Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Médiamegjelenés - Szcientológia, az orwelli rémálom

2008. május 29. - Reformer
Szcientológiáról, a visszaélésekről és a Sea Orgról itt:

http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/szcientologia_orwelli_remalom

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr39493419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThufirHawat 2008.05.29. 16:38:55

A cikk néha hibás itt-ott, de a South Park-ot jó volt újra látni. :o)

davidpeter 2008.05.29. 18:22:36

Mik voltak a hibák a cikkben?

Pletyi 2008.05.29. 18:31:01

Egy darabig nem voltam. Olvasom a cikkeket, linkeket meg a mindenféle kommenteket. Sajna már nem csak az ide szabadult szci-k, de már egy-két itteni ember is kezdi ontani a hülyeséget. Főleg azok a magukat ki..szott okosnak tartó emberek akik az életről valójában l...aszt sem tudnak. Őket kérném, hogy ne kóstolgassák a többieket. Sem a múltjukhoz, sem a hibáikhoz, sem pedig ahhoz, hogy miként kommentelnek nincs közük. Van ennek a blognak egy célja. Igyekezzünk a témánál maradni, mégha a szci majmok igyekszenek bezavarni mindenféle hülye felvetéssel. Ezeket elég ,ha egy emeber lekezeli a többi meg kifelyezi a helyeslését. Ezeknek a célja nem a párbeszéd, hanem a figyelem elvonása és belső megosztás kiprovokálása. Nem kell ennek bedőlni.

A tüntetésen résztvevőknek RESPECT !!! Olvastam a külföldi gratulációkat is. Ez főleg annak szólt, hogy öt ember vette a bátorságot és vállalta a rizikót. Szembe mert állni egy jóval nagyobb társaságnak. Valaki kifogásolta, hogy a kendős srác ideges volt és nem lehetett érteni mint mond. Ez azért volt mert az Index túl dilettáns ahhoz, hogy legalább egy mikroportot biztositson, másrészt én tudom milyen érzés az amikor túlerővel szemben kell megmutatni magadat. Túlment egy kicsit az adrenalin én komolyan azt gondoltam, hogy nekimegy a szakálkás szci-nek. Amúgy meg nem csak Ő volt ideges, hanem a szci partnere is. Nyugalom megjátszásra van valami sz.r techjük, de arra nem, hogy a gyerek képe ne legyen olyan vörös. Jelezve, hogy a tulajdonosa majd fel robban a dühtől.

Azoknak akik a következő tüntetésen ott lesznek tudniuk kell, hogy minél többen lesztek annál NYUGODTABBAK LESZTEK TI és annál IDEGESEBBEK LESZNEK ŐK !!!

Megvolt az Index főoldal. Nagy lépés. Még több ilyen lesz a közeljövőben. Anonymus új frontokat nyit. Most még nagyon bátrak azok akik nap mint nap olvassák oldalainkat, jegyzetelnek és próbálnak elemezni. Ma még jóval kevesebben vagyunk, de már többet tudunk róluk. Vajon két év múlva mikor "Clear lesz az ország" vajon mennyire lesznek bátrak ?

Legvégül pedig annak a kisf.sz szcinek aki itt jött a Mátrixos csúsztatásával , ezt üzenem :
www.moviesounds.com/matrix/choice.mp3

SoDI · http://sodi.freeblog.hu/ 2008.05.29. 20:41:34

Pletyi: Ugyan már!
Milyen túlerőről beszélsz? :))
Egy darab Miklovicz Attila lenne a túlerő?
...
Az idegességről pedig... Nem láttad a videómat?
Most is elég ideges volt egy-két hívő.
Nekem látványosan sikerült sokkal nyugodtabbnak maradnom, mint némelyiküknek. :) Még Lenkei doktor is full idegben fogdosta a kamerákat. :D
sodi.freeblog.hu/archives/2008/05/26/Szcientologia_tuntetes/
(FIGYELEM, ez NEM szci, és főleg NEM szci-ellenes anyag, hanem egy valóban tárgyilagos, és elfogulatlan cucc, ami mindkét oldal helyszínen megtapasztalt előnyeit, és baromságait igazságosan, és többoldalúan bemutatja)

gyz 2008.05.29. 22:54:54

sodi,

szerintem nem ez a legjobb hely arra, hogy a szar blogodat reklámozd.
Menj vissza szépen a saját homokozódba, videózgass, hátha majd a pörzsesanyi bácsi vagy valamelyik másik puhapöcsű gárdista megsimogatja a fejedet. Csak úgy, bajtársiasan.

