Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Az ausztrál TV leleplezi a gyerekeket illegálisan dolgoztató szcientológia egyházat

2008. július 08. - Reformer

Brilliáns tényfeltáró riport angolul, plusz bónusz Jason Beghe interjú.

 

Július 7-én ment le főműsoridőben.

Röviden: az egyház 12-16 éves gyerekeket dolgoztat napi 8 órában, csak szcientológia anyagokat tanulnak, a hagyományos oktatás és gyerekkor kimarad az életükből. Rejtett kamerás felvételek. A videóban névtelenül nyilatkozik egy nemrég kilépett munkatárs, valamint David Graham, aki régebben vezető beosztásban volt a szcientológia nemzetközi központjában.


Scientology Child Labor Exposed on Australian National TV from GrahamS on Vimeo.

 

Július 8-án pedig Jason Beghe nyilatkozott az ausztrál TV-nek.

Röviden: a szcientológia egy szekta, a szcientológia logika szerint a világ megmentése érdekében kis áldozat egy normális gyerekkor, továbbá mindenkinek joga van abban hinni, amiben akar - de ahhoz senkinek sincs joga, hogy a hite nevében embereket tegyen tönkre és zsákmányoljon ki.


Jason Beghe speaks to Today Tonight from GrahamS on Vimeo.

 

További dokumentált esetek gyerekekkel kapcsolatos visszaélésekről a szcientológiában:

http://www.taxexemptchildabuse.net/

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr37558778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vuk 2008.07.08. 14:06:36

Most már úgy ki van verve nálam a biztosíték....:-(

Magyarnaba 2008.07.08. 15:16:11

Hát, agymosott fiatalok kényszermunkája még nem volt a menüben, pedig logikus, hogy ez is a szekta észjárásából következik.

Legközelebb mi borul ki a biliből? Fogolytábor, emberrablás, esetleg fegyvercsempészet?

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun 2008.07.08. 15:25:32

Ezért kell a felvilágosítás, ezért kell tüntetni, hogy ezt is minél többen tudják!

Magyarnaba
Nemsokára mi derül ki? Ha érdekel nézd meg:
www.freewebs.com/anonymoushun/hreklegfrissebb.htm

Lollipop 2008.07.08. 15:36:08

Mit tettetek szcientológusok?! MIT TETTETEK?!

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.07.08. 16:07:47

Ez már szégyen. Hogy nem látják ezt belülről? Hogy lehet valaki ennyire agymosott? Hoyg rendelhetik alá az idióta "clear föld" céljuknak ennyire a gyerekeket?
Remélem hamarosan kicsináljuk őket! Ha gyorsan sikerül, akkor is az alig több, mint fél évszázados fennállásuk alatt is rengeteget ártottak. A felső vezetést meg simán elküldeném a hátralévő életükre Guantanamo-ba.

....meg még ez is 2008.07.08. 16:42:14

www.youtube.com/watch?v=J6Nl7OBz6rs

nem találom ahol a gyerekek visszalopják a kajáskukát, pedig valaki ide tette a videt régebben.

Piszok szekta

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.07.08. 17:28:48

hát igen, EPF-en is dolgoztak ezerrel a 12-16 éves (főleg) srácok.

a legérdekesebb amikor ezek a gyerekek full agymosottak lesznek, és joguk van neked parancsolni, utasítgatni, számonkérni.
És tuti lehetsz, egy ilyen "kiképzett" gyerek lesz a leglelkesebb, aki a belső jelentgetésen keresztül felnyom egy főnöknél, ha ferdén áll a szemed.

Equilibrium-ra (film, 2002-es) tudok ismét hivatkozni, ahol a főszereplő papot számonkéri,megfigyeli a saját gyereke, és SCNhez hasonlóan jelenti apja munkatársának a gyanús dolgait.

örge 2008.07.08. 18:50:56

"Kedves" szcientológusok! Hol van ilyenkor az Állampolgári Bizottság az Emberi Jogokért (CCHR) nevű, (mint a nevéből is kiderül) az emberi jogok megtiprása ellen élharcosként küzdő, hiperhatékony csúcsszervezetetek????

