggel hiteles - ellenben ha valaki állít valamit és annak semmi nyoma máshol, akkor az ... khm ... csúsztatás).

Ehelyett visszajössz, és teljes tájékozatlansággal ott folytatod, ahol abbahagytad, ugyanazzal a komm tech-el, ami már egyszer megbukott. Pontosabban beleszőttél két új elemet: ennek a "beszélgetésnek" (szavaiddal: fecsegésnek) köszönhetjük, ha szcientológus lesz belőled.
Hát LOL. ROTFL.
+ az Anonymous tüntetések értelmetlenek, hiteltelenek, nevetségesek.

Győződj meg magad az állításodról:
youtube.com - "anonymous" ... aztán válogass a videók között. Némelyiken nemcsak 1-3 embert látsz, megnyugtatlak - az "utca emberének" teljes megértésével és szimpátiájával.

Sértődötten kikéred magadnak yx javaslatát, hogy cammogj be a Dianetika Központba, aztán tapasztald meg saját magad a szcn technikát.
Nem fognak köréd pentagrammát rajzolni és fekete kakas vérét sem csurgatják rád. :) Max. gazdagabb leszel egy Alapok csomaggal, ha valóban ennyire vagy csak kommunikációképes, mint ahogy a kommentjeidből látszik. :))

És akkor még néhány kérdés: szerinted van-e értelme felhívni az emberek figyelmét a szcientológia egyházra? A "Hídon való haladás" anyagi vonzataira? A "kapcsolatmegszakítás" gyakorlatára? Arra, hogy ha egy nő belép a Sea Org-ba lemondhat a gyermekáldásról (vagy röpül és megszívta)?
Van-e értelme felhívni az emberek figyelmét a szcientológusok gyermekekkel való bánásmódjának gyakorlatára? (10 éves kortól lehet belépni a zagyházba; illetve szcn szülők gyerekeinek kvázi "kötelező"; a gyerekek "kis felnőttek" annak minden vonzatával együtt - étkezés, alvásidő, munka, etc. ...)

Na, kaptál sok kérdést (eddig te kérdeztél) - most akkor keresd meg erre a válaszokat magad. Objektíven.

Ske 2008.09.25. 12:45:38

"Még szerencse, hogy kb 20 ember tud erről az országban."

Valóban nagy tévedés, csak itt a munkahelyemen több, mint 20-an tudnak róla. :)

Reformer 2008.09.25. 13:37:11

A 20 emberről:

csak ezen a blogon a napi egyedi látogatók száma ritkán megy 300 alá és volt már 6449 is egy nap.

yx 2008.09.25. 13:52:21

Reter:
Még valami. Hogy hány jobbos lett a szélsőjobb miatt balos, csak tippelni tudok.. Az MSZP jelen támogatottsága szerint jóval kevesebb, mint ellentétesen. Mondjuk az tuti, hogy ők nem a szélsőjobb miatt! - de ezzel a témával egy pol fórumot kellene keresned.
Anonosok "durva sarkítás"-a, 20 látogató, miért nem vagyunk objektívek, de miért tudjuk a pro és kontra webcímeket is... - OSA vagy etika? :)

Tapasztalat... 2008.09.25. 21:19:45

bumburnyák 2008.09.24. 22:43:29

Alapvetően túl vagyok rajta és én is látom, hogy jobb is hogy vége. Max azon szoktam néha filózni, hogy ha időben "közbelépek" akkor talán megmenthető lett volna a kapcsolat. Bár most úgy néz ki találkoztam egy lánnyal aki teljes mértékben el tudja feledtetni velem ezt a "HA" érzést... :)

jokka 2008.09.25. 23:59:46

:: Reter 2008.09.23. 17:18:08
... Én pont ezt szeretem, a szélsőségeket (mint ez a blog), ahol hamar megmutatkozik maga az ember.
Itt is ez történt, én nem akartam meggyőzni senkit, csak rávilágítani más aspektusokra. (volt akitől még bocsánatot is kértem, sőt szidtam LRH-t is, de ez itt nem elég)
És mit váltottam ki: a magas lóról lenézve az szciesekre pár ember reakciója kiábrándító, rögtön ellenséggé váltam...


