Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

3. Magyar Anonymous tüntetés - július 12-én

2008. június 25. - Reformer

3. Magyar Anonymous tüntetés

2008. július 12-én szombaton 13 órától 15 óráig az Erzsébet krt. 2-6 szám között (a nbp.org-al szemben) lesz a tüntetés. A legutóbbi is nagyon jól sikerült, 136 városban közel 3200 Anon tüntetett! A helyszínen gyertyát gyújtunk a szcientológia áldozatainak emlékére.

A nemzetközi téma az OSA lesz, Spy vs. Sci címmel.

(OSA: Office of Special Affairs, Különleges Ügyek Irodája. Az egyház jogi és PR osztálya (enyhén alábecsülve a valós tevékenységét :)

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr74538782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tunguska 2008.06.25. 15:43:39

A helyszín már be lett jelentve?

Tunguska 2008.06.25. 16:01:02

ok, fotósotok megint lesz!

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.06.25. 16:31:17

Örülök. Ha jól mennek a dolgok, lesz egy két meglepi is. :))) Na annak nem fognak örülni, ha összejön!

Tunguska 2008.06.25. 16:45:06

nekem is vannak terveim - majd magánban átmegy

CapsLock 2008.06.25. 17:53:30

Ne értsétek félre, nem a sci-ket akarom ezzel pártolni, és őszintén mondom, minden tiszteletem a bátor résztvevőknek, de nincsenek ezek az akciók túl sűrűn? Nem lenne jobb ritkábban tartani, de nagyobb kampánnyal jobban megszervezni?
A végén így nagyon rutinná válhat az egész.
De beleszólni nem akarok, és tényleg minden tiszteletem a résztvevőknek.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.06.25. 17:55:46

Ez egy nemzetközi összefogás, és mi alkalmazkodunk hozzájuk. Nem baj az ha sűrűn van, főleg most, amikor a média csak picike része akar, mer vele foglalkozni.

morrissey 2008.06.26. 12:46:44

Más városban nem lesz tüntetés?

anonViktor 2008.06.26. 14:39:41

morrissey:

Na erre mondja Anonimous, hogy ne tőlünk várd, hogy megcsináljuk, hanem csináld Te magad. Ott lesz tüntetés, ahol tüntetni fogsz.

Mondjuk ehhez mérten én egy budapesti mázlista kis pöcs vagyok. És ott leszek.

Nem tudom kit, mennyire lepett meg az előző alkalomra készített táblám, de ha ez meglepetésnek számít, akkor most is meglepetést fogok szerezni. És Lisa sem lesz "szamárfüles".

V

Amydala · http://amy2008.blogter.hu 2008.06.26. 15:34:42

Sziasztok, bocs hogy ide teszem, de lehet hogy érdekes: Dr. Lenkei Gábor személyes leveles

Kedves Barátaim!

Ezúton is szeretnék mindenkit megnyugtatni, hogy a Dr. Lenkei Életerő Centrumok továbbra is a meghirdetett nyitva tartási időkben, folyamatosan várják kedves vásárlóinkat.

Az ÁNTSZ által közzétett termékek több mint 2 éve nincsenek forgalomban. Ezzel szemben:

A forgalomban levő Dr. Lenkei Életerő Vitamin termékek természetesen átestek a kötelező bejelentésen, és törvényesen vannak forgalomban. Tehát az étrend-kiegészítő termékek mindegyike rendelkezik OÉTI regisztrációs számmal.

Ennek megfelelően a továbbiakban is nyugodtan keressék a termékeket. Meg fogják azokat találni a polcokon.

Amennyiben esetleg nagyobb mennyiséget szereztek be tartalékba, kérem, a tárolási javaslatnak megfelelően mindenképpen tegyék a készítményeket a hűtőbe!

Mint azt többször említettem, vannak, akik az Önök, a Mi egészségünk megromlásán gazdagodnak, és mindent megtesznek, hogy az emberek ne tarthassák fenn egészségüket.

Az aktuális híresztelések miatt ezzel a kérdéssel is fogok foglalkozni 2008. június 21-én, szombaton 13.00 órakor a Csili Művelődési Központban.
(1201 Budapest, Nagy Győri István u. 4-6.)
Célom továbbra is egy Új Egészségkultúra megteremtése.