SoDI · http://sodi.freeblog.hu/ 2008.05.29. 23:05:40

gyz: Egyszerűen hülyeségeket írt a csávó, ezt korrigáltam.

gyz 2008.05.29. 23:20:58

persze, belinkeled a blogodat, és közben folyamatosan nyalod a saját segged, hogy milyen faszán kiegyensúlyozott, tárgyilagos és higgadt fiú vagy.

egyébként meg mióta zavar az, hogy valaki hülyeséget ír?

SoDI · http://sodi.freeblog.hu/ 2008.05.29. 23:40:00

Nem "nyalom a saját seggem", de azt így is fenntartom, hogy én eddig csak az egyházat támadó, vagy azt támogató dolgokat láttam, illetve olvastam. Mondhat bárki bármit, azzal, hogy elfogulatlan harmadik félként tekintek a témára, igenis erősen egyedi, és hiánypótló, amit csinálok.

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.05.29. 23:40:19

érdekes. egy árva mail vagy telefon sem érkezett a szerkesztőségbe, hogy vigyázzunk magunkra. vagy lehet, hogy a szolgáltatónál kéne érdeklődnünk? :)

Pletyi 2008.05.30. 00:35:13

SoDI te egy szánalmas kis pöcs vagy. Annyira, hogy hosszabb kommentet nem is érdemelsz.

SoDI · http://sodi.freeblog.hu/ 2008.05.30. 00:49:48

Pletyi: Én eddig úgy tudtam, hogy a személyeskedés nem érv, hanem ehelyett a szellemi-mentális gyengeség egy nagyon egyértelmű jele, de látom, hogy itt más a módi, úgyhogy akkor ehhez hasonulok: szerintem a Te fentebb kifejtett, vakbuzgó gyűlöleted a szánalmas, de persze minden nézőpont kérdése, így ezen nem fogunk összeveszni. ;)

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.30. 00:53:37

SoDi: "igenis erősen egyedi, és hiánypótló, amit csinálok"
Nem, te tényleg nem nyalod a saját segged. Valóban.
MUHAHA

gyz 2008.05.30. 01:06:48

"igenis erősen egyedi, és hiánypótló, amit csinálok"

Tudod, ez akkor jó, ha mások mondják rólad, nem te magadról.

Na, húzzál videózni, vár a sok cionista zsidó, akiket le kell leplezned. Az a te tereped.

Neduddgi 2008.05.30. 10:24:38

"...de azt így is fenntartom, hogy én eddig csak az egyházat támadó, vagy azt támogató dolgokat láttam, illetve olvastam. "

Lehet, hogy kicsit alaposabban körül kéne nézzél itt a blogon. Mind a bejegyzések, mind pedig a kommentek között van olyan, amelyik nem CSAK támogató/támadó.

Hiánypótolni meg csak hiányt lehet, kérdés, hogy az a hiány vajon rajtad kívül kiben jelentkezik még...

Pletyi 2008.05.30. 11:03:02

Sodi milyen gyűlöletről beszélsz te szerencsétlen ? Azt sem tudod miről szól ez az egész itt.

A többieket meg nem ismételném. Elmondták amit én is akartam. Fogj egy tükröt mint ahogy szoktad nézz belé és dicsérgesd magad !

SoDI · http://sodi.freeblog.hu/ 2008.05.30. 13:02:35

Ez a blog valahogy nekem több órányi olvasgatás után is 98%-ban támadónak tűnik, és láthatóan nem tesz kísérletet arra, hogy az egyes állításokkal, illetve momentumokkal szembeállítsa a másik fél észérveit, de persze lehet, hogy csak én látom rosszul.