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.07.08. 20:48:18

CConstantine: Lehet, h Te javasoltad már ezt a filmet ezelőtt is ezen a blogon. Most, h újra említetted leszedtem, megnéztem. Köszönöm a tippet! Tanulságos...
De ott legalább a kissrác észhez tér, és nem szedi a szert. Remélem a szci agymosásából is egyre többen felébrednek!
Ez egyre keményebb. Vagy csak én látok többet és többet belőle, de kezdeném nagyon félteni az emberiséget... ha a marketingjük és pr-juk nem lenne ennyire gagyi.

Gyula Úr 2008.07.08. 22:00:35

Tud nekem valaki adni egy maszkot? Szombaton kimennék én is végre.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.08. 22:17:20

Gyula Úr,
Elfogyott már. :( Ha rendelsz az nem jön meg addigra valószínüleg.

Anonym Mouse 2008.07.08. 22:31:05

Mr. Beghe megint megmondja a frankót egy helyen. Amikor a riporter kérdezi tőle a kszenu sztorival kapcsolatban hogy vajon Ő elhitte-e? Azt feleli, "ez érdekes, azt kell mondjam hogy nem, de ELFOGADTAM".
Gyakorlatilag, OT3-ra oda kell érj agyilag hogy elfogadd ezt is akár, akkor bent maradsz.
Bár, akkor pl Tory Christmant nem értem, mivel ő egy rettentő értelmes és humoros asszony, mégis OT6 volt, ha jól emlékszem amikor megpattant. Vagy OT8? Ehhm...

Gyula Úr 2008.07.08. 22:33:36

Honnan kellene rendelni?

kupa (törölt) 2008.07.08. 22:58:52

Nem tudom, másnak feltűnt-e, de a videók között volt egy figyelmeztetés is, miszerint lehet, hogy a szcik is vesznek maszkokat. Ezért csak óvatosan mindenkinek. Eddig úgy tűnik, én is ott leszek. Hajrá.

Sütemény1975 2008.07.09. 00:13:48

lehet, hogy én vagyok naív, de miért nem lép már valaki keményen oda ennek a szektának. tessék összeszedni ellenük az összes bizonyítékot, beperelni őket világszinten, aztán betiltani őket!

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.07.09. 01:16:30

Minden nappal egyre biztosabban halad a sci kirakatszinház a posvány felé.

Maszkárus · http://www.xenutv.com 2008.07.09. 01:38:15

Gyula Úr szerzünk neked valamit! Addig is sál, baboskendő, pormaszk, stb. Vagy egy bármilyen egész arcos maszk a sarki kellékestől.

Gyula Úr 2008.07.09. 06:52:00

Van maszkom, de nem akarok kitünni. Mindegy, ott leszek.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.09. 08:33:38

kupa
Lehet hogy vesznek ők is maszkot. Bár azt nem értem minek, hiszen nem ismerjük továbbra sem egymást, és nem is azért megyünk. Ez nem ismerkedős délután. Ha meg megpróbálnak megint beépülni, az csak a primitívségüket támasztja alá, mint Pál "beépülök" Attila-ét. :)))

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.09. 08:44:55

Gyula Úr
Itt tudsz venni: cgi.ebay.com/V-for-VENDETTA-Halloween-Costume-Mask-OFFICIAL-NEW_W0QQitemZ170233619912QQihZ007QQcategoryZ116724QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ShippingPayment

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.09. 10:25:03

Plakát, szórólap minták:
picasaweb.google.com/anon.mokus/Puskapor
Pdf-et emailben tudok küldeni.

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.07.09. 10:39:01

"Lehet hogy vesznek ők is maszkot. Bár azt nem értem minek"

akkor gondolkozz kicsit.
talán hallottál már olyanról, hogy elvegyülés..

"Ha meg megpróbálnak megint beépülni, az csak a primitívségüket támasztja alá"

igen? szerintem inkább a céltudatosságukat.
ezért jó lenne vigyázni velük, és nem alábcsülni őket.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.09. 10:51:41

phreeq
Persze persze, igazad van, de mint írtam ez nem ismerkedő délután. :)
Nem is kívánjuk őket alábecsülni, sőt, nagyon is oda kell rájuk figyelni!