Azt ígértem, hogy SOHA NEM FOGOM FELADNI! Tartom a szavam.

Üdvözlettel:
Dr. Lenkei Gábor

Nos?

anonViktor 2008.06.26. 16:37:38

Amydala:

Sem Lenkeivel, sem a termékeivel nem foglalkoztam közelebbről, ezért csak a nyilvánvalóakat fűzöm hozzá leveléhez:
- Az ÁNTSZ nem most határozott, hanem jóval korábban. Most a Bíróság erősítette meg határozatát. Így lehetséges, hogy még forgalmazásban voltak, amikor egyszer csak betiltották a szereket.
- Akár így volt, akár másképp, miért kerülhetett egyáltalán forgalomba egy később tiltott szer, ha Lenkei annyira a szakmai helyzet magaslatán áll?
- Az üzletek nem várják "folyamatosan" a vásárlókat, mert van, ahol néhány napra bezártak, valami akcióra hivatkozva.
- A "Tartom a szavam." mondat különösen vicces egy szcientológustól, aki ugye SPk-kel azt csinál, amit akar, és ezek közül a hazugság a legfinomabb, legszerényebb cselekvés.

V

gz 2008.06.26. 16:45:54

B+ dolgozom aznap...

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.06.26. 17:16:46

Szerintem jó lenne egy Anon képviselő erre a tájékoztatóra. sajnos mivel hétvégén lesz, én nem tudok menni. :(
Érdemes lenne összeállítani addigra pár szorongató kérdést.
Persze nagy a szám, nem tudok elmenni, de szerintem jó ötlet.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.06.26. 18:42:17

Lovag
Sajna 21-e már elmúlt :(

csipinymous 2008.06.26. 20:39:10

Lenkei úr levele, nagyon érdekes.
Van egy rész benne, amivel a sületlenségei hazugságai mellett szélhámosságát is leleplezi.
Lenekei, véleményem szerint ostoba volt, hogy ezt a levelet megírta.
Részlet:
Mint azt többször említettem, vannak, akik az Önök, a Mi egészségünk megromlásán gazdagodnak, és mindent megtesznek, hogy az emberek ne tarthassák fenn egészségüket.

anafeb · http://remalom.blog.hu 2008.06.26. 20:41:15

A székesfehérvári üzlet előtt elmentem ma, átalakítás miatt zárva, nyitás június 30-án. Ha jól tudom, nemrég nyitották meg a boltot, vajon mit alakítanak át?

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.06.26. 22:56:48

Tényleg elmúlt. :(
Asszem agyamra ment a meleg.....

csipinymous 2008.06.26. 23:24:17

Tegnap este láttam a sugárban, hogy épp bontanak el egy életerő centrumot. Jobban mondva megszűnt ott, épp szedték le a feliratokat, az üzlethelység is töküres.

Nem ment a biznisz? =D

Index-l másoltam. Vallás, biznisz, maffia?

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.06.26. 23:46:42

Kiraktam ennek a posztnak a linkjét is a kitekintőbe és a rövid bevezetőt is melléírtam. Remélem segít az ügyön. Legjobbakat, Andrei

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.06.26. 23:50:21

Én nem Lenkei centrumot (nálunk még egy sincsen és nem is nagyon lesz), hanem az "egyház" épületét láttam tegnap este. Jó környék, közel egy korház, iskolák, stb. Veszélyes. Csak az nyugtatott meg, hogy a bejárati ajtón az öveg be volt törve. Gondolom szeretik őket, mert február óta moskaszanak a pénzek, meg a szervezeteik miatt. Talán előbb utóbb betiltják.

McCoy · http://whitefalcon.blog.hu/ 2008.06.27. 03:30:54

"CapsLock 2008.06.25. 17:53:30
Ne értsétek félre, nem a sci-ket akarom ezzel pártolni, és őszintén mondom, minden tiszteletem a bátor résztvevőknek, de nincsenek ezek az akciók túl sűrűn? Nem lenne jobb ritkábban tartani, de nagyobb kampánnyal jobban megszervezni?"