Tündér Mese 2008.05.30. 13:08:47

Sodi: Az a baj, hogy ez a szomorú igazság! Hiába rendez a szci nemes célért maratont, a mögöttes szándék ugyanaz marad!
Ez kb olyan, mintha egy gyilkos elkezdene levest osztogatni a hejléktalanoknak, hogy kipécézze a következő áldozatát, és egy ország állna mellé, hogy mekkora fa..a gyerek! :S

SoDI · http://sodi.freeblog.hu/ 2008.05.30. 18:34:46

Jaj, a hajléktalanokról jut eszembe!
Vasárnap beszélgettem 4-5 szcivel, oszt egyszercsak odajött hozzánk egy szakadt csöves.
Én adtam neki 150 forintot, a többiek viszont egy fillért sem. Hmmm... :)
---
Különben igazság? Hubbard szerint az igazság nem csupán az, ami számodra reális nem? :) Na jó, csak viccelek. :DD

SoDI jobbik énje · http://www.scientology-victims-testimonies.com/ 2008.05.30. 19:19:56

SoDI: Egyetértek veled abban, hogy a szkepticizmus mindkét irányban elvárt. Én például felvettem a kapcsolatot több külföldi szcientológussal is, hogy megvitassam velük ezeket a dolgokat. Van amiben igazat adok neki, és van amiben NEM adok igazat a többi Anon-nak. Ez ennyire egyszerű.

De még így is azt kell hogy gondoljam, hogy a Szcientológia a jelenlegi formájában ártalmas, mert az embert egy olyan önhipnotikus delíriumba kergeti, (mint tette azt pl. az Amway anno), ahol a realitásérzék csorbul, a természetes szkepticizmus pedig teljesen eltűnik. Vallási fanatikusokat termel olyan célok hangoztatásával, amik nem reálisak. Pl. 2 éven belül mindenki szcientológus lesz Magyarországon? Viccelünk barátaim?

Nekem nem ellenségem egy szcientológus sem, én segíteni szeretnék nekik azzal, hogy mutatok nekik egy másik nézőpontot. Sajnálom az egyszerű hívőketőket, mert rossz helyről remélnek segítséget. Ami "nyereségük" van eleinte, az más, hétköznapi módszerekkel is abszolút elérhető lenne, sokkal olcsóbban. Csak nincs senki aki megmondja nekik hogyan csinálják, ezért fordulnak egyházakhoz, akik "mindenre tudják a választ".

interferencia 2008.05.30. 19:31:51

SODI:

Itt nincs értelme észérveknek, más nézőpontoknak.

Akik itt kommentelnek - van egy kb 6 fős klikk - mindenkinél mindent jobban tudnak. Ennyi.

Ja, és küzdenek az elvakultság ellen. Hahahaha.

ui: láttam a videód, nem volt rossz. (csak hogy, ne csak te dícsérd magad.) :)

Pletyi 2008.05.30. 19:32:42

Te jobbik énje - erről van itt szó. Nem maga az ember az ellenség, hanem maga az egyház és annak módszerei. Persze ne feledkezzünk meg azokról sem akik a bent lévőket akarják bent tartani és céljuk eléréséhez semmitől sem riadnak vissza.

an0234 2008.05.30. 20:14:36

Jobbiken, csatlakozom.

Ha az elvakultsagnak szamit, hogy a vallassal semmi bajom, csak a zetyhazzal, akkor elvakult vagyok.
Ha ez vigasztal, mas egyhazakat sem szeretek, de a tobbinek mar parszaz eve halistennek letortek a szarvat. Viszont felolem mindenki abban hisz amiben akar, egeszen addig, mig nem masok karara teszi.

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.30. 20:23:20

interferi megint tárgyilagosan nem mondott semmit.

ne mennyé többet e-meter közelébe, mert úgy látni ártalmas :)

SoDI · http://sodi.freeblog.hu/ 2008.05.30. 20:38:02

"Ja, és küzdenek az elvakultság ellen. Hahahaha."
Hehe! Asszem tényleg itt van a kulcsszó! :DD
---
Különben én már csak azt nem értem, hogy ha egyeseknek az egyházzal van bajuk, akkor miért támadják annak fiókszervezeteit is?
Az Út a Boldogsághoz Alapítvány, WISE, a Narconon, és a hasonlók többségükben azt mondják, hogy nyomokban sem keverik bele a vallást a tevékenységükbe.
Ezt nekem Tóth Imre, a WISE vezetője is megerősítette, amikor vasárnap felhívtam telefonon. (A vele készített interjú benne van a videómban)

an0234 2008.05.30. 20:42:47

Termeszetesen mondani barki barmit mondhat, a szci egyhaz pl azt h semmit nem csinal azok kozul amivel gyanusitjak, a fiokai meg azt h semmi kozuk az egyhazhoz.
Narcononra is erdemes rakeresni a neten, es en a tobbivel kapcsolatban sem lennek meggyozodve, hogy nincs osszefonodas. Hiaba, a penz nagy ur.