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.07.09. 11:06:30

Állítólag a maszkokat nem csak maguknak veszik, hanem tovább is értékesítik. Így próbálják meg elcsípni az Anon-okat, vásárlás közben.

Tunguska · http://picasaweb.google.com/anon.mokus/ 2008.07.09. 11:23:51

Ha valaki a tüntetésen nagyon "ismerkedik" kérdezgeti, ki vagy, mi vagy - az nagy valószínűséggel nem hozzánk tartozik.

K.Z 2008.07.09. 13:20:00

Én is ott leszek, de maszk nélkül.

kupa (törölt) 2008.07.09. 14:01:02

Anafeb írta a LULZ-ban, hogy helyi idő szerint 11 óra. Akkor most 11, vagy 13? Persze tudom, hogy a hivatalos Anonymous-nak kellene "hinni" (mostanában a hit szót ""-ben kezdtem írni, mert jobb, ha nem hiszünk, hanem látunk), de ezt a különbséget a két időpont között most nem értem.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.09. 14:22:59

13 órára van bejelentve hivatalosan nálunk.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.09. 14:33:12

K.Z
Gondold át azért, ha Anonymoust erősíted. :)

Lollipop 2008.07.09. 14:38:08

K.Z 2008.07.09. 13:20:00
anonymoushun · www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.09. 14:33:12


Kedves K.Z., anonymoushun-nak igaza van, szerintem is gondold át, ha Anon színekben indulsz. Felesleges magad bajba sodorni, anélkül is működik.

gergo 2008.07.09. 14:59:40

Ez nem hiába egy csendes tüntetés,nem szabad senkivel sem beszélni(beszélnek a maszkok és a táblák) így nem tudnak beépülni,értsétek meg itt nemszükséges összetartó csoportot alkotni ez emberek halmaza szvsz,akik egy cél érdekében mennek,legalábbis én így gondolom,amúgysem vagyok kompetens,és anonymous úgyis leír minden fontos tudnivalót a honlapján azt is olvassa mindenki
béke

Lafayett Ronald Hubbard 2008.07.09. 16:38:20

Mi a fene.Rendben.Akkor ami ezt a tuntetest illeti.Ra-ta-ta-ta-ta!
Mehetek en is??!!!

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2008.07.09. 16:46:10

Hubi jöhetsz, de csak a tengerész kapitányi rucidban.

Lafayett Ronald Hubbard 2008.07.09. 16:58:52

Rendben.Akkor ami a tengereszkapitanyi rucit illeti.Nem- nyeresegem van vele.Egyedul nem tudom osszekotni hatul a ket ujjat....
De ez is a pszcihok muve!!!! ( tudtatok, hogy del amerikaban koncentracios tabort tartanak fent??!! Ott koncentralnak! ) Veszelyesek am nagyon, olyan autoik vannak, mint a 21 -ik szazadban, pont olyan.Mi a fene.
Engem pl. allandoan probalnak zavarni a " feher egerek a falon" implanttal, amikor transzban vagyok!Keep Clear! (bocsi, ez a felesegem volt, es a konyhara ertette)

anon42 2008.07.09. 18:27:42

"Nem tudom, másnak feltűnt-e, de a videók között volt egy figyelmeztetés is, miszerint lehet, hogy a szcik is vesznek maszkokat. "

:D :)))))

ÁLMAIM LÁBLÖVÉSE!!! :D

_MI_ első pillanattól tudjuk, hogy melyik maszk alatt van szci, de a _járókelők_NEM_! Ők csak azt látnák, hogy "úbazmeg, de sokan vannak ezek a maszkosok"!

