Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Friss hírek, linkek

2008. július 01. - Reformer

Magyar:

Új Tóta W. írás szcientológia témában - Babilon bukása

A július 12-i magyar tüntetésnek elkészült a videója, az Anonymous oldalon megnézhető

Angol:

A Los Angeles-i szcientológia központot konténerfallal veszik körbe; amögé bújnak az Anonymous elől (fotóval) - Radar Online

Hogyan vesztett pert az egyház és fizetett ki 8 millió dollár kártérítést 2002-ben: a Wollersheim-ügy teljes története - Village Voice

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr8547560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThufirHawat 2008.07.01. 11:37:48

T.W. nagyon ütős. :o)

an0234 2008.07.01. 11:44:22

Kontenerfal mint Hubbard-domino :D ez tetszett :)

Magyarnaba 2008.07.01. 12:11:58

Inkább Ron-fal a berlini fal mintájára. A funkciója mindkettőnek az, hogy az infó ne menjen be, az emberek meg ne jöjjenek ki.

Az ilyen megoldás a hazug, brutális vonásaikat titkolni igyekvő rendszerek sajátja.

ThufirHawat 2008.07.01. 12:31:43

Igeeeen... ez a fal JÓ dolog, mert a Napnál is világosabbá teszi MINDENKI számára, hogy milyen a sci szép új világa. Hogy mekkora disznóságok folyhatnak a falak mögött. Láblövés.
Vajon hány ember megy el előtte naponta? A Sunset blv. az egyik legforgalmasabb út LA-ben.

Ahogyan azt már mondtam, kinyírják ezek magukat A. nélkül is.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2008.07.01. 14:37:40

Th:
Erősen dolgoznak legalábbis rajta. :))) Mi csak segítünk nekik. :)))

Magyarnaba 2008.07.01. 14:58:04

A konténerfal nagyszerű kommunikációs eszköz, pontosan jelzi, hogy miképpen viszonyul a Miscavige-rezsim a külvilághoz. Ilyen feltételek mellett egyre kevesebb embert lehet majd bepalizni. De mi legyen a már bent lévőkkel, akik éltetik ezt az egész parazita-rendszert?

A sci összeomlását meggyorsíthatná, ha valaki
1. reális, új élet lehetőségének képét mutatná fel az egyházi elnyomás alatt élőknek,
2. segítene az egzisztenciájukat vesztett emberek társadalmi, családi reintegrációjában (utógondozás, rehabilitáció)
3. a kilépetteket megvédené a szcientoszekta zaklatásaitól, ügynökeitől.

Ne feledjük! Nem szcidiótákról, hanem emberekről van szó.

Magyarnaba 2008.07.01. 15:56:20

A konténerfalat 27-én elvitték és rendezvénysátor építésébe kezdtek.
A konténeres képet tartalmazó galériában több érdekes fénykép is van:

www.flickr.com/photos/13716306@N00/page3/

Pl:
www.flickr.com/photos/13716306@N00/2241227054/
Innen azért nem tűnik lehetetlennek a szökés...

vuk 2008.07.01. 16:01:31

A szekta félelme anontól paranoid karegóriába váltott.
Ez már lejött a magyar demonstrációnál is, külföldön is jól érzékelhető.

Gondolom a benntartott/elzárt tagokkal vajmi keveset lehet segíteni. A sci összeomlását valahogy a fejtől kellene indítani, mert amíg a fejnek van ereje és eszközei a tagok elzárására, addig a tagok elérhetetlenek a wogoknak.

A 2. pontodra akkor lesz szükség amikor fej nélkülivé váltan szétszélednek a tagok.

Ezt követheti az 1. pontod

3.pontra remélem nem kerül sor, nem lesz aki zaklasson.
Lehet hogy ez csak egy utópia részemről. Biztos vagyok afelől, hogy foggal körömmel védi DM a szektát, amíg a pénz tart, az pedig van bőven..