örge 2008.05.30. 20:56:00

"..Ezt nekem Tóth Imre, a WISE vezetője is megerősítette..."

Én is szívesen megerősítem neked telefonon, hogy három kezem és öt fejem van.
Úristen SoDI, hogy te mennyire naív vagy!

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.05.30. 21:09:43

Sodi: Ha jól emlékszem már egyszer a nagy "elfogulatlanságod" miatt Tomcat el is összetűzésbe keveredtél. Kevés még az infód és úgy látom nem akarsz utána olvasni sem hogy mit művel a szci. Nem véletlen a németek hozzáállása, nekünk is erre lenne szükségünk.

SoDI · http://sodi.freeblog.hu/ 2008.05.30. 21:33:30

anonymoushun: Azon a politikai oldalon mindenki rendszeresen összeveszik mindenkivel, majd kibékül vele, így ez nem szempont. :)
---
örge: Nem az a lényeg, hogy mit állítanak, hanem az, hogy tisztában vannak vele, ha ilyesmit csinálnának (nevezetesen berángatnák az egyházba a WISE alkalmazottakat), akkor az törvénytelen lenne, és bűncselekményt követnének el vele.
Tóth Imre kétszer is azzal érvel a beszélgetésünkben, hogy a vádak éppen azért nem lehetnek igazak, mert az ilyesmit nagyon szigorúan tiltja a magyar jog.
Na most, ha jól tudom, az Út a Boldogsághoz című, 1980-ban írt LRH könyv nagyon egyértelműen megtiltja nekik, hogy törvényt szegjenek.

SoDI · http://sodi.freeblog.hu/ 2008.05.30. 21:39:13

Ráadásul:
Operation Freakout 1971-es eset.
Operation Snow White 1970-es szintén évek beli.
Így ezek - mivel korábbi esetek - nem jó ellenpéldák.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.05.30. 21:43:02

Sodi: A gyilkosságot, a sikkasztást, a betörést és sorolhatnám még mit tilt a törvény, mégis sokan megszegik a törvényt. Baromság hogy ezzel védekezzen bárki is. Sok mindent leírt lrh de ezt hagyjuk. Szerintem lépj be a zegyházba, akár egyből a sea orgba és majd meglátod, mert látom azoknak nem hiszel akik ezt mind mind átélték.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.05.30. 21:44:29

Sodi: Már megint, ejnye ejnye. A szcik is állandóan 100 évvel ezelőtti dolgokkal jönnek a pszihiátriával kapcsolatban.

örge 2008.05.30. 22:01:59

SoDI, nem kell erőszakosan berángatni a WISE alkalmazottakat, elég csak finoman rávezetni, "rászoktatni" őket, hogy aztán önként és dalolva lépjenek be.
Az egész scinek ez a lényege. A beetetés időszakában valóban jónak tűnő vagy tényleg hatékony megoldásokat adnak a kezükbe, persze, különben nem ennék meg. Aztán azt mondják nekik, hogy lehet még ennél is jobb, de ahhoz ezt és ezt a könyvet kell elolvasnod, ilyen és ilyen tanfolyamokat kell elvégezned, és innen már csak egy lépés a teljes elkötelezettség, az akárhánycsilliárd évre szóló szerződés.
Ez az egész egy rohadt ördögi kör!

SoDI · http://sodi.freeblog.hu/ 2008.05.30. 22:20:57

Mondjuk abban, hogy az elején szép, aztán később kezd bedurvulni, talán valóban lehet valami, mert minden kilépett ember ezt mondja...
Viszont az is tény, hogy 4 kilépett emberből 3 a technikát még ezután is hasznosnak találja, és csupán az egyház szervezeti működésével kapcsolatban fogalmaz meg kritikát. Ugyebár erről szól a Szabad Zóna.

SoDI · http://sodi.freeblog.hu/ 2008.05.30. 22:23:10

És igen, Jason Beghe például a három másik ember mellett álló negyedik. :DD

L Ron Hubbard 2008.05.30. 22:30:45

sodi, tényleg, lépjél be. Ez az egész neked való. Az ilyen céltudatos, egyenes emberekre szüksége van az egyháznak.
Győződj meg a saját szemeddel a tech hatékonyságáról. Tudod, teljes uralom a tér és az idő felett, természetfeletti képességek, stb. A világ minden problémájára tudni fogod a megoldást! Te magad! Mindenkinél jobb lehetsz! Képzeld el! Okosabb! Mindenkinél!