Ez jóóó, nagyon jó, remélem sokan jönnek beépülni! :D

(Ugye nem szabad olvasniuk ezt a blogot, és most nem árultam el nekik, mekkora idióták?) :P

gergo 2008.07.09. 19:01:54

Hát igen kedves szcientológusok(el tudom képzelni ahogy esténként a blogot olvasva terveket szőnek és elfelejtik az egész klírbigyót)nyugodtan beöltözhetek csak a tüntetés erejét fokozzátok vele
és már messziről a járásotokról fel lesztek ismerve,és a diktafonról a zsebetekben stb

Lafayett Ronald Hubbard 2008.07.09. 19:55:41

Hehehe, hehehe, mi a fene.Dramatizalo pszcihopatak vagytok, ra-ta-ta-ta! Majd jol bedobozolunk benneteket!
Ugyanis en mar reg atadtam a tech - emet a a bolygo megmentoi ellen tunteto elnyomo szemelyek, wog-ok, es SP -ellen!
Varazsszavakat dolgoztam ki, amelyek hasznalataval az alarc mogott is megismerik egymast a hoseim, olyanokat fognak egymas fulebe suttogni, hogy" mi a bunod?", "amiota anon vagyok, nagy nyeresegeket konyvelek el, es toretlenul haladok a hidon", "ARK törés", "kezeled az ARK töréseket, vagyis Grade 3-as szintet", meg mi a fene.
Meg azt is mondtam, hogy ilyenkor tuntetesen nyugodtan kiabaljak a maszk mogul, hogy " - hackerek, internet kalozok vagytok!"

Haha, kidolgoztam en a techet, ami tokeletes - csak ahogy en is.Addig nincs a bolygo biztonsagban, amig az emberekkel igy elbanhatnak, kovetelni fogjuk, hogy mi is viselhessunk Guy Fawkes maszkot, es le is fogjuk jogvedeni, mert ez is az R 6 resze!

yx 2008.07.09. 22:02:25

Ha már a gyerekmunka a téma, nem kell nekünk sem messzire menni: index.hu/politika/bulvar/gyrkmnk3337/

rolko 2008.07.10. 19:54:53

Szerintem ha ez gyerekmunka volt, és törvénytelen, akkor büntetni kell. Meg kell
találni a felelőst, és megbüntetni.

Saját véleményem:
- Ha valaki segíteni akar, akkor segítsen, mert a munka az alapvetően másoknak segítség, és nem pénzkereset.
- Én magam 12 éves koromtól dolgozom napi 8 órát, almaszedés, hardware cuccok eladása, piacolás...stb ismerek másokat akik szijntén. Sok riportfilmet látok ,ahol gyerekek önként dolgoznak.
- Az a baj a társadalommal, hogy nem engedi a gyerekeket dolgozni, pedig ők csak egyszerűen hasznosak akarnak lenni.
Persze büntetni kellene továbbra is, ha valaki kizsákmányolja őket, de megakadályozni nem lehetne.

- Nagyon sokan már kiskoruktól kezdve dolgoznak legalásian. Sportolók, gyermekszínészek...
ővelük mi a helyzet?

Röviden ennyi.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.10. 20:05:47

gondoltam rolko hogy lesz magyarázatod. :)
gyerekmunka az gyerekmunka, ha te is csináltad, az annak a felelőssége, aki révett, rákényszerített, vagy miatta kényszerültél rá.

rolko 2008.07.10. 20:35:17

Én azért csináltam, mert nem volt elég
a húsvétkor szerzett x ezer forint és
sok tervem volt. bicaj, számgép...stb.
Hálisten olyan szülők voltak otthon, akik ezt támogatták. Bár inkább örültek volna sokszor, ha tanulok. De persze vittem a jó jegyeket és így ok volt.

A kérdésemre válaszolj:
Mi van a gyerekszínészekkel, és a sportoló gyerekekkel?
Szerinted Darnyi, meg a többiek kizsákmányolva voltak? A te tónusszinteden igen...

Én is éreztem néha azt, amikor 5-6 évesen úszni vittek hajnal 4kor napi 4 órát. ...