Sztem nem az orgokkal van a legtöbb baj, hanem az álszervezeteikkel. Ezeken keresztül hamarabb eléri a gyanútlan lakosságot, ezért ezek tevékenységét kell sürgősen a nullára ledolgozni.

phreeq 2008.07.01. 17:20:05

ajjaj, ismét egy gázos fordítású video. könyörgöm, a legiont ne fordítsátok már légiónak, anonymous nem katonai hadtest, ebben a kontextusban ez emberek sokaságát jelenti. és az "anonymous vagyunk" helyett is enyhén szólva magyarosabb az, hogy "mi vagyunk anonymous".

ha valaki ilyen video készítését felvállalja, sose feledje, hogy többek nevében hirdeti az igét. ennek megfelelően pedig legyen maximalista. egy ilyen láblövéssel nagyot zuhanhat ám a stat :)

Magyarnaba 2008.07.01. 19:00:14

Vuk

"A 2. pontodra akkor lesz szükség amikor fej nélkülivé váltan szétszélednek a tagok."

Hohó, ez nem fog bekövetkezni egyhamar. Amíg ennyi oldalág és háttérszervezet (maraton, SEA Org, Criminon és tsi.) van, addig mindig lesz egy új Führer, aki az élére áll a dolognak. Ez egy ezerfejű hydra.

Ezért mondom azt, hogy fel kell mutatni egy normális élet lehetőségét az szekta által megrokkantott embereknek. Tudniuk kell, hogy miféle mocsárba léptek. De azt is tudniuk kell, hogy lehetséges az újrakezdés és minél hamarabb szakítanak az egyháznak kikiáltott szörnyszervezettel, annál kevesebb káruk származik e kapcsolatból.

Valahol láttam egy anon oldalt, amelyen a szci által művel disconnect helyett a reconnect-re helyezték a hangsúlyt. Ha egy szci újból beszél a szüleivel, akkor az sokkal nagyobb kár az elnyomóknak, mint 200 anon tüntetés. Az egy rab kiszabadításának első lépése.

CiscoKid 2008.07.01. 20:31:32

Üdv mindenkinek!

Eddig csak olvasgattam a bejegyzéseket és a kommenteket, de most úgy érzem hozzá kell szólnom. Magyarnaba ötlete szerintem nagyon jó, egy alapítványra lenne szükség, ami ezeket a feladatokat ellátja. Nem voltam még soha semmilyen szektának a tagja, de egy kilépett szcinek, pláne egy sea.org-osnak bizos, hogy rettenetesen nehéz visszailleszkednie a társadalomba, jó lenne, ha lenne kihez fordulniuk, lenne aki megvédje őket.

Sajnos én informatikus lévén egy alapítvány megszervezésében nem sok segítséget tudok nyújtani, de ha szükség van rám (szórólapozás, szekénypakolás, körömpörkölt-készítés) szóljatok, és segítek.

csipinymous 2008.07.01. 21:19:44

Alapítvány már van, tudtommal.
www.claritas.co.hu/
Úgy tudom, hogy működnek.

Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2008.07.01. 21:49:44

sztem fontos lenne a kiszivárgott (wikileaks stb) anyagok fordítása is, főleg az OT-k. akár segítenék is, csak én nem ismerem jól a szci terminológiát, szóval az nem lenne standard :D

de biztos van elég mókus, aki vágja. ez azért lenne jó, mert aki az első dianetika-élménye után azon töpreng, h menjen-e tovább, azonnal csekkolhatná a túlsó hídfőt.

vuk 2008.07.01. 22:02:38

magyarnaba: ok, igazságod vagyon.

Reformer 2008.07.01. 22:16:16

Tóta W.: igen, jó lenne. A Xenu eredetijét már sikerült összehozni közös erővel, ez az OT III központi anyaga.

objektivszcn.blog.hu/2008/06/16/xenu_2

Az OT I lefordításához mit szólnál? Az csak 1 v. 2 oldalnyi szöveg és egyszerű. A lektorálását megoldom.

Mégegyszer köszi a publicitást!

Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2008.07.01. 23:04:04

Reformer: küldd át mailben, aztán nem ígérek semmit. worluk kukac mail.index.hu

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.07.02. 00:03:27

Szép gyűjtés. A Tótásat olvastam :DDD

koji lijek trebate? 2008.07.02. 00:44:00

mediq.blog.hu/2008/07/01/az_ev_korhazbotranya_az_usa_ban
csók'lom, a tótavé urat kérdezzük, hogy ez e itten is az gonosz szcientológusok sara-e.
á, ne fáraggyon (sic.) a válasszal, ki a faszt érdekel, hogy mit vartyog?
csórikám a nyomorult kétezer honi szcientológus vállán tud már csak indexcímlap lenni. dubja, dubja, ejnye no. de mennek az évek.
mi jöhet még? szakítósblog?
így haladsz, és benne leszel a tévében.