:PPPP

SoDI · http://sodi.freeblog.hu/ 2008.05.30. 22:36:05

Hát ez olyan, hogy nem tudhatod. :)
Mondjuk eszem ágában sincs belépni. De NEM azért, mert ellenük vagyok, hanem azért, mert nem szokásom belépni sehova se. Én már csak ilyen magányos farkas vagyok. :)

L Ron Hubbard 2008.05.30. 22:39:03

Én ne tudnám? ÉÉÉÉÉÉN?
Tóth Imre minden szavát iszod, mint a nektárt, engem meg meghazudtolsz?

an0234 2008.05.30. 22:41:26

Ezert is van sztem, hogy tamadni se annyira a "technikaikat" szoktak (szemely szerint en is baromsagnak tartom, ezert az idezojel, de felolem aztan ebben hihet barki, az nekem nem faj).

Mondjuk az is tuti, hogy ha egy HR interjun elem tennenek egy szci szemelyisegtesztet (oxford tesztnek hivjak?), ott azon nyomban megkoszonnem, es sose mennek ahhoz a ceghez... pedig elvileg az se a zetyhaz, nem? csak szci modszert hasznalnak.. namost ahhoz nem akarom, h barmi kozom legyen :)

davidpeter 2008.05.31. 03:48:26

interferencia: én szörnyen csalódtam benned...

Neduddgi 2008.05.31. 06:17:11

Sodi, nem is kell belépj, elég, ha besétálsz a regisztrátorhoz és beiratkozol az első tanfolyamodra. Az még nem is lesz drága!
Nem minden szcientológusból lesz munkatárs, bár kevés olyan van köztük, akinek ne ajánlották volna fel.

A tech bizonyos részei valóban működőképesek. Nincs új a nap alatt, Ron bácsi is innen-onnan gyűjtögette őket. No meg nem is lehetne eladni, max. egyszer, ha nem működne legalább valami belőle. Ugyanakkor érdemes megnézni ezt a techet működés közben, igen mulatságos. Nézd meg azt a számtalan céget, ahol a bevételt újabb és újabb tanfolyamokra költik, amíg csődbe nem mennek. Nézd meg a fantasztikusan képzett kommunikátoraikat nyilatkozat közben (és a komm. tanfolyam viszonylag az elején van). Nézd meg, hogy mekkora terjeszkedést tudtak elérni az évtizedek során. Figyelj meg jó alaposan néhány cleart és OT-t, hogy mit látsz rajtuk. Kiegyensúlyozottak, lendületesek, boldogok, vagy csak úgy tesznek, mintha? Ha fáj valamid, kérj tőlük asszisztot, ezer örömmel adnak. Aztán figyeld meg, hogy mit tapasztalsz (és ne lepődj meg, ha egyáltalán nem, vagy csak nagyon rövid ideig hatásos - utóbbi pl. azért, mert elterelik a figyelmed a fájdalomról, te meg nagyon akarsz hinni benne, hogy hat. Múló érzés...)

Fogsz tapasztalni részsikereket, igen. Van a világban néhány logikus és működőképes dolog, amit máshonnan jóval olcsóbban és egyszerűbben megtanulhatsz, ha még nem lenne nyilvánvaló számodra. De ezek a részsikerek nagyon messze lesznek attól az állítástól, hogy a tech az EGYEDÜL működőképes dolog a világ összes gondjára és bajára. De azért próbáld ki, hátha te leszel az első, akinek úgy működik, ahogy azt a szcientológia ígéri. De ne feledd: LRH szava szent, a tech úgy tökéletes, ahogy azt megírta, azon változtatni nem szabad! Ha hülyeségnek tűnik, netán nem működik, akkor te rontottad el.

kajak/xenu 2008.05.31. 08:59:42

CConstantine · www.xenu.net 2008.05.30. 20:23:20
interferi megint tárgyilagosan nem mondott semmit.
ne mennyé többet e-meter közelébe, mert úgy látni ártalmas :)


Mintha te régen szcidióta lettél volna,nem? Te nem fogdostál e-métert? Elég mókás az ilyesmit régi szciktől hallani.