Darnyi, Egerszegi...stb... pedig évtizedekig napi 8 órán át ezt csinálták. VOlt amikor napi 12 órában.

an0234 2008.07.10. 20:39:16

Jol nyomod, nagyon veded a bizonyitvanyt, csak az a gond, hogy itt egy olyan dolgot vedsz, amitol normalis epeszu ember nagyon sietve elhatarolodik.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.10. 20:41:41

A sport más, az legalább nevel!
Az hogy szüleid engedték, hogy gyerekként dolgozz, az már más elbírálás alá esik. Természetesen a nyári diákmunkát ne vedd ide.

an0234 2008.07.10. 20:57:17

Tonusszint, megvan a heti kedvenc alibi-szakszavam :) Kivancsi vagyok, milyen angol szobol keszult ez az ujabb fantasztikus altudomanyos muszo :) Majdnem olyan jol hangzik, mint a rendszermag-foltozas :)

rolko 2008.07.10. 21:09:56

an0234

Mivel médiában dolgozom. tudom pontosan milyen eszközökkel lehet akár Szent Teréziát is egy perc alatt tönretenni.
Leleplező, vér, erőszak, rejtett kamerás felvételek... stb. Leatakart arcok...

Nyugi... bárkivel ki lehet szúrni. Veled is, bárkivel. Csak kellő rosszindulat, dezinformáció kell hozzá.

Normális épeszű ember elhatárolódik attól, hogy a gyerekeét ütlegeljék, és kiabaljanak vele, mint a kocsissal sport címen. Merthogy Darnyiékkal ezt tették.

anonymushun:
A sport nevel, mert egy nagy játék. Az értelmes munka is nevel, mert az is egy játék.
Láttad annó Friderikusz műsorában azt a zsenigyereket, akimitudomén miket talált fel, és tartott előadásokat 6-10 éves korában?
Láttad azt az értelmes baranyai parasztgyereket, aki 13 évesen már két mercije volt, mert a Szerbekkel üzletelt ezt azt?

Siker, az siker... az nevel. Mindegy hogy sport, munka, ötlet vagy művészet.

Én nem nyári munkát csináltam. hanem a suli mellett.

an0234 2008.07.10. 22:01:53

rolko: kimondtad a szci kulcsszot: mindenkinek lehet artani. Tenyleg ugy nez ki az egyhazatokrol elerheto infok alapjan, hogy ennek valoban tudataban vagytok, es aktivan alkalmazzatok is. Mit gondolsz, miert anonymous Anonymous?

rolko 2008.07.10. 22:59:56

Egy baj van.

Te félsz, attól, hogy ez megtörténik/megtörténhet.

Miért is?

Ez is tónusszint. Alacsony érzelmi, és szellemi állapot.

Az ano azért ano, mert fél.

Az emberek le vannak nyomva teljesen.

Kijelentettem, hogy bárkinek lehet ártani. Többek között neked is, és már is ez jutott eszedbe. Pedig Elsősorban arra gondoltam, hogy nekünk, a szci szervezetnek ártanak azzal, hogy lelepleztük, vér , erőszak...stb.

morrissey 2008.07.10. 23:14:25

kicsit uncsi már ez a tónusszint, duma. Nagyon sajnállak téged.
Nagyon közeli ismerősöm lett Sci. Ráment a házassága,meg a nem csekély vagyona. Nem tudom pontosan mennyi,de több 10 millió, az biztos. de a lánya most OT 8. Ő meg a SeaOrgban pucolja a WC-ket. hurrá. dughatja a seggébbe a tónusszintjét.nincs hova hazajönnie, nem maradt semmije, az OT 8 lánya meg szarik rá annyira qrva etikus.

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.07.10. 23:18:49

rolko,


az, hogy az emberek mennyire vannak elnyomva pl a média álságos ferdítései által, köszönőviszonyban sincs azzal a diktatórikus alapokon működő rendszerrel, ami a szcientológiát fogja keretek közé, és amit egyháznak hazudnak.

mesélj nekem arról, mi a helyzet a sea org-ban dolgozók tónusskálájával?
azokéval, akiket agyondolgoztatnak, miközben leordítják a fejüket?
azokéval, akiknek alacsony tápértékű, rossz élelmet adnak?
azokéval, akik eladják a fejük fölül a házat a röhejes tanfolyamokért?