Minel tobbszor vannak az utcan, annal tobb ember " botlik" belejuk, elgondolkozik, hogy mi a franc nem tetszik ezeknek a tuntetoknek? Aha, az sci! Mi is az? Rakeres a neten, utannanez.Belefut informaciokba pro es contra, de legalabb mar megismeri a negativ oldalat is.Ezek utan O biztos nem lep be.Jo ez a taktika, a tomegtajekoztatas resze.Utcara sracok - minel surubben -)
Mennek en is, de tolem 70 merfoldre van a legkozelebbi nagyvaros, itt ahol lakom, meg nem hulyek az emberek - egy darab sci droid sincs.
Egy kicsit szomoru is vagyok, mint Obelix a rajzfilmben - nekem itt nincs romai katonam - nem t`ok pofozkodni -)

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.06.27. 10:42:31

Asszem szólok ANTSZ-es ismerősöknek (egyik Helyettes O.Tisztifőorvos) nézzék megint meg mi a helyzet Lenkei bácsinál.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.06.27. 12:11:44

Cconstantine
Annak nagyon fog örülni, de nem ez lesz a legkellemetlenebb! :))

Amydala · http://amy2008.blogter.hu 2008.06.27. 12:52:02

Az átalakitásokat láttam én is de nem átalakitanak, hanem image-t váltanak, más szinek, másként leirva a Lenkei név. Fehér alapon alap színek, a Blahán már kint és kész is van.

Anonymoushun kiváncsi vagyok mit mond az Ántsz-es ismerösöd a levélhez :D Ird majd meg légyszives nekünk is:D

Köszi,

Amydala

Amydala · http://amy2008.blogter.hu 2008.06.27. 12:55:49

Bocsi CConstantine te irj majd nekünk. Bocsi a hibáért :D

Amydala

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.06.27. 15:22:38

bizony, készül itt még más a háttérben :)

TB 2008.06.28. 13:54:27

Egy másik bejegyzésnél felmerült a rondroidok tolakodása. Nekem van egy lehetséges leszerelési javaslatom.

"Droid technika:
- kez a zsebben, (en nem utottem, a felvetelek bizonyitjak, a kezem vegig a zsebemben!)
- idegesito, ket centirol arcba uvoltozes, testblokad a mozgas akadalyozasara.( ez barmilyen eletszituacioban zavaro - es termeszetes vedekezesi osztont ebreszto szituacio, ha valaki ennyire ram maszik, probalom eltolni onkentelenul)
- valogatott sertegetesek ( ebben a videoban: -Te egy senki vagy, stb..), kiserlet a tetlegesseg eloidezesere
- kiserlet testi lokdosodesre - majd ebbol eredo eleses ( eredmeny: lattak!lattak! ellokott! Rendorseg!) figyeljetek a videon, ahogy rapattan a tuntetore, majd probal beborulni a bokorba..."


Esetleg segíthet a hangos, kocsmai beszólás is: Buzi vagy, hogy dörgölődsz hozzám ?!

Női anon esetén segíthet a szatír kiáltása is.

anonViktor 2008.06.30. 14:28:29

TB:

Ezek a módszerek mind édi-bédik, de szigorúan NEM tartoznak Anonymous eljárásához.

Magyarországon sem.

V

terepasztalfüggő 2008.07.07. 16:24:00

Sziasztok!

Vidéki helyszínekről hol lehetne tájékoztatást kapni?

Gracias

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.09. 08:47:06

terepasztalfüggő
Én nem tudok vidéki helyszínről. Bárhol lehet! Korábban Pécsiek jelezték, hogy a nyári szünetben ők is kimennek. Nem tudom lesz e.

csirke 2008.07.10. 19:41:23

Megint megyek, megint biciklivel. Ezúttal viszont felkészültebb leszek, viszek fehér inget, vörös nyakkendőt. :)
Szórólap terén viszont kérdésem lenne (mert vinnék): azok, amiket a freewebs oldalról érhetek el osztogathatóak, vagy van egy szabvány, ami ajánlott?

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.10. 20:44:34

csirke
nincs szabály szerintem. :) csipi viszont hoz 2000 db szórólapot, fogalmam sincs mi van rajta. így én nem viszek. :)
Gyertyát viszont igen.

csirke 2008.07.10. 21:35:35

Köszönöm a felvilágosítást.

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.08.29. 20:41:48

Molnár Gábor:
Az Offtopic-ot és a reklámokat kerüljük el, ha lehet.
süti beállítások módosítása