1234... 2008.05.31. 09:16:57

Vicces.

Én anno fogdostam e-métert, és rögtön fel is ismerték hogy a lábamat szoritja az új cipőm. :)

De volt olyan ismerösöm aki át is ment a teszten de mégis elakarták küldeni egy tanfolyamra, nagyon sok pénzért, pedig az e-méter szerint semmi gondja nem volt. Azóta is jót röhögünk a dolgon.

Különben kiváncsi lennék egy fizikus véleményére, hogy mi is az e-méter, és mit hogyan mér le az emberi szerveztbe?!

1234...

Pletyi 2008.05.31. 09:29:41

kajak - olvasd vissza a legfentebb található kommentem első bekezdését.

1234 - régebben volt már szó róla. Egy teljes poszt foglalkozik vele. Keress vissza.

anon 1232 00 2008.05.31. 10:07:25

e-meter
nol.hu/cikk/388968/

Az E-métert, amelyet tervezője után eredetileg Mathison Elektropsymeternek neveztek, mentális betegségek kezelésére fejlesztették ki. A pszichoanalízis során alkalmazták, hogy a betegek, és az őket kezelő terapeuták elfojtott tudattartalmakról, illetve elfelejtett eseményekről is tudomást szerezhessenek. L. Ron Hubbard az 1950-es évek elején megvásárolta a készülék jogait és E-méterként kezdte el gyártani, valamint forgalmazni. Működési elve napjainkig változatlan: az emberi test bőrellenállási változásaiból kiindulva a vegetatív idegrendszer változásairól szolgáltat információt. Magyarországon a Szcientológia Egyház egymillió forint körüli összegért kínálja eladásra szórólapokon az E-métert, saját papjainak vagy érdeklődő cégeknek.

kajak/xenu 2008.05.31. 10:09:32

Pletyi 2008.05.31. 09:29:41
kajak - olvasd vissza a legfentebb található kommentem első bekezdését.

Elolvastam. De nem értek vele teljesen egyet. Attól még, hogy a célunk a szci visszaszorítása, nem kell átsiklanunk az ilyen kommentek felett, mert azért (hogy csintalansándorosan mondjam) megvan a maga diszkrét bája az ilyen hozzászólásoknak... :)

anon 1232 00 2008.05.31. 10:10:15

tehat az e-meter eredetileg a pszichoknek lett kifejlesztve.

itt az egyhaz leirasa:

hungarian.rtc.org/religion/pg002.html

itt mar LRH kutatasaként szerepel

Pletyi 2008.05.31. 11:11:46

kajak - értem én, hogy mire gondolsz. Viszont ennyire nem egyszerű a dolog. Sosem tudhatod, miképp és milyen körülmények közt került be. Lehet, hogy abban az esetben te is beléptél volna. Mint azt már elmondtuk, az elején még az egész egy életjavitó tréningnek indul és csak később amikor már jól benne vagy ismered meg, hogy valójában itt most miről is van szó. Hibát követett el, felismerte, tanult belőle. A blog inditója szintén. Az ilyen kiugrott embereknek köszönhetően tudjuk mit rejt az egész legbelül. Ez inkább hitelessé, mint mókássá teszi ezeket az embereket. Az,hogy ők a saját kárukon tanultak és ezt elmondják, teszi őket figyelemre méltóvá. Mert mások már őket olvasva nem esnek bele ugyanabba a csapdába. Sok időt, pénzt és egyéb más gondokat megspórolva maguknak. Itt nem az egyszerű, jóhiszemű tagoknak mutatunk be, hanem azoknak akik harcossan fedezik az igazságot. Ha Constantine beszól egy szci-nek, nagyon is jól tudja miért szól be. Ez az egész szci-izé időt, pénzt és még a franc tudja mit vett el tőle. Most egy kicsit törleszt belőle a szci. A helyében lehet,hogy te is ezt tennéd.

kajak/xenu 2008.05.31. 12:50:15

Pletyi, tökéletesen megértem, hogy mit mondasz, és tulajdonképpen egyet is értek vele. Csak azzal a stílussal nem, ahogy gúnyosan "beszólt" az e-méterezőnek. :) Megértem, hogy ő megvilágosodott, hogy mekkora tré ez a szci-biznisz, de valamikor még ő is totál bekajálta ezeket a "tanokat". Emiatt éreztem visszásnak azt a hsz-t.