VELÜK mi van tónus-szinten? szerintem enyhén szólva is szarabbul állnak, mint én, aki officially SP vagyok a véleményemmel.

Buscadora 2008.07.11. 00:16:13

Rolko: van mitől félni. Ha egy közösség hagyja, hogy a saját maga alkotta szabályokat a tagjai átlépjék, akkor vége.
Vannak ilyen maflaságok, mint tankötelezettség, meg törvény a gyerekmunkáról, meg effélék...
Lehet azt gondolni, hogy ezek nem jók, már elavultak, miegymás, akkor meg kell találni a megfelelő vonalakat (pl országgyűlési képviselő vagy népszavazás útján lehet egy törvény módosítását kezdeményezni)
Szal: ha egy 12 éves srác heti 40 órában takarít és nem teszi le a megfelelő osztályozó vizsgákat, akkor bizony sértődik a törvény. (Mo._n feltétlen, de valszeg az ausztrál jog is ismeri a tankötelezettséget.) Ha ez megtorlatlan marad, akkor egyre több ponton fog sértődni - és jön a káosz. És ez független attól, hogy bizony a 12 éves lelkének jó, ha van valamennyi feladata/felelőssége a _családjában_.

an0234 2008.07.11. 00:50:48

"Az ano azért ano, mert fél."

Ano azert (is) ano, mert ezzel a formacioval nem tudtok mit kezdeni. Valamit, ami nem szemely es nem szervezet, nem lehet tamadni, elhallgattatni.

Az erzelmi allapotomat hagyd ki a jatekbol, epp elegszer filmeztek mar le a kedves kollegaitokat, ahogyan az oket kritizalokkal, vagy az oket zavarba hozokkal bannak. Inkabb erre koncentralj. Meg az o "erzelmi es szellemi allapotukkal". :) En koszonom kerdesed, jol vagyok :)

rolko 2008.07.11. 01:01:09

puscadora:
Ha takarít 40 órában, hónapokon keresztül azt elítélem. De ha jól tudom, auditor a srác.
Ráadásul egy ember (ismeretlen, arcát nem vállaló) véleménye alapján van az egész riport.
Nagyon gyenge eresztés, én jobbat csinálnk ennyi pénzből amennyi a "riportra" szánva volt.
Nagyon tényfeltáró.

phreeq:

"mesélj nekem arról, mi a helyzet a sea org-ban dolgozók tónusskálájával?"

Teljesen jó. Angliában például 50 fiatallal találkoztam, nagyon élvezték, amit csináltak.

"azokéval, akiket agyondolgoztatnak, miközben leordítják a fejüket?"

Te láttál ilyet? Videó?
De ha megtörtént? Mik voltak a körülmények?
Én is ordítottam már le valaki fejét, mert valami számomra fontos dolgot elcseszett. Szerintem te is. Bár lehet te csendesebb tipus vagy. De akik szenvedélyes tipusuak, azok oridbálni is szoktak.

"azokéval, akiknek alacsony tápértékű, rossz élelmet adnak?"

Ezt majd megkérdem, erről nem tudok. De a jó táplálozás fontossága pedig szembeötlő a SeaOrgban.

"azokéval, akik eladják a fejük fölül a házat a röhejes tanfolyamokért?"

Ezt én sem ajánlom senkinek. De valaki autóért adta el a házát. Szerintem meg ez röhejes
Valaki általad röhejesnek titulált tanfolyamokért.

Bár az összes tanfolyam az Orgban nem kerül 1 millánál többe, de biztos én nem értek az ingatlan árfolyamhoz.
Ráadásul ez az összesen 1millába (vagy max. 1.5m) kerülő tanfolyam, kb. 15-20 tanfolyam.
és felbecsülhetetlen az értéke. De persze ezt nem láthatod.

Morrisey:
Kicsit uncsi már, hogy bárki ak szci, azt lehurrogod, és anélkül alkotsz véleményt, hogy ismernéd, vagy megértetted volna az ő nézőpontját.