Neduddgi 2008.07.02. 01:01:30

Múltkor már írtam a 3Sat (mémet nyelvű) adásáról, közben megtaláltam a Youtube-on:

1.rész: youtube.com/watch?v=vLePpdkLdac
2.rész: youtube.com/watch?v=7e-7FEGG7rE
3.rész: youtube.com/watch?v=Zqxl7JuN3i0

Nagyon jó összeállítás, érdemes lenne feliratozni.

Neduddgi 2008.07.02. 01:04:56

(ha lesz egy kis időm, akkor megpróbálom lefordítani a szöveget - vagy legalább egy részét)

Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2008.07.02. 02:16:48

édes fiam, jizzmaster, hülye vagy, mint egy darabka segg.

Lollipop 2008.07.02. 07:39:42

Tóta W. Árpád · www.worluk.hu/ 2008.07.02. 02:16:48

Kinek a segge? Mert az enyém nem! Az enyém ennél okosabb!

jizzmaster zero 2008.07.02. 00:44:00

Ejnye! Személyeskedni nem illik, édes fiam! Aki hülye, mint egy darabka segg, az hallgasson! Ülj le fiam! Egyes.

Béla bá 2008.07.02. 08:07:53

Scientology - neue Fassade, alte Strategien?

Elkezdtem lefordítani, sajnos rajtam kivül álló dolgok miatt, a videóhoz nem tudom hozzáadni, illetve időzíteni, de ha ad valaki egy email címet, akokr elküldöm a fordítást a közeljövőben (mondjuk ezen a héten)

szepi79 2008.07.02. 08:20:19

egy rövid kiigazítás:
"A július 12-i magyar tüntetésnek "

az még csak 10 nap múlva lesz, nem?

ThufirHawat 2008.07.02. 08:32:17

jizzmaster...
Észérveid engem maradéktalanul meggyőztek. Mostantól csak téged akarlak olvasni.

Gyula Úr 2008.07.02. 10:20:42

Jizz egy szci és a tipikus szi módón támad. Nem érvel, személyében támadja a vitapartnerét.
Ennyi, megbukott. Kérem a következőt.

ThufirHawat 2008.07.02. 10:25:17

"Jizz egy szci és a tipikus szi módón támad."
Szerintem csak hülye. Nem minden hülye szci, bár minden szci hülye. :o)

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.07.02. 10:59:53

gyula úr, de azért ugye nem látsz minden bokorban szcientológust? :D

Neduddgi 2008.07.02. 11:31:30

" Béla bá 2008.07.02. 08:07:53
Scientology - neue Fassade, alte Strategien?
"
Igen, az. Ezek szerint megelőztél, nagyon helyes! :o)

Magyarnaba 2008.07.02. 11:32:20

Jizzmaster szvsz nem sci. Egy ideje eltűntek a sci kommentek; lehet hogy a blog felkerült egy tartalomszűrő szoftver listájára.

Vagy Horváthágikamillkát jól megauditálták és bevallotta, hogy tiltott anyagokat olvasgat.

CapsLock 2008.07.02. 11:45:05

"A sci összeomlását meggyorsíthatná, ha valaki
1. reális, új élet lehetőségének képét mutatná fel az egyházi elnyomás alatt élőknek"


Szerintem ezzel az a gond, hogy a többi szekta sem sokkal jobb, max másképp rossz.
Sajnos ezen felül a hazai történelmi egyházak egyike sem tud választ adni a mai fogyasztói társadalom problémáira, és nem is nagyon akar, túlélnek. Az üzenetük egyre hiteltelenebb, a Bibliából pl csak egyre mondvacsináltabb úton lehet kapcsolatot teremteni a mával, és így nem is csoda, hogy egyre kevesebb embert tudnak megszólítani Európában. A lereszténység súlya egyre jobban tolódik Afrikába, Dél-Amerikába.

Véleményem szerint a történelmi egyházak (mind) csaknem ugyanolyan anyagiasak, mint a szci, csak ezek nem egy-egy embert vesznek le trükkökkel, hanem az államot központilag, ami nem jár ilyen látványos példákkal.