Igen... rávilágítottál valamire.
Igen ez a blog egy istentelen szélsőséges dolog. Ugyanolyan, mint aki teljesen "Rondroid", már ahogy az "itteniek" hívják.
Egyiknek se tűnik fel, hogy egyiknek sincs igaza.
Nem is fogják felismerni. És az ilyen "vakhitüekből" könnyen válik "anti rondroid". Nem vette észre, hogy ugyanolyan szélsőséges maradt. Csak régen vakon követte LRH-t (mint Reformer kb. 5 évig), most meg vakon utálja LRH-t (mint Reformer kb. 1 éve.)
A közös az irányíthatóság, és a vakhit. Ez mit em változott.

jokka 2008.09.26. 00:26:22

:: yx 2008.09.25. 10:54:57
::Én volt tag vagyok, aki vallja, ha nem hiszed el, amit itt olvashatsz (akár tőlem), menj és próbáld ki, tapasztald meg! Sokan vannak, akik nem osztják ezt a véleményem és én sem ajánlom, de ha téged kétely emészt...

Én például a sok negatív cikkek, élmények, beszámolók, és most már mondhatom pletykák hatására néztem meg, hogy mi is igazából a szcientológia. És közel sem tapasztaltam meg azt már x éve, azt amit itt leírtál (Vagy Reformer írt le, vagy akárki). És nagyon, de nagyon sok szcientológus ismerősöm se.

Tapasztaltunk negatív dolgokat (pl. erősebb telefonálás), de egyik sem volt olyan nagy mérvű, hogy emiatt hátat fordítsak a szervezetnek.

Az ok, hogy miért vannak ex-szcientológusok, akik negatív dolgokat írnak le, egyszerűen sértődöttség, szélsőségesség, vagy vakhitűség.

Nyugi... lesz aki csak arra fog emlékezni, hogy szcientológia, és kiváncsi lesz mi is ez?
És már ott is lesz a tanfolyamteremben x idő múlva. Csak hajrá, tovább a reklámkampányt!

Persze ehhez az is kell, hogy hiteles személyek legyenek azok, akik szcientológusok. Persze a mocskolódásban elég ügyesek vagytok, ez erősödött az utóbbi években. Tom Cruise-t is próbáljátok..., meg akit értek. Persze a többezer celebből ez a pár, akiről valamit próbáltok varázsolni.
És a legfőbb célpont persze LRH. Milyen szar író, fotós, tengerész, meg egyebek... Semmi elismerés, csak kritika...

ubi 2008.09.26. 07:09:59

Jokka:

Ha már így a TC-t említetted, jut eszembe, mit szólsz a Jason Benghe interjúhoz?
Szerinted miért van ez, hogy egy OTV-ös kilép???

Részemről ok, hogy vannak dolgok a szciben, amik működnek és hasznosak, de hogy valaki ilyen nagy utat bejárjon és azt mondja hogy a szci mégsem jó, az mégiscsak furcsa.

baka 2008.09.26. 07:32:52

Kedves jokka!

Én meg azt mondom, hogy ha a többi negatív oldalát nem nézzük a szcientológiának (gyerekmunka, éhbérért dolgoztatás, a személyiség negatív jegyeinek felerősítése, értsd: erőszakosság, tudatallati függővé válás, halálesetek stb.), akkor már azért perbe kellene fogni, beperelni az egész egyházat világszerte, amit a (magyar) nyelv megerőszakolásával tesz.
Egyértelmű, hogy abból csak valami őrület jöhet létre, ha úgy fordítanak akármilyen szöveget egyik nyelvről a másikra, hogy oda-vissza fordítgatják, csak azért, hogy drága LRH szavainak értelme nehogy megváltozzon. Az, hogy közben az adott nyelv megnyomorítása folyik az már a szent cél érdekében persze szerintetek teljesen mindegy.
Nem lett volna ésszerűbb a fordításokhoz szakképzett fordítókat foglalkoztatni? A "tech" akkor sem veszett volna el! Csak hát az már a minőség kategóriája és nem a mennyiségé.

Ti már sajnos észre sem veszitek, hogy lassan elfelejtetek magyarul.
Hogy ne csak a már sokat emlegetett "élőség" förmedvényt említsem, mi az hogy "erősebb telefonálás"? Erősebben szorítod közben a kagylót, vagy mi? Természetesen értem, hogy mit akarsz mondani, de hogy ez a jelentése az erős szónak nincs benne a szótárban abban biztos vagyok.