Lehet az az ismerősöd csak két hétig takarított, lehet, hogy szeret ott Ameikában lenni, lehet, hogy a lánya nagyon elfoglalt, és azértr tartják ritkán a kapcsolatot.
És lehet a férje nem akarta ezt az életet, ezért szakítottak.
Érdekes ferdítések mennek itt.

rolko 2008.07.11. 01:07:59

ano0234

Az érzelmi állapot nem pillanatnyilag érdekes.
Persze ez is fontos lehet, de a fontosabb, hogy milyen a tartós állapota.

És nálad tartósan félelem.

Tudod, hány kritikus van az egyházon belül?
Sok. Én is kritizálok dolgokat.
De ez máris egy jobb szint.
A ti szintetek burkolt, (előre is bocs a durva hasolnlatért), mint Oszama Bin L- csinálta 2001.09.11-én.

Nincs töke szembeszállni, csak hátulról, rejtetten. Az megy neki.

Tipikus anon hozzáállás. Olyat csináljunk, amivel nem tudnak mit kezdeni. Hú de ügyesek vagyunk ám.

És nektek is ez megy. Tisztelet a kivételnek! Mert van itt pár nemcsak értelmes, hanem barátságos ember is.

Ipari kém 2008.07.11. 07:57:14

Végül is, persze. Legyen az, amit a szcik akarnak, sz.rjuk le az állam jogszabályait, a világ szinte összes államának egyezményes szabályát.

Ja. Ez megy nekik. Itt mindenki hülye (a világ országainak úgy kb. 80%), ők bezzeg vagy ezren baromi okosak.
www.ilo.org/ipec/lang--en/index.htm

Gyerekmunka - a gyereknek az iskolában a helye. Pont.
Lehet itt színészekkel, sportolókkal dobálózni. De melyik nem járt iskolába? Egerszegi? Darnyi? Vagy Julcsi a Szomszédokból? És melyik hírességgel pucoltattak kletyót? És mit kaptak cserébe? Olimpiai bajnokok, tisztelt, szeretett és jól élő emberek lettek? De szaaaar nekik!!!

És mi lett a szcis kletyópucolókból? Kiégett, depressziós, jobb esetben kiugrott emberek?
exscientologykids.com/

Jaaaa. Tök találó a párhuzam.....

Az az fasza, hogy nem kell itt megszólalni, nyomjátok ti ezt a kapálást állat jól.

an0234 2008.07.11. 08:26:50

Rolko, nem is tudom miert utaljatok a cihologusokat, legalabb olyan jok vagytok, legkozelebb lenyomsz itt rolam egy komplett pszichoanalizist? :-)

Egyebkent koszonom, hogy megtudhattam toled, milyen vagyok, egesz jol elszorakoztat :-)

Egyebkent attol meg, hogy arc nelkul szallnak szembe az egyhazatokkal, miert rejtetten hatulrol? Ha jol emlekszem, a tuntetes nyiltan az utcan volt, az egyhazatok epuletet ELOTT. A maszk pedig azert kellett, mert nehany nagyon buzgo emberetek konkretan nagyon igyekezett, hogy kideritsek, kik azok, esetleg udvariassagbol kiseretet biztositsanak hazaig. Happerszekeremszepen :)

Egyebkent ez a heccelo magatartasod is kimondottan tipikus. Amugy kozulunk senki sem mondta hogy baratsagos, vagy jo fej, vagy szeretni kell. Nem errol szol a tortenet keremszepen. Sot, csak hogy ne legyetek annyira buszkek magatokra: az anonnak mint jelensegnek semmi de semmi koze a szcientologiahoz, es joval regebbi, mint ez az ellenetek iranyulo dolog. Te is nyugodtan tajekozodj rolunk az interneten, ahogy mi is tesszuk a ti esetetekben. Az informacio szabad, es ingyenes, es sok van belole! :)

rolkoaka 2008.07.11. 11:04:42

Azt hiszitek az életet fel lehet bontani szintekre,rosszra és jóra,és mindezt meg lehet tanulni,és akkor boldog és sikeres leszel?Látszik abból ahogy ahogy írsz..
Szeretet,empátia,megbecsülés ezekről nálatok nem nagyon hallani...hogy-hogy???