CapsLock 2008.07.02. 11:48:11

"Egy ideje eltűntek a sci kommentek; lehet hogy a blog felkerült egy tartalomszűrő szoftver listájára."


Ez már nekem is feltűnt! Lehet hogy a "nemszemély" mintjára létezik "nemblog" is, és töreltek minket a kollektív tudatukból, vagy esetleg most az a taktika, hogy a kommentek csökkenésével és viták híján hátha elsorvad a blog.

anonViktor 2008.07.02. 12:40:24

Sziasztok!

A Szci kommentek majd visszatérnek a III. Anon tüntetéshez közeledve. Addig vakáción vannak.

Tóta W. Árpád!

A www.whyaretheydead.net oldalt olvastad már? Félre ne érts, nem hiányosságként szeretném felróni, csak a vonatkozó írásaidból a Szci legtragikusabb oldala (még) nem köszönt vissza eléggé. Érted, ugye? Nyújtottad a kis ujjad, most rángatom az alkarod.

V

Tóta W. Árpád · http://w.blog.hu 2008.07.02. 23:12:41

nem olvastam, de tudok az esetekről. sort kerítek rá majd idővel. Reformer, megkaptam, egyszer csak jelentkezem.

Pletyi 2008.07.02. 23:21:32

Tóta (függetlenül attól, hogy a cikkedben van igazság már ami a szci-t illeti) ,te meg egy sajnálatra méltó ötödrangú kis pöcs. Te már az a tipus vagy akit szájba kell baszni, mert nem tudja, hogy meddig mehet el és még mit gyalázhat meg. Mostanság nem kapsz magadnak fiút, te gyökér ?

Reformer - kösz, hogy pont ezt a kisfaszt linkelted be. Ebben az esetben nem teljessen működik az ellenségem ellensége a barátom dolog.

an0234 2008.07.03. 00:02:30

Pletyi, mintha te is epp messzebb mennel most, mint kene.

fairi 2008.07.03. 01:01:10

Pletyi
TWÁ majdnem mindent kritizál,keresztényektől kezdve nagymagyarkodokon át,Orbánt érintve,egészen a szcientológusokig!Najó az UFO hívőket is lehülyézi:P
(hogy merted szidni az apámat,hüjjje Tóta:D)
Enyhén szabadszájú is,finoman fogalmazva...
Téged melyik pontban sértett meg?
Öszintén mi a a bajod vele,bántalmazott,megvert,vagy fájdalmas pontra tapintott?

Valerijov 2008.07.03. 09:50:52

milyen szépséges konténerfal, istenuccse. rá kellett volna fújni: "ideraktuk, mert a körülöttünk zajló eseményeket egyelőre nem tudjuk értelmezni."

Pletyi 2008.07.03. 10:06:49

fairi - kommented alapján ismered ennek a véglénynek a "munkásságát". Akkor meg nem értem a kérdéseidet. Ha ő irhat úgy ahogy azt teszi, akkor mi a gond azzal, ha mind az a mocsok visszahull a pofájába ? Utolsó kérdésedre a válasz, még nem találkoztam ezzel a majomeberrel személyesen, de ha fogok visszarakom a fára.
Bocsi, hogy bántottam a haverod...

Pont.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.07.03. 10:16:20

Pletyi, az a helyzet, hogy az ilyen ember kell. Kell, hogy legyen az országban egy ekkora publicitású megmondóember. Aki odamondja, ha valami szaros. És Tóta W. odamondja. Valószínűleg a Te csoportodat is megsértette, de gondolj bele, egészen biztos nem volt benne egy kicsike igazság? Mindenkinek van egy kis szar a fején, és most van akinek el is magyarázzák, hogy kisfiam, ez itt nem kerek... Tóta felhívta a figyelmét a kormánynak, az egyházaknak (katolikusoktól a szci-ig), és még sokmindenkinek, hogy bizony a dolgok szarosak... És ezeket a szaros dolgokat ki is teregette. De ezen nem kell megsértődni. Fikázott Ő olyan csoportot is, amibe én is beletartozom, mégsem akarom kikaparni a szemét. Sőt, azt mondom így tovább!