A másik példa, amikor az egyik gyerek megfogja a másikat, mert arrébb szeretné valamiért húzni, a szcientológus apja erre nem azt mondja, hogy ne rángasd, vagy ne ráncigáld, hanem azt, hogy "ne mozgasd a testét". Ezt a saját fülemmel hallottam, nem más mesélte. És (nem) véletlenül azt is tudom, hogy ez a kifejezés része a hogyan neveljünk gyereket szci módszernek.
Szóval én már itt, az ilyen szavaknál sikítva rohanok messze(persze képletesen, mielőtt félreértenéd)ha egy szci elkezd beszélni, írni, függetlenül attól, hogy van-e bármi értelem abban, amit mond.

yx 2008.09.26. 12:47:22

jokka:
Ha valaki ennek a blognak a hatására megy be egy tanfolyamterembe, válljék egészségére! Szerencsére a rendszer úgy van felépítve, hogy a "beetetési időszakban" a szolgáltatások (majdnem) ingyenesek, így nagyon hamar megtapasztalhatja az LRH tech működő részét a t. érdeklődő. Ha vette a fáradságot és elolvasott néhány bejegyzést legalább, akkor viszont figyelni fog és az első gyanús jelek után visszatér ide továbbiak után olvasni és bőven fog igazolást találni egy-egy itt felvetett hibára.. Azt meg gondolom, nem kell neked mondanom, hogy mi lesz, ha ez az etika-tiszt fülébe jut! - vagy még te sem tartasz itt? Ha nem hiszed, járj utána! :)
A szembenállásunkról meg röviden annyit, hogy te egy magát (LRH-dal, az egyházzal,...) kritikusnak tartó szcinek tartod magad, én meg egy az egyházzal szemtől-szembe (egyenlőtlen) küzdelmet fel nem vállaló "mókusnak" tartom magam. A nézeteink nem sokban, (vannak hibái és vannak jól működő, hasznos elemei a technek és a kivitelezésnek,) talán a hasznos-káros aránya mértékében különböznek, csak te még nem konfrontáltál azzal, hogy az egyház és egy "igaz szci" szemében ugyanúgy mókus vagy, mint én! :D

Bibircsók 2008.09.26. 13:48:42

jokka,

vakhitűnek és szélsőségesnek per pillanat maximum te látszódsz itt.

"És közel sem tapasztaltam meg azt már x éve, azt amit itt leírtál (Vagy Reformer írt le, vagy akárki). És nagyon, de nagyon sok szcientológus ismerősöm se."

Váljék egészségetekre, ha ti ebben látjátok életetek értelmét, az égvilágon senki nem fog titeket ebben megakadályozni.

"Az ok, hogy miért vannak ex-szcientológusok, akik negatív dolgokat írnak le, egyszerűen sértődöttség, szélsőségesség, vagy vakhitűség."

Sértődött? Szélsőséges? Vakhitű? Kissé általánosítasz, nem? Biztos, hogy minden kilépettet vagy a nagyobb részüket be tudod zsákolni valamelyikbe?
Kikéred magadnak és másoknak a 'rondroid' szót, de te nyugodtan sértegetsz másokat. Hipokrita hozzáállás.

"Tom Cruise-t is próbáljátok..., meg akit értek. Persze a többezer celebből ez a pár, akiről valamit próbáltok varázsolni."

TC-t és társait nem kell "mocskolni", ahogy te fogalmazol, elég, ha kinyitják a szájukat és az ember csak hüledezik, hogy "te jó ég, evvel a tehetséges, a földön két lábon járó illetővel mi lett?"

anula 2008.09.26. 14:48:32

Ki az a Tom Cruis?

anonim én 2008.09.26. 16:11:56

jokka,

Elhiszed, hogy tized ennyi bírálat nem lenne, sőt az Anonymous is szarna az egészre, ha nem viselkednétek pontosan olyan módon, mint amivel megvádoltak benneteket?
Felmerül egy vád, és a szci mit csinál? Talán bizonyítja az ellenkezőjét? Bemutatja, hogy nem úgy van?
Vagy inkább beindítja a maszatolást, a mellébeszélést, fenyegetőzést, meg a mocskolódást, meg az egész komm tech gépezetet?
Nyilván számodra az anon a pszihó világösszesküvés része. Azt hiszitek, az egy szervezet. Nyilván ezért próbáltok úgy bánni vele, ahogy a net előtt bántatok a bürokrata világgal. Merthogy azzal működött a komm tech. Sajna ezzel itt nem fog.