an0234 2008.07.11. 12:36:19

En nem hiszem.. bar nemtom nekem irtad-e, de ha igen..: hol latod ezt az irasomban? Kerlek, mutasd meg ;)
De miert vezetsz le te is mindent a sikerre es a boldogsagra es a tanulasra? Ha sci-k indokolnak, vmiert mindig ez az MLM duma lesz a vege :)

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.07.11. 13:06:53

Rolko csillag, itt többen láttunk magunk mellett is tizenéveseket robotolni.
innentől kezdve kár félrevezető, mellédumáló rizsát nyomni.
csak magad égeted ezerrel.

rolkoaka 2008.07.11. 13:49:09

az aka egy szép rövidítés ki lehet találni :D ( az első egy szómozaik egy szimpla a betű),egyébként rolkoéknak írtam

gz · http://mlmhu.blog.hu 2008.07.13. 10:49:15

rolkoaka

Csak nem "A k***va a***ád"? :-)

BTW, rolko, mesélj xenuról. :-)

Huszár József · http://www.vitaminbank.hu 2008.07.27. 09:20:00

Szerintem minden vallás megpróbál valamennyire irányítani, tanítani. Viszont az igazi mesterek nem mondják meg, hogy mit csináljak, csak az utat próbálják mutatni. Én is elég makacs voltam régen és nem hagytam magam befolyásolni. Ma sem hagyom bizonyos helyzetekben, de néha bizony érdemes hallgatni másokra. Mikor is? Ezt nem könnyű észrevenni, ráadásul egy-két helyzetben gyorsan kell dönteni.

Engem Osho könyvei, előadásai érintettek mélyen, mert ő nem akar tanítani. Valahogy mégis úgy érzem, okosabb lettem általa. Nagyon sok ember nemtetszését váltotta ki, mert ő valóban rámutat a dolgokra, hibáinkra, emberi gyengeségeinre. Akinek nem inge, az nem veszi magára, de nagyon jó emberismerő volt Osho.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2008.07.28. 13:20:43

Vki mondja meg, egy gyereknek mennyit szabad egy egyhazban dolgoznia?

jokka 2008.07.28. 18:02:50

Rosszul kérdeztél. Az ellenoldal azt fogja állítani, hogy semennyit, mert ez nem egyház, hanem szekta... pénzmosás...stb. :-)

satan panonski 2008.07.28. 23:48:40

A szakértők egymás között...

Lafayett Ronald Hubbard 2008.07.29. 00:57:19

"Engem Osho könyvei, előadásai érintettek mélyen, mert ő nem akar tanítani. Valahogy mégis úgy érzem, okosabb lettem általa. Nagyon sok ember nemtetszését váltotta ki, mert ő valóban rámutat a dolgokra, hibáinkra, emberi gyengeségeinre. Akinek nem inge, az nem veszi magára, de nagyon jó emberismerő volt Osho."

Detto, talan az egyetlen igazi megvilagosodott mester.Nem talaltam meg olyan mondatat - amivel ne ertenek egyet.Pedig 6 konyvem, es 19 videom van Tole....

TB 2008.07.29. 01:03:54

Ha nem tudod, hogy milyen feltételek mellett alkalmazhatsz valakit, akkor fordulj a legközelebbi munkaügyi központhoz, elmagyarázzák. Vagy vegyen fel az egyház egy valódi hozzáértőt.

Lafayett Ronald Hubbard 2008.07.29. 01:04:04

Rolko, ne legy buta....
"A ti szintetek burkolt, (előre is bocs a durva hasolnlatért), mint Oszama Bin L- csinálta 2001.09.11-én."


Ezt mar csak ti nem tudjatok, hogy nem Oszama csinalta, hanem Bush, hogy legyen indoka (megegy) orszagot elfoglalni az olajaert???

Nincs töke szembeszállni, csak hátulról, rejtetten. Az megy neki.

OSA, Fair Game....hmm?? Remlik valami?

süti beállítások módosítása