McCoy · http://whitefalcon.blog.hu/ 2008.07.03. 10:31:23

En is ugy gondolom, hogy nem azzal van gond amit mond - hanem ahogyan mondja.De ez meg az O dolga, nyers a stilusa, de nem hiszem, hogy finomkodo stilussal jobban fel tudna hivni a figyelmet az altala kritizalt viszassagokra.
Pletyi, szerintem kar szemelyes sertesnek felvenni az irasait, inkabb azt erdemes nezni - hogy a kritikaival ( ami elsore lehet hogy a Te erzeseidet serti) mire akar ravilagitani.
Mert lehet, hogy a nyers stilussal a figyelmet szandexik csak raterelni - fokuszalni a problemara, de a lenyegi dolog - maga a problema.

fairi 2008.07.03. 10:33:21

Pletyi
Igen,olvasom rendszeresen...
Blogba írja,így ha nem tetszik nemkell végigolvasni..
ez a blog meg a szcik érzelmeit sértegeti,meg "valótlant" állít róluk..
Pont úgy tudnak éreznek(éreznének ha olvashatnák:D) mikor téged megsért Tóta!
Nem a haverom,nem a barátom és nem ismerem!
Ám még mindig nem mondtad el miben sértett meg,hogy ilyen mocskosan beszélsz,ilyen kommentektől leégne az arcomról a bőr!
Igazság az fájdalmas,de nagyon!

McCoy · http://whitefalcon.blog.hu/ 2008.07.03. 10:54:03

Pletyi!

"Ha ő irhat úgy ahogy azt teszi, akkor mi a gond azzal, ha mind az a mocsok visszahull a pofájába ?"

Ahogyan O ir - az Rola alakit ki egy kepet.De ha Te felveszed ezt a stilust - az meg Teged minosit Pletyi, ezt gondold vegig........
Acsarkodsz a stilusa ellen - de ugyanezt a stilust alkalmazod Te is...
Ez nem paradoxon?

Lollipop 2008.07.03. 11:00:24

Kedves Pletyi!

SZEMÉLYESKEDNI illetlen dolog egy vitában, ráadásul nem hatékony eszköz, stratégiának pedig szánalmas. Mert kérem engedtessék meg a kérdés, Tóta W. Árpád rólad személyesen írt ilyen alpári stílusban? Tudod, attól lettél primitív alpári, hogy személyeskedtél. Nem azoktól a szavaktól, melyek virtuális "fogad kerítését" elhagyták. Amennyiben a témához lett volna hozzászólásod, nem vernéd le a biztosítékot. Szólás-, sajtószabadság van ma kérem Magyarországon. De nem személyeskedő, sértő szabadság!

Tisztelettel kérek szépen mindenkit, aki ezen a blogon vitázik, hogy tartózkodjék a primitív, értelmes emberekhez nem méltó személyeskedéstől, mert egyszerűen magáról állítja ki a bizonyítványt.
Aki "vitázni képtelen, primitív bunkó vagyok" igazolást szeretne, szóljon, küldjük automatikusan, nem kell hozzá megszólalnia.

És akkor kedves Pletyi, MARS VISSZA A FÁRA!

Тони Сопрано 2008.07.03. 12:20:43

Pletyi: Szerintem itt leginkább te vagy a majom"ember", aki primitív stílusával, egy darab érvet fel nem mutatva személyeskedik és fikázza a másikat.
Ahogy lollipop is írta, Magyarországon szólás szabadság van, ami azt jeletni, hogy Tóta W azt ír amit akar és ha neked nem tetszik nyugodtan vitába szállhatsz vele, de ennek csak akkor van értelme, ha képes vagy értelmes ellenérveket felmutatni. Szemmel láthatólag azonban erre te nem vagy képes, így magától értetődik, hogy bármelyik Tóta írást érezted is sértőnek, egészen biztos, hogy neki volt igaza, hiszen épp itt prezentálod a másik oldalt.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.03. 12:27:18

Sziasztok,

Pletyit én nem ilyennek ismerem. Azt gondolom, hogy mivel az ide intézett kommentekhez nem kell reg. bárki írhatott az Ő nevében. Akár a tiétekben is írhatnak. Szerintem nem az igazi Pletyi től származik a hsz.