Témától függetlenül, most kezdtem el olvasni a Dianetikát, de ez egy akkora zagyvaság így 60 oldal után, hogy képtelen vagyok felfogni, ennek hatására ki lép be a szcibe (mert ugye ez az első lépés a Zegyház felé.) Bosszantó ahogy Hubbard tudományosan igazoltnak írja le amit ír, illetve az a királyi többes amit használ, mintha egy egész kutatócsoport dolgozta volna ki, nem pedig ő dobta volna össze egy hónap alatt (DeWolf-interjú). Szóval vicc.

Pletyi 2008.05.31. 14:56:24

Az Anonymous egyik alapelve a "We are Legion."
Nem érdekes ki vagy, de része vagy a csapatnak.
Ugyanúgy mint ahogy az idegen légióban is ahol olyan emberek kaptak a kezükbe fegyvert,hogy vigyázzák Franciaországot akiknek nem éppen volt ajánlatos fegyvert adni előéletük miatt. De ez ott és akkor nem volt érdekes, mint ahogy most itt sem. Ráadásul itt azért nem kell olyan erős BTK-s felhozattal számolni mint ott. Egy frontot képezünk ki-ki a maga módszerével és abszolút nem kell az, hogy néha valaki kiálljon seggbe rúgva valakit hátulról. Ha veszel egy furgont ,nem fogod vele lehagyni a többieket az úton, de sokmindent el tudsz vele szálitani. Mert az egy célszerszám, mint ez az egész blog meg az Anonymous is. Nem azért van, hogy itélkezzünk egymás felett, néha meg kiosszuk a szci-t. Különben is ezt az egészet sportosan kell venni. Hecceljük egymást. Ez is egy szci tech, csak mi is használjuk. Aki közülünk jól végezte a dolgát (bevitt egy-két kellemetlen találatot nekik) azt már mind megpróbálták lejáratni, megrágalmazni, megkérdőjelezni. Ezt véve mi csak kiscserkészek vagyunk a beszólásainkal. Ez nem az egyetemes igazság blogja . Abban az esetbe ide nem irhatna senki sem,mert ugye nincs ember hiba nélkül. A múltal kapcsolatban meg utoljára annyit,hogy : Ha tegyük fel példaként emlitve régen nem adtad át a helyedet a buszon egy néninek, de ma x év után állsz a buszon és látod,hogy egy srác nem adja át a helyét neki (aki majd megdöglik a melegben), akkor neked nincs jogod szólni csak azért, mert régen te sem adtad át ? Hiába okosodtál és ma megtennéd, tudatositva, hogy akkor hibát követtél el. Elég tré lenne a szitu ,ha az emberek csak azért nem tennének helyre dolgokat,mert egyszer régen ők is csináltak valami hasonlót.

A könyvel kapcsolatban meg nézd meg mennyit adtál érte. Szerintem első nekifutásra eszedbe jut vagy 3 értelmessebb dolog amire elkölthetted volna azt a pénzt. :)

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.31. 15:07:49

Kajak:
jó, akkor a kedvedért támogatom hogy emberek üljenek e-meter elé, SCInoidokkal szemben.
hajrá

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.05.31. 16:59:10

A Dianetikát én is elkezdtem olvasni. Valóban fura, ahogy Ron minden állítását tényként aposztrofálja, minden forrás, bizonyíték vagy legalább okfejtés nélkül.
A kérdés csak az, hogy mennyire szkeptikusan olvassa az ember ezt a könyvet. Ha mindent elhiszel, azért mert egy drága könyvben írták, akkor igenis könnyen a befolyása alá lehet kerülni.

Az a baj, hogy az emberek szeretnek teljes ideológiákat, világképeket, modelleket egy-az-egyben átvenni, anélkül, hogy külön vizsgálnák a részeit. Senki nem mondja azt, hogy "oké, ez működik és tetszik benne, de azzal már nem értek egyet, amaz pedig teljesen távol áll tőlem". Ha már átveszem, akkor minden részletében. Itt végződik az egészségesen kritikus hozzáállás és kezdődik az agymosás.

kajak/xenu 2008.05.31. 17:53:53

Constantine, ne forgasd ki a szavaimat, nem azt mondtam, hogy üljenek az eméter elé. Egyszerűen csúsztatsz, és csak azért mert egy szekértáborba tartozunk (már), még nem kötelező mindenre bólogatnom, ha nem tetszik. Addig oké, hogy we are legion, de egyénekből épül fel az is. ;)