Időről időre megjelenik itt egy-egy tanítvány, és megpróbálja szcí eszközökkel "kezelni" a helyzetet. Aztán annak teljes tudatában távozik, hogy óriási csatát nyert, és valódi démoni vitatkozó immár. (néha olyan érzésem van, hogy ez nekik direkt egy feladattípus: vitatkozz az sp-kkel és NYERJ!)
Közben pedig észre sem veszi, hogy nem nyert semmit, csak a még jobban elmélyítette a rólatok kialakult képet.
De nyilván, ez a mi realitásunk, a tietek meg az állandó nyereségek.

anonim én 2008.09.26. 16:26:39

"Semmi elismerés, csak kritika... "
Azért el ne sírd már itt magad. Majd minden bejegyzésben elismeri valamelyik bíráló, hogy hubbard a maga módján zseni volt.

Abbé 2008.09.30. 12:21:11

mennyire beteg ez az egész, mennyire lelki sérültnek kell lennie valakinek, hogy komolyan vegye ezt az egészet, olyan ez, mint a Pirx-kapitány egy soha le nem adott pilotja - már a monológ alá képzeltem a szánalmas ezüstruhát, a mofém-káfézőzőt, meg a dús, Karel Gott-pajeszt is

bumburnyák 2008.09.30. 19:53:34

nemrégiben dr veér andrás könyvében olvastam egy szci szerelmes levelet! hát fetrengtem a röhögéstől!
ha lesz szkennerem, feltöltöm valahová, érdemes lesz elolvasni!

Abbé 2008.10.01. 08:08:59

alig várom :) vajh, mik lehetnek benne: "amikor a clear világunkban kezünket összekulcsoljuk, és megcsókoljuk egymást Ron festménye alatt és együtt repülünk a hajójára a csekkekkel..."

Pszientológus 2008.10.01. 13:38:00

Abbé ezen most jót röhögtem :)

Abbé 2008.10.01. 14:26:58

"Jaj, ketteske mindig elmászkál az ágyától...jöjjön csak, jöjjön......persze-persze..."

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.10.01. 14:45:59

bumburnyák
Nekem is rémlik.Melyikben van benne? Én be tom szkennelni...

bumburnyak 2008.10.02. 20:34:19

anonymoushun · www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.10.01. 14:45:59

ohhó, megtaláltam :)
"Magyarország a szcientológia (pók)hálójában" 161-163

idézetek a levélből, magyarázatokkal :)

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 22:23:04

Ok, köszi, holnapra fent lesz a képtárban. :)

bumburnyák 2008.10.03. 23:59:01

Anonymoushun · www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 22:23:04

sikerült bescannelned?

Cserépszavazás (törölt) 2010.05.26. 01:35:39

@jokka: @jokka: Szeretnék egy apróságot figyelmedbe ajánlani, talán egy olyan oldaláról a dolgoknak, amelyet akár te, akár a többség nem vesz annyira figyelembe.
Ezt írtad: "Tom Cruise-t is próbáljátok..., meg akit értek. Persze a többezer celebből ez a pár, akiről valamit próbáltok varázsolni." Én Kirstie Alley-ről, egyik kedvenc színésznőmről szeretnék neked beszélni. Miután erősen kedvelem, szeretem a humorát, a játékát, ezért többször, de igazából kétszer nagyon drukkoltam neki, hogy sikerüljön a fogyása. Ugye tudod, mikor kezd egy ember gömbölyödni, és jellemzően a nőknél jelenik meg ez az állapot? Védőbástya. Ha annyira hatásos lenne ez az egész tech., akkor az ép testben ép lélek fordítottja is igaz lenne, ha ép a lelke, akkor nem kellene kiterjesztenie a páncélját. Valahogy nem kerek az egész, hogy a ti lelki segítségetek megvan, neki belül megvan a saját normál küllemű szépsége iránti vágya, amely megfejelődik azzal, hogy ebből is él, mégis kétszer is sikerül bálnává duzzadnia.
Azt, hogy Kirstie sci, nem tudom egy hete se, viszont, hogy lelki gondjai vannak, azt igen.
(Cseppet sem zavar, hogy majd' kétéves ez a bejegyzés, az igazságok örökek :)
süti beállítások módosítása