McCoy 2008.07.03. 12:28:24

No itt a példa. anonymoushun vagyok. :)

Pletyi 2008.07.03. 12:29:14

Ha már fa. Ez az álnemes, képmutató pártolás is mutatja mennyien nem látják a fától az erdőt. Ez is egyfajta jele a magyar társadalom válságának. Azt meg, hogy miként kommentelek mindig az adott személy határozza meg. Nem tetszik amit a tükör mutat ?

Lollipop - azon a fán ott a hely neked is, csak ne lennél olyen ügyetlen, hogy mindig leesel.

Lollipop 2008.07.03. 12:29:20

Itt a másik, szintén anonymoushun vagyok. :)
Lehet vmi elborult szci írt Pletyi nevében.

CapsLock 2008.07.03. 12:29:49

TWÁ az ironikus-cinikus-fikázós alaphangnemre épít, a neten erre van igény, de közben nagyon sok igazságot is kimond-megfogalmaz, mint most is. Az ő stílusa ez, másnak más, aki őt kezdi olvasni, tudhatja, mire számíthat, akinek nem tetszik, ne olvassa. Volt már, hogy én is éreztem soknak, de összességében kedvelem az írásait.

Pletyi 2008.07.03. 12:31:01

anonymoushun - köszi az elővigyázatosságot. :)
Én vagyok az, csak rühellem azt a barmot.

Lollipop 2008.07.03. 12:33:50

Pletyi 2008.07.03. 12:29:14

"Nem tudom értelmezni". Semmit nem írtál. Csak dobálózol az általánossággal, közhelyekkel.

És igazad van, én már leestem a fáról... ezért járok két lábbal a FÖLDÖN.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.03. 12:33:52

Pletyi :)
Azért eléggé elragadtattad magad nem? Ha nem kedveled, az a saját dolgod egyébként.

fairi 2008.07.03. 12:45:38

Pletyi még mindig nem tudjuk mi a bajod vele,Jobbikos vagy,mert azokat csontból lehülyézte,vagy divatkeresztény(mivel azokat is lehülyézte)hithű keresztény nem sértődik meg,legjobb esetben kijavítja a csúsztatásait,vagy téríteni akarja...Vmelyik kategóriáját felvállaltad,és játszod a lelki beteget!
ha hülyének tartod miért veszed komolyan????

Ez off,de talán ha egy ne kedvenc blogírod jelenik meg itt,akkor normálisabb hangvételt üss meg,miért tartjuk hülyének!

Nem kell minden bokorban szcit látni,a szcifóbia is betegség mint a rondroidág!:D

Тони Сопрано 2008.07.03. 13:17:23

Pletyi: Milyen fától, milyen erdőt? Egy deka konkrét ellenvéleményt nem fogalmaztál meg csak a fika, fika, fika, fika. Szerintem a magyar társadalom válságának egyik oka pont az ilyen, hozzád hasonló beprogramozott emberek léte, akik képtelenek vitatkozni, képtelenek érvelni, képtelenek gondolkozni, csak hőbörögni tudnak és fikázni mindent amit a pici agyuk nem bír felfogni.
Szerintem mássz le arról a fáról és akkor talán te is meglátod az erdőt.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.07.03. 13:34:20

Pletyi, ha belegondolsz, ugyan ezt mondjuk szcikről is. Hogy agymosott, ellenérvek helyett személyeskedő, vitázni nem tudó, rosszul kommunikáló, másikat mindenért fikázó, ezáltal magukat rendszeresen lábon lövő droidok.
Most Te is ilyennek tűnsz....
Ne alacsonyodjunk le az ellenfél szintjére... Nem tesz jót az Anon társadalomnak.