Dianetika:
Hál' Istennek, "használtan" vettem, így pár száz forintba volt, annyit is/se ér. :D
Próbálom objektíven olvasni, és amit elfogadhatónak tartok, azt nem kritizálom.

mickaur 2008.05.31. 20:58:00

AnnonHun, tökéletesen egyetértek veled.
Az hogy egy elmélet egyes részei igazak és esetleg használhatóak az nem azt jelenti, hogy akkor most már mindent el kell hinni feltétel nélkül attól a szerzőtől.
A szci-ben ez a legnagyobb baj, hogy ha nem fogadsz el mindent akkor addig nyaggatnak amíg mégiscsak el nem fogadod, vagy legalább is azt mondod. :)

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.06.02. 13:32:52

SoDI: Kicsit későn reagálok, de nem mehetek el a dolgok mellett szó nélkül.

Az a baj, hogy te már mindent összemosol (zsidőság, nacionalizmus, kormány, szcientológia) a blogodban. Volt alkalmam megszemlélni ma. Ez nem hiánypótló, hanem egy "nem is tudom, hogy mit mondjak, mert nincs véleményem, de fröcsögni szeretek" típusú "blog". Olyan 12 egy tucat forma.

phreeq 2008.06.02. 14:12:41

erre előbb szűámítottam, de ami késik, nem múlik, ugyebár.
www.nyugat.hu/tartalom/cikk/szcientologus_tiltakozik

Bibircsók 2008.06.02. 14:20:36

"Tisztelt Nyugat.hu!

Szeretném tiltakozásomat kifejezni a Szcientológiáról szóló cikkük miatt. A cikk tele van mocskolódással, hazugságokkal, egyoldalú véleménynyilvánítással.

Az újságíró kódex sárba tiprása.

A cikkben nyoma sincs objektívitásnak, a másik oldal megszólaltatásának. Úgy tűnik, maguk nem vesznek tudomást az egyház számos pozitív munkájáról, még az igen sikeres és pozitív Drogmentes maratont is be próbálják feketíteni. Csakhogy így pontosan a drogokat, drog-kereskedelmet támogatják.

Arra kérem önöket, mint magánember, hogy legyenek objektívek, becsületesek, igazságosak. Tartsák be a saját szakmájuk elemi szabályait, igyekezzenek objektívek lenni és megszólaltatni a másik oldal is.

Tisztelettel:

Lange László
Budapest
Szcientológus"

Lacikám, döntsétek már el, hogy most van-e köze az egyházatoknak a Drogmaratonhoz, vagy sem, hogy legalább egyet mondjatok. ;-)

A legviccesebb mondat: "Csakhogy így pontosan a drogokat, drog-kereskedelmet támogatják."

Nem látom az ok-okozati összefüggést és különben is megaLOL. :-)

Bibircsók 2008.06.02. 14:24:11

Benéztem gtoma blogjára. Bár ne tettem volna...fáj az oldalam a röhögéstől...:

"Ej. Kaptam Anonimus -tól egy figyelmeztető levelet.

Vajon, ha egy ilyen hős lovag csapatról van szó, miért akarnak ismeretlenek maradni? vajon, miért hordanak álarcot?

Ha olyan etikusak, akkor miért szeretnék magukat egy felfedhetetlen tömegnek álcázni?

Amikor tüntetnek semmi büncelekményt nem csinálnak. miért kell eltakarni az arcukat?

Mikor ezeket a dolgokat felismertem, akkor jöttem rá, hogy ennek egy oka lehet. Ez egy szervezett propaganda akció. Azaz, nem a csoport aki csinálni akar valamit, hanem egy-két személy indította el, hogy megzavarjon, rossz hírt keltsen, és hangos legyen a média.

Ugyanis az ember olyan, főleg a fiatalok, akik "anonimusnak mennek", hogy nem félnek semmitől. Csak akkor ha személyesen volt problémájuk.

Ezek a fiatalok mégis 99%-ban eltakarták az arcukat. Pedig NEM FÉLNEK. akkor csak utasításra tehették. Akkor mi a cél? a cél az, hogy legyen ott egy tömeg, és leplezzen pár embert."

Mehr Licht, gtoma! Igen, oda a fejedbe.
süti beállítások módosítása