Pletyi 2008.07.03. 15:06:49

Kedves Lovagom, ez az egész róla szól, meg amit csinál és én erről elmondtam a véleményemet. Konkrétumokat azért nem hozok fel, mert nem ér meg nekem ő annyit,hogy még x kommentben vitázzak bárkivel is bármiről vele kapcsolatban. Ne a blogját olvasgassátok, bár az se semmi, hanem amit a cimlapon nem egyszer lehozott az Index az elmúlt években. Amikor bárkibe és bármibe belerúgott ami nem felelt meg az ő kifordult világképének. Érvelést akartok ? Kis védencetek miért nem érvel ? Csak fellengzőek és gyűlölettől fröcsögőek az irásai. Egyfajta provokativ figyelemfelkeltés lenne ? Nem az. Ő ilyen. Tökéletes - saját véleménye szerint. Úgy tesz mint aki mindent tud vagy mindenkinél jobban tud. Elismerem irásaiban vannak részigazságok. Sőt, néha rátapint arra amire kell, de nem birja magát visszafogni és odahúz nem odaillő dolgokat, torzit ,csúsztat. Csinálja, amig nem olyanokba törli a lábát aki és akik nem ártanak senkinek, nem képesek megvédeni magukat, nem veszik el a pénzét, nem siklatják ki senkinek az életét. Nekem és még sokaknak ebben az országban ebből van elegünk. Lovag, még annyit, hogy nem jó nekünk mindenki. Mert, nagyon sokan csak azért, mert az ilyenek ide jönnek, fognak elmenni vagy meggondolni a ,hogy csatlakozzanak.

Mindenkinek
Ez meg az én véleményem. Nem tetszik, ha a fagyi visszanyal ? Nem érdekel. Ki lehet nyalni..olyan tőtásan.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.07.03. 15:21:18

Pletyi, látom eléggé felhúztad magad. Nyugalom. Arról van szó, hogy másként viszonyulunk egy publicistához. Nekem nem azzal van a bajom, hogy nem szimpatikus Neked Tóta. Nekem sem szimpatikus sok ember. Csak próbáljunk meg kultúráltan véleményt nyilvánítani, fröcsögés nélkül. Ennyiről van szó. Az, hogy Ő a saját blogján milyen hangvételben ír, az az Ő dolga. Ez a véleménye. Ah szerenéd neki megmondani a frankót, meg, hogy menjen a picsába, akkor írd meg neki. De az tény., hogy a szcik ellen sokat tett, én például a blogján olvastam erről az egészről először, így kezdtem el utánaolvasni. Az ellenség közös. Itt most a szcientológiáról van szó, ez a flame erősen off, be is kéne fejeznünk, az a helyzet.
Szóval fogjunk össze, csináljuk ki őket, tályékoztassunk, hívjuk fel a figyelmet, ahogy eddig is tettük. Mi itt így, hogy kommentelünk, Reformer és Tóta W pedig a postokkal.

Lehet nem mindenben egyetérteni, de ha lehet kultúrált módon vitassuk meg a surlódásokat. Szerintem...

Lollipop 2008.07.03. 15:27:17

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.07.03. 15:21:18

Köszönöm. Erről van itten szó. Egybesüljünk!

Pletyi 2008.07.03. 15:44:44

Lovag ismerjük egymást,legalább is igy Annonosan. Ok nélkül még nem konfrontálódtam senkivel. Itt nem szimpátiáról van szó, meg nem a blogjáról, olvasd el mégegyszer fentebbi kommentemet. Leirtam a véleményemet róla egy kommentben, olyan stilusban mint ahogy ő ir másokról. Ezen kiakadt a fanclubja és engem kezdett osztani. A legjobb, hogy a legtöbben pont olyanok akik csak azért jöttek ide, hogy megvédjék, de azért amiért ez a blog megy nem tettek semmit. Flame csak akkor van,ha valaki táplálja.

A többivel egyetértek.

Számomra ez a téma lezárva.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.07.03. 15:57:48

Pletyi:
Rendben, tiszteletben tartom a véleményed, még ha eszközzel nem is értek egyet.

Megbeszéltük.
Peace! :)

bakker 2008.07.04. 02:20:55

Szerintem meg tóta w nem elég nyers és nem elég durva.
Amikről és amiket ír, azok ugyanis ennél sokkal durvábbak és nyersebbek. Ha tetszik ha nem.

Hogy on legyek: a szcientológiáról is.

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.07.04. 13:42:33

TWÁ stílusát nem csípem, de abban van vmi, hogy tökös és neki megy bárminek ;-)
kicsit vak ló bátorsága, de sokkal jobb mint a "beszari és inkább benyalok" újságírok legtöbbje.

fairi 2008.07.04. 18:40:05

"de sokkal jobb mint a "beszari és inkább benyalok" újságírok legtöbbje. "
az biztos kevés blogger vagy újságíró írna ilyen viszontválaszt a szciknek: w.blog.hu/2007/03/21/tisztelt_kibaszott_szcientologusok
süti beállítások módosítása